-
Παιδιά, αν δεν αναφέρουμε και με τι αμάξι δεν έχει νόημα...
[edit - @ddl449: thanks ]
-
Μια 800 χλμ αυτοκινητόδρομο (βέλγιο γαλλία, ταχύτητες 130-160) φορτωμενος 5 άτομα, καλοκαιρινά λάστιχα 8,5λ/100χλμ
Και μιά 400 χλμ λίγο βέλγιο και αρκετή Ολλανδία, με πολη και αυτοκινητόδρομο, αυστηρά με τα όρια 7,5λ/100χλμ
Σαν να έχει τσιμπήσει η κατανάλωση τελευταία
αβένσις 1,6 το πρώτο μοντέλο
Μάζντα6 2.0L, ανκόνα ολλανδία, φορτωμένο, με ταχύτητες σε ιταλία ελβετία περίπου με τα όρια και γερμανία απο 160-200 γύρω στο 9.
όχι άσχημα -
-
O Αδερφος μου με Golf Tsi 140 εχει κανει Αθηνα Πατρα μεση καταναλωση 4.9l/100Km
με ταχυτητες γυρω στα 80 το πολυ 100 km/h.To αμαξι ειναι οτι πιο οικονομικο υπαρχει στα 140 αλογα μαζι με το Golf TSi 122 το οποιο ειναι ακομα πιο οικονομικο.Τα ιδια ακριβως καιει και το GT με τα 170 αλογα αφου προκειται για τον ιδιο ακριβως κινητηρα με αλλο προγραμμα. -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Μια 800 χλμ αυτοκινητόδρομο (βέλγιο γαλλία, ταχύτητες 130-160) φορτωμενος 5 άτομα, καλοκαιρινά λάστιχα 8,5λ/100χλμ
(...)
Σαν να έχει τσιμπήσει η κατανάλωση τελευταίαBan τώρα!
-
Kάτι παίζει με το αμάξι, καίει παραπανω τώρα τελευταία ρε
-
-
-
Εγώ θα επανέλθω σε κάτι τρομακτικό. Έχω ένα σκουτεράκι 50αράκι που με μία αδιάφορη μεικτή χρήση (δράκουλα και ήρεμης οδήγησης) καίω γύρω στα 3lt/100km.
Το 'βρωμο' iQ όμως, πως στα κομμάτια γράφει τόσο λίγο;;;;;;;
-
-
-
-
τέλος του ταξιδιου δε Βαλκάνια και κεντρικη Ευρώπη και γεμισα επίτηδες για να κανω τον απολογισμό:
3357 χιλ, 242 λίτρα ήτοι 7,2 λιτ/100. Ενδειξη υπολογιστη 6,6
Η διαδρομή: Θεσσαλονικη, Βουδαπέστη, Μπρατισλάβα, Πράγα, Βιέννη, Βελιγραδι, Θεσσαλονίκη, Λάρισα.
4 ατομα ενδυναμωμένα και αποσκευες μεχρι την οροφη (γυναίκες )
ταχύτητες Γιουγκοσλαβία γυρω στα 120-130 (στον διπλο) και στις αλλες χωρες 130-140.
Ελλάδα κλασικά 160+ -
Θα σε τσεκάρω τώρα, μονο που εγώ θα το πατήσω λίιιγο παραπάνω
Αυστρία πάντα γύρω στο 150 πάω, μέχρις ώρας χωρίς προβλήματα
(πριν 2 χρόνια το είχα ξεφτυλίσει εκεί, μάλλον άγιο είχα. Μονίμως 170-190 ) -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
τέλος του ταξιδιου δε Βαλκάνια και κεντρικη Ευρώπη και γεμισα επίτηδες για να κανω τον απολογισμό:
3357 χιλ, 242 λίτρα ήτοι 7,2 λιτ/100. Ενδειξη υπολογιστη 6,6
Η διαδρομή: Θεσσαλονικη, Βουδαπέστη, Μπρατισλάβα, Πράγα, Βιέννη, Βελιγραδι, Θεσσαλονίκη, Λάρισα.Προφανώς σε έκλεψαν οι αντλίες σε Βουδαπέστη, Μπρατισλάβα, Πράγα, Βιέννη, Βελιγράδι (=σου έβαλαν λιγότερα απ' όσα πλήρωσες/σημείωσες κι έκαψες λιγότερα - όπως φαίνεται κι απ' το Τ/C).
Μόνο για Θεσσαλονίκη-Λάρισα μπορείς να είσαι βέβαιος ότι μπήκαν όσα λίτρα πλήρωσες.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Μόνο για Θεσσαλονίκη-Λάρισα μπορείς να είσαι βέβαιος ότι μπήκαν όσα λίτρα πλήρωσες.
Ε, καλά, πια αυτοί οι Ευρωπαίοι το έχουν ξεφτιλήσει πια...
Εγώ στα δύο τελευταία γεμίσματα είμαι στο 6,5 (206 1,6 110ps)...
Αλήθεια, άμα είχα το ντήζελ με τα 110 άλογα πόσο θα έκαιγε;;; 4 λίτρα;
Οδήγηση περιφερειακός Θεσσαλονίκης και επαρχιακοί (όχι αργά εκεί ). Απλά τον τελευταίο καιρό δεν πετυχαίνω καθόλου κίνηση και έχω σταθερά 100-110 στον περιφερειακό...
Υπόψη, η εργοστασιακή κατανάλωση (μικτή) είναι 7 λίτρα...
-
10αράκι πάλι ο Ιάπωνας παππούς ρε γμτ. Χρήση μέσα στην πόλη, και με πρόβλημα, αλλά...10;
-
4500 km από την αλλαγή λαδιών 5W-40 σε 0W-30. Μέση κατανάλωση on-board 5.9 lt/100km που περιλαμβάνει κυρίως πόλη αλλά και ένα ταξίδι. Η τιμή αυτή επιβεβαιώνεται και από τα γεμίσματα.
(HONDA CIVIC HYBRID II)
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
10αράκι πάλι ο Ιάπωνας παππούς ρε γμτ. Χρήση μέσα στην πόλη, και με πρόβλημα, αλλά...10;Καλά, αν καίει 10 μ' εσένα, με έναν κανονικό άνθρωπο πόσο θα καίει;;;
Δεν το πουλήσατε εν τέλει;
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
4500 km από την αλλαγή λαδιών 5W-40 σε 0W-30. Μέση κατανάλωση on-board 5.9 lt/100kmΠαρατήρησες μετρήσιμη διαφορά στη κατανάλωση από την αλλαγή του ιξώδους;
Έρευνα Κατανάλωσης ⛽









