-
παιδια σορυ μπερδευτηκα πριν με to punto γιατι τα εβλεπα μαζι!
το bravo ειναι μια χαρα απο χωρους πισω και εχει και isofix... -
Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
παιδια σορυ μπερδευτηκα πριν με to punto γιατι τα εβλεπα μαζι!
το bravo ειναι μια χαρα απο χωρους πισω και εχει και isofix...Και το G. Punto έχει isofix με μια μικρή επιβάρυνση ως extra.
-
τι ειναι αυτο το isofix;
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
τι ειναι αυτο το isofix;Eίναι βάσεις αγκύστρωσης των ειδικών υποδοχών που έχουν τα αντίστοιχα παιδικά καθίσματα, προσφέροντας περισσότερη ασφάλεια και ευκολία στην τοποθέτηση (Wikipedia)...
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
τι ειναι αυτο το isofix;Βασεις στηριξης παιδικων καθισματων.
-
Ο χρήστης πανος_fabia 101 έγραψε:
αμα το είχα μόνο για πόλη και επαρχιακό, τότε θα τα άλλαζα κάθε 10.000χλμ.
αλλά επειδή έχω μεικτές διαδρομές θα τα αλλάζω κάθε 15.000χλμ και σέρβις κάθε 30.000χλμ.Αν βάλετε ένα όργανο θερμοκρασίας λαδιού στο αυτοκίνητο, θα δείτε να καταρρίπτονται πολλοί μύθοι σχετικά με την αλλαγή λαδιών, ανάλογα με την διαδρομή...
Οί μεγαλύτερες θερμοκρασίες επιτυγχάνονται, κυρίως στην Εθνική με πάνω από 4500 σαλ.
Στην πόλη, είναι πολύ χαμηλές και το μόνο που μπορούμε να συνυπολογίσουμε, είναι οι ώρες λειτουργίας σε ρελαντί.
Εγώ θα άλλαζα λάδια νωρίτερα από ότι λέει ο κατασκευαστής σε αυτοκίνητο που θα το είχα για ταξίδια με πολλά χλμ...
Αυτό που λένε: 'επειδή κινείσαι στην πόλη να τα αλλάζεις νωρίτερα' , το θεωρώ μύθο. -
Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους!
Αφού πέρασε και αυτό το Πάσχα, ας επανέλθουμε λίγο στο αγαπημένο μας θέμα: το Bravo!Οδήγησα το 307cc φίλου μου. 2000 κυβικά. E, λοιπόν, ήταν ΣΑΦΩΣ ΚΑΤΩΤΕΡΟ από το Bravo!!!
- Το σαλόνι ήταν αρκετά χειρότερο (και όμως, δεν το περίμενα αυτό), εμφανή φτηνιάρικα πλαστικά (λίγα, κάτι βαμμένα ασημί που είχαν ξεβάψει και φαινόταν το μαύρο από κάτω ). Άσε τους τριγμούς, αλλά γι'αυτό μπορεί να φταίει ο φίλος μου, γιατί υποψιάζομαι πως πάει ψιλοκαγκούρικα.
= Η άνεση της ανάρτησης ήταν στα ίδια περίπου επίπεδα (παρεμπιπτόντως, έχω την αίσθηση πως στα 6500 χλμ έχει αρχίσει να γίνεται σαφώς πιο άνετο. Είναι λογικό αυτό ή απλά το συνήθισα; ) - Το ηχοσύστημα ήταν μαμίσιο και δεν έλεγε μια.
- H μεγάλη διαφορά όμως ήταν στα ΓΚΑΖΙΑ: ήταν ΣΑΦΩΣ ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΤΟΥ BRAVO!!! (150 sport έχω). 1400cc την έριχναν στ'αυτιά στα 2000!!!
- Το μόνο που το παραδέχτηκα το 307 ήταν στα κρατήματα στις στροφές. Μιλάμε για τρένο!
Γενικά, όσο πάει και ανεβαίνει το Bravo στην εκτίμησή μου. Μιλάμε για φοβερό value for money!
- Το σαλόνι ήταν αρκετά χειρότερο (και όμως, δεν το περίμενα αυτό), εμφανή φτηνιάρικα πλαστικά (λίγα, κάτι βαμμένα ασημί που είχαν ξεβάψει και φαινόταν το μαύρο από κάτω ). Άσε τους τριγμούς, αλλά γι'αυτό μπορεί να φταίει ο φίλος μου, γιατί υποψιάζομαι πως πάει ψιλοκαγκούρικα.
-
Αυτό μας έλειπε, ένα προηγούμενης γενιάς (και μάλιστα peugeot και κάμπριο ) να είναι καλύτερο από το Bravo και δη των 150 ατίων.
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
αμα το είχα μόνο για πόλη και επαρχιακό, τότε θα τα άλλαζα κάθε 10.000χλμ.
αλλά επειδή έχω μεικτές διαδρομές θα τα αλλάζω κάθε 15.000χλμ και σέρβις κάθε 30.000χλμ.Αν βάλετε ένα όργανο θερμοκρασίας λαδιού στο αυτοκίνητο, θα δείτε να καταρρίπτονται πολλοί μύθοι σχετικά με την αλλαγή λαδιών, ανάλογα με την διαδρομή...
Οί μεγαλύτερες θερμοκρασίες επιτυγχάνονται, κυρίως στην Εθνική με πάνω από 4500 σαλ.
Στην πόλη, είναι πολύ χαμηλές και το μόνο που μπορούμε να συνυπολογίσουμε, είναι οι ώρες λειτουργίας σε ρελαντί.
Εγώ θα άλλαζα λάδια νωρίτερα από ότι λέει ο κατασκευαστής σε αυτοκίνητο που θα το είχα για ταξίδια με πολλά χλμ...
Αυτό που λένε: 'επειδή κινείσαι στην πόλη να τα αλλάζεις νωρίτερα' , το θεωρώ μύθο.Δεν είναι ακριβώς έτσι. Οι μετακινήσεις στην πόλη συνήθως είναι μικρές διαδρομές πράγμα που σημαίνει ότι το λιπαντικό δεν επιτυγχάνει την φυσιολογική θερμοκρασία λειτουργίας του (δηλ. 90-110C) με αποτέλεσμα να μην μπορεί να αποβάλλει την υγρασία που αναγκαστικά δημιουργείται όπως και την άκαυστη βενζίνη. Σημαντικό ρόλο παίζει και ο χρόνος λειτουργίας. Για παράδειγμα αν έχεις μέση ταχύτητα 40 km/h σημαίνει ότι στα 15.000χλμ. θα λειτουργήσει το μοτέρ 375 ώρες ενώ αν η μέση ταχύτητα είναι 80 km/h 187,5 ώρες. Εξάλλου αν διαβάσεις το manual του νέου Fiat Bravo θα δείς ότι γράφει κάτι ανάλογο (αν δεν απατώμαι).
-
Ελπίζω να μην είναι κάποιος απο εδώ ο κύριος που χτες το βράδυ (11:30) στην παρατεταμένη κατηφορική μετά την Κακιά Σκάλα (στον γυρισμό για Αθήνα) είχε δαγκώσει την ταυτότητά του και έκανε σφήνες χωρίς αύριο με 150+ σε σημείο με περίεργη κίνηση.
Εντάξει, είπαμε, καλό το Bravo, τρελό γκάζι, κρατάει και καλά, αλλά ως εκεί!
Με 150+ αν ένας δεν τον άφηνε να προσπεράσει (η κανονική ροή ήταν αριστερά 120+ και δεξιά όχι πάνω απο 90) θα το είχε κάνει αεροπλάνο το fiat!!!
-
Δεν το συζητάω, σκατά στους κάγκουρες και στις καφρίλες στο δρόμο. Προσωπικά, μάλλον δεν το πιέζω ούτε μέχρι το 50% υποψιάζομαι. Και όμως, σε ανοιχτό αυτοκινητόδρομο, στα 150 με το Bravo πας πραγματικά μια χαρά. Τώρα, δεν ξέρω τις ακριβείς συνθήκες για το προαναφερθέν σκηνικό, αλλά γενικά μέχρι τα 150, αν έχω ανεμπόδιστη ορατότητα, δεν το φοβάμαι καθόλου.
-
[quote='cosygatos']Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους!
Αφού πέρασε και αυτό το Πάσχα, ας επανέλθουμε λίγο στο αγαπημένο μας θέμα: το Bravo!
...Aνόμοια σύγκριση, αλλά έχεις δει το βάρος του CC; Τι περίμενες; Για την ποιότητα του εσωτερικού, μάθε τι καθαριστικά χρησιμοποιεί ο φίλος σου, και μην τα βάλεις στο δικό σου. Το piano black μπορεί να σε εκπλήξει.
-
Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
παιδια σορυ μπερδευτηκα πριν με to punto γιατι τα εβλεπα μαζι!
το bravo ειναι μια χαρα απο χωρους πισω και εχει και isofix...Είναι τόσο πολυ ακριβά τα καθισματάκια με isofix... που ίσως να μην το χρησιμοποιήσεις...
Πάντως το Punto μου από το 2004 έχει isofix... (αλλα συμβατικό καρεκλάκι )
-
Χρόνια πολλά σε όλους!
Δέησε και παρέλαβα επιτέλους χθες και έκανα και τα πρώτα 150χλμ.
Για την οδική συμπεριφορά τι να πω τώρα, είναι γνωστά τα πράγματαΌπως είναι γνωστό επίσης ότι πρέπει να ξεκινάς κανα τέταρτο νωρίτερα για τον προορισμό σου,
ώστε να έχεις χρόνο να το φέρεις 5-10 γύρες και να το χαλβαδιάσεις πριν μπεις μέσαΣυζητούσα χθες με ένα φίλο για το στρώσιμο και μου είπε(όχι πως τον εμπιστεύομαι και πολύ στο
θέμα αυτοκίνητο ) να προσέχω όταν ανοίγει η τουρμπίνα να κρατάω λίγο ψηλά τις στροφές
για να μην ξανακλείνει αμέσως. Αν γίνομαι αντιληπτός
Ισχύει αυτό το πράγμα ρε παιδιά ?Και κάτι ακόμη...
Στην πυλωτή που βάζω το αυτοκίνητο είναι λίγο στενόχωρα και χρειάζεται να κάνω
δυο-τρεις μανούβρες για να μπει, που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο έχει ήδη δουλέψει 1-2 λεπτά στο
ρελαντί. Υποθέτω πως μόλις ολοκληρώνω τη μανούβρα μπορώ να το σβήνω κατ' ευθείαν, έτσι ?Στη γειτονιά μου σε ακτίνα 1χλμ. είναι άλλα δύο άσπρα, ένα κόκκινο και ένα μπλε
-
Η τουρμπίνα τι είναι για να ανοίγει και να κλείνει, παράθυρο; Αυτή η ημιμάθεια...
Θα προσέχεις το ζέσταμα και το κρύωμα, αυτό μέχρι να αλλάξεις αυτοκίνητο.
Για το στρώσιμο, για τα πρώτα 1000 χλμ φρόντισε απλά να μην πατάς τέρμα γκάζι με χαμηλές στροφές. Και να πιάσεις 3500-4000 στροφές δεν έγινε τπτ, αρκεί να μην είναι με full φορτίο. Το αμάξι μην το ψοφάς και είσαι με 50 και 1000 στροφές πχ, δεν είναι στρώσιμο αυτό.
Αυτά και καλά χιλιόμετρα!
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Η τουρμπίνα τι είναι για να ανοίγει και να κλείνει, παράθυρο; Αυτή η ημιμάθεια...Αυτά και καλά χιλιόμετρα!
Εμμ, ναι γι' αυτό είπα κι εγώ πως δεν τον εμπιστεύομαι και πολύ
Κι εγώ άσχετος είμαι,αλλά τουλάχιστον δε δίνω συμβουλές κάνοντας τον έξυπνο
Σ'ευχαριστώ! -
Για την ακρίβεια, όταν αφήνεις απότομα το γκάζι τότε υπάρχει συσσωρευμένη πίεση από την τουρμπίνα, που δεν πρέπει να περάσει στους κυλίνδρους, αφού πλέον του έχεις 'πει' πως δε θες ισχύ και άρα δε χρείαζεται άλλος αέρας. Για να αποφευχθεί αυτό, υπάρχει μια βαλβίδα εκτόνωσης, που λέγεται waste gate. Λοιπόν, αυτό είναι κάτι μάλλον απολύτως νορμάλ διαδικασία.
Κάτι ενδιαφέρον: η εκτόνωση από το waste gate είναι το ΤΣΑΦ-ΤΣΑΦ που κάνουν τα τουρμπάτα κάτι καγκουραίων όταν πατάνε και αφήνουν απότομα το γκάζι για να δούμε και εμείς τι σπουδαίο αμάξι που έχουν! -
-
Κομματάκι λάθος...
Η βαλβίδα που αναφέρεις λέγεται blow-off valve, ελληνιστί σκάστρα...
Η waste-gate είναι μια 'βαλβίδα' στην μεριά του κυκλώματος των καυσαερίων. Ανοίγει όταν φτάσει το κύκλωμα στην συγκεκριμένη πίεση εισαγωγής που θέλουμε, απελευθερώνοντας τα καυσαέρια και παρακάμπτοντας τον συμπιεστή. -
Τα ιδια λετε,νομιζω.
-
Η waste gate είναι από την μεριά των καυσαερίων, η σκάστρα από την μεριά του αέρα εισαγωγής.
Fiat Bravο 2007