-
Sprsk, απορώ στα περί κύλισης και ηχομόνωσης που αναφέρεις καθώς το αυτοκίνητο είναι κοφυφαίο σε αυτούς τους τομείς στην κατηγορία του. Ακόμη και στο θέμα της κατανάλωσης, δες τους ανταγωνιστές Q5, X3, GLK, XC60 στις αντίστοιχες υποδυνάμεις για να δεις πως δεν είναι τραγικά τα πράγματα καθώς όλα αυτά τα οχήματα καταναλώνουν αρκετά με μικρές αποκλίσεις. Ειδικά το XC60 έχει πολύ υψηλή κατανάλωση ενώ το Q5 έχει την καλύτερη κατανάλωση. Οταν αγοράζεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο γνωρίζεις πως θα ξοδεύεις αρκετά στα καύσιμα και στη συντηρηση του αυτοκινήτου. Αλλιώς παίρνεις Diesel όπου οι κατανάλωση είναι σημαντικά μικρότερη, αλλά τυπικά αυτά τα οχήματα δεν επιτρέπεται να κυκλοφορούν στην πρωτεύουσα. Αν κινείσαι μόνο επαρχία, παίρνεις Diesel. Με μέσο όρο 15.000km το χρόνο και 15lt/100km θα ξοδέψεις 2250lt αντί 1500lt ενός sedan με κινητήρα 1.8 ή 2.0lt. Άρα μιλάμε για 700 περίπου ευρώ πιο πολλά το χρόνο ή και 900 περίπου ευρώ αν αγγίζεις τα 20.000km το χρόνο. Αναμενόμενα ποσά για κάποιον που πάει στην κατηγορία των SUV. Εγγυημένες πληροφορίες από 3 άτομα που έχουν το αυτοκίνητο περίπου ένα χρόνο σε μικτό κύκλο δεν ξεπερνάς τα 13-14λτ και η κατανάλωση είναι λογική σε ανοιχτό δρόμο όταν κινείσαι μέχρι 140km/h. Αν κινείσαι συνεχώς μέσα στην πόλη και αλλάζεις ταχύτητες συχνά λογικό είναι να ξοδέψεις περισσότερα. Μετά τα 140 αυξάνεται σταδιακά όπως και σε κάθε άλλο αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης Steavers έγραψε:
Sprsk, απορώ στα περί κύλισης και ηχομόνωσης που αναφέρεις ............. κάθε άλλο αυτοκίνητο.Αγαπητέ, Steavers
Δεν χρειάζεται να απορείς ,
Η εκτίμηση που έκανα και το συμπέρασμα που έβγαλα ήταν βάση των δικών μου κριτηρίων.
Είναι λογικό να μην έχουμε όλοι την ίδια αφετηρία.
Δεν αλλάζω γνώμη σε ότι έγραψα , για να αλλάξω θα πρέπει να αλλάξει το αμάξι .
Όσο για την κατανάλωση , να με συγχωρείς αλλά και εδώ δεν θα συμφωνήσω.
Εκτός από την προσωπική μου εκτίμηση η οποία είναι λογικό να μην είναι η ορθότερη όλων λόγο των 35 περίπου χιλιομέτρων που διένυσα . σου παραθέτω το Γερμανικό site με τις καταναλώσεις και τους ρύπους όπου θα δεις ότι στο CX7 η αύξηση στην κατανάλωση είναι περίπου στο 25-30% .
Πχ.
Q5 = 10,7 – 6,8 – 8,3 με 192 γραμμάρια
Cx7 = 13,8 – 8,1 – 10,2 με 243 γραμμάριαΑπό : http://dat.de/leitfaden/LeitfadenCO2.pdf
Έψαξα και το βρήκα πριν γράψω γιατί και εμένα μου έκανε εντύπωση . Πιστεύω ότι σε αυτά τα κιλά ένα moter με 30-40 άλογα λιγότερα αλλά με καλύτερη ροπή χαμηλότερα θα είχε μικρότερη κατανάλωση.
-
Στο spritmonitor τα πραγματα δε φαίνονται τόσο τραγικα...
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... ?esearch=1
το θεμα ειναι οτι εγω (θεωρώντας οτι εχω 'μαλακο' ποδι) παντα ειμαι στο κατω άκρο
μαλλον οι ¨Σκρούτζ' γραφουν εκει -
μπα ---- έχουν δρόμους ...και ραντάρ !!!!
-
αγαπητε sprsk
δεν καταλαβα αν τελικα το τεστ ντραιβ το εκανες για την καταναλωση καθως οπως και συ παραδεχτηκες τα 35 χιλιομετρα ειναι ελαχιστα.το να παραθετουμε δημοσιευματα δεν συναδει με το θεμα σου του τεστ ντραιβ.
Εγω με το δικο μου και μετα απο 1900 χιλιομετρα μικτης χρησης και ενω ειναι στο στρωσιμο (3000 στροφες και λιγεσ φορες λιγο κατω απο 4000) εχω μεση καταναλωση 11,1 λιτρα και ειχα υψηλοτερη ταχυτητα απο τους περισσοτερους γυρω μου.απολυτα λοιπον ικανοποιημενος μετα απο ενα sportage που ειχα και εκαιγε στα 16 περιπου και σερνοτανε.Ποιοτητα κυλισης κορυφαια καθως και ηχομονοση απο οσο κρινω εγω αλα και απο ολα τα δημοσιευματα που ειχα διαβασει και πριν το επιλεξω.
Θα συμφωνησω μονο στο οτι θα ηθελα την ροπη απο χαμηλοτερα αλα εχει την εξης ιδιαιτεροτητα ,οπως τουλαχιστον το αντιλαμβανομαι εγω. Ενω σε ολα τα αυτοκινητα νιωθεις το τραβηγμα στις μικρες ταχυτητες(2-3η) σε αυτο περιεργως νιωθεις απιστευτο τραβηγμα στις μεγαλες και ειδικα στην 5η.
Επειδη ανεφερες κατι για αφετηρια αν θελεις πες μας ποιο αυτοκινητο εχεις τωρα... Στο νεο που θα ερθει ,οποτε ερθει, η διαφορα ειναι ενα απλο face lift και μικρη αναδιαταξη οργανων οποτε μην περιμενεις ,παρτο τωρα αν εισαι ετοιμος που ειναι και φ8ηνο. -
Αγαπητέ sprsk,
Αναφέρεις πως διαφωνείς στην κατανάλωση ενώ γράφεις ουσιαστικά τα ίδια πράγματα με όσα είχα αναφέρει και εστιάζεις από τα 5 ανταγωνιστικά μοντέλα σε αυτό με το μικρότερο κινητήρα όπου ήδη έγραψα πως έχει τη μικρότερη κατανάλωση. Είχα γράψει λοιπόν «Ακόμη και στο θέμα της κατανάλωσης, δες τους ανταγωνιστές Q5, X3, GLK, XC60 στις αντίστοιχες υποδυνάμεις για να δεις πως δεν είναι τραγικά τα πράγματα καθώς όλα αυτά τα οχήματα καταναλώνουν αρκετά με μικρές αποκλίσεις. Ειδικά το XC60 έχει πολύ υψηλή κατανάλωση ενώ το Q5 έχει την καλύτερη κατανάλωση.» Συνεπώς Q5 και CX-7 έχουν μια μικρή απόκλιση του 1.9lt που είναι λογική καθώς το Mazda έχει μεγαλύτερο κινητήρα και ιπποδύναμη. Συνεπώς θα καταναλώσω περίπου 285λτ παραπάνω σε διάστημα ενός έτους - κανένα πρόβλημα - αλλά θα έχω καλύτερες επιδόσεις και θα έχω κάνει καλύτερη επιλογή αυτοκινήτου και δε θα έχω μπει στη λογική της εκμετάλλευσης από τις Γερμανικές εταιρείες που για να βάλουν τον εξοπλισμό του Mazda στο Q5 (στην Ελλάδα) σου ζητούν περίπου 55 χιλιάρικα. Άρα θα έχεις κάνει μια αγορά παίρνοντας ένα ισάξιο συνολικά αυτοκίνητο πληρώνοντας 15-20 χιλιάρικα παραπάνω που για να τα αποσβέσεις πρέπει το Mazda να καίει 30λτ/100km για 15 χρόνια. Επίσης η X3 καίει 9.3λτ (απόκλιση 0.9λτ), η GLK 10.5λτ (0.3λτ περισσότερο) και το XC60 11.9λτ (1.7λτ περισσότερο!) σε σχέση με το CX-7. Επιπλέον την κατανάλωση τη σκέφτεται ένας αγοραστής που θα πάρει ένα μικρό αυτοκίνητο, οικονομικό. Οταν κάποιος πάει την κατηγορία των SUV και ξοδεύει αρκετά σκέφτεται πολύ λιγότερο τη μικρή απόκλιση του +2/-2λτ ανάμεσα στα CX-7, Q5, X3, GLK, XC60 όπου τα 500 ευρώ διαφορά στο μέγιστο το χρόνο από το οικονομικότερο (Q5) σε σχέση με το βενζινοφάγο (XC60) έχουν μικρή σημασία σε αυτό το budget. Συμφωνώ στο τι θα μπορούσε να είχε ως κινητήρα ένα αυτοκίνητο αλλά αυτό δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα καθώς και εγώ θα επιθυμούσα τα Γερμανικά αυτοκίνητα να είχαν παραπλήσια τιμή στην Ελλάδα με αυτή της Γερμανίας, να μην μας «κλέβουν» δηλαδή οι αντιπρόσωποι, θα επιθυμούσα να μη ζητούσαν 10χιλιάρικα επιπλέον για απαραίτητο εξοπλισμό, θα επιθυμούσα η GLK να είχε σχεδίαση SUV crossover, θα επιθυμούσα το XC60 να είχε μικρότερη κατανάλωση και η X3 να μην ήταν ένας «εμπορικός συμβιβασμός» σε σχέση με τη σπουδαία X5. Ολα τα αυτοκινητα έχουν τρωτά σημεία και δε μπορούμε να έχουμε το τέλειο αυτοκίνητο σε όλους τους τομείς. -
Αγαπητέ Agiosg,
ακριβές το σχόλιό σου και ταυτόσημο με αυτά που έχω διαπιστώσει από 3 φίλους-κατόχους του αυτοκινήτου, γιαυτό και το επέλεξα. -
Εύστοχη κριτική που συνάδει με τα όσα διαπίστωσα για τα δύο αυτοκίνητα. Για όσους είναι ανάμεσα στα δύο αυτά αυτοκίνητα λοιπόν, η επιλογή είναι δική του.
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /90824.asp
ή ανάμεσα σε αυτά τα δύο (BMW X3 vs Mazda CX-7)
http://www.auto-motor-und-sport.de/fahr ... 13946.html -
Ο χρήστης Steavers έγραψε:
Αγαπητέ sprsk,
Αναφέρεις πως διαφωνείς στην κατανάλωση ενώ γράφεις ουσιαστικά τα ίδια πράγματα με όσα είχα αναφέρει και εστιάζεις από τα 5 ανταγωνιστικά μοντέλα σε αυτό με το μικρότερο κινητήρα όπου ήδη έγραψα πως έχει τη μικρότερη κατανάλωση. Είχα γράψει λοιπόν «Ακόμη και στο θέμα της κατανάλωσης, δες τους ανταγωνιστές Q5, X3, GLK, XC60 στις αντίστοιχες υποδυνάμεις για να δεις πως δεν είναι τραγικά τα πράγματα καθώς όλα αυτά τα οχήματα καταναλώνουν αρκετά με μικρές αποκλίσεις. Ειδικά το XC60 έχει πολύ υψηλή κατανάλωση ενώ το Q5 έχει την καλύτερη κατανάλωση.» Συνεπώς Q5 και CX-7 έχουν μια μικρή απόκλιση του 1.9lt που είναι λογική καθώς το Mazda έχει μεγαλύτερο κινητήρα και ιπποδύναμη. .....Επίσης η X3 καίει 9.3λτ (απόκλιση 0.9λτ), η GLK 10.5λτ (0.3λτ περισσότερο) και το XC60 11.9λτ (1.7λτ περισσότερο!) σε σχέση με το CX-7. Επιπλέον την κατανάλωση τη σκέφτεται ένας αγοραστής που θα πάρει ένα μικρό αυτοκίνητο, οικονομικό. Οταν κάποιος πάει την κατηγορία των SUV και ξοδεύει αρκετά σκέφτεται πολύ λιγότερο τη μικρή απόκλιση του +2/-2λτ ανάμεσα στα CX-7, Q5, X3, GLK, XC60 όπου τα 500 ευρώ διαφορά στο μέγιστο το χρόνο από το οικονομικότερο (Q5) σε σχέση με το βενζινοφάγο (XC60) έχουν μικρή σημασία σε αυτό το budget. Συμφωνώ στο τι θα μπορούσε να είχε ως κινητήρα ένα αυτοκίνητο αλλά αυτό δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα καθώς και εγώ θα επιθυμούσα τα Γερμανικά αυτοκίνητα να είχαν παραπλήσια τιμή στην Ελλάδα με αυτή της Γερμανίας, να μην μας «κλέβουν» δηλαδή οι αντιπρόσωποι, θα επιθυμούσα να μη ζητούσαν 10χιλιάρικα επιπλέον για απαραίτητο εξοπλισμό, θα επιθυμούσα η GLK να είχε σχεδίαση SUV crossover, θα επιθυμούσα το XC60 να είχε μικρότερη κατανάλωση και η X3 να μην ήταν ένας «εμπορικός συμβιβασμός» σε σχέση με τη σπουδαία X5. Ολα τα αυτοκινητα έχουν τρωτά σημεία και δε μπορούμε να έχουμε το τέλειο αυτοκίνητο σε όλους τους τομείς.Λιγο αντικρουονται αυτα που αναφερεις παντως...Απο την μια λες οτι ειναι φυσιολογικο να καιει παραπανω το Mazda σε σχεση με το Audi επειδη εχει μεγαλυτερο μοτερ και περισσοτερα αλογα αλλα σε πειραζει που το κατα πολυ ισχυροτερο Volvo καιει περισσοτερο απο το Mazda ενω εχει και κατα πολυ μεγαλυτερο μοτερ. Κι αφου λες οτι σε αυτη την κατηγορια κρητιριο δεν θα επρεπε να ειναι η καταναλωση μετα λες οτι θα ηθελες το Volvo να ειναι πιο οικονομικο.......μπερδευτικα!
-
Είναι λογικό οι ιδιοκτήτες του CX-7 να το υποστηρίζουν και καλά κάνουν .
Όπως έγραψα , έκανα το τεστ για αγορά και πιστεύω ότι είναι σαφές . Τα υπόλοιπα είναι παραφιλολογία.
Ότι και αν διάβασα σε όσα forum και αν μπήκα είδα ότι για να έχεις κάτω από 13 λίτρα θέλεις πολύ προσπάθεια. Πράγμα που δεν με ενδιαφέρει.
Δηλαδή όλοι τους συμφωνούν με την δική μου διαπίστωση ή έχουμε κάνει διεθνή Συνομοσία ? Προσωπικά οδηγώ σχετικά γρήγορα , (όχι βιαστικά) και με βλέπω με 17+ με ένα CX-7 .
Αλλά καλύτερα ας μην μπλέκουμε τα πράγματα , Q5 - XC60 - GL - ( X3 ) είναι αυτ/τα άλλης κατηγορίας .
Για τα Γερμανικά-Σουηδικά , συμφωνώ ότι είναι ακριβά και ότι τα πληρώνουμε περισσότερο αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω κάτι διαφορετικό .
Όσο αφορά τις χωρητικότητες δες τα λίγο καλύτερα γιατί κάπου χάθηκαν cc όπως λέει και ο @__VolvoZeus__Τι είχα - Είχαμε ? = Volvo s60 , Merc Ε200 - C200 , BMW 3 , Golf 1,4tsi , Nissan Patrol , delta 2.0hf klp. καμιά 20αριά συτ/τα μέχρι σήμερα. Τα περισσότερα με Leasing .
Τι θα πάρουμε αντί για το CX-7 . = Μάλλον Lexus RX400h ή αν αλλάξουμε γνώμη GS450h.
To αυτ/το είναι καλό για την τιμή του και αυτός είναι ο λόγος που πήγα να το δώ .
Εξακολουθώ να υποστηρίζω όσα έγραψα για τα + και τα - του. -
sprsk, αφου οπου κι αν διαβασες η καταναλωση ειναι 13, και ειμαι σιγουρος οτι τοσο ειναι, τουλαχιστον.., και αφου δεν σε αφορα αυτη η καταναλωση, γιατι εκανες το test drive??
Και αφου το εκανες, ξεροντας πως δε θα το αγορασεις, γιατι δεν προσπαθησες απλα να απολαυσεις την οδηγηση αλλα εστιασες παλι στην καταναλωση του??
Και τελος, αυτο που λες για τους ιδιοκτητες που υποστηριζουν το αυτοκινητο και καλα κανουν.. μηπως συμβαινει απλα γιατι οι συγκεκριμενοι δεν προβληματιζονται απο την καταναλωση??
Ειναι σα να γινεται ολοκληρη συζητηση γι το αν ειναι καλο ή κακο ενα αυτοκινητο να εχει 0-100 σε 10 ΄σε 12 ή σε 8 δευτερολεπτα.. -
Αυτά κατάλαβες
ή
Ψάχνεις για φαντάσματαξαναδιάβασε τι έγραψα και διόρθωσε το ποστ σου σε παρακαλώ .
End of topic for me
-
Παιδιά νομίζω η κατανάλωση επηρεάζεται εκτός από το αμάξι και τον κινητήρα του και από το πως οδηγούμε. άλλος με βαρύ πόδι καίει περισσότερο από κάποιο που οδηγεί πιο ομαλά. ομοίως μην αυταπατόματσε.όταν θέλουμε, κυβικά, άλογα κια επιδόσεις μην περιμένουμε να καίει σα μίνι. δεν γίνεται. και 13 και 14 λίτρα να καίει μια χαρά νορμάλ είναι για τα κυβικά του και τις επιδόσεις του. πόσο νομίζιετε δηλαδή καίει το 1.4 tiguan? αυτά που γράφουν τα περιοδικά?σαφώς πολύ παραπάνω
-
Μακάρι να εκαιγε παραπανω και να ειχε και ακομα περισσοτερα γκαζια.Ειχα την επιλογη να παρω καποιο μικρο η και υβριδικο.Δεν αγοραζω suv 1700 κιλα turbo 260 hp και γκρινιαζω για την καταναλωση. ειναι σαν να αγοραζω πολυμορφικο και με χωρουs για την μεγαλη μου οικογενεια και να του βρισκω ελατωμα που δεν εχει τον ογκο και την ευελιξια του smart.Και τελως παντων ..χαιρομαι οταν βλεπω δημοσιευματα και τεστ που σαν μειον αναφερουν ΜΟΝΟ την ΤΣΙΜΠΗΜΕΝΗ του καταναλωση.Και δεν μιλαω σαν κατοχος αφου οριακα θα μπορουσα να χαρακτηριστω ετσι καθως το εχω απο την Μεγαλη Παρασκευη.ειχα προσανατολιστει σε αυτο αφου απο το 2008 το ειχα πρςτοοδηγησει και μεχρι να το αποφασισω εχω στην κυριολεξια οδηγησει ολα τα παρεμφερη αυτοκινητα και πολυ ακριβοτερα του.Πριν την τελικη αποφαση ειχε 2 αντιπαλους που νικησε...bmw x3 και vw touareg .
-
καλησπερα
η ερωτηση μου ειναι
τι καυσιμο καει το CX7 95 ή 100 οκτανιων βενζινη? -
καίει κ τις δυο φιλε μου ειναι θέμα του κάτοχου μετά τι επιλέγει.όσο για το ''μέγα θέμα'' της κατανάλωσης που ασχολούνται μόνο ''μερικοι'' χρήστες στο forum εχω να πω αυτά που έλεγα κ στιςπροηγούμενες σελίδες σε έναν χρήστη ο οποίος έκανε test το αυτοκινητο κ ανέφερε παντα με τα δικά του κριτήρια ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ κ γενικα οτι το αυτοκίνητο είναι μόνο για βενζινάδες.όταν το ρωτησα με τι το σύγκρινε έλεγε οτι δεν είχε πείρα απο suv κοκ.τεσπα που θέλω να καταλήξω οτα στα δικα μου χερια πέτυχα κατανάλωση 11,5 λτ με ΟΔΗΓΗΣΗ όμως στην εθνική με 135 χλμ κ cruise control κ ενα σύντομο πέρασμα απο αθήνα.σε φιλους μου που πηραν test drive κ πραγματικα το ελιωσαν δεν έγραψε πανω απο 15 λτ.το αυτοκίνητο δεν ειπαμε εμείς οτι δεν κατάναλωνει αλλα σε αυτα τα άλογα ποίο απο τα υπολοιπα ανταγωνιστικά suv δεν καίει κ παραπανω μάλιστα(murano,x3,xc-70kok).απλως ο οποισδηποτε μπορει να αγοράσει το cx-7ενω τα αλλα ....!!!!ας κάνουν ενα τεστ κ στα άλλα κ αν δουν οτι μονο το cx-7 καίει πραγματίκα πιο πολυ να βγουν κ να το κράξουν.χαίρομαι που όσοι ασχολούνται με το cx-7 μονο για την '''κατανάλωση μπορούν να πουν κ τίποτα άλλο.κ χαιρομαι που 'εχω την '''ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ''βενζίνης κ οχι τα προβλήματα αλλων εταίρειων με λαδια φρενα κ οτι μπορει να φανταστεί ο καθένας.χαίρομαι επισης που πληρώνω 20000 ευρώ λιγοτερο για να εχω ενα τέτοιο suv οπως ειπε κ ενας φίλος πιο πάνω.το σίγουρο είναι οτι δεν χαίρονται αυτοι που δεν το εχουν
-
μια χαρά είναι το αμαξάκι για SUV.... πόσο να καίει το θηρίο δηλαδή
το μόνο που δεν έχω καταλάβει είναι γιατί κάποιος να πάρει SUV? δηλαδή που είναι καλύτερα τα SUV από
ένα 'καλό' μεσαίο ? Mόνο ότι πάει και χωματόδρομο .... δεν του βρίσκω κάτι άλλο .... -
Σαφώς και δεν είναι παράλογη μια μέση κατανάλωση 15λτ/100 για ένα τέτοιο όχημα. Απλώς, όσοι την αναφέρουν, δεν κάνουν άσχημα, προστατεύοντας έτσι κάποιους οι οποίοι θα δελεαστούν από την χαμηλή τιμή αγοράς, μην υπολογίζοντας τα υπόλοιπα έξοδα... Γιατί ένα SUV αυτού του μεγέθους , έχει μπόλικα έξοδα τόσο πάγια, όσο και κίνησης... Και κακό δεν κάνει να τα αναφέρουμε, δεν ...έπαθε και κάποιος τίποτε, ήμαρτον!
Εγώ πιο πολύ θα στεκόμουν σε αυτό που είπε ο sprsk (βάλε και κάνα φωνήεν βρε άνθρωπε, Τσέχος είσαι; ) για την ποιότητα κύλισης... Εκεί θα ήταν καλό να αναφέρει περισσότερα, σε αυτά τα λεφτά, είναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ ζήτημα και αν δεν τον...προγκήξαμε αρκετά, εμένα θα με ενδιέφερε να ακούσω επ' αυτού...
Όχι βέβαια πως θέλω ν'αγοράσω , παραείναι ακριβό για το βαλάντιο που θέλω να διαθέσω για αυτοκίνητο (αγορά και χρήση), αλλά επειδή μπήκα σε ένα Forester turbo του 03 και το βρήκα μια χαρά (αν εξαιρέσεις αεροδυναμικούς θορύβους από τα τζάμια χωρίς πλαίσιο...), θα περίμενα κάτι ακόμη καλύτερο από το CX-7.
Αυτόματο σασμάν παίζει; Ή μόνο χειροκίνητο; Σε τέτοια οχήματα το θεωρώ απαραίτητο.
-
Ξαναθυμηθηκα την επιταχυνση, και ειδικα τις ρεπριζ που ειχα με το ΤΤ quattro 225, και μονο με αυτο! Ειναι εντυπωσιακη και δεν την περιμενα, απο ενα αυτοκινητο τετοιου μεγεθους και τετοιας κατηγοριας, παροτι το γνωριζα και υπηρξε βασικος λογος για τον οποιο το πηρα. Εντυπωσιακοτερη ειναι η ευκολια με την οποια ανεβαζει ταχυτητα, η δυναμη που νιωθεις στο παραμικρο επιπλεον πατημ,α του γκαζιου, ενω κινησε ηδη με 140 χλμ, με 5η ή ακομα και με 6η! Αποτομες επιταχυνσεις απο σταση δεν εχω κανει ακομα, λογω ρονταρισματος.
Επισης εντυπωσιακη ειναι η ασφαλεια, η ησυχια και η αισθηση της στιβαροτητας του αυτοκινητου που αισθανθηκα στην αττικη οδο, με 6η ταχυτητα, 4.000 στροφες και 190+ χλμ/ωρα!
Η πολυτελεια, η ανεση και η αισθηση που σου μεταφερει ο δρομος στο τιμονι ειναι εξαιρετικη. Πολυ ωραιο τιμονι και πολυ καλη κατευθυντικοτητα.Κλισεις στις στροφες μικρες πολυ για την κατηγορια του, και μεγαλη αισθηση ασφαλειας.
Ο κινητηρας ελαχιστα ως καθολου ακουγεται, τριγμοι ανυπαρκτοι, αν δεν υπηρχε ο αεροδυναμικος θορυβος απο τα παραθυρα (μικρος αλλα ισως μπορουσε να ειναι μικροτερος..) δεν θα ακουγοταν ΤΙΠΟΤΑ! Και τωρα παντως δεν ακουγεται τιποτα μεχρι τα 80-100 χλμ/ωρα. Με ανοιχτο το υπεροχο ηχοσυστημα δεν ακουγεται τιποτα, ουτως ή αλλως.
Τετοιος συνδιασμος SUV και σπορ αυτοκινητου με τετοιες επιδοσεις, δεν ξερω που αλλου θα βρει καποιος.. Σε μια Cayenne ή σε μια Χ5 φανταζομαι. Σε μια X3 τριλιτρη ισως, αν και δε θα την προτιμουσα. Στο Q5? Μαλλον σαφως θα υστερουσε σε δυναμη αλλα θα πλεονεκτουσε σε καταναλωση. Ο,τι δινεις παιρνεις σε αυτην τη ζωη, και στην περιπτωση μου, με την τιμη των μειον 9000 ευρω, το value for money ηταν εξαιρετικο! -
Επισης να αναφερω οτι και εμενα με ενδιαφερεουν οι εντυπωσεις καποιου απο την οδηγηση ή το test drive ενος αυτοκινητου, και αν διαφερουν οι αποψεις μας ειναι ενδιαφερον. Η ποιοτητα κυλισης ειναι ενα ενδιαφερον ερωτημα. Η καταναλωση ομως δεν ειναι συμπερασμα που περιμενει καποιος να βγαλει απο test drive!!!....
Mazda CX-7