-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Όσες αυτοκινούμενες μπανιέρες (πες με Μ SUV και θα καταλάβω) και να πουλήσουν τόσα θα χάνουν και από Καιμαν/Μποξστερ κλπ που θα αλωνίζουν μοναχές τους.Καληνύχτα και καλή τύχη BMW ...
Μην κοροιδευόμαστε, η Cayman είναι αρκετά ανώτερο αυτοκίνητο από την Z4M.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Όσες αυτοκινούμενες μπανιέρες (πες με Μ SUV και θα καταλάβω) και να πουλήσουν τόσα θα χάνουν και από Καιμαν/Μποξστερ κλπ που θα αλωνίζουν μοναχές τους.
Καληνύχτα και καλή τύχη BMW ...
Μην κοροιδευόμαστε, η Cayman είναι αρκετά ανώτερο αυτοκίνητο από την Z4M.
Η cayman s φαντάζομαι εννοείς. Και πάλι όχι αρκετά ανώτερο. Γιατί η απλή δε νομίζω να είναι και τόσο ανώτερη ακόμα και από την z4 coupe 3.0si. Να και το σχετικό συγκριτικό.
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=11638
-
Συνολικά ενδεχομένως ναι αλλά επιμέρους πιστεύω ότι υπήρχαν τομείς που το Ζ4Μ κρατούσε πολύ ψηλά τη σημαία. Μιλάω για την προηγούμενη Καιμαν Ες όμως. Η νέα νομίζω ότι έχει ανεβάσει (όπως συνήθως η Πόρσε τα τελευταία χρόνια) αρκετά πιο ψηλά τη δική της σημαία (σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά).
Όμως η έλλειψη του μπλοκέ ακόμη και από τα εξτρά ήταν μεγάλη γελοιότητα αν αναλογιστούμε ότι ήταν απόφαση του μάρκετινγκ και όχι των μηχανικών (στη νέα προσφέρεται μεν ΑΛΛΑ μόνο σε συνδυασμό με το PDK. Άλλη μία γελοιότητα, κατά την άποψη μου). Τώρα κατά πόσο γνωρίζει ο υποψήφιος αγοραστής τι είναι το μπλοκέ αυτό είναι ένα άλλο μεγάλο θέμα αλλά για κάποιον που κοιτάει τη λεπτομέρεια και δίνει τα 30 μύρια για να οδηγάει κιόλας πέρα από το να πηγαίνει μπουζούκια τη ξανθιά, είναι 'κάπως'. Από εκεί και έπειτα το κεντρομήχανο της διάταξης μπορεί να έχει θετικά αλλά δεν είναι και πανάκεια καθώς κουβαλάει εγγενώς και κάποια αρνητικά οπότε για κάποιους μπορεί να αποτελούσε και αυτό υπό κάποια οπτική ένα 'μείον'. Στους κινητήρες, ο κινητήρας της Ες φυσικά και δεν ήταν κακός αλλά ο s54 νομίζω έπαιζε σε δικιά του κλάση και για αυτό θα παραμείνει στην ιστορία. Γενικά και επειδή ίσως δεν είναι του παρόντος (συν του ότι η Ζ4Μ είναι μαζί με την 911 τα δύο αγαπημένα μου αυτοκίνητα! ) θεωρώ ότι αν βγάζαμε τα σηματάκια δεν νομίζω ότι η Ζ4Μ υστερούσε κάπου ιδιαιτέρως. Και όλα αυτά μιλώντας για τις προηγούμενες γενιές.
Ως απάντηση στη νέα πολύ καλή Ες περίμενα μια Ζ4Μ με το V8 της Μ3 έστω detuned στα 370-380 άλογα, το γνωστό μπλοκέ και βάρος στα 1500+ Νομίζω θα ήταν μια ενδιαφέρουσα περίπτωση και ένας πολύ καλός αντίπαλος.
Φυσικά η BMW στοχεύοντας στους Άραβες εξελίσσει τις Μ Μποθρόνες. Κατά την ταπεινή μου άποψη όπως στρώνει θα κοιμηθεί και θα κοιμηθεί για καιρό. Εκτός φυσικά και αν όλα αυτά είναι φήμες διασπειρόμενες από την ίδια για ευνόητους λόγους και η Ζ4Μ εξελίσσεται ήδη στο Ring ...
-
Η εταιρία που εργάζομαι ενδιαφέρεται να παρει 2-3 μικρά BMW (μάλλον σειρά 1) λόγω καλης προσφορας που βρήκε με leasing ,αλλά υπάρχει προβληματισμός μήπως παλιώσουν τεχνολογικά γρήγορα και δεν μπορεί να τα δώσει πίσω εύκολα μετά 4 έτη με τις εξελίξεις στις αυτοκινητοβιομηχανίες ....Τελικά τι θα γίνει με τους μικρούς κινητήρες της ΒΜW; Mε αναζήτιση διαβασαν οι υπευθυνοι αγοράς τους,ότι αναφερoνται με νεώτερες πληροφορίες ότι τα 1600cc θα γίνουν 1,4 τουρμπο 125ps και τα 2000cc θα γίνουν 1800 με turbo 180ps και ακόμα μειωμένη κατανάλωση στην βενζίνη με άμεση εφαρμογή στο νέο BMW-1 που θα παρουσιαστεί τον 9/2009 τελικά από ότι λένε (και διαθεση αργότερα.)
-Δεδομένου ότι 'ελληνικά' τέτοια αμάξια πωλούνται αρκετά σε 'φτωχές' χώρες για να συμφέρει η παραγωγή τους από την μαμά εταιρία, μήπως δεν αξίζει να πάρουν τώρα από τα παλιά,και να περιμένουν μέχρι το φθινόπωρο ; (και μου πέφτει και λόγος γιατί θα μετακινούμε και γώ με αυτά σε διάφορες δουλειές). -
@Professeur: Το μπλοκέ τώρα προσφέρεται και με το χειροκίνητο κιβώτιο στην Καϋμάν, απ' ότι είδα.
Το τρίλιτρο προηγούμενο Ζ4 κουπέ ήταν συνολικά καλύτερο, ως ομοιογενέστερο και πιο ισορροπημένο αυτοκίνητο από την Ζ4Μ. Η τελευταία δεν ήταν ιδιαιτέρως οδηγήσιμη - σύμφωνα με μαρτυρίες ανθρώπων επαγγελματιών, που γνωρίζω και εμπιστεύομαι.
Προφανώς ο S54 ΔΕΝ ήταν γι' αυτό το 'σασί' (συνολικώς νοούμενο, συμπεριλαμβανομένης γεωμετρίας, μεταξονίου/μετατροχίων κλπ) -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
H Z4M ακυρώθηκε επισήμως? Κάποιο λινκ υπάρχει ?Την έχουν κάνει σφεντόνα εκεί στο Μόναχο μου φαίνεται και μας παίρνουν τα σκάγια! Βγάζουν κάτι πολύ υψηλών προδιαγραφών (Χ5Μ κλπ) και τα 'σωστά' τα πετάνε στα σκουπίδια.
Κάτσε για κανα δυο χρόνια να συνεχίσουν οι χοντρές σφαλιάρες στις πωλήσεις και θα δεις μετά και Ζ4Μ και Ζ2 και Ζ2Μ και 1 series M κλπ
Όσες αυτοκινούμενες μπανιέρες (πες με Μ SUV και θα καταλάβω) και να πουλήσουν τόσα θα χάνουν και από Καιμαν/Μποξστερ κλπ που θα αλωνίζουν μοναχές τους.
Καληνύχτα και καλή τύχη BMW ...
Η Χ5/6Μ είχαν σχεδιαστεί δυστυχώς νωρίτερα ακόμα και από την Ζ4. Η Ζ4Μ ήταν το τελευταίο project μαζί με τη Ζ2 και όπως καταλαβαίνεις τα τελευταία είναι που κόβονται.
-
Ο χρήστης Karas έγραψε:
Η εταιρία που εργάζομαι ενδιαφέρεται να παρει 2-3 μικρά BMW (μάλλον σειρά 1) λόγω καλης προσφορας που βρήκε με leasing ,αλλά υπάρχει προβληματισμός μήπως παλιώσουν τεχνολογικά γρήγορα και δεν μπορεί να τα δώσει πίσω εύκολα μετά 4 έτη με τις εξελίξεις στις αυτοκινητοβιομηχανίες ....Τελικά τι θα γίνει με τους μικρούς κινητήρες της ΒΜW; Mε αναζήτιση διαβασαν οι υπευθυνοι αγοράς τους,ότι αναφερoνται με νεώτερες πληροφορίες ότι τα 1600cc θα γίνουν 1,4 τουρμπο 125ps και τα 2000cc θα γίνουν 1800 με turbo 180ps και ακόμα μειωμένη κατανάλωση στην βενζίνη με άμεση εφαρμογή στο νέο BMW-1 που θα παρουσιαστεί τον 9/2009 τελικά από ότι λένε (και διαθεση αργότερα.)
-Δεδομένου ότι 'ελληνικά' τέτοια αμάξια πωλούνται αρκετά σε 'φτωχές' χώρες για να συμφέρει η παραγωγή τους από την μαμά εταιρία, μήπως δεν αξίζει να πάρουν τώρα από τα παλιά,και να περιμένουν μέχρι το φθινόπωρο ; (και μου πέφτει και λόγος γιατί θα μετακινούμε και γώ με αυτά σε διάφορες δουλειές).Αν η προσφορά είναι τόσο καλή, ας τα πάρει η εταιρία σου αλλά χωρίς εξαγορά στη συμφωνία της, έτσι ώστε να τα ξεφορτωθεί στη λήξη χωρίς να τη νοιάζει τίποτα. Αν σου δώσουν 1.16i είσαι καλά, αν σκεφτείς ότι στον ξάδερφο μου έδωσαν Ford Focus 1.4 80ps
-
Η Toyota παύει το MR2, η Rover παύει γενικώς, πάει και το άλλο κεντρομήχανο, η BMW βγαίνει ξεκάθαρα από την κατηγορία κυνηγώντας SLK και Boxster, η VW/Audi το σκέφτονται και οικολογικά, η Fiat/AlfaRomeo έχει κάνει το λάθος να βγάλει δύο εξαιρετικά διθέσια αλλά τα έβγαλε προσθιοκίνητο (Barchetta, Spider) και τώρα πάλι σκέφτεται....
Χρειάζεται και τύχη για να πας μπροστά και η Μazda φαίνεται ότι την έχει! -
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Εμφανίστηκε λοιπόν με ένα ταπεινό Ε90 330d (231 PS - 51Kg ροπή) αυτόματο (σειριακό με paddles),Στο δρόμο δοκιμάζω τα paddles και δεν τα βρίσκω και πολύ χρήσιμα, μάλλον τεμπελιάζω πιο πολύ και βάζοντας τον λεβιέ στην αυτόματη-σπόρ λειτουργία (που τερματίζει τις στροφές σε κάθε ταχύτητα)
Να κάνω μερικές ερωτήσεις σχετικά με τα (αυτόματα) κιβώτια της BMW;
Καταρχήν φαντάζομαι ότι το καλύτερο αυτόματο είναι με διπλό συμπλέκτη που εφοδιάζει ποια μοντέλα; Μ3 και 335i ή και κάποια άλλα; Υπάρχει λόγος που δεν τοποθετείται και στα υπόλοιπα; Αν υποθέσουμε ότι για την ώρα ο λόγος είναι το κόστος, ξέρουμε αν στο μέλλον θα περάσουν και σε πιο προσιτά μοντέλα της BMW;
Σχετικά με το 'απλό' αυτόματο: εν γένει δεν έχω ακούσει σχόλια. Το θεωρείτε πλεονεκτικότερο έναντι του χειροκίνητου; Βέβαια χάνει λίγο σε επιδόσεις αλλά φαντάζομαι όχι σε ενοχλητικό σημείο. Επίσης διαβάζοντας απ' το παραπάνω post απ' όσο καταλαβαίνω στη σπορ λειτουργία δε χάνεις και πολλά... Τα paddles όμως γιατί αναφέρεις ότι δε φάνηκαν χρήσιμα; Υποθέτω ότι θα είναι ο μόνος τρόπος να ελέγξεις την αλλαγή σχέσης σχετικά manually. Θέλω να πω, αν στην απλή λειτουργία οι ταχύτητες αλλάζουν σε χαμηλές στροφές, στη σπορ αλλάζουν στο όριο, φαντάζομαι με τα paddles θα μπορείς ουσιαστικά ν' αλλάξεις στις στροφές που θες εσύ... έτσι δεν είναι; Άρα πού βρήκες το πρόβλημα με τα paddles;
Γενικά είμαι υπέρ του αυτόματου κιβωτίου, λόγω των ευκολιών του, με την προϋπόθεση όμως να υπάρχει αποδοτική σειριακή λειτουργία, έτσι ώστε να μη χάνεται (όταν το επιθυμείς) η αίσθηση της χειροκίνητης αλλαγής ταχυτήτων και να μην επηρεάζονται οι επιδόσεις. Φαντάζομαι για το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ισχύει κάτι τέτοιο, για το 'απλό' όμως;
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
@Professeur: Το μπλοκέ τώρα προσφέρεται και με το χειροκίνητο κιβώτιο στην Καϋμάν, απ' ότι είδα.
Το τρίλιτρο προηγούμενο Ζ4 κουπέ ήταν συνολικά καλύτερο, ως ομοιογενέστερο και πιο ισορροπημένο αυτοκίνητο από την Ζ4Μ. Η τελευταία δεν ήταν ιδιαιτέρως οδηγήσιμη - σύμφωνα με μαρτυρίες ανθρώπων επαγγελματιών, που γνωρίζω και εμπιστεύομαι.
Προφανώς ο S54 ΔΕΝ ήταν γι' αυτό το 'σασί' (συνολικώς νοούμενο, συμπεριλαμβανομένης γεωμετρίας, μεταξονίου/μετατροχίων κλπ)Είναι 'ομιχλώδες' το τοπίο με το μπλοκέ στη χειροκίνητη έκδοση (νομίζω ηθελημένα από την Πόρσε). Στην αρχή είχα διαβάσει ότι θα προσφέρεται και στη χειροκίνητη. Όμως σε δύο διαφορετικά τεστ σε αγγλικά έγκυρα περιοδικά είδα ΩΣ ΜΕΙΟΝ να αναφέρεται ότι τελικά ΔΕΝ θα προσφέρεται στη χειροκίνητη το μπλοκέ. Το οποίο φυσικά αν ισχύει (που μάλλον ισχύει) όπως έγραψα και πριν είναι μέγιστο καραγκιοζιλίκι (στην προηγούμενη λέγανε ότι δεν 'συνεργαζόταν' με το τιπτρονικ και δεν το έιχαν εξελίξει. Τώρα να δούμε τι μ@λακία θα σκεφτούν να πούνε! )
Η τρίλιτρη Ζ4 μπορεί να ήταν πιο 'ομοιογενής' αλλά ταυτόχρονα δεν ήταν και 'σκληροπυρηνική'. Δεν ήταν δηλαδή η 'τρομοκρατία' που ήταν η Μ αδελφή. Μπορεί να ήταν too much ο S54 για αυτό το αυτοκίνητο(όπως γράφεις) και να ήταν πιο 'απότομο' ή πιο 'άγαρμπο' από μια Μ3 αλλά για μένα αυτό του έδινε επιπλέον γοητεία. Ήταν (στα μάτια μου) ένα γνήσιο muscle car, ευρωπαϊκό και πολυτελές ταυτόχρονα. Το οποίο για μένα ήταν ένας πολύ καλός συνδυασμός. Επίσης το τρίλιτρο μπορεί να ήταν 25 χιλιάρικα φθηνότερο, σε καμία περίπτωση όμως δεν μπορούσε να σταθεί δίπλα σε μια Ες (ίσως στην απλή Καίμαν). Ήταν βαρύτερο και αρκετά πιο αδύναμο. Δεν έχω οδηγήσει κάποιο από τα δύο αλλά έχω διαβάσει (σχεδόν) ότι έχει γραφεί και νομίζω ότι ήταν και στημένο για πιο 'cruising' καταστάσεις σε σχέση με την Ζ4Μ και την Ες.
Κλείνοντας, να συνοψίσω ότι η αυτοκινητική τρομοκρατία που ασκούσε η Ζ4Μ (σε οδηγό και παρατηρητές) είναι κάτι που με γοήτευε(ι) πολύ. Ασε που είναι και ανασοκόφτρα από εμφάνιση!
Και επειδή μου αρέσει και πολύ (όπως όλοι καταλάβαμε νομίζω! ) ας ξαναβάλω μια φωτό με τη μαμά της, που είναι και αυτή 'γυναικάρα' :
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Να κάνω μερικές ερωτήσεις σχετικά με τα (αυτόματα) κιβώτια της BMW;
...φαντάζομαι ότι το καλύτερο αυτόματο είναι με διπλό συμπλέκτη ...
Σχετικά με το 'απλό' αυτόματο: εν γένει δεν έχω ακούσει σχόλια.
Τα paddles όμως γιατί αναφέρεις ότι δε φάνηκαν χρήσιμα; Υποθέτω ότι θα είναι ο μόνος τρόπος να ελέγξεις την αλλαγή σχέσης σχετικά manually. Θέλω να πω, ...
αν στην απλή λειτουργία οι ταχύτητες αλλάζουν σε χαμηλές στροφές, στη σπορ αλλάζουν στο όριο, φαντάζομαι με τα paddles θα μπορείς ουσιαστικά ν' αλλάξεις στις στροφές που θες εσύ... έτσι δεν είναι; Άρα πού βρήκες το πρόβλημα με τα paddles;
Γενικά είμαι υπέρ του αυτόματου κιβωτίου, λόγω των ευκολιών του, με την προϋπόθεση όμως να υπάρχει αποδοτική σειριακή λειτουργία, έτσι ώστε να μη χάνεται (όταν το επιθυμείς) η αίσθηση της χειροκίνητης αλλαγής ταχυτήτων και να μην επηρεάζονται οι επιδόσεις. Φαντάζομαι για το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ισχύει κάτι τέτοιο, για το 'απλό' όμως;Το καλύτερο κιβώτιο ως προς τί; Γιατί έχει σημασία ποιο είναι το κριτήριό σου. Γενικά φαίνεται ότι για γενική χρήση το παραδοσιακό αυτόματο είναι το καλύτερο. Σε τομείς όμως όπως κατανάλωση, ταχύτητα αλλαγών και επιδόσεις μπορεί να υστερεί. Πλεονεκτεί όμως σε βολικότητα, απαλότητα, ξεκίνημα, ανηφόρες, πόλη, ρυμούλκηση κλπ.
Από το 'απλό' αυτόματο της BMW εγώ και όλοι όσους έχω ακούσει μόνο καλές εντυπώσεις έχουν. Και κανένα κιβώτιο δεν είναι και τόσο απλό πια, μιλάμε για παραδοσιακά αυτόματα αλλά με πολύ υψηλό IQ και με χειροκίνητη λειτουργία. Και έχω 5τάχυτο, τα πιο σύγχρονα 6τάχυτα είναι ακόμα καλύτερα.
Σχετικά με τις στροφές έτσι όπως το λες μπορεί να είναι παρεξηγήσιμο ως λάθος. Η βασική διαφορά είναι ότι με στην απλή βρίσκεσαι πολύ συχνά να κινείσαι με 1500-2000 στροφές ενώ στην σπορ με 2500+ οπότε είσαι πιο ετοιμοπόλεμος, πιο νευρικός αφού έχεις δυνατότητα επιτάχυνσης χωρίς να κατεβάζεις. Στην απλή λειτουργία αλλάζει, πάντα ανάλογα με το γκάζι μέχρι τις 5800 (σε εμένα) ενώ στην σπόρ αλλάζει μέχρι τις 6000+ (σε μένα) και στη χειροκίνητη πάει μέχρι 6500+.
Χειροκίνητη λειτουργία μπορείς να έχεις είτε με τον λεβιέ είτε με τα paddles. Η λειτουργία είναι η ίδια ο τρόπος ελέγχου είναι που αλλάζει άρα είτε έτσι είτε αλλιώς όποτε θέλεις αλλάζεις. Δεν ξέρω τι δεν του άρεσε αλλά κι εγώ τα paddles της Mercedes σε μια SLK δεν τα βρήκα καθόλου βολικά σε χρήση... αισθανόμουν ότι πιο γρήγορα έκανα και με πιο φυσικό τρόπο αλλαγές πατώντας ή αφήνοντας το γκάζι παρά παίζοντας με τα ψιψιψίνια... Δεν έχω άλλη εμπειρία από κουμπιά/paddles για αλλαγές. Με τον λεβιέ όμως μια χαρά δουλεύει το σύστημα, έχεις κανονικές ταχύτητες και άμα πας πάνω από 65χλμ που έχει κλειδώσει ο μετατροπέας ροπής οι απώλειες είναι αμελητέες.
Με τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη η αλλαγή πρακτικά δεν είναι αισθητή οπότε μάλλον χάνεται τελείως η αίσθηση αλλαγής ταχύτητας αλλά από την άλλη προσφέρει καλύτερες επιδόσεις. -
Νέες μετρήσεις για την κατανάλωση του 'κουβά' μου εδώ
....5,5λ/100ΚΜ...
-
@TimDeLAY: Όπως τα λέει ο Onyx. Αλλαγές στην χειροκίνητη λειτουργία κάνεις είτε με τα Paddles (εάν υπάρχουν) είτε με τον λεβιέ. Προσωπικά στο Mini με έχουν βολέψει τα padlles, αλλά χρησιμοποιώ και τον λεβιέ μερικές φορές, έτσι για αλλαγή.
Και μια σημείωση: Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (οποιασφήποτε εταιρίας) δεν είναι κανονικό αυτόματο (με την έννοια ότι δεν έχει ούτε μετατροπέα ροπλής ούτε είναι πλανητικό το σύστημα γραναζιών), αλλά μηχανικό κιβώτιο με αυτοματοποιημένη (υδραυλική ηλεκτρονικά ελεγχόμενη) λειτουργία του συμπλέκτη.
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Νέες μετρήσεις για την κατανάλωση του 'κουβά' μου εδώ....5,5λ/100ΚΜ...
ΣΤΟ ΔΙΑΛΟ
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Το καλύτερο κιβώτιο ως προς τί; Γιατί έχει σημασία ποιο είναι το κριτήριό σου. Γενικά φαίνεται ότι για γενική χρήση το παραδοσιακό αυτόματο είναι το καλύτερο. Σε τομείς όμως όπως κατανάλωση, ταχύτητα αλλαγών και επιδόσεις μπορεί να υστερεί. Πλεονεκτεί όμως σε βολικότητα, απαλότητα, ξεκίνημα, ανηφόρες, πόλη, ρυμούλκηση κλπ.Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω μεγάλη εμπειρία με αυτόματα κιβώτια, ειδικά με όσα έχουν σειριακή λειτουργία (γι' αυτό και μάλλον δε διατύπωσα σωστά τις περισσότερες ερωτήσεις). Βασικά δε γνωρίζω τι ακριβώς επιλογές προσφέρουν τα κιβώτια αυτά, π.χ. το αυτόματο της BMW. Νόμιζα απλή και σπορ λειτουργία, αλλά απ' όσο καταλαβαίνω παίζει και η χειροκίνητη. Αν και υπέρμαχος του χειροκίνητου κιβωτίου οι τελευταίες εξελίξεις στα αυτόματα με κάνουν μάλλον ν' αναθεωρήσω, αλλά με την προϋπόθεση ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν και με σχετικά χειροκίνητο τρόπο.
Ok έχω υπόψη μου ότι μπορείς να παίζεις με τις αλλαγές των ταχυτήτων και με το γκάζι, απλά εγώ αναφερόμουν στη λειτουργία που προσομειώνει όσο περισσότερο το χειροκίνητο κιβώτιο (φαντάζομαι αυτή είναι η χειροκίνητη λειτουργία). Εκεί, αν καταλαβαίνω καλά, οι ταχύτητες αλλάζουν μόνο απ' τα paddles ή το λεβιέ; Υποθέτω αυτά μέχρι τον κόφτη, όπου η αλλαγή γίνεται αυτόματα. Δηλαδή όπως και να πατάς το γκάζι, αν δεν την αλλάξεις ο ίδιος, η ταχύτητα παραμένει αν δε φτάσουμε στον κόφτη;
Στις άλλες δυο λειτουργίες απ' όσο καταλαβαίνω οι ταχύτητες αλλάζουν αυτόματα, ανάλογα τη χρήση του γκαζιού και μέχρι κάποιο όριο στροφών, ανάλογα τη λειτουργία (απλή ή σπορ). Σωστά; Εδώ τα paddles μπορούν να χρησιμοποιηθούν; Αν είσαι π.χ. στην απλή και κατεβάσεις ταχύτητα απ' το paddle θ' αλλάξει;
Επίσης μάλλον κατανοώ τώρα καλύτερα γιατί μπορεί να μη βολέψουν κάποιον τα paddles. Αν έχεις συνηθίσει να κουμαντάρεις την αλλαγή ταχυτήτων μέσω της χρήσης του γκαζιού φαντάζομαι θα είναι πολύ πιο βολικό σε σχέση με τη χρήση των paddles. Αλλά ακόμα κι έτσι τα paddles χρειάζονται αν θες να λειτουργήσεις το αυτοκίνητο στο εύρος στροφών από το άνω όριο της σπορ λειτουργίας μέχρι τον κόφτη (αλλά ακόμα κι εκεί, αν αλλάζει η ταχύτητα στον κόφτη πάλι δεν πολυχρειάζονται τα paddles).
Έχω πιάσει το νόημα καθόλου ή απέχω ακόμα;
Πάντως όσον αφορά το κριτήριό μου για καλύτερο κιβώτιο φαντάζομαι είναι αυτό που συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο τα πλεονεκτήματα του αυτόματου και του χειροκίνητου κιβωτίου. Δηλαδή άνεση όταν δε θέλουμε να κινηθούμε με σπορ ρυθμούς και (γρήγορη) manual αλλαγή ταχυτήτων όταν το απαιτεί ο τρόπος οδήγησης, χωρίς μείωση επιδόσεων.
Είχα την εντύπωση ότι τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη εν γένει είναι πλεονεκτικότερα των 'απλών' σειριακών... Αν μη τι άλλο δε χάνεις σε επιδόσεις (αν δεν κάνω λάθος οι 3άρες π.χ. είναι πιο αργές - έστω και λίγο - με σειριακό σε σχέση με χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ με διπλό συμπλέκτη φαντάζομαι δε θα ήταν). Τώρα κάποια υπέρ των 'απλών' σειριακών που ανέφερες (βολικότητα, απλότητα, ξεκίνημα κτλ.) δεν τα είχα υπόψη μου. Αλλά και πάλι... στην πόλη π.χ. γιατί να είναι καλύτερο το απλό απ' το διπλού συμπλέκτη;
Και μια γενική ερώτηση: θα προτιμούσατε σειριακό (όχι απαραίτητα διπλού συμπλέκτη) σε σχέση με χειροκίνητο κιβώτιο σε μια BMW;
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Νέες μετρήσεις για την κατανάλωση του 'κουβά' μου εδώ....5,5λ/100ΚΜ...
...πετρέλαιο και το επόμενο δικό μου
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Νέες μετρήσεις για την κατανάλωση του 'κουβά' μου εδώ
....5,5λ/100ΚΜ...
ΣΤΟ ΔΙΑΛΟ
Ειρήνη υμίν τέκνο μου.....αγαπάτε αλλήλους!!
ΥΓ: Πριν λίγο είδα 5,3λ/100ΚΜ και 1236ΚΜ στο σύνολο αλλά δεν το έβγαλα φωτό διότι θα με δείρουν ορισμένοι εδώ μέσα..
-
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
...και το είπα πριν....που να έβαζα τη φωτό κι όλας...
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
....Έχω πιάσει το νόημα καθόλου ή απέχω ακόμα;
Πάντως όσον αφορά το κριτήριό μου για καλύτερο κιβώτιο φαντάζομαι είναι αυτό που συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο τα πλεονεκτήματα του αυτόματου και του χειροκίνητου κιβωτίου. Δηλαδή άνεση όταν δε θέλουμε να κινηθούμε με σπορ ρυθμούς και (γρήγορη) manual αλλαγή ταχυτήτων όταν το απαιτεί ο τρόπος οδήγησης, χωρίς μείωση επιδόσεων.
Είχα την εντύπωση ότι τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη εν γένει είναι πλεονεκτικότερα των 'απλών' σειριακών... Αν μη τι άλλο δε χάνεις σε επιδόσεις (αν δεν κάνω λάθος οι 3άρες π.χ. είναι πιο αργές - έστω και λίγο - με σειριακό σε σχέση με χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ με διπλό συμπλέκτη φαντάζομαι δε θα ήταν). Τώρα κάποια υπέρ των 'απλών' σειριακών που ανέφερες (βολικότητα, απλότητα, ξεκίνημα κτλ.) δεν τα είχα υπόψη μου. Αλλά και πάλι... στην πόλη π.χ. γιατί να είναι καλύτερο το απλό απ' το διπλού συμπλέκτη;
Και μια γενική ερώτηση: θα προτιμούσατε σειριακό (όχι απαραίτητα διπλού συμπλέκτη) σε σχέση με χειροκίνητο κιβώτιο σε μια BMW;Κάποια τα κατάλαβες καλά και κάποια θέλουν βελτίωση!
Μερικά κιβώτια πλέον στη χειροκίνητη (ή μήπως και στην σπορ) λειτουργία δεν αλλάζουν ούτε στον κόφτη αλλά σε κρατάνε εκεί.
Σειριακή λειτουργία δηλαδή σπρώχνω-τραβάω κι αλλάζω ταχύτητες (στη σειρά) δεν σημαίνει σειριακό κιβώτιο. Σειριακό κιβώτιο μπορεί να έχεις σε μοτοσυκλέτες και πολύ λίγες σπορ κατασκευές αλλά σειριακή λειτουργία μπορεί να έχεις και σε ημιαυτόματο και σε διπλού συμπλέκτη και σε CVT και σε συμβατικό αυτόματο.
Υποτίθεται ότι ο καλύτερος συνδυασμός είναι μετατροπέας ροπής για τις πρώτες 2 ταχύτητες και ημιαυτόματη λειτουργία από εκεί και πάνω (δεν το λέω εγώ αυτό αλλά άλλοι που ξέρουν καλύτερα). Συνδυάζει τα καλά όλων μειώνοντας τα κακά τους. Ομαλότερη εκκίνηση και τα λιγότερα σκορτσαρίσματα και πολλαπλασιαστής ροπής για τα δύσκολα ενώ κρατάει σε ανηφόρα και προχωράει αργά στο επίπεδο χωρίς να φθείρεται κάποιος συμπλέκτης ενώ μετά έχεις την οικονομικότερη και γρηγορότερη λειτουργία.
Εγώ πλέον προτιμώ αυτόματο με χειροκίνητη λειτουργία παρά χειροκίνητο αρκεί να έχει τουλάχιστον 5 ταχύτητες... για οποιοδήποτε αυτοκίνητο.
BMW FORUM