-
Τίποτα δεν νιώθουν τα 2.5 turbo της Ford, μην ανησυχείς. Τα έχουμε δει τόσο καιρό στο Focus ST και κυρίως στα Volvo, της οποίας Volvo είναι και ο κινητήρας στην πραγματικότητα (T5) Άψογο το Kuga και για τα λεφτά του είναι τρελό bargain.
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Από 28.125 ευρώ
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=2424
ή
*Διαθέσιμη είναι πλέον από την ελληνική αντιπροσωπεία της Ford, η βενζινοκίνητη έκδοση του Kuga. Το τετρακίνητο μοντέλο εφοδιάζεται με κινητήρα 2,5 λίτρων και διατίθεται με δύο πλούσια εξοπλιστικά πακέτα. Η τιμή λανσαρίσματος του γερμανικού μοντέλου ορίστηκε στα **27.999 *ευρώ.
http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=73&NEWS_DATA_ID=74637Το 2.5 Kuga με την γνωστή παρανοϊκή φορολόγηση του ελληνικού κράτους κοστολογήθηκε όσο ένα 1.400άρι Tiguan με 150 άλογα Μπράβο στην εδώ αντιπροσωπεία, μακάρι να ξεσκιστεί να πουλάει (που δεν το βλέπω λόγω κυβισμού αλλά θα είναι κρίμα)
Μετά το facelist και όταν μπει ο 1,6t με τα 180 . Τότε θα πουλήσει . Εως τότε δεν το βλέπω να περπατά.
-
Τρελό τρελό bargain, σαφώς και όποιος ψάχνει SUV επιδόσεων πρέπει να το δει (κάτι Forester και Altea Freetrack ήδη κλαίνε... ), αλλά να απειλήσει το Tiguan που έχει ελάχιστα πάγια έξοδα μπροστά στο Kuga, δύσκολο έως αδύνατο...
Απευθύνονται σε εντελώς διαφορετικό κοινό...
Πρόβλημα επίσης θα δημιουργήσει και στα τρίδυμα Mitsu-Citroen-Peugeot (τα δύο τελευταία δεν υπάρχουν ΚΑΝ στην αγορά, αλλά είμαι ευγενικός... ) που έχουν κι αυτά τα ίδια τέλη μιας και είναι 2.5λιτρα, αλλά καμία σχέση σε επιδόσεις...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
... Απευθύνονται σε εντελώς διαφορετικό κοινό... ...Σε σχέση με το Tiguan συμφωνώ απόλυτα.
Τα 1400 κυβικά vs 2500 κυβικά, τέλη 202€ vs 580€ και πιθανόν διπλάσια ασφάλιστρα, παραπάνω κατανάλωση ... ούτε με σφαίρες.Και κάποιες σκέψεις:
Το Kuga είναι αρκετά μικρότερο σε μέγεθος απο τα XTrail, Outlander, Freetrack κλπ και πιθανόν να μην είναι ανταγωνιστικά σε μια λίστα ενός πιθανού αγοραστή.
Το 2500 κυβικών μοντέλο θα μπορούσε να είναι μια GT έκδοση του βασικού μοντέλου (απλώς δεν υπάρχει προς το παρόν αρχικό μοντέλο).
Και σε περίπτωση που εμφανιστεί σε 1,6 κλπ με λιγότερα απο 200 άλογα ... πόσο πιο φτηνό θα είναι απο τα 28000 του 2,5? -
Για όποιον ψάχνει SUV 200+ hp είναι μια χαρά ... η σύγκριση με Tiguan 1.4 λόγω τιμής έρχεται πρώτη στο μυαλό αλλά ουσιαστικά αντίπαλος του είναι το Tiguan 2.0 200hp.
Η διαφορά όμως των.... 9000 € .... είναι ένα Ford Ka .... οπότε η σύγκριση σταματά πριν ακόμα αρχίσει.Όσο για τα τέλη ..... όποιος έχει την οικονομική άνεση να αγοράσει και να συντηρήσει ένα αυτοκίνητο 30Κ σίγουρα έχει υπολογίσει και τα ετήσια έξοδα. Αν το σκέφτεται για 100-200 € τότε μάλλον δεν έπρεπε να το αγοράσει .... όπως δλδ. κάνουν όσοι αγοράζουν με 124 δόσεις για να πάρουν τη γουαάου κουρσάρα και μετά δεν έχουν λεφτά για βενζίνη...
-
Και μία λεπτομέρεια...
Το Tiguan 1,4 δεν διατίθεται με αυτόματο κιβώτιο.
Το Kuga 2,5 διατίθεται.
-
Τους χαιρετισμους μου σε ολους τους 'συμφορουμίτες' και 'συμφορουμίτισες'(οσες υπαρχουν!!)
Ειμαι νεος στο φορουμ και επειδη βλεπω πως η συζητηση σχετικα με το Kuga(κατα τη γνωμη μου ενα αξιολογο αυτοκινητο) εχει αδρανησει λιγο, θα ήθελα να σας προτρεψω να γραψετε λιγο!!!
Πιο συγκεκριμενα θα ήθελα να παρακαλεσω να γραψει οποιος:α. Εχει οδηγησει Kuga(κυριως βενζινοκίνητο) περιγραφοντας γενικοτερα τις εντυπωσεις του και τι του εκανε (θετική ή αρνητική) εντύπωση.
β. Εχει στοιχεια και τιμες επιπλεον εξοπλισμου καθως και οποιαδηποτε κριση για αυτα.
(αναλυτική λίστα τιμών έξτρα θα εκτιμηθει δεόντως!!)Ευχαριστω προκαταβολικα για τις οποιες απαντησεις!!
Ειμαι σιγουρος πως θα δικαιώσετε την εμπιστοσυνη μου στο δυναμικο του φορουμ!!! -
Αφου δεν απανταει κανεις στο παραπανω ποστ μου, θα μου απαντησω μονος μου!!
Λοιπον στο σημερινο Autobild υπαρχει συγκριτικο Ford Kuga 2.5T με VW Tiguan 2.0 Tsi
Βγαζουν λιγο καλυτερο το Tiguan, αν και για να πω την αληθεια αυτο δεν τεκμηριωνεται πληρως.
Και γενικα δε με αφησε ικανοποιημενο η συγκριτικη δοκιμη, που αναλωνεται σε αλλες λεπτομερειες και για την οδικη συμπεριφορα τους, το μονο που γραφει ειναι(θα μπω στον κοπο να το μεταφερω ολόκληρο και αυτουσιο!!):
'Στο δρόμο η συγκριση αφορά τα δυο καλυτερα αυτοκίνητα του ειδους. Είναι ενυπωσιακη η αυτοπεποιθηση με την οποια στρίβουν και τα δυο τους, σα να εχουν μπερδεψει τον εαυτο τους με σβελτα μικρομεσαια οικογενειακα. Δεν μπορεις να διαλεξεις ευκολα, ομως ο τροπος με τον οποιο το Tiguan γερνει λιγο προς το πλαι, γατζωνει στο δρομο και εξαφανιζεται προς την επομενη στροφη εδωσε τη νικη, εστω και στο νημα'
Δυστυχως, οπως ειπα, αυτο ειναι ολο και ολο το σχολιο για την οδικη συμπεριφορα τους, εντος και εκτος(!!?) δρομου. Ναι, για εκτος δρομου δεν υπαρχει κανενα σχολιο(προφανως δεν τα πηγαν!!) εκτος του οτι το Tiguan διαθετει off road mode, ενω το Kuga κανενα ηλεκτρονικο off road βοηθημα.
Δεν υπαρχει καν σχολιο ή συγκριση για την ανεση της αναρτησης(και την 'περιφημη' χρυση τομη του Tiguan που εκθειαζεται σε αλλα αρθρα).
Οσο για την οδικη συνμπεριφορα, δεν καταλαβα, δηλαδη το Kuga γερνει λιγοτερο ή περισσοτερο? Τι σημαινει το Tiguan γερνει λιγο και γατζωνει? Ας ειναι...
Κατα τα αλλα (και αν τα μεταφερω σωστα) το Tiguan υπερτερει οριακα σε χωρους, ποιοτητα, επιδοσεις απο σταση και φρενα, ενω το Kuga (λιγοτερο οριακα κατα τη γνωμη μου) σε σχεδιαση μεσα εξω, επιταχυνσεις εν κινησει και τιμονι.
Και τελος ερχομαστε στο θεμα της τιμης οπου (παλι κατα τη γνωμη μου) η διαφορα υπερ του Kuga ειναι τεραστια (8000-9000) και στην ουσια το τοποθετει σε αλλη κατηγορια. Δε μιλαμε για 2-3 χιλιαδες αλλα για σχεδον 10 χιλιαδες (που μπορει και να ξεπεραστουν αν προσθεσεις εξτρα που στο VW ειναι νομιζω πιο ακριβα)
Βεβαια το Tiguan υπερτερει σε παγια εξοδα λογω κινητηρα 2.0 εναντι 2.5 λιτρων του Kuga.
Στα κοστη θα πρεπει να αναφερω πως το Kuga ειναι πιο οικονομικο(!!!) στην καταναλωση.
Και παλι ομως επιμενω οτι δεν ειναι αμεσα συγκρισιμα λογω τιμης!!
Αν αδιαφορουμε για τις 9000 που τα χωριζουν, τοτε θα πρεπει να συγκρινουμε και το Tiguan με το Q5 (κατω απο 7000 διαφορα τιμης) το οποιο ειναι πραγματι σε αλλη κατηγορια μεγεθους, ποιοτητας, κυρους κλπ
Επιστρεφοντας ομως στο Kuga(που κυριως μας απασχολει) θα ηθελα να προσθεσω οτι οποιος θελει επιδοσεις(και συμπεριφορα στην ασφαλτο) 200 ιππων, δεν εχει αντιπαλο στην τιμη του. Οποιος μπορει να συμβιβαστει με κατωτερες επιδοσεις ή να παει πολυ πιο ψηλα σε τιμη, σιγουρα εχει και αλλες επιλογες.
Αλλα ολα κρινονται απο την τιμη τους...Υ.Γ. Εξακολουθω να περιμενω απαντησεις στις ερωτησεις που εθεσα στο αμεσως πιο πανω ποστ μου!
Υ.Γ.2 Αν διαβαζουν οι αρθρογραφοι του Autobild, μπορουν να προσθεσουν εδω οποια σχολια για την οδικη συμπεριφορα παρελειψαν να αναφερουν στο περιοδικο!!
-
Μιας και βλέπω ότι ενδιαφέρεσαι για το όμορφο αυτό suv, και ιδιαίτερα για τις εκτός δρόμου ικανότητες σε σχέση με το Tiguan, θα σε συμβούλευα να δεις το παρακάτω video, όπου πιθανόν θα σε λυπήσει το αποτέλεσμα, πλην όμως δεν ειναι το μοναδικό που αναφέρει περιορισμένες εκτος δρόμου ικανότητες, και αυξημένες εντός...
αλλά και το παρακάτω
http://www.youtube.com/watch?v=JvWdPPxd ... re=related
-
Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΕΝΩΣ SUV ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΗ...
ΤΑ SUV ΕΙΝΑΙ ΤΖΙΠΟΕΙΔΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΖΙΠ.
ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ NA TO ΧΩΝΕΙ ΣΕ ΒΟΥΝΑ Κ ΛΟΓΚΟΥΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ NAVARA ΚΛΠ.Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΠΕΘΑΙΝΕΙ... ΣΑΝ ΕΥΩΠΑΙΚΗ ΧΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΠΕΤΡΕΛΕΟ!
ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΙΠΩΝ K ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΠΡΟΤΙΜΙΣΕΙΣ (ΝΟΜΟΥΣ ΚΛΠ).1.4 ΜΕ 1600ΚΙΛΑ - ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΝΤΟΧΕΣ!
ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ (ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ) ΤΗΝ ΚΟΙΤΑΣ ΜΕ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΧΡΟΝΟΥ...
ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΟΛΟΙ ΣΟΥ Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ 3-4 ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ SUV ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΠΕΤΡΕΛΕΟ Κ ΠΑΛΙ ΠΕΤΡΕΛΕΟ...
ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΩ ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥ DIESEL KUGA
ΥΓ: ΓΙΑ ΔΕΙΤΕ ΣΤΑ ΧΙΟΝΙΑ (ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΠΟΛΙΚΑ Η ΕΛΛΑΔΑ)
http://www.youtube.com/watch?v=FW61T7nEQn4
http://www.youtube.com/watch?v=WqG8ko7DIpo
Youtube Video -
Επιτελους μια μικρή κινητικότητα στο θεμα του Kuga(για να μη γραφω μονος μου!!). Κι οτι εχα αρχισει να απελπίζομαι οτι κανεις δε γραφει!!
Φιλε tsilis πιο πολυ με ενδιαφερει η εντος δρομου συμπεριφορα αλλά μου εκανε εντυπωση που σε ολοκληρο(?) συγκριτικο του Autobild δεν υπηρχε ουτε μια αναφορα για εκτος δρομου. Εστω και αν ειναι απλα SUV και όχι καθαροαιμα εκτος δρομου, οπως τονιζει ο φίλος JohnK13. Σιγουρα ειναι ομως οχηματα που οποιος τα αγοραζει εχει (ελπιζω!) στο μυαλο του και καποια εκτος δρομου διαδρομη, εστω μικρη και ευκολη...
Αλλωστε οπως ειπα και για εντος δρομου αναφερονται ελαχιστα!Τα βιντεο τα ειχα δει, πραγματι στο πρωτο το συγκριτικο ειναι απογοητευτικο το ποσο νωρις κολαει το Kuga. Θελω να ελπιζω(!!) οτι ειναι 'ατυχες' γεγονος και ισως με λιγο πιο πολυ γκαζι θα εφτανε πιο μακρια...
Δειτε και το παρακατω ποστ μου
viewtopic.php?f=5&t=27020&p=1461018#p1461018
οπου υπαρχει (αν και το εχω γραψει για αλλο λογο) μια αναφορα στις εκτος δρομου δυνατοτητες του KugaΟ χρήστης JohnK13 έγραψε:
Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΠΕΘΑΙΝΕΙ... ΣΑΝ ΕΥΩΠΑΙΚΗ ΧΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΠΕΤΡΕΛΕΟ!
ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΙΠΩΝ K ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΠΡΟΤΙΜΙΣΕΙΣ (ΝΟΜΟΥΣ ΚΛΠ).1.4 ΜΕ 1600ΚΙΛΑ - ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΝΤΟΧΕΣ!
ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΩ ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥ DIESEL KUGA
ΥΓ: ΓΙΑ ΔΕΙΤΕ ΣΤΑ ΧΙΟΝΙΑ (ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΠΟΛΙΚΑ Η ΕΛΛΑΔΑ)
Για τη θεση του πετρελαιου στην Ελλαδα ας οψονται οι 'νομοθετες'(ο θεος να τους κανει!!!)
Δεν αναφερομαι στο Tiguan 1.4 αλλα στο διλιτρο, το οποιο 1.4 παρεμπιπτοντως εχει σχεδον ιδια τιμη με το Kuga 2.5!!! Και εκει ειναι η συγκριση(?) αν κρινουμε χρηματικα(οπως τελικα κρινουμε ολοι). Ευχαριστω παντως αλλα με τα ιδια λεφτα, Tiguan 1.4 δεν παιρνω και ας με ρημαξουν στη φορολογια για τα 2.5!!!
Επισης φιλε JohnK13 να μου επιτρεψεις να πω (αφου μιλαμε για τιμες) οτι και το πετρελαιοκινητο kuga ειναι αδικαιολογητα πιο ακριβο απο το βενζινοκινητο και παλι υστερει πολυ σε ιππους/τιμή!!
Καλοριζικο παντως αν πραγματι το πηρες/παρεις!Οσο για τα χιονια, η Ελλαδα μαλλον εχει πιο πολυ αμμο, ή τουλαχιστον εχει τη μεγαλυτερη αναλογια αμμος/χιονι απο τα περισσοτερα κρατη!
Περιμενω και άλλες αποψεις απο φίλους(ή 'εχθρους') του Kuga...
-
Εντελώς απογοητευτικά τα βιντεάκια για το Kuga, εκτός κι αν υπάρχουν σοβαρές διαφορές σε λάστιχα, κινητήρες-κιβώτια που δεν είναι ορατές στο συγκριτικό.
Το Tiguan δεν έχει lock 4κίνησης, οπότε δεν θα έπρεπε να έχει διαφορές με το Kuga.Πάντως δεν καταλαβαίνω πως το Koleos με την ίδια 4κινηση με το Qasqhai μένει στο δρόμο!
Και στα βίντεο δεν φαίνονται να σπινάρουν οι τροχοί Koleos και Kuga πριν το σταμάτημα, δεν θα έπρεπε?Αν είναι να πάρεις 1600+ κιλά αυτοκίνητο, θα πρέπει να έχει αξιοπρεπείς ικανότητες 4χ4, χώρους ή και τα δύο. Για να πηγαίνω γρήγορα στο δρόμο, με ίδιους χώρους, προτιμώ ένα χαμηλό hatchback.
-
ΤΟ KUGA ΕΙΝΑΙ ΙΔΗ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ!!!
ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ FORD KAI ME ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΤΑ ΕΞΗΣ
«ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ Η FORD ΘΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΟΙΝΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ… ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΙΔΙΑ ΓΙΑ ΑΜΕΡΙΚΗ ΤΑ ΙΔΙΑ ΓΙΑ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥΣ Κ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ»
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ… «ΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΠΑΤΩΣΕΙ ΛΟΓΩ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ»
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ… «ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΚΑΤΣΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ Η FORD ΚΑΙ Η ΚΑΘΕ FORD ME THN ΕΛΛΑΔΑ»
THINK IT…ΕΙΔΑ Κ ΕΓΩ ΤΟ ΓΑΛΛΙΚΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΠΟΥ ΚΟΛΛΑ ΤΟ KUGA Κ KOLEOS… ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΣΑΝ ΒΙΝΤΕΟ…
ΦΙΛΕ Spindi ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΜΟ ΔΕΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙΣ ΟΣΟ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΙΟΝΙ-ΠΑΓΟ Κ ΕΣΥ Κ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ… ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΚΟΛΛΗΣΩ ΠΑΡΑ ΝΑ ΤΡΑΚΑΡΩ!!!
Π.Χ.: http://www.youtube.com/watch?v=B6_ghixVN78ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ… ΜΕ ΚΥΚΛΟ 6,4/100 (ΑΣ ΠΑΕΙ 8,4/100) ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΕΦΤΩ Κ ΔΕΝ ΘΑ ΛΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΠΑΩ ΜΕ ΤΟ KUGA ΜΟΥ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ… OTAN H BENZINH EIXE 1,20ΕΥΡΩ ΠΡΙΝ 6 ΜΗΝΕΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΛΑΙΓΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ??
ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ MOY ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1 ΧΡΟΝΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ?
ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ 2009 ΗΜΟΥΝ ΦΙΛΑΝΔΙΑ:
ΒΕΝΖΙΝΗ 95 -> 1,40/ΛΙΤΡΟ
ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ -> 0.90/ΛΙΤΡΟ
ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΙΣΑ!!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΙΜΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ-ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ… ΑΝ ΣΚΕΦΤΕΙΣ:
- SERVICE
- O ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ 300.000ΧΛΜ ΕΝΩ Ο ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΓΙΑ 1.000.000ΧΛΜ
- ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗ
- ΤΕΛΗ-ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ
ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ
ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΑΣ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ, ΕΓΩ…. ΘΑ ΒΟΛΕΥΤΩ ΜΕ ΤΗΝ ΡΟΠΗ!!
-
Φιλε **JohnK13 **με το καλο να το παραλαβεις και παντα καλοταξιδο να ειναι.
Σου ευχομαι πολλα ασφαλη, οικονομικα και (γιατι οχι?) διασκεδαστικα χιλιομετρα...
Αφου ειναι επιλογη σου συνειδητή να κινηθεις σε αυτη την κατηγορια επιδοσεων, δε χρειαζεται να αντιπαραβαλω επιχειρηματα για τη βενζινη.
Σιγουρα οι πετρελαιοκινητηρες εχουν πολλα πλεονεκτηματα και ελπιζω καποτε να το καταλαβουν και οι 'κυβερνώντες' στην Ελλαδα.Απλα για τις δικες μου επιλογες και προτιμησεις οι 136 ιπποι στη συγκεκριμενη περιπτωση ειναι λιγοι και οι 200 ειναι ευκαιρια στην τιμη που διατιθονται. Ετσι δε με ενοχλουν τα παραπανω εξοδα κλπ
Ειπαμε ο καθενας με τις επιλογες του...Παντως μια τελευταια παρατηρηση αν μου επιτρεπεις, και το βενζινοκινητο Kuga εχει 'κτηνωδη' ροπη, ακριβως ιδια στα χαρτια και ισως περισσοτερη στην πραξη! Οποτε το 2.5 δεν υστερει εκει στη συγκεκριμενη περιπτωση. Το πλεονεκτημα του πετρελαιου στη ροπη ισως φαινεται σε συγκριση με βεζινοκινητηρες ιδιας χωρητικοτητας και αποδοσης!
-
Πάρε και το link από μια πολύ καλή Ελληνική προσπάθεια, το velocity.gr
http://www.velocity.gr/driven/test/127- ... iesel.html
Βεβαιώνει αυτά που, υποθέτω πώς, υποστηρίζει ο JohnK13
Εδώ που βρίσκομαι, είχα την ευκαιρία να το δω από κοντά αρκετούς μήνες πριν....το σίγουρο είναι, ότι πρόκειται για το πρώτο SUV που βρήκα αρκετά ελκυστικό σχεδιαστικά!
Ελπίζω οι δυνατότητές του στο off roading να φτάνουν αυτές του Tiguan (για το οποίο εγράφησαν καλά λόγια από τους 4Τροχούς,ενώ υπάρχουν και μερικά εντυπωσιακότατα video στο youtube) , και μεταξύ μας, στο μόνο που υστερεί ενδεχομένως, είναι η διαδρομή της ανάρτησης σε σχέση με το VAG (τα ελαστικά είναι άλλος παράγων)Αντιλαμβάνομαι το επιχείρημα περί κατανομής χρόνου στο οn και οff roading των SUV, όπως και το κατά πόσον οι ιδιοκτήτες θα τα 'βάλουν στα χώματα', αλλά κατ'εμέ αποτελεί σημαντική παράμετρο αγοράς οι δυνατότητές τους σε soft off roading (δεν εννοώ να ανταγωνιστούν κατασκευές με 3 διαφορικά!)
...ειδεμή, οι αγορές των Focus ST και Golf GTI έχουν σαφώς καλυτερο νόημα και αξία! -
ΦΙΛΕ tsilis ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΔΕΙ!
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΔΥΜΟ ΑΔΕΛΦΑΚΙ ΤΟΥ (ΧΡΩΜΑ-ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ)ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ 2.5T/200HP ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ...
ΑΛΛΑ ΕΠΙΤΡΕΨΑΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΜΙΑ ΦΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΟΥ:
ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 'ΕΡΓΑΛΕΙΟ' ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΑΠΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 136HP...
Σ' ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΙΛΑ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ ΑΝΩ ΤΟΝ 120HP ΚΑΘΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ...
ΜΕΤΑ ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΓΚΑΖΟ-ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ)ΗΜΟΥΝ ΣΤΟ ΑΜΗΝ ΓΙΑ ΤΟ 2.5 ... ΑΛΛΑ ΛΟΓΩ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΕ ΚΑΤΙ ΜΕΣΑ ΜΟΥ.
ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ - ΊΔΩΜΕΝΟΣΟ ΓΙΑ off-road ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΠΟΛΥ-ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ... ΑΣΦΑΛΕΙΑ Κ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΜΟΥ... ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ Κ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ (ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ)
ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ Κ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΒΕΒΑΙΑ
Υ.Γ. ΟΣΟΙ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ FORD ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ 01/01/2009 ΕΧΟΥΝ 5-ΕΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ, ΑΛΛΟΙΩΣ ΕΧΟΥΝ 2-ΕΤΗ
-
κάπου διάβασα ότι το DIESEL έχει HALDEX 3ης γενιάς
ενώ το BENZINOKINHTO έχει HALDEX 4ης γενιάς (σαν το tiguan) -
Ο χρήστης c_k έγραψε:
κάπου διάβασα ότι το DIESEL έχει HALDEX 3ης γενιάς
ενώ το BENZINOKINHTO έχει HALDEX 4ης γενιάς (σαν το tiguan)Σωστό είναι αυτό. Φαντάζομαι κάποια στιγμή θα ξεκινήσει να μπαίνει 4ης γενιάς και στο πετρελαιοκίνητο.
-
βασικά meco τώρα θυμήθηκα ότι από εσένα το διάβασα στο rav4club
μικρός ο κόσμος των forum στην ελλάδα -
Ο χρήστης spindi έγραψε:
α. Εχει οδηγησει Kuga(κυριως βενζινοκίνητο) περιγραφοντας γενικοτερα τις εντυπωσεις του και τι του εκανε (θετική ή αρνητική) εντύπωση.
Το έχω οδηγήσει για κάποιες ώρες και μόνο θετικές εντυπώσεις είχα. Τόσο θετικές που παραβλέπωντας ίσως ότι το εσωτερικό δεν με ξετρέλενε, το παρείγγειλα μέσα σε 2 μέρες που πήρα και την τελική απόφαση για ένα λευκό trend edition.
Οδηγικά το αυτοκίνητο έχει αίσθηση gti. Τεράστια αποθέματα ροπής, και κινείται σβέλτα παρά το μέγεθός του. Στρίβει με χαρακτηριστική άνεση και με καλή πληροφόρηση στο τιμόνι. Οι αναρτήσεις του είναι μέτριες προς σφικτές και δεν παίρνει κλίσεις. Σε λακούβες και σαμαράκια, κοπανάει, δεν είναι wrangler με 70 προφίλ ελαστικών.
Στις μεσαίες και χαμηλές έχει την αίσθηση diesel αυτοκινήτου. Με μία τρίτη μπορείς να κυκλοφορείς για αρκετή ώρα σε ένα μεγάλο φάσμα στροφών.
Αρνητικά ? δεν ξέρω, πιθανώς η μεγάλη κατανάλωση με το σκίσιμο, αλλά δεν είναι συγκρίσιμη με μεγάλα τζιπ. Περισσότερο συγκρίσιμη με ένα gti.
Γενικά επειδή δεν εχει κυκλοφορήσει οι αντιπροσωπίες το δίνουν άμεσα για test drive, οπότε όποιος ενδιαφέρεται πιθανώς, μην αρκεστεί σε αυτά αλλα να το οδηγήσει οπωσδηποτε.
β. Εχει στοιχεια και τιμες επιπλεον εξοπλισμου καθως και οποιαδηποτε κριση για αυτα.
(αναλυτική λίστα τιμών έξτρα θα εκτιμηθει δεόντως!!)κάπου το έχω αλλά πρέπει να το σκανάρω.. Δεν ξέρω πάντως να αξίζει ν αβάλεις το παραμικρό επάνω και αντί για 10 εργασιμες παράδοση να πάς σε μερικούς μήνες κινδυνεύοντας να χάσεις την μείωση του τέλους ταξινόμησης ( αν και εφόσον δεν παραταθεί - αλλά αυτό ειναι άλλη κουβέντα)
Εμένα η απλή έκδοση trend χωρίς μεταλλικό χρώμα βγηκε 25700€
Ford Kuga 2008