Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σπορ αυτοκίνητο=απαραίτητα κίνηση πίσω->Μύθος ή αλήθεια;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σπορ αυτοκίνητο=απαραίτητα κίνηση πίσω->Μύθος ή αλήθεια;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Περί αυτοκίνησης
    38
    94
    261
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Με αφορμή το συγκριτικό ανάμεσα σε Alfa 147 TI και BMW 316 Sports ti ήθελα να θέσω το εξής ερώτημα για συζήτηση:

      Έχουμε ακούσει πολλούς -και μέσα εδώ στο φόρουμ- να εκθειάζουν τα πισωκίνητα αυτοκίνητα και να υποτιμούν τα προσθιοκίνητα. Έχουμε ακούσει ακόμα και για περιπτώσεις φανατικών οπαδών κάποιων κατασκευαστών που άλλαξαν μάρκα όταν η δική τους το γύρισε σε κίνηση μπροστά (κλασσικό παράδειγμα Alfa Romeo -> BMW). Τελικά ένα πισωκίνητο είναι σχεδόν εξ'ορισμού πιο γρήγορο από ένα αντίστοιχο προσθιοκίνητο ίδιας ισχύος και παρόμοιου προσανατολισμού ή απλά κάποιοι χρησιμοποιούν την κίνηση πίσω για να στηρίξουν την προτίμησή τους σε μια (γερμανική) μάρκα ή/και τρελαίνονται για παντιλίκια;

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • T
        techadmin admin last edited by

        Με αφορμή το συγκριτικό ανάμεσα σε Alfa 147 TI και BMW 316 Sports ti ήθελα να θέσω το εξής ερώτημα για συζήτηση:

        Έχουμε ακούσει πολλούς -και μέσα εδώ στο φόρουμ- να εκθειάζουν τα πισωκίνητα αυτοκίνητα και να υποτιμούν τα προσθιοκίνητα. Έχουμε ακούσει ακόμα και για περιπτώσεις φανατικών οπαδών κάποιων κατασκευαστών που άλλαξαν μάρκα όταν η δική τους το γύρισε σε κίνηση μπροστά (κλασσικό παράδειγμα Alfa Romeo -> BMW). Τελικά ένα πισωκίνητο είναι σχεδόν εξ'ορισμού πιο γρήγορο από ένα αντίστοιχο προσθιοκίνητο ίδιας ισχύος και παρόμοιου προσανατολισμού ή απλά κάποιοι χρησιμοποιούν την κίνηση πίσω για να στηρίξουν την προτίμησή τους σε μια (γερμανική) μάρκα ή/και τρελαίνονται για παντιλίκια;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Με αφορμή το συγκριτικό ανάμεσα σε Alfa 147 TI και BMW 316 Sports ti ήθελα να θέσω το εξής ερώτημα για συζήτηση:

          Έχουμε ακούσει πολλούς -και μέσα εδώ στο φόρουμ- να εκθειάζουν τα πισωκίνητα αυτοκίνητα και να υποτιμούν τα προσθιοκίνητα. Έχουμε ακούσει ακόμα και για περιπτώσεις φανατικών οπαδών κάποιων κατασκευαστών που άλλαξαν μάρκα όταν η δική τους το γύρισε σε κίνηση μπροστά (κλασσικό παράδειγμα Alfa Romeo -> BMW). Τελικά ένα πισωκίνητο είναι σχεδόν εξ'ορισμού πιο γρήγορο από ένα αντίστοιχο προσθιοκίνητο ίδιας ισχύος και παρόμοιου προσανατολισμού ή απλά κάποιοι χρησιμοποιούν την κίνηση πίσω για να στηρίξουν την προτίμησή τους σε μια (γερμανική) μάρκα ή/και τρελαίνονται για παντιλίκια;

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • K
            kouk last edited by

            Είναι γεγονός ότι η μπροστινή κίνηση δεν μπορεί να ανέβει πάνω απο τα 200 άλογα σε αυτοκίνητα παραγωγής χωρίς προβλήματα ή χωρίς την ατέλειωτη εμπλοκή ηλεκτρονικών!
            Αντίθετα όλα τα σπορ υπερ-αυτοκίνητα επιλέγουν την κίνηση πίσω σαν την καλύτερη λύση για την μεταφορά της δύναμης στον δρόμο ομαλά!!

            Σε επίπεδο όμως καθημερινής οδήγησης.νομίζω ότι δεν εχει και μεγάλη διαφορά για την συντριπτική πλειοψηφία!!

            Αλλωστε η πίσω κίνηση θεωρω ότι είναι πιο δύσκολη και επικίνδυνη για έναν μέσο οδηγό!!

            Συμπερασματικά θεωρώ ότι δεν είναι μύθος οτι η πίσω κίνηση αφορά σε μεγάλες ιπποδυνάμεις αλλά είναι μύθος η θεώρησή της σας υπέρτατη λύση στην αυτοκίνηση!

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • D
              droemmen last edited by

              Ο χρήστης kouk έγραψε:
              Είναι γεγονός ότι η μπροστινή κίνηση δεν μπορεί να ανέβει πάνω απο τα 200 άλογα σε αυτοκίνητα παραγωγής χωρίς προβλήματα ή χωρίς την ατέλειωτη εμπλοκή ηλεκτρονικών!

              Έχοντας οδηγήσει Alfa gtv 3.0 με 300 άλογα χωρίς ηλεκτρονικά και με μόνη βοήθεια το μπλοκέ και 235 λάστιχα μπρος-πίσω, δεν συμφωνώ καθόλου...
              Σε ιπποδύναμη > 300 bhp τότε ίσως ναι...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • K
                kleisj last edited by

                Νομιζω οτι η κινηση πισω ειναι σχολειο υπερστροφης. Σου μαθαινει πιο πολλα αλλα εχει κ περισσοτερους κινδυνους οπως προαναφερθηκε. Ειδικα στη Ελλαδα κατι RX-7 MR2 κλπ οταν βρεχει παιρνεις ταξι!
                Οπως κ να ναι 200+ αλογα συνηθως συνοδευονται κ με την κινηση πισω ή σε ολους του τροχους.
                Ακομα κ αυτα τα προσθιοκινητα τερατα τα αγωνιστικα Κit Car 306 Maxi k Clio δεν ειχαν πανω απο 260 αλογα. Αλλα ηταν θηριωδη με μπλοκε τεραστιους τροχους φουσκωμενα κλπ για να βγαζουν την δυναμη αλλα κ να στριβουν.

                Ολα βεβαια μπορουν να σου προσφερουν οδηγικα οπως γνωριζουμε.

                Προτιμηση μου η 4κινηση σε ιταλικο! Ειδικα για την Ελλαδα με την 4κινηση διασκεδαζεις κατι που δεν συμβαινει σ αλλες χωρες του εξωτερικου που τα επιπεδα προσφυσης του δρομου ειναι πολυ υψηλα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  kleisj last edited by

                  Ο χρήστης droemmen έγραψε:

                  Είναι γεγονός ότι η μπροστινή κίνηση δεν μπορεί να ανέβει πάνω απο τα 200 άλογα σε αυτοκίνητα παραγωγής χωρίς προβλήματα ή χωρίς την ατέλειωτη εμπλοκή ηλεκτρονικών!

                  Έχοντας οδηγήσει Alfa gtv 3.0 με 300 άλογα χωρίς ηλεκτρονικά και με μόνη βοήθεια το μπλοκέ και 235 λάστιχα μπρος-πίσω, δεν συμφωνώ καθόλου...
                  Σε ιπποδύναμη > 300 bhp τότε ίσως ναι...

                  Λιγες οι περιπτωσεις προσθιοκινητων με 200+ αλογα σε σχεση με τα γρηγορα πισωκινητα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Ο χρήστης kouk έγραψε:
                    Είναι γεγονός ότι η μπροστινή κίνηση δεν μπορεί να ανέβει πάνω απο τα 200 άλογα σε αυτοκίνητα παραγωγής χωρίς προβλήματα ή χωρίς την ατέλειωτη εμπλοκή ηλεκτρονικών!

                    Εεεεε.... Alfa Romeo GTA? 250 άλογα.

                    Πολλοί (και ανάμεσά τους και οι 4Τ) λένε ότι το VDC των GTA είναι από περιττό έως ενοχλητικό, γιατί τα αυτοκίνητα έχουν εξαιρετικό στήσιμο. Τα μόνα προβλήματα προκύπτουν από το βάρος του V6, (που δεν έχει άμεση σχέση με την επιλογή κινητήριου άξονα, αν ας πούμε ήταν ελαφρύτερος ο κινητήρας μάλλον δεν θα υπήρχαν προβλήματα) σε συνδυασμό με το GT-άδικη μη-σκλητότητα της ανάρτησης. Και να θυμίσω και το υπέροχο Fiat Coupe με 220 άλογα.

                    Πιστεύω πάντως πως με ένα καλό μπλοκέ διαφορικό τα 250 άλογα μπορούν να περάσουν άνετα στο δρόμο από ένα σωστά στημένο προσθιοκίνητο.

                    ΥΓ: droemmen πρόλαβες να με καλύψεις μέχρι να γράψω το κείμενο!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • D
                      droemmen last edited by

                      Ο χρήστης kyan έγραψε:

                      Είναι γεγονός ότι η μπροστινή κίνηση δεν μπορεί να ανέβει πάνω απο τα 200 άλογα σε αυτοκίνητα παραγωγής χωρίς προβλήματα ή χωρίς την ατέλειωτη εμπλοκή ηλεκτρονικών!

                      Εεεεε.... Alfa Romeo GTA? 250 άλογα.

                      Πολλοί (και ανάμεσά τους και οι 4Τ) λένε ότι το VDC των GTA είναι από περιττό έως ενοχλητικό, γιατί τα αυτοκίνητα έχουν εξαιρετικό στήσιμο. Τα μόνα προβλήματα προκύπτουν από το βάρος του V6, (που δεν έχει άμεση σχέση με την επιλογή κινητήριου άξονα, αν ας πούμε ήταν ελαφρύτερος ο κινητήρας μάλλον δεν θα υπήρχαν προβλήματα) σε συνδυασμό με το GT-άδικη μη-σκλητότητα της ανάρτησης. Και να θυμίσω και το υπέροχο Fiat Coupe με 220 άλογα.

                      Πιστεύω πάντως πως με ένα καλό μπλοκέ διαφορικό τα 250 άλογα μπορούν να περάσουν άνετα στο δρόμο από ένα σωστά στημένο προσθιοκίνητο.

                      ΥΓ: droemmen πρόλαβες να με καλύψεις μέχρι να γράψω το κείμενο!

                      Έτσι ακριβώς φίλε μου και μην ξεχνάμε ότι η 156 GTA δεν έχει καν VDC...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • S
                        silvertommy last edited by

                        Είναι καθαρά θέμα φυσικής.

                        Αφήνοντας έξω όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, η θεωρία είναι απλή.

                        Ενα ελαστικό δεν μπορεί να κάνει δύο πράγματα ταυτόχρονα, εξίσου καλά. Ή θα έχει μεγιστη πλευρική πρόσφυση, ή μέγιστη ελκτική. Οταν καλείται να κάνει και τα δύο συγχρόνως, απλά δεν μπορεί και οι δυνάμεις μοιράζονται.

                        Δεν υπάρχει κανόνας 200+, 250+.
                        Η θεωρία είναι αυτή γιαυτό τα γρήγορα είναι πισωκίνητα.

                        Υ.Γ. Το MR2 μου όταν βρέχει δεν το κλειδώνω. Αυτό που φοβάμαι πιο πολύ είναι οι άλλοι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • D
                          droemmen last edited by

                          Πρέπει να ορίσουμε το 'δυνατό' αυτοκίνητο 200, 300 bhp? 500 bhp?

                          Γιατί ακόμα και αυτοκίνητα εργοστασιακά (απείραχτα) έχουν ιπποδυνάμεις μεταξύ 200 και 300 ίππων και τα καταφέρνουν περίφημα (παράδειγματα αναφέρθηκαν παραπάνω)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Εγώ μίλησα για σπορ αυτοκίνητο. Και αντίθετα με ένα τρελό αγόρι εδώ μέσα εγώ πιστεύω πως ο χαρακτηρισμός 'σπορ αυτοκίνητο' ελάχιστη σχέση έχει με την ισχύ του κινητήρα. Για μένα ένα 106 Rallye είναι πολύ πιο σπορ από π.χ. μια Mercedes Compressor κι ας έχει 50 άλογα λιγότερα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • M
                              mirage last edited by

                              Σωστό αυτό που λές αλλά δεν σημαίνει απαραίτητα οτι είναι αδύνατο ένα προσθιοκίνητο να μπορεί να στρίβει κι ολας αν είναι στημένο σωστά. Παράδειγμα η 156 αλλά και τα καινούργια Saab...΄
                              Βέβαια αν είναι πάρα πολλά τα άλογα τότε ναι υπάρχει πρόβλημα αλλά γενικά νομίζω οτι η πίσω κίνηση δεν σημαίνει και καλά σπορ χαρακτήρα. Παράδειγμα όλα τα αυτοκίνητα με το αστέρι πλην των εκδόσεων AMG.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                droemmen last edited by

                                Ο χρήστης kyan έγραψε:
                                Εγώ μίλησα για σπορ αυτοκίνητο. Και αντίθετα με ένα τρελό αγόρι εδώ μέσα εγώ πιστεύω πως ο χαρακτηρισμός 'σπορ αυτοκίνητο' ελάχιστη σχέση έχει με την ισχύ του κινητήρα. Για μένα ένα 106 Rallye είναι πολύ πιο σπορ από π.χ. μια Mercedes Compressor κι ας έχει 50 άλογα λιγότερα.

                                Οκ, point taken!
                                Τότε επιμένω ακόμα πιο πολύ στην άποψη μου ότι δεν είναι απαραίτητο ένα αυτοκίνητο να είναι πισωκίνητο για να είναι 'σπορ'...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • S
                                  skullone last edited by

                                  Το Mini Cooper ήταν ένα άψογο σπορ αυτοκίνητο. Επίσης, το ίδιο ίσχυε για τις Alfasud, 33, 145/6, 147, 156...

                                  Αλήθεια, το Fiat Coupe που έβγαζε 225 άτια και έφτανε χαλαρά στα 300 δε μας λέει τίποτα;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Ford Focus RS, Civic Type-R, Mini Cooper S JCW, Seat Leon Cupra-R. ... Πείτε μου έστω και ένα σύγχρονο σπόρ πισωκίνητο σε αυτήν την κατηγορία τιμής που να είναι ταχύτερο τους οποιεσδήποτε και αν είναι οι συνθήκες.

                                    Εκτός του θεωρητικά καλύτερου τρόπου μετάδοσης υπάρχει και το ζήτημα της εμπορικής (μη) διαθεσιμότητας “φθηνών” πισωκίνητων αυτοκινήτων. Επίσης σε σχετικά μεγάλες ιπποδυνάμεις (ας πούμε μέχρι 250hp, 28kgm) ένα καλοστημένο μπροσθιοκίνητο είναι σαφώς ευκολότερα αξιοποιήσιμο από ένα εξίσου καλοστημένο πισωκίνητο, συνεπώς ο μέσος οδηγός (ούτε χεράς, ούτε κουλός) μπορεί να κινηθεί ταχύτερα και ασφαλέστερα με το μπροσθιοκίνητο στην ελληνική άσφαλτο.

                                    Ευτύχης

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • A
                                      aristotelis last edited by

                                      Τα πραγματα δεν ειναι τοσο απλα και ουτε ο χαρακτηρισμος 'σπορ' μας βοη8αει. Τι εννοουμε σπορ?

                                      1. Κανουμε την πλακα μας σε εναν ορεινο δρομο πηγαινοντας στα 6/10?
                                        Μπροστοκινητο η προσθιοκινητο κανενα προβλημα... διασκεδαζουν και τα δυο, το μπροστοκινητο με περισσοτερη ασφαλεια, το πισωκινητο με περισσοτερα χαμογελα

                                      2. ραλλυ, αναβασεις, ασφαλτος μετρια εως καλη ρυ8μοι εως και 8/10?
                                        Σχεδον καμια διαφορα στις επιδοσεις μεχρι και 250-300 αλογα (και βεβαια τον καταλληλο οδηγο)

                                      3. πιστα, οδηγηση στο οριο για αρκετο χρονο?
                                        Πισωκινηση νικαει χωρις καμια αμφιβολια. Απλο παραδειγμα, ενα σαχοραλλο μπορει να ειναι πιο γρηγορο απο ενα μαζντα μχ5 στον απολυτο χρονο, αλλα αν μιλαμε για αγωνα ανω των 15 γυρων οποιοδηποτε μπροστοκινητο εχει μεινει με τα λινα ενω το πισωκινητο συνεχιζει ακαθεκτο με ομοιομορφη φθορα στα εμπρος και πισω λαστιχα.
                                        Μην ξεχνατε οτι στο πρωταθλημα τουρισμου ETCC οπου τα περισσοτερα αυτοκινητα ειναι μπροστοκινητα, ΔΕΝ ειναι τυχαιο οτι κανουν δυο manche των 12/15 γυρων... γιατι αραγε? απλα ολα τα προσθιοκινητα δεν 8α ειχαν καμια τυχη απεναντι στις BMW....

                                      Κακα τα ψεματα, εκτος απο την θεωρια που απλα καθοριζει οτι σπορ=πισω κινηση, οποιοσδηποτε εχει οδηγησει καλοστημενο πισωκινητο εχει καταλαβει την 'διαφορα', και οι συγκρισεις ραλλυ με μερσεντες ειναι τελειως αστοχοι! Την μερσεντες θα την συκρινουμε με ενα vectra για παραδειγμα...ενω το ραλλυ πρεπει να συγκριθει με το mx5 ας πουμε.

                                      Υ.Γ.1 βεβαια για τους δρομους της ελλαδας δεν θα προτεινα δυνατα σπορ πισωκινητα σε ολους... χρειαζονται ωριμοτητα, συνεση, και εμπειρεια (τουλαχιστον ενα track day)

                                      Υ.Γ.2 Για να μην παρεξηγουμε... παντα ειχα δυνατα προσθιοκινητα αν και τωρα ετοιμαζομαι να αλλαξω σε πισωκινητο... πως λεμε, εκανα τα μαθηματα μου καιρος να αποφοιτησω

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • C
                                        citastak last edited by

                                        και να συμπληρώσω και εγω

                                        Fiat Coupe
                                        Audi S3
                                        Toyota Celica!

                                        Οπότε μάλλον σπορ αυτοκίνητο και πίσω κίνηση δεν πάνε-πάντα-μαζί..

                                        Πάντως στις κατάλληλες συνθήκες (και πάντα σε πίστα και οχι στους δρόμους ) ένα πισωκίνητο (ακόμα και σκαραβαίος) είναι πιο διασκεδαστικό από ένα εμπροσθιοκίνητο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Το ποιο θα είναι πιο γρήγορο σηκώνει πολλή συζήτηση. Μιλάμε για ευθεία ή για στροφές?
                                          Ένα πισωκίνητο έχει λόγω μετάδοσης μεγαλύτερες απώλειες άρα τελικά λιγότερη ισχύ θα φτάσει στις κινητήριες ρόδες. Επίσης λόγω μετάδοσης θα είναι πιθανόν βαρύτερο άρα χειρότερη σχέση κιλών ανά ίππο. Στη μικρή κατηγορία ας πούμε κάτω από 80-100 ίππους τα προσθιοκίνητα λόγω μικρότερων απωλειών περιμένω να είναι ταχύτερα. Σε συνδυασμό με μεγαλύτερους χώρους και χαμηλότερο κόστος δεν είναι δύσκολο να καταλάβω γιατί πλέον μονοπωλούν την κατηγορία!
                                          Το πισωκίνητα όμως υπερτερούν στην εκκίνηση αν και σε ελληνικούς δρόμους βέβαια όλα γλυστράνε πολύ...
                                          Η θεωρία ότι στα πισωκίνητα μοιράζονται τα φορτία μου αρέσει αλλά δεν είναι πανάκεια.

                                          Γενικά στην εποχή μας οι διαφορές είναι μικρότερες, ούτε τα πισωκίνητα είναι δημόσιοι κίνδυνοι όπως ήταν, ούτε τα προσθιοκίνητα μόνο υποστρέφουν. Ένα καλά ζυγισμένο αυτοκίνητο με καλό στήσιμο μπορεί να είναι γρήγορο (ή/και διασκεδαστικό) έτσι κι αλλιώς. Απλά οι δυσκολίες είναι διαφορετικές.....
                                          Οπότε τελικά επιλογές υπάρχουν για όλα τα γούστα!

                                          Ο χρήστης citastak έγραψε:
                                          Πάντως στις κατάλληλες συνθήκες (και πάντα σε πίστα και οχι στους δρόμους ) ένα πισωκίνητο (ακόμα και σκαραβαίος) είναι πιο διασκεδαστικό από ένα εμπροσθιοκίνητο.

                                          Aν και σκαραβαιόφιλος ή ίσως επειδή είχα σημαντική εμπειρία με 2 σκαραβαίους δυσκολεύομαι να καταλάβω τι είδους διασκέδαση θα έχεις με αυτόν στην πίστα. Μπορεί να μην γέρνει και να μπορεί να πιάσει πολλά πλευρικά g στα οποία φεύγεις από το επίπεδο κάθισμα αλλά επαρκή ισχύ για υπερστροφή ισχύος δεν έχει, μόνο άτσαλη κολιά επιτυγχάνεται με συχνό τετακέ, η τυχόν απόλυτη υποστροφή (ευθεία) δεν αποκλείεται καθόλου και τα φρένα έχουν τελειώσει στον μισό γύρο.... Οπότε ο τρόπος διασκέδασής που σου αρέσει μου προκαλεί τουλάχιστον ερωτηματικά!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            technik last edited by

                                            Χμμμ... προτιμώ την τετρακίνηση.
                                            Δεύτερη επιλογή πισωκίνηση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr