-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Πουλησαν περιπου 30 Μ3 απο την παρασκευη ως σημερα! Οσα υπηρχαν στην ελλαδα ειτε στοκ ειτε εκθεσιακα, απλα εξαφανιστηκαν.
Kαι ούτε ένα δεν πήγε σε ιδιώτη.
Τα πήραν μαντράδες που είχαν .......μετρητά..Για να το πουλήσουν 100.000 ευρώ και να βγάλουν 20% κέρδος!
Αυτοί είμαστε...αισχροκέρδεια εις βάρος όλων...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Πουλησαν περιπου 30 Μ3 απο την παρασκευη ως σημερα! Οσα υπηρχαν στην ελλαδα ειτε στοκ ειτε εκθεσιακα, απλα εξαφανιστηκαν.
Kαι ούτε ένα δεν πήγε σε ιδιώτη.
Τα πήραν μαντράδες που είχαν .......μετρητά..Για να το πουλήσουν 100.000 ευρώ και να βγάλουν 20% κέρδος!
Αυτοί είμαστε...αισχροκέρδεια εις βάρος όλων...
Μάλλον πρόκειται για αισιόδοξους μαντράδες...
Το μέτρο ισχύει κ στα μεταχειρισμένα κ στα επαγγελματικά ?
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Ωραίος!
Τα πέδιλα που τα βάζεις?Σπάω το πίσω κάθισμα και τα ρίχνω μέσα. ΠΑΡΑ πολύ χρήσιμο το δίχτυ στον χώρο αποσκευών. Χωρίς αυτό, η γρήγορη οδήγηση θα ήταν αδύνατη με τα πέδιλα να πηγαινοέρχονται σε κάθε στροφή.
-
Παιδια μαλλον θα κλεισει ο πεθερος μου μια 525 exclusive auto.Τη βρηκαμε με τα χιλια ζορια...Τα αυτοκινητα εχουν σχεδον τελειωσει!Το καλο ειναι οτι μιλαμε για σχεδον 15000 μειωση στην αρχικη τιμη!
Το σκεφτομασταν αρχικα ,λογω της επικειμενης αλλαγης του μοντελου,αλλα τον πεθερο μου δε τον νοιαζει καθολου,οποτε μαλλον θα την παρει! -
αν έχει σκοπό να κρατήσει το αυτοκίνητο πάνω από 5ετία, να το χτυπήσει... νέα μοντέλα πάντα θα βγαίνουν, όταν όμως έρθουν θα είναι στις κανονικές απλησίαστες τιμές... μην τρελαθούμε ένα 5άρι έστω και αν αλλάζει είναι από τα κορυφαία αυτοκίνητα της κατηγορίας...
-
Τη κλείσαμε τελικά.525 auto exclusive με δερμάτινο σαλόνι & ηλιοροφη.Η μείωση τιμής ξεπέρασε τις 17000!
Το θεωρώ ευκαιρία για τέτοιο αμάξι.Πάντα μου άρεσε η τελευταία 5αρα.Τώρα μένει να δούμε τι θα κάνουμε με την 520 Ε39...
Άντε να πληθαίνουν οι μπέμπες!
Και στα δικά μου!
Ε 92 μου είπαν οτι δύσκολα θα βρεθεί,ιδιαίτερα 330 ή 335... -
Πόσο δηλαδή? τιμή
-
Σκέφτομαι για κανονική 320 με τεσσερις πόρτες ή X3... Τι λετε υπάρχουν διαθέσιμες
Πιο παππουδέ... λόγω των παιδιών...!!! Που να τα βάλω...
-
Υπομονη να δουμε τι θα γινει με το νεο μετρο, αν δεν δωθει παραταση, μετα το καλοκαιρι οι πωλητες BMW Θα αναλαβουν την εξελιξη της αεροδυναμικης καποιας εταιρειας με μυγοσκοτωστρες κλπ κλπ!
Θα ξαναγινει εκπτωση ! Δηλαδη τι, πριν το μετρο εκαναν εκπτωση σε ολα (οχι 20% σε ολα, αλλα γινοταν καλη εκπτωση) μοντελα τους και τωρα με το μετρο δεν κανουν τιποτα ? υπομονη !
-
Tα πάντα εξαρτούνται αν έχουν πετύχει τους στόχους τους και έχουν 'σπρώξει' ότι θέλουν με τις προσφορές.
Προσωπικά δεν βλέπω να παραταθεί η μείωση του ΕΤΤ,γιατί το κράτος θέλει έσοδα ,υπάρχουν και άλλοι τομείς για ενίσχυση και ήδη υπάρχουν αντιδράσεις.
Εκτός αν με όποια νέα ατομική φορόλογιση η όποια τώρα μείωση στις τιμές αυτοκινήτων γυρίσει μπουμερακ στους πολλούς.
Νομίζω η αγορά πλέον θα λειτουργεί από το φθινόπωρο όπως παλιά.Στοκ ελάχιστο.
Παραγγελία του αυτοκινήτου με καλή προκαταβολή,παράδοση σε 1-3 μήνες,και ανάλογα τον διακανονισμό πληρωμής έκπτωση ή όχι.Οι εποχές των 300χιλιάδων αυτοκινήτων το χρόνο στην Ελλάδα τέλος,κορέστηκε η αγορά,θελουν δεν θέλουν,θα το πάρουν οι εταιρίες απόφαση.Εξάλλου αρκετά κέρδισαν τόσα χρόνια.
-
Ναι με τι λεφτα ? Τωρα τρωμε τα περυσινα ακομα, μετα το σεπτεμβρη τι θα φαμε? αυτα που δεν θα μας αφησουν οι ξενοι τουριστες που δεν θα ερθουν ?
Αλλο να κανεις εκπτωση 15-20 χιλιαδων , και αλλο να μην κανεις τιποτα ! μην παιρνουμε φορα οτι θα συνεχιστει η αυτη η πορεια.. τα -40% στις πωλησεις τα κοβω να ερχονται απο τον Ιουνιο ξανα!!!
ηδη καινουριο αμαξι δεν μπορει να βαλει παραγγελια κανεις μιας και δεν θα τον πιασει το μετρο κατα πασα πιθανοτητα!
Τωρα σιγουρα αν επιασαν τους φετινουν στοχους πουλωντας τα περυσινα αυτοκινητα, αυτο δεν νομιζω να παιζει!!!
Αναμενω εξελιξεις!!!
-
Τα περισσότερα αμάξια των προσφορών όλων των εταιριών είναι αμάξια προδιαγραφών μαζικής παραγωγής φθινοπώρου 2008.-Υπάρχει τεράστιο στοκ στη Ευρώπη και ανάλογες προσφορές ,καθώς αλλάζουν και οι προδιαγραφές ρύπων σύντομα,και οι εταιρίες προφανώς θέλουν ρευστό όσο-όσο για τα έξοδά τους,αφού οι τράπεζες δεν δίνουν πλεον εύκολα.
Η αγορά ήταν ήταν ήδη κορεσμένη παντού και έκαναν ότι δεν το έβλεπαν όλοι στον κλάδο Πανευρωπαικά. Απλά η κρίση με το κόψιμο των δανείων φανέρωσε την πραγματικότητα.
Eξάλλου τι να το κάνεις ένα φθηνό αμάξι των ονείρων σου,άμα δεν μπορείς να το ξοφλήσεις (ή να το συντηρήσεις) ;
ΕDIT :-Πάντως συνήθως 'ότι λάμπει δεν είναι χρυσός' σε ποιότητα στις προσφορές και το καταλαβαίνεις μετά στα έξοδα service (και σε τυχόν μεταπώληση.)
-
BMW Releases the X3 xDrive 18d using a 2.0l 4 cylinder diesel engine putting out about 143hp.
Average fuel consumption of the new model in the EU test cycle is a mere 6.2 litres/100 kilometres, equal to 45.6 mpg imp. In CO2 emissions, this means a rating of just 165 grams per kilometre. This makes the BMW X3 the most fuel-efficient all-wheel-drive vehicle in its segment also in this performance class. And it almost goes without saying that the BMW X3 xDrive18d in series trim naturally fulfils the EU5 emission standard. -
Αν δεν κάνω λάθος αυτή η Χ3 είναι η υπάρχουσα και όχι η καινούρια που θα βγεί τους επόμενους μήνες, και ο κινητήρας αυτός υπήρχε ήδη,απλά τον τροποποιούν στις νέες προδιαγραφές,για να την σπρώξουν σε τελευταίες πωλήσεις υποθέτω.
Κάτι παρόμοιο μπορεί να γίνει σταδιακά και για άλλα αμάξια της εταιρίας που είναι προς αντικατάσταση μοντέλου.Εξάλλου όλα τα BMW από το 2005 νομίζω καλύπτουν με το παραπάνω τις προδιαγραφές ρύπων ΕΕ και αυτό πάντα διαφήμιζε η εταιρία, την κατανάλωση κλπ.
Από ότι γνωρίζω,το Euro5 ισχύει για όλα τα καινούρια μοντέλα που θα βγούν από τον Σεπτέμβριο ή μοντέλα που δεν τηρούν κάποιες νέες ελάχιστες προδιαγραφές εκπομπής ρύπων. Aυτα τα μοντέλα λογικά θ'αλλάξουν κινητήρα αν είναι σχετικά καινούρια στην αγορά.Το Euro5 όμως έχει πλήρη εφαρμογή από το 2012 καθώς πάντα δίνετε μεταβατική περίοδος στις εταιρίες με τόσα αμάξια στην γκάμα τους.Οπότε όλα θα γίνουν σταδιακά.
EDIT : Απο ότι λέγετε επίσης το Σεπτέμβριο ίσως παρουσιαστεί η νέα σειρά 1 που θα έχει σειρά κινητήρων turbo,που θα μπούν σταδιακά λογικά σε πολλά τα αμάξια της εταιρίας
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Σκέφτομαι για κανονική 320 με τεσσερις πόρτες ή X3... Τι λετε υπάρχουν διαθέσιμεςΠιο παππουδέ... λόγω των παιδιών...!!! Που να τα βάλω...
320 μαυρη εχει ο σφακιανακης στην Κηφισιας γυρω στα 32 χιλ με ηλιοροφη, επισης εχει 125 κουπε Μ σπορτ αυτοματο με ηλιοροφη και δερμα γυρω στα 42 χιλ, αυτα στην εκθεση περιμενουν αγοραστες
-
Ο χρήστης Karas έγραψε:
Αν δεν κάνω λάθος αυτή η Χ3 είναι η υπάρχουσα και όχι η καινούρια που θα βγεί τους επόμενους μήνες, και ο κινητήρας αυτός υπήρχε ήδη,απλά τον τροποποιούν στις νέες προδιαγραφές,για να την σπρώξουν σε τελευταίες πωλήσεις υποθέτω.Εννοειται αυτο!Τον ιδιο κινητηρα χρησιμοποιεί και η 318d & 118d.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Σκέφτομαι για κανονική 320 με τεσσερις πόρτες ή X3... Τι λετε υπάρχουν διαθέσιμες
Πιο παππουδέ... λόγω των παιδιών...!!! Που να τα βάλω...
320 μαυρη εχει ο σφακιανακης στην Κηφισιας γυρω στα 32 χιλ με ηλιοροφη, επισης εχει 125 κουπε Μ σπορτ αυτοματο με ηλιοροφη και δερμα γυρω στα 42 χιλ, αυτα στην εκθεση περιμενουν αγοραστες
Μάλιστα.... και τι αρχική είχε αυτό το 320? αν ξέρεις μου λες. Αλλιωςθα πάρω αύριο τηλ
-
επικη διαφημιση!!! εχω λυθει στο γελιο!! τη βρηκα με το ονομα bmw vs jaguar!
κοιταξτε το τιγρακι στο σημα! το χει βαλει στα ποδια!!!!!! -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Σκέφτομαι για κανονική 320 με τεσσερις πόρτες ή X3... Τι λετε υπάρχουν διαθέσιμες. Αλλιωςθα πάρω αύριο τηλ
δε ρωτάς και για Χ3 αφού πήρες φόρα...
δεν το βλέπω αλλά να ξέρουμε τι γίνεται.
μην ξεχάσεις να ρωτήσεις τι γίνεται και με ανταλλαγή μτχ να μοιραστούμε τη κρυάδα -
Ο ΜICZ χάθηκε τώρα τελευταία....
Σιγά μην άντεχε με την 320.....όχι οτι δεν είναι καλό όχημα....αλλά απο Μ3 Ε46 σε Ε93 cabrio.....είναι κάπως..
Στα έλεγα εγώ Μιχαλάκηηηη....πάρε μια Μ3 Ε92!!!!!!....και τελικά το έκανε
Βάλε φώτο ρε
BMW FORUM