Αφου δεν απανταει κανεις στο παραπανω ποστ μου, θα μου απαντησω μονος μου!!
Λοιπον στο σημερινο Autobild υπαρχει συγκριτικο Ford Kuga 2.5T με VW Tiguan 2.0 Tsi
Βγαζουν λιγο καλυτερο το Tiguan, αν και για να πω την αληθεια αυτο δεν τεκμηριωνεται πληρως.
Και γενικα δε με αφησε ικανοποιημενο η συγκριτικη δοκιμη, που αναλωνεται σε αλλες λεπτομερειες και για την οδικη συμπεριφορα τους, το μονο που γραφει ειναι(θα μπω στον κοπο να το μεταφερω ολόκληρο και αυτουσιο!!):
'Στο δρόμο η συγκριση αφορά τα δυο καλυτερα αυτοκίνητα του ειδους. Είναι ενυπωσιακη η αυτοπεποιθηση με την οποια στρίβουν και τα δυο τους, σα να εχουν μπερδεψει τον εαυτο τους με σβελτα μικρομεσαια οικογενειακα. Δεν μπορεις να διαλεξεις ευκολα, ομως ο τροπος με τον οποιο το Tiguan γερνει λιγο προς το πλαι, γατζωνει στο δρομο και εξαφανιζεται προς την επομενη στροφη εδωσε τη νικη, εστω και στο νημα'
Δυστυχως, οπως ειπα, αυτο ειναι ολο και ολο το σχολιο για την οδικη συμπεριφορα τους, εντος και εκτος(!!?) δρομου. Ναι, για εκτος δρομου δεν υπαρχει κανενα σχολιο(προφανως δεν τα πηγαν!!) εκτος του οτι το Tiguan διαθετει off road mode, ενω το Kuga κανενα ηλεκτρονικο off road βοηθημα.
Δεν υπαρχει καν σχολιο ή συγκριση για την ανεση της αναρτησης(και την 'περιφημη' χρυση τομη του Tiguan που εκθειαζεται σε αλλα αρθρα).
Οσο για την οδικη συνμπεριφορα, δεν καταλαβα, δηλαδη το Kuga γερνει λιγοτερο ή περισσοτερο? Τι σημαινει το Tiguan γερνει λιγο και γατζωνει? Ας ειναι...
Κατα τα αλλα (και αν τα μεταφερω σωστα) το Tiguan υπερτερει οριακα σε χωρους, ποιοτητα, επιδοσεις απο σταση και φρενα, ενω το Kuga (λιγοτερο οριακα κατα τη γνωμη μου) σε σχεδιαση μεσα εξω, επιταχυνσεις εν κινησει και τιμονι.
Και τελος ερχομαστε στο θεμα της τιμης οπου (παλι κατα τη γνωμη μου) η διαφορα υπερ του Kuga ειναι τεραστια (8000-9000) και στην ουσια το τοποθετει σε αλλη κατηγορια. Δε μιλαμε για 2-3 χιλιαδες αλλα για σχεδον 10 χιλιαδες (που μπορει και να ξεπεραστουν αν προσθεσεις εξτρα που στο VW ειναι νομιζω πιο ακριβα)
Βεβαια το Tiguan υπερτερει σε παγια εξοδα λογω κινητηρα 2.0 εναντι 2.5 λιτρων του Kuga.
Στα κοστη θα πρεπει να αναφερω πως το Kuga ειναι πιο οικονομικο(!!!) στην καταναλωση.
Και παλι ομως επιμενω οτι δεν ειναι αμεσα συγκρισιμα λογω τιμης!!
Αν αδιαφορουμε για τις 9000 που τα χωριζουν, τοτε θα πρεπει να συγκρινουμε και το Tiguan με το Q5 (κατω απο 7000 διαφορα τιμης) το οποιο ειναι πραγματι σε αλλη κατηγορια μεγεθους, ποιοτητας, κυρους κλπ
Επιστρεφοντας ομως στο Kuga(που κυριως μας απασχολει) θα ηθελα να προσθεσω οτι οποιος θελει επιδοσεις(και συμπεριφορα στην ασφαλτο) 200 ιππων, δεν εχει αντιπαλο στην τιμη του. Οποιος μπορει να συμβιβαστει με κατωτερες επιδοσεις ή να παει πολυ πιο ψηλα σε τιμη, σιγουρα εχει και αλλες επιλογες.
Αλλα ολα κρινονται απο την τιμη τους...
Υ.Γ. Εξακολουθω να περιμενω απαντησεις στις ερωτησεις που εθεσα στο αμεσως πιο πανω ποστ μου!
Υ.Γ.2 Αν διαβαζουν οι αρθρογραφοι του Autobild, μπορουν να προσθεσουν εδω οποια σχολια για την οδικη συμπεριφορα παρελειψαν να αναφερουν στο περιοδικο!!