-
Εδω και καιρο το ψειριζω το θεμα για το επομενο αυτοκινητό μου και μετα απο αρκετη σκεψη κατεληξα στα 2 παραπανω.Η αληθεια ειναι οτι ημουν στο τσακ για το Α3 με το που βγηκε ο 1.4,αλλα ειπα να περιμενω το νεο golf για να συγκρινω.Ειναι οντως αρκετα ακριβο το Α3,αλλα εχει μια ποιοτητα και εναν αερα που λες χαλαλι(ενω για το golf δεν μπορεσα να πω το ιδιο).Αυτο που με εξεπληξε ομως,ηταν το tiguan(βεβαια παμε στα 30χιλ. και πανω,ειναι ογκωδες,καιει αρκετο καυσιμο ενω εχει και σχετικα μικρο πορτμπαγκαζ.Αλλα εχει κατι που νομιζω λειπει απο πολλα αυτοκινητα σημερα:χαρακτήρα!Επιπλεον ειναι ιδανικο για τους ελληνικους δρομους.
Επειδη υπαρχει στην οικογενεια ενα golf IV,και ακομα παιδια δεν υπαρχουν,εχω απορριψει λυσεις τυπου Passat,A4,insignia,κτλ.
Πιο συγκεκριμενα θαθελα να ακουσω για την αναρτηση του Α3,αν υπαρχει προβλημα με το χαμηλο του υψος,κιαν αξιζει το stronic
Επισης για το tiguan,αν καιει πολυ,ειναι ακριβα τα service του και γενικα στις δυσκολες μερες που ερχονται αν ειναι συνετη μια τετοια αγορα. -
Εδω και καιρο το ψειριζω το θεμα για το επομενο αυτοκινητό μου και μετα απο αρκετη σκεψη κατεληξα στα 2 παραπανω.Η αληθεια ειναι οτι ημουν στο τσακ για το Α3 με το που βγηκε ο 1.4,αλλα ειπα να περιμενω το νεο golf για να συγκρινω.Ειναι οντως αρκετα ακριβο το Α3,αλλα εχει μια ποιοτητα και εναν αερα που λες χαλαλι(ενω για το golf δεν μπορεσα να πω το ιδιο).Αυτο που με εξεπληξε ομως,ηταν το tiguan(βεβαια παμε στα 30χιλ. και πανω,ειναι ογκωδες,καιει αρκετο καυσιμο ενω εχει και σχετικα μικρο πορτμπαγκαζ.Αλλα εχει κατι που νομιζω λειπει απο πολλα αυτοκινητα σημερα:χαρακτήρα!Επιπλεον ειναι ιδανικο για τους ελληνικους δρομους.
Επειδη υπαρχει στην οικογενεια ενα golf IV,και ακομα παιδια δεν υπαρχουν,εχω απορριψει λυσεις τυπου Passat,A4,insignia,κτλ.
Πιο συγκεκριμενα θαθελα να ακουσω για την αναρτηση του Α3,αν υπαρχει προβλημα με το χαμηλο του υψος,κιαν αξιζει το stronic
Επισης για το tiguan,αν καιει πολυ,ειναι ακριβα τα service του και γενικα στις δυσκολες μερες που ερχονται αν ειναι συνετη μια τετοια αγορα. -
Εδω και καιρο το ψειριζω το θεμα για το επομενο αυτοκινητό μου και μετα απο αρκετη σκεψη κατεληξα στα 2 παραπανω.Η αληθεια ειναι οτι ημουν στο τσακ για το Α3 με το που βγηκε ο 1.4,αλλα ειπα να περιμενω το νεο golf για να συγκρινω.Ειναι οντως αρκετα ακριβο το Α3,αλλα εχει μια ποιοτητα και εναν αερα που λες χαλαλι(ενω για το golf δεν μπορεσα να πω το ιδιο).Αυτο που με εξεπληξε ομως,ηταν το tiguan(βεβαια παμε στα 30χιλ. και πανω,ειναι ογκωδες,καιει αρκετο καυσιμο ενω εχει και σχετικα μικρο πορτμπαγκαζ.Αλλα εχει κατι που νομιζω λειπει απο πολλα αυτοκινητα σημερα:χαρακτήρα!Επιπλεον ειναι ιδανικο για τους ελληνικους δρομους.
Επειδη υπαρχει στην οικογενεια ενα golf IV,και ακομα παιδια δεν υπαρχουν,εχω απορριψει λυσεις τυπου Passat,A4,insignia,κτλ.
Πιο συγκεκριμενα θαθελα να ακουσω για την αναρτηση του Α3,αν υπαρχει προβλημα με το χαμηλο του υψος,κιαν αξιζει το stronic
Επισης για το tiguan,αν καιει πολυ,ειναι ακριβα τα service του και γενικα στις δυσκολες μερες που ερχονται αν ειναι συνετη μια τετοια αγορα. -
Κανεις?Καμμια αποψη απο τους εχοντες τα αυτοκινητα?
-
To A3 εχει πορτ μπαγκαζ 360 lt ενω το tiguan 505.
Αρα δε λες μικρο το πορτ μπαγκαζ του.
Κατα τα αλλα,θα πρεπει πρωτα να οδηγησεις το tiguan να δεις αν οδηγικα σε καλυπτει σε σχεση με το Α3. -
To πορτμπαγκαζ ειναι καθαρα 370lt. και το υπολοιπο ειναι ο χωρος της ρεζερβας.Το ξερω γιατι το ειδα και το ρωτησα στην αντιπροσωπεια.
Οδηγικα ειναι εντελως διαφορετικα μεν,μου αρεσουν δε και τα 2.Το Α3 το φοβαμαι κυριως να μη βρισκει συνεχεια χαμηλα στους ελληνικους καροδρομους,ενω το tiguan για την καταναλωση και το κοστος συντηρησης. -
Και με το Α3 δε θα έχεις κανένα πρόβλημα στους ελληνικούς 'δρόμους'. Δεν ειναι τόσο χαμηλό, έχει φυσιολογική απόσταση από το έδαφος.
-
Eπειδη εχω κακη εμπειρια με το παλιο μου golf(IV),που εβρισκε σε καθε ανωμαλια του οδοστρωματος-δηλαδη αρκετα συχνα!-γιαυτο το λεω.Αν και πρεπει να πω οτι το golf VI που οδηγησα ηταν σαφως βελτιωμενο στο θεμα της αναρτησης.Ομως δεν ξερω,κατι που ακουσα για τζαμια που πεφτουν(το ειχα παθει και γω στο δικο μου) κατι οτι το Α3 ειναι αλλη κλαση οπως και να το κανουμε,με σπρωχνουν προς αυτο σε σχεση με το golf.To μονο κακο σιγουρα οτι δεν πεφτει η τιμημενη η τιμη...Και ισως να αξιζε να περιμενω κι αλλο μεχρι να βγει το καινουριο,αλλα ηδη το εχω καθηστερησει αρκετα.
-
Aν και δεν είμαι οπαδός των SUV (μάλλον πολέμιος θα έλεγα) θα πρότεινα το Tiguan. Δεν με ενθουσιάζει οπτικά αλλά είναι ένα συνολικά καλό πακέτο. Το λέω αυτό αφενός γιατί έχεις ήδη εμπειρία από αυτή την κατηγορία και αφού δεν θέλεις να πας παραπάνω σε άλλη κλάση, μου φαίνεται 'κάπως' να πάρεις ένα 'ίδιας' κατηγορίας, έστω και αν τα χωρίζουν τόσα χρόνια έστω και αν το Α3 θεωρείται μια πιο αναβαθμισμένη έκδοση του Γκολφ (το 6 όμως την ψιλοκάλυψε αυτή τη διαφορά από το Α3 η οποία διαφορά στην ποιότητα θα ξαναμεγάλωσει με το επόμενο Α3 του χρόνου) και αφετέρου γιατί το Τιγκουάν είναι πολύ φρέσκο, ενώ το Α3 στη δύση της καριέρας του.
(Πρέπει να μάθω να βάζω τελείες όπως παρατηρώ! )
Tiguan από μένα λοιπόν. Φρέσκο, all around παίκτης, μοδάτο (9 στις 10 Αθηναίες ξεχάσαν εν μία νυκτί το 'όνειρο' του Vitara και απόκτησαν το 'όνειρο' του Tiguan!), τετρακίνητο.
To Stronic φαίνεται πειρασμός αλλά για μένα δεν είναι και λόγος επιλογής αυτοκινήτου. Αν φυσικά αποζητάς τη χαλαρή οδήγηση ίσως θα πρέπει να το λάβεις και αυτό πολύ σοβαρά υπόψη σου.
-
Tiguan.-
Το προτιμώ για καθημερινή χρήση και πραγματικά συνδυάζει τα πάντα παρόλο που δεν έχει αυτόματο κιβώτιο στην έκδοση 1.4. Άνετη ανάρτηση που δεν καταλαβαίνει από ανωμαλίες του οδοστρώματος, τόσο σφιχτή όσο πρέπει στον ανοιχτό δρόμο και σε στροφοδιαδρομές, εξαιρετικά σταθερό ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, οι διαστάσεις του αυτοκινήτου δεν σε προβληματίζουν ιδιαίτερα να κινηθείς μέσα στην πόλη (ενώ παράλληλα λόγω ύψους όλοι σε υπολογίζουν), δεν έχεις το φόβο να βρει κάτω σε περίεργα σημεία και επαρκείς χώροι για μια οικογένεια.
Στο εσωτερικό του Audi A3, κυρίως σε ύψος και πλάτος ένιωθα στενάχωρα σε σχέση με το Golf.
-
Είμαι πρωην κάτοχος Golf IV και νυν Α3 και έχω να σου πω ότι το Α3 αξίζει τα χρήματά του με το πραπάνω. Βρίσκεται μια κλάση πιο πάνω σε ποιότητα κατασκευής, ενεργητική ασφάλεια και ποιότητα κύλισης. Από αξιοπιστία δεν συγκρίνεται τουλάχιστο με το Golf IV και η αντιμετώπιση της AUDI πριν και μετά την πώληση είναι άριστη, σέβεται τον πελάτη και δεν έχει καμιά σχέση με το ύφος των πωλητών και των εξουσιοδοτημένων συνεργέιων της VW. Οσο για το ερώτημά σου αν το αυτοκίνητο έιναι χαμηλό και βρίσκει έχω να σου πω ότι το Golf IV είναι πιο χαμηλό, το Α3 εδώ και 1,5 χρόνο δεν έχει ακουμπήσει πουθενά. Το μόνα αρνητικά που βρίσκω είναι η περιορισμένη ορατότητα και το σχετικά ελαφρύ τιμόνι στις χαμηλές ταχύτητες.
-
Ο χρήστης dtsigr έγραψε:
Είμαι πρωην κάτοχος Golf IV και νυν Α3 και έχω να σου πω ότι το Α3 αξίζει τα χρήματά του με το πραπάνω. Βρίσκεται μια κλάση πιο πάνω σε ποιότητα κατασκευής, ενεργητική ασφάλεια και ποιότητα κύλισης. Από αξιοπιστία δεν συγκρίνεται τουλάχιστο με το Golf IV και η αντιμετώπιση της AUDI πριν και μετά την πώληση είναι άριστη, σέβεται τον πελάτη και δεν έχει καμιά σχέση με το ύφος των πωλητών και των εξουσιοδοτημένων συνεργέιων της VW. Οσο για το ερώτημά σου αν το αυτοκίνητο έιναι χαμηλό και βρίσκει έχω να σου πω ότι το Golf IV είναι πιο χαμηλό, το Α3 εδώ και 1,5 χρόνο δεν έχει ακουμπήσει πουθενά. Το μόνα αρνητικά που βρίσκω είναι η περιορισμένη ορατότητα και το σχετικά ελαφρύ τιμόνι στις χαμηλές ταχύτητες.Από όλα τα παραπάνω μόνο η καλύτερη ποιότητα κύλισης ισχύει και θα προσθέσω και τη καλύτερη ηχομόνωση. Επιπλέον εξαιτίας του πρώτου χάνεις λίγο σε αίσθηση.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Είμαι πρωην κάτοχος Golf IV και νυν Α3 και έχω να σου πω ότι το Α3 αξίζει τα χρήματά του με το πραπάνω. Βρίσκεται μια κλάση πιο πάνω σε ποιότητα κατασκευής, ενεργητική ασφάλεια και ποιότητα κύλισης. Από αξιοπιστία δεν συγκρίνεται τουλάχιστο με το Golf IV και η αντιμετώπιση της AUDI πριν και μετά την πώληση είναι άριστη, σέβεται τον πελάτη και δεν έχει καμιά σχέση με το ύφος των πωλητών και των εξουσιοδοτημένων συνεργέιων της VW. Οσο για το ερώτημά σου αν το αυτοκίνητο έιναι χαμηλό και βρίσκει έχω να σου πω ότι το Golf IV είναι πιο χαμηλό, το Α3 εδώ και 1,5 χρόνο δεν έχει ακουμπήσει πουθενά. Το μόνα αρνητικά που βρίσκω είναι η περιορισμένη ορατότητα και το σχετικά ελαφρύ τιμόνι στις χαμηλές ταχύτητες.
Από όλα τα παραπάνω μόνο η καλύτερη ποιότητα κύλισης ισχύει και θα προσθέσω και τη καλύτερη ηχομόνωση. Επιπλέον εξαιτίας του πρώτου χάνεις λίγο σε αίσθηση.
Τα παραπάνω όπως ανέφερα αποτελούν προσωπική εμπειρία επομένως δεν καταλαβαίνω πως τα αμφισβητείς
-
Ο χρήστης dtsigr έγραψε:
Τα παραπάνω όπως ανέφερα αποτελούν προσωπική εμπειρία επομένως δεν καταλαβαίνω πως τα αμφισβητείςΗ ποιότητα κατασκευής είναι εφάμιλλη ανάμεσα στα δύο αυτοκίνητα.
Από τη στιγμή που έχουν τους ίδιους κινητήρες από πού προκύπτει ότι η ενεργητική ασφάλεια είναι καλύτερη στο Α3?
Αξιοπιστία? Με ίδια ανταλλακτικά ίδιους κινητήρες και ίδιες, στη φιλοσοφία, γραμμές παραγωγής? Για την ιστορία πάντως οι έρευνες αξιοπιστίας δείχνουν ότι τα Golf είναι καλύτερα από τα Α3.
Οι πωλητές της Audi έχουν ακριβώς το ίδιο υφάκι (αν υπάρχει κάτι τέτοιο) με αυτούς της VW για να μην πω χειρότερο, μιας και πουλάνε ένα πιο ακριβό προϊόν. Τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία VW είναι στο 99% των περιπτώσεων και VW. Πώς γίνεται να έχουν διαφορετικό ύφος και σεβασμό προς τον πελάτη? -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Τα παραπάνω όπως ανέφερα αποτελούν προσωπική εμπειρία επομένως δεν καταλαβαίνω πως τα αμφισβητείς
Η ποιότητα κατασκευής είναι εφάμιλλη ανάμεσα στα δύο αυτοκίνητα.
Από τη στιγμή που έχουν τους ίδιους κινητήρες από πού προκύπτει ότι η ενεργητική ασφάλεια είναι καλύτερη στο Α3?
Αξιοπιστία? Με ίδια ανταλλακτικά ίδιους κινητήρες και ίδιες, στη φιλοσοφία, γραμμές παραγωγής? Για την ιστορία πάντως οι έρευνες αξιοπιστίας δείχνουν ότι τα Golf είναι καλύτερα από τα Α3.
Οι πωλητές της Audi έχουν ακριβώς το ίδιο υφάκι (αν υπάρχει κάτι τέτοιο) με αυτούς της VW για να μην πω χειρότερο, μιας και πουλάνε ένα πιο ακριβό προϊόν. Τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία VW είναι στο 99% των περιπτώσεων και VW. Πώς γίνεται να έχουν διαφορετικό ύφος και σεβασμό προς τον πελάτη?Η ποιότητα κατασκευής στο Tiguan όντως είναι πολύ καλή.
Σε σύγκριση με το Tiguan το Α3 έχει καλύτερη ενεργητική σφάλεια λόγω χαμηλότερου κέντρου βάρους. Σε σύγκριση με το golf το Α3 έχει στάνταρ το ESP σε όλες τις εκδόσεις. Ομως στο αρχικό post αναφέρει ότι το δίλημμα είναι μεταξύ Α3 και Tiguan δεν καταλαβαίνω γιατί συγκρίνεις το Golf με το Α3.
Οσο για τους πωλητές και τα service αναφέρω την προσωπική μου εμπειρία και γνώμη μου έιναι ότι η διαφορετική αντιμετώπιση προέρχεται από το γεγονός ότι η AUDI εν γένει απευθύνεται σε αγοραστές που σαν εναλλακτικές επιλογές έχουν BMW και Mercedes και προσπαθούν να αποκτήσουν μερίδιο αγοράς από τις δύο μάρκες, ενώ στην VW θεωρούν ότι είναι η premium μικρομεσαία μάρκα γι αυτό και το ύφος. Τέλος όσο για την αξιοπιστία αναφέρω προσωπική εμπειρία ως κάτοχος 9 χρόνια Golf IV όπου τα προβλήματα ξεκίνησαν από την αρχή και δεν τελείωσαν ποτέ. Δεν γνωρίζω για την αξιοπιστία του Tιguan και του Golf VI που προφανως αναφέρεις κάτι το οποίο είναι εκτός θέματος. -
Ο χρήστης dtsigr έγραψε:
Η ποιότητα κατασκευής στο Tiguan όντως είναι πολύ καλή.
Σε σύγκριση με το Tiguan το Α3 έχει καλύτερη ενεργητική σφάλεια λόγω χαμηλότερου κέντρου βάρους. Σε σύγκριση με το golf το Α3 έχει στάνταρ το ESP σε όλες τις εκδόσεις. Ομως στο αρχικό post αναφέρει ότι το δίλημμα είναι μεταξύ Α3 και Tiguan δεν καταλαβαίνω γιατί συγκρίνεις το Golf με το Α3.
Οσο για τους πωλητές και τα service αναφέρω την προσωπική μου εμπειρία και γνώμη μου έιναι ότι η διαφορετική αντιμετώπιση προέρχεται από το γεγονός ότι η AUDI εν γένει απευθύνεται σε αγοραστές που σαν εναλλακτικές επιλογές έχουν BMW και Mercedes και προσπαθούν να αποκτήσουν μερίδιο αγοράς από τις δύο μάρκες, ενώ στην VW θεωρούν ότι είναι η premium μικρομεσαία μάρκα γι αυτό και το ύφος. Τέλος όσο για την αξιοπιστία αναφέρω προσωπική εμπειρία ως κάτοχος 9 χρόνια Golf IV όπου τα προβλήματα ξεκίνησαν από την αρχή και δεν τελείωσαν ποτέ. Δεν γνωρίζω για την αξιοπιστία του Tιguan και του Golf VI που προφανως αναφέρεις κάτι το οποίο είναι εκτός θέματος.Έτσι όπως έγραψες το πρώτο σου post νόμιζα ότι σύγκρινες Α3 me Golf. Οπότε δεκτό το σχόλιο για την ενεργητική ασφάλεια.
Για το θέμα των συνεργείων είναι κάτι που απλά σου έχει τύχει. Δεν είναι ο κανόνας αυτός.
Συγκρίνοντας Α3 με tiguan στο τομέα της αξιοπιστίας το Α3 σίγουρα υπερείχε. Η πίεση χρόνου στις γραμμές παραγωγής του tiguan έπαιζε το ρόλο της. Τώρα σιγά σιγά ευτυχώς αρχίζει να βελτιώνεται η κατάσταση. -
Ο χρήστης dtsigr έγραψε:
Είμαι πρωην κάτοχος Golf IV και νυν Α3 και έχω να σου πω ότι το Α3 αξίζει τα χρήματά του με το πραπάνω.Οδηγός και των 2 (για αρκετά χλμ, το Golf IV για πάνω από 20.000, το Α3 σίγουρα 2-3.000), το Α3 σε καμία περίπτωση δεν αξίζει τα παραπάνω λεφτά από το Golf...
Βρίσκεται μια κλάση πιο πάνω σε ποιότητα κατασκευής, ενεργητική ασφάλεια και ποιότητα κύλισης.
Η καλύτερη εικόνα ποιότητας κατασκευής του Α3 σε σχέση με το Golf IV οφείλεται στα καλύτερα πλαστικά του ταμπλό. Κατά τα άλλα ΟΛΑ τα μηχανικά μέρη είναι ίδια με το Golf V+VI... Άρα ότι κάνει το Golf θα κάνει και το Α3.
Από ενεργητική ασφάλεια το Golf V είναι καλύτερο (το Α3 λόγω μεγαλύτερου βάρους - για καλύτερη αίσθηση και ηχομόνωση - υποστρέφει νωρίτερα και περισσότερο από το Golf V), ενώ για ποιότητα κύλισης και γενικά ηχομόνωση - άνεση στο ταξίδι μάλλον θα συμφωνήσω.
Από αξιοπιστία δεν συγκρίνεται τουλάχιστο με το Golf IV
Με την αξιοπιστία του Golf IV (τουλάχιστον όπως το έζησα εγώ) συγκρίνεται μόνο το datsun 120Y του θείου μου που είναι εδώ και 10 χρόνια παρατημένο σε μια αυλή στο χωριό και κάνει παρέα με κότες και πετεινούς (και πάλι νομίζω ότι το datsun πιο αξιόπιστο είναι)... και όταν κυκλοφορούσε ήθελε συνεργείο κάθε 3 μέτρα, λόγω παντελούς αδιαφορίας για την όποια συντήρηση από ένα σημείο και μετά...
Βέβαια και το Α3 χρειάστηκε καινούριο εγκέφαλο στις 5 ημέρες από την παραλαβή του...
και η αντιμετώπιση της AUDI πριν και μετά την πώληση είναι άριστη, σέβεται τον πελάτη και δεν έχει καμιά σχέση με το ύφος των πωλητών και των εξουσιοδοτημένων συνεργέιων της VW.
Ίδιο μαγαζί, ίδιοι άνθρωποι...
Το μόνα αρνητικά που βρίσκω είναι η περιορισμένη ορατότητα και το σχετικά ελαφρύ τιμόνι στις χαμηλές ταχύτητες.
Συμφωνώ... Συν το αυξημένο βάρος.
Προσωπικά πάντως θεωρώ ότι το καλύτερο Golf (=αυτοκίνητο του ομίλου με μηχανικά μέρη από Golf) είναι το Octavia... Το Α3 στην προσωπική μου λίστα είναι αρκετά χαμηλά. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα μόνο αν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί σαν εργαλείο για ταξίδια (που δεν παίζεται) και δεν θέλεις να πας σε κάτι μεγαλύτερο από μέγεθος...
Πάντως, δεν βρίσκει κάτω (εντάξει, αν πας να περάσεις πάνω από κανένα φυτεμένο κοτρώνι θα βρει, αλλά μιλάμε για κανονικό δρόμο, όχι το μονοπάτι που έχει να πατήσει άνθρωπος 5 χρόνια... ), το Stronic είναι απαραίτητο κατ' εμέ (αξίζει με τα χίλια), αλλά πιστεύω ότι δεν αξίζει να δώσεις τόσε λεφτά παραπάνω από το Golf.
Όσο για το Tiguan, δεν το έχω οδηγήσει, απλά προσωπικά τα SUV δεν μου λένε και πολλά...
-
Καταρχην ευχαριστω για τις αποψεις σας,ειναι χρησιμες.
Αυτο που με προβληματιζει στο tiguan ειναι κυριως η καταναλωση(δηλ.αν θελησω να παω και ενα ταξιδι να μη γεμιζω συνεχεια).Σιγουρα ειναι ακριβο,ακομα και οι 'φτηνες' εκδοσεις,αλλα εχω την αισθηση οτι τα αξιζει για το ολοκληρωμενο πακετο του.Αν ειχε και αυτοματο στην 1.4 τοτε πιθανοτατα θα το ειχα ηδη παραγγειλει.Οσο για το μοδατο του προφιλ,ειλικρινα δεν ειναι προτεραιοτητα μου (παντρεμενος με προοπτικη συντομα για πιτσιρικια...).Και πιο ασχημο να ηταν,δε θα με πειραζε.Αλλα το θεωρω αρκετα value-for-money που λενε..κιας εχουν αρχισει να γινονται ασυμφορα πλεον τα suv(που ισως εχει συνεπειες μεταπωλητικα).
Απο την αλλη το Α3 ειναι νομιζω αρκετα υπερτιμημενο,αλλα σου αφηνει μια αισθηση ανωτεροτητας και ποιοτητας,που δεν την εχω δει στο golf(πολυ περισσοτερο σε seat,skoda,κτλ.).Μοιαζει ως η 'λογικη και σιγουρη' λυση.Ισως αν βγει τελικα νωρις το Q3-και σε οχι τρελες τιμες-να εχω κι αλλη επιλογη.
Μια ειδικη σημ. για το golf:δεν το εχω απορριψει τελειως ,ομως μονο αν οικονομικα δε μου βγει ενα απο τα αλλα 2,θα το επιλεξω. -
Ο χρήστης BENZINAS έγραψε:
Καταρχην ευχαριστω για τις αποψεις σας,ειναι χρησιμες.
Αυτο που με προβληματιζει στο tiguan ειναι κυριως η καταναλωση(δηλ.αν θελησω να παω και ενα ταξιδι να μη γεμιζω συνεχεια).Σιγουρα ειναι ακριβο,ακομα και οι 'φτηνες' εκδοσεις,αλλα εχω την αισθηση οτι τα αξιζει για το ολοκληρωμενο πακετο του.Αν ειχε και αυτοματο στην 1.4 τοτε πιθανοτατα θα το ειχα ηδη παραγγειλει.Οσο για το μοδατο του προφιλ,ειλικρινα δεν ειναι προτεραιοτητα μου (παντρεμενος με προοπτικη συντομα για πιτσιρικια...).Και πιο ασχημο να ηταν,δε θα με πειραζε.Αλλα το θεωρω αρκετα value-for-money που λενε..κιας εχουν αρχισει να γινονται ασυμφορα πλεον τα suv(που ισως εχει συνεπειες μεταπωλητικα).
Απο την αλλη το Α3 ειναι νομιζω αρκετα υπερτιμημενο,αλλα σου αφηνει μια αισθηση ανωτεροτητας και ποιοτητας,που δεν την εχω δει στο golf(πολυ περισσοτερο σε seat,skoda,κτλ.).Μοιαζει ως η 'λογικη και σιγουρη' λυση.Ισως αν βγει τελικα νωρις το Q3-και σε οχι τρελες τιμες-να εχω κι αλλη επιλογη.
Μια ειδικη σημ. για το golf:δεν το εχω απορριψει τελειως ,ομως μονο αν οικονομικα δε μου βγει ενα απο τα αλλα 2,θα το επιλεξω.το golf VI εχει την ιδια ποιοτητα με το Α3 για να μην πω ελαφρα καλυτερη.
το tiguan ειναι φθηνο γιαυτα που προσφερει. Δεν εχει πολυ υψηλη καταναλωση. Για περισσοτερα δες εδω http://www.tiguan.gr/forum/index.php
η δικη μου επιλογη θα ηταν golf 160hp DSG.
-
Eπανερχομαι στο θεμα μιας και εντος της εβδομαδας θα παω να παραγγειλω.Κατα πασα πιθανοτητα το Α3.
Το stronic ειναι ιδιο με το dsg?Διζωνικος κλιματισμος στο A3 ειναι εξτρα(μιλαω για την ambiente)?
Και κατι που δεν ξερω κατα ποσο,αλλα ισως εχει σημασια:ισχυει οτι τα Α3 που ερχονται στην Ελλαδα κατασκευαζονται στην Ουγγαρια-κιαν ναι πως μπορει να το τσεκαρει κανεις? -
το stronic ειναι η ονομασια που χρησιμοποιει η Audi για το dsg.
Audi A3 1.4 tfsi 5d Stronic vs VW Tiguan 1.4 tsi Sport