-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
πηρα τις νεες τελικες τιμες για τα μοντελα φιατ απο το φιλο μας τον ιταλακια και ομολογω ειναι πολυ ελκυστικες, φαινεται ενδιαφερον το bravo αποτι βλεπω και στα σχολια σας εδω...
πχ το 1,4 120 emotion παει τωρα στα 15.690 με τις μειωσεις-εκπτωσεις.
λετε να το χτυπησω αν και δε το ειχα τοσο στα υποψην? ουτε καν στο δημοψηφισμα δε το ειχα...Mε κλειστα ματια
Για εμένα μακράν καλύτερη επιλογή είναι το sport: πέρα από τα καλούδια που έχει παραπάνω (πχ διζωνικό κλιματισμό και ραντάρ παρκαρίσματος) το σαλόνι του είναι καταπληκτικό. Δες το σε μια αντιπροσωπεία και θα με θυμηθείς!
Ερώτηση: τα 2χίλιαρα που δίνει η fiat είναι έκπτωση ή επιδότηση απόσυρσης;
-
νομιζω ειναι εκπτωση πλεον τα 2χιλιαρα, αλλα το σπορτ μηπως βγαινει μονο στα 150 αλογα? εγω για 120 το πολυ παω...
-
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
πηρα τις νεες τελικες τιμες για τα μοντελα φιατ απο το φιλο μας τον ιταλακια και ομολογω ειναι πολυ ελκυστικες, φαινεται ενδιαφερον το bravo αποτι βλεπω και στα σχολια σας εδω...
πχ το 1,4 120 emotion παει τωρα στα 15.690 με τις μειωσεις-εκπτωσεις.
λετε να το χτυπησω αν και δε το ειχα τοσο στα υποψην? ουτε καν στο δημοψηφισμα δε το ειχα...Mε κλειστα ματια
Για εμένα μακράν καλύτερη επιλογή είναι το sport: πέρα από τα καλούδια που έχει παραπάνω (πχ διζωνικό κλιματισμό και ραντάρ παρκαρίσματος) το σαλόνι του είναι καταπληκτικό. Δες το σε μια αντιπροσωπεία και θα με θυμηθείς!
Ερώτηση: τα 2χίλιαρα που δίνει η fiat είναι έκπτωση ή επιδότηση απόσυρσης;
συμφωνώ με τον γάτο.
καλύτερα να προτιμήσεις το sport, το οποίο όμως βγαίνει μόνο με 150 άλογα στην συγκεκριμένη έκδοση.
πόσα είσαι διατεθειμένος να δώσεις??μπορείς να μπεις και στο site της fiat fiat.gr
λέει πολύ αναλύτικά τι περιλαμβάνει η κάθε έκδοση, πόσο πάνε τα έξτρα και στην τιμή που θα σε βγάλει πρόσθεσε και κανα 800€ για πινακίδες, ασφάλεια κτλγάτε
τα -2000€ είναι έκπτωση απο την φιατ, πριν λίγες μέρες σου κάνανε αυτή την έκπτωση΄δίνοντας το παλιό σου αυτοκίνητο για απόσυρση. τώρα πια η απόσυρση δεν μετράει, στην κάνουν όμως την έκπτωση και πάλι.πάντως η τιμή που κάνουν στα 120hp είναι πολύ καλή!!
-
προς ιδιοκτήτες bravo με 150hp
τι τελική έχετε δεί στο κοντέρ του
σήμερα που το άνοιξα με τρία άτομα, στην εθνική και έχοντας κάνει 1.800χλμη βελόνα σταμάτησε στα 220χλμ/ώρα, εσάς???
πάντως έχω την αίσθηση ότι η μηχανή του όσο πάει 'ανοίγει' ακόμα και μέρα με την μέρα γίνεται όλο και καλύτερη. -
Καλησπέρα σε όλους μετά απο αρκετό καιρό.... μας έφαγε η δουλειά..... καλορίζικο και για όλα τα καινούρια τουτού................
Έκλεισα 6.000 χιλιόμετρα, συμφωνώ με όσα γράψατε σχετικα με το ότι σε παρακεινεί το αυτοκίνητο να το ανοίγεις...... Επίσης το sport είναι στα 150 άλογα.... το σαλόνι όμως αν δεν κάνω λάθος το παραγγέλνεις και σε άλλες εκδόσεις......
Το μόνο πράγμα που με έχει στεναχωρήσει είναι οτι παρουσιάστηκε πρόβλημα και δεν βρίσκω άκρη.... πρίν απο 15 μέρες ένα πρωι βάζωντάς το μπροστά πατώντας το φρένο έκανε ένα δυνατό φύσημα.... έτσι ξαφνικά, το προηγούμενο βράδυ όταν το άφησα ήταν μια χαρά.....
Πήγα στον μηχανικό πρώτα που εμπιστέυομαι και μου είμαι οτι ήθελε αλλαγή το σεβρώφρενο.... πήγα στο ζαφειρόπουλο στην Πάτρα και μου είπαν το ίδιο... έτσι παραγγείλαμε το ανταλλακτικό το οποίο ήρθε σήμερα..... το αμάξι μπήκε μ'εσα και το απόγευμα μου είπαν οτι ήταν έτοιμο και πήγα και το πήρα....
μου ήπαν οτι το άλλαξαν (μου έδειξαν αυτό που έβγαλαν) και οτι ήταν εντάξει και ότι το πρόβλημα οφειλώταν σε αστοχία υλικού...... μπαίνοντας στο αμάξι και πατώντας το φρένο ο θόρυβος ήταν εκεί..... μετά το μανούριασμα που έπεσε και αφού αρνήθηκα να παραλάβω το αμάξι μου έλεγαν οτι έτσι είναι στην αρχή και ότι μετα απο κάποια χιλιόμετρα θα σταματήσει να το κάνει γιατί πρέπει να στρώσει η μεμβράνη που εχει μέσα..... εγώ εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω .... και επειδή δεν έχω ιδέα απο σεβρ'ωφρενα μπορεί να με βοηθήσει κάποιος?????? δεν υ΄πάρχει κάποιο άλλο σύμπτωμα τα φρένα ως απόδοση είναι ίδια και η αντίσταση του πεντάλ επείσης η ίδια...... -
δεν πήγε καλά η μέρα μου σήμερα και εσύ είσαι το ¨κερασάκι στην τούρτα'!!
δείξε εμπιστοσύνη στον μηχανικό που το πήγες πρωτα, και αφού σου είπε ποιό είναι το πρόβλημα, στο επιβεβαίωσε η φιατ και στο διόρθωσε τότε δούλεψε το και θα δείς πως θα πάει.
και άσε να το δεί και ο μηχανικός εμπιστοσύνης σου, να σου πει την γνώμη του έτσι όπως το πήρες απο την φιατ. -
ελεγα να δωσω μεχρι 17Κ κομπλε... ειδα τις μειωμενες τιμες, πολυ καλες.
-
Πάνο: μέχρι 200 το έχω πάει. Μετά ελαφραίνει πολύ το τιμόνι ρε συ και το φοβάμαι! Βέβαια, δεν έχω κανένα κλειστό αυτοκινητόδρομο εδώ κοντά για να το πατήσω ελεύθερα... Το ωραίο πάντως είναι που μέχρι τα 160-170 ταξιδεύεις άνετα-και χωρίς ζόρι από τον κινητήρα!
Night rider: και εγώ ξεκίνησα να δώσω 15-16000 αλλά έφτασα στα 18.300 για το sport. Το sport έχει καλούδια που μπαίνουν όντως στις άλλες εκδόσεις, αλλά αν αθροίσεις την τιμή τους (νομίζω) πας πολύ παραπάνω στην τιμή. Επίσης, έχει και το μαγικό κουμπάκι sport, που δε μπαίνει στις άλλες εκδόσεις και, όπως ξέρουν όσοι το έχουν, σε ανεβάζει κατηγορία! Κατά τα άλλα, μη νομίζεις πως σνομπάρω το 120άρι, και στο 95% των περιπτώσεων είναι υπεραρκετή η ισχύς του. Η συμβουλή μου: είτε πας για κάποιο 120άρι είτε για το sport. Απλό 150άρι δε λέει.
Gaitanako: γενικά, είσαι άτυχος με το Bravάκι σου ρε συ... και μπορεί να είναι όπως τα λένε στο Ζαφειρόπουλο, αλλά και πάλι 1) είναι σπάσιμο να ακούγονται περίεργοι ήχοι, 2) επειδή αφορά στα φρένα είναι αρκετά αγχωτικό το θέμα...
-
συμφωνω μαζι σου και λεω για το 120αρι αν παρω αυτο τελικα, πιστευω τα εχει ολα μεσα, σκεφτομαι ομως και το 120αρι πουντο.
-
Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
συμφωνω μαζι σου και λεω για το 120αρι αν παρω αυτο τελικα, πιστευω τα εχει ολα μεσα, σκεφτομαι ομως και το 120αρι πουντο.\
Πολύ καλή επιλογή νομίζω. All around, πολύ γρήγορο, εγώ είχα απλό punto του 2002 και το μόνο παράπονο που είχα ήταν η δύναμη (ήταν η πιο ψόφια έκδοση - 8v 60ps 10Nm ). Το 120άρι ούτε λίγο ούτε πολύ έχει.. διπλάσια δύναμη!!! Και επειδή είναι καμιά 200αριά κιλά ελαφρύτερο από το Bravo θα καίει αρκετά λιγότερο. Το μόνο που δε μου άρεσε ήταν το σαλόνι του - το Bravo είναι πολύ καλύτερο μέσα, τόσο από σχέδιο όσο από ποιότητα . Αλλά από την άλλη είναι αρκετά μεγάλο και χάνεις θέσεις στο παρκάρισμα. Αν ήμουν από καμιά μεγάλη πόλη θα το σκεφτόμουν παραπάνω.
-
Ο χρήστης Gaitanakos έγραψε:
Το μόνο πράγμα που με έχει στεναχωρήσει είναι οτι παρουσιάστηκε πρόβλημα και δεν βρίσκω άκρη.... πρίν απο 15 μέρες ένα πρωι βάζωντάς το μπροστά πατώντας το φρένο έκανε ένα δυνατό φύσημα.... έτσι ξαφνικά, το προηγούμενο βράδυ όταν το άφησα ήταν μια χαρά.....
Δώσε μας λίγο να καταλάβουμε πως ήταν αυτός ο θόρυβος. Όπως κάνει ας πούμε μια τρόμπα χειρός? Το πεντάλ το ένιωθες να πηγαίνει πιο μέσα?
-
Θα μπορούσες να πεις οτι μιάζει με τρόμπα.... φαντασου ένα απότομο φύσιμα απο ένα συμπιεστή αέρα στο πιο σιγανό του...... πήγα σήμερα στον μηχανικό μου και μου είπε οτι δεν παίζει να σταματήσει.... και γελώντας μου είπε τι είναι η μεμβράνη για να στρώσεί??????..........στο Ζαφειρόπουλο το αμάξι το έβαλαν μέσα λέγοντάς μου ακούγωντας τον θόρυβο οτι είχε πρόβλημα..... τώρα ακούν ακριβώς το ίδιο θόρυβο και λένε είναι εντάξει... (μετά την αλλαγή).......και όταν προσπαθούσα να καταλάβω το όλο σκεπτικό ρωτώντας γιατί τότε το έβαλαν και πώς κατάλαβαν οτι αυτό που έβγαλαν ήταν αστοχία υλικού αφού και τα 2 κάνουν το ίδιο πράγμα και δεν άλλαξε κάτι.... μου είπαν οτι θα στρώσει η μεμβράνη.... και πριν απο αυτό έιπαν οτι έτσι έπρεπε να κάνει..... και όταν τους είπα να ανέβουμε στην έκθεση να πατήσουμε όλα τα φρένα να δούμε ποιό το κάνει..... μου έδειξαν μια ΑΛΦΑ 156 να πατήσω το φρένο που πατώντας το έκανε σαν μπουλντόζα που πατάει σταφύλια.....(το αμάξι ήταν συνολικά διαλυμένο)..... τι να τους κάνω με τα νέυρα που έχω??????? το μπραβάκι μου με νοιάζει αυτούς τους έχω γραμμένους...... σκέφτομαι να το πάω Κόρινθο στον Παζαρόπουλο έχει κανείς ιδία άποψη απο το εκεί σέρβις και μηχανικούς?????
-
Gaitanako, δεν έχει άλλον εξουσιοδοτημένο στην Πάτρα; Και έλεγα, κρίνοντας από το κτήριό τους που φυσάει, πως θα ήταν σοβαροί οι τύποι, αλλά απ'ότι φαίνεται ...
Άσχετο: στα πόσα χλμ αλλάξατε πρώτα λάδια στα Bravo σας;
-
δεν έχει άλλον, βασικά υπάρχει ο καπλάνης που είναι απο τους καλύτερους στην Ελλάδα για αυτοκίνητα του Γκρούπο (παλιά που είχα το PUNTO GT έκανε πάπάδες ο άνθρωπος και με είχε γλυτώσει απο πολλά) αλλά δεν είναι εξουσιοδοτημένος και άμα βάλει χέρι πάει η εγγύηση... κάτι που κανονικά είναι παράνομο αλλά το σύστημα ουσιαστικά το επιβάλει..... γιατί ο κατα τόπους αντιπρόσωπος θα πρέπει να συμφωνήσει με αυτό κάτι που δεν γίνεται ποτέ.....και δεν ξέρω ρε cosy τι να κάνω.........
Το οτι είναι @@$%^^ες το ήξερα απο πρίν αλλά δεν περίμενα και τόσο..... αλλά η υπερβολική τσιγγουνιά αυτά φέρνει.... ένας σοβαρός μηχανικός εκεί μέσα δεν υπάρχει.... έτσι λέω να γράψω την εγγύηση στα παλιά μου παπούτσια και να πληρώσω τον Καπλάνη να μου το φτιάξει και να τελειώνω..... Τελικά οι εγγυήσεις στην Ελλάδα για αυτοκίνητα εκτός Αθήνας είναι σκλαβιά και τσάμπα λεφτά..... ο μόνος λόγος που το σκέφτομαι είναι η τουρμπίνα κανένας άλλος...... Εννοείτε βέβαια οτι επειδή το σέρβις το πληρώνω κανονικά και δεν μπορεί να μου επιβάλλει τίποτα αυτοί δεν πρόκειται να το κάνουν ποτέ στο δικό μου αμάξι....
-
όσο για τα λάδια cosy εγώ στα 4.000 περίπου.... αν και πάλι δεν χρειαζόταν μια χαρά ήταν το χρώμα τους....
-
Ο χρήστης Gaitanakos έγραψε:
δεν έχει άλλον, βασικά υπάρχει ο καπλάνης που είναι απο τους καλύτερους στην Ελλάδα για αυτοκίνητα του Γκρούπο (παλιά που είχα το PUNTO GT έκανε πάπάδες ο άνθρωπος και με είχε γλυτώσει απο πολλά) αλλά δεν είναι εξουσιοδοτημένος και άμα βάλει χέρι πάει η εγγύηση... κάτι που κανονικά είναι παράνομο αλλά το σύστημα ουσιαστικά το επιβάλει..... γιατί ο κατα τόπους αντιπρόσωπος θα πρέπει να συμφωνήσει με αυτό κάτι που δεν γίνεται ποτέ.....και δεν ξέρω ρε cosy τι να κάνω.........Το οτι είναι @@$%^^ες το ήξερα απο πρίν αλλά δεν περίμενα και τόσο..... αλλά η υπερβολική τσιγγουνιά αυτά φέρνει.... ένας σοβαρός μηχανικός εκεί μέσα δεν υπάρχει.... έτσι λέω να γράψω την εγγύηση στα παλιά μου παπούτσια και να πληρώσω τον Καπλάνη να μου το φτιάξει και να τελειώνω..... Τελικά οι εγγυήσεις στην Ελλάδα για αυτοκίνητα εκτός Αθήνας είναι σκλαβιά και τσάμπα λεφτά..... ο μόνος λόγος που το σκέφτομαι είναι η τουρμπίνα κανένας άλλος...... Εννοείτε βέβαια οτι επειδή το σέρβις το πληρώνω κανονικά και δεν μπορεί να μου επιβάλλει τίποτα αυτοί δεν πρόκειται να το κάνουν ποτέ στο δικό μου αμάξι....
Αφου τον ξερεις τον Καπλανη και εχεις το θαρρος πηγαινε και ρωτα τον.Μπορει να εχει βγει καποιο σωληνακι της υποπιεσης και να κανει τον θορυβο.
-
Πήγαινε στον Καπλάνη λοιπόν αφού τον ξέρεις από πριν, τουλάχιστον να σου πει μια ιδέα για το τι γίνεται.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Πως άραγε μπορούν να καταλάβουν οι επίσημοι αν έχουμε βάλει χέρι στο αμάξι;
-
το να έχεις βάλει απλά χέρι δεν το καταλαβαίνουν μπορούν όμως να δούν κάποιο serial number ανταλλακτικού που δεν είναι περασμένο στα αρχεία τους (στην κεντρική βάση δεδομένων της ΦΙΑΤ) και εκεί απλά σου ανακοινώνουν ότι η εγγύηση πάυει να ισχύει (μηχανολογικά μόνο) στα υπόλοιπα κάνεις ότι θέλεις.... έκλεισα ραντεβού την Τρίτη να το πάω και πιθανότατα αφού έχει πάνω το καινούριο θα το΄κάνουμε συνολική επανατοποθέτηση... απλά ήθελα να πώ πόσο %$%^%^&ες είναι..... με έβγαλαν εκτός εαυτού..... υπάρχει και η λύση να το πάω στον Παζαρόπουλο στην Κόρινθο μήπως το ξανααλλάξουν μέσα στην εγγύηση αλλά δεν έχω ιδία άποψη για τους εκεί μηχανικούς γιαυτό ρωτάω αν κάποιος ξέρει..... γιατί στο Ζαφειρόπουλο με αυτούς που έχει τρέμω όταν το αφήνω και μόνο στην ιδέα να του βάλουν χέρι και τί άλλο θα χαλάσουν.... και επειδή κάποιοι θα με πούν υπερβολικό αρκεί μια επίσκεψή τους εκεί και να παρατηρήσουν τι γίνεται.... και όσο αφορά την πάτρα λόγω των πολλών αυτοκινήτων που χρησιμοποιώ και έχω αλλάξει τους ξέρω λίγο πολύ όλους..... μέχρι να μου φέρουν το αμάξι 'φτιαγμένο' περίμενα 1 μιση ώρα στην ρεσεψιόν... όταν μπήκα μέσα ήταν εκεί μία γυναίκα που είχε φέρει μία 159 καινούρια και διαμαρτυρόταν οτι ήταν η 5η φορά που ήρθε (αμάξι 4 μηνών, 33.000 ΕΥΡΩ) και οτι το αυτοκίνητο έβγαζε πολλά ηλεκτρικά προ΄βλήματα και τα εξηγούσε της είπαν να περάσει σε μία ώρα να το πάρει για να αλλάξουν μία ασφάλεια... αυτή έφυγε, το αμάξι το πάρκαραν απ΄΄εξω και το έβλεπα όσο περίμενα εκεί..... όσο εγώ πλακωνόμουνα για το πρόβλημα του δικού μου ήρθε η γυναίκα να πάρει το δικό της και της είπαν οτι ήταν έτοιμο..... απλά την μία ώρα αυτή το αυτοκίνητο δεν το ακούμπησε κανένας, ούτε μετακιν΄΄ηθηκε απο την θέση του..... αυτλή το πήρε χαμπάρι και αρχισε να απειλεί με δικηγόρους και τέτοια και αυτοί λίγο πολύ προσπαθούσαν να την βγάλουν τρελή.,.... φαντάσου νοοτροπία....
εμένα με έβγαζαν τρέλό λέγοντάς μου οτι έτσι πρέπει να είναι και δειχνωντάς μου το φρένο μιας 156 7-8 χρονών αυτοκίνητο και το δικό μου είναι 2 μηνών.... έλεος...
-
2 ερωτησούλες... κάποια στιγμή στο φόρουμ κάποιος είχε δώσει ένα αγχειρίδιο troubleshooting για το BRAVO μήπως θυμάται κανείς που το έβρισκά????
και επίσης που βάζουμε στο ιντερνετ τον αριθμο πλαισίου του αυτοκινήτου μας και μας έβγαζε τα επιμέρους στηχεία του (αυτοκίνητα του Γκρούπο) αν θυμάται κανείς να με βοηθήσει....
Το ένα πρέπει να είναι το ePer αλλά εκεί δεν έχει το NUOVA BRAVO μόνο το παλιό έχει και δεν αναγνωρίζει ούτε το αριθμό πλαισίου...
-
Ο χρήστης Gaitanakos έγραψε:
2 ερωτησούλες... κάποια στιγμή στο φόρουμ κάποιος είχε δώσει ένα αγχειρίδιο troubleshooting για το BRAVO μήπως θυμάται κανείς που το έβρισκά????και επίσης που βάζουμε στο ιντερνετ τον αριθμο πλαισίου του αυτοκινήτου μας και μας έβγαζε τα επιμέρους στηχεία του (αυτοκίνητα του Γκρούπο) αν θυμάται κανείς να με βοηθήσει....
Το ένα πρέπει να είναι το ePer αλλά εκεί δεν έχει το NUOVA BRAVO μόνο το παλιό έχει και δεν αναγνωρίζει ούτε το αριθμό πλαισίου...
για εγχειρίδιο εδω:
http://www.fiatforum.com/bravo/175970-elearn-bravo-1-4-1-9-mjet.htmleper δε ξερω
gaitanakos κουράγιο man, πέρα απο άτυχος εχεις πέσει σε σκατά σερβις.. δε υπάρχει τπτ χειρότερο..
προσωπικά στη Λάμδα που το πήγα για ενα πρόβλημα στις αρχές το φτιάξανε γρήγορα και σωστά..
Fiat Bravο 2007