Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Grande Punto ABARTH
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Grande Punto ABARTH
    • 1
    • 2
    • 85
    • 86
    • 87
    • 88
    • 89
    • 161
    • 162
    • 87 / 162
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    212
    3222
    45325
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tsargy last edited by

      Αυτά τα λίγα vag με τουρμπο και κομπρέσορα που έχεις ακούσει ότι λιώνουν, είναι η εξαίρεση στον κανόνα....Το ένα αμπαρθ είναι ο κανόνας....
      Ετσι πάει...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Q
        qsisvts last edited by

        καλα το συγκεκριμενο ισως ειχε φαει πολυ σκισιμο και δε θα εστιασουμε σε αυτο..
        οποιοδηποτε αυτοκινητο κι αν λιωσεις θα σου μεινει στο χερι.
        εγω επικρινω τη σταση της abarth να σου ελεγξει τι χρηση κανεις, προκειμενου να σου κανει βελτιωση
        ο κοφτης ειναι καθορισμενος απο το εργοστασιο, αν υπαρχει προβλημα ας παει πιο κατω..

        και tsagry με ολο το σεβασμο που σου εχω, ξερεις οτι παραδεχομαι οτι και τα vag εχουν τις μαλακιουλες τους(πχ δισκοι γτπ) , ομως δεν καταλαβαινω τι σχεση εχουν οταν μιλαμε για το abarth.
        οποιος δλδ εχει vag δε μπορει να θιξει τα ιταλικα και αν το κανει σημαινει οτι θεωρει το δικου του αυτοκινητο υπερανωτερο??

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasgti last edited by

          Qsis τι δεν καταλαβαίνεις;

          Στα ιταλικά για ότι αυτά εμφανίσουν φταίνε οι κάτοχοι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tsargy last edited by

            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
            καλα το συγκεκριμενο ισως ειχε φαει πολυ σκισιμο και δε θα εστιασουμε σε αυτο..
            οποιοδηποτε αυτοκινητο κι αν λιωσεις θα σου μεινει στο χερι.
            εγω επικρινω τη σταση της abarth να σου ελεγξει τι χρηση κανεις, προκειμενου να σου κανει βελτιωση
            ο κοφτης ειναι καθορισμενος απο το εργοστασιο, αν υπαρχει προβλημα ας παει πιο κατω..

            και tsagry με ολο το σεβασμο που σου εχω, ξερεις οτι παραδεχομαι οτι και τα vag εχουν τις μαλακιουλες τους(πχ δισκοι γτπ) , ομως δεν καταλαβαινω τι σχεση εχουν οταν μιλαμε για το abarth.
            οποιος δλδ εχει vag δε μπορει να θιξει τα ιταλικα και αν το κανει σημαινει οτι θεωρει το δικου του αυτοκινητο υπερανωτερο??

            Σε καμμιά περιπτωση δεν θεωρω κατι τετοιο...και το μήνυμα μου δεν ηταν απάντηση στο δικο σου...αλλα ενα γενικοτερο συμπερασμα των οσων διαβαζα...απλα όταν το εστειλα, είχες γραψει ηδη

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pasxos last edited by

              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
              ποσα gt εχουν σπασει?εσυ ξερεις?
              και τι εννοεις ποσοτητα που καινε? βενζινη, λαδι??

              Πολλα.Καμια μερα θα σε παρω για παρεα σε γνωστη αντιπροσωπεια μουφοαυτοκινητων του λαου..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 1
                106_4_ever last edited by

                καλα και εγω εχω ακουσει πολλα για τα gt αλλα λεω φημες ειναι

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kikizas-grigoris last edited by

                  Aυτη η ιστορια με τους κοφτες, την καταμετρηση τους, και υπολογισμο αυτων βαση του οποιου θα επιτρεπεται ή οχι περεταιρω αναβαθμιση σε κιτ SS, ειναι
                  πραγματικα για πολλα γελια αλλα και μουντζες στους 'εφευρετικους'
                  σε δικαιολογιες Ελληνες 'ειδημονες' του χωρου.
                  Κριμα για την Abarth. Tετοιο ονομα με ιστορια να φθειρεται απο ελλειπη αντιπροσωπευση,
                  τεχνογνωσια και επαγγελματισμο...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mivec_power last edited by

                    πάντως το gpa ss στο Drive δυναμομετρήθηκε 161 τροχό, όσα περίπου έδειξε και το golf vi 160...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      chevroletcorvette last edited by

                      Παιδιά, όπως είπα και παραπάνω, μπορεί να έτυχε και να έσπασε το μοτέρ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Y
                        yugo_para_siempre last edited by

                        Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
                        πάντως το gpa ss στο Drive δυναμομετρήθηκε 161 τροχό, όσα περίπου έδειξε και το golf vi 160...

                        Με 20+ ιππους απωλειες απο τη μεταδοση ομως... Κανε μια μικρη προσθεση και θα δεις οτι η FIAT δεν λεει ψεματα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mivec_power last edited by

                          μα σημασία έχουν τα άλογα που τρέχουν στο δρόμο, όχι αυτά που κρύβονται στη μετάδοση

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            italakias last edited by

                            σημασια ομως εχει και τα αλογα να ειναι αραβικα και οχι πονυ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mivec_power last edited by

                              και αν είναι αληθινά ή πέτσινα...
                              γιατί πολύ καλά τα 28 κιλά ροπής που γράφει το ss στις 2600 και το πέταγμα από 30ps/2100 σε 100ps/2600, αλλά μετά η κλίση αύξησης της ιπποδύναμης μειώνεται δραματικά.. πχ στις επόμενες 500rpm (2600-3100) έχει πάρει μόνο 15ps, στις επόμενες 500rpm πάλι 15ps

                              μήπως λέω απλά φορτώνουν την τουρμπίνα με πίεση (1.3bar του απλού abarth σε 2bar) στα χαμηλά για να υπάρχει και η αντίστοιχη διαφορετική αλλά και ολίγον εσφαλμένη (λόγω εκρηκτικής τουρμποροπής πολύ χαμηλά) αίσθηση σε σχέση με το απλό?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stathis-rs last edited by

                                Εγω παντως που ειχα και punto gt για 6 χρονια δεν ειχα ποτε κανενα προβλημα. τωρα αν καποιος ηθελε το
                                punto να βγαλει 300 αλογα σιγουρα η αξιοπιστια θα παει περιπατο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  reaperx last edited by

                                  Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
                                  και αν είναι αληθινά ή πέτσινα...
                                  γιατί πολύ καλά τα 28 κιλά ροπής που γράφει το ss στις 2600 και το πέταγμα από 30ps/2100 σε 100ps/2600, αλλά μετά η κλίση αύξησης της ιπποδύναμης μειώνεται δραματικά.. πχ στις επόμενες 500rpm (2600-3100) έχει πάρει μόνο 15ps, στις επόμενες 500rpm πάλι 15ps

                                  μήπως λέω απλά φορτώνουν την τουρμπίνα με πίεση (1.3bar του απλού abarth σε 2bar) στα χαμηλά για να υπάρχει και η αντίστοιχη διαφορετική αλλά και ολίγον εσφαλμένη (λόγω εκρηκτικής τουρμποροπής πολύ χαμηλά) αίσθηση σε σχέση με το απλό?

                                  To SS έχει τουρμπίνα Garrett σε αντίθεση με την IHI του απλού και παίζει στο 1,5bar.

                                  Tώρα το να ψοφάει ψιλά είναι λογικό αφού η τουρμπίνα είναι μικρή και δεν έχει μεγάλη παροχή.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mivec_power last edited by

                                    ναι σωστά 1.5bar είναι, λέγοντας για 2bar εννοώ το οverboost..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      italakias last edited by

                                      2bar overboost πολλα για νορμαλ κινητηρα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        reaperx last edited by

                                        1,5bar πρέπει να είναι το overboost με το Sport και γύρω στο 1,2-1,3bar η σταθερή πίεση...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stefangpa last edited by

                                          Και τα golf gt που οντως εχουν προβλημα δουλευουν νομιζω στο 1.7 η 1.8 αν δεν κανω λαθος.Οπως και να εχει και το 1.3 του απλου abarth ειναι πολυ.Θα ηταν καλυτερα αν λειτουργουσε σαν το mini πχ που δεν δουλευει ουτε στο 1bar.H σαν το rc.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            reaperx last edited by

                                            Ο χρήστης stefangpa έγραψε:
                                            Και τα golf gt που οντως εχουν προβλημα δουλευουν νομιζω στο 1.7 η 1.8 αν δεν κανω λαθος.Οπως και να εχει και το 1.3 του απλου abarth ειναι πολυ.Θα ηταν καλυτερα αν λειτουργουσε σαν το mini πχ που δεν δουλευει ουτε στο 1bar.H σαν το rc.

                                            Eκείνα είναι 1600 όμως...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 161
                                            • 162
                                            • 87 / 162
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr