-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αποδεικνύεται λοιπόν ότι οι μηχανικοί που δουλεύουν στις αυτοκινητοβιομηχανίες είναι ηλίθιοι και δεν ξέρουν να γυρίσουν μια βίδα και να πάρει 40 άλογα το αμάξι.
Αξιοπιστία, οικονομίαhint: SURGE, CHOKE
http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/tech_center/turbo_tech103.htmlκαι η κοσμοκαρ, και συνεπώς οι γερμανοί (γιατί αυτοί πληρώνουν ότι ζημιά προκύψει) γιατί επιτρέπουν τα αυτοκίνητα που αναβαθμίζονται να παραμένουν στην εγγύηση?
Και τελικά όταν βγάζαν τον ίδιο κινητήρα με 140 και 170 άλογα τί γινόταν? ή τον 1800αρι με 120 εως 180 άλογα? -
@chemic ΔΕΝ διαφωνουμε. Στο 5αρι τα 140 και 170 αλογα γινοντουσαν ευκολα 200+. Το ιδιο αναμενεται και στο 6αρι.
-
Με όλο το σεβασμό επίσης... αλλά που πας και τις βλέπεις αυτες τις δυναμομετρήσεις...?
Σε περιοδικά και άρθρα με βελτιώσεις.
@chemic
Δεν διαφωνώ στο ότι οποιοδήποτε μοτέρ με turbo μπορεί να πάρει +30, 50, 100, 200 άλογα. Το θέμα είναι πώς τα βγάζει και φυσικά (αφού δεν μιλάμε για dragster ή αγωνιστικά) η αξιοπιστία. Δεν βλέπω να αποδεικνύεται με κάποιο τρόπο εκτός αν έχεις στοιχεία ότι η VW χρησιμοποιεί στους TSI πολύ ανθεκτικότερα σωθικά από 'ταπεινά' μοτέρ με 150 άλογα.
Από προσωπική εμπειρία έχω την περίπτωση κατόχου φτιαγμένου Astra 1,6Τ με αρκετά πάνω από 200 άλογα. Στην αρχή απλά πέταξε ένα πρόγραμμα από Αγγλία αλλά στην πορεία άρχισε να μαζεύει λογαριασμό με μπιέλες, πιστόνια, intercooler κλπ
Όπως μου είχε πει, επειδή το πρόγραμμα μόνο του είναι αναστρέψιμη με επαναπρογραμματισμό οπότε αν γίνει κανά μπαμ δεν χάνεις την εγγύηση. Άλλο αυτό και άλλο αξιοπιστία. -
Eddie τα αυτοκίνητα που στέλνουν στα περιοδικά ως demo-cars οι βελτιωτές, είναι συχνά/πυκνά λίιιγο παραπάνω τσιμπημένα απ'οτι οι street version, με γνώμονα να γράφτεί ένα τσιτάτο νούμερο ιπποδύναμης στο άρθρο (μιας και την αύξηση ιπποδύναμης κοιτάνε οι περισσότεροι) και είναι πολύ πιθανό η καμπύλη ροπής να μην είναι ιδιαίτερα προσεγμένη.
Αν ρίξεις μια ματιά σε πραγματικά dynoplots αυτοκινήτων που φοράνε πρόγραμμα, (μιλάω για τα επώνυμα και όχι για τον κάθε τυχάρπαστο που έχει μαύρη ζώνη στα κομπιούτερς) θα δείς οτι οι ροπή είναι ίδια -σαν καμπυλη- με αυτή του στοκ προγράμματος και ενίοτε λίγο καλύτερες...
Δεν θα μιλήσω για το κέρδος σε ιπποδύναμη μιας και μερικά -τραβηγμένα- νούμερα με προβληματίζουν κι'εμένα, αλλά μια αυξηση της τάξεως του 20% (και όχι των 20hp που λες) είναι safe και χωρίς να επηρεάζει καμπύλες ροπής.
Αν έχεις σαν δείγμα 'προσωπικής εμπειρίας' το άστρα του φίλου σου, έχω να σου παραθέσω πάνω απο 30 τέτοια δείγματα, με τα 3 απο αυτά να είναι απο πραγματικά προσωπική εμπειρία (=κτήση) χωρίς κανένα πρόβλημα αξιοπιστίας, αλλά και με μια καμπύλη ροπής λουκούμι.
Τώρα, εαν σε 80.000km (δλδ σε περίπου 5 χρόνια κάνοντας 15-20K km /χρόνο) χρειαστεί αλλαγή η τουρμπίνα, και πάλι μικρό το αντίτιμο σε σχέση με το κέρδος (και υπάρχουν ουκ ολίγα αυτοκίνητα που έχουν ξεπεράσει τα 100.000 km χωρίς να χρειαστεί αλλαγή).
Το μόνο που ίσως χρειαστεί να αλλαχθεί νωρίτερα στα vag είναι η πλαστική σχάστρα... και αυτή όχι απαραίτητα (προσωπικά έχω ακόμα την μαμά επάνω χωρίς πρόβλημα).Τα παραπάνω αφορούν μόνο σε επαναπρογραμματισμό και απο επώνυμο βελτιωτή... εαν το σκάλισμα συνεχιστεί, τότε είναι πιθανό να δούμε τα πάντα, με την καλή και κακή έννοια...
ΥΓ: chemic το τι κάνει η κοσμοκάρ (και δεν το κάνει η κοσμοκάρ γενικά αλλά συγκεκριμένοι αντιπρόσωποι) δεν λέει και πολλά...
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
...
και η κοσμοκαρ, και συνεπώς οι γερμανοί (γιατί αυτοί πληρώνουν ότι ζημιά προκύψει) γιατί επιτρέπουν τα αυτοκίνητα που αναβαθμίζονται να παραμένουν στην εγγύηση?
Και τελικά όταν βγάζαν τον ίδιο κινητήρα με 140 και 170 άλογα τί γινόταν? ή τον 1800αρι με 120 εως 180 άλογα?Και ποιός σου είπε ότι το αυτοκίνητο παραμένει εγγύηση (για την Κοσμοκάρ σε πρώτο στάδιο αλλά και για τους Γερμανούς) ???
Απλά ο Ελληνάρας σου λέει θα το ξαναφλασάρω στη μαμά κατάσταση για να το περάσω εγγύηση στην περίπτωση που μου ζητήσει δεδομένα η Κοσμοκαρ . Αν όμως η ζημιά είναι μεγααάλη (σπάνιο μεν αλλά παίζει ως πιθανότητα σε πειραγμένα) η Κοσμοκάρ πρώτα και ακολούθως ΚΑΙ οι Γερμανοί (αν ξαναλέω μιλάμε για μεγάλη ζημιά) θα στείλουν το μηχανικό τους να πάρει τα λογκαρίσματα για το τι αναβαθμίσεις γίνανε στον εγκέφαλο και μετά ο ιδιοκτήτης θα τραβάει τα βυζιά του μπροστά στην αντιπροσωπεία μόλις τον σουτάρουν από την εγγύηση. Επίσης μην εστιάζετε μόνο στην τουρμπίνα για την ενδεχόμενη ζημιά. Υπάρχουν και άλλα ΑΚΡΙΒΑ εξαρτήματα του κινητήρα που φτάνουν στα όρια τους στα πουσαρισμένα. Μπιέλες π.χ. ...
Το τι αλλαγές έχουν γίνει στον εγκέφαλο φαίνονται ΟΛΕΣ. Επίσης όσες εταιρίες σου λένε 'θα έχεις το πιεσμένο αλλά μπορείς και να το γυρνάς στο μαμα όταν πας για σέρβις ή γίνει καμιά ζημιά', πάλι λένε ιστορίες του δάσους καθώς στην ουσία το μαμά δεν γυρνάει ποτέ απλά έχεις ένα ΣΑΝ της μαμάς. Το τι λέει ο κάθε μηχανικός για να πάρει το χιλιάρικο (θα σε περάσω εγώ εγγύηση φιλαράκι ότι και αν συμβεί, μην ανησυχείς) και μάλιστα ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ νομίζω ότι σηκώνει μεγάλη συζήτηση.
Γενικότερα, μην είμαστε και πλεονέκτες. Η εταιρία το χ αυτοκίνητο στο πουλάει με τάδε άλογα και για αυτό σου δίνει και την εγγύηση καλής λειτουργίας για τα 2(+2) χρόνια. Αν κάποιος θέλει με ένα χιλιάρικο να έχει τάδε+40-50 άλογα ας το κάνει μεν αλλά μην έχει και την απαίτηση να τον καλύπτει και η εγγύηση ή ας το κάνει όταν λήξει η εγγύηση για να φέρει και την ευθύνη. Για κάτι μικρό, μπορεί να το περάσουν καλή την πίστη αλλά για μεγάλη ζημιά η εγγύηση έχει πάει στα σκουπίδια (και το θεωρώ και λογικό)...
Υ.γ. : αυτό με το πέρασμα του προγράμματος σε κουτί αυτοκίνητο κάπως μου έκανε. Κάπως σαν βιασμός 8χρονου κοριτσιού. Δεν είχε στρώσει τίποτα πάνω στο μοτέρ και βουρρρρρ οι πιέσεις στα ύψη.
Ήμαρτον, και τα αυτοκίνητα ψυχούλα έχουν... -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Επίσης όσες εταιρίες σου λένε 'θα έχεις το πιεσμένο αλλά μπορείς και να το γυρνάς στο μαμα όταν πας για σέρβις ή γίνει καμιά ζημιά', πάλι λένε ιστορίες του δάσους καθώς στην ουσία το μαμά δεν γυρνάει ποτέ απλά έχεις ένα ΣΑΝ της μαμάς. Το τι λέει ο κάθε μηχανικός για να πάρει το χιλιάρικο (θα σε περάσω εγώ εγγύηση φιλαράκι ότι και αν συμβεί, μην ανησυχείς) και μάλιστα ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ νομίζω ότι σηκώνει μεγάλη συζήτηση.παρα πολυ σωστος!
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
...
και η κοσμοκαρ, και συνεπώς οι γερμανοί (γιατί αυτοί πληρώνουν ότι ζημιά προκύψει) γιατί επιτρέπουν τα αυτοκίνητα που αναβαθμίζονται να παραμένουν στην εγγύηση?
Και τελικά όταν βγάζαν τον ίδιο κινητήρα με 140 και 170 άλογα τί γινόταν? ή τον 1800αρι με 120 εως 180 άλογα?Και ποιός σου είπε ότι το αυτοκίνητο παραμένει εγγύηση (για την Κοσμοκάρ σε πρώτο στάδιο αλλά και για τους Γερμανούς) ???
Απλά ο Ελληνάρας σου λέει θα το ξαναφλασάρω στη μαμά κατάσταση για να το περάσω εγγύηση στην περίπτωση που μου ζητήσει δεδομένα η Κοσμοκαρ . Αν όμως η ζημιά είναι μεγααάλη (σπάνιο μεν αλλά παίζει ως πιθανότητα σε πειραγμένα) η Κοσμοκάρ πρώτα και ακολούθως ΚΑΙ οι Γερμανοί (αν ξαναλέω μιλάμε για μεγάλη ζημιά) θα στείλουν το μηχανικό τους να πάρει τα λογκαρίσματα για το τι αναβαθμίσεις γίνανε στον εγκέφαλο και μετά ο ιδιοκτήτης θα τραβάει τα βυζιά του μπροστά στην αντιπροσωπεία μόλις τον σουτάρουν από την εγγύηση. Επίσης μην εστιάζετε μόνο στην τουρμπίνα για την ενδεχόμενη ζημιά. Υπάρχουν και άλλα ΑΚΡΙΒΑ εξαρτήματα του κινητήρα που φτάνουν στα όρια τους στα πουσαρισμένα. Μπιέλες π.χ. ...
Το τι αλλαγές έχουν γίνει στον εγκέφαλο φαίνονται ΟΛΕΣ. Επίσης όσες εταιρίες σου λένε 'θα έχεις το πιεσμένο αλλά μπορείς και να το γυρνάς στο μαμα όταν πας για σέρβις ή γίνει καμιά ζημιά', πάλι λένε ιστορίες του δάσους καθώς στην ουσία το μαμά δεν γυρνάει ποτέ απλά έχεις ένα ΣΑΝ της μαμάς. Το τι λέει ο κάθε μηχανικός για να πάρει το χιλιάρικο (θα σε περάσω εγώ εγγύηση φιλαράκι ότι και αν συμβεί, μην ανησυχείς) και μάλιστα ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ νομίζω ότι σηκώνει μεγάλη συζήτηση.
Γενικότερα, μην είμαστε και πλεονέκτες. Η εταιρία το χ αυτοκίνητο στο πουλάει με τάδε άλογα και για αυτό σου δίνει και την εγγύηση καλής λειτουργίας για τα 2(+2) χρόνια. Αν κάποιος θέλει με ένα χιλιάρικο να έχει τάδε+40-50 άλογα ας το κάνει μεν αλλά μην έχει και την απαίτηση να τον καλύπτει και η εγγύηση ή ας το κάνει όταν λήξει η εγγύηση για να φέρει και την ευθύνη. Για κάτι μικρό, μπορεί να το περάσουν καλή την πίστη αλλά για μεγάλη ζημιά η εγγύηση έχει πάει στα σκουπίδια (και το θεωρώ και λογικό)...
Υ.γ. : αυτό με το πέρασμα του προγράμματος σε κουτί αυτοκίνητο κάπως μου έκανε. Κάπως σαν βιασμός 8χρονου κοριτσιού. Δεν είχε στρώσει τίποτα πάνω στο μοτέρ και βουρρρρρ οι πιέσεις στα ύψη.
Ήμαρτον, και τα αυτοκίνητα ψυχούλα έχουν...Η εγγυηση σε καλυπτει κανονικα αν το προγραμμα φορεθει στην αντιπροσωπεια.Ο Φιλοσιδης περναει revo,ειναι δυνατον να το βαλεις εκει και να σου κανουν νερα για την εγγυηση??Νερα θα σου κανουν αν το προγραμμα το εχεις περασμενο αλλου κ οχι σε εξουσιοδοτημενο αντιπροσωπο kosmocar.
-
ο φιλοσιδης λεει οτι σου δινει full εγγυηση μεν, αλλα τελικο λογο για την εργοστασιακη εγγυηση εχει η κεντρικη αντιπροσωπεια δλδ η karenta..
(για να μη φτασουμε στους μηχανικους του vag σε περιπτωση μεγαλων ζημιων)και η karenta απο οσο ξερω τουλαχιστον δε σου πουλαει προγραμματα
αρα σε καμια χοντρη ζημια δε ξερουμε κατα ποσο η καθε αντιπροσωπεια θα αναλαβει τις ευθυνες της ωστε να σε καλυψει πληρως -
Το πρόγραμμα της ABT αξίζει να το προτιμήσει κάποιος όσον αφορά την αξιοπιστία; Σε Golf GTI που είχα μπει και το φορούσε πάντως πήγαινε πολύ καλά.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
και η karenta απο οσο ξερω τουλαχιστον δε σου πουλαει προγραμματα
Εισαι σιγουρος γι'αυτο; οι βελτιωσεις ΑΒΤ δεν καλυπτονται με εγγυηση αντιπροσωπειας;
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Και ποιός σου είπε ότι το αυτοκίνητο παραμένει εγγύηση (για την Κοσμοκάρ σε πρώτο στάδιο αλλά και για τους Γερμανούς) ???
Απλά ο Ελληνάρας σου λέει θα το ξαναφλασάρω στη μαμά κατάσταση για να το περάσω εγγύηση στην περίπτωση που μου ζητήσει δεδομένα η Κοσμοκαρ . Αν όμως η ζημιά είναι μεγααάλη (σπάνιο μεν αλλά παίζει ως πιθανότητα σε πειραγμένα) η Κοσμοκάρ πρώτα και ακολούθως ΚΑΙ οι Γερμανοί (αν ξαναλέω μιλάμε για μεγάλη ζημιά) θα στείλουν το μηχανικό τους να πάρει τα λογκαρίσματα για το τι αναβαθμίσεις γίνανε στον εγκέφαλο και μετά ο ιδιοκτήτης θα τραβάει τα βυζιά του μπροστά στην αντιπροσωπεία μόλις τον σουτάρουν από την εγγύηση. Επίσης μην εστιάζετε μόνο στην τουρμπίνα για την ενδεχόμενη ζημιά. Υπάρχουν και άλλα ΑΚΡΙΒΑ εξαρτήματα του κινητήρα που φτάνουν στα όρια τους στα πουσαρισμένα. Μπιέλες π.χ. ...
Το τι αλλαγές έχουν γίνει στον εγκέφαλο φαίνονται ΟΛΕΣ. Επίσης όσες εταιρίες σου λένε 'θα έχεις το πιεσμένο αλλά μπορείς και να το γυρνάς στο μαμα όταν πας για σέρβις ή γίνει καμιά ζημιά', πάλι λένε ιστορίες του δάσους καθώς στην ουσία το μαμά δεν γυρνάει ποτέ απλά έχεις ένα ΣΑΝ της μαμάς. Το τι λέει ο κάθε μηχανικός για να πάρει το χιλιάρικο (θα σε περάσω εγώ εγγύηση φιλαράκι ότι και αν συμβεί, μην ανησυχείς) και μάλιστα ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ νομίζω ότι σηκώνει μεγάλη συζήτηση.
Γενικότερα, μην είμαστε και πλεονέκτες. Η εταιρία το χ αυτοκίνητο στο πουλάει με τάδε άλογα και για αυτό σου δίνει και την εγγύηση καλής λειτουργίας για τα 2(+2) χρόνια. Αν κάποιος θέλει με ένα χιλιάρικο να έχει τάδε+40-50 άλογα ας το κάνει μεν αλλά μην έχει και την απαίτηση να τον καλύπτει και η εγγύηση ή ας το κάνει όταν λήξει η εγγύηση για να φέρει και την ευθύνη. Για κάτι μικρό, μπορεί να το περάσουν καλή την πίστη αλλά για μεγάλη ζημιά η εγγύηση έχει πάει στα σκουπίδια (και το θεωρώ και λογικό)...
Υ.γ. : αυτό με το πέρασμα του προγράμματος σε κουτί αυτοκίνητο κάπως μου έκανε. Κάπως σαν βιασμός 8χρονου κοριτσιού. Δεν είχε στρώσει τίποτα πάνω στο μοτέρ και βουρρρρρ οι πιέσεις στα ύψη.
Ήμαρτον, και τα αυτοκίνητα ψυχούλα έχουν...Συμφωνω σε ολα , ηταν ο,τι ακριβως ηθελα να γραψω τις τελευταιες μερες αλλα ανεβαλλα για τον α η β λογο
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
και η karenta απο οσο ξερω τουλαχιστον δε σου πουλαει προγραμματα
Εισαι σιγουρος γι'αυτο; οι βελτιωσεις ΑΒΤ δεν καλυπτονται με εγγυηση αντιπροσωπειας;
αυτοι(ABT και λοιποι) δε σου δινουν δικη τους εγγυηση??
νομιζω οτι απο κει θα πας να ζητησεις τα ρεστα και οχι απο την αντιπροσωπεια.
ο φιλοσιδης αν θυμαμαι καλα συνεργαζεται με cargate τον επισημο εισαγωγεα της revo
-
Περιμένει κάποιος από εδώ λευκό 160άρι με 18άρες από Φιλοσίδη ? Πέρναγα σήμερα το πρωί απο τη γειτονιά και το είδα και ξαναέκανα το γύρο του τετραγώνου για να το ξαναδώ. Το λευκό του πάει πολύ!
-
Ο χρήστης grig82 έγραψε:
Το πρόγραμμα της ABT αξίζει να το προτιμήσει κάποιος όσον αφορά την αξιοπιστία; Σε Golf GTI που είχα μπει και το φορούσε πάντως πήγαινε πολύ καλά.Απο τις πιο safe επιλογές, αλλά και απο τις πιο ήπιες σε απόδοση...
@Professeur συμφωνούμε σε όλα, εκτός του...
Επίσης μην εστιάζετε μόνο στην τουρμπίνα για την ενδεχόμενη ζημιά. Υπάρχουν και άλλα ΑΚΡΙΒΑ εξαρτήματα του κινητήρα που φτάνουν στα όρια τους στα πουσαρισμένα. Μπιέλες π.χ. ...
Οι πιθανότητες να υπάρξει πρόβλημα με μπιέλες απο επαναπρογραματισμό μόνο, είναι επι της ουσίας ίδιες με αυτές ενός στοκ αυτοκινήτου.
Επίσης μην ξεχνάτε οτι (στα περισσότερα προγράμματα) οι δικλείδες ασφαλείας της ECU παραμένουν ως είχαν... και οι MED μόνο ηλίθιοι δεν είναι...
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Απο τις πιο safe επιλογές, αλλά και απο τις πιο ήπιες σε απόδοση...Συμφωνώ, απλά απ' ό,τι μου είχε πει ο αντιπρόσωπος ( και απ' ό,τι έχω διαβάσει κατά καιρούς για τη φιλοσοφία της ΑΒΤ) ο σκοπός του προγράμματος δεν είναι οι απόλυτες επιδόσεις αλλά ένας συνδυασμός αύξησης επιδόσεων - φιλικότητας στην καθημερινή χρήση - λογικής κατανάλωσης. Αν κάνω κάπου λάθος ας με διορθώσει κάποιος.
-
Δεδομενου οτι το G6 στην εκδοση highline ερχεται με στοκ το rcd310 και συμφωνα με τον καταλογο της αντιπροσωπειας με πολυλειτουργικο τιμονι στο οποιο περιλαβανονται μεταξυ αλλων και χειριστήρια τηλεφώνου μπορειτε να μου πειτε ποιες ειναι οι λειτουργιες που υποστηριζονται απο τα πληκτρα του τηλεφωνου πανω στο τιμονι?
Τι επιπλεον προσφερει το bluetooth premium?
-
Ο χρήστης fenderiarhs έγραψε:
Δεδομενου οτι το G6 στην εκδοση highline ερχεται με στοκ το rcd310 και συμφωνα με τον καταλογο της αντιπροσωπειας με πολυλειτουργικο τιμονι στο οποιο περιλαβανονται μεταξυ αλλων και χειριστήρια τηλεφώνου μπορειτε να μου πειτε ποιες ειναι οι λειτουργιες που υποστηριζονται απο τα πληκτρα του τηλεφωνου πανω στο τιμονι?Τι επιπλεον προσφερει το bluetooth premium?
Εχει και trip computer να χειριστεις,αυτο χειριζεσαι απο τα κουμπια στο τιμονι κυριως,απο κει και περα φωνη,παυση,search στους σταθμους.Mονο τα πληκτρα τηλεφωνου δεν κανουν κατι.
-
GTi
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... _road.html
-
ακουσα σημερα στον αντ1 οτι θα μειωθει ο ειδικος φορος καταναλωσης για αγορα νεου αυτοκινητου μεσα στην επομενη εβδομαδα και για 4 μηνες, ετσι ωστε να τονοθει η αγορα λογο κρισης. εχετε ακουσει κατι? γιατι εχοκανει παραγγελια και το golfaki μου θα ερθει σε 2 μηνες.
-
Ήτανε στραβό το κλίμα...
το έφαγε και η ABT
VW Golf VΙ