Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
http://content-mcdn.feed.gr/pegasus/Multimedia/xls/citroen_times_id44322.xls
Ευχαριστώ!
Είναι οι ισχύουσες έτσι?Διότι βλέπω ημερομηνια 30/1.
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
http://content-mcdn.feed.gr/pegasus/Multimedia/xls/citroen_times_id44322.xls
Ευχαριστώ!
Είναι οι ισχύουσες έτσι?Διότι βλέπω ημερομηνια 30/1.
Tιμές για τη ρημαδοπροσφορά με τα diesel υπάρχουν πουθενά??
http://i45.tinypic.com/2wcgphi.jpg
http://tinypic.com/r/2i932ig/6
http://tinypic.com/r/suww40/6
Στο κουτί του με όλα τα παρελκόμενα (handsfree,8gb micro sd,αγγλικός φορτιστής).
Η οθόνη είναι σε άψογη κατάσταση.Η μόνη φθορά είναι στο back cover στο πλάι-φαίνεται στην 3η φωτο,το οποίο βέβαια αλλάζει με ελάχιστο κόστος.
Εγγύηση μέχρι 23/6/13.
Δώρο δερμάτινη θήκη μεταφοράς PDAir.
Δεκτός κάθε έλεγχος!
Στα 250€
http://i45.tinypic.com/2wcgphi.jpg
http://tinypic.com/r/2i932ig/6
http://tinypic.com/r/suww40/6
Στο κουτί του με όλα τα παρελκόμενα (handsfree,8gb micro sd,αγγλικός φορτιστής).
Η οθόνη είναι σε άψογη κατάσταση.Η μόνη φθορά είναι στο back cover στο πλάι-φαίνεται στην 3η φωτο,το οποίο βέβαια αλλάζει με ελάχιστο κόστος.
Εγγύηση μέχρι 23/6/13.
Δώρο δερμάτινη θήκη μεταφοράς PDAir.
Δεκτός κάθε έλεγχος!
Στα 250€
Kαλησπέρα!
Σκέφτομαι να αγοράσω καινούριο ποδήλατο και έχω καταλήξει σε αυτά τα 2 cube..
http://www.cube.eu/en/hard/comp/attention-blacknred/
http://www.cube.eu/en/hard/ltd/ltd-black-anodized/
Τα έχει δοκιμάσει κανείς?Εντυπώσεις,απόψεις?
Δεδομένω του ότι η χρήση θα είναι ερασιτεχνική μήπως είναι υπερβολή τα 200€ επιπλέον για το ltd?
To μηχάνημα που ασκεί πίεση στο κύκλωμα,μπορεί να αντικαταστήσει τη χρήση του διαγνωστικού ή πάλι μπορεί να μείνει αέρας στο κύκλωμα?
Ο χρήστης ___ έγραψε:
Ξέρει κανείς πώς ακριβώς γίνεται η διαδικασία εξαέρωσης μέσω διαγνωστικού?
Στα ιταλικά κάπως έτσι: http://www.youtube.com/watch?v=Lab5aTXIwts
Στα αλλα (ποιο σοβαρά αυτοκινητα ) συνηθως δεν χρειαζεται...!!
Γιατι ομως θες εξαερωση του ABS; Εβαλες αέρα στο συστημα;
Είχαν κάνει βλακεία και είχαν αφήσει τα υγρά να αδειάσουν τελείως ( ) όταν είχα κάνει κάτι αλλαγές στα φρένα και από τότε το πετάλι είναι μαλακό παρόλο που έχουν γίνει 2 εξαερώσεις με τον κλασσικό τρόπο,χωρίς ωστόσο να υπάρχει θέμα απόδοσης.
(μου χει ανέβει η μυωπία και δε βλέπω τα μικρά γραμματάκια... )
Ξέρει κανείς πώς ακριβώς γίνεται η διαδικασία εξαέρωσης μέσω διαγνωστικού?
Επίσης έχετε να προτείνετε κανένα καλό μάστορα για τα φρένα στην Αθήνα?Για εξαέρωση συγκεκριμένα..
Ο χρήστης iceman_n έγραψε:
τα p zero με δεικτη ταχυτητας V να ζεστενονται και ευκολα...
Ναι 88V σίγουρα.
Τα έχεις δουλέψει προσωπικά?
Γιατί ενώ σε γενικές γραμμές έχω ακούσει καλά λόγια ένας γνωστός που τα έβαλε σε ίδιο αμάξι δεν έμεινε ικανοποιημένος..
Συν ότι διάβασα αρκετούς να λένε ότι μετά απο 10 000 χλμ αρχίζουν και κάνουν αρκετό θόρυβο..