Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μεταχειρισμενο μικρο-μικρομεσαιο,εως 10000€. Ποιο απ ολα?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μεταχειρισμενο μικρο-μικρομεσαιο,εως 10000€. Ποιο απ ολα?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    51
    216
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      georgeman last edited by

      Παιδια οι τιμες ειναι λιγο πανω, γιατι ειναι οι μεσοι οροι των αυτοκινητων. Υπαρχουν και πολλοι που ζητανε υπερβολικα ποσα ή που τα εχουν χαμηλωμενα με εξατμισεις ή κανα φιλτρακι κτλ κτλ, και ζητανε λιγο περισσοτερα.

      That's all, εφοσον ολα ειναι εντος οριου δεν τιθεται θεμα τιμης.

      Κοιταξα λιγο πιο διεξοδικα τα αυτοκινητα (φωτογραφιες κι απο μεσα κτλ κτλ), και μπορω να πω οτι μου αρεσαν ολα. Και το Leon και το Focus και το C4 και το Xsara και το Stilo ακομα ακομα!

      Το πιο καλα εξοπλισμενο το C4 - ολα τα άλλα συν πλην στα ιδια.
      Το πιο ωραιο design μεσα το C4 - το πιο ασχημο μεσα το Xsara.
      Το πιο ωραιο εξωτερικα το C4 - το πιο αδιαφορο εξωτερικα (χωρις να το χαρακτηριζω ασχημο), το Xsara.
      Το πιο γρηγορο ομως, και με διαφορά, το Xsara. Το πιο αργο (κι αυτο με διαφορά), το C4.

      Στο κατω κατω το αν ειναι ενα αυτοκινητο αδιαφορο, μπορεις να το κανεις λιγο περισσοτερο ενδιαφερον στη πορεια. Αν ειναι αργο ομως...δυσκολα στρωνει χωρις να χασεις σε αξιοπιστια. Ειδικα οταν προκειται να ειναι το πρωτο και μοναδικο σου αυτοκινητο για 6 χρονια ακομα τουλαχιστον.
      Δε ξερω, μου ψιλο-κακοπαει να δωσω 3000-4000€ παραπανω για το C4, μονο και μονο για τον εξοπλισμο και την τεχνολογια που εχει (και το design).

      Αυτο για το οποιο δεν εχω ιδεα, ειναι η αξιοπιστια/οδικη συμπεριφορά του καθενος απο αυτα.
      Σε αυτα θελω την αποψη σας

      Δεν ειναι κατι βιαστικο, γιαυτο εκανα εγκαιρα το thread. Περιμενω να βοηθησουν οσοι περισσοτεροι μπορουν.

      Παμε λοιπον:
      Τι εχετε να καταλογισετε στα + και τι στα - στα παρακατω αυτοκινητα?...

      Leon I 1.6 : http://www.autoevolution.com/engine/sea ... 6-16v.html
      Stilo 1.6 : http://www.autoevolution.com/engine/fia ... 01-16.html
      Focus I (fl) 1.6 http://www.autoevolution.com/engine/for ... 01-16.html
      Xsara (fl) 1.6 http://www.autoevolution.com/engine/cit ... 0-16i.html
      C4 Coupe 1.6 http://www.autoevolution.com/engine/cit ... 4-16i.html

      Υποσχομαι με τη σειρα μου να ψαξω εδω μεσα και στα clubs τους τι εχει ειπωθει για το καθενα απο αυτα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nonos last edited by

        Λοιπον εφοσον καταληξαμε στην κατηγορια focus-xsara ,νομιζω οτι καταληξαμε και στο τριλλημα focus-xsara-c4. Ο μονος λογος να προτιμησεις τη c4 ειναι η φρεσκαδα το design ο πλουσιοτατος εξοπλισμος και η παθητικη της ασφαλεια και εδω δινω ενα σημαντικο + στη c4 .Απο οδικη συμπεριφορα η xsara νομιζω ενα κλικ πιο μπροστα ενω και η αισθηση της ειναι καλυτερη (περισσοτερη πληροφορηση). Για το focus τα εχω ξαναπει και αυτο μια χαρα, τιμοναρα ,κρατημα κτλ. Απο τα 3 αυτα xsara 1.6 16v vts γιατι πιο φτηνο, πιο γρηγορο και πιο στριφτερο ειναι απο το c4 π.χ.
        http://www.car.gr/classifieds/cars/view/33478
        http://www.car.gr/classifieds/cars/view/157555
        http://www.car.gr/classifieds/cars/view/63904
        Εναλλακτικα με 10000 βρισκεις 147 facelift...π.χ.http://www.car.gr/classifieds/cars/view/229066
        που δε σε χαλαει νομιζω...και εξαιρετικα ομορφη ειναι και πιο πολυτελης και ολα τα + των citroen και του focus εχει, - η καταναλωση, πιθανον η αξιοπιστια αλλα αυτο ισχυει σε καθε μεταχειρισμενο.

        Αλλωστε και τα 2 αυτοκινητα στην οικογενεια εχουν πλεον 210000 το ενα και 270000 το αλλο και δεν εχουν καποιο μηχανικο προβλημα (φτου φτου).

        Για πες τι εχετε και ειναι και αξιοπιστα ετσι να κανουμε και στατιστικη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          georgeman last edited by

          Fiat Tipo 1992 1.4 213000km ΚΑΡΑ ξεσκισματος. Το ειχαμε απο καινουριο, πολυ καλη οδικη συμπεριφορα για τοτε.
          Στα 213000km του, εχει ιστορικο ενα γερο τρακαρισμα.
          Τριζει, κοπαναει (πλεον), αλλα η μηχανη συμφωνα με ενα περσυνο τεστ συμπιεσης που του εκανα στο συνεργειο ειναι ακομα διαμαντι. Δε καιει ιχνος λαδιου, ενω εχει τη κλασικη νευρικοτητα των παλιων καλων ιταλικων. Απο χωρους, για σεμιναριο. Ακομα και σημερα δυσκολευομαι να βρω τετοιους σε αμαξι κατω των 4 μετρων οπως ειναι το τιπο. Επισης αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων πισω.
          To θυμαμαι, απο παλια ΔΕ το προσεχαμε καθολου. Ολη την ελλαδα εχουμε γυρισει μ αυτο, και σε χωματα και παντου χωρις λυπηση.
          Απο σοβαρες ζημιες, ενα σπασιμο σαζμαν (χασαμε την οπισθεν 😛 ). Βεβαια για αυτο και για το οτι εχουμε αλλαξει 5 φορες δισκο-πλατο φταιει η μανα μου που δε φτανει να κατεβασει μεχρι τερμα κατω το πενταλ του συμπλεκτη... Οποτε δε το καταλογιζω στο αμαξι.

          Lancia Dedra 1.8 1994 270000Km (ΧΤΕΣ τα συμπληρωσε). Νταξει, τα λογια ειναι περιττα... Πιο πολυ τριζουν τα cd που εχω πεταμενα στο ντουλαπακι στις λακουβες, παρα το αμαξι, ακομα και σημερα, . Απιστευτη οδικη συμπεριφορα (ειδικα για την εποχη του), απιστευτος εξοπλισμος. Μεχρι και Alcadara ειχε. Μεχρι στιγμης καμια σοβαρη ζημια. Μονο ενα μπεκ βουλωσε προσφατα και το αλλαξαμε. Λογικο, τοσα χρονια και χιλιομετρα πανε... Περσυ το καλοκαιρι δε δυσανασχετησε να πιασει τα 210 στην εγνατια. Βεβαια κατω απο τις 2500 rpm ειναι ψοφιο. Επισης... δεν εχω βρει ακομα τον κοφτη του! Παντως 7200 rpm παει 100%.

          Ελπιζω να σε καλυψα.

          Στο θεμα τωρα. Γιατι οχι Stilo ή Leon?
          Μολις το ξεκαθαρισουμε και αυτο, παμε παρακατω 🙂

          Alfa οχι, μεγαλη καταναλωση οπως ειπες. Δε θελω να παρω κατι που να καιει σημαντικα παραπανω απο το Τιπο...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 1
            106_4_ever last edited by

            Ο χρήστης rafi έγραψε:
            απο μικρα clio
            απο μικρομεσαια xsara

            xsara ναι μονο και μονο για την πισω αναρτηση της!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nonos last edited by

              Οι περισσοτεροι περιμεναν να γραψεις για καμια corolla, εγω παντως την περιμενα την 'εκπληξη'... Ευχαμαι να γραψουν αλλα τοσα απροβληματιστα.Στο θεμα μας τωρα οπως ειπες κι εσυ.Απλα το leon και το stilo ειναι πιο κατω σε θεματα οδικης συμπεριφορας-αισθησης-πληροφορησης τιμονιου χωρις να ειναι κακα ή επικινδυνα.Επισης η xsara εχει και εξαιρετικα φρενα και ειναι πιο ελαφρια, εχει και χαμηλη μεταπωλητικη που σε συμφερει εσενα εφοσον αγοραζεις μεταχειρισμενο και θα το κρατησεις και χρονια.Σε καποια πραγματα τα 5 αυτα μοντελα που εγραψες ειναι παρεμφερη ωστοσο ξεχωρισα αρχικα τα δυο citroen και το focus και τελικως την xsara για τους λoγους που προανεφερα και στα δυο μου ποστ.Ελπιζω να σε καλυψα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Grande Punto:

                http://www.car.gr/classifieds/cars/view/227830

                http://www.car.gr/classifieds/cars/view/223872

                Bravo:

                http://www.car.gr/classifieds/cars/view/178390

                Πιστεύω μπορείς να τα ρίξεις κοντά στις 10.000.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  criuser last edited by

                  Το C4 είναι κάνα δευτερόλεπτο πιό γρήγορο από όσο γράφεις . Ψάξε παλιότερα τέστ , αλλά ρώτα και αυτόυς που το έχουν . Αλλωστε 2 δευτερόλεπτα διαφορά από το Xsara δεν δικαιολογείται μόνο λόγω βάρους .

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                  Εμαθα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    markvag last edited by

                    Ο χρήστης GeorgeMan έγραψε:

                    Εdit: @ Απο πανω, οσο αγνωστη κι αν ειναι η ΚΙΑ, δε μπορεις παρα να αναγνωρισεις τα 7 ετη εγγυηση που δινει.

                    7 χρόνια Ή 100.000χλμ, όποιο έρθει πρώτο... Με τα χλμ που κάνω εγώ δηλαδή μιλάμε για 2,5 χρόνια... Οπότε αυτό το 7 χρόνια εγγύηση μην το σκέφτεσαι. Και όπως είπαν και οι προλαλήσαντες δεν είναι μόνο η αξιοπιστία σ' ένα αμάξι. Καλό χρυσό το Ceed, αλλά μην το συγκρίνουμε με Focus ή Xsara... Ο μόνος λόγος να το προτιμήσεις (κατ' εμέ πάντα) είναι το ότι είναι καινούριο...

                    @markpsa
                    Το δικό σου το 206 έχει και κάνα μύριο χιλιόμετρα όμως. Λογικό δεν είναι ένα φρέσκο να ζητάει περισσότερα;

                    162.000 Δηλαδή μας βγαίνει κάπου στα 27.000 το χρόνο κατά μέσο όρο (τα πρώτα χρόνια ήταν κοντά στα 20, τώρα άνετα πάνω από 30...). Υπολογίζω (ελπίζω ) ότι τη βγάζει ακόμα τόσα πριν διαλυθεί εις τα εξ' ων συνετέθη ή τα ηλεκτρονικά του αποφασίσουν ότι έχουμε φτάσει στον Πλούτωνα και κατέλθουν σε απεργία διαρκείας...

                    Προσωπικά το Stilo δεν θα το κοίταζα καν, μόνο και μόνο από το ότι η βασική έκδοση έχει 27 εγκεφάλους... 1 στις 100 πιθανότητες να έχει να είναι χαλασμένο κάτι κάθε μέρα, θα έχεις έναν εγκέφαλο την εβδομάδα χαλαρά... Πλάκα κάνω βέβαια, αλλά η αξιοπιστία των ηλεκτρικών κυρίως του Stilo με προβληματίζει (όχι φυσικά επειδή είναι Fiat, απλά επειδή έχω ακούσει πολύ άσχημες ιστορίες...)

                    Όσο για το Leon δε νομίζω ότι έχεις λόγο να προτιμήσεις κάτι που βασίζεται στο Golf IV (με ότι άσχημο συνεπάγεται αυτό σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς), τη στιγμή που μπορείς να επιλέξεις τα εξαιρετικά (από οδηγικής άποψης) και στη χειρότερη ισάξια σε αξιοπιστία Xsara ή ακόμα περισσότερο Focus.

                    Το Xsara δεν το έχω οδηγήσει, ωστόσο το Focus I που είχα οδηγήσει πριν χρόνια ακόμα το θυμάμαι ( ). Πολύ απλά αν ο δρόμος στρίβει ΔΕΝ σε πιάνει τίποτα... Έχει μια χαρά χώρους, όμορφο σχεδιασμό, δεν έχει βγάλει σοβαρές βλάβες (ένα θεματάκι με την κρεμαγιέρα το είχε, αλλά έγινε ανάκληση σε κάποια φάση, οπότε λογικά θα είναι εντάξει τώρα) και λόγω των απίστευτα μακρών σχέσεων είναι οικονομικό και ήσυχο στο ταξίδι. Αργό στην επιτάχυνση (αν μπορείς το 1,8 πάρ' το - θα δεις ότι παίζει στις ίδιες πάνω-κάτω τιμές με το 1,6 και από κατανάλωση στα ίδια...), αλλά είπαμε... στις στροφές δεν πιάνεται...

                    Το C4 είναι όμορφο (αν και στα μάτια μου το Focus I είναι ομορφότερο), έχει καλό εξοπλισμό (και γκατζετάκια), αλλά οδηγικά δεν λέει και τίποτα το ιδιαίτερο... Αν δεν σ' ενδιαφέρει το οδηγικό γιατί όχι (αλλά τότε παίζει και το Leon). Απλά έχε το νου σου μην πάρεις κανένα με 17άρες ζάντες, γιατί δεν λέει να δίνεις μια περιουσία για ν' αλλάξεις λάστιχα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kotetsi last edited by

                      Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:

                      Bravo:

                      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/178390

                      Πιστεύω μπορείς να τα ρίξεις κοντά στις 10.000.

                      +1. Όταν υπάρχουν σχεδόν καινούρια αυτοκίνητα σε τέτοιες τιμές δε βρίσκω το λόγο να προτιμήσεις κάποιο παλαιότερο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kvlachos last edited by

                        Ο λογος ειναι καθαρα οικονομικος.Το Xsara που συζητειται εδω(και απο μενα,καθοτι κατοχος του) θα του κοστισει περιπου τα μισα,γυρω στα 5000 θα το παρει πιστευω χωρις ιδιαιτερο κοπο.Αν ο υποψηφιος αγοραστης εχει σκοπο να εξαντλησει τα 10 χιλιαρικα,τοτε ναι,εχεις δικιο οτι ενα Punto Tjet η ενα Bravo Τjet ειναι σαφως καλυτερη επιλογη.

                        Για το Xsara να προσθεσω οτι το εχω απο το 2001,εχει 126Κ χιλιομετρα και ειναι μια χαρα αξιοπιστο.Δεν εχει βγαλει τιποτα το ιδιαιτερο,περα απο μια ευαισθησια στις μπαταριες.Τα απροοπτα(εκτος σερβις εννοω) εξοδα ολα αυτα τα χρονια που το εχω αντε να ειναι 300-400€,οχι παραπανω.
                        Οταν ο δρομος εχει στροφες και ειμαι μονος μου,απλα το χαιρομαι.Με την ουρα να συμμετεχει αν το ζητησεις,τα δυνατα φρενα και το καλο τιμονι απλα βαριεμαι τις ευθειες και παω απο τις στροφες...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vreel last edited by

                          Ο χρήστης markvag έγραψε:

                          Εdit: @ Απο πανω, οσο αγνωστη κι αν ειναι η ΚΙΑ, δε μπορεις παρα να αναγνωρισεις τα 7 ετη εγγυηση που δινει.

                          7 χρόνια Ή 100.000χλμ, όποιο έρθει πρώτο... Με τα χλμ που κάνω εγώ δηλαδή μιλάμε για 2,5 χρόνια... Οπότε αυτό το 7 χρόνια εγγύηση μην το σκέφτεσαι. Και όπως είπαν και οι προλαλήσαντες δεν είναι μόνο η αξιοπιστία σ' ένα αμάξι. Καλό χρυσό το Ceed, αλλά μην το συγκρίνουμε με Focus ή Xsara... Ο μόνος λόγος να το προτιμήσεις (κατ' εμέ πάντα) είναι το ότι είναι καινούριο...

                          Ειναι 7 χρονια ή 150.000χλμ αλλα σιγουρα ο καθενας υπολογιζει αυτη την εγγυηση συμφωνα με τη χρηση που κανει. και προσωπικα πιστευω οτι το Ceed ανετοτατα συγκρινεται με τα αυτοκινητα που αναφερεις.

                          Εγω θα ελεγα φιλε μου να κανεις λιγο υπομονη να παρεις κανα καινουριο, γιατι να δωσεις και 10χιλιαρικα για μεταχειρισμενο αστο καλυτερα... 4-5 το πολυ θα εδινα για μεταχειρισμενο και παλι με το ζορι και μονο αν υπηρχε μεγαλη αναγκη για αμεση αγορα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            georgeman last edited by

                            Παιδια ευχαριστω θερμα ολους
                            Απανταω σε ολους μαζι για να μη παρει τεραστια εκταση το ποστ.

                            Με ενδιαφερει το θεμα 'οδικη συμπεριφορα', αρα Leon I τσου Παει αυτο.
                            Για τον ιδιο λογο να αποριψω και το Stilo (??). Αν ειναι κι αυτο χειροτερο οδηγικα, τοτε βεβαιως. Αν ο μονος λογος ειναι οι πιθανες βλαβες (ελιωσα με το 'ανεκδοτο για τους 27 εγκεφαλους' ), τοτε δε νομιζω να υπαρχει λογος να το απορριψω. Αλλωστε κι αυτουνου οι τιμες κυμαινονται χαμηλα.

                            Στο Grande Punto τωρα, οντως ειδα αυτες τις 2 αγγελιες και μονος μου που ειχα ψαξει. Η μια δεν ειναι ο Tjet, και η αλλη ειναι πανω απο τις 10000. Ειναι και η ΜΟΝΗ αγγελια με Tjet GPunto που βρηκα!
                            Επειδη εχω μπει μεσα (στο 95PS), δε μου αφησε και τις καλυτερες εντυπωσεις. Παντως αν και ειναι 7 εκατοστα μακρυτερο απο το Tipo, εχει λιγοτερους χωρους για τους πισω επιβατες Επισης τα πλαστικα στη κονσολα και στις κολωνες δε μου αρεσαν.

                            Καλο χρυσο το Pro Cee'd, προφανως και συγκρινεται αμεσα με τα υπολοιπα, απλα δεν βρισκεις. Ζητημα να ειδα 2-3 αγγελιες σε ολη την ελλαδα.. Pro_cee'd παντα, ε! Οχι το Cee'd. Αυτο δε μ αρεσει καθολου.
                            (μια φορά εγω παντως 150000km σε 7 χρονια δε τα κανω )

                            Πραγματικα εξεπλαγην που ειδα Bravo Tjet! Απαξ και βρω κατι τετοιο σε 1,5 μηνα, θα το παρω χωρις συζητηση. Το θεμα ειναι, θα βρω? Γιατι κι αυτο προς το παρον μοναδικο στο ειδος του ειναι

                            Παμ παρακατω:
                            Η C4 ειναι πιο αργη απο το Xsara, και σημαντικα μαλιστα. 250 κιλα βαρους κανουν τη διαφορά. Οσο ανακριβεις κι αν ειναι οι μετρησεις των κατασκευαστων, ειναι τουλαχιστον συγκρισιμες μεταξυ τους. Και τα 2,κατι δευτερολεπτα ειναι αν οχι τεραστια, τουλαχιστον μεγαλη.
                            Για να καταλαβετε, το Tipo εχει 0-100 σε 13,0 (στα νιατα του τουλαχιστον ), ενω το Dedra σε 11,4. Αυτα ηταν αρκετη διαφορά για να με 'αναγκαζουν' με το Tipo σε πολλες περιπτωσεις να καθομαι στ αυγα μου, λογω του οτι δεν εχει επαρκη επιταχυνση να προσπερασεις με ασφαλεια ορισμενα 'κινητα εμποδια' ( ), κυριως σε δρομους με στροφες.

                            H Χsara, οπως λετε εχει πολυ καλη οδικη συμπεριφορα (αυτο με την πισω αναρτηση χρηζει παραπανω εξηγησης), και καλα φρενα. Αρα τα μονα κακα που εχει ειναι το αδιαφορο design (θα το χαρακτηριζα κακο για το εσωτερικο του αυτοκινητου), οπως επισης και η παλαιοτητα με ο,τι αυτο συνεπαγεται και στον εξοπλισμο.

                            Και το Focus μου αρεσει κι εμενα 'σουλουπιακά', εχει πανω κατω τον ιδιο εξοπλισμο με το Xsara, ειναι πανω κατω της ιδιας ηλικιας. Οπως ειπατε, στριβει ΠΟΛΥ καλα, αλλα εχει μακρυες σχεσεις με αποτελεσμα οχι και τοσο καλη επιταχυνση. Ειναι κι αυτο λιο αργουλι συγκριτικα με τα αλλα (ε πως να μην ειναι οταν εχει να κανει με Tjet και με Xsara ). 1.8 δεν παιζει να αγοραστει αφ ενος γιατι δεν υπαρχουν και πολλα, αφ εταιρου γιατι (ε πρωτο αμαξι τωρα) θα συμμετασχει κι ο πατερας κατα ενα μερος, οποτε δυστυχως δεν εχουμε τυχη ..
                            Απο χωρους πώς παει?

                            Ουφ απαντησα σε ολα νομιζω.

                            Τελος να πω πως εδω και ενα χρονο 'περιμενω' αλλα ασπρη μερα δε βλεπω με τις αναμονες.
                            Οποτε σε 1,5 μηνα θα κανω κινηση και ο,τι βρω εκεινη τη στιγμη.
                            Πριν κλεισω, να ρωτησω τον φιλτατο που ανεφερε οτι δε θα επαιρνε αμαξι με πανω απο 5000€. Γιατι οχι πανω απο 5000€?

                            Ευχαριστω και παλι

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vreel last edited by

                              Καλα μην το δενεις και κομπο για τα 5 χιλιαρικα . Προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι το μεταχειρισμενο ειναι ρισκο και οτι γενικα αν δεν ξερεις απο ποιον το παιρνεις και το ιστορικο του αυτοκινητου θα δωσεις και αλλα τοσα συντομα γι αυτα που θα σου βγαλει, εκτος κι αν παλι εισαι πολυ τυχερος. Με 10χιλιαρικα θα επερνα καινουριο το οποιο μου φενεται πολυ πιο safe επιλογη ριχνοντας καπως τα standarts αλλα εχοντας και μια ελαχιστη εγγυηση 2+ ετων αναλογα την εταιρια.
                              Προς θεου αν βρεις κατι που σου ταιριαζει και θες να το χαρεις για λιγα χρονακια παρτο κι ας δωσεις και 10κ γιατι στο κατω κατω ειναι προσωπικη επιλογη.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Georgeman: Το Focus στρίβει πράγματι πολύ καλά και έχει αρκετά καλο τιμόνι και θετικά φρένα και επιλογέα. Πολύ μακρίες σχέσεις όμως (το κάνουν πολύ οικονομικό όμως... μπορείς να είσαι άνετα κάτω από 7 λίτρα στα 100 με νορμάλ οδήγηση εκτός πόλης) και επίσης σχετικά αδύναμο μοτέρ το 1.6 με τα 100 μόλις αλογάκια. Ειδικά στις ψηλές στροφές δεν έχει κάτι να πει και μετά τις 5500-6000 κρεμάει και έτσι χαρίζει μέτριες επιδόσεις στο βάρους 1200 κιλών αμάξωμα. Είναι όμως ροπάτο με καλό τράβηγμα από χαμηλά και άρα δεν προβληματίζει στην καθημερινή κίνηση. Οι χώροι είναι άπλετοι, 4 εύσωμοι άντρες ύψους 1.80 κάθονται άνετα και έχει και 350 λίτρα πορτ μπαγκάζ με μεγάλο άνοιγμα και πλήρως εκμεταλεύσιμο, τετράγωνο χώρο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  markvag last edited by

                                  Ο χρήστης GeorgeMan έγραψε:
                                  (ελιωσα με το 'ανεκδοτο για τους 27 εγκεφαλους' )

                                  Μα, δεν είναι ανέκδοτο... Κάπου το είχα δει - διαβάσει όταν είχε πρωτοβγεί... Δεν το έχω επιβεβαιώσει, πάντως προσωπικά θα το απέρριπτα μόνο και μόνο από τις ιστορίες που έχω ακούσει, Κάτι που δεν ισχύει για το Punto για παράδειγμα που το θεωρώ μια χαρά...

                                  Οι τιμές του είναι χαμηλά για κάποιο λόγο... Δεν είναι πολλοί που τα θέλουν... γιατί κυκλοφόρησε βρώμα για την αξιοπιστία του...

                                  H Χsara, οπως λετε εχει πολυ καλη οδικη συμπεριφορα (αυτο με την πισω αναρτηση χρηζει παραπανω εξηγησης), και καλα φρενα. Αρα τα μονα κακα που εχει ειναι το αδιαφορο design (θα το χαρακτηριζα κακο για το εσωτερικο του αυτοκινητου), οπως επισης και η παλαιοτητα με ο,τι αυτο συνεπαγεται και στον εξοπλισμο.

                                  Τι εννοείς ότι χρήζει παραπάνω εξήγησης; Έχει πίσω ανάρτηση με υστερούντες βραχίονες και τις 'κατάλληλες' ρυθμίσεις, πράγμα που συνεπάγεται εξαιρετική άνεση και οδική συμπεριφορά, ενώ αν το θέλεις πάει και με το πλάι (δεν είναι Escort MkII προφανώς, έτσι...)

                                  1.8 δεν παιζει να αγοραστει αφ ενος γιατι δεν υπαρχουν και πολλα, αφ εταιρου γιατι (ε πρωτο αμαξι τωρα) θα συμμετασχει κι ο πατερας κατα ενα μερος, οποτε δυστυχως δεν εχουμε τυχη ..
                                  Απο χωρους πώς παει?

                                  Στις αγγελίες βρίσκεις 1,8 σε πολύ καλές τιμές, πάνω κάτω όσο και το 1,6, οπότε μένει η διαφορά στα ασφάλιστρα... Από κατανάλωση είναι στα ίδια (ο 1,8 πιέζεται λιγότερο), οπότε το κόστος χρήσης είναι πάνω κάτω στα ίδια...

                                  Οι χώροι του είναι πάρα πολύ καλοί. Προσωπικά μου φάνηκαν ένα κλικ καλύτεροι από το δεύτερης γενιάς...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    georgeman last edited by

                                    Κανεις αλλος?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      perastikos last edited by

                                      Γιατί δεν ρίχνεις και μια ματιά προς ΣΕΑΤ (ibiza ή leon). Νομιζω πως τα ibiza 6ετίας κινούνται γύρω στα 5000 ευρώ. Βέβαια δεν είναι και ότι πιό αξιόπιστο (μου 'χει βγάλει λίγο την Παναγία με μικροχαζομάρες αλλά το δικό μου το πήρα και αρκετά ταλαιπωρημένο και έχει 10 χρόνια στην πλάτη).

                                      Πάντως το 1400 16βάλβιδο είναι αρκετά γκαζιάρικο και σχετικά καλό στον δρόμο (μην πάς για κάτι λιγότερο στα κυβικά - θα σου σπάει τα νεύρα).

                                      Επίσης καλά λόγια ακούγονται και για τις Φάμπια αλλά πάλι μην πας κάτω από 101 ίππους.

                                      Να τσεκάρεις όσο μπορείς ηλεκτρικά/ειρ κοντίσιον, κιβώτιο και τυχόν διαρροές στην μηχανή (λάδια, νερά κλπ). Βέβαια αν ο άλλος έχει πλύνει την μηχανή όλα φαίνονται καλά...μέχρι να μην είναι. Επίσης να αποφύγεις 'καγκούρικα' (με σπόιλερ κλπ) - συνήθως είναι σκοτωμένα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Τα Peugeot 307 δεν παίζουν;

                                        Νομίζω ότι η μέτρηση 0-100 δεν είναι αντιπροσωπευτική για την πραγματικότητα. Η πραγματικότητα δεν είναι φανάρι (0-100) αλλά προσπέραση όπου παίζει ρόλο το 3500-5500 στροφές. Και αυτό ανάλογα με τις σχέσεις κιβωτίου μπορεί να επιτυγχάνεται σε διάφορες ταχύτητες. Έτσι πχ μπορεί σε 0-100 το σαραβαλάκι που είχα με τις μακριές ταχύτητες να έμενε πίσω αλλά θυμάμαι ότι η μακριά δευτέρα και τρίτη του ήταν ακριβώς ό,τι έπρεπε για να προσπερνάω σε μια συγκεκριμένη διαδρομή (με ταχύτητες ακριβώς αυτές που με βολεύανε) τους άλλους που είχαν χαλαρή μια ταχύτητα επάνω. (πραγματικά όταν έκανα τη διαδρομή με σαφώς γρηγορότερο αυτοκίνητο δυσκολευόμουνα λόγω διαφορετικών σχέσεων!) Οπότε δεν είναι εύκολο από τους αριθμούς και τις τυποποιημένες μετρήσεις (που ευνοούν ή καταστρέφουν κάποιο μοντέλο ανάλογα με το πόσο ταιριάζουν με τις μετρήσεις οι σχέσεις του) να υπολογίσεις τί θα συμβεί στην χρήση και για αυτό προτείνω να τα δοκιμάσεις όλα.

                                        Κι όσο για τους χώρους στα 19 σου και αφού συζητάμε για την κατηγορία μεγέθους Focus, C4 κλπ θα έλεγα ότι δεν χρειάζεται και να κάνεις συγκρίσεις μεταξύ τους για αυτό, όλα σου φτάνουν.

                                        Πώπω τι καλό που ήταν το Focus σε στριφτερή διαδρομή! (που θα πάει θα τον κάνουμε να πρέπει να το δοκιμάσει!!).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          funkyreverend last edited by

                                          Η δική μου τριάδα: Citroen Xsara 1.6 16V, Ford Focus 1.6/1.8 και Seat Leon 1.6.

                                          Για το Leon λέγανε πολύ καλά λόγια για οδική συμπεριφορά και όσον αφορά το τιμόνι του δεν θα διαφωνούσα, ειδικά αν δεν φορούσε 17αρες με 225 όπως το δικό μου, που θολώνει λίγο τις αντιδράσεις. Το πρόβλημα στο δικό μου είναι η υποστροφή, αλλά φταίει η δύναμη. Εγώ -που δεν έχω και την καλύτερη εμπειρία και άποψη για τα Seat- θα το δοκίμαζα πριν το απορρίψω. Έχει προβλήματα στο κιβώτιο, να ξέρεις. Άλλα προβλήματα ευρέως γνωστά και σοβαρά δεν μου έρχονται στο μυαλό.

                                          Το Focus και η Xsara γνωστές ποσότητες, δείχνουν στο εσωτερικό μια πιο 'χαλαρή' διάθεση , αλλά είναι πολύ χαρωπά στην οδήγηση από όσο ξέρω (δυστυχώς δεν έχω οδηγήσει ούτε το ένα ούτε το άλλο). Η Xsara έχει και πολύ καλό κινητήρα, αντίστοιχο μέσες άκρες με του Leon. Σε αξιοπιστία πάντως δεν δρέπουν και δάφνες...

                                          Πίστεψέ με, η παλαιότητα κάποια στιγμή θα καταλάβεις ότι σε ενδιαφέρει. Όντως τα λίγα χιλιόμετρα παίζουν ρόλο, αλλά...ένα αυτοκίνητο π.χ. 8 ετών, δεν παύει να είναι 8 ετών.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mivec_power last edited by

                                            αν και δεν αναφέρεις d-segment, θα σου προτείνω το a4 b6 1.8t... με λίγο κόπο ίσως να το βρεις μτχ γύρω στα 11-12k...
                                            το είχα μερικά χρόνια, πολύ καλό και σίγουρο πατήμα στο δρόμο μέχρι και 220-230 κοντερίσια, ανάρτηση οδοστρωτήρας όχι χαζοημιάκαμπτοι που κοπανάνε σε κάθε λακούβα, ροπή λόγω turbo, παντελής απουσία τριγμών... αν σε φοβίζουν τα 4.5μ συνηθίζονται πανεύκολα μιας και η ορατότητα από τη θέση του οδηγού είναι πάρα πολύ καλή και σίγουρα καλύτερη από σύγχρονα σούπερμινι με τις πολλές τυφλές γωνίες... όσο για τα 1800 δε σε επιβαρύνουν στα τέλη, μόνο λίγο στα ασφάλιστρα..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr