Η όλη συζήτηση νομίζω πηγάζει από την παρεξήγηση πως η Α/6 είναι μια 'φτηνή', 'εισαγωγική' κλάση. Που δεν είναι, ή τουλάχιστον, δεν θα έπρεπε να είναι. Αυτή η κλάση είναι, ή θα έπρεπε να είναι, η Ν/2. Οποιος πάει 'Α' θα έπρεπε να αντιλαμβάνεται πως ουσιαστικά 'σηκώνει το γάντι' του τεχνολογικού ανταγωνισμού και του υψηλού κόστους. Μην ξεχνάμε πως μέχρι πριν 7-8 χρόνια το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι γινόταν με Α, και εμείς εδώ συζητάμε πως τα Α είναι χαμηλού κόστους ?
Σημειωτέον (το επαναλαμβάνω επειδή έχει σαφή σχέση με την κουβέντα μας) πως η FIA, καταλαβαίνοντας το μπέρδεμα, καταργεί σύντομα (2005 ?) τα 'Ν' και 'Α' και εισάγει τις ακόλουθες ομάδες και κλάσεις:
ο Τρεις φτηνές εισαγωγικές κλάσεις 1400-1600-2000 με προδιαγραφές βασικά Ν με κάποιες μικρές ακόμα ελευθερίες (πχ. να βάλεις πίσω άξονα με δίσκους από το ίδιο μοντέλο μεγαλύτερου κυβισμού, αν το 'μικρό' έχει ταμπούρα). Αυτές είναι οι κλάσεις για τις οποίες συζητάμε (ή θα έπρεπε να συζητάμε ).
ο WRC & WRC2 (ΟΚ, εκτός Ελληνικής πραγματικότητας)
o S1600
o Τα σημερινά Ν/4 (Turbo 4x4)
o Μια καινούργια κατηγορία δίλιτρων ατμοσφαιρικών με κιτ 4x4
Εν ολίγοις, όποιος θέλει να παίξει με χαμηλό κόστος, 'Ν' (και στην Ελλάδα θα μπορούσαμε, όπως έχουμε πει 1000 φορές, να έχουμε και 'Ν-' χωρίς τα έξτρα καλούδια, ώστε να μιλάμε για ακόμα φθηνότερα). Αλλά το να πάρεις Α αυτοκίνητα, όπως τα κιτ καρ, και να τα 'ευνουχίσεις' με βάρος κτλ. είναι σαφής διαστρέβλωση της φιλοσοφίας των ομάδων (αντίστοιχα διαστρεβλωτικό, ΙΜΗΟ, με τα τεκμήρια, την φορολόγηση με τα κ.εκ. κοκ., δηλ. οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε 'ανωμαλίες') με σκοπό να συνεχίσουν να κερδίζουν όσοι κέρδιζαν και πριν και να απαλλαχθούν από τους ενοχλητικούς με τα πιο εξελιγμένα αυτοκίνητα.
Α, APR, κιτ καρ δεν έχουν μόνο οι αντιπροσωπείες! Δηλ. είναι αντιπροσωπεία ο Λαδογιάννης, ο Κουρτέσης, ο Αθανασούλας, ο Μοσχούς, ο Θεργιάκης, ο Ευσταθίου (πέρισι και φέτος), στο κάτω-κάτω ? Ή μας ενοχλούν, όπως σωστά ειπώθηκε, μόνο τα κιτ καρ που κερδίζουν ?