-
οδηγικα η μερκα θα σε ξενερωσει παντως.. εφ'όσον σε ενδιαφερει να τη τρεχεις
και συ ιταλακια που προερχεσαι απο ιταλια θα βλαστημας την ωρα και τη στιγμη
ξερω τι σου λεω,εχω live παραδειγμα απο AR -
Ο χρήστης Dejan13 έγραψε:
Εχω τρελαθειιιιιιιιιιιιιιιι!!Τι να κανω πια?? Γουσταρω τρελλα ενα roadster (κ οχι cabrio) αλλα φοβαμαι την υφασματινη οροφη.Μου εχουν πει οτι δεν εχει ακμψια το αυτοκινητο,μετα απο km θα ακουγονται τριγμοι στο εσωτερικο κλπ..Το μονο που μου προτειναν για roadster ειναι η z4!!!!Αν κ 2.0 μου ειπαν οτι ειναι τελεια στημενο στο δρομο!!!( αλλα δεν εχει τη χλιδη μιας slk η ενος tt)Τι ακαμψία μπορεί να θέλεις; Το θέλεις για καμια πίστα ή για βολτούλες;;;
Τα cabrio στις μέρες μας είναι αρκετά καλά στημένα...
Εγώ θα σου πρότεινα cabrio με τα χίλια, το να έχεις ανοικτή την οροφή άνοιξη έως φθινόπωρο δεν συγκρίνεται. Και ας ακούς τριγμούς..... Και άσε τους άλλους να ζηλεύουν και να λένε κακίες.
-
Οδηγικα μου αρεσει το ΤΤ ( εχει ροπη,αλογα.στημενο καλα στο δρομο),αλλα εμφανισιακα μου αρεσει η z4!!Εχω μπερδευτει πραγματικα!!Απο την αλλη η slk συνδυαζει λιγο απο ολα κ ειναι κ πιο πρακτικη λογω μεταλλικης οροφης!!Ειμαι μεταξυ των 3 οριστικα πλεον αλλα πρεπει να αποφασισω καποια στιγμη..Ελπιζω να μη μου παρει καιρο!!Το μονο σιγουρο ειναι οτι δε φευγω απο γερμανικα!!(εχω audi a3 1,6 fsi)κ παραμενω fan των german cars!!!!Αυτα..κ αν σας κουρασα sorry!!!!!
-
Ο χρήστης skous έγραψε:
Και ας ακούς τριγμούς..... Και άσε τους άλλους να ζηλεύουν και να λένε κακίες.-1
-
δε ξεκινας τα test drive να αποφασισεις?
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
δε ξεκινας τα test drive να αποφασισεις?Εχω οδηγησει μονο την slk,στη z4 ως συνοδηγος στο tt επισης ως συνοδηγος αλλα το coupe.Πιο sport σαφως Tt k z4 πιο κυριλε η slk!!!Μεχρι τελος του μηνα θα εχω παρει τη τελικη αποφαση!!
-
Προσπαθώντας να ξεδιαλύνω λίγο το τοπίο (και ελπίζω όχι να το κάνω χειρότερο)...
1ον) Είπες οδήγησες την SLK... πως σου φάνηκε εσένα (άσχετα με το τι λέμε εμείς) αυτό που αποκόμησες...?
Ήταν καλύτερο των προσδοκιών σου...? Ήταν ακριβώς αυτό που περίμενες...? Ήταν 'χμμμ, ας δοκιμάσω και κάτι αλλο'...?2ον) Το θέμα αποσκευών σε περίπτωση διακοπών για 2 άτομα είναι κάτι που σε απασχολεί ή υπάρχει και άλλο αυτοκίνητο γι'αυτή τη δουλειά...? (υπάρχει διαφορά πχ μεταξύ roadster και coupe σε χώρους)
Γενικά σε νοιάζουν τέτοια πρακτικά θεματάκια.. (όπως πχ το να μπαίνεις σε καθαρά 2θέσιο αυτοκίνητο με τη συνοδό σου και να βάζεις το παλτό σου στο... κεφάλι της) ή είναι κάτι που δεν σε αποσχολεί ιδιαίτερα...? -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
... (όπως πχ το να μπαίνεις σε καθαρά 2θέσιο αυτοκίνητο με τη συνοδό σου και** να βάζεις το παλτό σου στο... κεφάλι της**) ...Κορυφαίο !
Δεν είχα ποτέ τέτοιο αυτοκίνητο (και μάλλον δεν πρόκειται σε αυτή τη ζωή, καθώς δεν είμαι θερμός οπαδός) και είχα σκεφτεί αρκετά αρνητικά τους (πέρα από τα θετικά τους). Αυτή όμως την εικόνα δεν την είχα σκεφτεί !
-
Μπορει να ειμαι εγω περιεργος αλλα εχω αρχισει και πιστευω οτι το στερεοτυπο οτι η Ελλαδα ειναι ιδανικη χωρα για καμπριο δεν ισχυει. Ισα-ισα το αντιθετο.
Ο κολλητος μου εχει Ζ4 2.0 , αν εχει ηλιο και την ανοιξουμε παθαινουμε ηλιαση , αν ο ηλιος ειναι πεσμενος κρυωνουμε. Και γενικα εγω τον πιεζω να την ανοιγουμε , αυτος δεν την ανοιγει ποτε.
Αλλα μαλλον εμεις ειμαστε οι ξενερωτοι.Επισης στα περισσοτερα καμπριο απο αποψη design νιωθω οτι κατι λειπει στο ματι χωρις οροφη και μου φαινονται ασχημα.
Βεβαια απο αποψη πουλ-μουρ δεν υπαρχει συγκριση. Καμπριο 20 χιλαδων τραβαει περισσοτερα βλεμματα και απο κουπε 100 χιλαδων.
Τεσπα αν οντως βγαινει το ΤΤ-R 1,8Τfsi στα 37Κ πιστευω ειναι η καλυτερη επιλογη (μαυρο ή λευκο). ΑΝ γυρισεις τις αντιπροσωπειες και τους δειξεις να καταλαβουν οτι μπορεις να το κλεισεις εκεινη την στιγμη πετυχαινεις γενναια εκπτωση! (στο δικο μου μετρητα και δωρα βγηκαν στα 2,5Κ)
Αλλιως καινουριο mx5. Το λατρευω!ΥΓ σε συνεχεια των πρακτικων θεματων του μορφεα , εσεις οι φαν των 2 θεσεων δεν εχει χρειαστει να πατε μια βολτα με την κοπελα σας και εναν φιλο σας , ή 2 φιλες σας μαζι? 3 ατομα παιρνετε 2 αμαξια?? Και μετα σου λεει τα τζιπ δεν εχουν οικολογικο προφιλ!!
-
Ο χρήστης kostserb έγραψε:
Μπορει να ειμαι εγω περιεργος αλλα εχω αρχισει και πιστευω οτι το στερεοτυπο οτι η Ελλαδα ειναι ιδανικη χωρα για καμπριο δεν ισχυει. Ισα-ισα το αντιθετο.Ο κολλητος μου εχει Ζ4 2.0 , αν εχει ηλιο και την ανοιξουμε παθαινουμε ηλιαση , αν ο ηλιος ειναι πεσμενος κρυωνουμε. Και γενικα εγω τον πιεζω να την ανοιγουμε , αυτος δεν την ανοιγει ποτε.
Αλλα μαλλον εμεις ειμαστε οι ξενερωτοι.Επισης στα περισσοτερα καμπριο απο αποψη design νιωθω οτι κατι λειπει στο ματι χωρις οροφη και μου φαινονται ασχημα.
Βεβαια απο αποψη πουλ-μουρ δεν υπαρχει συγκριση. Καμπριο 20 χιλαδων τραβαει περισσοτερα βλεμματα και απο κουπε 100 χιλαδων.
Τεσπα αν οντως βγαινει το ΤΤ-R 1,8Τfsi στα 37Κ πιστευω ειναι η καλυτερη επιλογη (μαυρο ή λευκο). ΑΝ γυρισεις τις αντιπροσωπειες και τους δειξεις να καταλαβουν οτι μπορεις να το κλεισεις εκεινη την στιγμη πετυχαινεις γενναια εκπτωση! (στο δικο μου μετρητα και δωρα βγηκαν στα 2,5Κ)
Αλλιως καινουριο mx5. Το λατρευω!ΥΓ σε συνεχεια των πρακτικων θεματων του μορφεα , εσεις οι φαν των 2 θεσεων δεν εχει χρειαστει να πατε μια βολτα με την κοπελα σας και εναν φιλο σας , ή 2 φιλες σας μαζι? 3 ατομα παιρνετε 2 αμαξια?? Και μετα σου λεει τα τζιπ δεν εχουν οικολογικο προφιλ!!
Σε αυτο που λες φιλε εχεις απολυτο δικιο.Η ελλαδα δεν ειναι καταλληλη για αγορα cabrio αυτοκινητου,λογω κλιματος.Αυτο το εχω δει που λες βλεποντας καλοκαιρι ακομα κ τις πρωινες ωρες ατομα με ανοικτα αυτοκινητα να σταζουν ιδρωτα σα ποταμι,ενω το βραδακι οσο να ναι εχει λιγο κρυο..Τελικα ειναι για δευτερο αυτοκινητο κ για ειδικες καταστασεις!!!Θελατε δε θελατε μου αλλαξατε γνωμη!!!!!Τελικα κατεληξα με τη βοηθεια σας στο tt coupe κ ο θεος βοηθος!!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!
-
Ο χρήστης Dejan13 έγραψε:
Τελικα κατεληξα με τη βοηθεια σας στο tt coupe κ ο θεος βοηθος!!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!Πάντως αμα ήθελες να πάρεις roadster και δεν το πάρεις, να το ζήσεις ο ίδιος, όλο κατι θα σου λείπει.
Θα έχεις ενα φοβερό αμάξι (γιατι τέτοιο είναι το TT), αλλα μόλις βλέπεις ενα ανοιχτό roadster (ακόμα και παλιό να είναι) θα σκλεφτεσαι ΣΥΝΕΧΕΙΑ γιατι δεν πήρες ανοιχτό αμάξι.
Είναι απο τις περιπτώσεις που πρέπει να ζήσεις ενα αμάξι (ή μάλλον μια κατηγορία αμαξιών) για να σχηματίσεις απόψη γισ το αν σου πάει ή οχι.
Καλοτάξιδο, οτι και αν πάρεις
-
Μια χαρουλα ειναι τα cabrio/roadster στην Ελλαδα. Αρκει να εχουν a/c
Κατα τ'αλλα μπορεις να το εχεις ανοιχτο σχεδον ολο το χρονο, ακομη και μεσα στο καταχειμωνο καιρου επιτρεποντος. Καλες συνθηκες για να το ανοιξεις βρισκεις ολο το χρονο. Τα καλοκαιρινα μεσημερια κλεινεις οροφη και βαζεις a/c. -
Ακριβώς έτσι!
Και τα roadster που είναι από την αρχή σχεδιασμένα έτσι είναι πολύ καλύτερα σε ακαμψία σε σχέση με τα κομμένα μοντέλα που τα κάνανε ανοιχτά.
Εκτός από το θέμα με το παλτό χαρτοφύλακα που συνήθως χωράει πίσω από το κάθισμα του οδηγού η αν είναι πολύ ψηλός του συνοδηγού υπάρχουν και άλλα αλλά νομίζω ξεπερνιούνται.- κουτσουλιές(!) αν περιμένεις κάτω από καλώδιο τρόλλευ, αποτσίγαρα και καυσαέρια από φορτηγά, δύσκολη είσοδος και έξοδος λόγω ύψους ειδικά δίπλα σε πεζοδρόμιο, ορατότητα κακή λόγω ύψους αλλά άψογη περιμετρική (βασικά τα ακούς όλα στέρεο και με το αυτί ξέρεις τί υπάρχει γύρω σου), κλεφτρόνια (δεν ακουμπάς εύκολα το τηλέφωνο η τα γυαλιά σου)...
Σε καλοκαιρινό ήλιο αν κινείσαι ο αέρας σε δροσίζει στην κίνηση το κλείνεις. Αλλά θέλει καπέλο και μακρύ μανίκι και μπατζάκια. Σε χειμωνιάτικο ήλιο είναι θαύμα. Στα κρύα αν είναι χειμώνας είσαι ντυμένος σαν να πήγαινες βόλτα με τα πόδια, μπουφάν, γάντια, κασκόλ. Με τα παράθυρα σηκωμένα (σημαντικό), ανεμοθώρακα και καλοριφέρ είσαι μια χαρά. Αν έχεις και θερμαινόμενα καθίσματα ακόμα καλύτερα... Σε βροχή και χιόνια αν κινείσαι επαρκώς γρήγορα δεν βρέχεσαι... μέχρι να σε πιάσει φανάρι!
- κουτσουλιές(!) αν περιμένεις κάτω από καλώδιο τρόλλευ, αποτσίγαρα και καυσαέρια από φορτηγά, δύσκολη είσοδος και έξοδος λόγω ύψους ειδικά δίπλα σε πεζοδρόμιο, ορατότητα κακή λόγω ύψους αλλά άψογη περιμετρική (βασικά τα ακούς όλα στέρεο και με το αυτί ξέρεις τί υπάρχει γύρω σου), κλεφτρόνια (δεν ακουμπάς εύκολα το τηλέφωνο η τα γυαλιά σου)...
-
εδω το honda s2000 εχει καπου στα 22,000 nm/degree ακαμψια και το προηγουμενο tt coupe στα 11,000nm/degree!!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ακριβώς έτσι!
Και τα roadster που είναι από την αρχή σχεδιασμένα έτσι είναι πολύ καλύτερα σε ακαμψία σε σχέση με τα κομμένα μοντέλα που τα κάνανε ανοιχτά.
Εκτός από το θέμα με το παλτό χαρτοφύλακα που συνήθως χωράει πίσω από το κάθισμα του οδηγού η αν είναι πολύ ψηλός του συνοδηγού υπάρχουν και άλλα αλλά νομίζω ξεπερνιούνται.- κουτσουλιές(!) αν περιμένεις κάτω από καλώδιο τρόλλευ, αποτσίγαρα και καυσαέρια από φορτηγά, δύσκολη είσοδος και έξοδος λόγω ύψους ειδικά δίπλα σε πεζοδρόμιο, ορατότητα κακή λόγω ύψους αλλά άψογη περιμετρική (βασικά τα ακούς όλα στέρεο και με το αυτί ξέρεις τί υπάρχει γύρω σου), κλεφτρόνια (δεν ακουμπάς εύκολα το τηλέφωνο η τα γυαλιά σου)...
Σε καλοκαιρινό ήλιο αν κινείσαι ο αέρας σε δροσίζει στην κίνηση το κλείνεις. Αλλά θέλει καπέλο και μακρύ μανίκι και μπατζάκια. Σε χειμωνιάτικο ήλιο είναι θαύμα. Στα κρύα αν είναι χειμώνας είσαι ντυμένος σαν να πήγαινες βόλτα με τα πόδια, μπουφάν, γάντια, κασκόλ. Με τα παράθυρα σηκωμένα (σημαντικό), ανεμοθώρακα και καλοριφέρ είσαι μια χαρά. Αν έχεις και θερμαινόμενα καθίσματα ακόμα καλύτερα... Σε βροχή και χιόνια αν κινείσαι επαρκώς γρήγορα δεν βρέχεσαι... μέχρι να σε πιάσει φανάρι!
Εχω ακουσει οτι το καλυτερο σε ακαμψια roadster αυτοκινητο ειναι bmw z4!!Ισχυει??Ειναι το καλυτερο σε ακαμψια,κρατηματα κ οδηγικη απολαυση roadster ever!!!Εχει σχεδιαστει μονο για roadster κ ειναι καλυτερο κ απο το coupe!!!
- κουτσουλιές(!) αν περιμένεις κάτω από καλώδιο τρόλλευ, αποτσίγαρα και καυσαέρια από φορτηγά, δύσκολη είσοδος και έξοδος λόγω ύψους ειδικά δίπλα σε πεζοδρόμιο, ορατότητα κακή λόγω ύψους αλλά άψογη περιμετρική (βασικά τα ακούς όλα στέρεο και με το αυτί ξέρεις τί υπάρχει γύρω σου), κλεφτρόνια (δεν ακουμπάς εύκολα το τηλέφωνο η τα γυαλιά σου)...
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
εδω το honda s2000 εχει καπου στα 22,000 nm/degree ακαμψια και το προηγουμενο tt coupe στα 11,000nm/degree!!Εισαι σιγουρος για το νουμερο του ΤΤ? Το Opel Vectra εχει 18000 και το 9-3 20000nm/degree....
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
εδω το honda s2000 εχει καπου στα 22,000 nm/degree ακαμψια και το προηγουμενο tt coupe στα 11,000nm/degree!!
Εισαι σιγουρος για το νουμερο του ΤΤ? Το Opel Vectra εχει 18000 και το 9-3 20000nm/degree....
το πλαισιο του golf IV ειναι κατι που ολοι θελουμε να ξεχασουμε...
-
Ο χρήστης Dejan13 έγραψε:
Ακριβώς έτσι!
Και τα roadster που είναι από την αρχή σχεδιασμένα έτσι είναι πολύ καλύτερα σε ακαμψία σε σχέση με τα κομμένα μοντέλα που τα κάνανε ανοιχτά.
Εκτός από το θέμα με το παλτό χαρτοφύλακα που συνήθως χωράει πίσω από το κάθισμα του οδηγού η αν είναι πολύ ψηλός του συνοδηγού υπάρχουν και άλλα αλλά νομίζω ξεπερνιούνται.- κουτσουλιές(!) αν περιμένεις κάτω από καλώδιο τρόλλευ, αποτσίγαρα και καυσαέρια από φορτηγά, δύσκολη είσοδος και έξοδος λόγω ύψους ειδικά δίπλα σε πεζοδρόμιο, ορατότητα κακή λόγω ύψους αλλά άψογη περιμετρική (βασικά τα ακούς όλα στέρεο και με το αυτί ξέρεις τί υπάρχει γύρω σου), κλεφτρόνια (δεν ακουμπάς εύκολα το τηλέφωνο η τα γυαλιά σου)...
Σε καλοκαιρινό ήλιο αν κινείσαι ο αέρας σε δροσίζει στην κίνηση το κλείνεις. Αλλά θέλει καπέλο και μακρύ μανίκι και μπατζάκια. Σε χειμωνιάτικο ήλιο είναι θαύμα. Στα κρύα αν είναι χειμώνας είσαι ντυμένος σαν να πήγαινες βόλτα με τα πόδια, μπουφάν, γάντια, κασκόλ. Με τα παράθυρα σηκωμένα (σημαντικό), ανεμοθώρακα και καλοριφέρ είσαι μια χαρά. Αν έχεις και θερμαινόμενα καθίσματα ακόμα καλύτερα... Σε βροχή και χιόνια αν κινείσαι επαρκώς γρήγορα δεν βρέχεσαι... μέχρι να σε πιάσει φανάρι!
Εχω ακουσει οτι το καλυτερο σε ακαμψια roadster αυτοκινητο ειναι bmw z4!!Ισχυει??Ειναι το καλυτερο σε ακαμψια,κρατηματα κ οδηγικη απολαυση roadster ever!!!Εχει σχεδιαστει μονο για roadster κ ειναι καλυτερο κ απο το coupe!!!
το καινουργιο auto bild βγηκε σημερα και μαντεψε ???/εχει δοκομη z4 vs slk
- κουτσουλιές(!) αν περιμένεις κάτω από καλώδιο τρόλλευ, αποτσίγαρα και καυσαέρια από φορτηγά, δύσκολη είσοδος και έξοδος λόγω ύψους ειδικά δίπλα σε πεζοδρόμιο, ορατότητα κακή λόγω ύψους αλλά άψογη περιμετρική (βασικά τα ακούς όλα στέρεο και με το αυτί ξέρεις τί υπάρχει γύρω σου), κλεφτρόνια (δεν ακουμπάς εύκολα το τηλέφωνο η τα γυαλιά σου)...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το πλαισιο του golf IV ειναι κατι που ολοι θελουμε να ξεχασουμε...
μονο το πλαισιο
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
εδω το honda s2000 εχει καπου στα 22,000 nm/degree ακαμψια και το προηγουμενο tt coupe στα 11,000nm/degree!!
Εισαι σιγουρος για το νουμερο του ΤΤ? Το Opel Vectra εχει 18000 και το 9-3 20000nm/degree....
εχεις απολυτο δικιο το ειχα ξεχασει το νουμερο (Ποσα να θυμαμαι πια )
http://www.germancarzone.com/test-data/12334-list-torsional-rigidity.html
μεγαλο μου λαθος επρεπε να το δω πρωτα!
http://forums.nasioc.com/forums/archive/index.php/t-1266524.html
Ποιο Roadster θα αγοραζατε μεχρι 35,000?