Έχει κάνει κανείς σας αλλαγή ελαστικών των εργοστασιακών Bridgestone Dueler H/P Sport 235 / 60 R18 103V στο Μazda CX-7; Τί ελαστικά βάλατε και τι διαφορά είδατε; Εγώ είμαι ανάμεσα στα Continental ContiSportContact 5 [C B 71db], Pirelli Scorpion Verde [C B 71db], Dunlop SP QuattroMaxx 235/60 R18 107W [C A 68db] και Michelin Latitude Sport 3 [C A 70db]. Έχει κανένας φορέσει κάποιο από αυτά;
Latest posts made by steavers
-
RE: Mazda CX-7
-
RE: Mazda CX-7
Wannabe σύμφωνα με το κοινοτικό σύστημα συνολικής έγκρισης τύπου οχημάτων (WVTA -Whole Vehicle Type-Approval), οι κατασκευαστές αυτοκινήτων υποβάλλουν έναν τύπο οχήματος στις αρχές ενός κράτους μέλους για να εξασφαλίσουν συνολική έγκριση, με την οποία πιστοποιείται η συμμόρφωσή του προς τις κοινοτικές τεχνικές απαιτήσεις, και δύνανται στη συνέχεια να διαθέσουν τα οχήματα του τύπου αυτού στην αγορά στο σύνολο της ΕΕ με βάση μόνο το πιστοποιητικό συμμόρφωσής τους.
-
RE: Mazda CX-7
agiosg ναι το έχω δει αυτό το Kenwood όπως και κάποια άλλα καλά άλλων εταιριών. Αν φυσικά πας σε μια τέτοια κίνηση δε θέλεις ούτε οθόνη για αισθητήρες ούτε τίποτα. Βάζεις κάμερα οπισθοπορείας, έχεις DVD, TV, πλοήγηση (αν και πάλι θα προτιμούσα τις εξωτερικές), σκληρό δίσκο και πολλά άλλα καλούδια. Για άλλους είναι καλά για άλλους περιττά. Προσωπικά προτιμώ την ωραία εμφανιση που ήδη έχει το αυτοκίνητο με το ηχοσύστημα, παρά να έχω μια οθόνη στη μέση. Άλλωστε σε τελική ανάλυση απολαμβάνουμε την οδήγηση και δε θα κοιτάμε την οθόνη και το Mazda μας έχει όλα τα χειριστήρια στη σωστή θέση. Κανένα πρόβλημα. Είναι too much ή οθόνη του kenwood ή οποιουδήποτε άλλου.
-
RE: Mazda CX-7
agiosg η mercedes c-class που ειχα ενα διάστημα είχε κουμπι απενεργοποίησης και ενσωματωμένη οθόνη με λεντάκια σε χρωματισμούς στο κέντρο του ταμπλώ. Ωστόσο στο Mazda τώρα καλό θα ήταν να βάζαμε μια διακριτική και χρήσιμη οθόνη για τους αισθητήρες. Στο πάνω μέρος του καθρέπτη δεν ξέρω αν θα είναι χρήσιμες καθώς όταν παρκάρεις δεν κοιτάς ψηλά, ωστόσο πρακτικά είναι καλό το σημείο αυτό. Αυτό που αναφέρεις είναι το πρόβλημα και ψάχνω και εγώ μεγαλύτερα πατάκια ώστε να αποφύγω τυχόν λέρωμα από λάσπες το χειμώνα ή άμμο το καλοκαίρι. Ψάχνω για πατάκια που να καλύπτoυν όλο το χώρο και έχω εντοπίσει ένα κατάστημα που πουλάει πατάκια για όλα τα αυτοκίνητα και ακόμη στα προσαρμόζουν (τα φτιάχνουν) ειδικά για το αυτοκίνητό σου και σε όποια ποιότητα θέλεις. Για το δέρμα και τα πλαστικά αγοράζω από μεγάλο κατάστημα προϊόντων αυτοκινήτου και θα κάνω ότι έκανα και στα προηγούμενα αυτοκίνητα. Καθαριότητα σε τακτικά χρονικά διαστήματα στο εσωτερικό (1-2 φορές το μήνα) ανάλογα τη χρήση και την εποχή. Τα αυτοκίνητά μας είναι ολοκαίνουργια οπότε για την ώρα πάρε συντήρησης όχι πλήρους καθαρισμού. Το αυτοκίνητο ακόμη μυρίζει δέρμα – καινούργιο –. Για το χρώμα έξω συμφωνώ στην επάλειψη κερί ή και κάποιο συντηρητικό χρωμίου όπως αναφέρει και το βιβλίο στη σελίδα 8-51. Αν τυχόν μετά από κάποιο ταξίδι έχεις βρομιές τρίψε να φύγουν με καθαριστικό ή κερί. Εκεί που μαζεύει βρομιά είναι πάντα στο παρμπρίζ και στο μπροστικό μέρος και στην πινακίδα μετά από ένα μεγάλο ταξίδι και θέλει πιο συχνό καθαρισμό.
-
RE: Mazda CX-7
agiosg οι μπροστά αισθητήρες επιβάλλεται να έχουν διακόπτη αλλιώς θα χτυπάνε συνέχεια, ενώ οι πίσω ενεργοποιούνται μόνο με την όπισθεν. Πατάκια και εμένα μου έβαλαν λεπτά και ψάχνω τώρα να βρώ καλά πλαστικά ώστε να αντέχουν σε λάσπες, νερά και να πλένονται εύκολα. Αν ένα αυτοκίνητο δεν έχει οθόνη ή υποδοχή για τους αισθητήρες τότε δεν είναι εύκολο να μπει. Επίσης αυτό ακριβώς που λέει ο Bebes συμβαίνει με τον κόφτη. Ολα τα SUV μεγάλης ιπποδύναμης περιορίζουν την ταχύτητα κάπου στα 210km. Αλλωστε οι ταχυτητες αυτές με SUV ειναι υπερβολικες ειδικα στους Ελληνικούς δρόμους. Eyedoc eίσαι ικανοποιημένος από τις μεμβράνες Llumar 99, δεν σου έχει επηρεάσει αισθητικά το αυτοκίνητο; Λογικά πρέπει να φαίνονται αλλά έχεις πολλά πλεονεκτήματα όπως μείωση της ζέστης στο εσωτερικό του Mazda, ελάττωση αντηλιάς και καλύτερη λειτουργία του κλιματιστικού στο αυτόματο, κλπ.
-
RE: Mazda CX-7
ngar θα κάτσω να φτιάξω μέσα στο καλοκαιράκι μια σελίδα για το θηρίο μας ώστε να έχουμε ένα CX-7 CLUB με μέλη τους ιδιοκτήτες μόνο. Εμένα μου έκαναν δώρο μόνο τους πίσω αισθητήρες. Δε ξέρω κατά πόσο θα ωφελούσαν οι μπροστινοί καθώς θα χτυπούσαν συνέχεια, εκτός και αν είχαν κουμπί απενεργοποίησης. Οι πίσω δουλεύουν με την όπισθεν και δεν έχουν κουμπί απενεργοποίησης. Απενεργοποιούνται όταν βγάλεις την όπισθεν ή σβήσεις τον κινητήρα.
-
RE: Mazda CX-7
Agiosg δε σου λειτούργησε ο κόφτης στα 210Km; Ξεπέρασες τα 210χλμ; Έφτασες ήδη τα 2940, είσαι θηρίο σαν το θηρίο μας το CX-7. Εγώ είμαι στο στρώσιμο καθώς παρέλαβα τελικά το αυτοκίνητο προχθές και δεν ξεπερνάω τις 3.000-3.500 στροφές και θα μείνω πιστός σε αυτό μέχρι τα πρώτα 1.000 χιλιόμετρα. Μετά θα ανέβω και εγώ στις επιδόσεις σου και αυτές του φίλου Eyedoc. Ετοιμάζω και εγώ εκδρομούλες και θα ανέβω στα χιλιόμετρα. Τους αισθητήρες τους έβαλα και δουλεύουν με την όπισθεν, που οταν ειναι επιλεγμένη και όταν πλησιάζεις τα 63cm και πίσω αρχίσει να χτυπάει. Λειτουργεί όταν το αυτοκίνητο είναι on και έχεις επιλέξει την όπισθεν. Αν θα βάλω οθόνη (που τη βρίσκω περιττή έχοντας τέτοιο ηχοσύστημα, ως extra το αυθεντικό bluetooth της Mazda αλλά και το navigon 8110 -GPS navigation- που έβαλα) θα βάλω την Pioneer AVIC-HD3-II. Ngar συμφωνώ με αυτά που σου έγραψε ο Bebes περί ξεκινήματος-σταματήματος. Αυτά εφαρμόζω και εγώ.
-
RE: Mazda CX-7
Ksym το face lift δεν έχει ουσιαστικές διαφορές και θα έρθει μετά από ένα χρόνο περίπου. Η μόνη διαφορά είναι η μεγαλύτερη οθόνη πληροφοριών των ενδείξεων στο πάνω μέρος στο κέντρο του αυτοκινητου. Άλλη μια διαφορά είναι ότι έχει και diesel κινητηρα και ενδεχομένως και αυτόματο κιβώτιο. Προσωπική μου άποψη είναι ότι τα face lift δεν παρέχουν μεγάλες διαφορές και οι ουσιαστικες διαφορές θα υπάρχουν στη νέα γενιά που θα έρθει το 2013. Επίσης ο agiosg σου απάντησε πολύ σωστά και συνετά για το τι θα χάσεις αν περιμένεις τις μικροδιαφορές. Το αυτοκίνητο όπως είναι και όπως το αισθάνομαι στο δρόμο είναι η καλύτερη επιλογή στα μεσαία SUV ειδικά στην περίπτωση που θέλεις οδηγική απόλαυση, χώρους, στιβαρότητα, πλούσιο εξοπλισμό σε εξαιρετική τιμή και πολλά άλλα πλεονεκτήματα.
-
RE: Mazda CX-7
Eyedoc είσαι ικανοποιημένος από τις μεμβράνες και πως τις αισθάνεσαι στην πράξη ως αποτέλεσμα; Που τις έβαλες αυτές (Llumar, UV99), στην αντιπροσωπεία ή σε κάποιο κατάστημα αξεσουάρ αυτοκινήτων; Πόσο κόστισαν; Συμφωνώ με Bebes πως υπάρχουν διάφανες μεμβράνες που απορροφούν εξαιρετικά τις υπεριώδεις ακτινοβολίες αλλά υπάρχει και το ερώτημα το κατά πόσο πρακτικά και λειτουργικά είναι χρήσιμες και ωφέλιμες στο αυτοκίνητο.
-
RE: Mazda CX-7
Φίλε Eyedoc έφτασες ήδη τα 1.000 χλμ και έφτασες στο τέλος του στρωσίματος. Εγώ παρέλαβα κατόπιν πίεσης στη Mazda – με καθυστέρηση – εξαιτίας κωλυσιεργιών και αντιεπαγγελματικής συμπεριφοράς του αντιπροσώπου το αυτοκίνητο τελικά χτες – μετά από ένα μήνα και όχι εντός 15 ημερών – παρόλο που βρισκόταν στην αντιπροσωπεία από την περασμένη εβδομάδα αλλά ο απαράδεκτος αντιπρόσωπος ενεργούσε σε ρυθμούς χελώνας, τόσο στο θέμα των πινακίδων που τις έβγαλε μετά από μια βδομάδα όσο και στο θέμα των αξεσουάρ, και στο τέλος ζητούσε και περισσότερα λεφτά από τα συμφωνηθέντα (κοινώς «γύφτουλας» για να του αποδόσω ένα μικρό χαρακτηρισμό). Το αυτοκίνητο είναι καταπληκτικό, εξαιρετικό, απίστευτη ποιότητα κύλισης αν και το έχω μόνο δύο μέρες τώρα και είναι σε διαδικασία στρωσίματος. Oταν πατάς το γκάζι αισθάνεσαι οτι απογειώνεσαι και διαθέτει εκπληκτική σταθερότητα και στιβαρότητα. Από τη θέση οδήγησης αισθάνεσαι αρχοντικά και η θέα είναι εξαιρετική. Έβαλα πάνω και το navigon 8110 και το πιλοτάρισμα άρχισε. Θα επανέλθω όταν φτάσω και εγώ ένα αριθμό χιλιομέτρων καθώς τώρα βρίσκομαι ακόμη στα 100 χλμ. περίπου. Επίσης το αυτοκίνητο αυξήθηκε κατά 1.180 ευρώ τις τελευταίες μέρες και κοστίζει πλέον 37.700,00 € χωρίς την έκπτωση. Φίλε Eyedoc το πήραμε στην καλύτερη εποχή. Μπήκα και εγώ στο club των ιδιοκτητών του CX-7.