-
Καλήμέρα και πάλι. Εκτός από το turbo που έχει τις ευαισθησίες του, σε εσάς που είστε κάτοχοι Bravo t-jet από λοιπά προβλήματα πως πάτε? το λέω γιατι κάποια Ιταλάκια σε μια ομάδα στο facebook είχαν πρόβλημα με κάποιο θόρυβο στο πίσω μέρος (ανάρτηση), άλλοι με το παράθυρα οδηγού-συνοδηγού, ενώ κάποιοι άλλοι με το ηχοσύστημα !
Δεν είμαι κολλημένος με καμιά σχολή αυτοκινήτων αλλά από Fiat δεν έχω καμιά εμπειρία, μιας και στην οικογένεια έχουμε Opel και VW. Εκτός του παράγοντα μηχανής, νομίζεται ότι η Fiat (το bravo , ειδικότερα που με ενδιαφέρει) ακόμη και σήμερα έχει πρόβλημα με τα ηλεκτρικά? χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι οι άλλοι δεν έχουν. Απλά τα σχόλια από τα ιταλάκια δεν ήταν ενθαρυτικά -
Ο χρήστης NIAN έγραψε:
Καλήμέρα και πάλι. Εκτός από το turbo που έχει τις ευαισθησίες του, σε εσάς που είστε κάτοχοι Bravo t-jet από λοιπά προβλήματα πως πάτε? το λέω γιατι κάποια Ιταλάκια σε μια ομάδα στο facebook είχαν πρόβλημα με κάποιο θόρυβο στο πίσω μέρος (ανάρτηση), άλλοι με το παράθυρα οδηγού-συνοδηγού, ενώ κάποιοι άλλοι με το ηχοσύστημα !
Δεν είμαι κολλημένος με καμιά σχολή αυτοκινήτων αλλά από Fiat δεν έχω καμιά εμπειρία, μιας και στην οικογένεια έχουμε Opel και VW. Εκτός του παράγοντα μηχανής, νομίζεται ότι η Fiat (το bravo , ειδικότερα που με ενδιαφέρει) ακόμη και σήμερα έχει πρόβλημα με τα ηλεκτρικά? χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι οι άλλοι δεν έχουν. Απλά τα σχόλια από τα ιταλάκια δεν ήταν ενθαρυτικάΤο Bravo από ποιοτικής πλευράς είναι καταπληκτικό για ιταλικό αμάξι αυτής της κατηγορίας και αυτής της τιμής.
Από αυτά που ανέφερες: η πίσω ανάρτηση είναι το μοναδικό βασικό μειονέκτημα του Bravo. Δεν είναι πρόβλημα κατασκευαστικό, αλλά επιλογής τεχνολογίας (ημιάκαμπτος άξονας). Δεν τρίζει ή κάτι τέτοιο, απλά είναι κάπως ξερό στις λακκούβες.
Το στερεοφωνικό απλά δεν ξέρουν να το ρυθμίσουν και δε διαβάζουν το ριμάδι το manual! Και δεν παίζει μερικά cd-r, κάτι που είναι πολύ συνηθισμένο από radio-cd του εμπορίου.
Με τα ηλεκτρικά γενικότερα δεν έχω κανένα πρόβλημα, ούτε έχω ακούσει κάτι. Δεν ξέρω, αλλά το βλέπω πολύ δύσκολο να έχουν γενικό πρόβλημα τα ηλεκτρονικά του-με προμηθευτές Magneti marelli και Bosch το κόβω λίγο δύσκολο να υπάρχει γενικό πρόβλημα. Εξάλλου, κανένα σημερινό αυτοκίνητο πλέον δε νομίζω πως έχει σοβαρά προβλήματα με τα ηλεκτρικά του.
Μην το φοβάσαι από πλευράς ποιότητας το Bravo. Από όσα μικρομεσαία έχω μπει που έψαχνα τι θα πάρω 4 μήνες πριν ήταν χαλαρά το ποιοτικότερο μέσα , εκτός από το Golf VI. Και όμως... Μην κολλάς που είναι Fiat. Κάνε ένα test drive και θα το καταλάβεις με τη μία. -
Ο χρήστης tjetopoulos έγραψε:
Nα ρωτησω κατι αγαπητοι φιλοι μηπως και γνωριζει κανενας.Γινεται να βαλω με καποιο τροπο στο bravo t jet 120 το ψηφιακο μπαρομετρο(turbo) του 150 και αν οχι ποσο κοστιζει η τοποθετηση καποιου aftermarket καλης ποιοτητας?Sorry που το αναπαραγω το ερωτημα αλλα επειδη δεν πηρα απαντηση ειπα να ξαναδοκιμασω αλλη μια φορα
-
μετά απο τις πρώτες 11 μέρες συμβίωσης και έχοντας γράψει 1.250 χλμ με το bravo οι εντυπώσεις μου είναι οι εξής
- η θέση οδήγησης με το συγκεκριμένο κάθισμα στην έκδοση, sport με τα 150 ps, είναι ξεκούραστη, ανατομική και στηρίζει το σώμα πολύ καλά, και μετά απο πολύωρο ταξίδι βγαίνεις 'ατσαλάκωτος', φανταστική!!
- το εσωτερικό του είναι ποιοτικό και με έναν εξαιρετικό σχεδιασμό που μόνο ώς μουντό και μονότονο δεν μπορείς να το περιγράψεις, αντίθετα είναι έξυπνα σχεδιασμένο και σε κάνει να μην θέλεις να βγείς απο μέσα! επίσης είναι όλα στις σωστές θέσεις μαζί με αρκετές θέσεις για να τοποθετήσεις οτιδήποτε κουβαλάς μαζί σου.
- στον δρόμο με μια λέξη είναι 'ταξιδιάρικο'!! αθόρυβο καταπίνει χιλιόμετρα, προσπερνάει αστραπιαία, ακόμα και με πλήρες φορτίο. δεν σε κουράζει καθόλου ο κινητήρας του , που με ένα πάτημα του γκαζιού έχεις προσπεράσει ότι σε ενοχλεί.
αλλά αυτό που με εντυπωσίασε είναι ότι δεν χρειάζεται να κατεβάσεις ταχύτητα για να ανοίξει το αυτοκίνητο. ακόμα και να έχεις έκτη ταχύτητα και 100χλμ/ώρα, απλά πατάς το γκάζι και το αυτοκίνητο ανοίγει με έναν πολύ γλυκό τρόπο, ούτε ζόρια, ούτε τίποτα!
όλα τα παραπάνω έχοντας ενεργοποιημένο πάντα το sport.
μέσα στην πόλη το δουλεύω απενεργοποιημένο.
πάντως η μηχανή μου φάνηκε 'σφιχτή' όταν το πήρα την πρώτη μέρα, τώρα όσο πάει γίνεται και καλύτερη, 'ανοίγει' σταδιακά, και μέχρι στιγμής το πάω μέχρι 4.00στρ/1΄ , εκτός απο σήμερα όπου την 3η, 4η και 5η ταχύτητα την πήγα 2-3 φορες μέχρι 5.000στρ/1΄.
αρχίζω να το ανοίγω σταδιακά.
η κατανάλωση του μέχρι στιγμής είναι 9,7 lt/100χλμ και κάθε μέρα πέφτει.
και τέλος, μα φυσικά το σχήμα το αυτοκινήτου και ο σχεδιασμός του που 'χάνει' πολύ στις φωτογραφίες. απο κοντά είναι το κάτι άλλο και κάθε πρωϊ που το βλέπω και με πάει στην δουλειά με φτιάχνει το κέφι!!
bravo στους Ιταλούς, 'ζωγράφισαν' σε όλους τους τομείς με το συγκεκριμένο μοντέλο!!
συγνώμη για το 'σεντόνι'!!! -
Μετά από 6.000 χλμ (πως περνάει ο καιρός...) θα συμφωνήσω και με το παραπάνω με όσα είπε ο Πάνος, εκτός από την ανάρτηση: ΚΑΘΕ λακκούβα και γουβίτσα και νεροφάγωμα του δρόμου περνάει στην καμπίνα. Προφανώς, έχει να κάνει κυρίως με το λεπτό προφίλ των ελαστικών. Αλλά και με τον καταραμένο ημιάκαμπτο πίσω. Γκρρρ...
Τελικά, το Bravo το έχει παρατήσει το Fiat Group. Καμία τροποποίηση της γκάμας, ούτε facelift, ούτε τίποτα. Ωραία θα ήταν να έβαζαν τον καινούργιο τον 1.8 turbo που θα βάλουν στην Lancia και στην AR. Αλλά δεν το βλέπω. Γενικά, νομίζω πως θέλουν να πριμοδοτήσουν την Lancia Delta έναντι του Bravo, που είναι το ίδιο πράγμα περίπου (δείτε τα σαλόνια και των 2: οι ομοιότητα βγάζει μάτι!) με επιμηκισμένο αμάξωμα και επιλογές για παραπάνω (ξεγυρισμένους ) εξοπλισμούς. Για το ίδιο αυτοκίνητο πληρώνεις αρκετά παραπάνω, πχ. Bravo Sport: 19.800€ VS Lancia Delta Oro 150ps: 22.700€. Διαφορά 900€ με το καλημέρα, και βάλε τα καλούδια που σίγουρα θα λιμπιστεί ο υποψήφιος πελάτης και κάνουν ένα σκασμό λεφτά, κάνουν καλή διαφορά στο λογαριασμό, έτσι; Και στις βασικές εκδόσεις των 120ps η διαφορές είναι ακόμα πιο μεγάλες.
Προς τη Sport πλευρά έρχεται η 149. Και εκεί θα είναι προφανώς μεγαλύτερο το περιθώριο κέρδους. Άρα, το Bravo ψιλοεπικαλύπτει το product line του Fiat Group. Όχι πως θα το σταματήσουν, αλλά θα θα το 'ρίξουν'. Βλέπω να το πουλάμε 'σκοτωμένα' όταν θα έρθει η ώρα του... Το καλό είναι πως κάτι μου λέει πως θα θα αντέξει μια χαρά στο χρόνο! -
διάβασα ότι η FIAT προτίθεται να εφαρμόσει την τεχνολογία multiair σε ατμοσφαιρικούς και υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες της σειράς fire άρα ενδεχομένως και στο Bravo. Αυτό εάν μπορεί να γίνει και το κάνει θα δώσει πιστεύω ώθηση στο Bravo καθώς θα δώσει παραπάνω ή ίδια ισχύ στο αμάξι με σημαντική μείωση της κατανάλωσης συν ότι ανεβάζει τεχνολογικά το επίπεδο του αυτοκινήτου. Αυτό βέβαια εάν γίνει θα γίνει προς το τέλος του 09 ή το 10.
-
Ο χρήστης empak έγραψε:
διάβασα ότι η FIAT προτίθεται να εφαρμόσει την τεχνολογία multiair σε ατμοσφαιρικούς και υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες της σειράς fire άρα ενδεχομένως και στο Bravo. Αυτό εάν μπορεί να γίνει και το κάνει θα δώσει πιστεύω ώθηση στο Bravo καθώς θα δώσει παραπάνω ή ίδια ισχύ στο αμάξι με σημαντική μείωση της κατανάλωσης συν ότι ανεβάζει τεχνολογικά το επίπεδο του αυτοκινήτου. Αυτό βέβαια εάν γίνει θα γίνει προς το τέλος του 09 ή το 10.Η τεχνολογία multiair θα είναι διαθέσιμη από το Γενάρη του 2010 σε όλα σχεδόν τα μοντέλα του ομίλου.Ο 1400αρης με mair σε MiTo/GPunto restyling-Delta/Bravo/Αlfa 940 και φυσικά ο μικρός 900αρης mair σε 500/Panda/Lancia 846.
Πρώτα θα εμφανισθεί η υπερτροφοδοτούμενη έκδοση με τους 135 ίππους,εν συνεχεία η ατμοσφαιρική με τους 105 και μετά η υπερτροφοδοτούμενη με τους 165.
Αντιθέτως τον 1800Di θα τον αποκτήσουν.... επιλεκτικά κάποια μοντέλα.Το Bravo είναι ένα από αυτά που δεν θα τον αποκτήσει. -
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
Μετά από 6.000 χλμ (πως περνάει ο καιρός...) θα συμφωνήσω και με το παραπάνω με όσα είπε ο Πάνος, εκτός από την ανάρτηση: ΚΑΘΕ λακκούβα και γουβίτσα και νεροφάγωμα του δρόμου περνάει στην καμπίνα. Προφανώς, έχει να κάνει κυρίως με το λεπτό προφίλ των ελαστικών. Αλλά και με τον καταραμένο ημιάκαμπτο πίσω. Γκρρρ...
Τελικά, το Bravo το έχει παρατήσει το Fiat Group. Καμία τροποποίηση της γκάμας, ούτε facelift, ούτε τίποτα. Ωραία θα ήταν να έβαζαν τον καινούργιο τον 1.8 turbo που θα βάλουν στην Lancia και στην AR. Αλλά δεν το βλέπω. Γενικά, νομίζω πως θέλουν να πριμοδοτήσουν την Lancia Delta έναντι του Bravo, που είναι το ίδιο πράγμα περίπου (δείτε τα σαλόνια και των 2: οι ομοιότητα βγάζει μάτι!) με επιμηκισμένο αμάξωμα και επιλογές για παραπάνω (ξεγυρισμένους ) εξοπλισμούς. Για το ίδιο αυτοκίνητο πληρώνεις αρκετά παραπάνω, πχ. Bravo Sport: 19.800€ VS Lancia Delta Oro 150ps: 22.700€. Διαφορά 900€ με το καλημέρα, και βάλε τα καλούδια που σίγουρα θα λιμπιστεί ο υποψήφιος πελάτης και κάνουν ένα σκασμό λεφτά, κάνουν καλή διαφορά στο λογαριασμό, έτσι; Και στις βασικές εκδόσεις των 120ps η διαφορές είναι ακόμα πιο μεγάλες.Προς τη Sport πλευρά έρχεται η 149. Και εκεί θα είναι προφανώς μεγαλύτερο το περιθώριο κέρδους. Άρα, το Bravo ψιλοεπικαλύπτει το product line του Fiat Group. Όχι πως θα το σταματήσουν, αλλά θα θα το 'ρίξουν'. Βλέπω να το πουλάμε 'σκοτωμένα' όταν θα έρθει η ώρα του... Το καλό είναι πως κάτι μου λέει πως θα θα αντέξει μια χαρά στο χρόνο!
συμφωνούμε γάτε
απλά για την πίσω ανάρτηση, προσωπικά είμαι ευχαριστημένος σε γενικές γραμμές, αμα το συγκρίνω με το άλλο της οικογένειας, που είναι η fabia, σε σύγκριση οι μεταξύ τους πίσω άξονες, έχω να πω οτι η fabia είναι ακόμα πιο 'ξερή' σε αντίδραση περνόντας απο ένα σαμαράκι ,αντίθετα με το bravo που δεν έχει τόσο 'ξερή' αντίδραση.
όσον αφορά τους κ@λόδρομους που έχουμε, φοβάμαι περισσότερο το χαμηλό προφίλ των ελαστικών και αποφεύγω τις λακούβες, όποιος ο διάολος το λιβάνι!!!
αλλιώς όταν περπατάς σε εθνική με καλή άσφαλτο, που δυστυχώς δεν διαρκεί πολύ, μιας και όλο και ένα φάγωμα θα υπάρχει, η αίσθηση που σου δίνει είναι πολύ καλή.επίσης αυτό που μου άρεσε πολύ είναι η στεφάνη του τιμονιού, και η αίσθηση που σου αφήνει.
-
είναι φρόνιμο που δεν θα τοποθετήσουν τον 1800Di στο bravo καθώς αυτό μπέρδευε λίγο και τα target group που κάθε μάρκα απευθύνεται ή το image που κάθε μάρκα αποπνέει αλλά και μόνο με την τοποθέτηση του mair στο bravo νομίζω ότι το αυτοκίνητο γίνεται πιο ολοκληρωμένο και αυξάνεται το μερίδιο της αγοράς του καθώς ένα από τα αδύνατα σημεία του σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι η κατανάλωση (για όποιους το λαμβάνουν υπόψη)
-
Σημερα το ειδα πρωτη φορα σε ασημι. Μα ποσο ασχημο δειχνει σε ασημι; Ο ιδιοκτητης δεν το ειδε πριν το παραγγειλει; Ημαρτον. Γκρι ftw!
-
γενικά ο κινητήρας ανοίγει αρκετά με το καιρό και ειδικά με το σπορ πρόγραμμα είναι πολύ εμφανές αυτο.. εμένα ακόμα με εντυπωσιάζει πως ενας τόσο μικρός κινητήρας κίνει τόσο σβέλτα ενα βαρύ αμάξι.. ειδικά προχθες που έκανα μια ψιλοκόντρα(80-180χμ/ω) με μια 320i και τον άφησα πολλάαα μέτρα μακριά στην εθνική γέλαγαν και τα μουστάκια μου οταν με πλησίασε και κοίταγε το αμάξι με απορία..
όσο για την άνεση μια χαρά μου φαίνεται... δε ξέρω αν έχουν μαλακώσει καθόλου τα ελατήρια ή αν συνήθισα αλλά εκει που μου φαινόταν στην αρχή πως ο ημιάκαμπτος κοπανάει ενα κλικ παραπάνω τώρα μου φαίνεται μια χαρά.. και φοράει και τα potenza re050a που θεωρούνται αρκετά θορυβώδη και μη άνετα αν δε κάνω λάθος.
αν έχω ενα παράπονο είναι πως το αμάξι σε προκαλέι να τρέχεις.. έτσι την πάτησα σε μια ευθεία μετά την σπάρτη πριν το ΚΕΕΜ που με τσίγκλισε ενα golf tsi και κατόπιν θυμήθηκα πως εκει έχει φωτογραφικό ρανταρ.. ελπίζω να μην λειτουργούσαν αλλιώς θα τρέχουμε στα δικαστήρια..
-
Ο χρήστης empak έγραψε:
ένα από τα αδύνατα σημεία του σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι η κατανάλωση (για όποιους το λαμβάνουν υπόψη)Ναι οντως θα ηταν μειονεκτημα, αν οι κινητηρες του Bravo ηταν αντιστοιχης αποδοσης με τους αλλους...αλλα με το συμπαθειο κιολας...γαζωνουν κατιτις παραπανω.... εξου και καποιο αντικτυπο στην καταναλωση. Nothing comes for free...
Δεν υποννοω πως οι αλλοι κινητηρες ειναι χειροτεροι...απλα...αλλα settings, αλλες αποδοσεις... αλλες καταναλωσεις...
-
Ο χρήστης stred έγραψε:
γενικά ο κινητήρας ανοίγει αρκετά με το καιρό και ειδικά με το σπορ πρόγραμμα είναι πολύ εμφανές αυτο.. εμένα ακόμα με εντυπωσιάζει πως ενας τόσο μικρός κινητήρας κίνει τόσο σβέλτα ενα βαρύ αμάξι.. ειδικά προχθες που έκανα μια ψιλοκόντρα(80-180χμ/ω) με μια 320i και τον άφησα πολλάαα μέτρα μακριά στην εθνική γέλαγαν και τα μουστάκια μου οταν με πλησίασε και κοίταγε το αμάξι με απορία..
...Όντως, οι περισσότεροι δεν ξέρουν τι καπνό φουμάρει το αμάξι, βλέπουν Fiat και σου λένε 'κάνε πέρα μικρέ να περάσω' και ξαφνικά βλέπουν τα πίσω φανάρια και αναρωτιούνται τι γίνεται! Πολύ το ευχαριστιέμαι όταν γίνεται αυτό!
-
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
γενικά ο κινητήρας ανοίγει αρκετά με το καιρό και ειδικά με το σπορ πρόγραμμα είναι πολύ εμφανές αυτο.. εμένα ακόμα με εντυπωσιάζει πως ενας τόσο μικρός κινητήρας κίνει τόσο σβέλτα ενα βαρύ αμάξι.. ειδικά προχθες που έκανα μια ψιλοκόντρα(80-180χμ/ω) με μια 320i και τον άφησα πολλάαα μέτρα μακριά στην εθνική γέλαγαν και τα μουστάκια μου οταν με πλησίασε και κοίταγε το αμάξι με απορία..
...Όντως, οι περισσότεροι δεν ξέρουν τι καπνό φουμάρει το αμάξι, βλέπουν Fiat και σου λένε 'κάνε πέρα μικρέ να περάσω' και ξαφνικά βλέπουν τα πίσω φανάρια και αναρωτιούνται τι γίνεται! Πολύ το ευχαριστιέμαι όταν γίνεται αυτό!
η 320 αντιμετωπιζει προβληματα με golf 122αρια, εννοειται οτι το bravo θα τη καταπιει
αλλα επιμενουν ατμοσφαιρα βλεπεις -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
ένα από τα αδύνατα σημεία του σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι η κατανάλωση (για όποιους το λαμβάνουν υπόψη)
Ναι οντως θα ηταν μειονεκτημα, αν οι κινητηρες του Bravo ηταν αντιστοιχης αποδοσης με τους αλλους...αλλα με το συμπαθειο κιολας...γαζωνουν κατιτις παραπανω.... εξου και καποιο αντικτυπο στην καταναλωση. Nothing comes for free...
Δεν υποννοω πως οι αλλοι κινητηρες ειναι χειροτεροι...απλα...αλλα settings, αλλες αποδοσεις... αλλες καταναλωσεις...
Εντάξει, η ιπποδύναμη είναι καλός λόγος όντως, αλλά είναι και άλλοι λόγοι: 1) Αυξημένο βάρος αυτοκινήτου, 2) Μεγάλο πλάτος ελαστικών, 3) Έλλειψη άμεσου ψεκασμού, 4) Μικρό εύρος στροφών με ροπή ψηλά σε συνδυασμό με κοντές ταχύτητες.
Για σύγκριση δείτε τους TSI σε Golf και Leon: σαφώς χαμηλότερες καταναλώσεις. Πάντως, στην εθνική νομίζω πως είναι μια χαρά τα πράγματα: συνήθως καίω 7,5, το πολύ 8,0, λίτρα/100χλμ. Μια χαρά είναι. Αλλά εντός πόλης το 10άρι το έχω στο νερό. Ευτυχώς που είμαι επαρχία και τα πιο πολλά χλμ τα κάνω εθνική! -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
γενικά ο κινητήρας ανοίγει αρκετά με το καιρό και ειδικά με το σπορ πρόγραμμα είναι πολύ εμφανές αυτο.. εμένα ακόμα με εντυπωσιάζει πως ενας τόσο μικρός κινητήρας κίνει τόσο σβέλτα ενα βαρύ αμάξι.. ειδικά προχθες που έκανα μια ψιλοκόντρα(80-180χμ/ω) με μια 320i και τον άφησα πολλάαα μέτρα μακριά στην εθνική γέλαγαν και τα μουστάκια μου οταν με πλησίασε και κοίταγε το αμάξι με απορία..
...Όντως, οι περισσότεροι δεν ξέρουν τι καπνό φουμάρει το αμάξι, βλέπουν Fiat και σου λένε 'κάνε πέρα μικρέ να περάσω' και ξαφνικά βλέπουν τα πίσω φανάρια και αναρωτιούνται τι γίνεται! Πολύ το ευχαριστιέμαι όταν γίνεται αυτό!
η 320 αντιμετωπιζει προβληματα με golf 122αρια, εννοειται οτι το bravo θα τη καταπιει
αλλα επιμενουν ατμοσφαιρα βλεπειςΝομίζω πως θα κλάψουν μανούλες σε όσους κατασκευαστές δεν αποκτήσουν μικρούς φτηνούς τουρμπάτους κινητήρες: όταν το έψαχνα για αμάξι πριν από κανα 4μηνο έκανα test drive και το 1.6 Focus με τους 115 ίππους. Επειδή είχα οδηγήσει ήδη το Bravo, μου φάνηκε ΧΕΛΩΝΑ!
-
Το bravάκι μου κατέφθασε, το είδα σήμερα στην αντιπροσωπεία(150 sport λευκό)!!!
Είχαν αρχίσει ήδη να περνάνε τον κοτσαδόρο και θα το παραλάμβανα μέχρι το τέλος της
βδομάδας, αλλά θα χρειαστεί να κάνω λίγη υπομονή ακόμη για να
με πιάσει η μείωση στα τέλη ταξινόμησης
(άντε πάρτε μιαν απόφαση ρε παιδιά να βγουν οι πινακίδες, δεν κρατιέμαι ).
Πάντως το αμάξι είναι έρωτας
Είναι απίστευτο το πόσο εντυπωσιακό είναι από κοντά, σε σχέση με τις φωτογραφίες.
Θα πρέπει να περάσουν πολλάαααα χρόνια για να λιμπιστώ άλλο αυτοκίνητο(μάλλον μέχρι να βγάλει καινούριο μοντέλο η φίατ ).
Όταν θα το πάρω με βλέπω για κανά μήνα να πίνω κάθε βράδυ το ποτάκι μου στο σαλόνι του
με το μάνιουαλ αγκαλιά (μετά τη βόλτα βέβαια )
Οδηγικές εντυπώσεις να περιμένετε δλδ κατά το πάσχα, αν και νομίζω πως το έχετε εξαντλήσει το θέμα
οι ευτυχείς κάτοχοι!Υ.Γ.: Λάστιχα φοράει τα michelin primacy. Τι ξέρουμε γι' αυτά?
Νομίζω πως έχω διαβάσει καλά λόγια εδώ μέσα -
Ο χρήστης dimidekas έγραψε:
Υ.Γ.: Λάστιχα φοράει τα michelin primacy. Τι ξέρουμε γι' αυτά?
Μέτρια είναι
-
καλοτάξιδο και να το χαρείς!
χαράς το κουράγιο σου πάντως που θα περιμένεις μέχρι να μειωθούν τα τέλη ταξινόμησης.
ενημέρωσε για πόσα θα γλιτώσεις? έχει ενδιαφέρον.όσο για τα λάστιχα, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να μην έρχονται όλα τα μοντέλα με την ίδια μάρκα ελαστικών? ή μ΄αυτήν που να του ταιριάζει περισσότερο.
το δικό μου είναι με τα continental sportcontact, ωραίο λάστιχο και ιδιαίτερα όταν 'ζεσταίνετε'. νομίζω ότι του ταιριάζει.
για τα michelin, έχω μάθει οτι φθείρονται πιο γρήγορα, αλλά στο λέω με κάθε επιφύλαξη,αλλα όπως και τα δικά μου είναι επίφοβα λόγω προφίλ. .καλοτάξιδο και πάλι!!
-
Ευχαριστώ για τις ευχές!
Ο πωλητής μου είπε ότι τα τέλη ταξινόμησης για το sport είναι γύρω στο χιλιάρικο, οπότε
μιλάμε μάλλον για 500 ευρώ αν μειωθούν κατά 50% όπως λένε. Στην αντιπροσωπεία πάντως είναι πολύ σίγουροι για την άμεση εφαρμογή του μέτρου
Εδώ που τα λέμε όσο είναι πρώτο θέμα στις ειδήσεις αν ήταν να πουληθούν και 5-10 αυτοκίνητα πάνε κι
αυτά
Οπότε θα πρέπει άμεσα ή να το εφαρμόσουν ή να το ξεκόψουν.Ελπίζω να μην πάρει πάνω από
βδομάδα η όλη υπόθεση.
Αυτό που λες για τα λάστιχα θα ήταν το ιδανικό, αλλά τα αλλάζουν
ανάλογα με την καλύτερη προσφορά.
Για δείτε εδώ http://www.michelin.gr/greece/front/aff ... 0301144632
Λέει για 25% περισσότερη διάρκεια σε σχέση με τους ανταγωνιστές. Μπαρούφες?
Πάντως το στυλ οδήγησης μου είναι σχετικά συντηριτικό , οπότε
δεν πιστεύω να έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα
Πιστεύω δλδ ότι το potenza ίσως να μου έπεφτε πολύ 'αγωνιστικό'
Fiat Bravο 2007