-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
τέλος του ταξιδιου δε Βαλκάνια και κεντρικη Ευρώπη και γεμισα επίτηδες για να κανω τον απολογισμό:
3357 χιλ, 242 λίτρα ήτοι 7,2 λιτ/100. Ενδειξη υπολογιστη 6,6
Η διαδρομή: Θεσσαλονικη, Βουδαπέστη, Μπρατισλάβα, Πράγα, Βιέννη, Βελιγραδι, Θεσσαλονίκη, Λάρισα.Προφανώς σε έκλεψαν οι αντλίες σε Βουδαπέστη, Μπρατισλάβα, Πράγα, Βιέννη, Βελιγράδι (=σου έβαλαν λιγότερα απ' όσα πλήρωσες/σημείωσες κι έκαψες λιγότερα - όπως φαίνεται κι απ' το Τ/C).
Μόνο για Θεσσαλονίκη-Λάρισα μπορείς να είσαι βέβαιος ότι μπήκαν όσα λίτρα πλήρωσες.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Μόνο για Θεσσαλονίκη-Λάρισα μπορείς να είσαι βέβαιος ότι μπήκαν όσα λίτρα πλήρωσες.
Ε, καλά, πια αυτοί οι Ευρωπαίοι το έχουν ξεφτιλήσει πια...
Εγώ στα δύο τελευταία γεμίσματα είμαι στο 6,5 (206 1,6 110ps)...
Αλήθεια, άμα είχα το ντήζελ με τα 110 άλογα πόσο θα έκαιγε;;; 4 λίτρα;
Οδήγηση περιφερειακός Θεσσαλονίκης και επαρχιακοί (όχι αργά εκεί ). Απλά τον τελευταίο καιρό δεν πετυχαίνω καθόλου κίνηση και έχω σταθερά 100-110 στον περιφερειακό...
Υπόψη, η εργοστασιακή κατανάλωση (μικτή) είναι 7 λίτρα...
-
10αράκι πάλι ο Ιάπωνας παππούς ρε γμτ. Χρήση μέσα στην πόλη, και με πρόβλημα, αλλά...10;
-
4500 km από την αλλαγή λαδιών 5W-40 σε 0W-30. Μέση κατανάλωση on-board 5.9 lt/100km που περιλαμβάνει κυρίως πόλη αλλά και ένα ταξίδι. Η τιμή αυτή επιβεβαιώνεται και από τα γεμίσματα.
(HONDA CIVIC HYBRID II)
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
10αράκι πάλι ο Ιάπωνας παππούς ρε γμτ. Χρήση μέσα στην πόλη, και με πρόβλημα, αλλά...10;Καλά, αν καίει 10 μ' εσένα, με έναν κανονικό άνθρωπο πόσο θα καίει;;;
Δεν το πουλήσατε εν τέλει;
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
4500 km από την αλλαγή λαδιών 5W-40 σε 0W-30. Μέση κατανάλωση on-board 5.9 lt/100kmΠαρατήρησες μετρήσιμη διαφορά στη κατανάλωση από την αλλαγή του ιξώδους;
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
10αράκι πάλι ο Ιάπωνας παππούς ρε γμτ. Χρήση μέσα στην πόλη, και με πρόβλημα, αλλά...10;
Καλά, αν καίει 10 μ' εσένα, με έναν κανονικό άνθρωπο πόσο θα καίει;;;
Δεν το πουλήσατε εν τέλει;
Πάει το πρόβλημά του πλέον, οπότε αν βγάλω τα πρώτα χιλιόμετρα του νέου ρεζερβουάρ όπου σκιζόταν για να πιάσει τελική ...85km/h, θα ρίξω πολύ. Αποκλειστικά αστική χρήση στα τελευταία 4 ρεζερβουάρ και σε κάθε φανάρι κόντρες με τον εαυτό μου, γιατί είναι τόσο γρήγορο που και Φεράρι να στηθεί δίπλα μου, στα πρώτα μέτρα θα φάει σκόνη από λάστιχο.
Περιμένει να πωληθεί και ως ζωντανός πλέον οργανισμός, μου κάνει το βίο αβίωτο γιατί προφανώς δεν θέλει.
Το αυτοκίνητο είναι Nissan Sunny 1.3αρι του 86 με 198Κ.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
4500 km από την αλλαγή λαδιών 5W-40 σε 0W-30. Μέση κατανάλωση on-board 5.9 lt/100km
Παρατήρησες μετρήσιμη διαφορά στη κατανάλωση από την αλλαγή του ιξώδους;
Ο κινητήρας ξεκινά πιο εύκολα (στο start-stop), ο θόρυβος είναι λίγο λιγότερος και σε σχέση με πριν την αλλαγή λαδιών παρατηρώ μία μείωση της κατανάλωσης της τάξης των 0.1 lt/100km. Για το λόγο αυτό μου πήρε περί τα 4000 χιλιόμετρα για να ποστάρω κάτι χωρίς όμως να βάζω ακόμα το χέρι μου στη φωτιά.
Θα ήθελα να δω τι θα γινόταν με το Advanced Fuel Economy 0W-20 της Mobil One που είναι A1 (κατάλληλο για low friction) κατά ACEA αν και αυτό θα ερχόταν λίγο σε αντίθεση με το manual.
-
Καταναλώσεις απ το ταξίδι: (Τουοτα αβένσις, 1,6 πρώτο μοντέλο)
σύνολο χιλιομέτρων, περίπου 1800
Πρώτο γέμισμα, Ολλανδία-Γερμανία, με πολύ μποτιλιάρισμα (φάγαμε κανα τρίωρο πριν τη Φρανκφρούρτη με μέση ταχύτητα 30 χλμ)-->540 χλμ με 9,5λ/100χλμ. Ταχύτητες, όπου είχε όριο με +20, στα ελεύθερα με 180-200
Δεύτερο γέμισμα, Γερμανία Τσεχία, άδεια αούτομπαν, 440, κυριολεκτικά όσο πήγαινε, και τσεχία πολύ χαλαρά με τα όρια + 1 μποτιλιάρισμα καλό μες στην Πράγα, 8,6λ/100χλμ
Τρίτο, Τσεχία Γερμανία, άδειοι δρόμοι, για πολύ μεγάλα διαστήματα τερματισμένος (πρέπει να είναι το πιο πιεσμένο οδήγημα που έχω κάνει επι μακρόν) 410 χλμ με 10,2λ/100λχμ
Τελευταίο Γερμανία Ολλανδία, πάλι με πολλά χιλιόμετρα με ταχύτητες πάνω απο 170, αλλά και αρκετά χιλιόμετρα με χαμηλότερες στη Γερμανία, μιας και σε αυτά τα κομμάτια είχε όριο, Ολλανδία προφανώς με τα όρια. 430 με 8,5λ/100χλμ.Μου έκανε τρομερή εντύπωση, περίμενα πολύ ψηλότερες καταναλώσεις, μιας και το αμάξι ήταν αρκετά φορτωμένο, και στο γυρισμό είχα και αιρ κοντίσιον για αρκετό διαστημα.
επίσης μου έκανε εντύπωση η απόδοση του κινητήρα, που φαίνεται να άλλαξε κατα την πορεία.
Μπας και κάνει κάποιο adoptation o εγγέφαλος
Τελευταία μου είχε βγάλει ανεβασμένες καταναλώσεις, με οικονομική οδήγηση και δεν μπορώ να καταλάβω τί γίνεται -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
ΚΜπας και κάνει κάποιο adoptation o εγγέφαλος
Τελευταία μου είχε βγάλει ανεβασμένες καταναλώσεις, με οικονομική οδήγηση και δεν μπορώ να καταλάβω τί γίνεταιKακήςποιότητας καύσιμο, ίσως...
-
To αποκλείω
Εκτός κι αν έχουν αρχίσει οι τεύτονες και το νοθεύουν
Πέρα απ την πλάκα, στα ίδια βενζινάδικα βάζω πάντα -
Μου κάνει εντύπωση που η κατανάλωση του αυτοκινήτου μου κινείται τελείως πειθαρχημένα γύρω από το 10,5lt/100km.
Είτε το πιέζω είτε πάω σαν 'κλόσα' θα έχω πχ σε ένα γέμισμα μεγάλη κατανάλωση και θα βρεθούν οι 2 επόμενες που θα επαναφέρουν την τάξη.
Επίσης μου κάνει επίσης εντύπωση που χωρίς να κοιτάω το πόσο καίει η κατανάλωσή μου παίζει ένα λίτρο πάνω-κάτω (ανεξαρτήτου τι κίνηση βρίσκω )Τέλος θα ήθελα να πω ότι μου φαίνεται πως καίει πραγματικά λίγο σε σχέση με τη δύναμη και τα κυβικά του (και φυσικά με βάση αυτά που άκουγα ότι ΘΑ καίει τον άπακο και ότι ίσως να λυπάμαι και τη βενζίνη όταν θα το παίρνω και βόλτες )
Σίγουρα πάντως αν πήγαινα λίγο πιο χαλαρά, θα έβλεπα κάτω από 10 μέσο όρο αλλά κάποιες φορές δεν κρατιέμαι και...'του τα χώνω'ΥΓ:Σε χαλαρή βόλτα μέσα στην αθήνα (70κάτι km) και λίγη κίνηση (ήταν 23:50 όταν ξεκίνησα τη βόλτα), είδα (στο BC βέβαια) το απίστευτο 6,2lt/100km.
-
Ταπεινό νοικιάρικο Corsa 1.2, με 60k στο οδόμετρο. 1100 km: 50% σε αυτοκινητόδρομο με 120-140 km/h, 40% σε επαρχιακούς και 10% σε χωματόδρομους. Μέση κατανάλωση γύρω στα 6.2 l/100 km (μετρημένη με φουλαρίσματα). Καθόλου κακό, θα έλεγα.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
10αράκι πάλι ο Ιάπωνας παππούς ρε γμτ. Χρήση μέσα στην πόλη, και με πρόβλημα, αλλά...10;
Καλά, αν καίει 10 μ' εσένα, με έναν κανονικό άνθρωπο πόσο θα καίει;;;
Δεν το πουλήσατε εν τέλει;
Πάει το πρόβλημά του πλέον, οπότε αν βγάλω τα πρώτα χιλιόμετρα του νέου ρεζερβουάρ όπου σκιζόταν για να πιάσει τελική ...85km/h, θα ρίξω πολύ. Αποκλειστικά αστική χρήση στα τελευταία 4 ρεζερβουάρ και σε κάθε φανάρι κόντρες με τον εαυτό μου, γιατί είναι τόσο γρήγορο που και Φεράρι να στηθεί δίπλα μου, στα πρώτα μέτρα θα φάει σκόνη από λάστιχο.
Τι λε ρε... πιάνει παραπάνω από 85;;;;;
Έχε υπόψη, έχω ακούσει ότι αν πιάσεις πάνω από 100 δεν θα μπορείς να αναπνεύσεις...
Όσο για τις Ferrari, τι να κλάσουν μπροστά σε 1 τόνο Ιαπωνικής δεξιοτεχνίας και τεχνολογίας, οδηγημένα από το χέρι του Λαζάρου;;;;
Περιμένει να πωληθεί και ως ζωντανός πλέον οργανισμός, μου κάνει το βίο αβίωτο γιατί προφανώς δεν θέλει.
Το αυτοκίνητο είναι Nissan Sunny 1.3αρι του 86 με 198Κ.
Christine...
-
Θεσσαλονίκη-Αθήνα: 10.6 λ/100
Αθήνα-Θεσσαλονίκη: 7,5 λ/100 -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Θεσσαλονίκη-Αθήνα: 10.6 λ/100
Αθήνα-Θεσσαλονίκη: 7,5 λ/100καλά ρε συ... πόσα τσουρέκια τους πήγες εκεί κάτω?
-
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Θεσσαλονίκη-Αθήνα: 10.6 λ/100
Αθήνα-Θεσσαλονίκη: 7,5 λ/100Aχέμ κάποιος βιαζότανε...
-
Παρατήρησα σήμερα που έκανα Αθήνα-Πάτρα-Αθήνα ότι πηγαίνοντας χαλαρά με ~130 στην αρχή/τέλος και γύρω στα 100-110 στην Κόρινθο-Πάτρα πέτυχα πολύ καλές καταναλώσεις της κλάσεως των ~7,4λτ/100 στην επιστροφή που είχα και κίνηση οπότε και προσπεράσματα... (γέμισα στην Πάτρα οπότε ισχύει το μέτρημα της επιστροφής, δυστυχώς το πήγαινε που ήταν σαφώς πιο οικονομικό μετρήθηκε μαζί με κατανάλωση Αθήνας). Υπολογίζω ότι αν πήγαινα σε αυτοκινητόδρομο με σταθερά 110 θα είχα εύκολα τα 7 και ίσως και χαμηλότερα. Καθόλου άσχημα για αυτοκίνητο 12ετίας, 2000 κυβικών, 6 κύλινδρο, 1,5 τόνου και αυτόματο. (BMW 520i E39)
-
Σε περίοδο στρωσίματος Πάτρα-Κατερίνη-Πάτρα συνολικά 700km μέση κατανάλωση υπολογιστή στα 6.8-6.9 lt/100km..
σημείωση χρήση αποκλειστικά 6ης στον αυτοκινητόδρομο και ταχύτητες εκεί γύρω στα 120 (2500rpm)... και μερικές φορές ανέβασμα μέχρι 160-170 (3500rpm).. αλλά και πέρασμα από τον Παρνασσό δύο φορές που όσο να'ναι ανεβάζει την κατανάλωση.. πόσο αισιόδοξο να είναι το trip computer?
Έρευνα Κατανάλωσης