Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τίτλοι τέλους για τη Saab;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τίτλοι τέλους για τη Saab;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    33
    71
    174
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mike_911 last edited by

      Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
      Mάλλον συμφωνώ με τον Monte.
      Aπό όσο καταλαβαίνω από την ανακοίνωση,δεν ανεξαρτητοποιείται άμεσα από την GM,αλλά μετά την αναδιοργάνωση-αν αυτή εγκριθεί από τους πιστωτές- θα δρα οικονομικά και διοικητικά ανεξάρτητα από τους αμερικανούς,χωρίς η πορεία της να επηρεάζει τη ρευστότητα του ομίλου της GM.Σκοπός της αναδιοργάνωσης,που θα γίνει ίσως και με κάποια κονδύλια προερχόμενα από την GM (αν τελικά αυτή εγκριθεί από την ομάδα των πιστωτών),είναι (όπως αφήνει να εννοηθεί και η ανακοίνωση) η αναζήτηση στο μέλλον επίδοξου αγοραστή,από τον οποίο σίγουρα περιμένει να πάρει χρήματα η GM.Αυτό που φυσιολογικά δεν θα διακοπεί άμεσα είναι η εξάρτηση στους τομείς του know how από την μητρική εταιρεία.Το να καταφέρει να ορθοποδήσει οικονομικά και να αναπτυχθεί η Saab,παραμένοντας και ανεξάρτητη, με παραγωγή 100-150.000 αυτοκινήτων...μοιάζει με σενάριο επιστημονικής φαντασίας.
      http://media.gm.com/servlet/GatewayServ ... 034226.pdf

      Αν μου επιτρέπετε, ακόμα και με 150.000 πωλήσεις ετησίως (πράγμα απίθανο για τους καιρούς που διανύουμε, λόγω κρίσης αλλά και λόγω γκάμας, που στην πλειοψηφία της απέχει από το να χαρακτηριστεί ανταγωνιστική), καμία εταιρία δεν θα μπορούσε να διατηρηθεί για μεγάλο χρονικό διάστημα.

      Οι ιθύνοντες αυτής της κίνησης θα κάνουν τα πάντα για να προσελκύσουν άμεσα επενδυτές. Αν είναι τυχεροί ίσως και να βρεθεί ένας Ράταν (έστω Ιβάν...) γι αυτούς. Αν όχι, μάλλον δεν θα έχουν πολλές ελπίδες να αναστρέψουν το κλίμα με τα νέα 9-5, 9-3Χ και 9-4Χ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        montecarlo last edited by

        Το θέμα είναι η SAAB και όχι πως η ΤOYOTA και οι δικές της ζημίες

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alba-parietti last edited by

          Ο χρήστης mike_911 έγραψε:

          Αν μου επιτρέπετε, ακόμα και με 150.000 πωλήσεις ετησίως (πράγμα απίθανο για τους καιρούς που διανύουμε, λόγω κρίσης αλλά και λόγω γκάμας, που στην πλειοψηφία της απέχει από το να χαρακτηριστεί ανταγωνιστική), καμία εταιρία δεν θα μπορούσε να διατηρηθεί για μεγάλο χρονικό διάστημα.

          Οι ιθύνοντες αυτής της κίνησης θα κάνουν τα πάντα για να προσελκύσουν άμεσα επενδυτές. Αν είναι τυχεροί ίσως και να βρεθεί ένας Ράταν (έστω Ιβάν...) γι αυτούς. Αν όχι, μάλλον δεν θα έχουν πολλές ελπίδες να αναστρέψουν το κλίμα με τα νέα 9-5, 9-3Χ και 9-4Χ...

          Συμφωνώ απόλυτα.Όχι οι 150.000 αλλά ούτε οι 500.000 μονάδες είναι ικανό νούμερο για να κρατήσει στην αγορά αυτόνομο ένα near premium κατασκευαστή.
          Οι Tata είναι είδος υπό εξαφάνιση την σήμερον ημέρα...ιδαίτερα για brands του βεληνεκούς της Saab.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            wantone last edited by

            H Saab χαθηκε λογω της αθλιας πολιτικης της GM που ειχε 10 διαφορετικες μαρκες αυτοκινητων. Η εταιρεια ειχε μικρη παραγωγη και δεν μπορουσε να υποστηριξει κοστος μαρκετινγκ και ανεξαρτητους ντηλερς. Επισης τα αυτοκινητα φτιαχνονταν στην Σουηδια οπου λογικα το κοστος παραγωγης θα ηταν τεραστιο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              montecarlo last edited by

              Ο χρήστης mike_911 έγραψε:

              Αν μου επιτρέπετε, ακόμα και με 150.000 πωλήσεις ετησίως (πράγμα απίθανο για τους καιρούς που διανύουμε, λόγω κρίσης αλλά και λόγω γκάμας, που στην πλειοψηφία της απέχει από το να χαρακτηριστεί ανταγωνιστική), καμία εταιρία δεν θα μπορούσε να διατηρηθεί για μεγάλο χρονικό διάστημα.

              Οι ιθύνοντες αυτής της κίνησης θα κάνουν τα πάντα για να προσελκύσουν άμεσα επενδυτές. Αν είναι τυχεροί ίσως και να βρεθεί ένας Ράταν (έστω Ιβάν...) γι αυτούς. Αν όχι, μάλλον δεν θα έχουν πολλές ελπίδες να αναστρέψουν το κλίμα με τα νέα 9-5, 9-3Χ και 9-4Χ...

              Οι πωλήσεις ειναι αυτή την στιγμή κάτω από τις 100.000... και με την κρίση το 2009 θα είναι ίσως ακόμα χαμηλότερες.
              Η SAAB εκτός των άλλων, δεν έχει και τμήμα ερευνας και ανάπτυξης, οπότε είναι εντελώς αδύνατο να σταθεί μόνη της σαν εταιρεία.

              Τα νέα μοντέλα της SAAB είναι και δύσκολες κατηγορίες... να θυμίσω οτι το 9-7Χ πήγε εντελώς άκλαφτο και είναι απίθανο τα έστω καλύτερα 9-3Χ, 9-4Χ σε κατηγοριές ξένες προς το brand image να καταφέρουν κάτι καλύτερο.

              Αυτό που ουσιαστικά γίνεται, ειναι να ελπίζουν οτι κάποια άλλη αυτοκινητοβιομηχανία θα τους αγοράσει (χαρίστει γιατί τζάμπα θα τους πάρει) και ουσιαστικά μπαίνει σε σταδιακό πάγωμα... μέχρι να βρεθεί αγοραστής.. και εαν δεν βρεθεί το τελικό λουκέτο είναι βέβαιο.

              Το Creditor Protection είναι Σουηδικό παρόμοιο με το Chapter 11 της Αμερικής... ουσιαστικά χρεοκοπία είναι.. στη όποια για λίγο καιρό θα συνεχίσει να συμβάλει η GM.

              H κατασκευή στην Σουηδία δεν είναι και τόσο μεγάλο πρόβλημα... μόνο ένα 7% του Αυτοκίνητου είναι τα εργατικά. Τα πάντα φτιάχνονται με Robot αυτές τις μέρες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                rx8_drifter last edited by

                Εαν υποτεθεί ότι κλείνει, τί γίνεται με το θέμα ανταλλακτικών? Οι κάτοχοι σάαμπ θα έχουν σοβαρό πρόβλημα?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  wantone last edited by

                  Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                  Εαν υποτεθεί ότι κλείνει, τί γίνεται με το θέμα ανταλλακτικών? Οι κάτοχοι σάαμπ θα έχουν σοβαρό πρόβλημα?

                  Λογικα θα τα περνουν απο τα Opel. Και αν τελειωσουν τα φτερα και τα φαναρια Σααμπ τοτε μπορουν να βαλουν απο Βεκτρα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dstou last edited by

                    Άποψή μου είναι ότι το μέγα λάθος της GM είναι που δεν προσπάθησε να την ξεφορτωθεί νωρίτερα όπως π.χ. έκανε η Ford τις Jag, Land Rover και Aston. Τι την ήθελε και την κράταγε αφού άλλωστε προετοίμαζε για δικό της premium στην ευρωπαική αγορά την Cadillac?
                    Τώρα η Saab άμα πουληθεί, ίσως πουληθεί όπως η Rover, σε Κινέζους κρατικοδίαιτους επιχειρηματίες πρώην αριστερούς καθεστωτικούς, το πιθανότερο έναντι πινακίου φακής.

                    Για ανταλλακτικά μην φοβάστε τα ίδια έλεγαν και με την Ρόβερ, αλλά πήρε τα ανταλλακτικά ως εταιρεία η Caterpillar Logistics, η οποία δεν έχει σχέση με τους κινέζους της εξαγοράς και τα διαχειρίζεται αυτόνομα από την αγγλία.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      montecarlo last edited by

                      Ο χρήστης dstou έγραψε:
                      Άποψή μου είναι ότι το μέγα λάθος της GM είναι που δεν προσπάθησε να την ξεφορτωθεί νωρίτερα όπως π.χ. έκανε η Ford τις Jag, Land Rover και Aston. Τι την ήθελε και την κράταγε αφού άλλωστε προετοίμαζε για δικό της premium στην ευρωπαική αγορά την Cadillac?

                      H Cadillac στην Ευρώπη ήταν ακόμα μεγαλύτερο λαθος από την διατήρηση της SAAB.
                      Το δε BLS κατάφερε να πουλήσει γύρω στα 500 τεμάχια το χρόνο.... ακόμα και ποδήλατα να ήταν θα μπαίναν μέσα...

                      Το βασικό λάθος ήταν οτι ποτέ δεν κατάλαβαν την φιλοσοφία της SAAB και επίσης δεν βοήθησαν η εταιρία να επεκταθεί σωστά με στοχευμένες συνεργασίες σε άλλα τμήματα της αγοράς.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dstou last edited by

                        Ακούγεται απίστευτο, αλλά η Cadillac στην ευρώπη πήγαινε από ρεκόρ σε ρεκόρ τα 3 τελευταία χρόνια περίπου που δραστηριοποιείται στην ευρώπη. Μάλιστα ο καθ ύλην αρμόδιος της GM σε σχετική συνέντευξη πριν από μερικούς μήνες έλεγε ότι η εταιρεία έχει σοβαρές βλέψεις για την ευρωπαική αγορά!
                        Ντάξει δεν γίνονται θαύματα από τη μια μέρα στην άλλη, οι πωλήσεις είναι ακόμη μικρές, αλλά ή κάποτε ισχυρή GM φαίνεται είχε τα σχέδιά της άσχετα αν δεν πρόλαβε να τα υλοποιήσει πλήρως.
                        Δείτε όμως και το σενάριο η SAAΒ να πουληθεί, έστω και έναντι πινακίου φακής, σε κάποιον νεοπλουτίδη άραβα ή κινέζο και να συνεχίσει να υπάρχει και να παράγει. Θα καταφέρει κάτι αν δεν αλλάξει ριζικά concept, target group, positioning, γκάμα, κοστολόγια κ.α. μαρκετινίστικα?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 8
                          888888 last edited by

                          Ο χρήστης johanndelta έγραψε:

                          Aν εσυ βλεπεις ως ψευτοκυριλικι και βλαχογκλαμουρια την μη χρηση αλλων ΜΜΜ περαν των σταθερης τροχιας (ΜΕΤΡΟ, ΗΣΑΠ) τι να πω... Και αμαν αυτη η καραμελα 'της υπολοιπης ευρωπης'. Επειδη ειναι τοοοοοσο εξυπνοι και αυτοι, επαθαν αυτα που επαθαν (κριση).

                          Eνω ο εκλεκτος του Δωδεκαθεου και του Θεου λαος φροντισε να σταματησει να παραγει οτιδηποτε ωστε κριση να μην τον ακουμπα, βολι να μη τον πιανει.

                          Δυστυχως η ελληνικη πραγματικοτητα επιτασσει τη μη χρηση αλλων ΜΜΜ περαν των τρενων εκτος αν μιλαμε για το κεντρο της Αθηνας.

                          Φταει το γαϊδουρι βαραμε το σαμαρι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser last edited by

                            Ο χρήστης johanndelta έγραψε:

                            όσο γιά τα ΜΜΜ καλό είναι να πάψουμε τα ψευτοκυριλίκια και να γυρίσουμε στην πραγματικότητα , όπως κάνουν και στην υπόλοιπη Ευρώπη . Η βλαχογκλαμουριά είναι καιρός να τελειώσει .

                            Aν εσυ βλεπεις ως ψευτοκυριλικι και βλαχογκλαμουρια την μη χρηση αλλων ΜΜΜ περαν των σταθερης τροχιας (ΜΕΤΡΟ, ΗΣΑΠ) τι να πω... Και αμαν αυτη η καραμελα 'της υπολοιπης ευρωπης'. Επειδη ειναι τοοοοοσο εξυπνοι και αυτοι, επαθαν αυτα που επαθαν (κριση). Δυστυχως η ελληνικη πραγματικοτητα επιτασσει τη μη χρηση αλλων ΜΜΜ περαν των τρενων εκτος αν μιλαμε για το κεντρο της Αθηνας.

                            Kαι παλι μακαρι να σωθει η SAAB...

                            Μήπως έχεις ακούσει και γιά λεωφορειόδρομους ? γιά τις τιμές των παρκινγκ ? γιά τον χρόνο που κάνεις ? εκτός αν απλά εσύ κινείσαι όπως γουστάρεις και παρκάρεις όπου λάχει , όπως κάνουν δυστυχώς οι πάρα πολύ ΒΛΑΧΟΓΚΛΑΜΟΥΡΙΑΡΗΔΕΣ που έχουμε στην Ελλάδα .

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                            Εμαθα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 3
                            • 4
                            • 4 / 4
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr