-
Eκτός του ότι οι ιμάντες αντέχουν για 120.000 χλμ η αλλαγή τους είναι προληπτική και μόνο στα μισά χιλιόμετρα από τα 120k.
Σημαντικότερο είναι τα ρουλεμάν και οι πλαστικές τροχαλίες στροφάλων που αυτά συνήθως σπάνε και κόβουν τον ιμάντα χρονισμού... -
Ιμάντας, με τον οποίο παίρνει κίνηση ο εκκεντροφόρος από το στροφαλοφόρο άξονα. Σε σχέση με την αλυσίδα, προσφέρει αθόρυβη λειτουργία, έχει μικρότερο βάρος και δεν απαιτεί λίπανση. Οι ιμάντες τελευταίας γενιάς έφτασαν να έχουν την ίδια περίπου διάρκεια ζωής μ 'αυτή της αλυσίδας, γι 'αυτό και τείνουν να την αντικαταστήσουν στα σύγχρονα αυτοκίνητα.
http://www.glavopoulos.gr/auto_glossary ... _terms.htmΝα μην παραβλέπουμε τα θετικά
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Φοραει καδενα ή ιμαντα;Μπορείτε να καταλάβετε ;
Ιμάντα
...μέγα λάθος, όσπου να αρχίζουν να σπάνε.
Αν είναι δυνατόν σε μοτέρ με 32+ κιλά ροπή να έχει ιμάντα!
Άσχημο μοτέρ...
Τι βαρύγδουπες δηλώσεις είναι αυτές?
Άσχημο μοτέρ , θα σπάσει ο ιμάντας με 32kg ροπή...Μιλάμε για να μιλάμε μου φαίνεται...
Πώς την φαντάζεσαι τη ροπή?? -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
αλλά να είσαι σίγουρος ότι τα μοτέρ γράφουν ώρες στον πάγκο γυρνώντας στις 10 και στις 20k σ.α.λ., μετά μπαίνουν στα αυτοκίνητα και γράψουν μερικά εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών, ΠΡΙΝ μπουν στο αυτοκίνητο που θα αγοράσεις.
Στις ΠΟΟΟΟΣΕΣ γυρνανε; Μιλας για δοκιμες απλων καθημερινων βενζινοκινητηρων που καποτε θα καταλειξουν στην παραγωγη; 10-20Κ σ.α.λ. ειναι παρα πολλες, πως αντεχουν;
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Φοραει καδενα ή ιμαντα;Μπορείτε να καταλάβετε ;
Ιμάντα
...μέγα λάθος, όσπου να αρχίζουν να σπάνε.
Αν είναι δυνατόν σε μοτέρ με 32+ κιλά ροπή να έχει ιμάντα!
Άσχημο μοτέρ...
**Τι βαρύγδουπες δηλώσεις είναι αυτές?**Άσχημο μοτέρ , θα σπάσει ο ιμάντας με 32kg ροπή...Μιλάμε για να μιλάμε μου φαίνεται...
Πώς την φαντάζεσαι τη ροπή??Το αρλουμπίζειν εστί Πολυδωρείν (όπου πολυδωρείν βάλτε όποιο άλλο όνομα θέτε)
Youtube Video -
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
αλλά να είσαι σίγουρος ότι τα μοτέρ γράφουν ώρες στον πάγκο γυρνώντας στις 10 και στις 20k σ.α.λ., μετά μπαίνουν στα αυτοκίνητα και γράψουν μερικά εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών, ΠΡΙΝ μπουν στο αυτοκίνητο που θα αγοράσεις.
Στις ΠΟΟΟΟΣΕΣ γυρνανε; Μιλας για δοκιμες απλων καθημερινων βενζινοκινητηρων που καποτε θα καταλειξουν στην παραγωγη; 10-20Κ σ.α.λ. ειναι παρα πολλες, πως αντεχουν;
Ναι, στις τόσες γυρνάνε. Απλά, καθημερινά μοτέρ. Στο στάδιο των δοκιμών, έτσι; Δε λέω ότι το μοτέρ που φοράει το δικό ΣΟΥ αυτοκίνητο έχει γυρίσει με αυτό τον τρόπο
-
Βλέπω πως στο τόπικ έχουμε πάλι επίδειξη τεχνικών γνώσεων από συγκεκριμένα μέλη
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Φοραει καδενα ή ιμαντα;Μπορείτε να καταλάβετε ;
Ιμάντα
...μέγα λάθος, όσπου να αρχίζουν να σπάνε.
Αν είναι δυνατόν σε μοτέρ με 32+ κιλά ροπή να έχει ιμάντα!
Άσχημο μοτέρ...
Τι βαρύγδουπες δηλώσεις είναι αυτές?
Άσχημο μοτέρ , θα σπάσει ο ιμάντας με 32kg ροπή...Μιλάμε για να μιλάμε μου φαίνεται...
Πώς την φαντάζεσαι τη ροπή??Ωραία λοιπόν...πολύ όμορφο μοτέρ (ξεχνάμε τον V6 Busso) και εξαιρετική επιλογή ο ιμάντας σε turbo με 32 κιλά ροπής.
-
Ρε Νικο, αμα δε σου αρεσει η ιδεα, μην αγορασεις.
Μη ψαχνεις (και αλλες) δικαιολογιες για τις (μη) επιλογες σου.Υ.Γ
Τα turbodiesel με θυριωδεις ροπες, εχουν ολα καδενα? -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Φοραει καδενα ή ιμαντα;Μπορείτε να καταλάβετε ;
Ιμάντα
...μέγα λάθος, όσπου να αρχίζουν να σπάνε.
Αν είναι δυνατόν σε μοτέρ με 32+ κιλά ροπή να έχει ιμάντα!
Άσχημο μοτέρ...
Τι βαρύγδουπες δηλώσεις είναι αυτές?Άσχημο μοτέρ , θα σπάσει ο ιμάντας με 32kg ροπή...Μιλάμε για να μιλάμε μου φαίνεται...
Πώς την φαντάζεσαι τη ροπή??Το αρλουμπίζειν εστί Πολυδωρείν (όπου πολυδωρείν βάλτε όποιο άλλο όνομα θέτε)
Youtube Videoπραγματικα ομως!!!
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Φοραει καδενα ή ιμαντα;Μπορείτε να καταλάβετε ;
Ιμάντα
...μέγα λάθος, όσπου να αρχίζουν να σπάνε.
Αν είναι δυνατόν σε μοτέρ με 32+ κιλά ροπή να έχει ιμάντα!
Άσχημο μοτέρ...
Ο,τι να ναι κυρ μαριω μας τη φαγανε τη μαρουσω...
OMG και 147 fucking lols. (σορρυ για το εμοτικονε αλλα νομιζω ταιριαζει στην περισταση.. ) Δλδ,να σε ρωτησω,τα 240 αλογα δεν τα σκεφτηκες; Τα 135 (πχ) κιλα που ζυγιζει το μοτερ να μην παιζουν κι αυτα ενα ρολο (του χατζηαβατη) στο να σπασει ο ιμαντας; Ο καιρος που μονιμα πανω απο μια αλφα ρομεο ειναι βροχερος για να σκουριαζει πιο γρηγορα ΔΕΝ παιζει αραγε κανενα ρολο στην κατασταση του ιμαντα;
ΛΕω να αρχισω να κανω συλλογη με μαργαριταρια..ΑΛΛΑ η ολη φαση,το ζουμι του ποστ σου,ειναι οτι ενω δεν εχεις ιδεα,βγαζεις και συμπερασμα...'ασχημο μοτερ' Θεε μου δωσε δυναμη.. -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Φοραει καδενα ή ιμαντα;Μπορείτε να καταλάβετε ;
Ιμάντα
...μέγα λάθος, όσπου να αρχίζουν να σπάνε.
Αν είναι δυνατόν σε μοτέρ με 32+ κιλά ροπή να έχει ιμάντα!
Άσχημο μοτέρ...
Τι βαρύγδουπες δηλώσεις είναι αυτές?
Άσχημο μοτέρ , θα σπάσει ο ιμάντας με 32kg ροπή...Μιλάμε για να μιλάμε μου φαίνεται...
Πώς την φαντάζεσαι τη ροπή??Ωραία λοιπόν...πολύ όμορφο μοτέρ (ξεχνάμε τον V6 Busso) και εξαιρετική επιλογή ο ιμάντας σε turbo με 32 κιλά ροπής.
Καταρχήν , είναι δυνατόν να κρίνεις ποτέ ένα μοτέρ από την εμφάνιση?
Οι περισσότεροι ούτε το πάνω μέρος του δεν θα δούν ...Και όσο για τον ιμάντα... Άμα ξέρεις κάτι σίγουρα γράφτω , στην μηχανολογία δεν χωράνε υποθέσεις...
-
Το οτι η καδένα είναι πιό αξιόπιστη απο τον ιμάντα είναι μύθος. Εξαρτάται απο την υλοποίηση. Υπάρχουν υλοποιήσεις με καδένα που είναι αναξιόπιστες και υλοποιήσεις με ιμάντα που είναι αξιόπιστες. Έχει αναφερθεί και εδώ στο φόρουμ πχ περίπτωση BMW 1 που πήδηξε η καδένα δόντια.
Εδώ ένα μοτέρ με ιμάντα που βγάζει λίγο παραπάνω απο 32 κιλά ροπής: http://mousemotors.com/db4/00350/mousemotors.com/_uimages/dragster2017.jpg
-
Επιτελους !Αντε να τη δουμε απο κοντα και να την οδηγησουμε... τη TBi! Μου αρεσει πολυ και η επιλογη του κυβισμου στα 1750!
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Αυτό να μου πεις...σιγά τη ροπή που είχε το 1600άρι twin spark και τον έσπαγε.
Το θέμα είναι ότι από τη στιγμή που δεν υπάρχει καδένα είναι σαφώς πιο επίφοβο να σπάσει κάτι εκεί μέσα και να έχουμε τα 'παλιά' πάλι, ειδικά με τόση ροπή. Δεν ισχύει πιστεύεις?
Το δικό μου με 37 κιλά ροπής και με προληπτική αλλαγή κάθε 65χιλ. χιλιόμετρα αντί 90 δεν δεν έχει σπάσει πάντως.Ας σοβαρευτούμε έτσι.
τι οδηγεις κι εχει 37 κιλα ροπης???
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Αυτό να μου πεις...σιγά τη ροπή που είχε το 1600άρι twin spark και τον έσπαγε.
Το θέμα είναι ότι από τη στιγμή που δεν υπάρχει καδένα είναι σαφώς πιο επίφοβο να σπάσει κάτι εκεί μέσα και να έχουμε τα 'παλιά' πάλι, ειδικά με τόση ροπή. Δεν ισχύει πιστεύεις?
Το δικό μου με 37 κιλά ροπής και με προληπτική αλλαγή κάθε 65χιλ. χιλιόμετρα αντί 90 δεν δεν έχει σπάσει πάντως.Ας σοβαρευτούμε έτσι.
τι οδηγεις κι εχει 37 κιλα ροπης???
Πραγματι
-
Alfa diesel?
-
3,2 V6 ?
-
Τώρα που το ξανασκέφτομαι θα προτιμούσα περισσότερο να την έλεγαν σκέτο ΤΒ χωρίς το i...
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Αυτό να μου πεις...σιγά τη ροπή που είχε το 1600άρι twin spark και τον έσπαγε.
Το θέμα είναι ότι από τη στιγμή που δεν υπάρχει καδένα είναι σαφώς πιο επίφοβο να σπάσει κάτι εκεί μέσα και να έχουμε τα 'παλιά' πάλι, ειδικά με τόση ροπή. Δεν ισχύει πιστεύεις?
Το δικό μου με 37 κιλά ροπής και με προληπτική αλλαγή κάθε 65χιλ. χιλιόμετρα αντί 90 δεν δεν έχει σπάσει πάντως.Ας σοβαρευτούμε έτσι.
τι οδηγεις κι εχει 37 κιλα ροπης???
Πραγματι
5κύλινδρο 2.0 turbo με πρόγραμμα;
ΑLFA ROMEO FORUM