-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Γίνεται έκπτωση και στα Mini; Πόσο πάει δλδ μία 116i;Για τα Mini δεν γνωρίζω. Για την 116i ένας φίλος που πήρε προσφορά, από €29.200 (έκδοση Lifestyle + κάποια έξτρα) την δίνουν €25.200. Και ανάλογα με τήν αντιπροσωπεία μπορείς να πετύχεις ακόμα €1.000 περίπου έκπτωση.
@maxmara: Πολύ καλή τεκμηρίωση και ανάλυση. Συμφωνώ μαζί σου για κάποιους από τους οδηγούς της 335i. Άλλα έχοντας οδηγήσει την 335Ci, πιστεύω ότι πέρα από το προφίλ κάποιων οδηγών/ιδιοκτητών και την όποια πολυτέλεια του εσωτερικού, δεν υστερεί από το Nissan, τουλάχιστον σε κράτημα και χρόνους. Ίσως να υστερεί λίγο σε αίσθηση...δεν το γνωρίζω.
-
@μαξμάρα:
Καλά, το ποιος οδηγεί τι, άσ' το.
Τα καλύτερα προϊόντα ανά τομέα (αυτοκίνητα, ρούχα, ρολόγια, παπούτσα κλπ) συχνά τα φέρουν οι ελεεινότεροι των ανθρώπων. Δεν φταίει το προϊόν γι' αυτό.
Τις Πόρσε, που, κατ' εμέ, είναι τα συνολικώς καλύτερα αυτοκίνητα στον κόσμο (και η 911 το αισθητικώς κλασικότερο και αξεπέραστο) , έχεις δει ποιοι τα οδηγούν (μεταξύ άλλων);
Δεν πρέπει να παίζει ρόλο αυτό το φαινόμενο στην απόφασή σου.
Οι γύφτοι/βλάχοι στην Ελλάδα οδηγούν τα πάντα, ό,τι σηκώνει η τσέπη καθενός. Και πολλών γύφτων, σηκώνει πολύ... -
πατατεςςςςςςςς
οντως εχουν αλλαξει τα πραγματα...
ολοι ομως εχουν το δικαιωμα να αγοραζουν κατι αν πληρωνουν...
τωρα δεν με ενδιαφερει αν την Μπεμπα την εχει και καποιος που δεν ξερει...αυτο με απασχολει σε πολυ ακριβα οχηματα...πχ Φερραρι Πορσε κλπ...
αλλα και παλι this is life....οσον αφορα τα ρολογια...οι καλες μαρκες δεν ειναι ευρεως γνωστες..
ρουχα και ειδη ενδυσης οκ... -
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
@μαξμάρα:
Καλά, το ποιος οδηγεί τι, άσ' το.
Τα καλύτερα προϊόντα ανά τομέα (αυτοκίνητα, ρούχα, ρολόγια, παπούτσα κλπ) συχνά τα φέρουν οι ελεεινότεροι των ανθρώπων. Δεν φταίει το προϊόν γι' αυτό.
Τις Πόρσε, που, κατ' εμέ, είναι τα συνολικώς καλύτερα αυτοκίνητα στον κόσμο (και η 911 το αισθητικώς κλασικότερο και αξεπέραστο) , έχεις δει ποιοι τα οδηγούν (μεταξύ άλλων);
Δεν πρέπει να παίζει ρόλο αυτό το φαινόμενο στην απόφασή σου.
Οι γύφτοι/βλάχοι στην Ελλάδα οδηγούν τα πάντα, ό,τι σηκώνει η τσέπη καθενός. Και πολλών γύφτων, σηκώνει πολύ...ετσι ακριβως...
και σε 350Ζ εχω δει τυπαδες με χοντρες χρυσες αλυσιδες στο λαιμο και λουστρινε παπουτσι...
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Καλό το 335i, αλλά λέω να το δώσω ανταλλαγή με το 370Ζ και ας 'χάσω' 10 χιλιάρικα .
Πρσωπική άποψη, ότι θα το μετανοιώσεις αν το κάνεις.
Fabulous car, no character
Δεκτόν και σεβαστή η άποψή σου! Εξ΄άλλου δεν έχω οδηγήσει το Nissan ποτέ.
Η BMW 'σκοράρει' στην πολυτέλεια, στην πρακτικότητα (4 θέσεις), στην τιμή μεταπώλησης (πιθανώς) αλλά κυρίως στο εκπληκτικό μοτέρ των 306+ ίππων (το '+' επειδή πολλοί υποψιάζονται ή ισχυρίζονται ότι η BMW έκοψε μερικούς ίππους στα διαφημστικά φυλλάδιά της για λόγους positioning!). Χαλαρά και φθηνά το μοτέρ φθάνει τα 360 άλογα με ροπή απο το ρελαντί, ντροπιάζοντας πανάκριβα Cayman, 911, κτλ. σε σωστά χέρια, τουλάχιστον σε ευθείες.
Ωστόσο, δεν παύει να είναι η 'ακριβή' έκδοση ενος αυτοκινήτου που βγαίνει σε σεντά, convertible, estate και coupe με μηχανές-κηδεία απο 1.6λτ. Αυτό αφαιρεί απο κάτι απο την αίγλη του (παρόλο που, αντικειμενικά, ίσως να μην σημαίνει και τίποτα, αλλά το αυτοκίνητο για μάς είναι και αισθηματική υπόθεση).
Με χαλάει και το γεγονός ότι πολλοί έταιροι συνοδηγοί 335 είναι τυπάκια με ροζ ακριβά πουκάμισα και πούρα ανα χείρας ή κυριές ΒΠ who wouldn't care less εάν το αυτοκίνητο έχει μπρός-πίσω-δεξιά-αριστερά την κίνηση.
Το 350Ζ (και, υποψιάζομαι το 370Ζ) απευθύνεται σε harcore οδηγούς ή, τουλάχιστον, σε αυτούς που νομίζουν ότι είναι .
To θέμα είναι, εσένα σου αρέσει? Σε ικανοποιεί? Άσε ποιοι το οδηγούν! Και η Μ3 βγαίνει σε 316, αλλά δε παύει να είναι...Μ3 και απιστεύτως fun-to-drive!!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
- Τα καθίσματαα της BMW τα στάνταρ, όντως δεν είναι και πολύ καλά (αλλά καλύτερα απο όσο φαίνονται οπτικά). Όμως τα Sport καθίσματα είναι κορυφαία και είναι στάνταρ στις κουπέ.
ουτε στις κουπε ειναι στανταρ.
-
πράγματι 320 coupe και παίρνεις καθίσματα 316 sedan... πιο μικρά καθίσματα (σε πλάτος) δεν έχω δει...
όσοι πάτε να το δείτε σε αντιπροσωπεία, τσεκάρετε την εξάτμιση... τόσο λάθος τοποθέτηση (δείχνει σαν ξεχαρβαλωμένη) ούτε σε alfa romeo -
ρε παιδια στα μοντελα της bmw με το συστημα x-drive η κατανομη της κινησης στους αξονες πως γινεται?? Γτ τωρα τελευταια μου λενε κατι κουλα... (εγω ξερω για 40% εμπρος κ 60 πισω)
-
Σωστά τα λες μόνο που στο Χ6 το 60% του πίσω άξονα μπορεί να το πάρει ακόμα και ο ένα τροχός λόγο νέου διαφορικού.
-
Ο χρήστης jimded έγραψε:
- Τα καθίσματαα της BMW τα στάνταρ, όντως δεν είναι και πολύ καλά (αλλά καλύτερα απο όσο φαίνονται οπτικά). Όμως τα Sport καθίσματα είναι κορυφαία και είναι στάνταρ στις κουπέ.
ουτε στις κουπε ειναι στανταρ.
Και τα standard και τα 'sport' δεν κάνουν αν είσαι 1.90+ πάντως....
-
Ο χρήστης Leon_G έγραψε:
ρε παιδια στα μοντελα της bmw με το συστημα x-drive η κατανομη της κινησης στους αξονες πως γινεται?? Γτ τωρα τελευταια μου λενε κατι κουλα... (εγω ξερω για 40% εμπρος κ 60 πισω)Μεταβάλλεται συνεχώς....δεν είναι σταθερή η κατανομή. Απλά μέχρι 40% μπορεί να πάει μπροστά. Συνήθως είναι 5% μπροστά και 95% πίσω και εάν χρειαστεί το ποσοστό μεταβάλλεται μέχρι 40%-60%. Αυτό τουλάχιστον ισχύει στην 330xi (Ε46) που έχουμε, δεν γνωρίζω εάν στα SUV δουλεύει ιδιαφορετικά, εκτός από το Χ6 που ισχύει αυτό που λέει ο konstadas.
-
Καλημέρα,
Εμένα τα στάνταρτ που έχω στο δικό μου με βολεύουν, τα σπόρ στην Ε93 του προϊσταμένου όχι.....είμαι 1,92
-
Εγω που ειμαι 2,00 με βολευουν μια χαρα τα σπορ καθισματα ! σε ολους τους τομεις...
Ειμαι ακριβως 1,98 και ζυγιζω 93 κιλα ! παιζει ρολο και ο ογκος στο σωμα ε ? -
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Εγω που ειμαι 2,00 με βολευουν μια χαρα τα σπορ καθισματα ! σε ολους τους τομεις...
Ειμαι ακριβως 1,98 και ζυγιζω 93 κιλα ! παιζει ρολο και ο ογκος στο σωμα ε ?Mα φυσικά παίζει όλο......είσαι μια χαρά εσύ, ενώ εγώ με 1,92 & 105+ Kg.... ......δεν χωράω στο πλάτος!
ΥΓ: Δεν θέλω σχόλια για 'το πλάτος' έτσι??
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Εγω που ειμαι 2,00 με βολευουν μια χαρα τα σπορ καθισματα ! σε ολους τους τομεις...
Ειμαι ακριβως 1,98 και ζυγιζω 93 κιλα ! παιζει ρολο και ο ογκος στο σωμα ε ?Εγώ στο 1.90 και στα 90 κιλά δεν προβληματίζομαι στο πλάτος ή ακόμα και στο ύψος, αν και θα προτιμούσα το κάθισμα να κατεβαίνει πιο χαμηλά.
Προβληματίζομαι στα πόδια, καθώς 'βρίσκουν' στα πλαινά του καθίσματος (ουσιαστικά εκτός 'μπάκετ'). Δεν μπορώ να απομακρυνθω αρκετά πίσω καθώς το τιμόνι θα είναι πολύ μακριά.
Καταραμένα ηλεκτρικά καθίσματα, προορισμένα μόνο για ανήμπορους Αμερικάνους ή 80χρονους Ευρωπαίους.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
ρε παιδια στα μοντελα της bmw με το συστημα x-drive η κατανομη της κινησης στους αξονες πως γινεται?? Γτ τωρα τελευταια μου λενε κατι κουλα... (εγω ξερω για 40% εμπρος κ 60 πισω)
Μεταβάλλεται συνεχώς....δεν είναι σταθερή η κατανομή. Απλά μέχρι 40% μπορεί να πάει μπροστά. Συνήθως είναι 5% μπροστά και 95% πίσω και εάν χρειαστεί το ποσοστό μεταβάλλεται μέχρι 40%-60%. Αυτό τουλάχιστον ισχύει στην 330xi (Ε46) που έχουμε, δεν γνωρίζω εάν στα SUV δουλεύει ιδιαφορετικά, εκτός από το Χ6 που ισχύει αυτό που λέει ο konstadas.
Στο X drive καθε αξονας,μπορει να παρει μεχρι και το 100% της ροπης.
Η κατανομη οντως δεν ειναι στεθερη.Το 40-60 αναφερεται σε ευθεια πορεια με σταθερη ταχυτητα. -
Ναι το 40 – 60 είναι μεταβαλλόμενο αλλά στο Χ6 (μιας και το έχω και το βλέπω συχνά ) το 60% που έχει ο πίσω άξονας μπορεί να το πάρει ο ένας μόνο τροχός.
Έχει και σχετική ένδειξη στην οθόνη στο ταμπλό.
-
-
Μετα τη Ζ4Μ τωρα και η Ζ2 ακυρωνεται.
-
H Z4M ακυρώθηκε επισήμως? Κάποιο λινκ υπάρχει ?
Την έχουν κάνει σφεντόνα εκεί στο Μόναχο μου φαίνεται και μας παίρνουν τα σκάγια! Βγάζουν κάτι πολύ υψηλών προδιαγραφών (Χ5Μ κλπ) και τα 'σωστά' τα πετάνε στα σκουπίδια.
Κάτσε για κανα δυο χρόνια να συνεχίσουν οι χοντρές σφαλιάρες στις πωλήσεις και θα δεις μετά και Ζ4Μ και Ζ2 και Ζ2Μ και 1 series M κλπ
Όσες αυτοκινούμενες μπανιέρες (πες με Μ SUV και θα καταλάβω) και να πουλήσουν τόσα θα χάνουν και από Καιμαν/Μποξστερ κλπ που θα αλωνίζουν μοναχές τους.
Καληνύχτα και καλή τύχη BMW ...
BMW FORUM