-
Τρελαθήκατε ε?
Και όμως δεν κάνω πλάκα!
Τα στοιχεία είναι από 4Τ τέυχος 399:Ρεπρίζ 50-80 με 3η: C-max 3.5sec Carrera 4.0sec
Ρεπρίζ 80-110 με 4η: C-max 5.5sec Carrera 6.5sec
Ρεπρίζ 80-110 με 5η: C-max 7.6sec Carrera 8.0secΤο κερασάκι στην τούρτα είναι ότι ο κινητήρας της Porsche πάντα εκθειαζόταν για την ελαστικότητα και την ροπή του σε όλο το εύρος των στροφών (κρινόμενος, προφανώς, με κριτήρια κινητήρων 300+ ίππων)
Εδώ 'χάνει' από ένα αυτοκίνητο που είναι α) πολυμορφικό β) diesel και γ) με τα μισά σχεδόν κυβικά!Ρε τι κάνουν τα Τurbo... Τελικά ίσως θα έπρεπε να χαίρομαι που και η BMW ίσως τα υιοθετήσει!
-
Τρελαθήκατε ε?
Και όμως δεν κάνω πλάκα!
Τα στοιχεία είναι από 4Τ τέυχος 399:Ρεπρίζ 50-80 με 3η: C-max 3.5sec Carrera 4.0sec
Ρεπρίζ 80-110 με 4η: C-max 5.5sec Carrera 6.5sec
Ρεπρίζ 80-110 με 5η: C-max 7.6sec Carrera 8.0secΤο κερασάκι στην τούρτα είναι ότι ο κινητήρας της Porsche πάντα εκθειαζόταν για την ελαστικότητα και την ροπή του σε όλο το εύρος των στροφών (κρινόμενος, προφανώς, με κριτήρια κινητήρων 300+ ίππων)
Εδώ 'χάνει' από ένα αυτοκίνητο που είναι α) πολυμορφικό β) diesel και γ) με τα μισά σχεδόν κυβικά!Ρε τι κάνουν τα Τurbo... Τελικά ίσως θα έπρεπε να χαίρομαι που και η BMW ίσως τα υιοθετήσει!
-
Τρελαθήκατε ε?
Και όμως δεν κάνω πλάκα!
Τα στοιχεία είναι από 4Τ τέυχος 399:Ρεπρίζ 50-80 με 3η: C-max 3.5sec Carrera 4.0sec
Ρεπρίζ 80-110 με 4η: C-max 5.5sec Carrera 6.5sec
Ρεπρίζ 80-110 με 5η: C-max 7.6sec Carrera 8.0secΤο κερασάκι στην τούρτα είναι ότι ο κινητήρας της Porsche πάντα εκθειαζόταν για την ελαστικότητα και την ροπή του σε όλο το εύρος των στροφών (κρινόμενος, προφανώς, με κριτήρια κινητήρων 300+ ίππων)
Εδώ 'χάνει' από ένα αυτοκίνητο που είναι α) πολυμορφικό β) diesel και γ) με τα μισά σχεδόν κυβικά!Ρε τι κάνουν τα Τurbo... Τελικά ίσως θα έπρεπε να χαίρομαι που και η BMW ίσως τα υιοθετήσει!
-
Που ακουσες και σε ποια μοντελα οτι ισως βαλουν turbo?
Απαπαπα εγω δεν γουσταρω καθολου turbo σε BMW!!!!
-
To μυστικο δεν ειναι το τουρμπο. Το μυστικο ειναι το ΤουρμποΝιτζελ.
Και αυτο με αυτονομια της ταξης των 600+ χιλιομετρων σε καθε γεμισμα.
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
To μυστικο δεν ειναι το τουρμπο. Το μυστικο ειναι το ΤουρμποΝιτζελ.Και αυτο με αυτονομια της ταξης των 600+ χιλιομετρων σε καθε γεμισμα.
Νικος
Σωστόοοοοος!!!
Ειδικά με common rail και απόδοση γύρω στα 100 άλογα ανα λίτρο ε??!! -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
To μυστικο δεν ειναι το τουρμπο. Το μυστικο ειναι το ΤουρμποΝιτζελ.
Και αυτο με αυτονομια της ταξης των 600+ χιλιομετρων σε καθε γεμισμα.
Νικος
Σωστόοοοοος!!!
Ειδικά με common rail και απόδοση γύρω στα 100 άλογα ανα λίτρο ε??!!Ροπη δωσε μου ροπη πρωτα
-
Ο χρήστης frogy έγραψε:
Που ακουσες και σε ποια μοντελα οτι ισως βαλουν turbo?Απαπαπα εγω δεν γουσταρω καθολου turbo σε BMW!!!!
Πιθανώς να βάλουν στην Μ2 τετρακύλινδρο turbo. Πάντως άλλες πληροφορίες λένε για το γνωστό εξακύλινδρο εν σειρά στα 2.4 λίτρα. Η επόμενη σειρά 3 και 4 ίσως να έχει ένα turbo μοντέλο μεταξύ της έκδοσης Μ και των άλλων ατμοσφαιρικών.
Ιδωμεν! Δες και εδώ: http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=4061
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=5377 -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Τρελαθήκατε ε?
Και όμως δεν κάνω πλάκα!Υπάρχει και videάκι με κόντρα Beetle 1.9D με Golf V6 που το σκαθαράκι νικάει κανονικότατα. Δεν ξέρω αν άντικατοπτρίζει την αλήθεια αλλά σε ρεπρίζ ειδικά σε χαμηλές στροφές τα diesel απλά δεν παίζονται!
Τι σου είναι η άτιμη η ροπή! -
Και εμεις στο Ελλαδιστάν -καποιος πολυ σωστα την ειπε ετσι- έχουμε μεινει κολλημενοι στην βενζινα... ενω μπορουμε να εχουμε καλους κινητηρες πιο καθαρούς -περιβαλλοντικα- με πολυ ροπη για πολλές εκατοντάδες χιλιόμετρα... Πάντως ειναι η μόνη προεκλογική υπόσχεση που ΔΕΝ ακουσα σχετικά με τα diesel....Δεν το έχουν καν,κατά νου!!!
-
Πάντως σε προσπέραση δεν νομίζω να χρησιμοποιεί κανείς την 4η ή την 5η για τα 80-110...
-
Την 4η την χρησιμοποιείς - ανάλογα και την κλιμάκωση του κιβωτίου βέβαια. Το C-max πάντως έιναι 6τάχυτο. Στο astra που οδηγώ 4η με 80 είναι περίπου 3200 σαλ και 110 στα 4400 περίπου (max ροπή στις 4000) ενώ με 3ή ο κόφτης είναι σχετικά κοντά (στα 130)
Το περιοδικό στο C-max δίνει για το 80-110 με 3η 5.5sec. Αυτό ειναι το ίδιο με τα 80-110 με 4ή. Το βασικό πρόβλημα όμως είναι ότι στο διάγραμμα των σχέσεων η 3η 'τερματίζει' στα 104! Ο δαίμων του τυπογραφείου μάλλον χτύπησε!
-
Ο χρήστης nickpaip έγραψε:
Πάντως σε προσπέραση δεν νομίζω να χρησιμοποιεί κανείς την 4η ή την 5η για τα 80-110...σωστα το εθεσες... δεν ΝΟΜΙΖΕΙΣ...
δυστηχως ξερω καποιους (κυριως μεγαλους) που το κανουνε... ειτε γιατι βαριουντε ειτε γιατι δεν ξερουνε...
γενικως ειναι πλεονεκτημα να ΜΠΟΡΕΙΣ να κανεις 80-120 με 5η ΑΝΕΤΑ και να μην πρεπει να πας σε 3η-4η... -
Για ποιον χτυπάει η καμπάνα...για ποιον...
Να την πω την αμαρτία μου, μπορεί ως επί το πλείστον να κάνω απόλυτα προσεγμένες προσπεράσεις (σπάνια σε δρόμο δυο κατευθύνσεων μονής λωρίδας) αλλά ώρες-ώρες ενώ θα μπορούσα να προσπερνώ με 3η για πιο γρήγορα, πάω με 4η. Πάντως, περισσότερο μου αρέσει η ρεπρίζ 110-130, συνήθως την επιχειρώ αποκλειστικά με 4η, με τρελαίνει η ώθηση. Αυτά με το Κλιάκι, γιατί με το Λεόν ακόμα και 6η ακούει πολύ καλά. Αρκεί να είσαι πάνω από τις 2200 περίπου. Πάντως, τώρα που το σκέφτηκα καλύτερα, θα ελαχιστοποιώ ακόμα περισσότερο τον χρόνο. Το υπόσχομαι!
-
Η ΒΜW πάντως βγάζει κινητήρες με turbo, απλώς είναι ντίζελ
-
Kαι τα ηλεκτροκινητα εχουν πολυ καλες ροπες στις χαμηλες στροφες,και στις πιο χαμηλες ακομα(80-100α.λ.) τις καλυτερες ροπες τις εχουν οι ποδηλατες....!!
Οσο για τη ¨κοντρα¨ του C-Max με τη Carrera το ενα εχει εξαταχυτο κιβωτιο για τελικες μεχρι 200 και η καημενη η Πορσε εχει να κατανειμει ιδιο αριθμο σχεσεων για τελικες γυρω στα 280χλμ/ωρα.Ποσες στροφες να εχει φορτωσει η ρημαδα η 4η στα 110?
-
Ο χρήστης nickpaip έγραψε:
Πάντως σε προσπέραση δεν νομίζω να χρησιμοποιεί κανείς την 4η ή την 5η για τα 80-110...5η όχι, αλλά στο χιλιαράκι μου μάλλον 4η, αφού η 3η έχει... τελειώσει!!!
Αυτό που θέλω να πω είναι:
Καλά τα ντήζελ, καλύτερα τα τουρμποντήζελ, κάλλιστα τα κόμον ρέηλ, εντελώς υπεράνω τα μούλτιτζετ, αλλά στα πόσα χ.α.ω. τερματίζει η 5η (4η, κ.ο.κ.) του Φόρντ, και στα πόσα της Πόρσε;
Μήπως η 5η του Φόρντ αντιστοιχεί στην 4η (αν όχι στην... 3η, αφού μιλάμε για 6τάχυτο Φορντ) της Πόρσε, οπότε και αυτά τα αποτελέσματα;Γιατί όντως είναι τόσο διαφορετικά που συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια...
Πάντως αν μου τα χάριζαν και τα δύο με τον όρο να μην τα πουλήσω πριν παρέλθει δεκαετία, το πετρέλαιο θα προτιμούσα.
-
αριστη η απαντηση του gto250swb(η αγαπημενη μου ferrari btw)!!!
εκει που το focus πρεπει να αλλα3ει ταχυτητα(5000σαλ?) η Porsche παιρνει μπροςτο σκορ 8α πρεπε να ειναι μεγαλυτερο υπερ του focus γιατι χωραει 5 ατομα ανετα μαζι κ με τις αποσκευες τους, ειναι πιο φ8ηνο, πιο οικονομικο κτλ κτλ...
γιατι ομως γινεται αυτη τη συγκριση? -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Πάντως αν μου τα χάριζαν και τα δύο με τον όρο να μην τα πουλήσω πριν παρέλθει δεκαετία, το πετρέλαιο θα προτιμούσα.
κι εγώ μαζί σου, να χωράει και η οικογένεια
(καλός πολίτης, btw ) -
Καλά ρε παιδιά δεν είπαμε ότι το Cmax είναι πιο γρήγορο από την Carrera! Αυτό μας έλλειπε. Μην ξεχνάμε πρόκειται για 136 άλογα vs 320 και μάλιστα στα ίδια περίπου κιλά με χειρότερη αεροδυναμική.
Το αποτέλεσμα οφείλεται βεβαίως στο ότι σε αυτές τις ρεπρίζ o κινητήρας του Cmax τα δίνει όλα ενώ η Carrera είναι ακόμα μακρυά από την περιοχή της μέγιστης ροπής. Θα επανέλθω πιο αναλυτικά το απόγευμα που θα έχω το περιοδικό στα χέρια μου.
Ρεπρίζ Ford FocusC-max 2.0ΤDci VS Porsche 911 Carrera 4:3-0!