-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ναι αυτο οντως συμβαινει..BIG BROTHER μας παρακολουθουν ακομα κι οταν αλλαζουμε ταχυτηταΔώσε μου τον εγκέφαλο του κιβωτίου σου, να σου πω πως οδηγείς ένα πράμα...
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Επιπλέον ακόμα και λάθος να υπολογίσει, ο μέγιστος χρόνος αλλαγής είναι (μόλις) 30ms (από 8ms που είναι σε μία προβλεπόμενη αλλαγή).Οπότε και πάλι είσαι πολύ πιο γρήγορος (έτσι για την ιστορία) από οποιοδήποτε άλλο κιβώτιο.Γιατί έχω την εντύπωση οτι ο μέγιστος χρόνος -μη προβλεπόμενης- αλλαγής είναι 300ms και όχι 30ms (δηλαδή απο 0.008' εως 0.3 sec.. και όχι 0.03')...
Δε νομίζω η χειρότερη του DSG να είναι ταχύτερη απο την καλύτερη του Superfast (0.160')... -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Επιπλέον ακόμα και λάθος να υπολογίσει, ο μέγιστος χρόνος αλλαγής είναι (μόλις) 30ms (από 8ms που είναι σε μία προβλεπόμενη αλλαγή).Οπότε και πάλι είσαι πολύ πιο γρήγορος (έτσι για την ιστορία) από οποιοδήποτε άλλο κιβώτιο.
Γιατί έχω την εντύπωση οτι ο μέγιστος χρόνος -μη προβλεπόμενης- αλλαγής είναι 300ms και όχι 30ms (δηλαδή απο 0.008' εως 0.3 sec.. και όχι 0.03')...
Δε νομίζω η χειρότερη του DSG να είναι ταχύτερη απο την καλύτερη του Superfast (0.160')...Ναι σωστα το σκεφτηκες... Για την ακριβεια σε μη προβλεπομενη αλλαγη κανει
400ms. Tουλαχιστον ετσι γραφει προς το τελος της σελιδας σαν ενα απο τα αρνητικα
του κιβωτιου...http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox
Αν και εντελως ασχετο αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι πως κατα τα γραφομενα τουλαχιστον, και απο ενα video που παρεθεσα με την 430scuderia, γινεται το DSG να θεωρειται ακομα πιο γρηγορο και απο το superfast της scud την στιγμη που
ηχητικα ακουγεται ως οτι πιο αμεσο υπαρχει σε ημιαυτοματο παραγωγης... -
Γρηγόρη για αυτό λέω ότι της Scuderia είναι ό,τι ταχύτερο υπάρχει. Η διαφορά στους χρόνους μέτρησης είναι λόγω διαφορετικού υπολογισμού. Όταν η Ferrari λέει 60 ms για το Superfast 2 εννοεί 60 ms διακοπή παροχής ισχύος, όχι 60 ms αλλαγή σχέσης (πχ από 2α σε 3). Και καθαρά σε θέμα αίσθησης, όλοι οι δοκιμαστές (από τον Πατέλο μέχρι τον Tiff Needel)λένε ότι το F1 είναι ότι ταχύτερο υπάρχει. Ακόμα και στο R8 η Audi έχει το E Gear πάνω και όχι διπλού συμπλέκτη. Επίσης τα 400 ms είναι πάρα πολλά (σαν καλό χειροκίνητο δηλαδή) τη στηγμή που το superfast δεν έχει τέτοιον περιορισμό καθώς δεν προεπιλέγει σχέση.
-
@καβουρας:
Πολυ σημαντικες οι παρατηρησεις σου...Σιγουρα και εγω με τρεις συντομες επαφες
δεν μπορω να εχω πληρη εικονα, και με την πρωτη ευκαιρια θα ξαναδοκιμασω
καποια θεματακια που με απασχολουν κυριως με το k/d και την ευαισθησια του πενταλ του γκαζιου.
Οπωσδηποτε αυτο που εχει σημασια για να εισαι πληρως συνειδητοποιημενος, ειναι
οπως πολυ σωστα ειπες (και εγω καταλαβα προσφατα ) να το αντιλαμβανομαστε
κυριως ως αυτοματο κιβωτιο, γιατι τετοιο ουσιαστικα ειναι.
Ο δικος μου ενδοιασμος εγκειται στο κατα ποσο μπορω να 'συμβιβαστω' σε μια τετοια χρηση την στιγμη που καλως (για μενα) ή κακως (για τα κιβωτια που εχουν ανεχτει την
σκληρη χρηση μου χωρις μεχρι στιγμης να εχει διαλυθει καποιο...)εχω μαθει να εκμεταλλευομαι στο επακρο τις δυνατοτητες των χειροκινητων κιβωτιων νιωθοντας αλλα και εχοντας οτην ουσια τον απολυτο ελεγχο στο θεμα της μεταδοσης... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ναι σωστα το σκεφτηκες... Για την ακριβεια σε μη προβλεπομενη αλλαγη κανει
400ms. Tουλαχιστον ετσι γραφει προς το τελος της σελιδας σαν ενα απο τα αρνητικα
του κιβωτιου...http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox
Αν και εντελως ασχετο αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι πως κατα τα γραφομενα τουλαχιστον, και απο ενα video που παρεθεσα με την 430scuderia, γινεται το DSG να θεωρειται ακομα πιο γρηγορο και απο το superfast της scud την στιγμη που
ηχητικα ακουγεται ως οτι πιο αμεσο υπαρχει σε ημιαυτοματο παραγωγης...Είναι επειδή μάλλον υπάρχει κραδασμός ανάμεσα στις αλλαγές και ακους και το 'σκάσιμο' σε κάθε αλλαγή ταχύτητας στην εξάτμιση και γενικά...τη νιώθεις (και μεταφορικά και κυριολεκτικά) την αλλαγή.
Πάντως γενικά το wikipedia έχει αρκετές ανακρίβειες και λάθη...(λογικό αφού γίνονται εγραφές, συμπληρώσεις και διορθώσεις από χρήστες. )
Δε λέω ότι είναι λάθος η πληροφορία...Απλά ότι καλό είναι να κρατάμε μία πισινή...Μην το έχουμε δηλαδή και 'θεό'.Προσωπικά συνεχίζω να επιφυλάσομαι για το χρόνο που αναφέρει...
Να το πω πιο λογικά?
Πχ έχει 4η ταχύτητα και πας χαλαρά με 2000rpm.Αυτό υπολογίζει ότι σε λίγο θα βάλει 5η (αφού έτσι που πας μόνο που δε σε έχει πάρει ο ύπνος ).Χωρίς λόγο και αιτία (που να δικαιολογείται από προηγούμενες κινήσεις σου) εσύ γκαζώνεις τόσο ώστε να πρέπει το αμάξι να κατεβάσει σε 3η αντί να βάλει 5η.
Ή κάνε κάτι αντίστοιχο:Ενώ επιταχύνεις με 3000rpm και 4η (με τόσο γκάζι που να μην απαιτείται η αλλαγή ταχύτητας), βάλε 3η χειροκίνητα...
στη χειρότερη δηλαδή θα κάνει τόσο χρόνο, όσο ένα κανονικό κιβώτιο για να αλλάξει ταχύτητα (αφού δεντην είχε επιλέξει σωστά και δεν την είχε 'έτοιμη').
Αυτό με τα 400ms μου φαίνεται τουλάχιστον τραγικό σα νούμερο αλλά κυρίως ως χρόνος αντίδρασης του κιβωτίου και αδυνατώ να το πιστέψω...
ένα μέσο σασμάν δεν κάνει τόσο...
Δε λέω...αργεί αν κάνεις αντίστοιχο χειρισμό με τα παραπάνω, αλλά αργεί σε σχέση με τον άμεσο τρόπο αντίδρασης ανάμεσα στις ταχύτητες.Τουλάχιστον σε θέμα αίσθησης είναι άμεσο (όχι τόσο όσο αν ήταν προεπιλεγμένη ταχύτητα) αλλά πολύ πιο άμεσο οποιοδήποτε αυτόματο έχω οδηγήσει ή μπει μέχρι τώρα.
Στο μόνο χρόνο που μπορεί να πει κάποιος ότι αργεί είναι αν πάλι ενώ δεν το περιμένει, χρειαστεί να κατεβάσει 2 ταχύτητες (οπότε πρέπει να μπει κάποια ταχύτητα από τον ίδιο άξονα που δίνει κίνηση και τώρα).
(μακάρι να μπορούσα να το μετρήσω ρε γαμώτο έτσι, άσχετα αν θα έβγαινα σωστός ή λάθος.έτσι για να ξέρουμε τι γίνεται και πώς μας γίνεται )Γενικά πάντως είναι πολύ δύσκολο να το μπερδέψεις και να το κάνεις να παίρνει λάθος αποφάσεις.
Θέλει πραγματικά προσπάθεια...Πρέπει να είσαι ο ορισμός του τσούμπαλου οδηγού και ακόμα παραπάνω...
Συνήθως (επειδή αναφέρθηκα στην αλλαγή 2 ταχυτήτων) όταν χρειαστεί να 'πηδήξει' μία ταχύτητα, δεν την 'πηδάει' ακριβώς...Για ελάχιστο χρόνο την βάζει και μετά σου βάζει αυτήν που πρέπει (ή έχεις επιλέξει).Δεν το καταλαβαίνεις πάντως...εκτός κι αν προσπαθήσεις να βρεις πώς το κάνει και 'πηδάει' ταχύτητες, οπότε με πολύ προσπάθεια αντιλαμβάνεσαι το 'μεσαίο σκαλοπάτι'.Συγνώμη για τα σεντόνια ρε παιδιά, αλλά είναι πολύ δύσκολο να περιγράψει κάποιος την αίσθηση που αποκομίζει...
ΥΓ:Το DSG είναι γρήγορο γιατι υποτίθεται ότι 'κερδίζει' χρόνο έχοντας προεπιλέξει μία ταχύτητα πριν χρειαστεί να την βάλει.Όχι όμως ότι είναι και απίστευτα αργό αν χρειαστεί να βάλει μία μη-προβλεπόμενη ταχύτητα...Δηλαδή αυτό που κάνουν εδώ και καιρό τα 'υπόλοιπα' αυτόματα κιβώτια.Ακόμα και τα αυτόματα της ferrari και της κάθε άλλης εταιρίας (μέχρι πρόσφατα)?Μην τρελαθούμε ρε παιδιά...
-
Θα συμφωνίσω με όλα όσα λες...εκτός από το παρακάτω:
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
εχοντας οτην ουσια τον απολυτο ελεγχο στο θεμα της μεταδοσης...Είναι το ίδιο εύκολο να πατήσεις ένα (-) μέσα στη στροφή (γιατί ρε παιδί μου έκανες λάθος και ήθελε τελικά μια ταχύτητα κάτω για να νιώθεις κι εσύ πιο ασφαλής) και να έχεις και τα 2 χέρια στο τιμόνι? και το ίδιο να 'μαγειρέψεις' τις ταχύτητες αφήνοντας με το ένα χέρι το τιμόνι?
Δε λέω ότι δεν κατανοώ πλήρως αυτό που γράφεις.(αν δεν κάνω εγώ κάτι, δε θα το κάνει το αμάξι από μόνο του )
Απλά ότι είναι θέμα συνήθειας όλα.
Αν έχεις τη δυνατότητα, οδήγησε για αρκετή ώρα (πάνω από 2ωρο-3ωρο) ένα DSG αμάξι (ακόμα και κάποιο με τους 122 ίππους) και δες πόσο καλά συμπεριφέρεται στον τρόπο που οδηγείς.
Πιστεύω ότι θα αλλάξεις άποψη.ΥΓ:sorry για τα 2 συνεχόμενα post.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Να το πω πιο λογικά?
Πχ έχει 4η ταχύτητα και πας χαλαρά με 2000rpm.Αυτό υπολογίζει ότι σε λίγο θα βάλει 5η (αφού έτσι που πας μόνο που δε σε έχει πάρει ο ύπνος ).Χωρίς λόγο και αιτία (που να δικαιολογείται από προηγούμενες κινήσεις σου) εσύ γκαζώνεις τόσο ώστε να πρέπει το αμάξι να κατεβάσει σε 3η αντί να βάλει 5η. Ή κάνε κάτι αντίστοιχο:Ενώ επιταχύνεις με 3000rpm και 4η (με τόσο γκάζι που να μην απαιτείται η αλλαγή ταχύτητας), βάλε 3η χειροκίνητα...
στη χειρότερη δηλαδή θα κάνει τόσο χρόνο, όσο ένα κανονικό κιβώτιο για να αλλάξει ταχύτητα (αφού δεντην είχε επιλέξει σωστά και δεν την είχε 'έτοιμη').Αν έχεις 4η και πας με 2000σαλ αυτό δεν υπολογίζει οτι θα βάλεις 5η... η προεπιλεγμένη του 2ου συμπλέκτη θα είναι η 3η αφού το μόνο που μπορεί να χρειαστείς asap απο τις 2.000σαλ είναι kickdown και όχι upshifting...
Την επόμενη θα την προεπιλέξει οταν ξεπεράσεις ένα όριο στροφών...Όπως και να χει πάντως... εαν κάποιου δεν του κάνει το DSG σαν λειτουργία, τότε δεν του κάνει κανένα αυτόματο και το manual είναι μονόδρομος...
Τα περι F1 Superfast και Ferrari είναι 'νά'χαμε να λέγαμε' αφού ο τελευταίος που βρέθηκε στο δίλλημα 'Scirocco Tsi' ή 'Scuderia' κατέληξε με μια πανέμορφη λευκή πουκαμίσα... -
Ρε παιδιά με μπερδέψατε.
Δηλαδή αν βάλεις το πρόγραμμα στο +/- ,σε ποιες περιπτώσεις θα αλλάξει μόνο του ταχύτητα το DSG? -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Ρε παιδιά με μπερδέψατε.
Δηλαδή αν βάλεις το πρόγραμμα στο +/- ,σε ποιες περιπτώσεις θα αλλάξει μόνο του ταχύτητα το DSG?Μόνο αν πιάσεις κόφτη ή φτάσεις στο σημείο όπου ο κινητήρας είναι έτοιμος να σβήσει. Σε περιπτώσεις δηλαδή που ούτως ή άλλως θα άλλαζες και στο χειροκίνητο, εκτός αν ήσουν μέγας άσχετος. Προφανώς κάποιοι μπερδεύονται από το γεγονός ότι η θέση για το +/- είναι δίπλα στο D, νομίζοντας ότι οι δύο λειτουργίες σχετίζονται.
-
Scirocco R20 T spied at Nurburgring
http://www.worldcarfans.com/9090414.006 ... nrburgring
VW is planning to launch the car at the 24h Nürburgring race which begins 21 May and at the same time reveal its cousin the Golf R20 with the same engine.the Scirocco R where it will make a rumoured 200kW (272hp).
...να μου θυμηθειτε πως το εργαλειο θα ''σκοτωνει'' ...αρκει να εχει 4κινηση -
Ο χρήστης olympian2 έγραψε:
Ρε παιδιά με μπερδέψατε.
Δηλαδή αν βάλεις το πρόγραμμα στο +/- ,σε ποιες περιπτώσεις θα αλλάξει μόνο του ταχύτητα το DSG?Μόνο αν πιάσεις κόφτη ή φτάσεις στο σημείο όπου ο κινητήρας είναι έτοιμος να σβήσει. Σε περιπτώσεις δηλαδή που ούτως ή άλλως θα άλλαζες και στο χειροκίνητο, εκτός αν ήσουν μέγας άσχετος. Προφανώς κάποιοι μπερδεύονται από το γεγονός ότι η θέση για το +/- είναι δίπλα στο D, νομίζοντας ότι οι δύο λειτουργίες σχετίζονται.
Ή και αν πατησεις τερμα το πενταλ του γκαζιου στο πατωμα...( )
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ρε παιδιά με μπερδέψατε.
Δηλαδή αν βάλεις το πρόγραμμα στο +/- ,σε ποιες περιπτώσεις θα αλλάξει μόνο του ταχύτητα το DSG?Μόνο αν πιάσεις κόφτη ή φτάσεις στο σημείο όπου ο κινητήρας είναι έτοιμος να σβήσει. Σε περιπτώσεις δηλαδή που ούτως ή άλλως θα άλλαζες και στο χειροκίνητο, εκτός αν ήσουν μέγας άσχετος. Προφανώς κάποιοι μπερδεύονται από το γεγονός ότι η θέση για το +/- είναι δίπλα στο D, νομίζοντας ότι οι δύο λειτουργίες σχετίζονται.
Ή και αν πατησεις τερμα το πενταλ του γκαζιου στο πατωμα...( )
Ισχυει αυτο ?
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Ρε παιδιά με μπερδέψατε.
Δηλαδή αν βάλεις το πρόγραμμα στο +/- ,σε ποιες περιπτώσεις θα αλλάξει μόνο του ταχύτητα το DSG?Μόνο αν πιάσεις κόφτη ή φτάσεις στο σημείο όπου ο κινητήρας είναι έτοιμος να σβήσει. Σε περιπτώσεις δηλαδή που ούτως ή άλλως θα άλλαζες και στο χειροκίνητο, εκτός αν ήσουν μέγας άσχετος. Προφανώς κάποιοι μπερδεύονται από το γεγονός ότι η θέση για το +/- είναι δίπλα στο D, νομίζοντας ότι οι δύο λειτουργίες σχετίζονται.
Ή και αν πατησεις τερμα το πενταλ του γκαζιου στο πατωμα...( )
Ισχυει αυτο ?
Νομίζω πως ισχύει (ας το επιβεβαιώσει ο Κάβουρας ή κάποιος άλλος κάτοχος), όμως μπορείς εύκολα να το αποφύγεις αν δεν πατήσεις το διακόπτη που υπάρχει από πίσω. Το πεντάλ τερματίζει και θέλει ακόμη λίγη πίεση για να πατηθεί ο διακόπτης. Νιώθεις ένα κλατς όταν τον πατάς. Οπότε μπορείς να μάθεις να πατάς τέρμα το πεντάλ χωρίς να πατάς το διακόπτη. Το δοκίμασα και γίνεται, δεν είναι δύσκολο.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Ισχυει αυτο ?Διαβάζει άραγε κανείς τα προηγούμενα post ΕΣΤΩ της ίδιας σελίδας?
(πρώτο post προηγούμενης σελίδας που τυχαίνει να είναι και δικό μου )(...)
1)Αν πατήσεις το κουμπάκι του kick down, θα βάλει τη μικρότερη δυνατή ταχύτητα εκείνη την ώρα σε όποιο mode κι αν το έχεις.Και αν βιαστεί κάποιος να πει ότι είναι βλακεία αυτό, τότε ας σκεφτεί καλύτερα λίγο τι είναι ουσιαστικά το kick down?Είναι μία λειτουργία όπου ζητάς από το αμάξι σου να επιταχύνει με τον καλύτερο και πιο άμεσο δυνατό τρόπο.Μην ξεχνάμε ότι η διαδρομή της πεταλούδας σταματάει μόλις το γκάζι φτάσει πάνω από το κουμπάκι του kick down και όχι μόλις τερματίσει η διαδρομή του γκαζιού (όπως συμβαίνει στα χειροκίνητα κιβώτια).Λογικό λοιπόν δεν είναι να κατεβάσει τη μικρότερη δυνατή ταχύτητα και να επιταχύνει με φουλ γκάζι, σε όποιο mode κι αν είσαι?
(...)και για να απαντήσω ακόμα πιο ξεκάθαρα στην απάντησή σου.Ναι το κάνει είτε το έχεις στο D είτε στο S είτε στο +/-.
ΥΓ:Βασίλη (olympian2), τελικά το παρέλαβες το 'τουτού'? Ή έχω χάσει επεισόδια?
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ο δικος μου ενδοιασμος εγκειται στο κατα ποσο μπορω να 'συμβιβαστω' σε μια τετοια χρηση την στιγμη που καλως (για μενα) ή κακως (για τα κιβωτια που εχουν ανεχτει την
σκληρη χρηση μου χωρις μεχρι στιγμης να εχει διαλυθει καποιο...)εχω μαθει να εκμεταλλευομαι στο επακρο τις δυνατοτητες των χειροκινητων κιβωτιων νιωθοντας αλλα και εχοντας οτην ουσια τον απολυτο ελεγχο στο θεμα της μεταδοσης...εγω ομως που εχω διαλυσει ποικιλοτροπως κιβωτια, πραγματικα θα θελα ωρες ωρες ενα καλο και γρηγορο αυτοματο ωστε να με γλιτωνει απο διαφορα 'λαθη' μου
ομως τα χειροκινητα ειναι θεικα..
και ενα κιβωτιο τυπου 'χτενι' ειναι το ονειρο μου...κατι τετοιο ας πουμε... **κι ας ειναι ιταλικο **
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Ισχυει αυτο ?
Διαβάζει άραγε κανείς τα προηγούμενα post ΕΣΤΩ της ίδιας σελίδας?
(πρώτο post προηγούμενης σελίδας που τυχαίνει να είναι και δικό μου )Φυσικα και διαβασα τι εγραψες,αλλα οπως εγραψα παραπανω απλα μπερδευτηκα,γιατι διαβασα αρκετα,διαφορετικα πραγματα.
Αμα βαριεσαι μην απαντας,αλλωστε δεν απηύθυνα σε εσενα προσωπικα την ερωτηση.
Μου απαντησαν οι υπολοιποι και πολυ ευγενικα μαλιστα. -
Τι να παραλάβω, ακόμη δεν παρήγγειλα. Περιμένω την 22η βδομάδα (όπου λένε ότι θα κάνουν αλλαγές) μήπως και βάλουν το χρωματάκι που θέλω (firespark). Έτσι κι αλλιώς το φάγαμε το καλοκαίρι, πάμε για χειμώνα.
-
kostis20
δεν ήταν επιθετικό το post μου...ύφος απορίας είχε.
συγνώμη αν το παρεξήγησες.Ίσα-ίσα που χαρά μου είναι να γράφω για κάποια πράγματα που γνωρίζω.Κάπου αλλού θα μου απαντήσει κάποιος για κάποιο πράγμα που δεν γνωρίζω κοκ...
olympian2
Α...είχα την εντύπωση ότι το είχες παραγγείλει...ΟΚ...άντε...με το καλό να γίνει και η 'σωστή' κίνηση. -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Αν έχεις 4η και πας με 2000σαλ αυτό δεν υπολογίζει οτι θα βάλεις 5η... η προεπιλεγμένη του 2ου συμπλέκτη θα είναι η 3η αφού το μόνο που μπορεί να χρειαστείς asap απο τις 2.000σαλ είναι kickdown και όχι upshifting...
Την επόμενη θα την προεπιλέξει οταν ξεπεράσεις ένα όριο στροφών...Ε...χμ...δεν ισχύει πολύ αυτό που λες.
στο δικό μου τουλάχιστον αμάξι, αν έχω περίπου 2000rpm, πατάω ελάχιστα το γκάζι, γενικά μέχρι πριν από λίγο οδηγούσα ήρεμα-χαλαρά κτλ, στις 2200rpm (περίπου) θα βάλει 5η.Γι'αυτό το έγραψα το παράδειγμα.
Επιπλέον έτσι για την ιστορία...με 4η και 2000rpm και πατώντας το kick down, βάζει 2α.Όπως και να χει πάντως... εαν κάποιου δεν του κάνει το DSG σαν λειτουργία, τότε δεν του κάνει κανένα αυτόματο και το manual είναι μονόδρομος...
+οο
Δεν μπορώ να συμφωνίσω περισσότερο.
VW Scirocco