-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Επίσης, εθελοτυφλείς και αρνείσαι να παραδεχτείς πως η τακτική των ανανεώσεων και των αναβαθμισμένων εκδόσεων γενικότερα (είτε πρόκειται για εξοπλισμό, είτε για κινητήρα, είτε αισθητικές βελτιώσεις), είναι μια πολιτική που υιοθετούν σχεδόν όλες οι εταιρίες για να διατηρήσουν το προϊόν τους ανταγωνιστικό και ασφαλώς να διατηρήσουν τα ίδια ή να διεκδικήσουν ακόμα μεγαλύτερα νούμερα στην αγορά. Οι 159/Brera στα πόσα χρόνια από την πρώτη παρουσίασή τους, δέχθηκαν 'ανανέωση'; Η τοποθέτηση νέων κινητήρων (στο αμέσως επόμενο διάστημα) δεν θα μετράει ως άλλη μια ανανέωση των μοντέλων; Για το Mito όταν τοποθετηθούν οι νέοι κινητήρες δεν θα είναι ανανέωση; Εκεί τι σεβασμός υπάρχει προς τους πελάτες που έχουν αγοράσει τις αρχικές εκδόσεις των μοντέλων;
Η 159 παρουσιάστηκε αρχές του 2005 και το 2008 δέχθηκε ένα model year με επι μέρους αναβαθμίσεις.
Καμία εξωτερική διαφορά πέρα από νέες ζάντες με οφσετ κατάλληλο για να δεχθουν τα 4πίστονα φρένα.
Ωστόσο οι νέοι κινήτηρες θα φθάσουν στην αγορά μετά από σχέδόν 5 χρόνια παρουσίας του μοντέλου στην αγορά.Ωραία, έστω τα σχεδόν 5 χρόνια έφτασαν, θα έρθουν και οι νέεοι κινητήρες, μετά από πόσο διάστημα θα βγει αντικαταστάτης; Μετά από 2 χρόνια; 'Η μήπως υποστηρίζεις πως ένα αυτοκίνητο άνω της 5ετίας στην αγορά (το οποίο ήδη ΔΕΝ έγραφε καλά νούμερα) θα καταφέρει να αλλάξει σημαντικά το ποσοστό του σ' αυτήν (έστω με άλλους κινητήρες); Η σφαλιάρα που έφαγαν από τα νούμερα πωλήσεων της γερασμένης πλέον 147 δεν ήταν αρκετή για να βάλουν μυαλό οι Ιταλοί;
Επίσης εκείνους που αγόρασαν Brera/159 MY '08 ή από τα πρώτα MY '09 τους θεωρείς ωφελημένους;
Για το ΜiTo γιατί δεν αναφέρεις τίποτα; Εκεί δεν θα τοποθετηθούν νέεοι κινητήρες; Μήπως έχει παρουσιαστεί κι αυτό πριν από αρκετά χρόνια και μου διαφεύγει κάτι;
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το να εχει λαστιχο αντι για πατακια το θεωρω καγκουρια,αν εσυ δεν αντιλαμβανεσαι το γιατι τοτε εχεις καποιο θεματακι αισθητικης
επισης αλλο περιορισμενοι οριζοντες κι αλλο κατι το κακογουστο.δεν εχω ποτε πει ουτε μια ασχημη κουβεντα για την αισθητικη της AR μεχρι που ειδα τη mito gta
η αισθητική μου είναι μια χαρά ...
το πρόβλημα είναι η κρίση σου και η οπισθοδρομικότητα σου...εξέλιξη λέγεται αυτό... όλο , το ντιζαιν, οι καινοτομίες , τα αντιολισθητηκό δάπεδο...
-
Δεν συμπαθώ τις Alfa, πάντως αν είναι κοντά στις επιδόσεις που ανακοινώθηκαν στη Γενεύη θα ξεφτιλίσει με όλη την έννοια της λέξης πολλά σπορ μοντέλα ( ακόμα και 3λιτρα) με διπλάσιες τιμές. (αν και δεν έχει τιμολογηθεί φαντάζομαι θα κοστίζει
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Αντε απο τους Αλφιστι, καταλαβαινω το να υπαρχει απωθημενο.
Απο τη μερια σου ομως τι απωθημενο εχεις και τασεσαι τοσο κατα?γιατι φιλε μου φτανουμε στη σημειο να ακουμε κατι τετοια...
Δεν συμπαθώ τις Alfa, πάντως αν είναι κοντά στις επιδόσεις που ανακοινώθηκαν στη Γενεύη θα ξεφτιλίσει με όλη την έννοια της λέξης πολλά σπορ μοντέλα ( ακόμα και 3λιτρα) με διπλάσιες τιμές. (αν και δεν έχει τιμολογηθεί φαντάζομαι θα κοστίζει
-
-
Το concept Mi.To. GTA αρκετά ωραίο και προκλητικό... ίσως να πρέπει να αλλάξουν αυτό το διαχύτη με τις μπούκες και να τις βάλουν σε μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ τους (όπως στο Clio RS)...
-
S2000 πίσω κίνηση (βλ. καλύτερη πρόσφυση).. ΜΗΧΑΝΙΚΟ μπλοκέ διαφορικό (torsen)... 240 ίπποι... 1271kg... 0-100 6.6sec... 0-1000m 27sec... 5.3 kg/PS... (πηγή 4 Τροχοί)
η Mi.To. 155 στο τεστ των 4 Τροχών ζύγιζε πάνω από 1200 kg, άρα όσο ελάφρωμα να κάνουν στη GTA κάτω από 1250 kg δε βλέπω να πέφτει (όπως ένα RC δλδ.)...
περιμένω παρόμοιους χρόνους 0-100, 0-1000 με το S2000... φυσικά υπάρχει η διαφορά στη ροπή, η οποία όμως παίζει πολύ μικρό ρόλο στις μετρήσεις από στάση (μόνο τα άλογα ενδιαφέρουν).... συν ότι λόγω υψηλότερου κόφτη κατά 2500 rpm το S2000 επωφελείται κοντύτερων σχέσεων που πολλαπλασιάζουν περαιτέρω τη ροπή που φτάνει στον τροχό (ροπή στρόφαλου χ διαφορικό χ σχέσεις μετάδοσης)... ροπή το ένα, υψηλοστροφία και κοντές σχέσεις το άλλο... στα ίδια θα είναι τελικά
-
-
συμφωνω απολυτα με τον προλαλησαντα
βεβαια στα πολλα ή σε ρεπριζ η mito ενδεχεται να παιρνει κεφαλι
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
-
Το concept Mi.To. GTA αρκετά ωραίο και προκλητικό... ίσως να πρέπει να αλλάξουν αυτό το διαχύτη με τις μπούκες και να τις βάλουν σε μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ τους (όπως στο Clio RS)...
-
S2000 πίσω κίνηση (βλ. καλύτερη πρόσφυση).. ΜΗΧΑΝΙΚΟ μπλοκέ διαφορικό (torsen)... 240 ίπποι... 1271kg... 0-100 6.6sec... 0-1000m 27sec... 5.3 kg/PS... (πηγή 4 Τροχοί)
η Mi.To. 155 στο τεστ των 4 Τροχών ζύγιζε πάνω από 1200 kg, άρα όσο ελάφρωμα να κάνουν στη GTA κάτω από 1250 kg δε βλέπω να πέφτει (όπως ένα RC δλδ.)...
περιμένω παρόμοιους χρόνους 0-100, 0-1000 με το S2000... φυσικά υπάρχει η διαφορά στη ροπή, η οποία όμως παίζει πολύ μικρό ρόλο στις μετρήσεις από στάση (μόνο τα άλογα ενδιαφέρουν).... συν ότι λόγω υψηλότερου κόφτη κατά 2500 rpm το S2000 επωφελείται κοντύτερων σχέσεων που πολλαπλασιάζουν περαιτέρω τη ροπή που φτάνει στον τροχό (ροπή στρόφαλου χ διαφορικό χ σχέσεις μετάδοσης)... ροπή το ένα, υψηλοστροφία και κοντές σχέσεις το άλλο... στα ίδια θα είναι τελικά
Mπά
-
-
α και 241 τελική το S2000 όσο φημολογείται ότι θα έχει περίπου και η GTA... πλάκα θα έχει να πηγαίνουν κόπια από στάση..
-
Αντί να συζητάμε πως θα στρίβουν MiTo GTA & S2000, καθόμαστε και υπολογίζουμε τις 'καρότσες' σε ξεφτυλισμένο αγώνα ευθείας...
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Αντί να συζητάμε πως θα στρίβουν MiTo GTA & S2000, καθόμαστε και υπολογίζουμε τις 'καρότσες' σε ξεφτυλισμένο αγώνα ευθείας...να ειχε κατι ενδιαφερον σε θεμα στησιματος σε σχεση με την εγνωσμενη ποσοτητα της απλης (περα απο το γεγονος οτι αναμενομενα θα ειναι κουτσουρο) να συζητουσαμε... αλλα η ειδοποιος διαφορα ειναι κινητηρας
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Αντί να συζητάμε πως θα στρίβουν MiTo GTA & S2000, καθόμαστε και υπολογίζουμε τις 'καρότσες' σε ξεφτυλισμένο αγώνα ευθείας...Τι το κακο εχει η ευθεια δλδ,δεν καταλαβα. Ολα θα τα συζηταμε και τις ευθειες και τις στροφες,οποιος δεν θελει να διαβαζει για ευθεια θα το παρακαμπτει.Simple.
-
δεν εχουμε ακομα καποιο δειγμα για να ξερουμε πως θα πηγαινει σε στροφες..
αρα μιλαμε με βαση το οποιο στοιχειο εχουμε διαθεσιμοεκτος αν ειναι να ξεκινησουμε να μιλαμε με βαση τη προκαταληψη του καθενος...
δηλαδη να λενε οι μισοι οτι θα κοντραρει Μ3 και οι αλλοι μισοι οτι θα ειναι σκοτωστρα ενα μικρο αμαξακι με τοσα αλογα -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
-
Το concept Mi.To. GTA αρκετά ωραίο και προκλητικό... ίσως να πρέπει να αλλάξουν αυτό το διαχύτη με τις μπούκες και να τις βάλουν σε μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ τους (όπως στο Clio RS)...
-
S2000 πίσω κίνηση (βλ. καλύτερη πρόσφυση).. ΜΗΧΑΝΙΚΟ μπλοκέ διαφορικό (torsen)... 240 ίπποι... 1271kg... 0-100 6.6sec... 0-1000m 27sec... 5.3 kg/PS... (πηγή 4 Τροχοί)
η Mi.To. 155 στο τεστ των 4 Τροχών ζύγιζε πάνω από 1200 kg, άρα όσο ελάφρωμα να κάνουν στη GTA κάτω από 1250 kg δε βλέπω να πέφτει (όπως ένα RC δλδ.)...
περιμένω παρόμοιους χρόνους 0-100, 0-1000 με το S2000... φυσικά υπάρχει η διαφορά στη ροπή, η οποία όμως παίζει πολύ μικρό ρόλο στις μετρήσεις από στάση (μόνο τα άλογα ενδιαφέρουν).... συν ότι λόγω υψηλότερου κόφτη κατά 2500 rpm το S2000 επωφελείται κοντύτερων σχέσεων που πολλαπλασιάζουν περαιτέρω τη ροπή που φτάνει στον τροχό (ροπή στρόφαλου χ διαφορικό χ σχέσεις μετάδοσης)... ροπή το ένα, υψηλοστροφία και κοντές σχέσεις το άλλο... στα ίδια θα είναι τελικά
Mπά
Συμφωνω και εγω γενικα με saxo 1100. Μενει σε λιγο καιρο να δουμε τι πραγματικα θα γινει.
Παντως δεν σημαινει οτι επειδη ειπωθηκε στην επισημη ανακοινωση της εκθεσης
για 5' στο 0-100 οτι θα ισχυει για το μοντελο παραγωγης.
Τετοιες δηλωσεις εχουμε ακουσει απειρες, στην πραξη ομως τα πραγματα διαφοροποιουνται.
Αυτο που δειχνει πιο ρεαλιστικο ειναι να αναφερεται πιθανα (μιας και δεν διευκρινιζεται)
στις επιδοσεις του concept σαν σημειο αναφορας μιας και σε αυτη την περιπτωση μπορει
να ειναι πολυ πιο ελαφρυ απο το αυτοκινητο παραγωγης... -
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Συμφωνω και εγω γενικα με saxo 1100. Μενει σε λιγο καιρο να δουμε τι πραγματικα θα γινει.
Παντως δεν σημαινει οτι επειδη ειπωθηκε στην επισημη ανακοινωση της εκθεσης
για 5' στο 0-100 οτι θα ισχυει για το μοντελο παραγωγης.
Τετοιες δηλωσεις εχουμε ακουσει απειρες, στην πραξη ομως τα πραγματα διαφοροποιουνται.
Αυτο που δειχνει πιο ρεαλιστικο ειναι να αναφερεται πιθανα (μιας και δεν διευκρινιζεται)
στις επιδοσεις του concept σαν σημειο αναφορας μιας και σε αυτη την περιπτωση μπορει
να ειναι πολυ πιο ελαφρυ απο το αυτοκινητο παραγωγης...Επειδή όντως σε λίγο καιρό ΘΑ δούμε ας μιλήσουμε με πιο απτά δεδομένα.
Το S2000 είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, αλλά όποιος το έχει πάρει αποκλειστικά για ευθείες έκανε λάθος. Γιατί επιταχύνσεις από στάση κάνει καλές αλλά με 21 κιλά ροπή δεν πας πουθενα. Και βλέπεις κάτι τυπάδες της παραλιακής που βολτάρουν με τα clubs τους (RX-8 & S2000) και τους πετυχαίνουν κάτι 500Abarth και κάτι Cooper S και σπάνε πλάκα περνόντας τους one by one...Και εντάξει λοιπόν η Mito είναι Concept και παρότι έχω πει ότι η Stradale δεν θα διαφέρει πολύ εσείς δεν το πιστεύετε.
Οπότε ας πάμε στα δεδομένα χρησιμοποιώντας την 'εις άτοπον απαγωγή'.
Ένα S2000 σε επιταχύνσεις είτε από στάση είτε εν κινήσει απέναντι σε μια 147GTA δεν έχει καμία τύχη....ΠΟΥΘΕΝΑ...ούτε από στάση, ούτε σε 60-160 ούτε σε τελικές. Είναι λιγότερο από 100 κιλά βαρύτερη η 147 αλλά την διαφορά την κάνει ο V6 σαφέστατα. Ο VTec δεν έχει καμία ελπίδα απέναντι σε Busso. Η δε 147GTA με κουλό στο τιμόνι και στο λεβιέ δεν επιταχύνει στο 0-100 περισσότερο από 6.5sec.
Και αυτό με 2 αλλαγές γιατί στα 97 η 2η έχει κόφτη. Στο σύστημα μέτρησης με μίλια όπως αυτό των Άγγλων η 147GTA κάνει 0-60miles per hour σε 6 σκέτο και αυτό γιατί τα 60 μίλια είναι 96 χλμ.
Μάλιστα ο JC έχει πει ότι θα ήταν πολύ λιγότερο αν μπορούσε να εκμεταλλευτεί όλη τη δύναμη. Αλλά όπως σωστά έχει ειπωθεί αυτό το αμαάξι δεν είναι ια 0-100. Απλά εγώ είμαι επίμονος γιατί έχω μια λόξα, θέλω να λέγονταο σωστά πράγματα και όχι φούμαρα.
Πάει το ένα δεδομένο? Πάει. Πάμε στο άλλο.
Το Mini Cooper JCW κάνει 0-100χλμ/ώρα σε 6.5sec. Αφού τόσο κάνει τι να κάνουμε τώρα.
Έχει έναν 1.6Τ κινήτηρα με 211 ίππους δηλαδή 29 λίγοτερους από τη MiToGTA αλλά οι ίπποι έχουν πιο μικροί σημασία από τη ροπή σαφώς. Και η διαφορά της ροπής τους είναι περίπους 10 κιλά ροπής(70-95Nm)...To απόλυτο χάος....Μάλιστα έχει ένα βάρος της τάξεως των 1200 κιλών.
Αυτό είναι το άλλο δεδομένο.Με τα παραπάνω δεδομένα, τώρα ξεκινά η θεωρία, είναι απίθανο η MitοGTA να επιτυγχάνει αυτά που ανακοινώθηκαν από επίσημα χείλη? Γιάτι είναι τοσο δύσκολο να χωνευτεί αδυντό να καταλάβω.
Ο ανταγωνιστής για τις συγκρίσεις για χάρη της κουβέντας είναι άμεσος, και μάλιστα εσωτερικός, ακόμη καλύτερο. Η 147GTA σε σχέση με το Concept έχει 300 κιλά περισσότερα ίδια ιπποδύναμη αλλά 50Nm λιγότερα, λιγότερη τεχνολογία σε ηλεκτρονική, αναρτήσεις, λάστιχα, δεν έχει 19άρες αλλά 17άρες, δεν έχει κιβώτιο DDCT, και όταν σου λέει ο Alfa CEO ότι κάνει 5άρι το 0-100 σου φαίνεται και κουλό...
Εεε όχι ρε φίλε όχι...
Εγώ τα είπα, δεν ασχολούμαι περεταίρω, καταντάει αηδία. Θα γίνω γραφικός και θα φανώ κολλήμενος με το 0-100 πράγμα που δεν είμαι έιλικρινά....Ας έχει ο καθένας την γνώμη του.
Εξάλου και αυτές είναι σαν τις κωλότρυπίδες, όλοι έχουν από μια. -
Κατ' αρχάς εντελώς άκυρη η σύγκριση Mito GTA και S2000. Αλλά σε εντελώς θεωρητικό επίπεδο ο οδηγός της GTA θα μπορεί να κάνει ό,τι κανιβαλιστικό και μη περνάει από το μυαλό του στο δρόμο όντας πολύ 'εύκολο' στην οδήγηση ενώ αυτός του S2000 αν δεν έχει ΧΕΡΙΑ καλά θα κάνει να ανεβάσει μια σχέση, να πιάσει το μπούτι της συνοδηγού και να συνεχίσει ειρηνικά την πορεία του.
Θεωρώ ελάχιστους αυτούς που έχουν S2K και μπορούν να το πάνε κομμάτια σε στροφιλίκι χωρίς να χορεύουν τσάμικο με το Χάρο. Αντίθετα τη Mito τη φοράς, περπατάς και πετάς... ( ). -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Το Mini Cooper JCW κάνει 0-100χλμ/ώρα σε 6.5sec. Αφού τόσο κάνει τι να κάνουμε τώρα. Έχει έναν 1.6Τ κινήτηρα με 211 ίππους δηλαδή 29 λίγοτερους από τη MiToGTA αλλά οι ίπποι έχουν πιο μικροί σημασία από τη ροπή σαφώς. Και η διαφορά της ροπής τους είναι περίπους 10 κιλά ροπής(70-95Nm)...To απόλυτο χάος....Μάλιστα έχει ένα βάρος της τάξεως των 1200 κιλών.
Αυτό είναι το άλλο δεδομένο.Mini Cooper S JCW 211ps... 0-100 6.8 sec... 0-400m 14.8 sec/159.4 km/h... 1180 kg... 5.6 kg/PS...
205/45 R17... στη δυναμομέτρηση ΟΜΩΣ έβγαλε τροχό 216.7 ps + 14.1 ps (απώλειες) = 230.8 ps (πηγή Drive)Mε 1180 kg και 230 άλογα δυναμομετρημένα έκανε 6.8 sec 0-100...
όσο για το οι ίπποι έχουν πιο μικρή σημασία από τη ροπή σαφώς να προσθέσω ότι ΜΟΝΟ οι ίπποι έχουν σημασία όταν μιλάμε για επιταχύνσεις από στάση (0-100, 0-200, 0-1000m) ΚΑΘΩΣ και η κλιμάκωση του κιβωτίου (ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα που είναι φτιαγμένα για καλές επιταχύνσεις από στάση στροφάρουν ψηλά και έχουν κοντές σχέσεις).... -
Είμαι κι εγώ ιταλόφιλος (φανατικός Φερραρίστι, θα σκότωνα για την Scuderia ) αλλά να λέμε ότι ένα αυτοκίνητο 1200 κιλών και 240 ίππων κάνει 0-100 σε 5 είναι αυταπάτη. Σίγουρα θα είναι πύραυλος αλλά με τα δεδομένα του Mini Works (211 άλογα, 0-100 σε 6.7 μετρημένα) και δεδομένων των 30 παραπάνω ίππων της Alfa θα έλεγα κάπου στο 6. Που είναι κορυφαία επίδοση ούτων ή άλλως.
-
σημασια δεν εχει ποσο 0-100 λεει ο κατασκευαστης αλλα ποσο κανει στην πραξη.
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Αμα περιμενεις να σου αφησουν χαρτακι στην Ελλαδα...off topic: Εγώ άφησα χαρτάκι μια φορά που έκανα γρατζουνιά (και ψιλοξεπούμπωσε ο προφυλακτήρας οπότε μπορεί να είχαν πάρει και βάσεις) και ο τύπος ήθελε 'να τα βρούμε' εκτός ασφαλειών.
του λέω 'Και τι την πληρώνω την ασφάλεια βρε άνθρωπε αν είναι να σου πληρώσω και το βάψιμο από πάνω; ' και δεν με ξαναπήρε τηλέφωνο -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
σημασια δεν εχει ποσο 0-100 λεει ο κατασκευαστης αλλα ποσο κανει στην πραξη.δλδ. χειρότερο όπως μας έχει συνηθίσει η AR και γενικά οι ιταλικές εταιρείες να ανακοινώνουν υπεραισιόδοξα νούμερα (βλ. punto tjet 8.9 sec, mito 155 8 sec, bravo 150 8.2 sec κτλ)...
μα να μην υπάρχει ΕΝΑ περιοδικό ευρωπαικό να τα πιάσει...
και μη μου πείτε για ιταλικά περιοδικά γιατί κάποιο από αυτά έχει μετρήσει 0-100 στο GPAbarth 7.7-7.8 sec
Alfa Romeo Mi.Τo 2008