-
Βρε καταλαβα τι μου λες. Απλα εσυ μιλας για 'ατυχες γεγονος' (δηλαδη 'του εφυγε κ επεσε πανω μου'), ενω εγω μιλαω για 'δεν ξερω να οδηγησω κ στριβω κλεινοντας κοσμο, εχοντας μαλιστα την πεποιθηση οτι κ η διπλα λωριδα μου ανηκει γιατι στριβω κ δεν πρεπει κανεις να περναει διπλα μου οταν στριβω' που φαινεται οτι εχει πολυς κοσμος.
Ενσταση:
σε αριστερη απο αριστερα κ σε δεξια απο δεξια, απο εσωτερικη δηλαδη. Τα εγραψες αναποδα. Τοτε μπορεις να 'φυγεις' κ να μαζεψεις τον διπλα σου λογω υποστροφης.
EDIT εκτος αν εννοεις να πεσει εκεινος πανω σου. Τα ιδια λεμε. Whatever.
Αυτο ειναι που φοβασαι εσυ σε εμενα, αν κ δεν νομιζω να μου συμβει ποτε γιατι δεν μιλαμε να σε προσπερασω μαλλιοκουβαρα κ να το χασω, απλα να πηγαινω εγω στην λωριδα μου λιγο πιο γρηγορα απο εσενα στην λωριδα σου.
Κ δεν ειναι τα 5 δευτερολεπτα, οταν σε φτανω εγω κ τυχαινει να σε φτασω πανω στην στροφη, ετοιμαζομαι να μπω σε αυτην με την ταχυτητα που εχω, κ ξαφνικα με κλεινεις, δεν ειναι οτι αποφασισα να σε περασω ΕΚΕΙΝΗ την στιγμη. Απλα ετσι φτασαμε στην στροφη.
Αντιθετα αυτο με το οποιο εχω προβλημα εγω κ συμβαινει 9/10 και φυσικα οχι λογω κακιας στιγμης ή υπερεκτιμησης δυνατοτητων αλλα απο καθαρη μλκια που δερνει τον οδηγο που δεν ξερει να στριψει σαν ανθρωπος, ειναι να κοβει μεσα στην εσωτερικη (ενω κανενα λογο δεν εχει) ενω εχει αυτοκινητο διπλα του/περναει αυτοκινητο απο διπλα του, κ μετα να φωναζει σε αυτο το αυτοκινητο 'γιατι τολμησες να περασεις απο διπλα μου πανω στην στροφη αλητη κοντρακια δολοφονε', ενω ο ΒΛΑΚΑΣ ειναι εκεινος.
-
Παντως κι εγω προσεχω για να εχω στις στροφες οπως ακριβως το λεει κι ο manosk
Κι ας γινει 5 δευτερα αργοτερα η προσπερασηΕιδικα αν βλεπω κανενα παππου η καμμια κομμωτρια που δε ξερει που παταει και που βρισκεται , ακομα και στην ευθεια το προσεχω πως θα τους περασω , ειναι αστειο το ποση βλακεια κυκλοφορει στους δρομους
-
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
εγω παλι, δεν μπορω να καταλαβω αυτους, που ενω σερνονται (και καλα κανουν) σε δρομο με 2 λωριδες,εχουν αγκυροβολησει στην αριστερη και δεν ξεκουβαλιουνται.ενα land cruiser και ενα starlet δεν ξεκουβαλουσανε με τιποτα.αφου επαιξα φωτα (αρκετες φορες μιας και δεν αντιδρουσαν),μπηκαν στην δεξια και μολις τους προσπερασα μου αναψαν τα μεγαλα
τι ψυχολογια εχουν μερικοι?Το προβλημα ξεκιναει απο αυτους που σερνονται με 80km και αντι να ειναι δεξια ειναι στην μεσαια...Ετσι ενας που ψιλοσερνετε με 100 παει στην αριστερη οποτε εσυ που εισαι δολοφονος και πας με την εξωφρενικη ταχυτητα των 140 πας δεξια!
Χθες σε κοματι της εθνικης ανηφορικο με 3 λωριδες λεωφορειο ηθελε να βγει αριστερη (μονο στην Ελλαδα γινετε αυτο!) να προσπερασει ΙΧ που κινουταν με 80 στην μεσαια...Οταν φυσικα ειδε οτι δεν σταματαω και του κανω φωτα μπηκε παλι στη λωριδα του. Μολις περασα επαιξε φωτα και κορνες τσαντισμενος! Κι ολο αυτο γιατι κανεις δεν ειπε στη θεια οτι η δεξια δεν ειναι μονο για φορτηγα και στον οδηγο του λεωφορειου (επαγγελματια!) οτι φορτηγα και λεωφορεια δεν επιτρεπεται να κινουνται στην αριστερη...βεβαια δεν ειδα και ποτε κανεναν τροχονομα να δινει κληση για κατι απο τα παραπανω...για ολα φταιει η υπερβολικη ταχυτητα αλλωστε... -
νομιζω με 80 μπορεις να κινησαι ανετα στην μεσαια λωριδα.
-
καλά εχω πετύχει στην περιφερειακή θεσ/νικης προς ανατολικά 3ο προσπέρασμα νταλίκας-νταλίκας-νταλίκας
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
νομιζω με 80 μπορεις να κινησαι ανετα στην μεσαια λωριδα.Αν έχει μέγιστα όρια ανά λωρίδα, σαφώς. Αν είναι όλη η δεξιά άδεια και εσύ είσαι μεσαία, ε είναι κάπως...
Το πρόβλημα αρχίζει από κει που λέει ο volvozeus. Είτε στην δεξιά υπάρχει αμάξι ή όχι, κάποιος θα πηγαίνει σαν κοτόπουλο στην μεσαία και έτσι αν θες να είσαι είτε με 100 είτε 120 πας αναγκαστικά αριστερά.
Τυπικά πάντα θα έπρεπε να ήταν δεξιά μέχρι 70χωα. Μεσαία μέχρι 100-110 και αριστερή 130-140 που είσαι νόμιμος ακόμα.Τώρα αν κάποιος θέλει να πάει πάνω από 150 στην αριστερή, ε σόρρυ κιόλας αλλά εγώ δεν είμαι πάντα υποχρεωμένος να του αδειάζω τον δρόμο.
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Τώρα αν κάποιος θέλει να πάει πάνω από 150 στην αριστερή, ε σόρρυ κιόλας αλλά εγώ δεν είμαι πάντα υποχρεωμένος να του αδειάζω τον δρόμο.
κανεις λαθος, εισαι υποχρεωμενος να του αδειαζεις το δρομο.
μην ερμηνευουμε τον ΚΟΚ οπως μας βολευει.
-
Κι όμως είσαι υποχρεωμένος να κάνεις δεξιά, αν μπορείς να το κάνεις χωρίς κίνδυνο και δεν υπάρχει άλλος μπροστά σου, τον οποίο περιμένεις να προσπεράσεις. Αλλά κι ο πίσω οφείλει να μη σου κολλήσει επιθετικά στον προφυλακτήρα, αλλά να τηρήσει την απόσταση ασφαλείας δείχνοντάς σου την πρόθεσή του να σε προσπεράσει.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
νομιζω με 80 μπορεις να κινησαι ανετα στην μεσαια λωριδα.Αν η δεξιά έχει καταληφθεί από άλλα αυτοκίνητα που κινούνται με 60, ναι. Όταν όμως είναι ελεύθερη, για ποιο λόγο να το κάνεις αυτό; Γιατί να χαραμίσεις μια λωρίδα;
Τυπικά πάντα θα έπρεπε να ήταν δεξιά μέχρι 70χωα. Μεσαία μέχρι 100-110 και αριστερή 130-140 που είσαι νόμιμος ακόμα.
Αυτό το 'μέχρι' με μπέρδεψε. Δηλαδή αν κάποιος οδηγεί με 130 θα πρέπει να οδηγεί στην αριστερή; Κι αν έρθει κάποιος πίσω του που πάει με 140 πως θα μπει στη μεσαία; Θα αναγκαστεί να φρενάρει για να πέσει στο όριο των 110 για να μην είναι παράνομος; Δε νομίζω ότι εφαρμόζεται πουθενά αυτό.
Αυτό που θα έπρεπε να γίνεται είναι αυτό που συμβαίνει εδώ και πολλά χρόνια στις ανεπτυγμένες χώρες του κόσμου. Δηλαδή, κινείσαι πάντα στη δεξιά, ανεξάρτητα από την ταχύτητά σου (εντός ορίων εξυπακούεται) και αλλάζεις λωρίδα μόνο για να προσπεράσεις και για όσο χρόνο διαρκεί η προσπέραση. Μόνη προϋπόθεση να εφαρμόζεται αυτό απ' όλους. Αν δεν ισχύει αυτό, τότε έχουμε το μπάχαλο της Ελληνικής πραγματικότητας.
-
Η αριστερη ειναι μονο για προσπεραση...εγω με 140-160 που ειναι συνηθως η ταχυτητα που ταξιδευω ειμαι ειτε μεσαια (με 3 λωριδες) ειτε δεξια (με 2) και απο αριστερα μονο προσπερναω...ποιος ο λογος να εισαι συνεχεια στην αριστερη?
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Αυτό το 'μέχρι' με μπέρδεψε. Δηλαδή αν κάποιος οδηγεί με 130 θα πρέπει να οδηγεί στην αριστερή; Κι αν έρθει κάποιος πίσω του που πάει με 140 πως θα μπει στη μεσαία; Θα αναγκαστεί να φρενάρει για να πέσει στο όριο των 110 για να μην είναι παράνομος; Δε νομίζω ότι εφαρμόζεται πουθενά αυτό.Δεν το έγραψα καλά προφανώς. Να κινήσαι δεξιά, αν υπάρχει αμάξι(-α) που σε εμποδίζει να πηγαίνεις μεσαία αλλά να κρατάς και μια αξιοπρεπή ταχύτητα γιατί αν στη δεξια έχουμε 60, μεσαία 70 αριστερή θα έχουμε 80.
κανεις λαθος, εισαι υποχρεωμενος να του αδειαζεις το δρομο.
μην ερμηνευουμε τον ΚΟΚ οπως μας βολευει.
Κοίτα εγώ δεν έχω κολλήματα να πηγαίνω δεξιά. Πολλές φορές πίανω 140 μεσαία ή δεξιά, ειδικά βράδυ. Επίσης πολλές φορές δεν οδηγάω οικονομικά γιατί σκέφτομαι και τους από πίσω. Δεν είμαι ο τύπος 'με το που μπαίνω στο αμάξι ξεχνάω τι γίνεται τριγύρω μου'. Απλά όταν βρίσκομαι στην αριστερή και μου έρχεται ο άλλος πατημένος και μου κολλάει στο ένα μέτρο ε μου την δίνει πολύ. Άλλο να βλέπω αμάξι να έρχεται γρήγορα ή να μου κάνει ένα σινιάλλο από μακριά του στυλ ξέρεις, θέλω να περάσω και άλλο να μου έρχεται σαν βδέλα που είναι επικίνδυνο να σκοτωθούμε και οι 2. Όταν δεν σέβεται την ασφάλεια μου γιατί να σεβαστώ την βιασύνη του. Και δεν με πειράζει να πέφτω στο επίπεδο τους αν γι αυτό με κατακρίνετε.
Η αριστερη ειναι μονο για προσπεραση...εγω με 140-160 που ειναι συνηθως η ταχυτητα που ταξιδευω ειμαι ειτε μεσαια (με 3 λωριδες) ειτε δεξια (με 2) και απο αριστερα μονο προσπερναω...ποιος ο λογος να εισαι συνεχεια στην αριστερη?
Και η δεξιά είναι κανονικά για προσπέραση αλλά το ξεχνάμε εδώ
Aν όμως κινείται σε oδόστρωμα με δύo τoυλάχιστoν λωρίδες κυκλoφoρίας
κατά κατεύθυνση και πρoτίθεται να πρoσπεράσει περισσότερα από ένα oχή-
ματα, μπoρεί να παραμείνει στη λωρίδα πoυ χρησιμoπoιεί για τo πρoσπέρασμα,
αν η ενέργειά τoυ αυτή δεν πρoκαλεί δυσχέρεια στoυς oδηγoύς ταχύτερων
oχημάτων πoυ τoν πλησιάζoυν από πίσω. -
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Κοίτα εγώ δεν έχω κολλήματα να πηγαίνω δεξιά. Πολλές φορές πίανω 140 μεσαία ή δεξιά, ειδικά βράδυ. Επίσης πολλές φορές δεν οδηγάω οικονομικά γιατί σκέφτομαι και τους από πίσω. Δεν είμαι ο τύπος 'με το που μπαίνω στο αμάξι ξεχνάω τι γίνεται τριγύρω μου'. Απλά όταν βρίσκομαι στην αριστερή και μου έρχεται ο άλλος πατημένος και μου κολλάει στο ένα μέτρο ε μου την δίνει πολύ. Άλλο να βλέπω αμάξι να έρχεται γρήγορα ή να μου κάνει ένα σινιάλλο από μακριά του στυλ ξέρεις, θέλω να περάσω και άλλο να μου έρχεται σαν βδέλα που είναι επικίνδυνο να σκοτωθούμε και οι 2. Όταν δεν σέβεται την ασφάλεια μου γιατί να σεβαστώ την βιασύνη του. Και δεν με πειράζει να πέφτω στο επίπεδο τους αν γι αυτό με κατακρίνετε.
δεν ειναι θεμα κοληματος, εισαι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να πηγαινεις δεξια.
δεν εχεις κανενα λογο να εισαι στην αριστερη οταν δεν επιχειρεις προσπεραση.
την ασφαλεια σου να τη σεβεσαι πρωτα εσυ, μη κινουμενος στην αριστερη χωρις λογο.
-
Εννοείται ότι προσπερνάω. Έλεος...
Έντιτ: Έγραψα πουθενά ότι πάω σαν άσχετος αριστερή και χωρίς λόγο; Είπαμε αν μπορώ πάω δεξιά.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
δεν ειναι θεμα κοληματος, εισαι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να πηγαινεις δεξια.δεν εχεις κανενα λογο να εισαι στην αριστερη οταν δεν επιχειρεις προσπεραση.
την ασφαλεια σου να τη σεβεσαι πρωτα εσυ, μη κινουμενος στην αριστερη χωρις λογο.
Όταν η δεξιά λωρίδα όμως είναι σαν βομβαρδισμένη από τη μη συντήρηση της φθοράς που προκαλεί η κίνηση βαρέων οχημάτων, θα πρέπει να διακινδυνέψουμε να σκοτωθούμε ή να σπάσουμε το αυτοκίνητό μας για να τηρούμε αυτή την υποχρέωση;
_
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Όταν η δεξιά λωρίδα όμως είναι σαν βομβαρδισμένη από τη μη συντήρηση της φθοράς που προκαλεί η κίνηση βαρέων οχημάτων, θα πρέπει να διακινδυνέψουμε να σκοτωθούμε ή να σπάσουμε το αυτοκίνητό μας για να τηρούμε αυτή την υποχρέωση;
_
Η στην παραλιακή να είσαι με 90 (το όριο) και να σου πετάγεται παρκαρισμένο (λόγω τον στροφών χωρίς ορατότητα στο ρεύμα για πειραιά) με αλάρμ μπροστά σε μπουζουξίδικο ή σε περίπτερο;
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Όταν η δεξιά λωρίδα όμως είναι σαν βομβαρδισμένη από τη μη συντήρηση της φθοράς που προκαλεί η κίνηση βαρέων οχημάτων, θα πρέπει να διακινδυνέψουμε να σκοτωθούμε ή να σπάσουμε το αυτοκίνητό μας για να τηρούμε αυτή την υποχρέωση;
Αρα θεωρεις ειναι καλυτερα να κινεισαι αργα και αριστερα?
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Όταν η δεξιά λωρίδα όμως είναι σαν βομβαρδισμένη από τη μη συντήρηση της φθοράς που προκαλεί η κίνηση βαρέων οχημάτων, θα πρέπει να διακινδυνέψουμε να σκοτωθούμε ή να σπάσουμε το αυτοκίνητό μας για να τηρούμε αυτή την υποχρέωση;
_Η στην παραλιακή να είσαι με 90 (το όριο) και να σου πετάγεται παρκαρισμένο (λόγω τον στροφών χωρίς ορατότητα στο ρεύμα για πειραιά) με αλάρμ μπροστά σε μπουζουξίδικο ή σε περίπτερο;
Εννοείται πως όλες οι περιπτώσεις δεν είναι ίδιες. Όμως εδώ, απ' ό,τι κατάλαβα, μιλάμε για τον κανόνα και όχι την εξαίρεση. Και ο κανόνας στην Ελλάδα είναι ότι οδηγούμε στη μεσαία ανεξαρτήτως συνθηκών οδοστρώματος (βλ. Αττική Οδό). Όσο για την παραλιακή, είναι σίγουρο ότι είναι 90 το όριο μπροστά από τα νυχτερινά κέντρα; Εξάλλου η παραλιακή δεν είναι ΕΟ για να τη βάζουμε στο παιχνίδι.
Προσωπικά, όταν η δεξιά λωρίδα είναι κακοσυντηρημένη, προτιμώ να αυξήσω την ταχύτητά μου και να κάνω join αυτούς που κινούνται στη μεσαία (θεωρητικά μιλάμε πάντα... με το φαινόμενο του 'πάω στη μεσαία και σέρνομαι' μπορεί και να χρειαστεί να τη μειώσω) παρά να σπάσω το αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Όταν η δεξιά λωρίδα όμως είναι σαν βομβαρδισμένη από τη μη συντήρηση της φθοράς που προκαλεί η κίνηση βαρέων οχημάτων, θα πρέπει να διακινδυνέψουμε να σκοτωθούμε ή να σπάσουμε το αυτοκίνητό μας για να τηρούμε αυτή την υποχρέωση;
_
Η στην παραλιακή να είσαι με 90 (το όριο) και να σου πετάγεται παρκαρισμένο (λόγω τον στροφών χωρίς ορατότητα στο ρεύμα για πειραιά) με αλάρμ μπροστά σε μπουζουξίδικο ή σε περίπτερο;
Φίλε μου, σε αυτή τη διαδρομή, 90 είναι τό όριο μόνο στο κομμάτι από το Δέλτα Φαλήρου μέχρι το ΣΕΦ... σε όλη την άλλη διαδρομή το όριο είναι 60.Οπότε σε αυτό το κομμάτι... ούτε περίπτερο έχει ούτε μπουζουξίδικο... Εσύ για ποιό σημείο αναφέρεσαι; Κάθε μέρα αυτή τη διαδρομή κάνω
-
Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:
Φίλε μου, σε αυτή τη διαδρομή, 90 είναι τό όριο μόνο στο κομμάτι από το Δέλτα Φαλήρου μέχρι το ΣΕΦ... σε όλη την άλλη διαδρομή το όριο είναι 60.Οπότε σε αυτό το κομμάτι... ούτε περίπτερο έχει ούτε μπουζουξίδικο... Εσύ για ποιό σημείο αναφέρεσαι; Κάθε μέρα αυτή τη διαδρομή κάνωΜετά το ελληνικό (αλίμου ας πούμε) μέχρι το παλιό φάληρο (πριν το τροκαντερό/αντιπροσωπία honda). Παντού 60 έχει εκεί; Δεν θυμάμαι. Αν ναι, λάθος μου
Προσωπικά, όταν η δεξιά λωρίδα είναι κακοσυντηρημένη, προτιμώ να αυξήσω την ταχύτητά μου και να κάνω join αυτούς που κινούνται στη μεσαία (θεωρητικά μιλάμε πάντα... με το φαινόμενο του 'πάω στη μεσαία και σέρνομαι' μπορεί και να χρειαστεί να τη μειώσω) παρά να σπάσω το αυτοκίνητο.
+1 Με λίγα λόγια αυτό που έλεγα πριν. Αν είναι να πάς μεσαία ή αριστερή μην πηγαίνεις και του θανατά αργά, σκέψου και τους πίσω σου.
-
Yeap... 60 έχει! Αν δεν κάνω λάθος...90 όριο έχει μόνο στον δρόμο που είπα πριν, και στην Συγγρού. Πουθενά αλλού, καθώς δεν μιλάμε για αυτοκινητόδρομους αλλά για κατοικημένες περιοχές με διαβάσεις και φωτεινή σήμανση.
Ζώα,Ζώα,Ζώα.............