-
delete
-
Παιδιά , δεν ασχολούμε με το άθλημα . Τα 170+ και τα 160 συνέχεια τα είδα στο ταχύμετρο του αυτοκινήτου μου πηγαίνοντας δίπλα-δίπλα στην Αττική οδό. Οσον αφορά ηλεκτρικό προαστιακό και S_BAHN επιμένω απόλυτα . Επειδή κινούμε αρκετά στο εξωτερικό μια 20ετία τώρα και κυρίως οδικά , είπαμε είναι μπροστά απο μας , αλλά μετά τη ολυμπιαδα σε πολλά θέματα είμαστε κοντά τους και σε κάποια πιο μπροστά γιατί απλά είναι πιό καινούργια (Μετρό Αθήνας - U-bahn Μονάχου) .
Οσο αφορά τα κολόσπιτα , σας είπα ότι το τρενο το βρήκαν εκεί , δεν τους βρήκε . Γι'αυτό ο φίλος από το Ξυλόκαστρο αργεί σήμερα , μέχρι να γίνει ο τετραπλός διάδρομος . Επίσης από την γραμμή τα τελευταία 33 χρόνια που κινούμαι με τραίνο περνάγανε πάνω από 80 τραίνα την ημέρα .Σε όλες τις χώρες το δημόσιο συμφέρον προηγείται του ιδιωτικού . Απλά εκεί που είναι το ελληνικό αίσχος , είναι στο χρόνο και στο ποσό αποζημίωσης . Οσο γιά το Βερολίνο που είπε ο φίλος , αφού το κάνουν σαν κακέκτυπο της Νέας Υόρκης και του Χονγκ-Κονγκ , ξεχνώντας την παράδοση τους , δεν νομίζω ότι το πρόβλημα τους είναι η τροποποίηση της χάραξης ενός δρόμου που ΘΑ γίνει . Δεν είπα ότι δεν τελειώνουν κάποτε τα έργα (ΠΑΘΕ, Εγνατία κλπ) απλά είπα ότι αργούν πολύ να γίνουν , οπότε πρέπει να έχουμε υπομονή . Και τέλος θέλω να σας πω ότι πολλές φορές οι ιδιώτες παρασυρόμενοι από κομματόσκυλα και βλαχοδήμαρχους εμποδίζουν την κατασκευή δημοσίων έργων πηγαίνοντας ενάντια στο πραγματικό τους συμφέρον και μιλάμε για πεζοδρόμους για περιφεριακούς δρόμους κλπ . Τέτοια παραδείγματα έχουμε άπειρα σε όλη την Ελλάδα (Αράχωβα,Μετρό στην Αγία παρασκευή,Τραμ στο Φάληρο,παράκαμψη Λαμίας και πολλά άλλα). -
Μία περίεργη υπόθεση απασχολεί τον ΟΣΕ, αλλά και τις αστυνομικές αρχές. Πρόκειται για την αφαίρεση μικρού τμήματος σιδηροτροχιάς μεταξύ Ζευγολατιού και Ξυνού νερού Μεσσηνίας, ικανού – σύμφωνα με τον ΟΣΕ – να προκαλέσει ατύχημα.
Συγκεκριμένα, αμαξοστοιχία συντήρησης των σιδηροδρομικών γραμμών με κατεύθυνση την Καλαμάτα, εντόπισε, 2,5 χιλιόμετρα πριν τον σταθμό του Ζευγολατιού, να λείπει από τη γραμμή ένα κομμάτι μήκους 10 εκατοστών. Η γραμμή διακόπηκε αμέσως μέχρι να αποκατασταθεί η ζημιά.
Προηγήθηκε τηλεφώνημα αγνώστου στο σταθμάρχη Καλαμάτας, ο οποίος απειλούσε πως εάν δεν τους καταβληθούν 1,5 εκατομμύρια ευρώ, θα προέβαινε στην ενέργεια αυτή, προσδιορίζοντας μάλιστα το σημείο.
Ο σταθμάρχης επικοινώνησε με τους μηχανοδηγούς των συρμών που ήταν σε κυκλοφορία και τους συνέστησε αυξημένη προσοχή.
Η γραμμή επισκευάστηκε και τα δρομολόγια διεξάγονται κανονικά, ενώ την υπόθεση ερευνά η υποδιεύθυνση Καλαμάτας και η Ασφάλεια Αττικής.
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
Μία περίεργη υπόθεση απασχολεί τον ΟΣΕ, αλλά και τις αστυνομικές αρχές. Πρόκειται για την αφαίρεση μικρού τμήματος σιδηροτροχιάς μεταξύ Ζευγολατιού και Ξυνού νερού Μεσσηνίας, ικανού – σύμφωνα με τον ΟΣΕ – να προκαλέσει ατύχημα.
Συγκεκριμένα, αμαξοστοιχία συντήρησης των σιδηροδρομικών γραμμών με κατεύθυνση την Καλαμάτα, εντόπισε, 2,5 χιλιόμετρα πριν τον σταθμό του Ζευγολατιού, να λείπει από τη γραμμή ένα κομμάτι μήκους 10 εκατοστών. Η γραμμή διακόπηκε αμέσως μέχρι να αποκατασταθεί η ζημιά.
Προηγήθηκε τηλεφώνημα αγνώστου στο σταθμάρχη Καλαμάτας, ο οποίος απειλούσε πως εάν δεν τους καταβληθούν 1,5 εκατομμύρια ευρώ, θα προέβαινε στην ενέργεια αυτή, προσδιορίζοντας μάλιστα το σημείο.
Ο σταθμάρχης επικοινώνησε με τους μηχανοδηγούς των συρμών που ήταν σε κυκλοφορία και τους συνέστησε αυξημένη προσοχή.
Η γραμμή επισκευάστηκε και τα δρομολόγια διεξάγονται κανονικά, ενώ την υπόθεση ερευνά η υποδιεύθυνση Καλαμάτας και η Ασφάλεια Αττικής.
Αλήθεια ποιοι θα ήθελαν να δούν το τμήμα της μετρικής μετά το Άργος/Ναύπλιο να καταργείται;;;;;;;;;
Το σημερινό μήπως εντάσεται σε καμιά προσπάθεια να δείξουν στον κόσμο ότι 'κοιτάχτε πόσο επικύνδυνο είναι το τραίνο,' να συνεχίσουν να έχουν σε αχρηστεία την ανακαινισμένη γραμμή, ως ονούπο, Καλαμάτα-Τρίπολη-Άργος-Κόρινθο και απαξιώνοντας την, εν τέλει να την καταργήσουν αφήνοντας μόνο το τμήμα Κόρινθος-Άργος/Ναύπλιο;;;;;
Μήπως κάποιοι έχουν αποφασίσει οτι Καλαμάτα καιΤρίπολη με την νέα εθνική οδό δεν θα χρειάζονται τραίνο και προωθούν σιγά-σιγά αυτήν την ιστορία προς τέρψιν φυσικά άλλων συμφερόντων;;;;;;;;
-
delete
-
Μια (ακόμα) σχετικά τεκμηριωμένη άποψη για την κατάσταση στον ΟΣΕ.
-
delete
-
Αυτά βλέπουμε εμείς που είμαστε απλά φίλοι του σιδηροδρόμου και μας στεναχωρούν . Δυστυχώς οι δημόσιοι οργανισμοί στην Ελλάδα γίναν εκτροφείο συνδικαλιστών που το μόνο που τους νοιάζει είναι το κόμμα και μήπως πάρουν καμμιά προαγωγή όπως γ.γ. υπουργείων ,βουλευτές ,σύμβουλοι και λοιποί αναξιοπαθούντες .
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Μια (ακόμα) σχετικά τεκμηριωμένη άποψη για την κατάσταση στον ΟΣΕ.
Τι παραλείπει να μας πει ο εν λόγω κύριος ?
-
Ποιός τον διόρισε στον ΟΣΕ ?
Ηλικιακά δείχνει ότι μάλλον είχε 'πράσινα μάτια' ...
Έχει σημασία να μάθουμε, γιατί θυμάται επιλεκτικά φιέστες (αυτές του κ.Λιάπη), και όχι αυτές του κ.Βερελή (με τα πολλαπλά ατυχήματα, την γραμμή Κρυονερίου-Αγρινίου που άνοιξε σαν ρουσφέτι στην περιοχή του, τους διορισμούς στις Τραμ-ΑΜΕΛ, τις γελοιότητες περί Δυτικού Άξονα παραμονές Εθνικών Εκλογών κ.α). -
Για το έλλειμα του ΟΣΕ ευθύνονται μόνο οι επιδοτήσεις Δημόσιας Υπηρεσίας που παρέλειπε το Δημόσιο προς τον ΟΣΕ ή και το υψηλό λειτουργικό κόστος του Οργανισμού ?
Το υψηλό λειτουργικό κόστος οφείλεται στο ότι:
Ο συνοδός εισπράττει 2 χιλιάρικα, ο μηχανοδηγός έχει βασικό 2 (και με τις υπερωρίες φτάνει πάνω από 5), οι υπερωρίες στον ΟΣΕ πληρώνονται με 'τρελά' ποσά (120-130 ευρώ η μία).
Ο ΓΚΚ είναι απηρχαιωμένος, με αποτέλεσμα προαστιακό τραίνο να πηγαίνει με 3μελές πλήρωμα στην Χαλκίδα όταν σε όλο τον κόσμο έχει καθιερωθεί το One-Man-Operation ...
Φυσικά παραδέχεται ότι κάποιες Ειδικότητες είναι ξεπερασμένες, και μας λέει ότι ΘΑ ΣΥΖΗΤΉΣΟΥΝ την κατάργηση κάποιων εξ' αυτών.
Δηλαδή μας τονίζει ότι θα πρέπει η κυβέρνηση να ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΕΊ με τους (κομματικά διορισμένους) Σιδηροδρομικούς την μείωση του λειτουργικού κόστους της επιχείρησης ! ! !
ΜΗΝ ΣΑΣ ΞΕΝΙΖΕΙ αυτή η νοοτροπία.
Με τέτοιες εκβιαστικές πρακτικές οι Μηχανοδηγοί έχουν ουσιαστικά καταφέρει να ΣΥΝΔΙΟΙΚΟΥΝ τον ΟΣΕ και να έχουν αυτούς τους προκλητικούς μισθούς.
Γιατί απλά δεν βρέθηκε ΚΑΜΜΙΑ ελληνική κυβέρνηση που να έχει τα balls να ανοίξει αυτό το κλειστό επάγγελμα (όπως και άλλα), και έτσι να μειώσει τις αμοιβές τους (όπως π.χ έκαναν οι Γερμανοί και οι DB).- Οι 'ευσυνείδητοι εργαζόμενοι' δεν είναι αυτοί που εκτροχιάζουν (ελέω βλακείας-ποτού) τροχαίο υλικό αξίας εκατ.ευρώ ?
Από που ν' αρχίσουμε και που να τελειώσουμε την απαρίθμηση περιστατικών που συνέβησαν με ΕΞ' ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ υπαιτιότητα των εργαζομένων ...
Μπορείς να μας αποδείξεις ότι 1 ώρα υπερωρίας στον ΟΣΕ αμείβεται με 120-130 ευρώ;
Επίσης, για το ότι είναι λίγοι οι μηχανοδηγοί δεν ευθύνονται αυτοί, αλλά οι κυβερνήσεις μετά το 85 που μπήκε η τελευταία μεγάλη φουρνιά μηχανοδηγών, που δεν έκαναν ούτε μία πρόσληψη μηχανοδηγού, εκτός από καμιά 30αριά ανίδεα πιτσιρίκια που μπήκαν από το παράθυρο ως Προαστιακάριοι την περίοδο 2003-2005 και καλά βοηθοί μηχανοδηγοί και τους έκαναν με πολλές πολιτικές πιέσεις τελικά μηχανοδηγούς, συν γύρω στους 15 ακόμα πρώην προαστιακάριους άσχετων ειδικοτήτων που πρόσφατα υπέστησαν σχετική εκπαίδευση βοηθού μηχανοδηγού.
Δεν αμφιβάλλω ότι εν γένει ο κλάδος των μηχανοδηγών είναι άτιμη φάρα αλλά από το σημείο αυτό μέχρι να λέμε άστοχα πράγματα νομίζω απέχει πολύ.
Επίσης, η συνδιοίκηση που αναφέρεις γίνεται σε κάποιο βαθμό με τις ευλογίες των περισσοτέρων υπουργών Μεταφορών, ελέω κομματικής βάσης και απόδειξη αυτού είναι το γεγονός ότι τουλάχιστον το 80% των διοικήσεων των εταιρειών του Ομίλου (και οι πρόσφατα τοποθετηθέντες) είναι ανίδεοι, μετριότατοι, άσχετοι περί τα σιδηροδρομικά που απλά χώνονται σε θέσεις για ένα καλό χαρτζηλίκι κι εν συνεχεία προκειμένου να ασκήσουν στοιχειωδώς τις αρμοδιότητές τους και να μη γίνουν ρόμπες, βασίζονται στο ρουφιανιλίκι και στην εκδούλευση που προσφέρουν διάφορες κομματικές παράγκες (όλων των αποχρώσεων) με προφανές αντάλλαγμα-συνέπεια τη συνδιοίκηση και το προσωπικό όφελος (χρήμα, προαγωγές κλπ).
Θέλεις και την τελευταία απόδειξη επί τούτου; Ιδού το δελτίο τύπου του ΥΜΕ**09/03/2009
Αλλαγές στις διοικήσεις ορισμένων ΔΕΚΟ
**
Με απόφαση του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών
κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη και μετά την ολοκλήρωση της βασικής ενημέρωσης της νέας πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου για τη λειτουργία των ΔΕΚΟ εποπτείας ΥΜΕ, προωθήθηκαν αλλαγές στις διοικήσεις ορισμένων ΔΕΚΟ.
Οι συνθέσεις των νέων διοικήσεων διέπονται από τις αρχές της συνέχειας και
της συμπληρωματικότητας, οι οποίες αποτυπώνονται τόσο στα πρόσωπα όσο και στο περιεχόμενο των εφαρμοζόμενων πολιτικών.
Οι νέες διοικήσεις έχουν ως εξής:ΟΑΣΑ
Παραμένει ως Πρόεδρος ο συγκοινωνιολόγος καθηγητής του ΕΜΠ
κ. Δημήτριος Τσαμπούλας.
Νέος Διευθύνων Σύμβουλος αναλαμβάνει ο οικονομολόγος κ. Γεώργιος Πανδρεμένος.**ΕΘΕΛ
Τοποθετείται ως Πρόεδρος ο κ. Παναγιώτης Καρβελάς, Οδοντίατρος- Ορθοδοντικός, με μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων.**
Παραμένει ως Διευθύνων Σύμβουλος ο κ. Γεώργιος Στεργίου, Ηλεκτρολόγος Μηχανικός.ΗΛΠΑΠ
Συγχωνεύεται η θέση του Προέδρου και του Διευθύνοντος Συμβούλου και τοποθετείται ως Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος ο Κωνσταντίνος Μαγουλάς, Καθηγητής του ΕΜΠ.ΗΣΑΠ
Παραμένει ως Πρόεδρος ο κ. Βασίλειος Σπανάκης , Οικονομολόγος.
Τοποθετείται ως Διευθύνων Σύμβουλος ο κ. Χαράλαμπος Αραμπατσάκος, Μηχ/γος Μηχανικός, Αν. Καθηγητής Παν/μίου Θράκης.Όμιλος ΟΣΕ
-Στην υπό συγχώνευση εταιρεία ΕΔΙΣΥ ΑΕ, παραμένει ως Πρόεδρος ο κ. Γεώργιος Γιαννούσης , Πολιτικός Μηχανικός, ο οποίος είναι και Διευθύνων Σύμβουλος της μητρικής εταιρείας του ΟΣΕ.
Στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου τοποθετείται ο κ. Δημήτριος Ρουσσόπουλος, Μηχανολόγος Ηλεκτρολόγος-ΕΜΠ.-Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. συγχωνεύεται η θέση του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου και τοποθετείται ο κ. Προκόπης Καλογιάννης, Οικονομολόγος/Τραπεζικός.
Ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης
στις κατευθυντήριες οδηγίες που έδωσε στις νέες διοικήσεις, τόνισε μεταξύ άλλων τα εξής:-Να εντείνουν τις προσπάθειες εξυγίανσης και εκσυγχρονισμού των εταιριών, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας και των **παρερχομένων **υπηρεσιών. (θαυμάστε ορθογραφία ο συντάκτης του ΥΜΕ)
-Να συμβάλουν με κάθε τρόπο στην ανάδειξη του «σύγχρονου προσώπου» των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, ως εναλλακτικών, φιλικών προς το περιβάλλον μέσων, με διαρκή βελτίωση των παρερχομένων υπηρεσιών τους στο επιβατικό κοινό και το κοινωνικό σύνολο ώστε να βγάλουν από την απομόνωση τόσο τις λαϊκές συνοικίες του λεκανοπεδίου όσο και τις απομονωμένες περιοχές της ελληνικής περιφέρειας.
-Να υλοποιήσουν με τον καλύτερο τρόπο την εφαρμογή της Κυβερνητικής πολιτικής, για τη βελτίωση της καθημερινότητας και την εξυπηρέτηση του πολίτη.
http://www.yme.gr/?getwhat=7&tid=21&aid=1779&id=
Υπ ΄όψη ότι πριν από λιγότερο από 1 χρόνο είχαν ξανααλλάξει οι διοικήσεις των ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το ΥΜΕ,
**03/04/2008
Νέες Διοικήσεις στον ΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ**
Νέες Διοικήσεις στον ΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Με Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών κ. Γιώργου Αλογοσκούφη και Μεταφορών και Επικοινωνιών Κωστή Χατζηδάκη, μετά από πρόταση του κ. Χατζηδάκη, ανασυγκροτούνται τα Διοικητικά Συμβούλια του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος και των θυγατρικών του εταιρειών, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΔΙΣΥ και ΓΑΙΑΟΣΕ. Θα ακολουθήσει η προβλεπόμενη διαδικασία για την κάλυψη των θέσεων των Διευθυνόντων Συμβούλων, όπου απαιτείται, καθώς και η διαδικασία έγκρισης των νέων μελών των Διοικήσεων από την αρμόδια Επιτροπή της Βουλής.
Η νέα σύνθεση έχει ως εξής:
ΟΣΕ:
Πρόεδρος: Νίκος Εμπέογλου
Διευθύνων Σύμβουλος * : Γιώργος ΓιαννούσηςΤΡΑΙΝΟΣΕ:
Πρόεδρος: Ηλίας Καβαλιεράκης
Διευθύνων Σύμβουλος* : Γιάννος Μιχόπουλοςhttp://www.yme.gr/?getwhat=7&tid=&aid=1305&id=
ο δε κύριος Ρουσσόπουλος που ανέλαβε προχτές Διευθύνων του ΕΔΙΣΥ είχε απομακρυνθεί από τη θέση του Γενικού Διευθυντή Τεχνικής Υποστήριξης την άνοιξη του 2007 και συνταξιοδοτήθηκε λίγο αργότερα από τον ΟΣΕ ως κομματικά ριγμένος...Βέβαια, επειδή οι εκλογές καραδοκούν και δεν είναι ώρα για κομματικές γκρίνιες, είπαν να του αναπτερώσουν λίγο το ηθικό ξεθάβοντάς τον από τα αζήτητα και παρέχοντάς του ένα καλό χαρτζηλίκι για κάποιους μήνες, όσους δηλαδή απαιτηθούν για την ενσωμάτωση του ΕΔΙΣΥ στον ΟΣΕ βάσει υπουργικής απόφασης που έχει δημοσιευτεί σε ΦΕΚ από τις 22/12/2008
**22/12/2008
Εταιρικός μετασχηματισμός του ΟΣΕ**
Με απόφαση της Διϋπουργικής Επιτροπής ΔΕΚΟ επισφραγίζεται ο εταιρικός μετασχηματισμός του ΟΣΕ - Ορισμός Εθνικού Συμβουλίου Σιδηροδρόμων και Επιτροπής Διερεύνησης Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων
Στο πλαίσιο του προγράμματος Ανασυγκρότησης του Ελληνικού Σιδηροδρόμου που ανακοινώθηκε από τον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών Κωστή Χατζηδάκη η Διϋπουργική Επιτροπή ΔΕΚΟ με απόφασή της επισφραγίζει τον εταιρικό μετασχηματισμό του ΟΣΕ. Στόχος είναι ένα πιο ευέλικτο και αποτελεσματικό σχήμα.
Ο ΟΣΕ, που σήμερα έχει τέσσερις θυγατρικές (ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ και ΕΔΙΣΥ) θα έχει μόνο μία την ΕΡΓΟΣΕ. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ γίνεται ανεξάρτητη εταιρεία με βάση τις προβλέψεις του κοινοτικού δικαίου διαχωρισμού υποδομής και λειτουργίας. Ο ΕΔΙΣΥ απορροφάται στον ΟΣΕ και η ΓΑΙΑΟΣΕ στην ΕΡΓΟΣΕ, η οποία ενισχύεται περαιτέρω με την ανάθεση σε αυτήν της εκτέλεσης όλων των σιδηροδρομικών έργων και άλλων δραστηριοτήτων.
Παράλληλα, μετά από εισήγηση του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών, με απόφαση του Πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή ορίστηκε η σύνθεση του Εθνικού Συμβουλίου Σιδηροδρόμων σε εκτέλεση των προβλέψεων του νόμου 3710/2008, προκειμένου να υπάρχει μία ρυθμιστική αρχή, όπως συμβαίνει σε όλες της χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις σιδηροδρομικές υπηρεσίες. Επίσης σε εκτέλεση των προβλέψεων του ίδιου νόμου, με απόφαση του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών, Κωστή Χατζηδάκη, ορίζεται η σύνθεση της Επιτροπής Διερεύνησης Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων.
Πιο συγκεκριμένα για την εφαρμογή των αποφάσεων του προγράμματος ανασυγκρότησης του Ελληνικού Σιδηροδρόμου, η Διυπουργική ΔΕΚΟ πήρε τις παρακάτω αποφάσεις που θα υλοποιηθούν άμεσα:
- Εγκρίνεται η μεταβίβαση από την ΟΣΕ Α.Ε προς το Ελληνικό Δημόσιο του συνόλου των μετοχών που κατέχει στην εταιρεία ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. . Η εποπτεία επί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. εξακολουθεί να ασκείται από το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ γίνεται έτσι ανεξάρτητη δημόσια εταιρεία, αναλαμβάνοντας το σύνολο των μεταφορικών υπηρεσιών φορτίου και επιβατών, σε απόλυτη συμμόρφωση με τις ευρωπαϊκές οδηγίες.
2. Εγκρίνεται η συγχώνευση, με απορρόφηση, της ΕΔΙΣΥ Α.Ε. από την Ο.Σ.Ε. Α.Ε. και η συγχώνευση, με απορρόφηση, της ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε. από την ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. Οι δραστηριότητες τιμολόγησης της υποδομής, στρατηγικού σχεδιασμού, και επενδυτικού προγραμματισμού θα παραμείνουν στον ΟΣΕ ενώ οι δραστηριότητες κατασκευής όλων των έργων, και συντήρησης και λειτουργίας, κυρίως των νέων έργων, θα υπαχθούν στην ΕΡΓΟΣΕ. Ενισχύεται ο ρόλος της ΕΡΓΟΣΕ σύμφωνα και με τις κατευθύνσεις του σχεδίου ανασυγκρότησης που παρουσίασε τον Αύγουστο ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών.
- Εγκρίνεται η σύναψη προσωρινών συμφωνιών που διέπουν τις διεταιρικές σχέσεις μεταξύ της Ο.Σ.Ε. Α.Ε. της ΕΔΙΣΥ Α.Ε. και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. μέχρι 31/3/2009. Στο επόμενο τρίμηνο θα συνταχθούν τα οριστικά συμβόλαια που θα διέπουν τις εταιρικές σχέσεις και θα εγκριθούν από την Διυπουργική Επιτροπή Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών.
Με τις παραπάνω δράσεις ικανοποιείται επίσης ένα πάγιο αίτημα των εργαζομένων και του σιδηροδρομικού κόσμου καθώς οι εταιρείες από πέντε γίνονται τρεις.
Εξορθολογίζεται ο τομέας κατασκευών και συντήρησης του σιδηροδρόμου που μέχρι σήμερα είχε αδικαιολόγητα δυο πόλους τον ΕΔΙΣΥ και την ΕΡΓΟΣΕ.
Ενισχύεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην οποία, στο πλαίσιο των οριστικών εταιρικών συμφωνιών, θα μεταφερθούν πάγια και τροχαίο υλικό με διαδικασίες συμφωνημένες με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, προκειμένου να θωρακιστεί οικονομικά για την από εδώ και στο εξής λειτουργία της.
Η ολοκλήρωση επίσης του λογιστικού διαχωρισμού των διαφόρων μεταφορικών δραστηριοτήτων θα επιτρέψει την επεξεργασία μιας νέας πολιτικής επιδοτήσεων του ελληνικού δημοσίου σε απόλυτη συμφωνία με το ευρωπαϊκό δίκαιο.
Τα Διοικητικά Συμβούλια των εταιρειών του ομίλου ΟΣΕ θα λάβουν αυτή την εβδομάδα τις αποφάσεις για την προώθηση των παραπάνω ρυθμίσεων.
Επίσης σύμφωνα με την απόφαση του Πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή, η σύνθεση του
Εθνικού Συμβουλίου Σιδηροδρόμων είναι η ακόλουθη:Πρόεδρος: Τάσος Ευσταθίου, Μηχανολόγος – Ηλεκτρολόγος πρώην Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ
Μέλη:
- Γεράσιμος Έρτσος, Πολιτικός Μηχανικός
- Μιχάλης Ζαφειρόπουλος, Δικηγόρος, Μέλος Δ.Σ. του Δ.Σ.Α.
- Ζαχαρίας Καραμπογιάς, προϊστάμενος Δ/νσης Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών (ΔΕΚΟ), ως εκπρόσωπος του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομιών
- Ευστράτιος Ζαφείρης, εκπρόσωπος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
Τα μέλη της Επιτροπής Διερεύνησης Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων έχουν διατελέσει στελέχη του ΟΣΕ. Η σύνθεση της Επιτροπής είναι η ακόλουθη:
Πρόεδρος: Νίκος Αποστολόπουλος, πρώην πρόεδρος της ΕΡΓΟΣΕ
Μέλη:- Δημήτρης Παυλόπουλος, Ηλεκτρολόγος – Μηχανικός, πρώην εκλεγμένο μέλος Διοικούσας του ΤΕΕ
- Θανάσης Γαβαλάς, Ηλεκτρολόγος – Μηχανολόγος, πρώην Διευθυντικό στέλεχος του ΟΣΕ.
http://www.yme.gr/?getwhat=7&tid=21&aid=1697&id=
Μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί από τη στιγμή που εδώ κι 70 μέρες έχει τεθεί σε ισχύ η ενσωμάτωση του ΕΔΙΣΥ από τον ΟΣΕ, τοποθετείται εκ νέου Διευθύνων Σύμβουλος στον ΕΔΙΣΥ σε μια θέση που καλυπτόταν με προηγούμενες αποφάσεις από το Γενικό Διευθυντή Υποδομής του ΕΔΙΣΥ χωρίς το επιπλέον κόστος (τουλάχιστον 10.000 ευρώ το μήνα) του Ρουσσόπουλου;
-
-
delete
-
Μιλάμε ή δουλευόμαστε; Είπες για υπερωρίες που χρεώνονται προς 120-130 ευρώ η μία. Τι σχέση έχει η υπερωρία με τα ρεπό; 1 υπερωρία είναι 1 ώρα υπερεργασίας, 1 ρεπό είναι 1 εργάσιμη μέρα (=8 εργάσιμες ώρες). Η ώρα ή η μέρα πληρώνονται όσα λες; Γιατί στη δεύτερη δημοσίευσή σου μιλάς για ρεπό=εργάσιμη μέρα, ενώ στην πρώτη για υπερωρία. Ξεκαθάρισε πρώτα τι εννοείς και μετά ξαναγράψε.
Ως προς τις υπόλοιπες αιτιάσεις μου, δεν απαντάς σε κανένα σημείο. Γιατί; Αφού είσαι τόσο καλός γνώστης της κατάστασης, γιατί δεν παίρνεις θέση;
Για την αλητεία της εξομοίωσης των μισθών των προαστιακάριων και το συναφές με αυτήν έγκλημα της εργασιακής (ως προς τα εργασιακά δικαιώματα, ΓΕΚΑΠ κλπ) εξομοίωσής τους με τους ΤΡΑΙΝΟΣΕδες, ενώ τους είχαν προσλάβει από κοινού Λιάπης και Βερελής από το παράθυρο, ως ευέλικτα στελέχη, δηλαδή με καθεστώς αμιγώς ιδιωτικού τομέα, άρες μάρες κουκουνάρες δηλαδή, χωρίς ΑΣΕΠ και εν μία νυκτί τους ενσωμάτωσαν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τη σιωπηλή συγκατάθεση κάποιων επίσης τομαριών συνδικαληστών , ποιος ευθύνεται; Οι τεμπέληδες κατ εσέ εργαζόμενοι του παλιού ΟΣΕ ως σύνολο; Ο φούφουτος; Ή μήπως το αμαρτωλό κράτος; Τελικά ποιον συμφέρει πάνω από όλα η συνδιοίκηση; Τον ανώνυμο εργαζόμενο ή τους πολιτικούς με τις διορισμένες άσχετες επί του αντικειμένου διοικήσεις με τα χαρακτηριστικά που ανέφερα στο πρώτο μου post και κάποια λαμόγια συνδικαλιστές με τους παρατρεχάμενούς τους; Κι αυτοί τι ποσοστό φαντάζεσαι πως είναι; 2-3% των 6500 εργαζομένων, ήτοι 130-200 τομάρια ανά την Ελλάδα.
Δε σε ξέρω ούτε έχω κάτι μαζί σου, αλλά θα ήταν σε κάθε περίπτωση συνετότερο πρώτα να απαντούσες σημείο προς σημείο σε μία δημοσίευση άλλου και μετά να προβαίνεις σε χαρακτηρισμούς του τύπουΜην συνεχίζεις να επιμένεις, γιατί θα εκτεθείς.
Να εκτεθώ ως προς τι άραγε;
-
''Πράσινες'' επενδύσεις και στους σιδηροδρόμους μέσω του ΕΣΠΑ.
-
Έγινε πραξικόπημα;
-
Αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων, πρόωρη συνταξιοδότηση περίπου 2.500 εργαζομένων των οποίων ο μέσος όρος ηλικίας ξεπερνά τα 50 έτη και περικοπή δρομολογίων που θεωρούνται ζημιογόνα είναι μεταξύ των κυριότερων μέτρων που περιλαμβάνει το νέο σχέδιο ανασυγκρότησης του ΟΣΕ, το οποίο σχεδιάζεται να εφαρμοστεί άμεσα από το υπουργείο Μεταφορών.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα «Νέα», βάσει του νέου σχεδίου, ο ΟΣΕ προβλέπεται να «σπάσει» σε τρεις εταιρείες: ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η πρώτη εταιρεία, ο ΟΣΕ, θα αναλάβει μεγάλο μέρος των χρεών του Ομίλου και θα έχει τον επιτελικό σχεδιασμό όλων των ενεργειών των άλλων δύο εταιριών. Στον ΟΣΕ θα παραμείνουν οι περισσότεροι εργαζόμενοι.
Η δεύτερη εταιρεία, η ΕΡΓΟΣΕ, θα αναλάβει το σύνολο των υποδομών, ενώ θα απορροφήσει και τη ΓΑΙΑΟΣΕ, που διαχειρίζεται την ακίνητη περιουσία. Σε αυτή την εταιρεία θα ενσωματωθεί και τμήμα της ΕΔΙΣΥ (σιδηροδρομικές υποδομές-συντήρηση).
Κύρια αποστολή της ΕΡΓΟΣΕ θα είναι η ανάπτυξη του δικτύου, η απορρόφηση των κοινοτικών χρηματοδοτήσεων και η αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ.
Τέλος, η τρίτη εταιρεία, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έχει αναλάβει το επιβατικό και εμπορευματικό έργο του ΟΣΕ. Ως ανώνυμη εταιρεία έχει έσοδα από διαφημιστικές καμπάνιες στους συρμούς, ενώ παράλληλα θα έχει τη δυνατότητα επιπλέον εσόδων από την αύξηση της τιμής των εισιτηρίων και την αναδιάρθρωση των δρομολόγίων.
Αυτό σημαίνει ότι θα περικοπούν δρομολόγια και θα μειωθούν οι συχνότητες των δρομολογίων σε γραμμές που είναι ζημιογόνες για τον οργανισμό.
Το σχέδιο εξυγίανσης του ΟΣΕ αναμένεται να παρουσιάσει τις επόμενες ημέρες ο υπουργός Μεταφορών, Ευριπίδης Στυλιανίδης.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244
-
Απο την εφημερίδα το 'ΒΗΜΑ' 28-10-2007
Απο: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=46 ... tId=167458
...Το τέλος των γαλλικών αυτοκινητοδρόμων Ενα από τα πιο εντυπωσιακά μέτρα που ανακοίνωσε η γαλλική κυβέρνηση στο στρογγυλό τραπέζι για το περιβάλλον, που διοργάνωσε την περασμένη Τετάρτη, αφορά την αναστολή του προγράμματος κατασκευής οδικών αρτηριών στη χώρα! Σύμφωνα με το κείμενο που υιοθετήθηκε, «ο αυτοκινητόδρομος και ο αεροδιάδρομος αποτελούν τις έσχατες λύσεις στο ζήτημα των συγκοινωνιών, καθώς το κόστος κίνησης των αυτοκινήτων και των αεροπλάνων είναι περιβαλλοντικά απαγορευτικό». Ο υπουργός Περιβάλλοντος, Οικιστικής Ανάπτυξης και Σχεδιασμού Ζαν-Λουί Μπορλού ήταν άλλωστε σαφής: «Τα τελευταία 30 χρόνια κατασκευάσαμε χιλιάδες χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμων. Αρκετά πια. Η στρατηγική μας είναι να αναπτύξουμε τα μέσα σταθερής γραμμής και να εκμεταλλευθούμε τους πλωτούς ποταμούς της χώρας μας». Καημένε ΟΣΕ...
Και μιλάμε για μια χώρα που έχει τρείς παρακαλώ αυτοκινητοβιομηχανίες-Πεζό/Σιτροέν/Ρενό.
Η σύγκριση μόνο μελαγχολία προκαλεί. Τι γένται στην Ελλάδα ;; Ας το αφήσουμε καλύτερα... -
delete
-
delete
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Για να μην βγούμε πολύ Off topic στο thread για τα Τραίνα Υψηλών Ταχυτήτων, μεταφέρω εδώ μια απάντηση σε ένα πολύ καλό σχόλιο του G60.Καμαρώστε και τα επιτεύγματά μας των τελευταίων ημερών
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=54072&cid=4Είμαστε ένα κράτος όπου οι ιθαγενείς τους τσάμπα αναπνέουν και επιβαρύνουν τον πλανήτη.
Να τονίσουμε ότι αν τελικά δεν κυκλοφορήσει τραίνο στην ανακαινισμένη γραμμή Κορίνθου-Τρίπολης θα είναι ένα ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΟ σκάνδαλο το οποίο θα πάρει την άγουσα για την Ε.Ε (έχει φαγωθεί και κοινοτικό χρήμα για την ανακαίνιση της γραμμής).
Επισήμως κάποιοι ομιλούν για τον Σεπτέμβρη.
Περιμένουμε (έλεγαν για τις ευρωεκλογές, μετά Ιούλιο κοκ.)Είναι εμφανές ότι τ όσα γίνονται στον ΟΣΕ με τον Στυλιανίδη, μάλλον οδηγούν στο συμπέρασμα ότι πάνε προς πλήρη απαξίωση του σιδηροδρόμμου στην Ελλάδα. Ήδη στα δρομολόγια γίνεται πετσώκομα και αφετέρου οι τιμές ανεβαίνοντας στο 80% των τιμών του ΚΤΕΛ.
-
Ο χρήστης ΔΝΤΖ έγραψε:
Είναι εμφανές ότι τ όσα γίνονται στον ΟΣΕ με τον Στυλιανίδη, μάλλον οδηγούν στο συμπέρασμα ότι πάνε προς πλήρη απαξίωση του σιδηροδρόμμου στην Ελλάδα. Ήδη στα δρομολόγια γίνεται πετσώκομα και αφετέρου οι τιμές ανεβαίνοντας στο 80% των τιμών του ΚΤΕΛ.
Ψιλο Ο.Τ., αλλά δεν κρατιέμαι. Μήπως ο συγκεκριμένος είναι άτομο 'ειδικών αποστολών'? Μετά το πέρασμά του από το ΥΠΕΠΘ, βγαίνουν στη φόρα σιγά-σιγά διάφορες κινήσεις του, που σκοπό -φαινεται ότι- είχαν το τάισμα διαφόρων επιχειρηματιών της 'παιδείας'. Μήπως, λέω τωρα, γίνεται πλέον κάτι ανάλογο και στο ΥΜΕΤ? Χωρίς να έχω στοιχεία, ή να γνωρίζω την κατάσταση, δε μπορώ παρά να προβληματιστώ...
-
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid= ... id=4962839
ΟΣΕ