Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus II RS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Focus II RS
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 22
    • 23
    • 11 / 23
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    119
    456
    2496
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      steering last edited by

      Ο χρήστης travelman έγραψε:
      Youtube Video

      Αυτοί φαίνονται πολύ χαρούμενοι...

      ΤΟ ΙΔΙΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ ΔΗΛΩΝΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ RS, TO OΠΟΙΟ ΤΩΡΑ ΨΙΛΟΘΑΒΟΥΝ...

      ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΝ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ... ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ ΓΙΑ TORQUE STEER ΚΛΠ.

      ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΨΕΓΑΔΙΑ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ, ΕΞΕΛΙΣΣΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ...

      ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ, ΔΕΝ ΥΠΟΝΟΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ).. ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ ΓΟΥΣΤΟ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        steering last edited by

        Είχα πολλά χρόνια να διαβάσω τόσο εμπεριστατωμένη ανάλυση .......
        [/quote]

        1.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΙΡΩΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

        2.ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΑΠΛΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟΨΕΙΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΤΕ ΜΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΕΙΤΕ ΟΧΙ..

        3.ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΕΝΟΣ FORUM.

        ΥΓ. Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ ΟΔΗΓΗΣΗ ΑΡΚΕΤΩΝ ΓΡΗΓΟΡΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ (200+ ΑΛΟΓΑ) ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΗ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bab2112 last edited by

          οταν γραφεις κεφαλαία ειναι σαν να φωναζεις!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • sprsk
            sprsk last edited by

            Ο χρήστης steering έγραψε:

            1.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΙΡΩΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ
            2.ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΑΠΛΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟΨΕΙΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΤΕ ΜΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΕΙΤΕ ΟΧΙ..
            3.ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΕΝΟΣ FORUM.
            ΥΓ. Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ ΟΔΗΓΗΣΗ ΑΡΚΕΤΩΝ ΓΡΗΓΟΡΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ (200+ ΑΛΟΓΑ) ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΗ...

            δηλαδή αυτό είναι άποψη

            ΠΑΙΔΙΑ,
            ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΟΜΩΣ ΣΕ ΤΥΠΙΚΟ ΣΚΟΝΙΣΜΕΝΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΛΙΓΟ ΦΘΑΡΜΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΑ. ΑΝ ΔΕ, Ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΧΕΙ ΨΙΛΟΛΑΚΟΥΒΕΣ ΚΑΙ ΜΠΑΛΩΜΑΤΑ ....ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ ΝΑ ΠΑΛΕΥΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΔΕΞΙΑ - ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΟΥ ΤΙΜΟΝΙΟΥ - ΚΟΙΝΩΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.

            Ή αυτό

            ΑΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ Η΄ΑΝ ΟΔΗΓΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΚΑΛΟ. ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙς ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ

            Τι να πώ απάντησες μόνος σου. Τα σχόλια μου δεν είναι ειρωνικά .
            Απλά paste κάνω για να ξανασκεφτείς τα όσα λές .

            Το Σωστό σε όλα όσα έγραψες, είναι το ότι στις νέες παρουσιάσεις συνηθίζεται να κρύβονται τα ελαττώματα.
            Κάποια τα μαθαίνουμε στα συγκριτικά Τεστ μετα απο 2-3 χρόνια και τα περισσότερα όταν αλλάζει το μοντέλο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              travelman last edited by

              Ο χρήστης steering έγραψε:
              ΠΑΙΔΙΑ,
              ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΟΜΩΣ ΣΕ ΤΥΠΙΚΟ ΣΚΟΝΙΣΜΕΝΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΛΙΓΟ ΦΘΑΡΜΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΑ. ΑΝ ΔΕ, Ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΧΕΙ ΨΙΛΟΛΑΚΟΥΒΕΣ ΚΑΙ ΜΠΑΛΩΜΑΤΑ ....

              Βασικά αυτό ακριβώς σκέφτομαι και εγώ. Καμία σχέση οι ευρωπαικές άσφαλτοι γυαλόχαρτο με το ζεστό ελληνικό σαπούνι του καλοκαιριού και αυτό σε προβληματίζει. Ωστόσο με λίγη αυτοσυγκράτηση στις εξόδους των στροφών και τα ηλεκτρονικά ενεργοποιημένα θα είναι ότι ταχύτερο υπάρχει σε αυτά τα χρήματα χωρίς να είναι επικίνδυνο και για πολλούς αυτό αρκεί...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                morpheus last edited by

                Θέλω να πιστεύω οτι τα 14 sec, που γράφει το drive για τα 160, είναι τυπογραφικό λάθος...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spiros last edited by

                  http://www.drivers-republic.com/dr_tv/i ... rea=videos

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    coupeas last edited by

                    Σιγουρα δεν ειναι πραγματικοτητα τα 14 sec !

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kid last edited by

                      Ο χρήστης steering έγραψε:
                      ΤΟ ΙΔΙΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ ΔΗΛΩΝΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ RS, TO OΠΟΙΟ ΤΩΡΑ ΨΙΛΟΘΑΒΟΥΝ...

                      Το πρώτο RS είχε φάει τρελό θάψιμο στην αρχή, μετά τα γυρίσανε και καταλάβανε τι αμαξάρα ήτανε.

                      Βέβαια, ήταν δύσκολο αυτοκίνητο και με περίεργο μπλοκέ. Ειδικά στην Ελλάδα, τα περισσότερα RS έχουν χτυπημένη μούρη επειδή κάπου τους έβγαλε μούτρα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jdl last edited by

                        Βασισμένος στο τελευταίο σχόλιο με τα τρακαρισμένα RS λόγω μούτρων που κάποια στιγμή πέταξαν, επιτρέψτε μου να πω κάποια πράγματα που στηρίζονται στην εμπειρία και όχι στο μου είπανε άκουσα και υποθέτω.
                        Ένα τουρμπάτο μπροστοκίνητο αυτοκίνητο με μπλοκέ διαφορικό, είναι πολλά πράγματα εκτός από ένα, ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟ η όπως συγχρόνως λέγεται Fun to drive.
                        Αυτού του είδους τα αυτοκίνητα έχουν την τάση να είναι απόλυτα και χρειάζονται πρωτίστος μυαλό και μετά χέρια για να πάνε γρήγορα με άλλα λόγια δεν τα κάνουν αυτόματα και εύκολα αλλά χρειάζονται 100% συμμετοχή.
                        Για να πετάξει τώρα μούτρα ένα τέτοιο αυτοκίνητο και να πας απενάντι θα πρέπει να αφήσεις το γκάζι στην στροφή λόγω φόβου και την ώρα που το μπλοκέ έχι κλειδώσει με συνέπεια το απότομο ξεκλειδώμα και τα μούτρα.
                        Εδώ παίζει ρόλο και το είδος του μπλοκέ που χρησιμοποιήται, αλλά αυτό είναι άλλο κεφάλαιο.
                        Καταλήγω λέγοντας ότι ο οδηγός ενός τέτοιου αυτοκινήτου πρέπει να μάθει να ξαναοδηγεί αφού οι κανόνες είναι ουσιαστικά αντίθετοι απο ότι είχε συνηθήσει με ένα απλό μπροστοκίνητο και φυσικά για να το εκμεταλευτεί θα πρέπει να έχει τα ηλεκτρονικά απενεργοποιημένα, σε διαφορετική περίπτωση απλώς ξεχνάς ότι έχεις μπλοκέ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          coupeas last edited by

                          Θα απενεργοποιουνται ομως ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jdl last edited by

                            Eνοείτε.....αλλιώς δεν θα έχει νόημα η ύπαρξη μπλοκέ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              corsa-opc last edited by

                              Παιδιά σιγά σιγά θα πείτε ότι για να πάρεις το RS θα πρέπει να έχεις καί δίπλωμα οδηγού αγώνων! Είναι δύσκολο αυτοκίνητο αλλά δεν είναι και formula! Υπήρχαν και υπάρχουν και πιο δύσκολα τετράτροχα απο το RS! To oτι έχει 300 άλογα σε FWD σημαίνει και ότι θα σκοτωθείς; Θα σκοτωθείς αν κάνεις κάποια λάθος υπερεκτίμηση των ικανοτήτων σου, του αυτοκινήτου κτλ. Να μην δημιουργούμε λοιπόν εσφαλμένες εντυπώσεις τόσο εύκολα! Σίγουρα το RS είναι επικίνδυνο σε σχέση με ένα Fiat Punto T-Jet, αλλά είναι παιχνιδάκι σε σχέση με μία Porsche Cayman S. Όλα τα αυτοκίνητα θέλουν προσοχή, απλά στα όπλα τύπου RS, WRX, M3 κτλ θέλει προσοχή επί 50!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                j-marr last edited by

                                http://www.topgear.com/uk/jeremy-clarks ... 2009-04-01

                                JC on the new rs

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  bab2112 last edited by

                                  περιμενω και τεστ ελλαδα για να διαβασω αν κοπαναει ή οχι αλλα με 235/35/19... Light me and i sllipped...

                                  But there's no getting away from the fact that the torque steer is still there. I suppose it's a consequence of putting 300 horses through a system that also has to deal with the steering. It's physics. Get used to it. It's worth it.

                                  οχι ηταν που δεν θαχε...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    steering last edited by

                                    'The last Focus RS was a huge disappointment. It looked good - better than this one, in fact - but to tame the engine's not particularly stratospheric power, it had been fitted with a front differential of such monumental hopelessness, it probably thought it was a biscuit. You got a ton of torque steer when you set off, then the steering system would jam and then you'd hit a tree, fly through the windscreen and be killed. Technically, engineers called the system ‘shit'.'

                                    Αυτό το σχόλιο τι σας λέει? Ειδικά όταν γίνεται από άγγλο, fun της ford,αποκτά ιδιαίτερη σημασία
                                    Φανταστείτε να είχε εμπειρία με το αυτοκίνητο αυτό π.χ. σε μία ριτσώνα.

                                    Σίγουρα θα είναι βελτιωμένο το νέο RS, αλλά εγώ πιστεύω, σε 3-4 χρονάκια, περίπου τα ίδια σχόλια θα έχει κι αυτό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      christos-dimou last edited by

                                      Ο χρήστης steering έγραψε:
                                      'The last Focus RS was a huge disappointment. It looked good - better than this one, in fact - but to tame the engine's not particularly stratospheric power, it had been fitted with a front differential of such monumental hopelessness, it probably thought it was a biscuit. You got a ton of torque steer when you set off, then the steering system would jam and then you'd hit a tree, fly through the windscreen and be killed. Technically, engineers called the system ‘shit'.'

                                      Αυτό το σχόλιο τι σας λέει? Ειδικά όταν γίνεται από άγγλο, fun της ford,αποκτά ιδιαίτερη σημασία
                                      Φανταστείτε να είχε εμπειρία με το αυτοκίνητο αυτό π.χ. σε μία ριτσώνα.

                                      Σίγουρα θα είναι βελτιωμένο το νέο RS, αλλά εγώ πιστεύω, σε 3-4 χρονάκια, περίπου τα ίδια σχόλια θα έχει κι αυτό.

                                      Η όλη ιστορία με το Revoknuckle σχετίζεται με τη βελτίωση της συμπεριφοράς και το πως το όχημα να μπορεί να περάσει όλη αυτή την ιπποδύναμη. Αν το RK δουλέψει καλά (γιατί όχι) τότε απλά σε 4 χρόνια το RS θα θυμίζει το που ξεκίνησαν όλα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spiros last edited by

                                        τα πρωτα σχολια παντως ειναι πολυ θετικα

                                        ποτε ερχεται Ελλαδα?
                                        αυτη τη περιοδο δε θα ειχε πανω απο 32Κ...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Q
                                          qsisvts last edited by

                                          ποτε μην εισαι βεβαιος..δε νομιζω να τα σκοτωσουν τοσο, ειδικα αν ειναι σχετικα μειωμενη η παραγωγη τους και υπαρχει ζητηση.
                                          θυμησου τι εγινε με τα opel gt και πως εγινε τελικα αυξηση της τιμης ακομα και για αυτους που ειχαν δωσει προκαταβολες..

                                          αν και το νεο rs δεν προοριζεται να ειναι περιορισμενης παραγωγης οπως το προηγουμενο, αυτο ομως δε σημαινει οτι η παραγωγη θα μπορει να καλυψει την αρχικη ζητηση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spiros last edited by

                                            35K ηταν η αναμενομενη τιμη
                                            βαλε και το μειωμενο ΕΤΤ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 11 / 23
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr