-
Εγω νομιζω οτι ειναι Ps και η βαση του ειναι η πρωτη κοκκινη.Παντως τα φαναρια της μου φαινεται να εχουν μεγαλυτερη αποσταση μεταξυ τους στη δευτερη φωτο,δεν ξερω μου θυμιζει κατι σε γερακι και το κυριοτερο,δεν εχει θεση για πινακιδα. -
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
ε! εδώ να σε δώ ...... οχι απάντα αν μπορείς σε παρόντα όμως χρόνο
Δεν ασχολούμαι με Volvo γενικότερα οπότε καμμία απάντηση...
Αλλωστε αποδειχθηκε απο το προηγουμενο post σου....
Ξαφνικά η 159 έγινε αργή γιατί; Επειδή υπάρχουν τα T5 τα οποία στην τελική άντε να είναι λίγο πιο γρήγορα από το Α4 πχ;
Πολύ έξυπνο...
Δηλαδή να χρεωθεί κάποιος στην καμπούρα του ένα μοτέρ **2.500 κυβικών **με ό,τι αυτό συνεπάγεται αντί να προτιμήσει ένα 1.800 που αποδίδει λίγο χειρότερα αλλά (αναμενόμενα) με μια μικρή βελτίωση μπορεί να αποδώσει το ίδιο; -
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Το θέμα είναι με μπεζ καθίσματα ή κόκκινα;Κοκκινα ή καφε.
-
Ναι ρε χριστιανέ...
Όταν λεω μπεζ εννοώ αυτά τα καφέ σαν τις φωτογραφίες που έβαλα. Νομίζω ότι τα καφέ στο κάθισμα των ΜΥ 2008 πετάει -
Για φουλ ανωμαλια τα κοκκινα.
Για λιγο πιο συντηρητικους τα μπεζ. -
Mito GTA (Concept?)
Το GTA στην περίπτωση της Mito θα μπορούσαμε να πούμε ότι στέκει.
Καταρχήν να ξεκινήσουμε από την καρδιά. Το καμάρι του Paolo Martinelli, ο νέος 1750 μυρίζει παρελθόν από χιλιόμετρα ενώ είναι ότι πιο σύγχρονο υπάρχει πλέον σε υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο....
Με πραγματικά τελευταίας τεχνολογίας άμεσο ψεκασμό, που όμοιο του έχει μόνο η νέα Ferrari California.
Το πιο σημαντικό επίσης είναι κάτι που μυρίζει ιταλίλα από χιλιόμετρα.....δεν είναι άλλο από τον διπλό μεταβλητό χρονισμό και έτσι η GTA μας έχει 240 ίππους από μόλις 1742cc. Γεναιόδωρη αύξηση ισχύος αν σκεφτεί κανείς ότι ο normal 1750 αποδίδει 200 ίππους σε 159/Brera/Spider και 230 σε Brera/SpiderMY09, εεε 10 ίπποι ακόμη για να έχει κάτι πιο ξεχωριστό η GTA.Κάτι το όποιο δεν πρέσβευαν οι 2 τελευταίες GTA 147 & 156 ήταν το γράμμα 'Α' δηλαδή δεν ήταν ελαφρωμένες. Η MitoGTA θα τιμά το τελευταίο γράμμα. Θα είναι ελαφρωμένη.
Χάρη στην αλουμινένια της ανάρτηση ΑΛΛΑ και στην εκτεταμένη χρήση CARBON όπως σε οροφή και σε άλλα μέρη θα έχει μείωση 40 κιλών χωρίς όμως να ξέρουμε ούτε το ακριβή βάρος της αλλά ούτε και πόσο ζυγίζει δίχως αυτά...Βέβαια από τώρα είναι φανερό ότι θα πρόκειται για ρεκόρ στην κατηγορία της στην αναλογία ΒΑΡΟΥΣ/ΙΣΧΥΟΣΗ MitoGTA δεν σταματά να μας εκπλήσει.
Θα φορά ενεργή ηλεκτρονική ανάρτηση και ρυθμίζεται αυτόματα αναλόγως οδηγικού στυλ και διαδρομής.
Βέβαια ο οδηγός και εδώ θα έχει το DNA αλλά σε πιο extreme μορφή με μια επιλογή 'RACE' ίσως έτσι να λέγεται αυτή. Επίσης το περίφημο Q2 αλλά ακόμη δεν γνωρίζουμε να θα πρόκειται για ηλεκτρονικό eQ2 ή μηχανικό διαφορικό, ελπίζουμε το 2ο κακά τα ψέματα. -
Καταρχήν βγάλε το ερωτηματικό από τον τίτλο.Είναι concept.
Eίναι Q2. -
Φυσικα με μπεζ καθισματα.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Καταρχήν βγάλε το ερωτηματικό από τον τίτλο.Είναι concept.
Eίναι Q2.Ε ναι, αυτό έτσι πρέπει να'ναι. Καλά κάνει τη δουλειά του το eQ2 στις απλές Mito αλλά εδώ είναι GTA και το μηχανικό μπλοκέ είναι μονόδρομος. Από Σεπτέμβρη λογικά η Μη-concept ετσί?
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Από Σεπτέμβρη λογικά η Μη-concept ετσί?
Βάλε λιγάκι ακόμα
-
Alba πως το βλέπεις το νέο motori? Ο Paolo έκανε τα μαγικά του...
Και εν καιρώ θα δεχθεί το multiair φαντάζομαι -
Ο λογος του concept γενικα εχει να κανει με πιθανο feedback απο
το κοινο (την αποδοχη του και σε τι βαθμο) την παραταση για την αναγκη λιγο περισσοτερου
χρονου ωστε το τελικο προιον να διατεθει 'οπως πρεπει' ή κολπο marketing για
να 'ψηθει' το κοινο περισσοτερο?
Σε περιπτωση τουλαχιστον που ηταν ηδη ετοιμο δεν θα ηταν καλυτερα να παρουσιαστει
σε μια απο τις 3 μεγαλυτερες ευρωπαικες εκθεσεις ΟΤΑΝ ειναι πανετοιμο για να κανει
ακομα μεγαλυτερη εντυπωση, και εκπληξη? -
Λογικα θα ειναι concept γιατι καποια απο τα μηχανικα μερη που θα φορα,οπως το νεο κιβωτιο,ο νεος κινητηρας,οι νεες αναρτησεις κτλ δεν ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ ετοιμα...οποτε λιγη υπομονη ακομη...
-
Ο χρήστης Giwrgos_AlfaGT έγραψε:
Λογικα θα ειναι concept γιατι καποια απο τα μηχανικα μερη που θα φορα,οπως το νεο κιβωτιο,ο νεος κινητηρας,οι νεες αναρτησεις κτλ δεν ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ ετοιμα...οποτε λιγη υπομονη ακομη...Nαι το βίδωμα έμεινε και τελειώσαμε
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Με πραγματικά τελευταίας τεχνολογίας άμεσο ψεκασμό, **που όμοιο του έχει μόνο η νέα Ferrari California. **
Το πιο σημαντικό επίσης είναι κάτι που μυρίζει ιταλίλα από χιλιόμετρα.....δεν είναι άλλο από τον διπλό μεταβλητό χρονισμό και έτσι η GTA μας έχει 240 ίππους από μόλις 1742cc.Μπορείς να το εξηγήσεις λίγο αυτό?
-
καφέ
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Με πραγματικά τελευταίας τεχνολογίας άμεσο ψεκασμό, **που όμοιο του έχει μόνο η νέα Ferrari California. **
Το πιο σημαντικό επίσης είναι κάτι που μυρίζει ιταλίλα από χιλιόμετρα.....δεν είναι άλλο από τον διπλό μεταβλητό χρονισμό και έτσι η GTA μας έχει 240 ίππους από μόλις 1742cc.Μπορείς να το εξηγήσεις λίγο αυτό?
Ο μεταβλητος χρονισμος μυριζει Ιταλιλα?
Μηπως θες να πεις Ιαπωνιλα (Honda V-TEC 1989-τωρα).
Να πεις για τον Magnetti Marelli αμεσο ψεκασμο Οκ μυριζει Ιταλιλα, αλλα
οχι κ για το μεταβλητο χρονισμο... -
Ο μεταβλητός χρονισμός σε μοντέλο παραγωγής είναι πατέντα της Alfa Romeo από τη δεκαετία του '80.
ΑLFA ROMEO FORUM