Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς
    • 1
    • 2
    • 299
    • 300
    • 301
    • 302
    • 303
    • 315
    • 316
    • 301 / 316
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    6302
    75177
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      swift-b-p-m last edited by

      Γράφεις εν ολίγοις, ότι ακόμα κι αν έχουμε μηδενική ή απειροελάχιστη κατανάλωση του -λεπτόρευστου- λιπαντικού που χρησιμοποιούμε πάλι θα πρέπει να έχουμε αμφιβολίες για τη λίπανση που θα χαίρει το μοτέρ μας.

      Τι κατάλαβα λάθος?

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • L
        leonp last edited by

        Ο χρήστης kpsig έγραψε:
        Στο αγωνιστικό μου που δεν έχανε σταγόνα στα 1000 χλμ με τα 300V 10 40 (και κάποια 5 40) δεν υπάρχει περίπτωση να βάλω λεπτότερο. Στην πραγματικότητα, έπρεπε να με πείσουν μηχανικοί άλλων φίλων (αγωνιζομένων) ότι για τη χρήση που είχε (και θα έχει με τις πολλές μετατροπές) θα πρέπει να έχω κάποιο λεπτόρευστο 50αρι! Στην εύλογη απορία μου για το μειωμένο στροφάρισμα, απλά μου είπαν ότι κάτι τέτοιο θα είχε νόημα μόνο εάν έκανα αναβάσεις (που δεν κάνω).
        Έτσι απλά και χωρίς μαθηματικά και χημεία...

        Αν βλέπεις θερμοκρασίες λαδιού 150+ το 15W50 είναι απαραίτητο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          leonp last edited by

          Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
          Γράφεις εν ολίγοις, ότι ακόμα κι αν έχουμε μηδενική ή απειροελάχιστη κατανάλωση του -λεπτόρευστου- λιπαντικού που χρησιμοποιούμε πάλι θα πρέπει να έχουμε αμφιβολίες για τη λίπανση που θα χαίρει το μοτέρ μας.

          Τι κατάλαβα λάθος?

          Η μεγάλη κατανάλωση του λαδιού δεν σημαίνει ότι ο κινητήρας φθείρεται.
          (ούτε και το αντίθετο).

          Ακόμα, ο θόρυβος του κινητήρα δεν σημαίνει απαραίτητα αυξημένη φθορά.
          Μια χαρά φθείρεται ΑΘΟΡΥΒΑ ο κινητήρας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • K
            kpsig moderator last edited by

            Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
            Γράφεις εν ολίγοις, ότι ακόμα κι αν έχουμε μηδενική ή απειροελάχιστη κατανάλωση του -λεπτόρευστου- λιπαντικού που χρησιμοποιούμε πάλι θα πρέπει να έχουμε αμφιβολίες για τη λίπανση που θα χαίρει το μοτέρ μας.

            Τι κατάλαβα λάθος?

            Βασικά το λάθος μου είναι ότι δεν έκανα attach και τα υπόλοιπα. Απλά έγραψα αυτά που έγραψα γιατί αρκετοί πειραματίζονται με τα πιο λεπτά λάδια που προτείνει ο κατασκευαστής (για συνθήκες Σουηδικού χειμώνα), στο βωμό του καλύτερου στροφαρίσματος σε ελληνικές συνθήκες. Κάτι που δεν είναι απλό. Και επειδή δεν έχουν απώλειες, είναι χαρούμενοι ότι το λάδι κάνει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              kpsig moderator last edited by

              Ο χρήστης leonp έγραψε:

              Στο αγωνιστικό μου που δεν έχανε σταγόνα στα 1000 χλμ με τα 300V 10 40 (και κάποια 5 40) δεν υπάρχει περίπτωση να βάλω λεπτότερο. Στην πραγματικότητα, έπρεπε να με πείσουν μηχανικοί άλλων φίλων (αγωνιζομένων) ότι για τη χρήση που είχε (και θα έχει με τις πολλές μετατροπές) θα πρέπει να έχω κάποιο λεπτόρευστο 50αρι! Στην εύλογη απορία μου για το μειωμένο στροφάρισμα, απλά μου είπαν ότι κάτι τέτοιο θα είχε νόημα μόνο εάν έκανα αναβάσεις (που δεν κάνω).
              Έτσι απλά και χωρίς μαθηματικά και χημεία...

              Αν βλέπεις θερμοκρασίες λαδιού 150+ το 15W50 είναι απαραίτητο.

              Σωστό, αλλά εξαρτάται από το πόση ώρα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • bathan
                bathan last edited by

                Ο χρήστης tsoupra έγραψε:
                καλησπερα παιδια θα ηθελα να σας ρωτησω για τα λιπαντικα TORCO 5-30 sr-1 και 5-30 sr-5 ποια ειναι η γνωμη σας.εχω ακουσει οτι ειναι ισως οτι καλυτερο κυκλοφορει.θα το ηθελα για χρηση σε suzuki swift sport .τωρα χρησιμοποιω της AMSOIL τα HDD 5-30.

                Καλά είναι τα Torco αλλά μην τρελλαθούμε έτσι ;

                Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • M
                  mousatos last edited by

                  Ο χρήστης kpsig έγραψε:
                  Που από ότι έλεγαν τότε, ήταν ΑΝΑΚΥΚΛΩΜΕΝΑ... .

                  Αυτό απ'όσο έχω διαβάσει δε θεωρείται μειονέκτημα. Αφού και το αργό πετρέλαιο αντλείται μέσα στην πίσσα και τη βρωμιά και μετά στο διυλιστήριο γίνεται η διύλιση και ο καθαρισμός + τα πρόσθετα που βάζουν.
                  Πρακτικά τα ανακυκλωμένα είναι πολύ καθαρότερα από το αργό στο αρχικό στάδιο επεξεργασίας.
                  Όσο για το θέμα λεπτά-χοντρά λάδια , γνώμη μου είναι οτι σε μικρές διαδρομές έως 20 λεπτών ή 20 χιλιομέτρων όπου το λάδι δεν ζεσταίνεται επαρκώς , μπορούν να χρησιμοποιούνται λεπτά ή αν το εγκρίνει ο κατασκευαστής.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • A
                    astrakitcar last edited by

                    Ο χρήστης the judge έγραψε:

                    απο που τα αγοραζατε τα amsoil?

                    Ο δικος μου τα επαιρνε απο Λαμπριανιδη οποτε δεν νομιζω να τιθεται θεμα μουφας...

                    επειδη απο εκει ψωνιζα motul για χρονια,,
                    οταν κατεβασα καρτερ ειδα κατι που οσως να οφειλονταν στα λαδια που επαιρνα απο εκει..

                    οποτε το τι αγοραζουμε και απο ΠΟΥ τα αγοραζουμε εχει πολυ μεγαλη σημασια..

                    επειεδη αν και εχω κρατησει δειγμα και τιμολογιο αγορας λιπαντικων απο εκει,

                    εγω απλα δεν ξανααγπραζω απο εκει...για εμενα ή ειναι μπουφα ή ειναι παλαιας κοπης,ή γινεται ανακατεμα..
                    μπορει και να μην συμβαινει τιπουα απο ολα αυτα..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • N
                      neuge last edited by

                      Μια μικρη βοήθεια...

                      θέλω να αλλάξω λάδια σε ένα Fiat Punto Sporting 1242cc μοντέλο 2000..
                      Επειδή το αγόρασα μεταχειρισμένο χωρίς το βιβλίο κατασκευαστή (μάλλον το έχασε ο πρώην ιδιοκτήτης), δεν ξέρω τι λάδια παίρνει..

                      Γνωρίζετε κάτι επί του θέματος;

                      Sorry για τις 'αρχάριες' ερωτήσεις μου, αλλα είμαι 20 χρονών, με αυτοκίνητο κανα μήνα και δεν σκαμπάζω πολλά..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης Neuge έγραψε:
                        Μια μικρη βοήθεια...

                        θέλω να αλλάξω λάδια σε ένα Fiat Punto Sporting 1242cc μοντέλο 2000..
                        Επειδή το αγόρασα μεταχειρισμένο χωρίς το βιβλίο κατασκευαστή (μάλλον το έχασε ο πρώην ιδιοκτήτης), δεν ξέρω τι λάδια παίρνει..

                        Γνωρίζετε κάτι επί του θέματος;

                        Sorry για τις 'αρχάριες' ερωτήσεις μου, αλλα είμαι 20 χρονών, με αυτοκίνητο κανα μήνα και δεν σκαμπάζω πολλά..

                        H fiat βαζει Selenia gold 10w40 νομιζω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          saxon_747 last edited by

                          Ο χρήστης Neuge έγραψε:

                          θέλω να αλλάξω λάδια σε ένα Fiat Punto Sporting 1242cc μοντέλο 2000..
                          Επειδή το αγόρασα μεταχειρισμένο χωρίς το βιβλίο κατασκευαστή (μάλλον το έχασε ο πρώην ιδιοκτήτης), δεν ξέρω τι λάδια παίρνει..

                          Λαδια:
                          2,8 Λιτρα
                          Προδιαγραφες: ACEA A3-96 CCMC G5 API SJ (5W-30/10W-40)

                          Βαλβολίνες:
                          1,65 Λιτρα
                          Προδιαγραφες: API GL-5 MIJ-10-2105 P-LEV (75w80EP)

                          Υγρά Φρένων:
                          0,4 Λιτρα
                          Προδιαγραφες: NHTSA, ISO4925, SAE J-703 DOT4

                          Ψυκτικό Υγρό:
                          4,2 Λιτρα
                          Προδιαγραφες: CUNA NC 956-16 Paraflu

                          Παρε και ενα λινκ για να κατεβασεις το μανουαλ: (Στα αγγλικα)

                          http://aftersales.fiat.com/elum/SelectM ... 2&markID=1

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • N
                            neuge last edited by

                            saxon_747, ευχαριστώ για την λεπτομερή απάντηση.

                            Οσον αφορά το manual, το site έχει γενικά για Punto, αλλά γράφει: 'Under Construction'..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Saxon747 ωραιο το λινκ ,βρηκα το μανουαλ της μπαρκετας ,δεν το ειχαν ανεβασει παλιοτερα που το ειχα ξαναψαξει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                saxon_747 last edited by

                                Ο χρήστης Neuge έγραψε:

                                Οσον αφορά το manual, το site έχει γενικά για Punto, αλλά γράφει: 'Under Construction'..

                                Στα αγγλικα λεμε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  saxon_747 last edited by

                                  Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                  Saxon747 ωραιο το λινκ ,βρηκα το μανουαλ της μπαρκετας ,δεν το ειχαν ανεβασει παλιοτερα που το ειχα ξαναψαξει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • D
                                    drosxo last edited by

                                    Μετα απο 1 βδομαδα που αλλαξα λαδια (motul 8100 x-cess 5w-40) ανακαλυψα οτι το λιτρο που μου εδωσε ο τυπος για το συμπληρωμα ειναι ανοιγμενο. Τι να κανω, να το παω στον αντιπροσωπο να το ελεγξει;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • T
                                      tsoupra last edited by

                                      καλησπερα παιδια θα ηθελα να σας ρωτησω για τα λιπαντικα TORCO 5-30 sr-1 και 5-30 sr-5 ποια ειναι η γνωμη σας.εχω ακουσει οτι ειναι ισως οτι καλυτερο κυκλοφορει.θα το ηθελα για χρηση σε suzuki swift sport .τωρα χρησιμοποιω της AMSOIL τα HDD 5-30.

                                      αν μπορουσε να μου απαντησει καποιος πιο τεκηριωμενα θα το εκτιμουσα ιδιαιτερα.ευχαριστω

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • mesastou
                                        mesastou last edited by

                                        Τεκμηριωμένα δεν νομίζω ότι θα απαντήσω αλλά πάμε:
                                        Δεν νομίζω ότι είναι ότι είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί, εδώ συζητιέται αν τα GroupIV/V είναι καλύτερα από τα GroupIII. Ίσως επίσης δεν υπάρχει κανένα λάδι που να είναι το καλύτερο. There is no such thing as magic oil – που γράφει κάποιος στο BITOG. Ίσως να εννοεί πως εξαρτάται από την εφαρμογή. Ποια είναι λοιπόν η δικιά σου;
                                        Το sr-1 είναι μάλλον GroupIII αλλά πιστοποιημένο. Τα HDD & sr-5 είναι μάλλον GroupIV/V αλλά μη-πιστοποιημένα και επίσης διαφορετικά μεταξύ τους (έχουν διαφορετικό προορισμό – target group – προτεραιότητες – πες το όπως θες)

                                        mouths are for eating, noses for breathing.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • M
                                          mariost last edited by

                                          Συμφωνώ με τον mesastou. Δεν μπορεί να παραχθεί το καλύτερο λιπαντικό από την στιγμή που υπάρχουν διαφορετικά μοτέρ, διαφορετικές καιρικές συνθήκες, διαφορετικοί τρόποι οδήγησης, διαφορετικές απαιτήσεις.
                                          Τα Torco είναι γνωστά και μη εξαιρετέα στην Αμερική αν και εδώ (Ευρώπη) δεν πολυ-χρησιμοποιούνται. Τα SR-1 είναι πιστοποιημένα και ιδίως το 5-40 με πλήθος ευρωπαικών προδιαγραφών. Τα SR-5 προορίζονται περισσότερο για αγωνιστική χρήση και σαν βάση είναι ανώτερα ποιοτικά. Διαφημίζονται για το MPZ που περιέχουν, ένα αντιτριβικό πρόσθετο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                            Αν βλέπεις θερμοκρασίες λαδιού 150+ το 15W50 είναι απαραίτητο.

                                            Ερώτηση επί τούτου: χωρίς να μας νοιάζει αν όντως για άλλους λόγους χρειάζεται ένα πιο παχύ λάδι, δεν υπάρχει περίπτωση με λεπτόρρευστο να έχει καλύτερη ροή και καλύτερη απαγωγή θερμότητας και να έχει χαμηλότερη θερμοκρασία;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 299
                                            • 300
                                            • 301
                                            • 302
                                            • 303
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 301 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr