-
Λοιπον, εχουμε και λεμε. Νεος, ωραιος (λεμε τωρα) 27 ετων ψαχνει απαντηση στον αυτοκινητιστικο προβληματισμο του
Δεδομενα: Το υπαρχον Mazda 323f του '91, ο παππους. Το προβλημα ειναι οτι μαλλον εχει αρχισει να ζηταει. Κατα το 2008 ζητησε -και πηρε- για service και πασης φυσεως μηχανικες επισκευες περι τα 1000 ευρω. Μεσα στο 2009 θα χρειαστει περιπου αλλα τοσα τουλαχιστον, περα απο τα service του -φλαντζα καρτερ, δισκοπλακες, αμορτισερ, λαστιχα, και ενδεχομενως φλαντζα κεφαλης καποια στιγμη στο μελλον γιατι φαινεται να εχει δακρυσει. Στο αμεσο μελλον θα χρειαστει και μια επισκεψη στο φανοβαφειο γιατι 20 χρονια στο δρομο εχει τα θεματακια του, που μπορει να φερουν σκουριες.Ερχεται λοιπον το ερωτημα: Το φτιαχνουμε και το κραταμε ή οχι; Και ποιος μας λεει οτι μετα δεν θα θελει συνεχεια και απο κατι; Στην περιπτωση που το αλλαζουμε τωρα, οι επιλογες ειναι πολλες.
Δεδομενα β. Ο ιδιος νεος, ωραιος κλπ χωρις βλεψεις για λιμανακια με το πλαϊ, κοντρες κλπ, αλλα χωρις οι 'οδηγητικες συγκινησεις' να τον αφηνουν αδιαφορο, ψαχνει ασφαλες τετρατροχο, με περι τα 100 αλογακια, αξιοπιστο και να μην ειναι πεζοδρομιοκυνηγος. Στοχευουμε σε μεταχειρισμενο, με budget το πολυ 7-8000ευρω.
Οι επιλογες ειναι οι εξεις:
Peugeot 206 1,6 16v. Ισως η πολιτικα ορθη λυση, σχετικα καινουριο, ελαφρυ και αρκετα σβελτο
Citroen Xantia 1,6 16v. Ερωτας απο τα παλια, αναρτηση μαγικο χαλι. Οι ελληνικες λακουβες δε με αφηνουν να ξεχασω τις εμπειριες μου απο τις πατρικες GS και BX. Ερωτηματικο η αξιοπιστια.
Mazda MX5. Γιατι ετσι. Γραψ΄τους ολους εκει που ξερεις και follow your dream για οσο μπορεις ακομα...
Για παμε... -
Λοιπον, εχουμε και λεμε. Νεος, ωραιος (λεμε τωρα) 27 ετων ψαχνει απαντηση στον αυτοκινητιστικο προβληματισμο του
Δεδομενα: Το υπαρχον Mazda 323f του '91, ο παππους. Το προβλημα ειναι οτι μαλλον εχει αρχισει να ζηταει. Κατα το 2008 ζητησε -και πηρε- για service και πασης φυσεως μηχανικες επισκευες περι τα 1000 ευρω. Μεσα στο 2009 θα χρειαστει περιπου αλλα τοσα τουλαχιστον, περα απο τα service του -φλαντζα καρτερ, δισκοπλακες, αμορτισερ, λαστιχα, και ενδεχομενως φλαντζα κεφαλης καποια στιγμη στο μελλον γιατι φαινεται να εχει δακρυσει. Στο αμεσο μελλον θα χρειαστει και μια επισκεψη στο φανοβαφειο γιατι 20 χρονια στο δρομο εχει τα θεματακια του, που μπορει να φερουν σκουριες.Ερχεται λοιπον το ερωτημα: Το φτιαχνουμε και το κραταμε ή οχι; Και ποιος μας λεει οτι μετα δεν θα θελει συνεχεια και απο κατι; Στην περιπτωση που το αλλαζουμε τωρα, οι επιλογες ειναι πολλες.
Δεδομενα β. Ο ιδιος νεος, ωραιος κλπ χωρις βλεψεις για λιμανακια με το πλαϊ, κοντρες κλπ, αλλα χωρις οι 'οδηγητικες συγκινησεις' να τον αφηνουν αδιαφορο, ψαχνει ασφαλες τετρατροχο, με περι τα 100 αλογακια, αξιοπιστο και να μην ειναι πεζοδρομιοκυνηγος. Στοχευουμε σε μεταχειρισμενο, με budget το πολυ 7-8000ευρω.
Οι επιλογες ειναι οι εξεις:
Peugeot 206 1,6 16v. Ισως η πολιτικα ορθη λυση, σχετικα καινουριο, ελαφρυ και αρκετα σβελτο
Citroen Xantia 1,6 16v. Ερωτας απο τα παλια, αναρτηση μαγικο χαλι. Οι ελληνικες λακουβες δε με αφηνουν να ξεχασω τις εμπειριες μου απο τις πατρικες GS και BX. Ερωτηματικο η αξιοπιστια.
Mazda MX5. Γιατι ετσι. Γραψ΄τους ολους εκει που ξερεις και follow your dream για οσο μπορεις ακομα...
Για παμε... -
Λοιπον, εχουμε και λεμε. Νεος, ωραιος (λεμε τωρα) 27 ετων ψαχνει απαντηση στον αυτοκινητιστικο προβληματισμο του
Δεδομενα: Το υπαρχον Mazda 323f του '91, ο παππους. Το προβλημα ειναι οτι μαλλον εχει αρχισει να ζηταει. Κατα το 2008 ζητησε -και πηρε- για service και πασης φυσεως μηχανικες επισκευες περι τα 1000 ευρω. Μεσα στο 2009 θα χρειαστει περιπου αλλα τοσα τουλαχιστον, περα απο τα service του -φλαντζα καρτερ, δισκοπλακες, αμορτισερ, λαστιχα, και ενδεχομενως φλαντζα κεφαλης καποια στιγμη στο μελλον γιατι φαινεται να εχει δακρυσει. Στο αμεσο μελλον θα χρειαστει και μια επισκεψη στο φανοβαφειο γιατι 20 χρονια στο δρομο εχει τα θεματακια του, που μπορει να φερουν σκουριες.Ερχεται λοιπον το ερωτημα: Το φτιαχνουμε και το κραταμε ή οχι; Και ποιος μας λεει οτι μετα δεν θα θελει συνεχεια και απο κατι; Στην περιπτωση που το αλλαζουμε τωρα, οι επιλογες ειναι πολλες.
Δεδομενα β. Ο ιδιος νεος, ωραιος κλπ χωρις βλεψεις για λιμανακια με το πλαϊ, κοντρες κλπ, αλλα χωρις οι 'οδηγητικες συγκινησεις' να τον αφηνουν αδιαφορο, ψαχνει ασφαλες τετρατροχο, με περι τα 100 αλογακια, αξιοπιστο και να μην ειναι πεζοδρομιοκυνηγος. Στοχευουμε σε μεταχειρισμενο, με budget το πολυ 7-8000ευρω.
Οι επιλογες ειναι οι εξεις:
Peugeot 206 1,6 16v. Ισως η πολιτικα ορθη λυση, σχετικα καινουριο, ελαφρυ και αρκετα σβελτο
Citroen Xantia 1,6 16v. Ερωτας απο τα παλια, αναρτηση μαγικο χαλι. Οι ελληνικες λακουβες δε με αφηνουν να ξεχασω τις εμπειριες μου απο τις πατρικες GS και BX. Ερωτηματικο η αξιοπιστια.
Mazda MX5. Γιατι ετσι. Γραψ΄τους ολους εκει που ξερεις και follow your dream για οσο μπορεις ακομα...
Για παμε... -
άλλο .... πχ focus I 1,6
-
Βρες τι θες, όπως λες και εσύ, αλλά θα έλεγα να μην θελήσεις την xanthia.
-
Θα μπορέσεις με 7-8000 να πάρεις αυτοκίνητο σε αρκετά καλή και εγγυημένη κατάσταση που να μην θέλει ****************** (όλα αυτά που αναφέρεις ότι θέλει ο παππούς);;; Αν ναι προχώρα και πάρε αυτό που θα βρεις που να καλύπτει τα παραπάνω. Αλλιώς είτε πάρε κάτι που να κάνει 4-5οοο και έχεις τα υπόλοιπα για τα φτιαξίματα είτε κρατάς και φτιάχνεις τον παππού είτε πάρε το ΜΧ-5!
-
Μάζντα ΜΧ-5 γιατί έτσι.
206 1.6: πιο ορθολογικό, αλλά...θέλεις να είσαι ορθολογικός;
Xantia: έχουμε 2009. -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
άλλο .... πχ focus I 1,6+1
Ακόμα καλύτερα 1.8 με λίγο ψάξιμο θα βρεις ...
πεζοδρομιοκυνηγός με 100 αλογάκια ....
Τώρα εγώ δεν θα έλεγα πολιτικά ορθή επιλογή το 206 αλλά γούστα είναι αυτά .... -
Ποιος ο λόγος να πάρεις οτιδήποτε 'άγνωστο' μεταχειρισμένο την στιγμή που έχεις τον 'παππού'?
Εισαι σε ηλικία που και ένα καινούριο supermini αλλά και mini με τις τιμές που υπάρχουν τώρα μπορεί να σου προσφέρει σίγουρα περισσότερα.
Η κρατάς τον 'παππού' ή πας για καινούριο ... ή καλύτερα 'βρες τι θέλεις'. (αρκεί να μην θελήσεις ... το προ-προ-προηγούμενο μεσαίο της Citroen - 3 γενιές πίσω πας!!!). -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ποιος ο λόγος να πάρεις οτιδήποτε 'άγνωστο' μεταχειρισμένο την στιγμή που έχεις τον 'παππού'?
Εισαι σε ηλικία που και ένα καινούριο supermini αλλά και mini με τις τιμές που υπάρχουν τώρα μπορεί να σου προσφέρει σίγουρα περισσότερα.
Η κρατάς τον 'παππού' ή πας για καινούριο ... ή καλύτερα 'βρες τι θέλεις'. (αρκεί να μην θελήσεις ... το προ-προ-προηγούμενο μεσαίο της Citroen - 3 γενιές πίσω πας!!!).και εγώ καινούργιο θα πρότεινα, έχουν πέσει τόσο οι τιμές που μεταχειρισμένο αυτή την στιγμή δεν αξίζει. Εκτός βέβαια και αν θες να πάρεις μια 'γιαγιά' να κρατάει παρέα στον 'παππού'
-
Κανε οτι θες εκτος απο το να κρατησεις τον παππου..δεν εχει καμια λογικη να το κρατησεις, αφου μαλιστα οπως λες βγαζει θεματακια και δεν ειναι και κανα μοντελο με ιδιαιτερα χαρακτηριστικα. Απ εκει και περα μη παρεις xantia 1.6 γιατι δεν παει βημα. Αμα πας για xantia που εγω μαζι σου ειμαι λογω προσωπικης εμπειριας μονο για 1.8 σειρα 2 που με 5χιλιαρικα βρισκεις αστερια πλεον. Το 206 καλο σε ολα του το εχω ξαναπροτεινει αλλου αυτο, ενω και το mx5 ειναι ερωτας απλα και μ αρεσει ιδιαιτερως. Γενικα μαλλον σε μπερδεψα αλλα κι εσυ εχεις καλες επιλογες δε φταιω εγω.
-
xantia 1.6 δε βγήκε ποτέ 16βάλβιδο.
Την έχουμε εδώ και 250,000κλμ. Αν αποφασίσεις, πρέπει να είσαι σίγουρος ότι θα δαπανάς λεφτά για διάφορα χαζά. Εμείς καναμε ολική ανακατασκευή ανάρτησης και μοτέρ πριν 2 χρόνια (με καινούργια γνήσια ανταλλακτικά) και πάντα το συντηρούσαμε σωστά. Αν το αφήσεις σε άφησε... Οπότε δεν ξέρω αν είναι καλή λύση για μοναδικό αυτοκίνητο. Έχει χώρους, δεν τρίζει ακόμα, είναι μαγικό χαλί, αλλά είναι και αυτοκίνητο δεκαετίας τουλάχιστον.Κάποιος φίλος πουλάει το δίλιτρο ξάντια ακτίβα (με το σύστημα ενεργού περιορισμού κλήσεων) με 100.000χλμ. Αυτό θα το κοίταγα.
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
xantia 1.6 δε βγήκε ποτέ 16βάλβιδο.
Την έχουμε εδώ και 250,000κλμ. Αν αποφασίσεις, πρέπει να είσαι σίγουρος ότι θα δαπανάς λεφτά για διάφορα χαζά. Εμείς καναμε ολική ανακατασκευή ανάρτησης και μοτέρ πριν 2 χρόνια (με καινούργια γνήσια ανταλλακτικά) και πάντα το συντηρούσαμε σωστά. Αν το αφήσεις σε άφησε... Οπότε δεν ξέρω αν είναι καλή λύση για μοναδικό αυτοκίνητο. Έχει χώρους, δεν τρίζει ακόμα, είναι μαγικό χαλί, αλλά είναι και αυτοκίνητο δεκαετίας τουλάχιστον.Κάποιος φίλος πουλάει το δίλιτρο ξάντια ακτίβα (με το σύστημα ενεργού περιορισμού κλήσεων) με 100.000χλμ. Αυτό θα το κοίταγα.
+1000
-
Απο αυτα που ειδα ,αν θελει λιμανακια ας παρει το Πεζο 1,6 αλλιως ας ψαξει για διαφορετικη επιλογη !
-
αν δεν εχεις πρόβλημα με παρκαρισμα καθως ειναι λιιγο ατσουμπαλο εγω σε μεταχειρισμενο θα επαιρνα ενα χιουνται κουπε
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/211977αξιοπιστο,ψοφιμι δε το λες αλλα οχι και τοσο γρηγορο, αλλα εμφανισιακα σου κανει χαλαρα κλικ ακομα και μετα απο τοσα χρονια..
-
Ο χρήστης stred έγραψε:
αν δεν εχεις πρόβλημα με παρκαρισμα καθως ειναι λιιγο ατσουμπαλο εγω σε μεταχειρισμενο θα επαιρνα ενα χιουνται κουπε
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/211977αξιοπιστο,ψοφιμι δε το λες αλλα οχι και τοσο γρηγορο, αλλα εμφανισιακα σου κανει χαλαρα κλικ ακομα και μετα απο τοσα χρονια..
εμενα εμφανισιακα μου βγαζει κατι καγκουρε!!! ηθελα να ημουν toyota αλλα δεν τα καταφερα!!!!
εαν εισαι μονος η με σχεση και καμια υποχρεωση και ολα αυτα οσο ακομα μπορεις πανε φουλ στο mx5 θα εχεις να λες ιστοριες στον γιο σου μετα απο χρονια για εκεινο το διθεσιο roadster!!!
follow your hurt!!
τα xanthia και ολα αυτα αστα για τους 35 με 40+ μην παρεξηγηθω -
Κατ' αρχας χρονια πολλα σε ολο τον κοσμο. Ευχαριστω για τις απαντησεις σας.
Την 'ορθολογικη' λυση δεν τη θεωρω κατ' αναγκην κακη, μια και οπως φαινεται μια τετοια θα ακολουθησω. Χωρις βεβαια να βγαζω το miataκι απο το μυαλο μου.Για το Ξαντια εχω κι εγω πανω κατω την ιδια γνωμη, απλα το εβαλα στο τραπεζι με τις λιγοτερες πιθανοτητες απ'ολα.
Η λυση φοκους εχει περασει απο το εσωτερικο μου κοσκινο αλλα στα 1800, τα οποια τα βρισκω too much για πολλους λογους.
Εχοντας στο νου την ορθολογικη λυση του 206, μπαινει κι αλλος παραγον. Κι αν δωσω κατι παραπανω βαζοντας δοσεις; Οκ, δεν ειναι η καταλληλη εποχη, αλλα:
Αν βρεθει Golf5 tsi 122hp της προκοπης σε λογικα χρηματα με σχετικα λιγα χιλιομετρα; Η μηνιαια δοση αντισταθμιζεται με τα σερβις ενος παλαιοτερου μοντελου, ειναι οικονομικοτερο σε καταναλωση και ασφαλιστρα. -
Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλο τον κόσμο.
Καλό το miataki και έρωτας δε λέω, αλλά ακριβό και ακριβά αντ/κα.
206, ορθολογική επιλογή,
GOLF V 122, δεν ξέρω ποσο ευκολο είναι να βρεις σε καλή τιμή και χλμ. το GOLF αξίζει για το dsg του αλλα δεν θα βρεις,απλα!!!
συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις περνεις σβαρνα αγγελίες και μαντρες και οτι βρεις καλυτερο ψωνιζεις!!!! -
VOLKSWAGEN GOLF 2008 B’ Προς Πώληση 14.350,00 €
VW GOLF (2008)
Εξωτερικό Χρώμα: Μπλέ
Εσωτερικό Χρώμα: Μαύρο
Μηχανή: 1.400cc
Χιλιόμετρα: 14000ABS, Immobilizer, Κεντρικό κλείδωμα, Ηλεκτρικά παράθυρα, Ηλεκτρικοί καθρέπτες, Συναγερμός, Antispin, ESP, Airbag, MP3 Player, CD Player, Υδραυλικό τιμόνι, Κλιματισμός, Βιβλίο service, 1ο Χέρι, ASR,... περισσότερα VOLKSWAGEN GOLF 2008 B’ : πατήστε εδώ για να δείτε περισσότερες πληροφορίες...
VOLKSWAGEN GOLF TSI 140 HP Προς Πώληση 14.900,00 €
VW GOLF (2007)
Εξωτερικό Χρώμα: Μπλέ
Εσωτερικό Χρώμα: Μαύρο
Μηχανή: 1.400cc
Χιλιόμετρα: 47000ABS, Immobilizer, Κεντρικό κλείδωμα, Ηλεκτρικά παράθυρα, Ηλεκτρικοί καθρέπτες, Συναγερμός, Προβολείς, Ζάντες Αλουμινίου, Parctronic, Antispin, ESP, Airbag, MP3 Player, CD Player, Υδραυλικό τιμόνι, Κλιματισμός, Βιβλίο service, 1ο Χέρι, ASR,... περισσότερα VOLKSWAGEN GOLF TSI 140 HP: πατήστε εδώ για να δείτε περισσότερες πληροφορίες...
αν νομιζεις οτι είναι μεσα στο budget σου...........
-
Αν δεν έχεις απαιτήσεις για χώρους, miata. Πάρτο τώρα γιατί αργότερα δεν θα μπορείς....
Επιλογη τετρατροχου με προβληματισμους