-
Οχι ξανα παντως.
Ειναι πολυ χτυπητο το λα8ος με τα 2 turbo αντι για ενα στο αρ8ρο.
Και ο καινουριος 4κυλινδρος με τα περισσοτερα απο 300 αλογα, πως 8α ξεπερασει τα 306 του 6κιλυνδρου ΤΤ για να μπει on top of the range? -
-
επειδή με ενδιαφέρει , θέλω απόψεις για την 320 μοντ.2007-2008 , επιδόσεις προβλήματα κ.λ.π
-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
επειδή με ενδιαφέρει , θέλω απόψεις για την 320 μοντ.2007-2008 , επιδόσεις προβλήματα κ.λ.πpik...δικό σου
-
???
-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
???Ο pik. είναι συνφορουμίστας με το αυτοκίνητο που ζητάς: memberlist.php?mode=viewprofile&u=10449
-
Για το Χ3 2.0d ποιο απο τα 2 ειναι το καλύτερο;;;
http://www.steinbauer.cc/index.php?sele ... gine=16157
http://www.ac-schnitzer.de/en/bmw-cars/ ... gineering/
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
επειδή με ενδιαφέρει , θέλω απόψεις για την 320 μοντ.2007-2008 , επιδόσεις προβλήματα κ.λ.π
pik...δικό σου
merci! Nicolά!
φιλε Γιαννη(και εγω του 77 ειμαι) συγνωμη που απαντω τωρα...
πρεπει να προσδιορισεις αν θελεις ενα μοντελο με τα 170 ή τα 150 αλογα.
εγω εχω με τα 150 αλογα του 2005
να ξερεις τελος του 2007 αλλαξε ο κινητηρας αν θυμαμαι καλα.
πηρε 20 αλογα και καλυτερη καταναλωση.προβληματα δεν εχει βγαλει κατι μεχρι σημερα το αμαξι που εχω εγω.
ΚΑΝΕΝΑ. -
Χμμμ... Εδώ αναφέρει ότι η κρίση θα 'φάει' τη Z4m! Δηλαδή θα έχουμε X5m, X6m και όχι Ζ4;
http://www.worldcarfans.com/9090320.027 ... d---report
-
Άρχισαν τα όργανα.... 316 με ζάντες, δερματίνη, τιμόνι με χειριστήρια, μεταλλικό και με το κλειδί στο χέρι 27.400 μετρητοίς.... και θα κατέβουν κι άλλο
-
M με turbo 6κυλινδρο (V ή Inline) και 4κυλινδρα παλι turbo για τις νορμαλ εκδοσεις? Ισχυει κατι τετοιο?
http://blogs.motortrend.com/6470938/car ... index.htmlΥΓ: Αν βγει και η Μ3 με τουρμπο να δω τι θα λενε μετα οι υπερμαχοι της ατμοσφαιρας που τωρα φερουν σαν παραδειγμα τις επιλογες του M-division
-
Παιδια τα παμε, η κριση στην ελλαδα θα ερθει μετα το καλοκαιρι οταν το συναλλαγμα που ερχεται απο τους τουριστες θα ειναι αρκετα μειωμενο... τοτε οχι μονο για τις μπεμπες δεν θα μιλαμε, αλλα ουτε καν για τις αλφα
Λοιπον, την προηγουμενη βδομαδα μου αναψε για τεταρτη φορα η ενδειξη του προβληματος του μοτερ και το αυτοκινητο αρχισε να ρεταρει..
Το παω στο συνεργειο μιας και ηταν πρωι πρωι και μου το πηραν να το φτιαξουν.. το μεσημερακι μου λενε ελα να παραλαβεις.. παω κι εγω αμεριμνος , το παραλαμβανω .. και μετα απο 2-3 χιλιομετρα παλι τα ιδια.. ενδειξη βλαβης μοτερ, ρεταρισμα, οποτε ξανα πισω.... ηταν παρασκευη! ευτυχως γυριζω πισω, το βαζουν στο μηχανημα .. τιποτα.... οποτε το κρατουν μεσα! Ευτυχως η αγια Avis δεν με αφησε χωρις αμαξι και αυτη τη φορα πηρα ενα διλιτρο Α3 DSG..(πολυ καλο).περναει και η δευτερα και την τριτη μου λενε ετοιμο το αμαξι.. εγω ομως ελειπα στο εξωτερικο και τους ειπα να το αφησουν στην εκθεση μαζι με τα κλειδια να το παραλαβω αργα οταν και θα επεστρεφα..
ετσι κι εγινε, το πηρα, εκανα το σταυρο μου, και ξεκινησα...πραγματι το 'εφτιαξαν', ομως το αμαξι πλεον εχει την αισθηση οτι εχασε 20 αλογα.. δεν ανεβαζει στροφες.. εκει κοντα στις 4Κ λες και ειναι καποιος μπροστα και κραταει κοντρα.. χαθηκε η ελαχιστη σπιρταδα που ειχε στα kickdowns .. το κιβωτιο πλεον κατεβαζει μονο αν πατησεις το κουμπι του kickdown που ειναι στο πενατλ του γκαζιου διαφορετικα μου θυμιζει το Α class της αδερφης μου που αλλαζει πολυ αδερφιστικα ταχυτητες... γενικα η δυναμη επεσε αισθητα!
Να σημειωσω οτι δεν χαρτζηλικωνω στο συνεργειο τα παιδια, ενω απο οτι εχω δει αρκετοι κοστουματοι καλοβαλμενοι κυριοι δινουν χαρτζηλικι στα παιδια και μετα ως επι το πλειστον επιβιβαζονται σε μπεμπες τουλαχιστον 15ετιας... αυτο εξηγει την αδιαφορια και ισως την αγνοια τους σε θεματα καινουριων μοντελων, μιας και εχουν αρκετους παλιους πιστους πελατες για να δουλευει το συνεργειο..
το ονομα του συνεργειου, Λεωφορος Λαυριου 81, σφακιανακης, πρωην κουλουρης.......
Απο εμενα ενα μεγαλο Χ στο συγκεκριμενο συνεργειο για παντα.. ηδη ειμαι σε αναζητηση καινουριου(και αυτοκινητου και συνεργειου )!
-
Να σας πω και τα δικά μου?
ΔΥΟ σκασμένα δεξιά λάστιχα!
Με τις υγείες μου...
Πάλι λακούβα έκανε τη ζημιά...ευτυχώς δεν την άκουσε η ζάντα που έμεινε στο ύψος της μετά από τόσο μεγάλο γκτουπ!
Φώναξα τη BMW Mobile Care, το φόρτωσαν σε νταλίκα και το πήγα σε βουλκανιζατέρ. Αύριο θα τα έχει τα λάστιχα...δε λέτε πάλι καλά που το βρήκα ανοιχτό!
Αυτά...στην επόμενη αλλαγή, runflat...ΤΕΛΟΣ!
-
Ηταν γραφτο φιλε... απλα τα πραματα!
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Να σας πω και τα δικά μου?ΔΥΟ σκασμένα δεξιά λάστιχα!
Με τις υγείες μου...
Πάλι λακούβα έκανε τη ζημιά...ευτυχώς δεν την άκουσε η ζάντα που έμεινε στο ύψος της μετά από τόσο μεγάλο γκτουπ!
Φώναξα τη BMW Mobile Care, το φόρτωσαν σε νταλίκα και το πήγα σε βουλκανιζατέρ. Αύριο θα τα έχει τα λάστιχα...δε λέτε πάλι καλά που το βρήκα ανοιχτό!
Αυτά...στην επόμενη αλλαγή, runflat...ΤΕΛΟΣ!
Περαστικά φίλε μου....που το έπαθες?
Οι ζάντες γνήσιες είναι? Τι διάσταση λάστιχα?
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Να σας πω και τα δικά μου?
ΔΥΟ σκασμένα δεξιά λάστιχα!
Με τις υγείες μου...
Πάλι λακούβα έκανε τη ζημιά...ευτυχώς δεν την άκουσε η ζάντα που έμεινε στο ύψος της μετά από τόσο μεγάλο γκτουπ!
Φώναξα τη BMW Mobile Care, το φόρτωσαν σε νταλίκα και το πήγα σε βουλκανιζατέρ. Αύριο θα τα έχει τα λάστιχα...δε λέτε πάλι καλά που το βρήκα ανοιχτό!
Αυτά...στην επόμενη αλλαγή, runflat...ΤΕΛΟΣ!
Περαστικά φίλε μου....που το έπαθες?
Οι ζάντες γνήσιες είναι? Τι διάσταση λάστιχα?
Ναι γνήσιες, γιαυτό δεν την άκουσαν...και μάλιστα είναι οι δύο ακριβώς ίδιες που είχα ισιώσει τη προηγούμενη φορά...άρα ο μύθος ότι οι ζάντες που ισιώνουν, στραβώνουν πιο εύκολα. (Mythbusters...the hard way )
Τα λάστιχα είναι 225/40/18 Goodyear F1 Assymetric.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
.......Ναι γνήσιες, γιαυτό δεν την άκουσαν...και μάλιστα είναι οι δύο ακριβώς ίδιες που είχα ισιώσει τη προηγούμενη φορά...άρα ο μύθος ότι οι ζάντες που ισιώνουν, στραβώνουν πιο εύκολα. (Mythbusters...the hard way )
Τα λάστιχα είναι 225/40/18 Goodyear F1 Assymetric.
Χμ, άρα στο θέμα 'Ζάντες' το συμπέρασμα είναι όχι replica (για να αντέχουν στους Ελληνικούς κρατήρες) και όχι μεγαλύτερη διάσταση από 17άρες max!
ΥΓ: Πόσο θα σου βγουν τα 2 λάστιχα σε αυτή τη διάσταση?
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
.......
Ναι γνήσιες, γιαυτό δεν την άκουσαν...και μάλιστα είναι οι δύο ακριβώς ίδιες που είχα ισιώσει τη προηγούμενη φορά...άρα ο μύθος ότι οι ζάντες που ισιώνουν, στραβώνουν πιο εύκολα. (Mythbusters...the hard way )
Τα λάστιχα είναι 225/40/18 Goodyear F1 Assymetric.
Χμ, άρα στο θέμα 'Ζάντες' το συμπέρασμα είναι όχι replica (για να αντέχουν στους Ελληνικούς κρατήρες) και όχι μεγαλύτερη διάσταση από 17άρες max!
ΥΓ: Πόσο θα σου βγουν τα 2 λάστιχα σε αυτή τη διάσταση?
Ακριβώς!! Αν είχα replica, πάλι θα τις ίσιωνα.
ΠΟΛΥ καλή τιμή! 370 ευρώ και οι δύο. Πως σας φαίνεται?
-
Η τιμή τσουχτερή σε σχέση με τα δικά μου που κοστίζει τόσο η 4άδα!
Άσχετο θέμα 1:
Πρώτος παγκοσμίως σε απόδοση ο κινητήρας υδρογόνου της BMWΆσχετο θέμα 1:
Ευφυές σύστημα πλοήγησης της ΒΜW βοηθά τους οδηγούς στην οικονομία καυσίμου -
@Nikos: Γκαντεμιά 2 λάστιχα ταυτόχρονα. Βέβαια και Run Flat να είχες, μπορει να μην σε έσωζαν (εάν η λακούβα χάλαγε τα πλαϊνά). Εάν ήταν ΟΚ, θα γλύτωνες την οδική βοήθεια, αλλά το κόστος αλλαγής θα ήταν μεγαλύτερο. Κάτι χάνεις, κάτι κερδίζεις.
Το βασικό για εμένα είναι ότι η BMW Mobile Care δέχτηκε να σε πάει σε βουλκανιζατέρ, ενώ είχα διαβάσει παλαιότερα (δεν θυμάμαι σε ποιο φόρουμ) ότι εάν βγάλεις τα Run Flat, τότε δεν σε εξυπηρετούν σε περίπτωση σκασμένου ελαστικού.
BMW FORUM