Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Turbo απορίες/διευκρινήσεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Turbo απορίες/διευκρινήσεις
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 15
    • 16
    • 8 / 16
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    63
    314
    5905
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kavoyras last edited by

      Ο χρήστης drdino έγραψε:
      Κολάρο είναι, συνδέονται υποπιέσεις, πιέσεις κτλ κτλ πάνω του. Απλά το μαμά μπορεί στα τουρμπίσματα (ειδικότερα αν έχεις πρόγραμμα) να φουσκώνει.

      και αφού φουσκώνει, χάνεις μέρος της πίεσης, οπότε βάζεις aftermarket για να είναι πιο σκληρο και άρα να μην φουσκώνει τόσο εύκολα και άρα να μην εκτονώνεται η πίεση πάνω στην 'αγελάδα'?
      Μάαααλιστα....got it!!!

      Ευχαριστώ...

      Να κάνω μία ακόμα ερώτηση?Οι σκάστρες ανοιχτού τύπου τι επιπλέον έχουν από του κλειστού.
      Δηλαδή...πέραν από τον εφετζίδικο ήχο, τι άλλο (επιπλέον των κλειστών) προσφέρουν?
      Γιατί αν είναι μόνο για το τσαφ-τσουφ, είναι μεγάλη μαλακία να δώσεις (τόσα) λεφτά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        reaperx last edited by

        Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

        Να κάνω μία ακόμα ερώτηση?Οι σκάστρες ανοιχτού τύπου τι επιπλέον έχουν από του κλειστού.
        Δηλαδή...πέραν από τον εφετζίδικο ήχο, τι άλλο (επιπλέον των κλειστών) προσφέρουν?
        Γιατί αν είναι μόνο για το τσαφ-τσουφ, είναι μεγάλη μαλακία να δώσεις (τόσα) λεφτά...

        Aπολύτως τπτ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qsisvts last edited by

          καβουρα ο 1.8Τ δεν κανει το παραμικρο τσαφ τσουφ?
          με αποτομο αφημα γκαζιου?

          απορια αλλη..
          http://www.youtube.com/watch?v=RhOMppm- ... re=related
          πριν φτασουμε σε αυτο το σημειο ωστε να κανει τετοιον ηχο και να μην εχουμε τουρμπο, υπαρχουν συμπτωματα που να μας προειδοποιουν ή απλα ετσι ξαφνικα μενουμε απο τουρμπινα?

          αυτος ο ηχος γιατι υπαρχει?λογικα εχει ξεκινησει απο πριν να ακουγεται κατι?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kavoyras last edited by

            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
            καβουρα ο 1.8Τ δεν κανει το παραμικρο τσαφ τσουφ?
            με αποτομο αφημα γκαζιου?

            Ω ναι...κάτι ακούγεται...
            Από μέσα δεν ακούγεται πολύ και πρέπει να το προσέξεις αρκετά για να το ακούσεις.Από έξω πάντως ακούγεται καθαρά.
            (σίγουρα στο s3 θα ακούγεται περισσότερο )

            Αλλά είναι μικρό,χαμηλής έντασης ξεφύσιμα. όχι τίποτα καγκούρικα πράματα...
            Ρώτησα πιο πολύ εγκυκλοπαιδικά γιατί όλο και περισσότερα αμάξια turbo βλέπω να φοράνε ανοιχτού τύπου σκάστρα..

            ΥΓ:Σιγά μην κάνω το αμάξι μου τρενάκι.Δεν τρελάθηκα ακόμα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dim8 last edited by

              αγελαδα ειναι το κολλαρο που βρισκεται πριν απο την εισοδο της τουρμπινας.Εκει μεσα δεν υπαρχει πιεση,αλλα υποπιεση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:

                Κωνσταντίνε στο δικό σας η τουρμπίνα είναι υδρόψυκτη για να μην χαλάει όταν το σβήνεις καυτό.

                Θενξ Λεωνίδα! Εννοείς ότι το λάδι στον άξονα της τουρμπίνας ψύχεται με νερό?

                Αυτό εννοώ αλλά (όπως έμαθα) δεν είναι απόλυτα σωστό. Για να είσαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ να το κοιτάξεις όταν πάει το αμάξι για σέρβις - η VAG βγάζει τον 1.8Τ σε άλλα μοντέλα με υδρόψυκτη τουρμπίνα και σε άλλα όχι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  Πάντως είναι το καινούριο 1,8Τ Λεωνίδα αυτό... Έχω κάπου ένα pdf με το τεχνικό για αυτό το μοτέρ στα γερμανικά, το θέλει κανείς;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kon5 last edited by

                    Aν δεν βαριέσαι . Θα επιστρατεύσω τον γερμανοτραφή αδελφό

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      http://rapidshare.com/files/220875089/1.8tfsi.pdf.html

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kon5 last edited by

                        Θενξ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kavoyras last edited by

                          Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
                          Θενξ

                          Κωνσταντίνε, όταν βγάλεις άκρη, plz στείλε ένα pm κι από την εδώ πάντα...
                          Να ξέρουμε τουλάχιστον τι γίνεται με το αμάξι μας...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kon5 last edited by

                            οκ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dog80 last edited by

                              Γιατί σε κάποια αυτοκίνητα με turbo δέν βάζουν σκάστρα? Πχ εδώ: http://www.youtube.com/watch?v=cJTHFmVdDZM

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • bassstarlet
                                bassstarlet last edited by

                                Για να κρατάνε την πίεση στα ουράνια;

                                «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  και οταν αφηνουν το γκαζι δεν κανει τσουφ??

                                  τι νοημα εχει αυτο το πραγμα?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    meco last edited by

                                    Δείτε τι γράφει ο ίδιος...

                                    I dont give a shit if i go trough a few turbos'

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Q
                                      qsisvts last edited by

                                      Ο χρήστης meco έγραψε:
                                      Δείτε τι γράφει ο ίδιος...

                                      I dont give a shit if i go trough a few turbos'

                                      να του δωσουμε τη διευθυνση του πασχου που ψαχνει για τασακια και περιμενει να χαλασουν οι δικες μας τουρμπινες

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mad_max_geo last edited by

                                        Τι να την κανεις τη τρουμπινα αν δεν εχεις σκαστρα!??????

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          neos last edited by

                                          Δεν βάζουν σκάστρα σε πολύ δυνατά dragsterάδικα, όπου δεν έχει σημασία το lag (το οποίο χωρίς σκάστρα να απελευθερώσει την υποπίεση είναι τεράστιο) καθώς έχουν τέρμα πατημένο το γκάζι σε όλη τη φάση της επιτάχυνσης. Επίσης η εκτόνωση του αέρα από τη σκάστρα όταν οι πιέσεις είναι τρελές, την ραγίζει, οπότε δεν μπαίνουν στον κόπο να βάλουν.
                                          Ή τουλάχιστον έτσι έγραφε ένα άρθρο που είχα διαβάσει πέρυσι

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dog80 last edited by

                                            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                            και οταν αφηνουν το γκαζι δεν κανει τσουφ??

                                            τι νοημα εχει αυτο το πραγμα?

                                            Δέν κάνει τσούφ αλλά κάνει έναν ήχο σαν φτάρνισμα. Εδώ ένα βίντεο που ακούγεται καλύτερα http://www.youtube.com/watch?v=LZUbo_mNDZM

                                            Υποψιάζομαι οτι ο μόνος λόγος που βγάζουν τη σκάστρα είναι επειδή τους αρέσει αυτός ο ήχος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 8 / 16
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr