-
Φανταστειτε να τρελαθει ο ΣΟΑΑ και να προκηρυξει ΕΝΙΑΙΟ για το 2004 το πιο δημοφιλες αγωνιστικο αυτοκινητο της εποχης μας σε επιπεδο group A.
Και η κουτση Μαρια θα ετρεχε .
Φανταστειτε να ειχε και μειωμενο παραβολο συμμετοχης .
Φανταστειτε να ειχε και ενιαιο φτηνο λαστιχο slick.Πω-Πω θεαμα
Μπορει και να τρελαθει ο ΣΟΑΑ....και σιγουρα προλαβαινει αφου τα αυτοκινητα θα ειναι ετοιμα!!
Αναμενοντας σχολια και υποψηφιες συμμετοχες.
dimos
-
Φανταστειτε να τρελαθει ο ΣΟΑΑ και να προκηρυξει ΕΝΙΑΙΟ για το 2004 το πιο δημοφιλες αγωνιστικο αυτοκινητο της εποχης μας σε επιπεδο group A.
Και η κουτση Μαρια θα ετρεχε .
Φανταστειτε να ειχε και μειωμενο παραβολο συμμετοχης .
Φανταστειτε να ειχε και ενιαιο φτηνο λαστιχο slick.Πω-Πω θεαμα
Μπορει και να τρελαθει ο ΣΟΑΑ....και σιγουρα προλαβαινει αφου τα αυτοκινητα θα ειναι ετοιμα!!
Αναμενοντας σχολια και υποψηφιες συμμετοχες.
dimos
-
Φανταστειτε να τρελαθει ο ΣΟΑΑ και να προκηρυξει ΕΝΙΑΙΟ για το 2004 το πιο δημοφιλες αγωνιστικο αυτοκινητο της εποχης μας σε επιπεδο group A.
Και η κουτση Μαρια θα ετρεχε .
Φανταστειτε να ειχε και μειωμενο παραβολο συμμετοχης .
Φανταστειτε να ειχε και ενιαιο φτηνο λαστιχο slick.Πω-Πω θεαμα
Μπορει και να τρελαθει ο ΣΟΑΑ....και σιγουρα προλαβαινει αφου τα αυτοκινητα θα ειναι ετοιμα!!
Αναμενοντας σχολια και υποψηφιες συμμετοχες.
dimos
-
Δήμο, συγνώμη αλλά με εκπλήσσεις με την αισιοδοξία σου, αν δε σε ήξερα θα έλεγα ότι είσαι ένας 16χρονος που δεν έχει επισκεφθεί ούτε πίστα kart!
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο για το οποίο φαντάζομαι ότι κάνεις λόγο, δεν ήταν Ενιαίο ούτε όταν είχε προκηρυχθεί ως τέτοιο, θα είναι τώρα;
Η εταιρεία φαντάζεσαι ότι θα χαρεί κιόλας με τέτοια προκήρυξη ενιαίου όταν η ίδια «τρέχει» δύο Cup; Γνωρίζεις τι θα πει marketing και διαφημιστική πολιτική μιας εταιρείας. Λες να δώσει η εταιρεία έκπτωση 35% στα ανταλλακτικά ή θα κάνουμε ενιαίο πίστας (συγκρουόμενα δηλαδή ή μήπως όχι;) χωρίς έκπτωση στα ανταλλακτικά;
Ενιαίο group Α; πως θα μπουν και πως θα διακριθούν οι νέοι; Αυτό που λες μοιάζει καλή πρόταση για βετεράνους που δεν έχουν budget να φτιάξουν ένα καλό group Α και αποφεύγουν έτσι και τους πιτσιρικάδες που συμμετέχουν σε ανταγωνιστικούς θεσμούς, και όχι τρόπος να προσελκύσουμε τους νέους στην ηθελημένα προβληματική πίστα.
Δε νομίζω ότι πρέπει ντε και καλά να έχουμε ενιαίο την κουτσή και προβληματική χρονιά του 2004, είναι κατά τη γνώμη μου καλύτερα να δουλέψει από τώρα ο ΣΟΑΑ για το επόμενο ενιαίο, να το εξαγγείλει από νωρίς και να το «δουλέψει» διαφημιστικά από κοινού με την εταιρεία.
Τελικά έχει κανείς το θάρρος να μας πει γιατί ο ΣΟΑΑ «καίγεται» να κάνει ενιαίο πίστας ή θα εξακολουθήσουμε να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας.
Άγγελος Σταθακόπουλος
-
Κατά την ταπεινή μου γνώμη,δεν ειναι δυνατόν να γίνει ενα τέτοιο ενιαίο.
Συμφωνώ,με την προηγούμενη προταση σου(σε αλλη ενότητα),αλλά ονομάστε το καπως αλλιώς και σιγουρα ΟΧΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΝΙΑΙΟΥ.
1)Δεν ειναι δυνατόν να εξασφαλιστεί εστω κάποια ομοιότητα των αυτοκινήτων.
2)Δεν μπορεί να προκυρυχτεί κατι χωρίς τη συμμετοχή(εστω εκπτωσης αντ/κών)της εταιρείας(συμφωνώ με Angelos).
3)Θυμίζει 'ξαναζεσταμένο φαγητό'.Το ενιαίο πρέπει να εχει 'φρεσκάδα'(και οδηγών και αυτοκινήτων). -
Τελικά έχει κανείς το θάρρος να μας πει γιατί ο ΣΟΑΑ «καίγεται» να κάνει ενιαίο πίστας ή θα εξακολουθήσουμε να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας.
Άγγελος Σταθακόπουλος[/quote]
Χαιρετώ Δήμο, Κούλη, Άγγελο (λόγω γνωριμίας) και όλους του φόρουμ.
Δεν έχω ΄λόγο να ασκήσω κριτική στην άποψη του Δήμου, ούτε βεβαίως στην άποψη του Κούλη και του Άγγελου επί της ουσίας του θέματος, αν και προσωπικά έχω διαφορετική άποψη σε κατ' ιδίαν ενότητες τόσο με τον Κούλη όσο και με τον Άγγελο.
Εκείνο όμως που πραγματικά θα πρέπει να τύχει απάντησης είναι η επίκληση του θάρρους του ΔΣ του ΣΟΑΑ γιά να μάθει ο Άγγελος το γιατί καίγεται με ή χωρίς εισαγωγικά ο Σύνδεσμος γιά να κάνει ενιαίο πίστας. Και δεν θα είχα λόγο να απαντήσω εάν την ερώτηση δεν την έκανες εσύ Άγγελε, ο οποίος είσαι αγωνιζόμενος και τελευταία κατέχεις και μία θέση άμεσα σχετιζόμενη με την διοίκηση του χώρου, η οποία σου παρέχει τυπικά τουλάχιστον, την δυνατότητα να γνωρίζεις και κάποια γεγονότα από πρώτο χέρι, όπως επίσης και να γνωρίζεις και την άλλη άποψη.
Η επίκλήση λοιπόν του θάρρους και τα εισαγωγικά στο καίγεται παραπάμπει τον αναγνώστη στην αναζήτηση κάποιας άλλης αλήθειας από αυτή που κάθε φορά εξαγγέλει η υιοθετεί ο ΣΟΑΑ, το δε δάκτυλο ως μέσο κάλυψης σημαίνει ότι αυτή η αλήθεια είναι παγκοίνως γνωστή και μόνο εμείς δεν την αντιλαμβανόμαστε.
Επειδή δεν θέλω να μιλάω με υπονοούμενα, και δεν το έκανα ποτέ μέχρι τώρα, πολύ περισσότερο δε όταν δεν διαχειρίζομαι πρτοσωπική μου υπόθεση, αλλά υποθέσεις που αφορούν και άλλους και κυρίως υποθέσεις που έχουν να κάνουν με ένα Σωματείο με κάποια ιστορία, θάθελα πάρα πολύ να δημοσιοποιήσεις την άποψή σου γιά αυτή την αλήθεια που εμείς δεν γνωρίζουμε, ώστε να την μάθουν και οι άλλοι και να μην μένουν διάφορες υπόνοιες έτσι στον αέρα που μπορεί ο καθένας να δώσει την δική του ερμηνεία. Επιπλέον εάν η αλήθεια αυτή δεν είναι πραγματικά περιστατικά, αλλά αποτελεί προσωπική σου άποψη, τότε καλό θα ήταν αυτή η άποψή σου να δημοσιοποιηθεί χωρίς καψίματα και δάκτυλα ώστε να δεχθεί την όποια κριτική, θετική ή αρνητική και συγχρόνως να δωθούν και οι κατάλληλες εξηγήσεις γιά το τι ακριβώς συμβαίνει.
Τα παραπάνω σου τα λέω διότι δεν μπορώ να φαντασθώ που κολλάει το 'καίγεται', και αναρωτιέμαι βρε μπας και θέλω να τρέξω πίστα και δεν το ξέρω; Μήπως ο Καντζούρης θέλει να γυρίσει στην πίστα, ή ο Μουζάκης, ή ο Κάϊτατζής ή ο Φαγαδάκης ή ο Εγγλέζος ή μήπως ο Μιχελακάκης; Και όλοι μας χωρίς ίσως να το καταλάβουμε θέλουμε να πάμε πίστα; Και βέβαια δεν αρκεί να θέλουμε, αλλά θα πρέπει από κοινού όλοι να το επιδιώκουμε και να καθοδηγούμε προς αυτή την κατεύθυνση τις αποφάσεις του ΔΣ. Εγώ προσωπικά δεν έχω καταλάβει κάτι τέτοιο.
Εάν πάλι εννοείς το γιατί δεν συμπορευθήκαμε με την NISSAN σε μία προκήρυξη εκτός πίστας, αυτό όπως πολύ καλά καταλαβαίνεις, δεν μπορεί να ΄ αποτελέσει θέμα δημοσιεύσεως, σε καμμιά όμως περίπτωση δεν έχει να κάνει με το 'καίγεται' και με το δάκτυλο.
Όμως Άγγελε, δεν μπορεί κανείς να μην αποδεχθεί ότι αυτή η μορφή Πρωταθλήματος Ταχύτητος Ενιαίου Αυτοκινήτου, η οποία προκηρύσσεται γιά αρκετά χρόνια, με ελάχιστες διακοπές, με αρκετές δυσκολίες πολλές φορές, με πολύ τρέξιμο, που αν δεν το ζήσεις δεν μπορείς να το καταλάβεις, με πολλές κόντρες ακόμη και με τα ίδια τα μέλη του ΣΟΑΑ, μέχρι του σημείου μέλος μας να μας τραβάει στα Δικαστήρια γιά να βεβαιωθεί ότι ήταν όντως παράνομος, έδωσε την δυνατότητα σε νέα παιδιά να περάσουν διαδοχικά από διάφορα στάδια αγωνιστικής εμπλοκής, σε οδηγούς πίστας να βρούν ένα χώρο άμεσου και σκληρού συναγωνισμού, που μόνο σε τέτοιες προκηρύξεις μπορείς να δείς και το βασικότερο αποτέλεσε τη μαγιά γιά να εδραιωθούν στη χώρα μας όλες οι υπόλοιπες προκηρύξεις με ίδια αυτοκίνητα και κατ΄ επέκταση να ασχοληθούν οι εταιρείες με τα αυτοκίνητά τους.
Γιά αυτούς δε που δεν είναι και τόσο παιδιά τους έδωσε την δυνατότητα του συναγωνισμού, της πρόκλησης και αμφισβήτησης από τους νεώτερους, την διευκόλυνση ενός μαζεμένου αγώνα, οικονομικά εύκολου γιά πολλούς, σκέψου ότι το Micra κόστιζε σχεδόν 11.000 € έτοιμο στην γραμμή εκκίνησης με 6 ζαντολάστιχα και πληρωμένες τις συμμετοχές.
Το αν ΕΝΙΑΙΟ θα τρέχει μόνο πίστα ή αν θα προκηρυχθεί με γνώμονα τους νέους ή αν θα είναι μόνο γιά χώμα κ.λ.π., αυτό έχει να κάνει με τις ιδιαιτερότητες στο χρόνο και στο χώρο. Στην συγκεκριμένη δε περίοδο είναι επιτακτική η ανάγκη να προκηρυχθεί Πρωτάθλημα Ταχύτητας ΕΝΙΑΙΟΥ, δηλαδή αγώνες σε πίστα ή συνδυασμός με αναβάσεις και νομίζω ότι θα συμφωνήσουμε όλοι σε αυτό.
Οποιαδήποτε άλλη ένσταση και απορία καλό είναι να απευθύνεται στην ΕΘΕΑ η οποία έχει την αποκλειστική ευθύνη διαχείρισης του χώρου. Η όποια εμπλοκή του ΣΟΑΑ με ζητήματα ανάλογα του ΕΝΙΑΙΟΥ είναι αντισταθμιστική της κακής διαχείρισης και ανεπάρκειας της εκάστοτε αρχής του σπόρ. Και πίστεψέ με αυτή μας η εμπλοκή έχει πολλές δυσκολίες και γιά να τις αντιμετωπίσουμε κλέβουμε χρόνο και δύναμη από άλλα θέματα του Συνδέσμου και εκεί η έλλειψη πλέον είναι εμφανής.
Γιαυτό φίλε Άγγελε πες μας αυτό που αφήνεις να εννοηθεί ότι ξέρεις και δεν ξέρουμε και αν δεν ξέρεις τίποτε περισσότερο πές το πάλι δημόσια. Προσωπικά με ενοχλεί να μένει κάτι έτσι.
Ό,τι γράφω ανταποκρίνεται πλήρως σε αυτό που θέλω να πω, τίποτε παραπάνω ή παρακάτω.
Ευχαριστώ
Χαιρετώ όλους
Γιάννης Μεσημέρης -
ΔΗΜΟ ΠΑΡΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ.
ΡΕΝΟΣ -
Ρενο δεκτος με μεγαλη χαρα.
εισαι ο 11ος
Παει πολυ καλα!!!
Kανεις αλλος??/
Οι 4Τ τι λενε θα βοηθησουν??Υπαρχει ηδη χορηγος για πολυ φτηνο λαστιχο και για σχεδον δωρεαν συμμετοχη!!!!
Τωρα περιμενουμε αν ο ΣΟΟΑ θα το κανει.
dimos
-
Ο χρήστης dimos έγραψε:
Ρενο δεκτος με μεγαλη χαρα.εισαι ο 11ος
Παει πολυ καλα!!!
Kανεις αλλος??/
Οι 4Τ τι λενε θα βοηθησουν??Υπαρχει ηδη χορηγος για πολυ φτηνο λαστιχο και για σχεδον δωρεαν συμμετοχη!!!!
Τωρα περιμενουμε αν ο ΣΟΟΑ θα το κανει.
dimos
Δήμο, εμείς με τα Grp E 'στο πηγάδι κατ@#$ήσαμε'??
Θέλουμε κι εμείς . -
DIMO MHN AKOYΣ ΤΟ ΡΕΝΟ ΘΑ ΠΑΡΩ ΕΓΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟΥ
ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΒΡΩ ΑΛΛΟ ΑΝ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΔΩΣΕΙ.ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
-
[Τελικά έχει κανείς το θάρρος να μας πει γιατί ο ΣΟΑΑ «καίγεται» να κάνει ενιαίο πίστας ή θα εξακολουθήσουμε να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας.
Άγγελος Σταθακόπουλος[/quote]
ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΤΕΣ ΑΓΓΕΛΑΚΟ ΜΟΥ , ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΑΜΕ , ΑΛΛΑ ΣΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟ .............ΑΓΓΕΛΟΣ ΕΞΑΓΓΕΛΟΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ .......... ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΝΕΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ...............
ΦΙΛΑΚΙΑ ΑΓΓΕΛΑΚΟ ΜΑΣ
Υ.Γ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΞΥΛΙΝΟ ΠΟΔΑΡΙ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑ ΜΑΣ , ΠΑΡΑΚΑΤΩ , ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΤΟ ΖΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΑΠ'ΤΗΝ ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ , ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ -
Χαιρομαι πολυ που οι ιδιοι οι οδηγοι πηραν την κατασταση στα χερια τους. Ειναι το δευτερο παραδειγμα μετα την Α0 και ελπιζω αυτο το δρομο να ακολουθησουν και αλλα υποσυνολα των Ελ. αγωνων. Θελω να πιστευω οτι ο ΣΟΑΑ θα αγκαλιασει τη προσπαθεια (χωρις απαραιτητα να δωσει το τιτλο του ενιαιου, τι σημασια εχει αλλωστε; ) και θα την παει ενα βημα παραπανω. Ποιο θα ειναι αυτο;
Δυο κατηγοριες ακομα για μινιμουμ 3 χρονια:
Μια για τα Leon προδιαγραφων 2002που σκονιζονται καπου ξεχασμενα μετα απο τοσο λιγα χιλιομετρα αγωνιστικης δρασης (γκλαμουρια και αυτη, να πεταμε τα ενιαια σε dt)
Μια για τα Micra προδιαγραφων 2003. Χωρις καμια βοηθεια απο τη Nissan φυσικα. Γιατι πολυ απλα προκειται για ενα πολυ φτηνο αυτοκινητο σε αγορα και συντηρηση, υπαρχει γνωση στους μηχανικους και ειναι οτι πρεπει για νεους. Θελει η αντιπροσωπια να παρει τα βουνα και τα λαγκαδια; Καλο της ταξιδι και οσοι θελουν τα πριμ ας ακολουθησουν. Αλλα αυτοι που δε θελουν (γιατι στο κατω κατω μπορει να μην πηραν αυτο το αυτοκινητο για να κανουν ραλι, γιατι μπορει να μην εχουν λεφτα να αναβαθμισουν, γιατι μπορει να βαριουνται τις ανηφορες με 100 αλογα) καπου πρεπει να τρεχουν και αυτοι.Μια απο τις δυο παραπανω κατηγοριες ας ειναι για πρωταρηδες και μονο. Ολες οι κατηγοριες ας εχουν ερματα σε αυτους που κερδιζουν (ετοιμο το συστημα απο το ETCC) για να κερδιζουν πολλοι. Κυριως με καποιον παλιο, σεβασμιο που θα τραβαει τα χαλιναρια οσων βλεπουν τη πιστα σα λουνα παρκ.
Με αυτη τη σταθερη βαση (συν τις προσθηκες που θα ερθουν εν καιρω) νομιζω οτι μπορει να χτιστει κατι πολυ καλο στις πιστες. Τι λετε;
-
Πάντως άμα θέλετε 'τρέλες' σε επίπεδο χώμα, το 'Παραλληλοδρόμιο' είναι εδώ και περιμένει.
Λάμπης Κουρτέσης -
Διπλα σας είμαστε και θα είμαστε σε καθε προσπάθεια, μην λέμε παντα τα ίδια...
(ευτυχώς ο Χαρπι δεν παίνει Φορουμ οπότε τουλάχιστον δεν θα διαλύσει το μαγαζί)
Πάντως, έτσι η αλλοιώς ας κάνουμε κάτι, ώστε ο καθένας μας να δείξει τις προθέσεις του και να παίξει το ρόλο του....Στρ
-
Ο χρήστης Lambis έγραψε:
Πάντως άμα θέλετε 'τρέλες' σε επίπεδο χώμα, το 'Παραλληλοδρόμιο' είναι εδώ και περιμένει.
Λάμπης ΚουρτέσηςΕγώ είμαι μέσα.
Αλλά έτσι δεν γίνονται δουλειές.
Ορίστε μια συγκεκριμένη ημερομηνία, χωρίς μεταβολές, ορίστε παράβολο και μαζέψτε συμμετοχές.
Απλά προβάλλετε το.
Στο Φόρουμ, στους 4Τ, στο flash.gr -κατηγορία αυτοκίνητο-
κάντε το δυναμικά.
Αλλιώς θα έλθω εγώ και ορισμένοι ακόμη πεινασμένοι -
Εγώ εδώ και χρόνια απορώ γιατί αφού φωνάζουν τόσα χρόνια για την ταχύτητα στην Ελλάδα, δεν κάνουν ένα ενιαίο με Caterhamoειδή που είναι απλά, φτηνά, ανθεκτικά, σχεδιασμένα και αποδοτικά για πίστα. Έτοιμη λύση που μπορεί να βοηθήσει πολλές ελπίδες χομπιστών να δούν φώς...
Καί σίγουρα θα ενδιαφερθεί πολύ παραπάνω ένα τέτοιου είδους εργοστάσιο στην Αγγλία απο οποιαδήποτε αντιπροσωπεία στην Ελλάδα!
-
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
Εγώ εδώ και χρόνια απορώ γιατί αφού φωνάζουν τόσα χρόνια για την ταχύτητα στην Ελλάδα, δεν κάνουν ένα ενιαίο με Caterhamoειδή που είναι απλά, φτηνά, ανθεκτικά, σχεδιασμένα και αποδοτικά για πίστα. Έτοιμη λύση που μπορεί να βοηθήσει πολλές ελπίδες χομπιστών να δούν φώς...**Καί σίγουρα θα ενδιαφερθεί πολύ παραπάνω ένα τέτοιου είδους εργοστάσιο στην Αγγλία απο οποιαδήποτε αντιπροσωπεία στην Ελλάδα! **
Συμφωνώ !!!!
-
Να ενδιαφερθει Βρετανος για αγωνες στην Ελλαδα περα απο την πωληση των αυτοκινητων ειναι απιθανο. Συνηθως ψαχνουν για εισαγωγεα και του αφηνουν τη διαχειρηση.
Κατα τα αλλα το φτηνοτερο Caterham για αγωνες κανει 20 χιλιαδες λιρες. Στην ιδια τιμη (και λιγο χαμηλοτερα για την ακριβεια) μπορεις να παρεις ενα Radical SR4 που ειναι κλασεις ανωτερο.
Οπως και να εχει ενα τετοιο ενιαιο σαφως και εχει νοημα ανεξαρτητα αν ειναι ακριβο. Καποιοι (αρκετοι φανταζομαι) εμπειροτεροι θα δωσουν κατι παραπανω για να εχουν ενα αυτοκινητο που θα τους κολλησει το χαμογελο στο προσωπο
-
Go for pole μάλλον δεν έχεις καταλάβει τι εννοώ. Μπορείς να κάνεις μια συμφωνία με ένα απο τα εργοστάσια αυτά (westfield, Tiger κλπ.) για να πάρεις το πλαίσιο χωρίς καθόλου μηχανικά τα οποία θα τα πρμηθευτεί ο καθένας απο όπου θέλει, ή μέσω ενός group buy απο κάποια αντιπροσωπεία. Οι τιμές λιανικής τους κυμαίνεται γύρω στα 5κ Ε. άντε και να πάει 10κ, πάλι είναι ό,τι καλύτερο value for performance.
ΌΛΑ τα εργοστάσια σίγουρα θα ενδιαφερθούν αυτούσια αφ'ενός γιατί είναι όλα μικρά σε μέγεθος και δεν έχουν άλλη διέξοδο για προβολή πέρα απο τους αγώνες και αφ'ετέρου γιατί σίγουρα εάν κάνουν ένα άνοιγμα σε μια άλλη χώρα μπορεί να τους αποφέρει πολλές νέες πωλήσεις που στην Αγγλία είναι δύσκολο να γίνουν γιατί μια φορά παίρνεις Kit-Car και το λύνεις και το δένεις για μια ζωή. -
Ακομα και ετσι ομως φιλε μου, ειναι λιγο απιθανο το κοστος να πεσει κατω απο τις 20.000 λιρες. Και σε αυτη τη τιμη παιζουν και αλλα ελκυστικα προιοντα. Ισως ενα mail στις εταιριες να μας δωσει ενδιαφερουσες απαντησεις, τι λες;
Τωρα για το αν τα εργοστασια αυτα θα ενδιαφερθουν, αμφιβαλω γιατι εχω δει πως λειτουργουν Caterham, Westfield και Radical στις εξαγωγες τους. Δεν πουλαν οι ιδιοι, δεν εχουν καμια ορεξη να κανουν κατι τετοιο. Συνεργατες ψαχνουν και μονο.
Δε ξερω τι θα εκαναν οι ακομα μικροτερες εταιρειες, αλλα σε αυτη τη περιπτωση το θεμα μαλλον θελει μπολικο ψαξιμο απο πλευρας ποιοτητας προιοντος.
Κωνσταντινος
To καινουργιο ΕΝΙΑΙΟ για το 2004