-
Ο χρήστης galeone έγραψε:
Τελικά υπάρχει ρύθμιση για τα χειριστήρια στο τιμόνι ώστε να αλλάζουν τις
μνήμες και να μην κάνουν scan?
Διάβασα το manual, αλλά δε βρήκα κάτι...Γιατί σου κάνει scan εσένα μόλις αλλάζεις από τα χειριστήρια του τιμονιού?
Εμένα αλλάζει τις μνήμες πάντωςκι εμένα κάνει scan... αν υπάρχει κάποια ρύθμιση τη θέλω κι εγώ
το ίδιο και στο δικό μου, το έχω ρυθμισμένο να κάνει scan τις μνήμες.
-
Καλημέρα και καλώς σας βρήκα!
Σκέφτομαι την αγορά ενός bravo 1,4 120ps μαύρο στην έκδοση dynamic. Διάβασα αρκετές σελίδες από το thread αυτό και δεν είδα κάτι αρνητικό για το αυτοκίνητο.
Πιστεύω είναι πάρα πολύ καλό value for money. Η έκδοση αυτή που διάλεξα έχει όλα αυτά που θέλω εκτός από την εμφάνιση της sport έκδοσης, αυτό είναι που με προβληματίζει λίγο. Δεν ξέρω αν θα φαίνεται το ίδιο όμορφο με το sport.
Κάποιος κάτοχος του συγκεκριμένου και όχι μόνο (από ότι βλέπω οι περισσότεροι έχετε το 150άρι) να με παροτρύνει λίγο!
-
Ο χρήστης supergeorge έγραψε:
Καλημέρα και καλώς σας βρήκα!Σκέφτομαι την αγορά ενός bravo 1,4 120ps μαύρο στην έκδοση dynamic. Διάβασα αρκετές σελίδες από το thread αυτό και δεν είδα κάτι αρνητικό για το αυτοκίνητο.
Πιστεύω είναι πάρα πολύ καλό value for money. Η έκδοση αυτή που διάλεξα έχει όλα αυτά που θέλω εκτός από την εμφάνιση της sport έκδοσης, αυτό είναι που με προβληματίζει λίγο. Δεν ξέρω αν θα φαίνεται το ίδιο όμορφο με το sport.
Κάποιος κάτοχος του συγκεκριμένου και όχι μόνο (από ότι βλέπω οι περισσότεροι έχετε το 150άρι) να με παροτρύνει λίγο!
Πιστεύω ότι εξωτερικά χωρίς την σπορ εμφάνιση δεν λέει και πολλά... αλλά αυτό βέβαια είναι λίγο υποκειμενικό.
-
First level Menu options
1 - TUNING SEEK
(manual tuning on/off)
This option enables to seek manually
(MANUAL) or automatically (AUTO) the
stations stored.
To switch between manual and automat-
ic seek use buttons left or right.
The display will show the current tuning
seek mode:
– “TUNING SEEK: AUTO”: automatic
seek on
– “TUNING SEEK: MANUAL”: manual
seek on.Στο μενού υπάρχει αυτή η επιλογή η οποία δεν βοηθάει για τα χειριστήρια στο τιμόνι. Στο auto ψάχνει αυτόματα τον επόμενο σταθμό και στο manual το κάνει ανά μεγάκυκλο. Καμία σχέση με τις αποθηκευμένες μνήμες...
-
Ο χρήστης supergeorge έγραψε:
Καλημέρα και καλώς σας βρήκα!Σκέφτομαι την αγορά ενός bravo 1,4 120ps μαύρο στην έκδοση dynamic. Διάβασα αρκετές σελίδες από το thread αυτό και δεν είδα κάτι αρνητικό για το αυτοκίνητο.
Πιστεύω είναι πάρα πολύ καλό value for money. Η έκδοση αυτή που διάλεξα έχει όλα αυτά που θέλω εκτός από την εμφάνιση της sport έκδοσης, αυτό είναι που με προβληματίζει λίγο. Δεν ξέρω αν θα φαίνεται το ίδιο όμορφο με το sport.
Κάποιος κάτοχος του συγκεκριμένου και όχι μόνο (από ότι βλέπω οι περισσότεροι έχετε το 150άρι) να με παροτρύνει λίγο!
Στην 120 dynamic μπαίνει το σπορ πακέτο με 900€ που του δίνει το σπορ λουκ που είναι όλα τα λεφτά (χωρίς την πίσω διπλή εξάτμιση)
σου προτείνω να το βρέις σε ασπρο(τσάμπα) με το σπορ πακέτο.. το είχα βρεί σε 1-2 αντιπροσωπείες έτσι ετοιμοπαράδοτο όταν έψαχνα..
επίσης ίσως σε βοηθούσε να έλεγες τι αμάξι οδηγείς τώρα για να σου πούμε πιθανές διαφορές που πρέπει να έχεις υπόψην σου..
η έκδοση με τα 120 άλογα είναι παρόμοια σε επιδόσεις με αυτήν με τα 150.. χάνει ουσιαστικά μόνο σε τελική ταχύτητα.. + οτι αυτή με τα 120 έχει καλύτερη κατανάλωση
η πραγματική διαφορά τους είναι το σπορ πρόγραμμα που έχει η 150 σπορ έκδοση.. εκεί πραγματικά το αμάξι μεταμορφώνεται.. αλλά λόγω αυξημένης κατανάλωσης εγω το χρησιμοποιώ σπάνια.. οπότε συνολικά χάνεις λίγα πράγματα πηγαίνοντας στην έκδοση με τα 120.
αα.. test drive έχεις κάνει? κάνε οπωσδήποτε.
-
χαιρετω και εγω την παρέα. Πρώτη φορά είδα το post αν και μπαίνω καθημερινά σε άλλες κατηγορίες όμως.
Είμαι ένας ευτυχης κάτοχος ένος Bravo 150 dynamic μαύρο με ηλιοροφή. Έχω ηδη 40.000χλμ (εταιρικο) και κακά τα ψέματα του πίνω το αίμα. Μόνο ζέσταμα και κρύωμα του κάνω και τίποτα άλλο. Τώρα θα αλλάξω και λάστιχα για 2η φορά. Όλα καλά μόνο η κατανάλωση είναι μεγάλη ρε παιδιά... μέσα στην πόλη ποτέ δεν έχω καταφέρει να πέσω κάτω από τα 9λίτρα. Σε ταξίδι έχω δει 6,9!!! (Αθήνα -Θεσ/νικη 4,5ώρες) αλλά και 17,8!!!!!!! από Θεσ/νικη -Αθήνα σε 3 ωρες και 1 τεταρτο (μεση ωριαία υπολογιστή 155χλμ) με μία στάση στην Λαμία για καύσιμα. Το μόνο που έχει βγάλει σαν πρόβλημα είναι μία καμμένη λάμπα μπροστά. Α... και κάτι ακόμα η ηλιοροφή μετά τα 180 σφυρίζει και στα 2 service που έκανα με κοιταζαν περίεργα και μου είπαν ότι την έφτιαξαν αλλά τίποτα.
Αυτά τα ολίγα... -
Ένας user από άλλο forum έκανε κάποιες μετρήσεις με το όργανο G-Tech pro.
Λέγεται ότι είναι αξιόπιστο.
Οι μετρήσεις έγιναν σε Bravo T-jet 1500-100
α) http://i27.photobucket.com/albums/c167/m3chan1c/SNC00766.jpg 8sec
β) http://i27.photobucket.com/albums/c167/m3chan1c/SNC00764.jpg 7.47sec
γ) http://i27.photobucket.com/albums/c167/m3chan1c/SNC00771.jpg 7.52secMέτρηση ροπής
http://i27.photobucket.com/albums/c167/m3chan1c/SNC00769.jpg0-400m
http://i27.photobucket.com/albums/c167/m3chan1c/SNC00772.jpg 15.31sec @ 151.9km/hTo εν λόγω Bravo έχει επαναπρογραμματιστεί με πρόγραμμα gtech
-
Ο χρήστης galeone έγραψε:
First level Menu options
1 - TUNING SEEK
(manual tuning on/off)
This option enables to seek manually
(MANUAL) or automatically (AUTO) the
stations stored.
To switch between manual and automat-
ic seek use buttons left or right.
The display will show the current tuning
seek mode:
– “TUNING SEEK: AUTO”: automatic
seek on
– “TUNING SEEK: MANUAL”: manual
seek on.Στο μενού υπάρχει αυτή η επιλογή η οποία δεν βοηθάει για τα χειριστήρια στο τιμόνι. Στο auto ψάχνει αυτόματα τον επόμενο σταθμό και στο manual το κάνει ανά μεγάκυκλο. Καμία σχέση με τις αποθηκευμένες μνήμες...
Aυτό αφορά προφανώς την κουβέντα για τα χειριστήρια στο τιμόνι έτσι?
Σωστός φίλε μου γιατί εγώ δεν έκανα κάποια ρύθμιση για τα κουμπιά στο τιμόνι. Πάλι μνήμες αλλάζει από το τιμόνι. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Ένας user από άλλο forum έκανε κάποιες μετρήσεις με το όργανο G-Tech pro.
Λέγεται ότι είναι αξιόπιστο.
Οι μετρήσεις έγιναν σε Bravo T-jet 1500-100
α) http://i27.photobucket.com/albums/c167/m3chan1c/SNC00766.jpg 8sec
β) http://i27.photobucket.com/albums/c167/m3chan1c/SNC00764.jpg 7.47sec
γ) http://i27.photobucket.com/albums/c167/m3chan1c/SNC00771.jpg 7.52secMέτρηση ροπής
http://i27.photobucket.com/albums/c167/m3chan1c/SNC00769.jpg0-400m
http://i27.photobucket.com/albums/c167/m3chan1c/SNC00772.jpg 15.31sec @ 151.9km/hTo εν λόγω Bravo έχει επαναπρογραμματιστεί με πρόγραμμα gtech
φυσιολογικά νουμερα για βελτιωμένο Bravo αν σκεφτείς πως με πρόγραμμα φτάνει τα 175-180 άλογα και κοντά 30 κιλά ροπή!!
σε ενα πρόσφατο power techniques το βελτιωμένο τους bravo με τέτοιο πρόγραμμα που ανάφερα είχε 0-100 7,81sec (απο 8,78 μαμά)
-
Ο χρήστης stred έγραψε:
Στην 120 dynamic μπαίνει το σπορ πακέτο με 900€ που του δίνει το σπορ λουκ που είναι όλα τα λεφτά (χωρίς την πίσω διπλή εξάτμιση)
σου προτείνω να το βρέις σε ασπρο(τσάμπα) με το σπορ πακέτο.. το είχα βρεί σε 1-2 αντιπροσωπείες έτσι ετοιμοπαράδοτο όταν έψαχνα..
επίσης ίσως σε βοηθούσε να έλεγες τι αμάξι οδηγείς τώρα για να σου πούμε πιθανές διαφορές που πρέπει να έχεις υπόψην σου..
η έκδοση με τα 120 άλογα είναι παρόμοια σε επιδόσεις με αυτήν με τα 150.. χάνει ουσιαστικά μόνο σε τελική ταχύτητα.. + οτι αυτή με τα 120 έχει καλύτερη κατανάλωση
η πραγματική διαφορά τους είναι το σπορ πρόγραμμα που έχει η 150 σπορ έκδοση.. εκεί πραγματικά το αμάξι μεταμορφώνεται.. αλλά λόγω αυξημένης κατανάλωσης εγω το χρησιμοποιώ σπάνια.. οπότε συνολικά χάνεις λίγα πράγματα πηγαίνοντας στην έκδοση με τα 120.
αα.. test drive έχεις κάνει? κάνε οπωσδήποτε.
Βασικά θα είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο (οδηγούσα του πατέρα μου, renault megane sedan 1.6 προηγούμενη γενιά).
Για το χρώμα που λες, δεν ξέρω αλλά κάτι μου έχει κάνει το μαύρο και το έντονο κόκκινο (δεν θυμάμαι την ακριβή ονομασία). Πήγα σήμερα στην αντιπροσωπία και αύριο το πρωί θα με ενημερώσει για τα διαθέσιμα χρώματα και τους εξοπλισμούς που υπάρχουν σε στοκ. Αν δεν υπάρχει αυτό που θέλω πρέπει να περιμένω 2,5 μήνες!!!
Για την εμφάνιση τώρα, το πακέτο που λες πρέπει να είναι αυτό 'SPORT KIT (ΘΗΚΗ ΠΛΑΤΗΣ ΚΑΘΙΣΜΑΤΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ & ΚΑΘΙΣΜΑ ΟΔΗΓΟΥ ΜΕ ΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΕΣΗΣ & ΕΙΔΙΚΟ ΣΕΤ ΠΕΝΤΑΛ & ΠΙΣΩ ΑΕΡΟΤΟΜΗ & ΠΛΕΥΡΙΚA ΜΑΡΣΠΙΕ & ΕΠΙΧΡΩΜΙΩΜΕΝΗ ΓΡΙΛΙΑ & ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ)' με τιμή 802€. Μου φαίνονται πάρα πολλά για αυτά που προσφέρει. Αντίθετα αυτό 'ΠΙΣΩ ΑΕΡΟΤΟΜΗ & ΠΛΕΥΡΙΚA ΜΑΡΣΠΙΕ ('ΠΟΔΙΕΣ')' μου ακούγεται καλύτερο. (Όπως καταλαβαίνεις είναι θέμα οικονομικό) Επίσης θέλω εάν ρωτήσω αν οι 16άρες ζάντες ταιριάζουν ή είναι μικρές για το αυτοκίνητο. Στην dynamic που θέλω είναι στάνταρ 16άρες με 20 ακτίνες και με προβληματίζει λίγο αυτό.
Όπως είναι φανερό αυτό που σκέφτομαι είναι η εξωτερική του εμφάνιση καθώς έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος από το εσωτερικό αλλά και από τον κινητήρα. Έκανα test drive, όχι όμως με bravo, αλλά με μια lancia delta με τον ίδιο κινητήρα και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος.
Σας ευχαριστώ όλους!
-
Ο χρήστης supergeorge έγραψε:
Στην 120 dynamic μπαίνει το σπορ πακέτο με 900€ που του δίνει το σπορ λουκ που είναι όλα τα λεφτά (χωρίς την πίσω διπλή εξάτμιση)
σου προτείνω να το βρέις σε ασπρο(τσάμπα) με το σπορ πακέτο.. το είχα βρεί σε 1-2 αντιπροσωπείες έτσι ετοιμοπαράδοτο όταν έψαχνα..
επίσης ίσως σε βοηθούσε να έλεγες τι αμάξι οδηγείς τώρα για να σου πούμε πιθανές διαφορές που πρέπει να έχεις υπόψην σου..
η έκδοση με τα 120 άλογα είναι παρόμοια σε επιδόσεις με αυτήν με τα 150.. χάνει ουσιαστικά μόνο σε τελική ταχύτητα.. + οτι αυτή με τα 120 έχει καλύτερη κατανάλωση
η πραγματική διαφορά τους είναι το σπορ πρόγραμμα που έχει η 150 σπορ έκδοση.. εκεί πραγματικά το αμάξι μεταμορφώνεται.. αλλά λόγω αυξημένης κατανάλωσης εγω το χρησιμοποιώ σπάνια.. οπότε συνολικά χάνεις λίγα πράγματα πηγαίνοντας στην έκδοση με τα 120.
αα.. test drive έχεις κάνει? κάνε οπωσδήποτε.
Βασικά θα είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο (οδηγούσα του πατέρα μου, renault megane sedan 1.6 προηγούμενη γενιά).
Για το χρώμα που λες, δεν ξέρω αλλά κάτι μου έχει κάνει το μαύρο και το έντονο κόκκινο (δεν θυμάμαι την ακριβή ονομασία). Πήγα σήμερα στην αντιπροσωπία και αύριο το πρωί θα με ενημερώσει για τα διαθέσιμα χρώματα και τους εξοπλισμούς που υπάρχουν σε στοκ. Αν δεν υπάρχει αυτό που θέλω πρέπει να περιμένω 2,5 μήνες!!!
Για την εμφάνιση τώρα, το πακέτο που λες πρέπει να είναι αυτό 'SPORT KIT (ΘΗΚΗ ΠΛΑΤΗΣ ΚΑΘΙΣΜΑΤΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ & ΚΑΘΙΣΜΑ ΟΔΗΓΟΥ ΜΕ ΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΕΣΗΣ & ΕΙΔΙΚΟ ΣΕΤ ΠΕΝΤΑΛ & ΠΙΣΩ ΑΕΡΟΤΟΜΗ & ΠΛΕΥΡΙΚA ΜΑΡΣΠΙΕ & ΕΠΙΧΡΩΜΙΩΜΕΝΗ ΓΡΙΛΙΑ & ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ)' με τιμή 802€. Μου φαίνονται πάρα πολλά για αυτά που προσφέρει. Αντίθετα αυτό 'ΠΙΣΩ ΑΕΡΟΤΟΜΗ & ΠΛΕΥΡΙΚA ΜΑΡΣΠΙΕ ('ΠΟΔΙΕΣ')' μου ακούγεται καλύτερο. (Όπως καταλαβαίνεις είναι θέμα οικονομικό) Επίσης θέλω εάν ρωτήσω αν οι 16άρες ζάντες ταιριάζουν ή είναι μικρές για το αυτοκίνητο. Στην dynamic που θέλω είναι στάνταρ 16άρες με 20 ακτίνες και με προβληματίζει λίγο αυτό.
Όπως είναι φανερό αυτό που σκέφτομαι είναι η εξωτερική του εμφάνιση καθώς έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος από το εσωτερικό αλλά και από τον κινητήρα. Έκανα test drive, όχι όμως με bravo, αλλά με μια lancia delta με τον ίδιο κινητήρα και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος.
Σας ευχαριστώ όλους!
το σπορ κιτ αξίζει 1000% τα λεφτά του καθώς με αυτό παίρνεις και τις γαμάτες 17' ζαντούλες.. επειδη σε κατάλαβα πως σε ψιλονοιάζει η εμφάνιση γι'αυτό στο πρότεινα.. ρώτα και στην αντιπροσωπεία για πιο σίγουρα αλλα όταν το πήρα εγω έτσι ήταν τα πράγματα
βασικά όπως στα λέω το αμάξι θα είναι ακριβώς έτσι εξωτερικά:
http://www.car.gr/classifieds/cars/bigimages/188277το μαυρο και το μπορντώ(maranello red) έχουν το μειονέκτημα πως λερώνονται πολύ.. +οτι κοστίζουν να τα βάλεις.. το άσπρο του πάει παρα πολύ και δε λερώνεται οπότε είναι σουπερ λύση αν είσαι στενά οικονομικά..
ψάξε να το δεις οπωσδήποτε απο κοντά σε συνδυασμό με σπορ πακέτο.Υ.Γ.
πες στην αντιπροσωπεία να σου κάνουν δώρο το επίσημο πρόγραμμα της φιατ που πάει τα άλογα στα 140.. με λίγο ψήσιμο θα τους πείσεις..Υ.Γ.2
αν είσαι φαν της..άνεσης μείνε στις 16αρες.. -
Ο χρήστης stred έγραψε:
το σπορ κιτ αξίζει 1000% τα λεφτά του καθώς με αυτό παίρνεις και τις γαμάτες 17' ζαντούλες.. επειδη σε κατάλαβα πως σε ψιλονοιάζει η εμφάνιση γι'αυτό στο πρότεινα.. ρώτα και στην αντιπροσωπεία για πιο σίγουρα αλλα όταν το πήρα εγω έτσι ήταν τα πράγματα
βασικά όπως στα λέω το αμάξι θα είναι ακριβώς έτσι εξωτερικά:
http://www.car.gr/classifieds/cars/bigimages/188277το μαυρο και το μπορντώ(maranello red) έχουν το μειονέκτημα πως λερώνονται πολύ.. +οτι κοστίζουν να τα βάλεις.. το άσπρο του πάει παρα πολύ και δε λερώνεται οπότε είναι σουπερ λύση αν είσαι στενά οικονομικά..
ψάξε να το δεις οπωσδήποτε απο κοντά σε συνδυασμό με σπορ πακέτο.Υ.Γ.
πες στην αντιπροσωπεία να σου κάνουν δώρο το επίσημο πρόγραμμα της φιατ που πάει τα άλογα στα 140.. με λίγο ψήσιμο θα τους πείσεις..Υ.Γ.2
αν είσαι φαν της..άνεσης μείνε στις 16αρες..Βασικά δεν είδα να λέει για ζάντες γι' αυτό και είπα ότι δεν αξίζει. Θα ρωτήσω αύριο και στην έκθεση. Ακριβώς αυτήν την ζάντα θέλω και εγώ!
Με νοιάζει πάρα πολύ η εμφάνιση αλλά το αυτοκίνητο δεν το πληρώνω εγώ οπότε καταλαβαίνεις...
Το λευκό δεν μου αρέσει, δεν μου κάνει το κλικ όπως το μαρανέλλο! Θα προσπαθήσω να πείσω τον πατέρα μου για μαύρο ή μαρανέλλο με σπορ πακέτο.Υ.Γ.
Μου είπαν ότι θα μου κάνουν δώρο τους αισθητήρες παρκαρίσματος αλλά μάλλον θα τους πιέσω για κάτι άλλο. Ξέρεις πόσο κοστίζει η αναβάθμιση που λες?Υ.Γ. Δεν είμαι φαν της άνεσης
-
Ο χρήστης supergeorge έγραψε:
Στην 120 dynamic μπαίνει το σπορ πακέτο με 900€ που του δίνει το σπορ λουκ που είναι όλα τα λεφτά (χωρίς την πίσω διπλή εξάτμιση)
σου προτείνω να το βρέις σε ασπρο(τσάμπα) με το σπορ πακέτο.. το είχα βρεί σε 1-2 αντιπροσωπείες έτσι ετοιμοπαράδοτο όταν έψαχνα..
επίσης ίσως σε βοηθούσε να έλεγες τι αμάξι οδηγείς τώρα για να σου πούμε πιθανές διαφορές που πρέπει να έχεις υπόψην σου..
η έκδοση με τα 120 άλογα είναι παρόμοια σε επιδόσεις με αυτήν με τα 150.. χάνει ουσιαστικά μόνο σε τελική ταχύτητα.. + οτι αυτή με τα 120 έχει καλύτερη κατανάλωση
η πραγματική διαφορά τους είναι το σπορ πρόγραμμα που έχει η 150 σπορ έκδοση.. εκεί πραγματικά το αμάξι μεταμορφώνεται.. αλλά λόγω αυξημένης κατανάλωσης εγω το χρησιμοποιώ σπάνια.. οπότε συνολικά χάνεις λίγα πράγματα πηγαίνοντας στην έκδοση με τα 120.
αα.. test drive έχεις κάνει? κάνε οπωσδήποτε.
Βασικά θα είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο (οδηγούσα του πατέρα μου, renault megane sedan 1.6 προηγούμενη γενιά).
Για το χρώμα που λες, δεν ξέρω αλλά κάτι μου έχει κάνει το μαύρο και το έντονο κόκκινο (δεν θυμάμαι την ακριβή ονομασία). Πήγα σήμερα στην αντιπροσωπία και αύριο το πρωί θα με ενημερώσει για τα διαθέσιμα χρώματα και τους εξοπλισμούς που υπάρχουν σε στοκ. Αν δεν υπάρχει αυτό που θέλω πρέπει να περιμένω 2,5 μήνες!!!
Για την εμφάνιση τώρα, το πακέτο που λες πρέπει να είναι αυτό 'SPORT KIT (ΘΗΚΗ ΠΛΑΤΗΣ ΚΑΘΙΣΜΑΤΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ & ΚΑΘΙΣΜΑ ΟΔΗΓΟΥ ΜΕ ΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΕΣΗΣ & ΕΙΔΙΚΟ ΣΕΤ ΠΕΝΤΑΛ & ΠΙΣΩ ΑΕΡΟΤΟΜΗ & ΠΛΕΥΡΙΚA ΜΑΡΣΠΙΕ & ΕΠΙΧΡΩΜΙΩΜΕΝΗ ΓΡΙΛΙΑ & ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ)' με τιμή 802€. Μου φαίνονται πάρα πολλά για αυτά που προσφέρει. Αντίθετα αυτό 'ΠΙΣΩ ΑΕΡΟΤΟΜΗ & ΠΛΕΥΡΙΚA ΜΑΡΣΠΙΕ ('ΠΟΔΙΕΣ')' μου ακούγεται καλύτερο. (Όπως καταλαβαίνεις είναι θέμα οικονομικό) Επίσης θέλω εάν ρωτήσω αν οι 16άρες ζάντες ταιριάζουν ή είναι μικρές για το αυτοκίνητο. Στην dynamic που θέλω είναι στάνταρ 16άρες με 20 ακτίνες και με προβληματίζει λίγο αυτό.
Όπως είναι φανερό αυτό που σκέφτομαι είναι η εξωτερική του εμφάνιση καθώς έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος από το εσωτερικό αλλά και από τον κινητήρα. Έκανα test drive, όχι όμως με bravo, αλλά με μια lancia delta με τον ίδιο κινητήρα και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος.
Σας ευχαριστώ όλους!
Αν δε σε πειράζει να περιμένεις κανα δίμηνο(στη χειρότερη δυόμισι, αλλά αποκλείεται παραπάνω)
και τα οικονομικά σου είναι τόσο πιεσμένα που τα 500-600 ευρώ παίζουν ρόλο, εγώ θα σου πρότεινα
να παραγγείλεις την dynamic με εξτρα την αεροτομή και τα πλευρικά μαρσπιέ.
Σαν την sport μπορεί να μην είναι, όμως αυτά τα δύο πραγματάκια(ειδικά τα μαρσπιέ)το μεταμορφώνουν
το αμάξι
Οι 16άρες σίγουρα δείχνουν λίγο πιο φτωχές ,αλλά υπολόγισε και το κόστος των ελαστικών(τουλάχιστον
μη βρεθείς προ εκπλήξεως όταν έρθει αυτή η ώρα).
Και επίσης ΔΕΝ υπάρχει λόγος να δώσεις λεφτά για κόκκινο και για μαύρο
(εφόσον είσαι πιεσμένος, έτσι?)
Γούστα είναι αυτά βέβαια,αλλά πριν κάνεις οτιδήποτε ζήτα στην αντιπροσωπεία να δεις live( )
τα χρώματα που σε ενδιαφέρουν. -
Ο χρήστης galeone έγραψε:
First level Menu options
1 - TUNING SEEK
(manual tuning on/off)
This option enables to seek manually
(MANUAL) or automatically (AUTO) the
stations stored.
To switch between manual and automat-
ic seek use buttons left or right.
The display will show the current tuning
seek mode:
– “TUNING SEEK: AUTO”: automatic
seek on
– “TUNING SEEK: MANUAL”: manual
seek on.Στο μενού υπάρχει αυτή η επιλογή η οποία δεν βοηθάει για τα χειριστήρια στο τιμόνι. Στο auto ψάχνει αυτόματα τον επόμενο σταθμό και στο manual το κάνει ανά μεγάκυκλο. Καμία σχέση με τις αποθηκευμένες μνήμες...
+1
-
Ο χρήστης johnmand έγραψε:
χαιρετω και εγω την παρέα. Πρώτη φορά είδα το post αν και μπαίνω καθημερινά σε άλλες κατηγορίες όμως.
Είμαι ένας ευτυχης κάτοχος ένος Bravo 150 dynamic μαύρο με ηλιοροφή. Έχω ηδη 40.000χλμ (εταιρικο) και κακά τα ψέματα του πίνω το αίμα. Μόνο ζέσταμα και κρύωμα του κάνω και τίποτα άλλο. Τώρα θα αλλάξω και λάστιχα για 2η φορά. Όλα καλά μόνο η κατανάλωση είναι μεγάλη ρε παιδιά... μέσα στην πόλη ποτέ δεν έχω καταφέρει να πέσω κάτω από τα 9λίτρα. Σε ταξίδι έχω δει 6,9!!! (Αθήνα -Θεσ/νικη 4,5ώρες) αλλά και 17,8!!!!!!! από Θεσ/νικη -Αθήνα σε 3 ωρες και 1 τεταρτο (μεση ωριαία υπολογιστή 155χλμ) με μία στάση στην Λαμία για καύσιμα. Το μόνο που έχει βγάλει σαν πρόβλημα είναι μία καμμένη λάμπα μπροστά. Α... και κάτι ακόμα η ηλιοροφή μετά τα 180 σφυρίζει και στα 2 service που έκανα με κοιταζαν περίεργα και μου είπαν ότι την έφτιαξαν αλλά τίποτα.
Αυτά τα ολίγα...Όντως καίει το κατιτίς του , αλλά χαλάλι του...
Τώρα βέβαια να συζητάμε για κατανάλωση με μέση ταχύτητα 155χλμ. μου φαίνεται κάπως
Αν βάλεις διόδια, βενζίνες,κ.λ.π. με τέτοια μέση ταχύτητα πρέπει να πήγαινες όλο το ταξίδι τελικές.
Τι να σου κάνει και το έρμο το μοτέρ? -
Οι καταναλώσεις νορμάλ μου φαίνονται εμένα πάντως...
Η καμμένη λάμπα από πότε είναι πρόβλημα;
-
Ο χρήστης supergeorge έγραψε:
Βασικά δεν είδα να λέει για ζάντες γι' αυτό και είπα ότι δεν αξίζει. Θα ρωτήσω αύριο και στην έκθεση. Ακριβώς αυτήν την ζάντα θέλω και εγώ!
Με νοιάζει πάρα πολύ η εμφάνιση αλλά το αυτοκίνητο δεν το πληρώνω εγώ οπότε καταλαβαίνεις...
Το λευκό δεν μου αρέσει, δεν μου κάνει το κλικ όπως το μαρανέλλο! Θα προσπαθήσω να πείσω τον πατέρα μου για μαύρο ή μαρανέλλο με σπορ πακέτο.Υ.Γ.
Μου είπαν ότι θα μου κάνουν δώρο τους αισθητήρες παρκαρίσματος αλλά μάλλον θα τους πιέσω για κάτι άλλο. Ξέρεις πόσο κοστίζει η αναβάθμιση που λες?Υ.Γ. Δεν είμαι φαν της άνεσης
φίλε μου δε ξέρω τι παίζει στη θεσσαλονίκη που είσαι ούτε απο τιμές ούτε απο αντιπροσωπείες.. ωστώσο οι αισθητήρες είναι ψίχουλα σαν δώρο.. εγω ΠΡΙΝ την κρίση πήρα 550€ έκπτωση+συναγερμό(300€)..
όσο για το πρόγραμμα δυστυχώς οι τιμές που ξέρω είναι παλιές.. και επιπλέον δε το προσφέρουν όλες.. ο παζαρόπουλος που ξέρω το έχει και στο περνάει και μέσα στην εγγύηση.οπότε ακου μερικές συμβουλές:
- πάρτες όλες σβάρνα.. σε όλες να ζητάς συναγερμο+αισθητήρες παρκαρίσματος+ το πρόγραμμα(αν το έχουν) ΤΣΑΜΠΑ.. αν δε τα θες αυτά ζήτα ενα χιλιάρικο κάτω..
- αν δε στα δίνουν.. σήκω φύγε..
- με το που πετύχεις κάποια που θα σου δώσει κάτι καλύτερο ζήτα το εγγράφως.. μόλις το κάνει δείξτο στις άλλες..
- ΟΤΙ και να σου πουν για περιθώρια κέρδους μην τους πιστέψεις.. η μέιωση του τέλους ταξινόμησης αποκάλυψε πολλά..
-
Θα πάω αύριο στην έκθεση να δω τι θα μου πει και πωλητής και θα πράξω ανάλογα...
Ελπίζω σύντομα να μπω στο group σας!
EDIT:
Ο χρήστης stred έγραψε:
Βασικά δεν είδα να λέει για ζάντες γι' αυτό και είπα ότι δεν αξίζει. Θα ρωτήσω αύριο και στην έκθεση. Ακριβώς αυτήν την ζάντα θέλω και εγώ!
Με νοιάζει πάρα πολύ η εμφάνιση αλλά το αυτοκίνητο δεν το πληρώνω εγώ οπότε καταλαβαίνεις...
Το λευκό δεν μου αρέσει, δεν μου κάνει το κλικ όπως το μαρανέλλο! Θα προσπαθήσω να πείσω τον πατέρα μου για μαύρο ή μαρανέλλο με σπορ πακέτο.Υ.Γ.
Μου είπαν ότι θα μου κάνουν δώρο τους αισθητήρες παρκαρίσματος αλλά μάλλον θα τους πιέσω για κάτι άλλο. Ξέρεις πόσο κοστίζει η αναβάθμιση που λες?Υ.Γ. Δεν είμαι φαν της άνεσης
φίλε μου δε ξέρω τι παίζει στη θεσσαλονίκη που είσαι ούτε απο τιμές ούτε απο αντιπροσωπείες.. ωστώσο οι αισθητήρες είναι ψίχουλα σαν δώρο.. εγω ΠΡΙΝ την κρίση πήρα 550€ έκπτωση+συναγερμό(300€)..
όσο για το πρόγραμμα δυστυχώς οι τιμές που ξέρω είναι παλιές.. και επιπλέον δε το προσφέρουν όλες.. ο παζαρόπουλος που ξέρω το έχει και στο περνάει και μέσα στην εγγύηση.οπότε ακου μερικές συμβουλές:
- πάρτες όλες σβάρνα.. σε όλες να ζητάς συναγερμο+αισθητήρες παρκαρίσματος+ το πρόγραμμα(αν το έχουν) ΤΣΑΜΠΑ.. αν δε τα θες αυτά ζήτα ενα χιλιάρικο κάτω..
- αν δε στα δίνουν.. σήκω φύγε..
- με το που πετύχεις κάποια που θα σου δώσει κάτι καλύτερο ζήτα το εγγράφως.. μόλις το κάνει δείξτο στις άλλες..
- ΟΤΙ και να σου πουν για περιθώρια κέρδους μην τους πιστέψεις.. η μέιωση του τέλους ταξινόμησης αποκάλυψε πολλά..
Βασικά από γιαννιτσά έλεγα να το αγοράσω αλλά τώρα με αυτά που μου λες αλλάζουν τα σχέδια.
-
σημερα πηγα σε μια εκθεση και μπηκα σε μια δελτα και ενα μπραβο.
-
Ο χρήστης supergeorge έγραψε:
Θα πάω αύριο στην έκθεση να δω τι θα μου πει και πωλητής και θα πράξω ανάλογα...Ελπίζω σύντομα να μπω στο group σας!
καλή επιτυχία!
Fiat Bravο 2007