-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Αν πάρει το 107 ή το C1 θα ξετρελαθεί!!!!!!!!!!!!
Είναι το τελειότερο αμάξι που έχω οδηγήσει!!!!!Μαλλον ειναι και τα μοναδικα που οδηγησες... εξου και οι εντυπωσεις σου...
Για πες μου ένα μικρό καλύτερο;;;;;;
1)να έχει 11.000 καινούριο με φουλ έξτρα
2)να έχει 68 HP (73 σύμφωνα με τέστ του Αυτοτρίτη τεύχος 20/20-5-2008)
3)να καίει 4,6 λίτρα ανα 100 χιλιόμετρα
4)να πηγαίνεις ταξίδι με 140 - 150 χιλιόμετρα και να μη μασάει
5)να εχει ESP (δοκίμασέ το μόνο που υπάρχει σε πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα)
6)να με χωράει άνετα (1,90 , 100 κιλά)
7)νεανικό ντιζάιν και όνομα
να είναι δεύτερο με 8,70 βαθμούς (πρώτο το i10 που είναι και 120 κυβικά παραπάνω) -
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Αν πάρει το 107 ή το C1 θα ξετρελαθεί!!!!!!!!!!!!
Είναι το τελειότερο αμάξι που έχω οδηγήσει!!!!!Μαλλον ειναι και τα μοναδικα που οδηγησες... εξου και οι εντυπωσεις σου...
Για πες μου ένα μικρό καλύτερο;;;;;;
1)να έχει 11.000 καινούριο με φουλ έξτρα
2)να έχει 68 HP (73 σύμφωνα με τέστ του Αυτοτρίτη τεύχος 20/20-5-2008)
3)να καίει 4,6 λίτρα ανα 100 χιλιόμετρα
4)να πηγαίνεις ταξίδι με 140 - 150 χιλιόμετρα και να μη μασάει
5)να εχει ESP (δοκίμασέ το μόνο που υπάρχει σε πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα)
6)να με χωράει άνετα (1,90 , 100 κιλά)
7)νεανικό ντιζάιν και όνομα
να είναι δεύτερο με 8,70 βαθμούς (πρώτο το i10 που είναι και 120 κυβικά παραπάνω)εχει τοσα προτερηματα και εγω ακομη καθομαι???
αυτο το AUTOTRITI εχει μεγαλωσει γενιες και γενιες ηλιθιων ανθρωπων....
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Αν πάρει το 107 ή το C1 θα ξετρελαθεί!!!!!!!!!!!!
Είναι το τελειότερο αμάξι που έχω οδηγήσει!!!!!Μαλλον ειναι και τα μοναδικα που οδηγησες... εξου και οι εντυπωσεις σου...
Για πες μου ένα μικρό καλύτερο;;;;;;
1)να έχει 11.000 καινούριο με φουλ έξτρα
2)να έχει 68 HP (73 σύμφωνα με τέστ του Αυτοτρίτη τεύχος 20/20-5-2008)
3)να καίει 4,6 λίτρα ανα 100 χιλιόμετρα
4)να πηγαίνεις ταξίδι με 140 - 150 χιλιόμετρα και να μη μασάει
5)να εχει ESP (δοκίμασέ το μόνο που υπάρχει σε πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα)
6)να με χωράει άνετα (1,90 , 100 κιλά)
7)νεανικό ντιζάιν και όνομα
να είναι δεύτερο με 8,70 βαθμούς (πρώτο το i10 που είναι και 120 κυβικά παραπάνω)εχει τοσα προτερηματα και εγω ακομη καθομαι???
αυτο το AUTOTRITI εχει μεγαλωσει γενιες και γενιες ηλιθιων ανθρωπων....
Πάντως επιβεβαιώνεται ο Corsair... αν κάποιος το τελειότερο αυτοκίνητο που οδήγησε είναι ένα C1, τότε δεν έχει οδηγήσει τίποτα άλλο μάλλον... Όχι ότι είναι κακό το C1... αλλά είναι σαν να λέμε ότι το Χ δηματικό σχολείο είναι το καλύτερο εκπαιδευτικό ίδρυμα που έχω πάει... μάλλον απο το πανεπιστήμιο δεν έχω περάσει ούτε από έξω τότε...
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
το AUTOTRITI εχει μεγαλωσει γενιες και γενιες ηλιθιων ανθρωπων....Οποιος δεν διαβάζει είναι ηλίθιος!!!!!! Κανένα αγάγνωσμα δεv είναι άχρηστο!!!
Διαβάζεις διάφορα και κρατάς αυτά που πρέπει από το κάθε ανάγνωσμα!!!
Το συγκεκριμένο περιοδικό έχει θετικά και αρνητικά , τα γραφόμενά του π.χ στις τιμές μεταχειρισμένων λαμβάνονται υπόψη στις αγοραπωλησίες αυτοκινήτων καθώς και στα Δικαστήρια!!! -
Δεν μου λέτε όμως ένα καλύτερο αμάξι από το 107 - c1 για να μάθω και γω!!!!!!!
Υ.Γ Σε αυτή την κατηγορία έτσι;;;; όχι να μου πείτε καμιά πόρσε!!!!!!!!
-
στα 11k, μιλώντας για μίνι, ford ka 1.2... σόρρυ αλλά το εσωτερικό των c1aygo107 είναι σαν κονσερβοκούτι, να είχα τουλάχιστον μια δικαιολογία να πάρω toyota αλλά δε φτιάχνεται καν ιαπωνία μόνο το badge...
το χειρότερο είναι οι τράμπες που έχουν γίνει μεταξύ των toyota-psa... πχ τα αλεξήλια του aygo είναι αυτά του saxo
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
στα 11k, μιλώντας για μίνι, ford ka 1.2...Το καινούριο ka δε το έχω δει, το παλιό δε μου άρεσε ιδιαίτερα..... είναι και 2πορτο!!!!
Γενικότερα ναι είναι καλό!!!! -
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
στα 11k, μιλώντας για μίνι, ford ka 1.2... σόρρυ αλλά το εσωτερικό των c1aygo107 είναι σαν κονσερβοκούτι, να είχα τουλάχιστον μια δικαιολογία να πάρω toyota αλλά δε φτιάχνεται καν ιαπωνία μόνο το badge...το χειρότερο είναι οι τράμπες που έχουν γίνει μεταξύ των toyota-psa... πχ τα αλεξήλια του aygo είναι αυτά του saxo
Δηλαδη θεωρεις τα αλεξηλια του Saxo προβληματικά ή μηπως τα αντιστοιχα ιαπωνικά αλεξηλια είναι πο ντιζαινατα
-
Tελευταια, εχω πετυχει αρκετα Ka στους δρομους... Ομορφο αμαξακι
-
θεωρώ ανεπίτρεπτο αυτοκίνητο του 2005 (aygo) να έχει parts από παρελθόν μοντέλο του 1996 (saxo)...
το επισήμανα ώστε να γίνει αντιληπτό ότι το προιόν αυτής της συνεργασίας (c1aygo107) μπορεί να μοιράζεται πολλά ακόμα parts από παλιότερα μοντέλα με ότι αυτό συνεπάγεται...άλλωστε αν δεν είχα saxo κάποτε δε θα μπορούσα να παρατηρήσω πολλά όμοια saxo parts μέσα στο εκθεσιακό aygo... φαντάσου το είπα στον πωλητή και μου είπε: 'τώρα το παρατήρησα δίκιο έχεις'
-
Το Aygo το είχα (το 2008 για 8 μήνες) και ήμουν ευχαριστημένος. Ποιοτικό μηχανικά και ηλεκτρονικά, άνετο σε χώρους για 2+2 παιδιά, αποδεκτό σε εμφανιση, ευκολοδήγητο εντός πόλης και σε μικρές αποστάσεις, κάπως βαρετό έως και κουραστικό σε μεγάλες αποστάσεις λόγω επιδόσεων αλλά στα συν η κατανάλωση.
Το μόνο μείον που έβρισκα ήταν που δεν το πήρα αυτόματο.
Στα περι 'κακών' και 'σκληρών' πλαστικών εσωτερικά και συναρμολόγισης που έχουν ακουστεί κατα καιρούς δεν είχα κανένα πρόβλημα, ούτε είδα κάτι ιδιαίτερο, ούτε με ενδιέφερε. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Το Aygo το είχα (το 3008 για 8 μήνες) και ήμουν ευχαριστημένος. Ποιοτικό μηχανικά και ηλεκτρονικά, άνετο σε χώρους για 2+2 παιδιά, αποδεκτό σε εμφανιση, ευκολοδήγητο εντός πόλης και σε μικρές αποστάσεις, κάπως βαρετό έως και κουραστικό σε μεγάλες αποστάσεις λόγω επιδόσεων αλλά στα συν η κατανάλωση.
Το μόνο μείον που έβρισκα ήταν που δεν το πήρα αυτόματο.
Στα περι 'κακών' και 'σκληρών' πλαστικών εσωτερικά και συναρμολόγισης που έχουν ακουστεί κατα καιρούς δεν είχα κανένα πρόβλημα, ούτε είδα κάτι ιδιαίτερο, ούτε με ενδιέφερε.Το 3008 ακόμα με Aygo κυκλοφορείτε;;; Αυτο ειναι που λένε ιαπωνική αξιοπιστία!!!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Το Aygo το είχα (το 3008 για 8 μήνες) και ήμουν ευχαριστημένος....Aygo το αυτοκίνητο του μέλλοντος..
-
Ουπς!!! Το διόρθωσα ... ... του 2008 ήταν ... του κοντινού παρελθόντος.
Του μέλλοντος ΘΑ είναι τα Nissan Pixo και Suzuki Alto που θα έρθουν φέτος σαν καινούριες προτάσεις ... σχεδόν όμοιες ακόμα και αισθητικά με τα τρίδυμα.
On topik τώρα, το Aygo είναι καλό να σε πάει και να σε φέρει στη δουλειά σου, για ψώνια στο super market ή να παει τα παιδιά στο σχολείο, ένα καλό για δευτερο αυτοκίνητο, αλλά αν ήμουν 18 χρονών και έψαχνα για το πρώτο μου αυτοκίνητο ... μάλλον δεν θα ήταν στις επιλογές μου (απο τα τρίδυμα ίσως μόνο το 107 να σκεφτόμουν σαν πιο μοδάτο εμφανισιακά).
-
Επειδή είναι πιτσιρικάς και οι επιδόσεις έχουν νόημα αλλά και η οικονομία επίσης ας κοιτάξει πρώτα το νέο κολτ...με εξαίρεση την περίεργη μάσκα που χρειάζεται εξοικείωση θα τον ικανοποιήσει απόλυτα τόσο με τον σπορτίφ χαρακτήρα του όσο και με την ευκολία οδήγησης.
-
Επειδή σε αυτά τα χρήματα και καινούριο και να τρέχει και μεγάλο είναι λίγο δύσκολο... Το clio με τον 1.2Τ φαντάζει καλή επιλογή αν είναι διατεθημένος να ξοδέψει κάτι παράπανω για να έχει κάπως καλύετερες επιδόσεις, κυρίως μεγαλύτερη ροπή. Αν τώρα ξεχάσουμε τελείως της επιδόσεις το fiesta είναι top buy. Έχουν ακουστεί πολύ καλά λόγια για τη συμπεριφορά του στο δρόμο, είναι αρκετά μεγάλο για να πάει κ μια εκδρομούλα και από 11.885 που ξεκινάει είναι και 5θυρο!
-
Το φιεστα είναι πιο αργό από το κολτ και συνάμα πιο ενεργοβόρο ενώ και η συντήρηση είναι μάλλον ανάλογη.
Βέβαια είναι πιο μοντέρνο σχεδιαστικά (κουκλι για μένα το φιέστα) αλλά με μικρότερους χώρους επιβατών από το κολτάκι.
Ότι λοιπόν ισχύει σε κάθε αγορά...να τα οδηγήσει όλα ο πιτσιρίκος... να δει τι του ταιριάζει αλλά και τι του αρέσει αισθητικά διότι αλλιώς το προσεγγίζει ο 18χρονος αλλιώς οι μεγαλύτεροι ηλικιακά...μετά να περιορίσει τις 2-3 τελικές επιλογές ώστε να ζυγίσει την καλύτερη επιλογή με τα δεδομένα του...αν δεν το κάνει έτσι αγοράζει με την λογική του...'γουρούνι στο σακί' που συχνά αφήνει πικρή γεύση μετά την αγορά. IMHO -
Μετα απο βολτες σε διαφορες εμποριες αυτοκινητων, στoν τελικο περασαν τα MAZDA 2 , FIAT 500.
Αυτη τη βδομαδα θα κανει test drive και θα παρει την τελικη αποφαση.Σας ευχαριστω ολους.
ΥΓ. Αν εχετε προσωπικη εμπειρια απο αυτα τα δυο (προβληματα, κοστος ανταλλακτικων, κλπ) θα εκτιμουσα ιδιαιτερα τη γνωμη σας.
-
Ο χρήστης dimitris fasoulis έγραψε:
Μετα απο βολτες σε διαφορες εμποριες αυτοκινητων, στoν τελικο περασαν τα MAZDA 2 , FIAT 500.
Αυτη τη βδομαδα θα κανει test drive και θα παρει την τελικη αποφαση.Σας ευχαριστω ολους.
ΥΓ. Αν εχετε προσωπικη εμπειρια απο αυτα τα δυο (προβληματα, κοστος ανταλλακτικων, κλπ) θα εκτιμουσα ιδιαιτερα τη γνωμη σας.
Πάλι τα ίδια;;; ΄Ο,τι και να σου πούμε δεν αλλάζεις γνώμη!
Πάντως..... το MAZDA έχει πππππππανάκριβα ανταλλακτικά
Το FIAT είναι ....... FIAT!!!!! -
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Το FIAT είναι ....... FIAT!!!!!αντε πάλι τα ίδια..... άντε και να δεχτούμε οτι η Φίατ ήταν τα προηγούμενα χρόνια πολύ πίσω ποιοτικά απο άλλες (που δεν ήταν)..... τα τελευταία 3 χρόνια σε όλα τα νέα μοντέλα που ακριβώς βρήκε κάποιος πρόβλημα και αυτός που διαμορφώνει τέτοιες απόψεις τι εμπειρία έχει απο αυτά τα αυτοκίνητα?????
Εκτός αυτού σε ποιό ακριβώς ανταλλακτικό η MAZDA είναι πολύ ακριβότερή και απο ποιούς??? να αναφέρω απλά μερικές (PEUGEOT, CITROEN, TOYOTA, VW.....) σε σχέση με ποιά απο αυτές είναι ακριβότερη????
αν κάποιοι δεν έχουν προσωπική άποψη μέσω χρήσης των ανωτέρο οχημάτων να μην εκφέρει απόψεις εγκάθετες αλλιώς κινδυνέυει να μπεί στο club των μετόχων........
Επιλογη μικρου αυτοκινητου