-
Πότε είπαμε θα κυκλοφορήσουν τα πρώτα 159t ?
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Αυτό να μου πεις...σιγά τη ροπή που είχε το 1600άρι twin spark και τον έσπαγε.
Το θέμα είναι ότι από τη στιγμή που δεν υπάρχει καδένα είναι σαφώς πιο επίφοβο να σπάσει κάτι εκεί μέσα και να έχουμε τα 'παλιά' πάλι, ειδικά με τόση ροπή. Δεν ισχύει πιστεύεις?
Το δικό μου με 37 κιλά ροπής και με προληπτική αλλαγή κάθε 65χιλ. χιλιόμετρα αντί 90 δεν δεν έχει σπάσει πάντως.Ας σοβαρευτούμε έτσι.
τι οδηγεις κι εχει 37 κιλα ροπης???
Πραγματι
5κύλινδρο 2.0 turbo με πρόγραμμα;
Nαι.Για την ακρίβεια ο επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου αυξάνει τη ροπή από τα standard 310Nm στα 385Νm... (μάλλον με έκλεψα λίγο).
-
Δυο πραγματακια....
Οι ιμαντες αντεχουν οσο θελει ο καθε κατασκευαστης (στα Τ5 {ξερω κανεις δεν ασχολειται με αυτα} αλλαζουν στα 220000km)
Το turbo περαν απο τους Γιαπωνεζους το χρησιμοποιουν απο τη 10ετια του 70 σε ολα τα μοντελα τους και οι δυο Σουηδοι (Saab 900, Volvo 240)....αλλα ξεχασα δεν ασχολουμαστε με αυτους!! -
για τους αχετους θα μιλάμε......
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Δυο πραγματακια....
Οι ιμαντες αντεχουν οσο θελει ο καθε κατασκευαστης (στα Τ5 {ξερω κανεις δεν ασχολειται με αυτα} αλλαζουν στα 220000km)
Το turbo περαν απο τους Γιαπωνεζους το χρησιμοποιουν απο τη 10ετια του 70 σε ολα τα μοντελα τους και οι δυο Σουηδοι (Saab 900, Volvo 240)....αλλα ξεχασα δεν ασχολουμαστε με αυτους!!Eισαι στο forum της Alfa Romeo και λες για Volvo?
Nτροπη σου! Nα μην επαναληφθει!
Εδω οτι αναφερεται εχει ανακαλυφθει και χρησιμοποιειται κυριως απο
αυτον τον κατασκευαστη!
Οι Γερμανοι , Σουηδοι , Ιαπωνες ειναι μετριοι και ταπεινοι κατασκευαστες
που απλα αντιγραφουν και ακολουθουν τις εξελιξεις! -
Αφού και τη Σουηδία οι Ιταλοί την ανακάλυψαν...
Μπορείτε να μιλάτε όσο θέλετε... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Δυο πραγματακια....
Οι ιμαντες αντεχουν οσο θελει ο καθε κατασκευαστης (στα Τ5 {ξερω κανεις δεν ασχολειται με αυτα} αλλαζουν στα 220000km)
Το turbo περαν απο τους Γιαπωνεζους το χρησιμοποιουν απο τη 10ετια του 70 σε ολα τα μοντελα τους και οι δυο Σουηδοι (Saab 900, Volvo 240)....αλλα ξεχασα δεν ασχολουμαστε με αυτους!!Eισαι στο forum της Alfa Romeo και λες για Volvo?
Nτροπη σου! Nα μην επαναληφθει!
Εδω οτι αναφερεται εχει ανακαλυφθει και χρησιμοποιειται κυριως απο
αυτον τον κατασκευαστη!
Οι Γερμανοι , Σουηδοι , Ιαπωνες ειναι μετριοι και ταπεινοι κατασκευαστες
που απλα αντιγραφουν και ακολουθουν τις εξελιξεις!Συγνωμη.....
Δεν θα ξαναμιλησω για μετριους και ταπεινους κατασκευαστες στο φορουμ της Αλφα. Η ΑΡ κατασκευαζει τα πιο πρωτοποριακα αυτοκινητα.
Δεν θα ξαναμιλησω για μετριους και ταπεινους κατασκευαστες στο φορουμ της Αλφα. Η ΑΡ κατασκευαζει τα πιο πρωτοποριακα αυτοκινητα.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Δεν θα ξαναμιλησω για μετριους και ταπεινους κατασκευαστες στο φορουμ της Αλφα. Η ΑΡ κατασκευαζει τα πιο πρωτοποριακα αυτοκινητα.100 φτανει η να συνεχισω?
-
Καλή η πλάκα, αλλά α) δεν την καταλαβαίνουν όλοι και β) καλό είναι να σταματάει πριν αρχίσουν οι παρεξηγήσεις.
-
-
Η Alfa Romeo στην 79η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης
Η Alfa Romeo επιστρέφει στη Διεθνή Έκθεση της Γενεύης με ένα άκρως ελκυστικό περίπτερο, στο οποίο φιλοξενούνται τα μοντέλα παραγωγής αλλά και οι παγκόσμιες πρεμιέρες της εταιρείας, με επίκεντρο πάντοτε τη μοναδικότητα της Alfa Romeo στο παγκόσμιο αυτοκινητιστικό στερέωμα.
Ο αδιαφιλονίκητος ηγέτης του περιπτέρου είναι η Alfa Romeo MiTo GTA Concept, η έκφραση μιας φιλοσοφίας που έχει τις ρίζες της στο ένδοξο παρελθόν και δείχνει παράλληλα το δρόμο προς το μέλλον σε όλα τα σπορ αυτοκίνητα. Σημαντική νέα άφιξη είναι και ο κινητήρας 1.75 Turbo με 200 hp για την 159, την Brera και την Spider
Παγκόσμια πρεμιέρα: MiTo GTA concept
Gran Turismo Alleggerito: μια ιστορική και πασίγνωστη «υπογραφή», προτεραιότητες της οποίας είναι η μείωση του βάρους και εξαιρετική αναλογία κιλών ανά ίππο. Ως εκ τούτου χρησιμοποιούνται υλικά πολύ ελαφριά, όπως τα ανθρακονήματα - στο πίσω σπόιλερ οροφής, στην οροφή και στους καθρέπτες - και το αλουμίνιο σε σύστημα πέδησης, ανάρτηση και συγκεκριμένα σημεία στο σασί. Το τελευταίο έχει αναβαθμιστεί, με έμφαση στην επίτευξη κορυφαίας στρεπτικής ακαμψίας.1,75 λίτρα και 240 ίπποι
Όλοι αναγνωρίζουν την ικανότητα της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας να παράγει κινητήρες με θερμό ταμπεραμέντο, αληθινά στολίδια γεννημένα από την εμπειρία και το πάθος των μηχανικών της. Οπότε το πλέον φυσικό ήταν οι κινητήρες να σχεδιαστούν και να παραχθούν από το FPT - Fiat Powertrain Technologies-, το ίδιο κέντρο που δημιούργησε τους μυθικούς Twin Spark και V6, αλλά και τους αγωνιστικούς κινητήρες με τους οποίους η Alfa Romeo διέπρεψε και διαπρέπει στους αγώνες σε παγκόσμιο επίπεδο.**Στιλ και αεροδυναμική: «αυθεντική» σπορτίφ αίσθηση και προηγμένη τεχνολογία **
Να παντρέψει τις αρμονικές γραμμές ενός χάτσμπακ για καθημερινή χρήση με τις απαιτήσεις που προκύπτουν από τον κόσμο των αγώνων: αυτός ήταν ο φιλόδοξος στόχος της ομάδας εξέλιξης της MiTo GTA Concept. Η έρευνα για την αεροδυναμική είχε μια αποφασιστική συμμετοχή στις τεχνολογικές επιλογές και το στιλ του αυτοκινήτου. Πιο συγκεκριμένα, το αυτοκίνητο συνδυάζει τη βελτίωση του συντελεστή οπισθέλκουσας Cx, με τη σημαντική αύξηση της αρνητικής άντωσης και την αποτελεσματική διαχείριση της εισαγωγής του αέρα στο χώρο του κινητήρα.
Το εμπρός τελείωμα χαρακτηρίζεται από τις φαρδιές εισαγωγές αέρα, το ελκυστικό καπό και το νέο προφυλακτήρα. Το σήμα της Alfa Romeo έχει μετακομίσει πάνω στο καπό, μεγαλώνοντας την εισαγωγή αέρα. Το εμπρός μέρος ολοκληρώνεται με τα νέα φώτα που μειώνουν τις αντανακλάσεις των προβολέων BiXenon: αυτό επιτυγχάνεται με μία νέα επίστρωση στο παραβολικό κάτοπτρο.Στο πλάι το μάτι ελκύεται από τις νέες εισαγωγές του αέρα ψύξης του κινητήρα -θυμίζουν την 8C Competizione- και τα νέα πλευρικά spoiler που έχoυν δοκιμαστεί εξαντλητικά στην αεροδυναμική σήραγγα, ώστε να γίνει ιδανική η ροή του αέρα κατά μήκος του αυτοκινήτου και κάτω από αυτό.
Φυσικά, η MiTo GTA Concept έχει σχεδιαστεί για να περνάει ιδανικά τη δύναμή της στο δρόμο και σε αυτό συμβάλλουν τα σπορ ελαστικά, που φιλοξενούνται σε ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, σχεδιασμένες να επιτρέπουν την επαρκή ψύξη των φρένων για μέγιστη αποδοτικότητα και στις πιο δύσκολες συνθήκες.
Τέλος, το πίσω τελείωμα έχει επανασχεδιαστεί για να επιτύχει τη μέγιστη αεροδυναμική απόδοση. Ο προφυλακτήρας ενσωματώνει ένα διαχύτη αέρα, στο κέντρο του οποίου ξεχωρίζουν οι μεγάλης διαμέτρου διπλές απολήξεις της εξάτμισης.
Προηγμένο πλαίσιο
Το πλαίσιο της MiTo GTA Concept σχεδιάστηκε για να προσφέρει κορυφαία πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες. Με τη δημιουργία ενός άκαμπτου πλαισίου, οι μηχανικοί βελτίωσαν και τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ανάρτησης, χαμηλώνοντάς την κατά περίπου 20 mm. Τα εμπρός ψαλίδια είναι πλέον από αλουμίνιο, και το τιμόνι είναι πιο άμεσο κι ακριβές, δίνοντας στον οδηγό κορυφαία αίσθηση του δρόμου. Και βέβαια συνδυάζεται με το Alfa D.N.A., ενεργώντας ανάλογα με την ρύθμιση που έχει επιλεγεί.Αλλά για να πετύχει το «κερασάκι στην τούρτα» στη δυναμική συμπεριφορά, η Alfa Romeo εξέλιξε ένα σύστημα ενεργητικής ανάρτησης. Το σύστημα μειώνει τις ταλαντώσεις σε όλες τις συνθήκες και εγγυάται έτσι τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας, άνεσης και οδηγησιμότητας. Για παράδειγμα δεν επιτρέπει τις κλίσεις του αμαξώματος κατά τις βίαιες επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις. Επιπρόσθετα, έχει την ικανότητα να αναγνωρίζει τον τρόπο οδήγησης και την κατάσταση του οδοστρώματος και να επιλέγει το κατάλληλο πρόγραμμα.
Όμως το σύστημα ενεργητικής ανάρτησης προσφέρει πολλά και στο εξαιρετικό επίπεδο άνεσης που προσφέρει στην καθημερινή χρήση. Χρησιμοποιώντας τη λειτουργία «Sky-Hook», το σύστημα απομονώνει το διαμέρισμα των επιβατών από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.
Το σύστημα επιβράδυνσης είναι ειδικά εξελιγμένο από την Brembo, χρησιμοποιώντας πρωτοποριακούς δίσκους Dual cast (αλουμινίου-χάλυβα), οι οποίοι είναι 20% ελαφρύτεροι και ταυτόχρονα δεν παραμορφώνονται και ψύχονται γρηγορότερα. Ειδικά εξελιγμένα από την Pirelli είναι και τα ελαστικά που φοράει η MiTo GTA.
**Εσωτερικό με προσωπικότητα **
Το εσωτερικό της MiTo GTA Concept έχει ισχυρή προσωπικότητα, στην οποία ξεχωρίζουν τα δύο αγωνιστικά καθίσματα με τις ζώνες 4 σημείων, την εξαιρετική πλευρική στήριξη και το χαμηλό βάρος. Οι μαύρες επενδύσεις Alcantara με τις κόκκινες ραφές, το Rollbar στο πίσω μέρος με θέσεις για αγωνιστικά κράνη, πυροσβεστήρα και δίχτυ συγκράτησης αποσκευών αντί καθισμάτων, όπως και το ταχύμετρο με μέγιστη ένδειξη 300 χλμ./ώρα, είναι μερικά από τα άφθονα σπορ στοιχεία που συντελούν στην κορυφαία σπορ αίσθηση, που θα απολαμβάνουν οι κάτοχοι του αυτοκινήτου. Στο πάτωμα, στην θέση της συνηθισμένης μοκέτας, χρησιμοποιείται ελαστικό με χάραξη όμοια με των ειδικών Pirelli που φοράει η MiTo GTA.Το νέο σύστημα RadioNav, εκτός των ενδείξεων του συστήματος πλοήγησης δείχνει πληροφορίες για μια σειρά μηχανικών και δυναμικών παραμέτρων λειτουργίας του οχήματος, όπως θερμοκρασία λαδιού, πίεση υπερπλήρωσης, άνοιγμα πεταλούδας γκαζιού, ενώ ταυτόχρονα διαθέτει G-Meter που μετράει τις πλευρικές επιταχύνσεις, την επιβράδυνση αλλά και την επιτάχυνση, παρέχοντας δεδομένα πολύ χρήσιμα σε χρήση στην πίστα.
Παγκόσμια Πρεμιέρα: 1.75 Turbo με 200 ίππους
Alfa Romeo και υψηλής απόδοσης κινητήρες είναι άρρηκτα συνδεδεμένες αξίες. Όλοι περιμένουν από μια Alfa Romeo να ξεχωρίζει και στις επιδόσεις, και τώρα όλοι μπορούν να δουν από την αρχή τι ακριβώς σημαίνει «σπορ καρδιά». Οι νέοι κινητήρες της εταιρείας είναι εδώ:-
ο 1,75 λίτρων και 200 ίππων βενζινοκινητήρας, που ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές ρύπων Euro 5. Αυτός ο κινητήρας επανέρχεται στη χωρητικότητα των 1750 κ.εκ. που είχε χρησιμοποιηθεί σε παλαιότερα πετυχημένα σεντάν της Alfa Romeo. Στα τέλη της δεκαετίας του ‘60 παρουσιάστηκε σεντάν 1.75, ακολουθούμενο από τη GT Veloce 1.75. Και τα δυο είχαν κάτω από το καπό τους τον κινητήρα των 1779 κ.εκ. με ισχύ 118 ίππων (η απόδοση αυτού του κινητήρα της Alfa Romeo την τοποθέτησε στην κορυφή της κατηγορίας της).
-
o 2λιτρος JTDM κινητήρας Common Rail Multijet των 170 ίππων, τεχνολογικό «παιδί» της συνεργασίας της Fiat Group και της Bosch.
Οι νέοι κινητήρες, που κατασκευάζονται από την FPT -Fiat Powertrain Technologies- και συνδυάζονται με ένα 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, θα είναι διαθέσιμοι από τον Μάιο στις Alfa Romeo Brera, Spider and 159 (sedan και Sportwagon).
Βενζινοκινητήρας 1.75 τούρμπο
Ο νέος κινητήρας 1,75 συνδυάζει ένα επαναστατικό σύστημα διαχείρισης με τις πλέον προηγμένες τεχνολογικές εξελίξεις στους τομείς της ανάφλεξης, του άμεσου ψεκασμού, του συνεχούς μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, της υπερτροφοδότησης. Το αποτέλεσμα είναι ένας κινητήρας με επιδόσεις που συγκρίνονται μόνο με αυτές ενός 3λιτρου συνόλου, ενώ η κατανάλωση συγκρατείται σε λογικά επίπεδα ενός σύγχρονου κινητήρα χωρητικότητας 1.75 λίτρων.Η εξαίρετη απόδοση του κινητήρα οφείλεται στην εφαρμογή της τεχνολογίας «σάρωσης» (Scavenging), η οποία μεγιστοποιεί τη ροπή στις πολύ χαμηλές στροφές του κινητήρα, μεταφέροντας στον οδηγό την αίσθηση ενός πολύ εύστροφου κινητήρα. Το σύστημα ελέγχει σε πραγματικό χρόνο και μεταβάλει συνεχώς μια σειρά παραμέτρων όπως το χρονισμό των εκκεντροφόρων εισαγωγής και εξαγωγής (VVT), τον άμεσο ψεκασμό καυσίμου, την πίεση υπερπλήρωσης, την προπορεία των σπινθηριστών κ.α.
Το αποτέλεσμα είναι η μέγιστη ροπή στις 1500 στροφές να είναι 70% μεγαλύτερη σε σχέση με έναν συμβατικό υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, και ο χρόνος απόκρισης στο πάτημα του γκαζιού να είναι λιγότερος από το μισό σε σχέση με το συνηθισμένο. Ολόκληρος ο κινητήρας έχει εξελιχθεί με ιδιαίτερη προσοχή στη μείωση των απωλειών λόγω τριβών. Μέσω της χρήσης προηγμένων υλικών, οι εσωτερικές τριβές του κινητήρα είναι μειωμένες κατά 65% στις 2000 σαλ σε σχέση με τον Twin Spark.
Η τεχνολογία «Scavenging», συνδυασμένη με το νέο σύστημα διαχείρισης, ανεβάζει τα όρια των αποδόσεων των σημερινών κινητήρων. Η ειδική ροπή (185 Nm/l) είναι πολύ υψηλή και τον τοποθετεί στην αφρόκρεμα των σημερινών κινητήρων. Η μέγιστη τιμή της ροπής (320 Nm) και το γεγονός ότι αποδίδεται μόλις στις 1400 στροφές αντιπροσωπεύει ένα σημείο απόλυτης υπεροχής. Και, τέλος, η ειδική ισχύς των 115 ίππων/l επιτυγχάνεται στις 4.750 στροφές, παραμένοντας σταθερή έως τις 5500 στροφές. Η οδηγική απόλαυση είναι εξασφαλισμένη.
**Alfa Romeo Brera TI **
Στην ελβετική Έκθεση θα ξεχωρίσει και η Alfa Brera η οποία θα είναι διαθέσιμη στην νέα έκδοση TI. Όταν συνδυάζεται με τον νέο κινητήρα 1.75 των 200 ίππων, επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 235 χλμ./ώρα και 0-100 χλμ./ώρα σε 7,7 δευτερόλεπτα. Αντίθετα με αυτές τις κορυφαίες επιδόσεις, η κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 είναι μικρές: αντίστοιχα 8,1 λίτρα/100 χλμ. και 189 g/km CO2 (στο συνδυασμένο κύκλο).Οι μηχανικοί της Alfa Romeo ρύθμισαν την ανάρτηση και τη γεωμετρία (-10 mm) για να αυξήσουν κι άλλο την ήδη κορυφαία οδική συμπεριφορά της και να ενισχύσουν το σπορ χαρακτήρα της. Τα ελατήρια και τα αμορτισέρ είναι πιο σφιχτά, ειδικά επιλεγμένα για να εξασφαλίζουν καλύτερη πρόσφυση στους τροχούς των 19 ιντσών. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από κόκκινες τετραπίστονες δαγκάνες Brembo.
Εκτός του εξαιρετικού εξοπλισμού της - που περιλαμβάνει την επένδυση με δέρμα Frau , το διζωνικό αυτόματο εξοπλισμό, τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, το Cruise Control, τους 7 αερόσακους, το σύστημα VDC (με το Electronic Q2) και το Hill Holder - ξεχωρίζει με τα λογότυπα TI στα εμπρός φτερά της, αλλά και στα καθίσματα.
TI σημαίνει Turismo Internazionale, χαρακτηριστικά που η Alfa Romeo υπογράφει μόνο σε αυτοκίνητα με κορυφαίο εξοπλισμό και κορυφαίες τεχνολογικές εφαρμογές.
-
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Με πραγματικά τελευταίας τεχνολογίας άμεσο ψεκασμό, **που όμοιο του έχει μόνο η νέα Ferrari California. **
Το πιο σημαντικό επίσης είναι κάτι που μυρίζει ιταλίλα από χιλιόμετρα.....δεν είναι άλλο από τον διπλό μεταβλητό χρονισμό και έτσι η GTA μας έχει 240 ίππους από μόλις 1742cc.Μπορείς να το εξηγήσεις λίγο αυτό?
Έχει να κάνει με τον αριθμό των σημείων ψεκασμού, με το πόση πίεση(bar) ψεκάζεται το καύσιμο.
Από αυτή τη στιγμή πρόκειται για τον πρώτο κινητήρα στον κόσμο που χρησιμοποιεί απευθείας ψεκασμό 7 σημείων δεύτερης γενιάς σε συνδιασμό με υπερτροφοδότηση και ο δεύτερος γενικά μετά τη Ferrari California, και μπορεί να διαχειριστεί η αντλία πιέσεις της τάξεως των 150bar....
Το σημαντικότερο όμως είναι ότι αυτός ο νέος κινητήρας μπορεί να έχει άμεσο έλεγχο των καυσίμων και έτσι κατά τη διάρκεια της απομάκρυνσης τους μπορεί να αποτρέψει ορισμένα βλαβερά σωματίδια να καταλήξουν στην εξάτμιση. Αυτή είναι η περίφημη scavenging technology.
Kαι βέβαια τα οφέλη του άμεσου ψεκασμού φαίνονται πολύ περισσότερο μαζί με την χρήση υπερτροφοδότησης. Με αυτά και μ'αυτά ο 1.75TBi δεν εκπέμπει τα CO2 που θα περίμενε κάποιος μηχανολόγος να εκπέμπει, και έτσι αφού ήδη είναι Euro5 δεν χρειαζόταν μεγάλο καταλύτη και δεν είναι φιμωμένος, έπειτα από direct injection και scavenging, με όφελος στην απόδοση του ρε ισχύ και ροπή που έχουν αντίκτυπο στις επιδόσεις και στην κατανάλωση.
Εκτός από τα μηχανολογικά υπάρχει και το fun-to-drive και το αποτέλεσμα είναι η μέγιστη ροπή στις 1500 στροφές να είναι 70% μεγαλύτερη σε σχέση με έναν συμβατικό υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, και ο χρόνος απόκρισης στο πάτημα του γκαζιού να είναι λιγότερος από το μισό σε σχέση με το συνηθισμένο. Ολόκληρος ο κινητήρας έχει εξελιχθεί με ιδιαίτερη προσοχή στη μείωση των απωλειών λόγω τριβών. Μέσω της χρήσης προηγμένων υλικών, οι εσωτερικές τριβές του κινητήρα είναι μειωμένες κατά 65% στις 2000 σαλ σε σχέση με τον Twin Spark.Η τεχνολογία scavenging, συνδυασμένη με το νέο σύστημα διαχείρισης, ανεβάζει τα όρια των αποδόσεων των σημερινών κινητήρων. Η ειδική ροπή (185 Nm/l) είναι πολύ υψηλή και τον τοποθετεί στην αφρόκρεμα των σημερινών κινητήρων. Η μέγιστη τιμή της ροπής (320 Nm) και το γεγονός ότι αποδίδεται μόλις στις 1400 στροφές αντιπροσωπεύει ένα σημείο απόλυτης υπεροχής. Και, τέλος, η ειδική ισχύς των 115 ίππων/l επιτυγχάνεται στις 4.750 στροφές, παραμένοντας σταθερή έως τις 5500 στροφές. Η οδηγική απόλαυση είναι εξασφαλισμένη. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Η Alfa Romeo στην 79η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης**Alfa Romeo Brera TI **
Στην ελβετική Έκθεση θα ξεχωρίσει και η Alfa Brera η οποία θα είναι διαθέσιμη στην νέα έκδοση TI. Όταν συνδυάζεται με τον νέο κινητήρα 1.75 των 200 ίππων, επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 235 χλμ./ώρα και 0-100 χλμ./ώρα σε 7,7 δευτερόλεπτα. Αντίθετα με αυτές τις κορυφαίες επιδόσεις, η κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 είναι μικρές: αντίστοιχα 8,1 λίτρα/100 χλμ. και 189 g/km CO2 (στο συνδυασμένο κύκλο).Οι μηχανικοί της Alfa Romeo ρύθμισαν την ανάρτηση και τη γεωμετρία (-10 mm) για να αυξήσουν κι άλλο την ήδη κορυφαία οδική συμπεριφορά της και να ενισχύσουν το σπορ χαρακτήρα της. Τα ελατήρια και τα αμορτισέρ είναι πιο σφιχτά, ειδικά επιλεγμένα για να εξασφαλίζουν καλύτερη πρόσφυση στους τροχούς των 19 ιντσών. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από κόκκινες τετραπίστονες δαγκάνες Brembo.
Εκτός του εξαιρετικού εξοπλισμού της - που περιλαμβάνει την επένδυση με δέρμα Frau , το διζωνικό αυτόματο εξοπλισμό, τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, το Cruise Control, τους 7 αερόσακους, το σύστημα VDC (με το Electronic Q2) και το Hill Holder - ξεχωρίζει με τα λογότυπα TI στα εμπρός φτερά της, αλλά και στα καθίσματα.
TI σημαίνει Turismo Internazionale, χαρακτηριστικά που η Alfa Romeo υπογράφει μόνο σε αυτοκίνητα με κορυφαίο εξοπλισμό και κορυφαίες τεχνολογικές εφαρμογές.
Mακαρι να παρουν τα πανω τους σε πωλησεις οι Brera και 159 με τους νεους κινητηρες γιατι ειναι κουκλαρες. Να βλεπουμε κατι να ξεχωριζει στο δρομο να μας φτιαχνει η διαθεση ρε παιδι μου...
-
Ειδα σημερα στη Κω μια μπλε 159 (ΣΑΝ το montego blue της BMW) με ασπρο -μπεζ εσωτερικο και ηταν τέλεια!!
-
Πολύ εξειδικευμένο.... αλλά περιγράφει τα πάντα γύρω από το scavenging
http://hainz.googlegroups.com/web/FPT_t ... WO_sSB9vR8
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
...η ειδική ισχύς των 115 ίππων/l επιτυγχάνεται στις 4.750 στροφές, παραμένοντας σταθερή έως τις 5500 στροφές. Η οδηγική απόλαυση είναι εξασφαλισμένη.Να δω τους petrolhead alfisti να αλάζουν σχέση στις 5500σαλ σε βενζινοκίνητο, για εξτρα οδηγική απόλαυση, και ας πεθάνω...
-
Geneva 2009
-
-
τουλαχιστον προσεξαν λιγο τα μοντελα...αυτες ειναι καλες..
οι αλλες στη μιτο δε βλεπονταν ρε αδελφακι μου...δε φτανει που και η μιτο ειναι καπως, βαζεις και τα παντζουρια..
-
+1
Κι εδώ η μελαχροινή λέει περισσότερο στην 159. Τ' άλλα τα κορίτσα τι να πω... Χτύπησε η κρίση και εκεί...; -
Επειδη βλεπω πως στο forum γινεται καλη ενημερωση εκ των εσω, θα ηθελα να μαθω αν ο 1750 TBi θα βγει σε εκδοση 170 ιππων ωστε να αντικαθιστα τον 1.9 JTS οπως οι 200 ιπποι αντικαθιστουν τους 185 της 2.2 JTS. Επισης καπου ακουσα οτι θα τοποθετηθει και ο TBi με 230 ιππους στην Brera/Spider. Γιατι οχι και στην 159; Και το αντιστροφο, γιατι οχι και ο ΤΒi με τους 170 ιππους σε Brera/Spider. Αν γινοταν το τελευταιο πραγματικα θα μπορουσαν να τη χαρουν πολλοι περισσοτεροι μιας και η τιμη θα επαιφτε αισθητα. Σχετικα με το συστημα των Multiair που καταργεί τον εκκεντροφόρο που αντιστοιχεί στις βαλβίδες εισαγωγής αυτος θα ειναι διαθεσιμος μονο στα 1.400cc η υπαρχει ηδη και στον TBi; Τελος η δευτερη γενια Multiair στα 1.300cc ποτε θα μπει στην παραγωγη; Προβλεπεται να τοποθετηθει και στην υπαρχουσα γκαμα του Gruppo Fiat; Και μια τελευταια απορια, ο ΤΒi θα τοποθετηθει και στο Bravo οπως εγινε και στη Delta; Δεν θα ταιριαζε γαντι σε ενα υποτιθεμενο Abarth Bravo των 200 ιππων; Γιατι δεν προβλεπεται διευρυνση της οικογενειας Bravo με τριθυρεσ και SW εκδοσεις; Ελπιζω να μην κουρασα και να απαντηθουν ολες μου οι αποριες!!
ΑLFA ROMEO FORUM