Η εταιρία πρέπει να είναι η ATS (Automobili Turismo e Sport) στην οποία συμμετείχε και ο Bizzarrini, μεταξύ άλλων
Latest posts made by mike_911
-
RE: Αυτοκινητιστικό quiz - Περνάω δάσκαλε?
-
RE: Τίτλοι τέλους για τη Saab;
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Mάλλον συμφωνώ με τον Monte.
Aπό όσο καταλαβαίνω από την ανακοίνωση,δεν ανεξαρτητοποιείται άμεσα από την GM,αλλά μετά την αναδιοργάνωση-αν αυτή εγκριθεί από τους πιστωτές- θα δρα οικονομικά και διοικητικά ανεξάρτητα από τους αμερικανούς,χωρίς η πορεία της να επηρεάζει τη ρευστότητα του ομίλου της GM.Σκοπός της αναδιοργάνωσης,που θα γίνει ίσως και με κάποια κονδύλια προερχόμενα από την GM (αν τελικά αυτή εγκριθεί από την ομάδα των πιστωτών),είναι (όπως αφήνει να εννοηθεί και η ανακοίνωση) η αναζήτηση στο μέλλον επίδοξου αγοραστή,από τον οποίο σίγουρα περιμένει να πάρει χρήματα η GM.Αυτό που φυσιολογικά δεν θα διακοπεί άμεσα είναι η εξάρτηση στους τομείς του know how από την μητρική εταιρεία.Το να καταφέρει να ορθοποδήσει οικονομικά και να αναπτυχθεί η Saab,παραμένοντας και ανεξάρτητη, με παραγωγή 100-150.000 αυτοκινήτων...μοιάζει με σενάριο επιστημονικής φαντασίας.
http://media.gm.com/servlet/GatewayServ ... 034226.pdfΑν μου επιτρέπετε, ακόμα και με 150.000 πωλήσεις ετησίως (πράγμα απίθανο για τους καιρούς που διανύουμε, λόγω κρίσης αλλά και λόγω γκάμας, που στην πλειοψηφία της απέχει από το να χαρακτηριστεί ανταγωνιστική), καμία εταιρία δεν θα μπορούσε να διατηρηθεί για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Οι ιθύνοντες αυτής της κίνησης θα κάνουν τα πάντα για να προσελκύσουν άμεσα επενδυτές. Αν είναι τυχεροί ίσως και να βρεθεί ένας Ράταν (έστω Ιβάν...) γι αυτούς. Αν όχι, μάλλον δεν θα έχουν πολλές ελπίδες να αναστρέψουν το κλίμα με τα νέα 9-5, 9-3Χ και 9-4Χ...
-
RE: Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
Θέματα του τρέχοντος τεύχους, όπως είναι λογικό, δεν αναπαράγονται στο site. Αυτό μπορεί να γίνει μερικούς μήνες μετά, και πάλι όμως όχι για ολόκληρη την ύλη του περιοδικού.
-
RE: Ακρίβεια. Που oφείλεται; Τι θα κάνουμε;
Αν και δεν συμμετέχω σχεδόν ποτέ στα γραφόμενα του 4Tforum, θα έλεγα ότι η τροπή αυτού του θέματος ελάχιστα ταυτίζεται με τον τίτλο του.
Προς όλες τις κατευθύνσεις: Όντως έχουμε δημοκρατία, αυτή όμως -σαν έννοια- απέχει παρασάγγας από την αναρχία, την ασέβεια προς τον πλησίον και την ατιμωρησία. Αν κάτι προσβάλει το κοινό αίσθημα, έστω και σαν κακόγουστο αστείο, καλό είναι να απομακρύνεται αυτόβουλα από τον ίδιο το συγγραφέα, ως ένδειξη σεβασμού προς τους γύρω του. Εάν πάλι αυτός δεν καταλαβαίνει, είναι εύλογο ότι οι moderators και ο Administrator έχουν τον τελευταίο λόγο. Σύμβολα τέτοιου είδους -και δη τη συγκεκριμένη μέρα- δεν έχουν θέση στο παρόν forum.
Μ.Κ.
-
RE: Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Γιατί είναι σκάνδαλο? Το έκρυψε η εταιρία? Υπήρχε δόλος? ¨η οι λέξεις έχουν χάσει το νόημά τους?
Πιστευω οτι στην Ελλαδα θα το κανουν γαργαρα...... Και τα εντυπα αλλα και τα ΜΜΕ, που σε αλλες περιπτωσεις αναφερουν ανακλησεις που αφορουν πολυ μικροτερα νουμερα.... Ιδομεν!!!! (ειναι πολλα τα λεφτα ΑΡΗ!!!)
Δεν υπάρχει κανένα σκάνδαλο, ούτε προσπάθεια κουκουλώματος. Το συγκεκριμένο πρόβλημα πράγματι εντοπίστηκε σε μικρό αριθμό μοντέλων στη Γερμανία, σύμφωνα όμως με την επίσημη θέση της Mercedes δεν υπάρχει κανένας λόγος να προβεί στην ανάκληση 440.000+ οχημάτων.
Εφόσον κάποιο όχημα παρουσιάσει τις συγκεκριμένες φθορές, πηγαίνοντας στο τακτικό του σέρβις οι μηχανικοί της εταιρίας τις εντοπίζουν και πράττουν αναλόγως, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση του πελάτη. Μην ξεχνάτε άλλωστε ότι η Mercedes δίνει 30 χρόνια αντισκωριακή εγγύηση για τα μοντέλα της.
-
RE: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ FORUM
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ερώτηση, έτσι από περιέργεια. :oops:
Έχει τύχει 2-3 φορές στον κατάλογο των on line χρηστών να δω έναν συγκεκριμένο χρήστη να αναγράφεται με λευκό χρώμα, σαν τον administrator δηλαδή.
Έχουμε δηλαδή πάνω από ένα account με δικαιώματα admin?Κύριοι, επιτρέψτε μου να συστηθώ. Όντως το forum των 4Τροχών διαθέτει 2 administrators, ο 'ενεργός' όμως είναι ένας, αυτός που ξέρετε. Εγώ διατηρώ τα ίδια δικαιώματα, σαν υπεύθυνος των sites αυτοκινήτου των Τεχνικών Εκδόσεων, χωρίς ωστόσο να επεμβαίνω στο forum (τουλάχιστον όχι όταν δεν χρειάζεται).
φιλικά,
Μιχάλης