.-
PM only
Dimosiografos - Esy ti les?? :-)
Με κάποιους από εσας συμφωνώ. Για κάποιους άλλους όμως λυπάμαι πάρα πολύ. Αυτό γιατί πιστεύω πως η προσωπική τους άποψη φανερώνει κάποιες πτυχές του χαρακτήρα τους. Φαίνεται και στις υπογραφές άλλωστε...
Πάντως δεν έχετε ακόμη αναφέρει το σημαντικότερο.-
Νίκος Ζακχαίος, Nizak, ο ίδιος, χωρίς καμία άλλη ιδιότητα.
Μπράβο στην ΑΛΑΚ για το πολύ όμορφο Σ/Κ που μας πρόσφερε με παροχές και άπαιχτη εξυπηρέτηση!
Η ειδική ήταν φοβερή και συνδύαζε τα πάντα με έμφαση στα πατημένα κομμάτια, μια χαρά δηλαδή!
Σίγουρα θα ξεχάσω πολλούς αλλά αρχίζω:
Μπράβο στον Παπαγάλο που επιτέλους έσπασε το ρόδι, στους αδερφούς Γουλίμη για την επίδοση με το αναβαθμισμένο 205 και δυο φορές μπράβο στους Εξαρχο-Castor για την παρθενική εμφάνιση που είναι παράλληλα η πρώτη του 206 1.4 στους Ελληνικούς Αγώνες. Και επειδή μου αρέσει να βλέπω χαρούμενους ανθρώπους συγχαρητήρια στον πατέρα μηχανικό (και όχι μόνο) και στον οδηγό υιό (team APR φυσικά) όχι μόνο για την επίδοση αλλά επειδή το φχαριστιούνται πραγματικά!
Πότε είναι το επόμενο ασφάλτινο sprint?
Μάχιμος ο Castor, απάντησε αμέσως!
Και επειδή πρέπει να λέμε και τα καλά: Μπράβο στα κεφάλια που χώρισαν τα 1.400 στις κλάσεις των sprint. Απο ό,τι φαίνεται θα υπάρξει ενδιαφέρουσα συνέχεια!
Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά νομίζω πως στην Ιταλία έχουν διαφορετικές κλάσεις για τα S1600 και τα Kit Car (τουλάχιστον στα rally). Τα S1600 αγωνίζονται στην κατηγορία S1600 (η οποία συμπληρώνει σχεδόν πάντα) και τα Kit Car έχουν το Group K όπου χωρίζονται σε κλάσεις ανάλογα με τον κυβισμό (Κ0 τα εως 1.150 cc, Κ10 τα 1600 κλπ). Δεν ξέρω τι γίνεται με τα κιλά αλλά εκεί οι άνθρωποι φαίνεται πως μπορούν να χωρίσουν δυο γαϊδάρων άχυρα...
Ο χρήστης tom έγραψε:
Σαν 'πελάτης' είναι υπερβολική απαίτηση,όταν παρακολουθώ έναν αγώνα να μαθαίνω πότε μπαίνει 'γκολ';(Ποιός πάει μπροστά και ποιός διεκδικεί)
Τουλάχιστον στο 'ημιχρονο' όλα τα 'γκολ' μαζί, έστω με ένα χαρτί σε καθε Κάπα;
Καθόλου υπερβολική απαίτηση! Κάθε άλλο. Πρέπει να έχουμε ιδέες και να τις επικοινωνούμε. Οχι όμως κριτική του τύπου: Χάλια μαύρα, καθυστερήσεις, κόσμος μέσα στο δρόμο, θέαμα χάλια κλπ...
Το θέμα με τις κριτικές είναι ότι αν κάποιος δεν μπορεί να κάνει κάτι καλύτερο και δεν έχει καμία πρόταση για το θέμα τότε ας μην κάνει κριτική στην προσπάθεια του άλλου. Πχ Καθυστερήσεις χαμός, βαρέθηκε ο κόσμος. Ναι, ωραία, και τι να γίνει? Να μην βγαίνουν οι οδηγοί απ' το δρόμο? Ο μόνος τρόπος για να αποφευχθούν οι καθυστερήσεις σε μια Ριτσώνα με 130 συμμετοχές είναι να φτιαχτεί παράλληλη διαδρομή για ΕΛΠΑ, οχήματα υποστήριξης κλπ. Γενικώς αυτό που είπε ο Castor ήταν πολύ σωστό και πραγματικά δεν έχω καταλάβει γιατί η Ριτσώνα δεν είναι ακόμη πίστα...
Ξέρετε ποιο είναι ένα από τα μεγαλύτερα μειονεκτήματα των Ελληνικών αγώνων? Η μιζέρια. Εξηγούμαι:
Οσοι παρακολουθήσαμε τη Ριτσώνα είδαμε έναν αγώνα σε μια διαδρομή ποίημα, με ανεβασμένο επίπεδο ανταγωνισμού, αρκετούς και σωστά (εκεί που είδα) καθισμένους θεατές, καταπληκτικό καιρό και πολλές συμμετοχές. Εντάξει, υπήρχαν καθυστερήσεις. ΟΚ, το θέμα με τα σκουπίδια έχει ξεφύγει. Καλά κάνουμε και τα επισημαίνουμε. Το κακό είναι ότι δεν ευλογάμε καθόλου τα γένια μας και παρουσιάζουμε μια κάπως μίζερη εικόνα των αγωνιστικών Σ/Κ ακόμα και αν περάσαμε πολύ καλά οδηγώντας/παρακολουθώντας.
Οι αγώνες είναι ένα προϊόν. Αν, καλοπροαίρετα πάντα, γκρινιάζουμε για τα στραβά σε μια προσπάθεια να κάνουμε το προϊόν καλύτερο για οδηγούς/θεατές/εταιρίες και δεν τονίζουμε το πόσο ενδιαφέρον και καλό είναι ήδη αυτό το προϊόν (όσο είναι, και πιστεύω πως είναι πολύ καλό) τότε οι πελάτες μας θα σταματήσουν να το αγοράζουν. Κοινώς δεν έχουμε μάθει να πουλάμε σωστά το προϊόν που ονομάζεται Ελληνικοί Αγώνες και με την αμείλικτη αλλά καλοπροαίρετη κριτική μάλλον το υποβιβάζουμε συνεχώς στις συνειδήσεις των πελατών μας. Ας το έχουμε υπόψιν μας και ας κάνουμε κάτι για να αλλάξουμε την αρνητική εικόνα που δείχνουμε συνεχώς προς τα έξω. Αλλωστε όπως έχει αποδειχθεί πολλές φορές η θετική αντιμετώπιση φέρνει πολύ καλύτερα αποτελέσματα από τον αρνητισμό, έστω και αν αυτός γίνεται σε μια προσπάθεια να διορθωθούν τα κακώς κείμενα.
PS1. Συγχαρητήρια στο φίλο Θάνο Μπάτρη για την επίδοση του και το θέαμα που προσέφερε.
PS2. Διαφωνώ με τους κανονισμούς (κριτική) αλλά πρέπει να αναγνωρίσω ότι η Ν/1 έχει γίνει μια από τις πιο θεαματικές κατηγορίες (το θετικό της υπόθεσης). Αυτό φυσικά δεν θα γινόταν χωρίς την συμμετοχή των πολύ καλών οδηγών της κατηγορίας. Ο ανταγωνισμός φτιάχνει χέρια! Μπράβο σε όλα τα παιδιά για τις ικανότητες τους.
PS3. Βαλάντη dont worry, θα έρθουν και καλύτερες μέρες!
Εγω δεν μπορώ να καταλάβω ποιος ο λόγος για όλες αυτές τις τροποποιήσεις σε τελικές σχέσεις, βάρη κλπ με σκοπό να έρθουν κοντά τα 8βάλβιδα με τα 16βάλβιδα Ν τη στιγμή που δεν υπάρχει κατηγορία που να μπλέκουν 8v με 16v μαζί. Οπως και με τα VO. Υπάρχουν κατηγορίες με αυτοκίνητα που έχουν σχεδόν όλα (τα ανταγωνιστικά τουλάχιστον) VO N και άλλες που τα αυτοκίνητα είναι παλιά χωρίς VO. Αν κρατούσαμε τους standard κανονισμούς του Ν θα ήταν όλα μέλι-γάλα και ας αργούσε το Ν1 να ανέβει 10 sec τη Ριτσώνα, το θέαμα δεν θα ήταν πολύ διαφορετικό.
Γιατί οι φθηνές αναβάσεις να θέλουν πολλά χρήμματα για να έχεις αξιόμαχο αυτοκίνητο? Ας τα ρίξουν όλοι σε λάστιχα, αναρτήσεις, συμμετοχές σε ράλι και δοκιμές, όχι σε σασμάν και μπλοκέ.
Και άντε και το βάζεις το μπλοκέ σε αυτοκίνητο που δεν έχει VO. Μετά για να πας ράλι το δηλώνεις Α ή ανεβοκατεβάζεις σασμάν ή το παίζεις μαϊμού? Πας λοιπόν και κάνεις ένα Παλάδιο το χρόνο ως Α και τα λεφτά που θα έδινες για άλλα 2 ράλι που θα μπορούσες να κάνεις τα τρως παστέλια ή ψάχνεις το 1/3 του χαμένου ίππου που μπορείς να βγάλεις με ένα αναβασιάρικο αυτοκίνητο. Ετσι όμως δεν κερδίζεις ούτε εσύ, ούτε ο θεατής ούτε το σπορ!
Οπως ίσως θυμάστε η θέση μου είναι πως αν θέλεις τρέχεις με ό,τι έχεις. Το θέμα είναι πότε όλοι αυτοί που τρέχουν με ό,τι έχουν θα βαρεθούν να είναι ουραγοί...