-
Δεν αφορά εσένα Quadra αλλά στο καγκουρό.
Συγνώμη αλλά δεν πολυσυμπαθώ τις καγκουριές σε τέτοια αυτοκίνητα! -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
οχι καλο,πολυ καλο θα ελεγα.Ο λεβιές είναι εμετικός απλά. Κατά τα άλλα αν εξαιρέσουμε κάποιες δώσεις καγκουριάς, το αποτέλεσμα φαίνεται καλό.
Καλά μας δουλεύετε κι οι 2??
-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Δεν αφορά εσένα Quadra αλλά στο καγκουρό.
Συγνώμη αλλά δεν πολυσυμπαθώ τις καγκουριές σε τέτοια αυτοκίνητα!Όπως είδατε ανέβασα τις φωτογραφίες στο τόπικ αναπαλαιώσεις, από μόνο του αυτό λέει πολλά, άσχετα από τα γούστα του καθενός ως προς τις εικαστικές επιλογές του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου, ή το ίδιο το αυτοκίνητο, η ποιότητα της δουλειάς είναι τουλάχιστον εκπληκτική, βγάζει μάτια, τέτοια ποιότητα δε θα δούμε στην Ελλάδα από κανένα επαγγελματία, παρά μόνο από ερασιτέχνη που θα είναι γνώστης όλων των τεχνικών και των εργαλείων και θα μπορέσει να αφιερώσει ατελείωτες ώρες, αυτό ήθελα να δείξω και όχι το γούστο μου που απέχει παρασάγγας από το συγκεκριμένο.
Μακάρι να έβλεπα αυτή την ποιότητα δουλειάς σε μια Alfa, Alpine, Jaguar, Mercedes, κλπ, πιστεύω ότι την επόμενη φορά θα ισχύσει το, μη προτρεχέτω το πληκτρολόγιο της διανοίας.
-
Για την ποιότητα της δουλειάς δεν τολμώ να κάνω σχόλια αλλά αισθητικά, βρίσκω το αμάξι βελτιωμένο σε σχέση με ένα αναπαλαιωμένο. Γούστα.
Μη τα πειράζετε, μη τα αλλάζετε - μ' αυτό το σκεπτικό ούτε αυτά τα αμάξια έπρεπε να υπάρχουν. Όλα να μοιάζουν με μόντελ Τ.
-
Ευτυχώς οι μηχανικοί κατά τη διάρκεια της ιστορίας του αυτοκινήτου έδωσαν έμφαση σε άλλα πράγματα αλλιώς αν προσπαθούσαν να τα 'βελτιώσουν' με το συγκεκριμένο τρόπο, τότε όντως θα οδηγούσαμε Μοντελ Τ αλλά βαμμένα με ιριδίζοντα χρώματα, χρωμιωμένες ζάντες 15χ35, φλόγες στο πλάι, αεροτομή φόρμουλα 1 πίσω και φυσικά νεκροκεφαλή στο λεβιέ! Νομίζω ότι πουθενά αλλού η λέξη 'βελτίωση' δεν έχει παρεξηγηθεί τόσο όσο στο αυτοκίνητο.
Και για να σοβαρευτούμε λίγο, πέρα από τα προσωπικά γούστα του καθενός, αυτοκίνητα 20, 30, 40 και βάλε χρονών είναι ήδη ιστορία. Και την ιστορία δεν είναι καλό να την αλλάζουμε, δεν γίνεται να την αλλάξουμε! Με τα (κάθε) σύγχρονα μπορείτε να κάνετε ότι θέλετε.
Όσο για την ποιότητα της δουλειάς, όντως, σε αφήνει άφωνο, όπως δυστυχώς και οι αισθητικές επιλογές...
-
Ήθελα να ήξερα, την 'ποιότητα' της δουλειάς πού τη βλέπετε απο τη φωτογραφία?? Μήπως εννοείτε την έκταση της δουλειάς?
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Ήθελα να ήξερα, την 'ποιότητα' της δουλειάς πού τη βλέπετε απο τη φωτογραφία?? Μήπως εννοείτε την έκταση της δουλειάς?Ποιότητα δουλειάς εννοώ το τελικό αποτέλεσμα όπως αυτό φαίνεται στο φινίρισμα της μπογιάς, το οποίο για να φανεί απαιτεί πολύ δουλειά στα υποστρώματα, και τα διπλάσια χέρια τελικής μπογιάς και βερνικιού από ότι στο κανονικό βάψιμο.
Ποιότητα δουλειά εννοώ της λεπτομέρεια στο μηχανοστάσιο που δεν έχει κανένα ψεγάδι, αυτό είναι αποτέλεσμα δεκάδων ωρών.
Ποιότητα έχει και το ταμπλό το οποίο για να φτάσει στο σημείο να είναι έτσι απαίτησε ολικό ξήλωμα, τρίψιμο, ψιλοστοκάρισμα, ξανά τριψίματα, μπογιές, βερνίκια, και όλα αυτά στο τέλος να φαίνονται σαν κόσμημα μέσα σε ένα χώρο όπως είναι η καμπίνα που δεν είναι και ότι πιο άνετο για να δουλεύεις με τις ώρες. Και σίγουρα η ανακατασκευή / αναπαλαίωση ενός αυτοκινήτου είναι μεγάλη σκαι σε έκταση.
Δεν μιλάω για την αισθητική του πράγματος που όντως είναι Αμερικανιά με γράμματα κεφαλαία και ακόμα παραπέρα, εμένα με ενδιαφέρει η τεχνική και κυρίως το μεράκι για να έχει αυτό το καταπληκτικό τελικό αποτέλεσμα, και το ερέθισμα μου το έδωσε η γκρίνια και τα παράπονα στο τόπικ για την κακή δουλειά των μαστόρων που αναλαμβάνουν να κάνουν τις αναπαλαιώσεις εδώ και που είναι απλά μαστόρια της σειράς χωρίς μεράκι και αγάπη για τα παλαιά αυτά αυτοκίνητα και χωρίς σεβασμό για τα χρήματα που ζητάνε και πέρνουν χωρίς να τα επιστρέφουν με ποιότητα δουλειάς, αυτός ήτανε ο λόγος που ανέβασα τις φωτό, σαν απλό παράδειγμα της τεχνικής απόστασης και τελικού οπτικού αποτελέσματος μεταξύ της τρέλας του παληκαριού αυτού και τις αρπαχτής των επαγγελματιών, σαν ποιοτικό δείγμα και όχι σαν αισθητικό, σαν σάπιες λαμαρίνες που κόστισαν και βλέπονται από την μία, και σαν σάπιες λαμαρίνες που κόστισαν και δεν βλέπονται από την άλλη.
Θα έλεγα να μη το παρατράμε σε αναλύσεις του στύλ καλλιτεχνικού διευθυντή μουσείου, ή καθηγητή σχολής καλών τεχνών για την αισθητική του αυτοκινήτου γιατί όλοι συμφωνούμε ότι είναι απαράδεκτο, να το δείτε σαν μια σκουριασμένη σιδεριά που τώρα μετά από εκατοντάδες ώρες λάμπει γιατί έχει η δουλειά ψυχή, δεν την διεκπεραίωσε απλά αλλά δούλεψε με κέφι οραματιζόμενος το τελικό αποτέλεσμα σύμφωνα με τα δικά του γούστα και τα κατάφερα με το παραπάνω.
Η δική μου η ματιά είναι τεχνική και όχι εικαστική, εικαστικά αν θέλετε θα πω ότι το αυτοκίνητο για τα χρόνια του και για τα γούστα του τόπου και της εποχής όπως το σχεδίασε ο Harley Erl είναι πολύ κομψό.
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Ήθελα να ήξερα, την 'ποιότητα' της δουλειάς πού τη βλέπετε απο τη φωτογραφία?? Μήπως εννοείτε την έκταση της δουλειάς?αν δεν βλεπεις ποιοτητα δουλειας εισαι μαλλον τυφλος.
μπορει να ειναι καγουρεμενα αλλα δεν μπορεις να πεις οτι δεν εχει γινει αψογη δουλεια.
τα αμαξια απλως λαμπουν σαν να ειναι καινουρια. -
Απο ποιοτητα δουλειας ειναι πολυ καλα ..
Για το αποτελεσμα ομως
-
Από όλα αυτά κρατάμε το μεράκι, την σημασία στην λεπτομέρεια και το όραμα αποκατάστασης...
Το γούστο το αφήνουμε απ'έξω....
Για το πρώτο όμως βγάζω το καπέλο!!!
Κάποτε πουλούσαν στο ebay στην Αμερική μία Lancia scorpion, στην Ευρώπη γνωστή σαν montecarlo και ο άνθρωπος είχε φτιάξει ένα site με όλες τις φωτογραφίες της ανακατασκευής, πλαισιωμένες με επεξηγήσεις για κάθε το που έκανε....ορισμένα δεν μου άρεσαν, αλλά το τελικό αποτέλεσμα (δεν ήταν του παραπάνω γούστου, σαφώς) ήταν εκπληκτικό...
Το θέμα είναι ότι το αυτοκίνητο πουλήθηκε μαλλόν και δεν αποθήκευσα την διεύθυνση αυτή, για να την περάσω εδώ, για να κάνουμε όλοι μας σεμινάρια... -
Το βρήκααααα!!!!!
Και το έβαλα στην φυσική του θέση:
viewtopic.php?f=16&t=27573&start=510
Θαυμάστε επίπεδο αναπαλαίωσης... -
Ρίξτε μια ματιά στο λινκ του tsargy και θα καταλάβετε τί εννοώ όσοι βιαστήκατε να μου την πέσετε...
Απο πεντε -εμφανώς ρετουσαρισμένες- φωτογραφίες ενός αυτοκινήτου που 'λάμπει σαν καινούριο' κρίνετε ποιότητα δουλειάς? Μην γκρινιάζουμε μετά που μας πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες στις διάφορες αγγελίες...
-
-
-
Ο χρήστης istorikos6 έγραψε:
...Αναπαλαίωση - Συντήρηση - Επισκευή παλαιών αυτοκινήτων όχι επίπλων....
-
Ρε γαμωτο φταιω εγω που στεναχωριεμαι τωρα?
-
Γιάννη δεν θα αφήσεις το αυθεντικό κάθισμα του αυτοκινήτου;
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Γιάννη δεν θα αφήσεις το αυθεντικό κάθισμα του αυτοκινήτου;Το εχει πουλησει
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Γιάννη δεν θα αφήσεις το αυθεντικό κάθισμα του αυτοκινήτου;το εχω σκεφτει...αλλα εδωσα σετ ολο το σαλονι...αν μου πεσει κανα πισω καθισμα θα το βαλω...
-
Δε σωζότανε με τίποτα το κακόμοιρο?
Αναπαλαίωση - Συντήρηση - Επισκευή παλαιών αυτοκινήτων