-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Αυτό το 'μέχρι' με μπέρδεψε. Δηλαδή αν κάποιος οδηγεί με 130 θα πρέπει να οδηγεί στην αριστερή; Κι αν έρθει κάποιος πίσω του που πάει με 140 πως θα μπει στη μεσαία; Θα αναγκαστεί να φρενάρει για να πέσει στο όριο των 110 για να μην είναι παράνομος; Δε νομίζω ότι εφαρμόζεται πουθενά αυτό.Δεν το έγραψα καλά προφανώς. Να κινήσαι δεξιά, αν υπάρχει αμάξι(-α) που σε εμποδίζει να πηγαίνεις μεσαία αλλά να κρατάς και μια αξιοπρεπή ταχύτητα γιατί αν στη δεξια έχουμε 60, μεσαία 70 αριστερή θα έχουμε 80.
κανεις λαθος, εισαι υποχρεωμενος να του αδειαζεις το δρομο.
μην ερμηνευουμε τον ΚΟΚ οπως μας βολευει.
Κοίτα εγώ δεν έχω κολλήματα να πηγαίνω δεξιά. Πολλές φορές πίανω 140 μεσαία ή δεξιά, ειδικά βράδυ. Επίσης πολλές φορές δεν οδηγάω οικονομικά γιατί σκέφτομαι και τους από πίσω. Δεν είμαι ο τύπος 'με το που μπαίνω στο αμάξι ξεχνάω τι γίνεται τριγύρω μου'. Απλά όταν βρίσκομαι στην αριστερή και μου έρχεται ο άλλος πατημένος και μου κολλάει στο ένα μέτρο ε μου την δίνει πολύ. Άλλο να βλέπω αμάξι να έρχεται γρήγορα ή να μου κάνει ένα σινιάλλο από μακριά του στυλ ξέρεις, θέλω να περάσω και άλλο να μου έρχεται σαν βδέλα που είναι επικίνδυνο να σκοτωθούμε και οι 2. Όταν δεν σέβεται την ασφάλεια μου γιατί να σεβαστώ την βιασύνη του. Και δεν με πειράζει να πέφτω στο επίπεδο τους αν γι αυτό με κατακρίνετε.
Η αριστερη ειναι μονο για προσπεραση...εγω με 140-160 που ειναι συνηθως η ταχυτητα που ταξιδευω ειμαι ειτε μεσαια (με 3 λωριδες) ειτε δεξια (με 2) και απο αριστερα μονο προσπερναω...ποιος ο λογος να εισαι συνεχεια στην αριστερη?
Και η δεξιά είναι κανονικά για προσπέραση αλλά το ξεχνάμε εδώ
Aν όμως κινείται σε oδόστρωμα με δύo τoυλάχιστoν λωρίδες κυκλoφoρίας
κατά κατεύθυνση και πρoτίθεται να πρoσπεράσει περισσότερα από ένα oχή-
ματα, μπoρεί να παραμείνει στη λωρίδα πoυ χρησιμoπoιεί για τo πρoσπέρασμα,
αν η ενέργειά τoυ αυτή δεν πρoκαλεί δυσχέρεια στoυς oδηγoύς ταχύτερων
oχημάτων πoυ τoν πλησιάζoυν από πίσω. -
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Κοίτα εγώ δεν έχω κολλήματα να πηγαίνω δεξιά. Πολλές φορές πίανω 140 μεσαία ή δεξιά, ειδικά βράδυ. Επίσης πολλές φορές δεν οδηγάω οικονομικά γιατί σκέφτομαι και τους από πίσω. Δεν είμαι ο τύπος 'με το που μπαίνω στο αμάξι ξεχνάω τι γίνεται τριγύρω μου'. Απλά όταν βρίσκομαι στην αριστερή και μου έρχεται ο άλλος πατημένος και μου κολλάει στο ένα μέτρο ε μου την δίνει πολύ. Άλλο να βλέπω αμάξι να έρχεται γρήγορα ή να μου κάνει ένα σινιάλλο από μακριά του στυλ ξέρεις, θέλω να περάσω και άλλο να μου έρχεται σαν βδέλα που είναι επικίνδυνο να σκοτωθούμε και οι 2. Όταν δεν σέβεται την ασφάλεια μου γιατί να σεβαστώ την βιασύνη του. Και δεν με πειράζει να πέφτω στο επίπεδο τους αν γι αυτό με κατακρίνετε.
δεν ειναι θεμα κοληματος, εισαι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να πηγαινεις δεξια.
δεν εχεις κανενα λογο να εισαι στην αριστερη οταν δεν επιχειρεις προσπεραση.
την ασφαλεια σου να τη σεβεσαι πρωτα εσυ, μη κινουμενος στην αριστερη χωρις λογο.
-
Εννοείται ότι προσπερνάω. Έλεος...
Έντιτ: Έγραψα πουθενά ότι πάω σαν άσχετος αριστερή και χωρίς λόγο; Είπαμε αν μπορώ πάω δεξιά.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
δεν ειναι θεμα κοληματος, εισαι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να πηγαινεις δεξια.δεν εχεις κανενα λογο να εισαι στην αριστερη οταν δεν επιχειρεις προσπεραση.
την ασφαλεια σου να τη σεβεσαι πρωτα εσυ, μη κινουμενος στην αριστερη χωρις λογο.
Όταν η δεξιά λωρίδα όμως είναι σαν βομβαρδισμένη από τη μη συντήρηση της φθοράς που προκαλεί η κίνηση βαρέων οχημάτων, θα πρέπει να διακινδυνέψουμε να σκοτωθούμε ή να σπάσουμε το αυτοκίνητό μας για να τηρούμε αυτή την υποχρέωση;
_
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Όταν η δεξιά λωρίδα όμως είναι σαν βομβαρδισμένη από τη μη συντήρηση της φθοράς που προκαλεί η κίνηση βαρέων οχημάτων, θα πρέπει να διακινδυνέψουμε να σκοτωθούμε ή να σπάσουμε το αυτοκίνητό μας για να τηρούμε αυτή την υποχρέωση;
_
Η στην παραλιακή να είσαι με 90 (το όριο) και να σου πετάγεται παρκαρισμένο (λόγω τον στροφών χωρίς ορατότητα στο ρεύμα για πειραιά) με αλάρμ μπροστά σε μπουζουξίδικο ή σε περίπτερο;
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Όταν η δεξιά λωρίδα όμως είναι σαν βομβαρδισμένη από τη μη συντήρηση της φθοράς που προκαλεί η κίνηση βαρέων οχημάτων, θα πρέπει να διακινδυνέψουμε να σκοτωθούμε ή να σπάσουμε το αυτοκίνητό μας για να τηρούμε αυτή την υποχρέωση;
Αρα θεωρεις ειναι καλυτερα να κινεισαι αργα και αριστερα?
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Όταν η δεξιά λωρίδα όμως είναι σαν βομβαρδισμένη από τη μη συντήρηση της φθοράς που προκαλεί η κίνηση βαρέων οχημάτων, θα πρέπει να διακινδυνέψουμε να σκοτωθούμε ή να σπάσουμε το αυτοκίνητό μας για να τηρούμε αυτή την υποχρέωση;
_Η στην παραλιακή να είσαι με 90 (το όριο) και να σου πετάγεται παρκαρισμένο (λόγω τον στροφών χωρίς ορατότητα στο ρεύμα για πειραιά) με αλάρμ μπροστά σε μπουζουξίδικο ή σε περίπτερο;
Εννοείται πως όλες οι περιπτώσεις δεν είναι ίδιες. Όμως εδώ, απ' ό,τι κατάλαβα, μιλάμε για τον κανόνα και όχι την εξαίρεση. Και ο κανόνας στην Ελλάδα είναι ότι οδηγούμε στη μεσαία ανεξαρτήτως συνθηκών οδοστρώματος (βλ. Αττική Οδό). Όσο για την παραλιακή, είναι σίγουρο ότι είναι 90 το όριο μπροστά από τα νυχτερινά κέντρα; Εξάλλου η παραλιακή δεν είναι ΕΟ για να τη βάζουμε στο παιχνίδι.
Προσωπικά, όταν η δεξιά λωρίδα είναι κακοσυντηρημένη, προτιμώ να αυξήσω την ταχύτητά μου και να κάνω join αυτούς που κινούνται στη μεσαία (θεωρητικά μιλάμε πάντα... με το φαινόμενο του 'πάω στη μεσαία και σέρνομαι' μπορεί και να χρειαστεί να τη μειώσω) παρά να σπάσω το αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Όταν η δεξιά λωρίδα όμως είναι σαν βομβαρδισμένη από τη μη συντήρηση της φθοράς που προκαλεί η κίνηση βαρέων οχημάτων, θα πρέπει να διακινδυνέψουμε να σκοτωθούμε ή να σπάσουμε το αυτοκίνητό μας για να τηρούμε αυτή την υποχρέωση;
_
Η στην παραλιακή να είσαι με 90 (το όριο) και να σου πετάγεται παρκαρισμένο (λόγω τον στροφών χωρίς ορατότητα στο ρεύμα για πειραιά) με αλάρμ μπροστά σε μπουζουξίδικο ή σε περίπτερο;
Φίλε μου, σε αυτή τη διαδρομή, 90 είναι τό όριο μόνο στο κομμάτι από το Δέλτα Φαλήρου μέχρι το ΣΕΦ... σε όλη την άλλη διαδρομή το όριο είναι 60.Οπότε σε αυτό το κομμάτι... ούτε περίπτερο έχει ούτε μπουζουξίδικο... Εσύ για ποιό σημείο αναφέρεσαι; Κάθε μέρα αυτή τη διαδρομή κάνω
-
Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:
Φίλε μου, σε αυτή τη διαδρομή, 90 είναι τό όριο μόνο στο κομμάτι από το Δέλτα Φαλήρου μέχρι το ΣΕΦ... σε όλη την άλλη διαδρομή το όριο είναι 60.Οπότε σε αυτό το κομμάτι... ούτε περίπτερο έχει ούτε μπουζουξίδικο... Εσύ για ποιό σημείο αναφέρεσαι; Κάθε μέρα αυτή τη διαδρομή κάνωΜετά το ελληνικό (αλίμου ας πούμε) μέχρι το παλιό φάληρο (πριν το τροκαντερό/αντιπροσωπία honda). Παντού 60 έχει εκεί; Δεν θυμάμαι. Αν ναι, λάθος μου
Προσωπικά, όταν η δεξιά λωρίδα είναι κακοσυντηρημένη, προτιμώ να αυξήσω την ταχύτητά μου και να κάνω join αυτούς που κινούνται στη μεσαία (θεωρητικά μιλάμε πάντα... με το φαινόμενο του 'πάω στη μεσαία και σέρνομαι' μπορεί και να χρειαστεί να τη μειώσω) παρά να σπάσω το αυτοκίνητο.
+1 Με λίγα λόγια αυτό που έλεγα πριν. Αν είναι να πάς μεσαία ή αριστερή μην πηγαίνεις και του θανατά αργά, σκέψου και τους πίσω σου.
-
Yeap... 60 έχει! Αν δεν κάνω λάθος...90 όριο έχει μόνο στον δρόμο που είπα πριν, και στην Συγγρού. Πουθενά αλλού, καθώς δεν μιλάμε για αυτοκινητόδρομους αλλά για κατοικημένες περιοχές με διαβάσεις και φωτεινή σήμανση.
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Αρα θεωρεις ειναι καλυτερα να κινεισαι αργα και αριστερα?Όχι βέβαια, αν είναι δυνατόν!
Ωστόσο, κατανοώ όποιον κινείται αργά -με 80 ας πούμε- στη μεσαία, προκειμένου να αποφύγει τη δεξιά με τις τρύπες και τις καθιζήσεις της..._
-
Το κατάστρωμα στην δεξιά λωρίδα καταστρέφεται από τα ΥΠΕΡΦΟΡΤΩΜΕΝΑ φορτηγά που δεν επιτρέπεται να κυκλοφορούν σε Ευρωπαϊκές χώρες (στην Ευρώπη υπάρχουν κάθε λίγα χιλιόμετρα σταθμοί ζύγισης).
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Το κατάστρωμα στην δεξιά λωρίδα καταστρέφεται από τα ΥΠΕΡΦΟΡΤΩΜΕΝΑ φορτηγά που δεν επιτρέπεται να κυκλοφορούν σε Ευρωπαϊκές χώρες (στην Ευρώπη υπάρχουν κάθε λίγα χιλιόμετρα σταθμοί ζύγισης).φταιει και η ασφαλτος,ας ειχε στην βορεια ευρωπη θερμοκρασιες των 40 βαθμων και μετα θα βλεπες .
η ασφαλτος με τοσο πολυ ζεστη γινεται λαστιχο. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Το κατάστρωμα στην δεξιά λωρίδα καταστρέφεται από τα ΥΠΕΡΦΟΡΤΩΜΕΝΑ φορτηγά που δεν επιτρέπεται να κυκλοφορούν σε Ευρωπαϊκές χώρες (στην Ευρώπη υπάρχουν κάθε λίγα χιλιόμετρα σταθμοί ζύγισης).Τώρα θυμήθηκα έναν φορτηγατζή στο πλοίο (Ancona-Πάτρα) που φούσκωνε από περηφάνια όπως περιέγραφε στους συναδέλφους του το πως κατάφερε να γλυτώσει τον έλεγχο πηγαίνοντας Αυστρία (μέσω Brenner pass), έχοντας υπερβεί κατά πολύ το ανώτατο όριο φόρτωσης, αλλά και πως κατάφερε να μη σπάσει η μηχανή από το συνδυασμό βάρους και ανηφόρας. Είχα φρίξει! Και μετά λέμε γιατί βγάζουμε κακό όνομα...
-
μαγκια του.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
μαγκια του.Μετά αναρωτιώμαστε γιατί δυσκολευόμαστε να προσπεράσουμε φορτηγά που πηγαίνουν με την ρόδα να πατάει στην διαχωριστική (γιατί αν πάει δεξιά που γέρνει ο δρόμος θα τουμπάρει).
-
μπαλαουρο
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
μαγκια του. -
+1
-
Είναι εκπληκτικό το πόσα ζώα παρκάρουν στη γειτονιά μου πάνω σε πεζοδρόμια πλάτους 3+μέτρων καταφέρνοντας να τα κλείσουν ολόκληρα Στις περισσότερες των περιπτώσεων με λίγο διαφορετική κλίση στο παρκάρισμα θα ήταν και αυτοί ευτυχισμένοι αλλά και οι πεζοί. Το καλό είναι ότι για κάποιο λόγο (χάλια δημόσια οικονομικά ) το 100 την τελευταία εβδομάδα ανταποκρίνεται 100% στις κλήσεις μου Αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση είναι ότι μου ζητούν από το τηλέφωνο τα στοιχεία του ζωωδώς παρκαρισμένου οχήματος, κάτι που δε συνέβαινε παλαιότερα.
Ζώα,Ζώα,Ζώα.............