-
ΠΑΝΤΩΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΛΥ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΨΙΛΟΤΙΠΟΤΑ.ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ,ΑΝ ΟΧΙ ΓΙΑ 2+ ΣΕΖΟΝ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΜΙΑ,ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΖΕ ΜΟΝΙΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ Η ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΠΩΣ ΘΑ ΚΟΝΤΡΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΘΑ ΚΟΝΤΡΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ.ΚΑΠΟΤΕ ΨΑΧΝΑΜΕ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΜΕ ΦΤΗΝΑ,ΤΩΡΑ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΦΤΗΝΑ.ΔΕΚΤΟ,ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΜΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΒΑΘΜΟΘΗΡΕΣ.ΚΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΑΣ ΠΑΕΙ.ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΟΥ ΤΡΕΧΕΙ ΑΝ ΧΑΝΕΙ Η ΟΧΙ.ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΕΙ.ΚΑΙ ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ,ΟΙ ΚΛΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΙΑΙΟ.ΕΝΑ ΚΟΡΥΦΑΙΟ Α6 ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΛΑΣΗ ΑΝΩΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΑΛΟ Α6 ΣΤΗΝ ΑΝΑΒΑΣΗ.ΤΕΛΟΣ Ο ΜΟΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΟΥΣΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΙΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΕ ΧΟΡΗΓΟ!ΕΤΣΙ ΠΑΩ ΠΑΣΟ!!
-
Ο χρήστης racer έγραψε:
Δεν ξέρω τι αποδεικνύεται όταν το clio κερδίζει μια ντουζίνα σαξόραλα.Αν όμως κερδίζει και τα Α/7 ? (Είμαι σίγουρος πως θα συμβεί κάποια στιγμή, ήδη η διαφορά είναι λιγότερο από 1 sec σε κάθε ανέβασμα) Σιγά μην πήρε ο Σάκης το 'θηρίο' για να κερδίζει τα 'Σαξόραλλα' (δεν το λέω απαξιωτικά, αλλά το Clio είναι τελείως άλλη κλάση)
Afoy loipon psaxnete (psaxnoyme) gia mia lysh poy na boleyei kai ta S1600,alla kai ta A6 giati den peftei h protash sto trapezi na ginei opws sthn Italia poy ta S1600 einai parapanw se kila apo oti ta A6?
Μα είναι παραπάνω κιλά: το όριο των S1600 είναι 1000 κιλά. Και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι κοντά στα 1100. Που σημαίνει πως το μυστικό δεν είναι κυρίως στα κιλά ανά ίππο, δε νομίζω 1.5 sec/km να είναι εξαιτίας του 0,5 κιλού ανά ίππο (ας πούμε 1080 κιλά με 220 άλογα = 4,9 κιλά ανά ίππο τη στιγμή που ένα καλό 106 είναι 920 κιλά (στο όριο) με ας πούμε 170 ίππους, δηλ. 5,4)
Για να δούμε όμως το 1ο ανέβασμα της Ριτσώνας -στο 2ο είχε τσιμέντα και όλοι πήγαν χειρότερα:
5 MAPΠINHΣ OPEL ASTRA KIT CAR A/7 2:14.29
6 KAMΠYΛHΣ SEAT IBIZA KIT CAR EVO II A/7 2:14.34
7 EYΣTAΘIOY RENAULT CLIO A/6 2:15.13
9 ΣΩTHPXOΣ CITROEN SAXO VTS A/6 2:19.76
10 MANIATOΠOYΛOΣ ΛEΩNIΔAΣ MG ZR A/6 2:21.99
11 ΠAΠANIKOΛAOY PEUGEOT 106 RALLYE A/6 2:22.32
12 BAΣIΛEIAΔHΣ PEUGEOT 106 RALLYE A/6 2:23.73Οι Μαρπίνης, Καμπύλης, Ευσταθίου, Μανιατόπουλος είναι με kit car, ο Σωτήρχος ουσιαστικά με το καλό περυσινό Ν και ο Παπανικολάου, απ΄ όσο ξέρω, με το 'καπίσιο' αυτοκίνητο.
Αυτό που βλέπω λοιπόν είναι πως σχεδόν όση διαφορά έχει ο Ευσταθίου από τον Σωτήρχο, άλλη τόση έχει ο Σωτήρχος από τον Παπανικολάου και τόση ο Σωτήρχος με τον Βασιλειάδη.
Τι συμπέρασμα βγαίνει από το παραπάνω, πως τη διαφορά την κάνουν τα αυτοκίνητα και πως φταίνε τα kit car ?
Κατά τα λοιπά, ο Amaxopoulos τα είπε ωραιότατα
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δεν ξέρω τι αποδεικνύεται όταν το clio κερδίζει μια ντουζίνα σαξόραλα.
Αν όμως κερδίζει και τα Α/7 ? (Είμαι σίγουρος πως θα συμβεί κάποια στιγμή, ήδη η διαφορά είναι λιγότερο από 1 sec σε κάθε ανέβασμα) Σιγά μην πήρε ο Σάκης το 'θηρίο' για να κερδίζει τα 'Σαξόραλλα' (δεν το λέω απαξιωτικά, αλλά το Clio είναι τελείως άλλη κλάση)
Συμφωνώ απόλυτα.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δεν ξέρω τι αποδεικνύεται όταν το clio κερδίζει μια ντουζίνα σαξόραλα.
Αν όμως κερδίζει και τα Α/7 ? (Είμαι σίγουρος πως θα συμβεί κάποια στιγμή, ήδη η διαφορά είναι λιγότερο από 1 sec σε κάθε ανέβασμα) Σιγά μην πήρε ο Σάκης το 'θηρίο' για να κερδίζει τα 'Σαξόραλλα' (δεν το λέω απαξιωτικά, αλλά το Clio είναι τελείως άλλη κλάση)
Tα είναι παραπάνω κιλά: το όριο των S1600 είναι 1000 κιλά. Και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι κοντά στα 1100. Που σημαίνει πως το μυστικό δεν είναι κυρίως στα κιλά ανά ίππο, δε νομίζω 1.5 sec/km να είναι εξαιτίας του 0,5 κιλού ανά ίππο (ας πούμε 1080 κιλά με 220 άλογα = 4,9 κιλά ανά ίππο τη στιγμή που ένα καλό 106 είναι 920 κιλά (στο όριο) με ας πούμε 170 ίππους, δηλ. 5,4)
Για να δούμε όμως το 1ο ανέβασμα της Ριτσώνας -στο 2ο είχε τσιμέντα και όλοι πήγαν χειρότερα:
5 MAPΠINHΣ OPEL ASTRA KIT CAR A/7 2:14.29
6 KAMΠYΛHΣ SEAT IBIZA KIT CAR EVO II A/7 2:14.34
7 EYΣTAΘIOY RENAULT CLIO A/6 2:15.13
9 ΣΩTHPXOΣ CITROEN SAXO VTS A/6 2:19.76
10 MANIATOΠOYΛOΣ ΛEΩNIΔAΣ MG ZR A/6 2:21.99
11 ΠAΠANIKOΛAOY PEUGEOT 106 RALLYE A/6 2:22.32
12 BAΣIΛEIAΔHΣ PEUGEOT 106 RALLYE A/6 2:23.73Οι Μαρπίνης, Καμπύλης, Ευσταθίου, Μανιατόπουλος είναι με kit car, ο Σωτήρχος ουσιαστικά με το καλό περυσινό Ν και ο Παπανικολάου, απ΄ όσο ξέρω, με το 'καπίσιο' αυτοκίνητο.
Αυτό που βλέπω λοιπόν είναι πως σχεδόν όση διαφορά έχει ο Ευσταθίου από τον Σωτήρχο, άλλη τόση έχει ο Σωτήρχος από τον Παπανικολάου και τόση ο Σωτήρχος με τον Βασιλειάδη.
Τι συμπέρασμα βγαίνει από το παραπάνω, πως τη διαφορά την κάνουν τα αυτοκίνητα και πως φταίνε τα kit car ?
Κατά τα λοιπά, ο Amaxopoulos τα είπε ωραιότατα
Νάσο, κάτι ακούστηκε για το CLIO ότι στη Ριτσώνα ήταν 930 κιλά.Ψάξε το αν μπορείς....
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Νάσο, κάτι ακούστηκε για το CLIO ότι στη Ριτσώνα ήταν 930 κιλά.Ψάξε το αν μπορείς....Πάντως στην Καταλωνία πέρισι το ελαφρύτερο S1600 ήταν τουλάχιστον 1050 κιλά. Αν τώρα ο Σάκης βρήκε το μαγικό κόλπο και ελάφρυνε το αυτοκίνητό του 100-150 κιλά σε σχέση με τα εργοστασιακά του JWRC, τι να πω...
-
ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ CLIO ( ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΟΜΑΣΤΕ ) , ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΜΩΣ , ΦΙΛΕ ΝΑSS , Ο ΚΑΘΕ ΝΟΜΟΤΑΓΗΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΗΣ , ΕΝΑ S1600 ΤΟΥ J W R C ΕΥΚΟΛΟΤΑΤΑ ΣΕ ΔΥΟ ΩΡΕΣ ΤΟ ΕΛΑΦΡΩΝΕΙ ΑΠ'ΤΑ 1030 ΚΙΛΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ( ΤΟ CLIO Π.Χ, ) ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΠΟΔΙΕΣ , ΠΥΡΟΣΒΕΣΕΙΣ , ΡΕΖΕΡΒΑ , ΓΡΥΛΟΥΣ , ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΧΡΗΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΜΟΝΟΝ ΣΤΑ ΡΑΛΛΥ , ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ , ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΤΟ 850 .
ΟΙ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ ΚΙΛΑ ΑΝΑ ΙΠΠΟ ΠΑΝΕ ΠΕΡΙΠΑΤΟ ΣΤΙΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ . -
Κυριακή κοντή γιορτή φίλε APR, στην Ωμπλού μπορούν να λυθούν εύκολα τέτοιες απορίες.
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
ΠΑΝΤΩΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΛΥ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΨΙΛΟΤΙΠΟΤΑ.ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ,ΑΝ ΟΧΙ ΓΙΑ 2+ ΣΕΖΟΝ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΜΙΑ,ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΖΕ ΜΟΝΙΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ Η ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΠΩΣ ΘΑ ΚΟΝΤΡΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΘΑ ΚΟΝΤΡΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ.ΚΑΠΟΤΕ ΨΑΧΝΑΜΕ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΜΕ ΦΤΗΝΑ,ΤΩΡΑ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΦΤΗΝΑ.ΔΕΚΤΟ,ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΜΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΒΑΘΜΟΘΗΡΕΣ.ΚΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΑΣ ΠΑΕΙ.ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΟΥ ΤΡΕΧΕΙ ΑΝ ΧΑΝΕΙ Η ΟΧΙ.ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΕΙ.ΚΑΙ ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ,ΟΙ ΚΛΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΙΑΙΟ.ΕΝΑ ΚΟΡΥΦΑΙΟ Α6 ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΛΑΣΗ ΑΝΩΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΑΛΟ Α6 ΣΤΗΝ ΑΝΑΒΑΣΗ.ΤΕΛΟΣ Ο ΜΟΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΟΥΣΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΙΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΕ ΧΟΡΗΓΟ!ΕΤΣΙ ΠΑΩ ΠΑΣΟ!!ΑΜΑΞΟΠΟΥΛΑΚΟ ΜΟΥ , ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟ ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΖΕΙΣ ΕΣΥ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ , ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΣΕΣ ΚΑΙ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΑ 106 ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ Α , ΚΑΙ ΕΚΑΝΕΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ .
ΑΝ ΕΛΕΓΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ < ΠΑΝΤΩΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΛΥ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΨΙΛΟΤΙΠΟΤΑ > ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΤΑ Ν4 ΚΑΙ ΤΡΕΧΟΥΝ STO XΩΜΑ ( ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ) ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΙ ΤΑ WRC , ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ , ΠΩΣ ΘΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΜΟΥΝ .ΒΙΑΖΕΣΤΕ ΠΟΛΥ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΝΕΟΙ , ΝΑ ΕΚΦΕΡΕΤΕ ΓΝΩΜΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ .
ΑΝ ΔΕΝ ΣΕ ΗΞΕΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑ ΕΓΡΑΦΑ ΑΥΤΑ , ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΣΕΙΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΓΕΡΟΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΕΞΗΣ .
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΩΡΗΓΟΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΣΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΓΙΗΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΑΝΤΟΥ , ΦΙΛΕ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ , ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΤΑ ΠΡΟΤΟΤΥΠΑ ΤΩΝ ΣΑΛΙΑΡΙΔΩΝ ΔΕΝ ΕΦΕΡΑΝ ΤΗΝ ΑΝΘΙΣΗ ΣΤΟ ΣΠΟΡ .............. -
Ωραία τότε να στείλουν τα S1600 και τα V/K μέχρι 1600 κ.εκ. στην Α/7 και τα ανάλογα δίλιτρα στην Α/8.
Ακούγεται ποιό λογικό;Και μη μπαίνετε στο κοστολογικό μέρος γιατί άκρη δεν θα βγεί ποτε! Όποιος έχει και θέλει παίρνει, όποιος θέλει αλλά δεν έχει συμβιβάζεται.
-
ΣΥΓΝΩΜΗ,ΑΛΛΑ ΤΑ WRC ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΑΝ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΑ Α8.ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΑΝ ΟΜΩΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΚΑΙ ΤΑ SUPER-N ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΠΛΑ Ν!!ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ.ΣΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕ S1600 ΚΑΙ Α6 ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ Ν2.ΕΠΙΣΗΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟ ΚΙΤ-ΚΑΡ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΓΕ ΤΑ Α5.ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΠΕΡΝΑΓΕ ΟΠΩΣ ΛΟΓΩ ΒΛΑΒΩΝ Ο ΜΟΣΧΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΓΑΝΕ.ΚΑΤ' ΕΜΕ ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΑΛΛΑ ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΟΦΕΛΗΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ,ΤΟΤΕ ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ(ΝΑ ΤΙΣ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙ) ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ!ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΑΝ ΕΠΡΕΠΕ Η ΟΧΙ!
( ΥΓΙΗΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΤΡΕΧΩ ΕΓΩ ΜΕ S1600 ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΜΕ Ν2 ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΤΑΝ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΕ Α6 ΑΛΛΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ,ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ Η ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ)ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΓΙΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΣ.ΠΑΝΤΩΣ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!!ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΚΥΡΙΕ ΧΡΗΣΤΟ; -
Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά νομίζω πως στην Ιταλία έχουν διαφορετικές κλάσεις για τα S1600 και τα Kit Car (τουλάχιστον στα rally). Τα S1600 αγωνίζονται στην κατηγορία S1600 (η οποία συμπληρώνει σχεδόν πάντα) και τα Kit Car έχουν το Group K όπου χωρίζονται σε κλάσεις ανάλογα με τον κυβισμό (Κ0 τα εως 1.150 cc, Κ10 τα 1600 κλπ). Δεν ξέρω τι γίνεται με τα κιλά αλλά εκεί οι άνθρωποι φαίνεται πως μπορούν να χωρίσουν δυο γαϊδάρων άχυρα...
-
NAI ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ ΜΟΥ ΣΥΜΦΩΝΩ , ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ ΔΙΑΚΕΔΑΣΗ ΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΝΟΥΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ , ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΛΩΣΤΕ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠ'ΤΟ ΣΠΟΡ , ΟΧΙ ΤΗΝ ΑΛΑΖΩΝΙΚΗ .
ΜΕΣΑ Σ'ΑΥΤΟΥΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ , ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΙΣΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ , ΤΙΜΙΑ , ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ ( ΑΛΛΟ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ,ΑΛΛΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ) , ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ Α , ΠΟΥ ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΞΕΚΑΘΑΡΟΙ ΑΠ'ΤΗΝ Ν , ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΧΙΛΙΟΕΙΠΩΘΕΙ ΚΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ .
ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΣΙΝΑ Ν 2, ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΑΜΦΗΣΒΗΤΗΣΟΥΝ ΤΑ Α 6 , ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΤΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Σ'ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΛΑΣΗ , ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΒΛΕΠΑΜΕ ΧΡΟΝΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΡΙΠΤΟΝΤΑΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΑΓΩΝΑ , ΠΟΥ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΘΑ ΕΦΤΑΝΕ ΣΤΑ ΥΨΗ .
ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΑΖΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΑΞΕΛΕΚΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ , ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣ ΤΩΝ 130000 ε ΝΑ ΧΑΛΑΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ , Σ'ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΑΓΩΝΩΝ ΠΟΥ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΔΕΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΛΕΦΤΑΔΕΣ ( Σ'ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ) , ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΣΡΕΦΕΙ ΟΛΑ .
ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΤΑ S 1600 ΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ , ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΠΡΟΤΑΓΩΝΙΣΤΙΣΟΥΝ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΟΠΟΥ ΦΤΙΑΧΤΗΚΑΝ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΙΣΑΞΙΑ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ , ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΜΠΑΤΖΕΤ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΝΙΧΡΑ ΕΩΣ ΚΛΑΦΤΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΕ .
ΑΝ ΗΤΑΝ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΘΟΥΝ ΑΠΟ 10 -15 ΟΔΗΓΟΥΣ , ΚΑΙ ΙΣΩΣ 30 ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ , ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΓΑ ΤΟ ΘΕΜΑ .
ΑΦΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ , ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ -ΤΡΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΦΕΡΝΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΣΤΟΧΟ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ , ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΣΠΟΡ ΝΑ ΤΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙ , ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ , ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΕ ΣΤΙΣ ΚΛΑΣΕΙΣ .
ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΙΤ ΚΑΡΣ , ΜΗΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΠΕΛΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΚΛΑΣΕΙΣ , ΣΤΑ ΚΥΠΕΛΑ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ < ΜΗ ΕΧΟΝΤΕΣ >ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ VK ΑΞΕΣΟΥΑΡΣ . -
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΜΕΣΑ Σ'ΑΥΤΟΥΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ , ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΙΣΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ , ΤΙΜΙΑ , ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ ( ΑΛΛΟ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ,ΑΛΛΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ) , ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ Α , ΠΟΥ ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΞΕΚΑΘΑΡΟΙ ΑΠ'ΤΗΝ Ν , ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΧΙΛΙΟΕΙΠΩΘΕΙ ΚΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ .
ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΣΙΝΑ Ν 2, ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΑΜΦΗΣΒΗΤΗΣΟΥΝ ΤΑ Α 6 , ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΤΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Σ'ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΛΑΣΗ , ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΒΛΕΠΑΜΕ ΧΡΟΝΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΡΙΠΤΟΝΤΑΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΑΓΩΝΑ , ΠΟΥ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΘΑ ΕΦΤΑΝΕ ΣΤΑ ΥΨΗ .
ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΑΖΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΑΞΕΛΕΚΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ , ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣ ΤΩΝ 130000 ε ΝΑ ΧΑΛΑΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ , Σ'ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΑΓΩΝΩΝ ΠΟΥ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΔΕΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΛΕΦΤΑΔΕΣ ( Σ'ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ) , ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΣΡΕΦΕΙ ΟΛΑ .
ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΤΑ S 1600 ΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ , ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΠΡΟΤΑΓΩΝΙΣΤΙΣΟΥΝ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΟΠΟΥ ΦΤΙΑΧΤΗΚΑΝ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΙΣΑΞΙΑ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ , ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΜΠΑΤΖΕΤ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΝΙΧΡΑ ΕΩΣ ΚΛΑΦΤΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΕ .
ΑΝ ΗΤΑΝ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΘΟΥΝ ΑΠΟ 10 -15 ΟΔΗΓΟΥΣ , ΚΑΙ ΙΣΩΣ 30 ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ , ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΓΑ ΤΟ ΘΕΜΑ .
ΑΦΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ , ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ -ΤΡΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΦΕΡΝΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΣΤΟΧΟ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ , ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΣΠΟΡ ΝΑ ΤΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙ , ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ , ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΕ ΣΤΙΣ ΚΛΑΣΕΙΣ .
ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΙΤ ΚΑΡΣ , ΜΗΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΠΕΛΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΚΛΑΣΕΙΣ , ΣΤΑ ΚΥΠΕΛΑ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ < ΜΗ ΕΧΟΝΤΕΣ >ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ VK ΑΞΕΣΟΥΑΡΣ .Πολυ σωστά και ξεκάθαρα!!!!!!!!!.Δεν νομίζω οτι κανείς μπορεί να αντικρούσει την αλήθεια.
-
ΚΛΑΦΤΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΕ
ΠΡΟΣ ΧΡΗΣΤΟ APR
Γιατί; Τί σου έκανα μωρέ Χρήστο;
Λάμπης (Χαράλαμπος) Κουρτέσης -
Διαβαζω προσεκτικα εδω και αρκετο καιρο διαφορες απόψεις απο ανθρωπους προερχόμενους απο διαφόρους χώρους: ράλι, (μικτό, ασφάλτινο, χωμάτινο) αναβάσεις και πίστες. Κανείς μα κανείς δεν θέλει τα κιτ καρ και τα S1600 στο χώρο του. Οι ανθρωποι των ράλυ τα στέλνουν στα κύπελλα με την δικαιολογία της εμπλοκής εταιριών όπως Toyota, Peugeot κλπ, οι ανθρωποι των κυπέλλων διαμαρτυρονται πως τα κύπελλα πρεπει να έχουν χαμηλό κόστος αλλιώς αν είχαν λεφτα θα έτρεχαν μεικτό, οι αναβάσεις διαμαρτύρονται οτι ανεβάζουν το κόστος ενος, κατα τα λεγόμενα τους, φτηνου θεσμου κλπ. Πραγματικα μπερδεύτηκα!!! Τελικα οι ανθρωποι και οι εταιρίες που επενδύσαν σε τετοια αυτοκίνητα κανουν καλό ή κακό στους ελληνικούς αγώνες;;;;
ΥΓ: Νομίζω οτι το σχολιο του Δημητρη Αμαξόπουλου ειναι κοντα στην αλήθεια! Ενοχλείς μόνο όταν κερδίζεις...
-
....ή αλλοιώς Παύλο....'Εξίσωση προς τα κάτω'!!!
-
Ο χρήστης Nikos Zakcheos έγραψε:
....οι άνθρωποι φαίνεται πως μπορούν να χωρίσουν δυο γαϊδάρων άχυρα...Κι εμείς ξεχωρίζουμε:
Τα άχυρα από τα γαϊδούρια!
Τα σαμάρια από τα άχυρα!
Τα γαϊδούρια μεταξύ τους!Στο τέλος κάποιοι παίρνουν τα σαμάρια ,
κάποιοι παίρνουν τα γαϊδούρια ,
και μας μένουν τα άχυρα !!!
Καλά πάμε!!!
-
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
Διαβαζω προσεκτικα εδω και αρκετο καιρο διαφορες απόψεις απο ανθρωπους προερχόμενους απο διαφόρους χώρους: ράλι, (μικτό, ασφάλτινο, χωμάτινο) αναβάσεις και πίστες. Κανείς μα κανείς δεν θέλει τα κιτ καρ και τα S1600 στο χώρο του. Οι ανθρωποι των ράλυ τα στέλνουν στα κύπελλα με την δικαιολογία της εμπλοκής εταιριών όπως Toyota, Peugeot κλπ, οι ανθρωποι των κυπέλλων διαμαρτυρονται πως τα κύπελλα πρεπει να έχουν χαμηλό κόστος αλλιώς αν είχαν λεφτα θα έτρεχαν μεικτό, οι αναβάσεις διαμαρτύρονται οτι ανεβάζουν το κόστος ενος, κατα τα λεγόμενα τους, φτηνου θεσμου κλπ. Πραγματικα μπερδεύτηκα!!! Τελικα οι ανθρωποι και οι εταιρίες που επενδύσαν σε τετοια αυτοκίνητα κανουν καλό ή κακό στους ελληνικούς αγώνες;;;;ΥΓ: Νομίζω οτι το σχολιο του Δημητρη Αμαξόπουλου ειναι κοντα στην αλήθεια! Ενοχλείς μόνο όταν κερδίζεις...
Οχι αγαπητέ!!!!!
Κανεις λάθος,κανείς δεν ειπε οτι δεν θέλει τα κιτ η s16 που πραγματικά ΚΟΣΜΟΥΝ τους ελλ.αγώνες,απλα για αυτά να υπάρχει το ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ F3(που ηδη υπάρχει) και η γενική και οχι η 'κλαση Α6'.]
(Προσωπικές αποψεις,πάντα). -
Δεν διαφωνώ μαζί σου οσον αφορα τα 1600 αλλά τα 1400 και τα 1100 κιτ καρ δεν μπορουν να συναγωνιστούν με αξιώσεις στην F3. Προσπαθούμε δηλαδη να αποκαταστήσουμε μια πιθανολογούμενη ΄αδικία΄, ατιμη κοινωνία μου θυμίζει το όλο θεμα (άσχετο), και δημιουργούμε μια άλλη στελνουμε δηλαδή το Sei ή Cinq kit car να αγωνιστεί μαζι με το Punto το Clio και το Puma;;; Πραγματικά δεν θα βγάλουμε άκρη... Δυστυχώς οι αγώνες ειδικά στις μεγάλες κατηγορίες είναι ακριβο σπόρ. Τι πρεπει να γίνει δηλαδή επειδη ο Βωβός ο Κυρκος ο Πανος και δεν ξέρω και εγώ ποιος άλλος θα έχουν άριστα εξελιγμένα αυτοκίνητα, ακριβότερα και κατα συνέπεια καλύτερα απο τους άλλους να τους αλλαξουμε κλάση ή να τους καταργήσουμε;;; Το έχω ξαναπει ειναι λάθος να κατεβάζουμε τον πήχη, πρεπει να προσπαθήσουμε να τον φτάσουμε. Η κατάργηση των Α8 είναι αρκετη, δώστε λιγο ακόμα χρόνο και θα δείτε οτι το επιπεδο του συναγωνισμού θα ανέβει και ολο και περισσότερες εταιρίες θα εμπλακούν. Μετρηστε μεθαύριο πόσα Ν4 και Α6 θα ειναι στον Πυργο και συγκρινετε με τον περσινό πρώτο αγωνα...
ΤΑ S1600 +KITCARS στην Α6 ΣΩΣΤΟ Η ΛΑΘΟΣ??