-
Καλησπέρα!
Είμαι νέο μέλος και γράφω για πρώτη φορά αν και έχω πολύ καιρό που διαβάζω στα threads του forum 4 τροχοί προσπαθώντας να αποφασίσω τι αυτοκίνητο θα πάρω μια και ήρθε ο καιρός επιτέλους! Ομολογουμένως είναι αλήθεια ότι όσο πιο πολύ ενημερώνεται κάποιος για την αυτοκίνηση και όσο περισσότερες παραμέτρους λαμβάνει υπόψιν του μάλλον τόσο περισσότερο συσκοτίζεται ο νους του και η λήψη μιας ξεκάθαρης απόφασης καταντάει τρομερά δύσκολη! Χαίρομαι λοιπόν όσους αποφασίζουν μόνο βάσει εμφάνισης η του σήματος του αυτοκινήτου(αφού παίρνουν μια γρήγορη και αβασάνιστη απόφαση νιώθοντας την ικανοποίηση ότι έκαναν την σωστότερη επιλογή) αλλά δεν πρόκειται ποτέ να ενταχθώ πλέον σε αυτή την κατηγορία αγοραστών μια και η τόση ενασχόληση επί του θέματος δεν θα μου επέτρεπε να λειτουργήσω πλέον έτσι!
Πριν 1,5 χρόνια αγοράστηκε από την οικογένεια ένα Honda civic 1,8/140ps sport το οποίο χρησιμοποιώ μέχρι σήμερα για τις μετακινήσεις αλλά αυτό αλλάζει προσεχώς μια και εγώ αλλάζω πόλη (λογω εργασίας). Έχοντας την οδηγική εμπειρία ενός τέτοιου αυτοκινήτου δεν θα ήθελα κάτι λιγότερο ούτε σε δύναμη(επιδόσεις) ούτε σε αίσθηση/οδηγική συμπεριφορά, τώρα σε ότι αφορά την αξιοπιστία δεν έχει και πολύ νόημα να αναφερθούμε μια και είναι λίγο δύσκολο να βρεις καλύτερα από Honda. Δεν θέλω πάλι honda όχι γιατί δεν είμαι ικανοποιημένος αλλά γιατί δεν θα ήθελα μια από τα ίδια.
Για να καταλάβετε τα γούστα μου ούτος ώστε να με βοηθήσετε λίγο θα σας περιγράψω τι μου άρεσε και τι με ενοχλούσε στο civic
-Η εμφάνιση μου άρεσε αρκετά από κάποιες γωνίες από άλλες όχι και τόσο μια θεωρώ ότι έχουν γίνει σχεδιαστικές υπερβολές
-το εσωτερικό(δερμάτινα)είναι όμορφο, λειτουργικό και φουτουριστικό(ειδικά η κονσόλα) όλα τα πλαστικά σκληρά αλλά δείχνουν καλής ποιότητας. Τα καθίσματα βρε παιδί μου....λίγο σκληρά και με όχι και τόσο καλή πλευρική (θα ήθελα ίσως λίγο καλύτερη). Δεν θα το έλεγα όμως 'ζεστό' το περιβάλλον της καμπινας αν καταλαβαίνετε τι εννοώ. To Focus που έχω οδηγήσει αν και πιο συντηρητικό το έχει ..κάτι σαν φενγκ σουι
-κακή ορατότητα πίσω αλλά με το παρκτρονικ(κανενα προβλημα)- ανάρτηση σκληρη αλλά καλα ανεχτή και θορυβος εντός καμπινας αυξημένος στα ψηλά του κινητηρα
-τιμόνι πολύ απότομο/κοφτό(μου αρεσε αυτο) και καλό σε αίσθηση
-το αμαξι εδινε σε έμενα τουλάχιστον μια ανάλαφρη αίσθηση και ότι ανταποκρίνεται άμεσα στο δεξιό πεντάλ. Αλλά θα ήθελα μια πιο μεστή αίσθηση!
-από ροπή ...όταν ήταν φορτωμένο απλά ήθελε το γκαζακι/στροφαρισμα του για μια σχετικά γρήγορη εκκίνηση!
Έχω καταλήξει όπως γράφει και ο τίτλος μεταξύ Golf 1.4tsi/122ps highline και Leon 1.8tsi/160ps sport up....μέχρι εκεί φτάνει το πορτοφόλι μου οριακά.
Καλό θα είναι λοιπόν να μην ξεφύγουμε σε προτάσεις του στιλ δώσε και κανα 2χιλιαρο ακόμα και πάρε το golf με τα 160ps αλλά να περιοριστούμε στην σύγκριση αυτών των δυο μοντέλων με αυτούς τους κινητηρες! Κατ' εμέ αυτός είναι και ο σωστότερος τρόπος να συγκρίνεις (δλδ το πορτοφόλι) και όχι να λέμε πχ leon 1.4tsi και golf 1.4 tsi ....χαίρω πολύ
golf χωρίς δεύτερη.
Ευχαριστώ!
- ανάρτηση σκληρη αλλά καλα ανεχτή και θορυβος εντός καμπινας αυξημένος στα ψηλά του κινητηρα
-
Καλησπέρα!
Είμαι νέο μέλος και γράφω για πρώτη φορά αν και έχω πολύ καιρό που διαβάζω στα threads του forum 4 τροχοί προσπαθώντας να αποφασίσω τι αυτοκίνητο θα πάρω μια και ήρθε ο καιρός επιτέλους! Ομολογουμένως είναι αλήθεια ότι όσο πιο πολύ ενημερώνεται κάποιος για την αυτοκίνηση και όσο περισσότερες παραμέτρους λαμβάνει υπόψιν του μάλλον τόσο περισσότερο συσκοτίζεται ο νους του και η λήψη μιας ξεκάθαρης απόφασης καταντάει τρομερά δύσκολη! Χαίρομαι λοιπόν όσους αποφασίζουν μόνο βάσει εμφάνισης η του σήματος του αυτοκινήτου(αφού παίρνουν μια γρήγορη και αβασάνιστη απόφαση νιώθοντας την ικανοποίηση ότι έκαναν την σωστότερη επιλογή) αλλά δεν πρόκειται ποτέ να ενταχθώ πλέον σε αυτή την κατηγορία αγοραστών μια και η τόση ενασχόληση επί του θέματος δεν θα μου επέτρεπε να λειτουργήσω πλέον έτσι!
Πριν 1,5 χρόνια αγοράστηκε από την οικογένεια ένα Honda civic 1,8/140ps sport το οποίο χρησιμοποιώ μέχρι σήμερα για τις μετακινήσεις αλλά αυτό αλλάζει προσεχώς μια και εγώ αλλάζω πόλη (λογω εργασίας). Έχοντας την οδηγική εμπειρία ενός τέτοιου αυτοκινήτου δεν θα ήθελα κάτι λιγότερο ούτε σε δύναμη(επιδόσεις) ούτε σε αίσθηση/οδηγική συμπεριφορά, τώρα σε ότι αφορά την αξιοπιστία δεν έχει και πολύ νόημα να αναφερθούμε μια και είναι λίγο δύσκολο να βρεις καλύτερα από Honda. Δεν θέλω πάλι honda όχι γιατί δεν είμαι ικανοποιημένος αλλά γιατί δεν θα ήθελα μια από τα ίδια.
Για να καταλάβετε τα γούστα μου ούτος ώστε να με βοηθήσετε λίγο θα σας περιγράψω τι μου άρεσε και τι με ενοχλούσε στο civic
-Η εμφάνιση μου άρεσε αρκετά από κάποιες γωνίες από άλλες όχι και τόσο μια θεωρώ ότι έχουν γίνει σχεδιαστικές υπερβολές
-το εσωτερικό(δερμάτινα)είναι όμορφο, λειτουργικό και φουτουριστικό(ειδικά η κονσόλα) όλα τα πλαστικά σκληρά αλλά δείχνουν καλής ποιότητας. Τα καθίσματα βρε παιδί μου....λίγο σκληρά και με όχι και τόσο καλή πλευρική (θα ήθελα ίσως λίγο καλύτερη). Δεν θα το έλεγα όμως 'ζεστό' το περιβάλλον της καμπινας αν καταλαβαίνετε τι εννοώ. To Focus που έχω οδηγήσει αν και πιο συντηρητικό το έχει ..κάτι σαν φενγκ σουι
-κακή ορατότητα πίσω αλλά με το παρκτρονικ(κανενα προβλημα)- ανάρτηση σκληρη αλλά καλα ανεχτή και θορυβος εντός καμπινας αυξημένος στα ψηλά του κινητηρα
-τιμόνι πολύ απότομο/κοφτό(μου αρεσε αυτο) και καλό σε αίσθηση
-το αμαξι εδινε σε έμενα τουλάχιστον μια ανάλαφρη αίσθηση και ότι ανταποκρίνεται άμεσα στο δεξιό πεντάλ. Αλλά θα ήθελα μια πιο μεστή αίσθηση!
-από ροπή ...όταν ήταν φορτωμένο απλά ήθελε το γκαζακι/στροφαρισμα του για μια σχετικά γρήγορη εκκίνηση!
Έχω καταλήξει όπως γράφει και ο τίτλος μεταξύ Golf 1.4tsi/122ps highline και Leon 1.8tsi/160ps sport up....μέχρι εκεί φτάνει το πορτοφόλι μου οριακά.
Καλό θα είναι λοιπόν να μην ξεφύγουμε σε προτάσεις του στιλ δώσε και κανα 2χιλιαρο ακόμα και πάρε το golf με τα 160ps αλλά να περιοριστούμε στην σύγκριση αυτών των δυο μοντέλων με αυτούς τους κινητηρες! Κατ' εμέ αυτός είναι και ο σωστότερος τρόπος να συγκρίνεις (δλδ το πορτοφόλι) και όχι να λέμε πχ leon 1.4tsi και golf 1.4 tsi ....χαίρω πολύ
golf χωρίς δεύτερη.
Ευχαριστώ!
- ανάρτηση σκληρη αλλά καλα ανεχτή και θορυβος εντός καμπινας αυξημένος στα ψηλά του κινητηρα
-
Καλησπέρα!
Είμαι νέο μέλος και γράφω για πρώτη φορά αν και έχω πολύ καιρό που διαβάζω στα threads του forum 4 τροχοί προσπαθώντας να αποφασίσω τι αυτοκίνητο θα πάρω μια και ήρθε ο καιρός επιτέλους! Ομολογουμένως είναι αλήθεια ότι όσο πιο πολύ ενημερώνεται κάποιος για την αυτοκίνηση και όσο περισσότερες παραμέτρους λαμβάνει υπόψιν του μάλλον τόσο περισσότερο συσκοτίζεται ο νους του και η λήψη μιας ξεκάθαρης απόφασης καταντάει τρομερά δύσκολη! Χαίρομαι λοιπόν όσους αποφασίζουν μόνο βάσει εμφάνισης η του σήματος του αυτοκινήτου(αφού παίρνουν μια γρήγορη και αβασάνιστη απόφαση νιώθοντας την ικανοποίηση ότι έκαναν την σωστότερη επιλογή) αλλά δεν πρόκειται ποτέ να ενταχθώ πλέον σε αυτή την κατηγορία αγοραστών μια και η τόση ενασχόληση επί του θέματος δεν θα μου επέτρεπε να λειτουργήσω πλέον έτσι!
Πριν 1,5 χρόνια αγοράστηκε από την οικογένεια ένα Honda civic 1,8/140ps sport το οποίο χρησιμοποιώ μέχρι σήμερα για τις μετακινήσεις αλλά αυτό αλλάζει προσεχώς μια και εγώ αλλάζω πόλη (λογω εργασίας). Έχοντας την οδηγική εμπειρία ενός τέτοιου αυτοκινήτου δεν θα ήθελα κάτι λιγότερο ούτε σε δύναμη(επιδόσεις) ούτε σε αίσθηση/οδηγική συμπεριφορά, τώρα σε ότι αφορά την αξιοπιστία δεν έχει και πολύ νόημα να αναφερθούμε μια και είναι λίγο δύσκολο να βρεις καλύτερα από Honda. Δεν θέλω πάλι honda όχι γιατί δεν είμαι ικανοποιημένος αλλά γιατί δεν θα ήθελα μια από τα ίδια.
Για να καταλάβετε τα γούστα μου ούτος ώστε να με βοηθήσετε λίγο θα σας περιγράψω τι μου άρεσε και τι με ενοχλούσε στο civic
-Η εμφάνιση μου άρεσε αρκετά από κάποιες γωνίες από άλλες όχι και τόσο μια θεωρώ ότι έχουν γίνει σχεδιαστικές υπερβολές
-το εσωτερικό(δερμάτινα)είναι όμορφο, λειτουργικό και φουτουριστικό(ειδικά η κονσόλα) όλα τα πλαστικά σκληρά αλλά δείχνουν καλής ποιότητας. Τα καθίσματα βρε παιδί μου....λίγο σκληρά και με όχι και τόσο καλή πλευρική (θα ήθελα ίσως λίγο καλύτερη). Δεν θα το έλεγα όμως 'ζεστό' το περιβάλλον της καμπινας αν καταλαβαίνετε τι εννοώ. To Focus που έχω οδηγήσει αν και πιο συντηρητικό το έχει ..κάτι σαν φενγκ σουι
-κακή ορατότητα πίσω αλλά με το παρκτρονικ(κανενα προβλημα)- ανάρτηση σκληρη αλλά καλα ανεχτή και θορυβος εντός καμπινας αυξημένος στα ψηλά του κινητηρα
-τιμόνι πολύ απότομο/κοφτό(μου αρεσε αυτο) και καλό σε αίσθηση
-το αμαξι εδινε σε έμενα τουλάχιστον μια ανάλαφρη αίσθηση και ότι ανταποκρίνεται άμεσα στο δεξιό πεντάλ. Αλλά θα ήθελα μια πιο μεστή αίσθηση!
-από ροπή ...όταν ήταν φορτωμένο απλά ήθελε το γκαζακι/στροφαρισμα του για μια σχετικά γρήγορη εκκίνηση!
Έχω καταλήξει όπως γράφει και ο τίτλος μεταξύ Golf 1.4tsi/122ps highline και Leon 1.8tsi/160ps sport up....μέχρι εκεί φτάνει το πορτοφόλι μου οριακά.
Καλό θα είναι λοιπόν να μην ξεφύγουμε σε προτάσεις του στιλ δώσε και κανα 2χιλιαρο ακόμα και πάρε το golf με τα 160ps αλλά να περιοριστούμε στην σύγκριση αυτών των δυο μοντέλων με αυτούς τους κινητηρες! Κατ' εμέ αυτός είναι και ο σωστότερος τρόπος να συγκρίνεις (δλδ το πορτοφόλι) και όχι να λέμε πχ leon 1.4tsi και golf 1.4 tsi ....χαίρω πολύ
golf χωρίς δεύτερη.
Ευχαριστώ!
- ανάρτηση σκληρη αλλά καλα ανεχτή και θορυβος εντός καμπινας αυξημένος στα ψηλά του κινητηρα
-
Το Golf είναι καλύτερο αυτοκίνητο παντού, ενώ το Leon ταχύτερο, επίσης παντού. Διαλέγεις και παίρνεις.
-
Το Golf υπερέχει στην απτή ποιότητα στο εσωτερικό και στην άνεση. Το Leon είναι πολύ πιο γρήγορο και καλύτερα στημμένο (για σπορτιφ οδήγηση) με πιο άμεσεσ αντιδράσεις. Προσωπικά θα επέλεγα το Seat καθώς οι επιδόσεις και η οδική συμπεριφορά είναι πιο σημαντικές από τα πλαστικά και την άνεση για μένα. Το θέμα είναι εσύ τι βάζεις πιο ψηλά όμως.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το θέμα είναι εσύ τι βάζεις πιο ψηλά όμως.Έχω αλλεργία σε ένα αυτοκίνητο που στο πάτημα του δεξιου πενταλ βλέπω αναιμική ανταποκριση πχ οδηγησα ενα focus 1600cc/125ps, το αμαξι παίδες ειναι να το κλάψεις...κοινώς δεν πάει μια ενώ το σασί του υποσχεται με την αισθηση που δινει παρα πολλα. Δεν ξέρω πως βγαίνουν και λενε οτι ο κινητηρας αυτος ειναι αρκετός για ένα τετοιο αυτοκινητο...(μαλλον εγώ εχω καλομάθει).
Απο την άλλη με ενδιαφέρει και η ποιότητα/ανεση αλλά μεχρι να τεσταρω το golf δεν ξέρω κατά ποσο ο συγκερασμός που κανει ειναι πετυχημένος για αυτό αλλωστε ζητώ την γνώμη σας!
Απο την άλλη αν εξαιρέσεις τα οποια πλαστικά μεσα στην καμπινα του leon ολα μα ολα τα αλλα ειναι golf( απο σασί, αναρτήσεις, κιβωτιο ταχυτήτων κτλ κτλ) με μόνη διαφορά το στησιμο! Αυτο φαίνεται και στις ερευνες αξιοπιστιας οπου οι δυο μαρκες εχουν σχεδόν την ιδια...λογικο ετσι; αρα φευ.... -
Ο χρήστης drcool έγραψε:
Το θέμα είναι εσύ τι βάζεις πιο ψηλά όμως.
Έχω αλλεργία σε ένα αυτοκίνητο που στο πάτημα του δεξιου πενταλ βλέπω αναιμική ανταποκριση πχ οδηγησα ενα focus 1600cc/125ps, το αμαξι παίδες ειναι να το κλάψεις...κοινώς δεν πάει μια ενώ το σασί του υποσχεται με την αισθηση που δινει παρα πολλα. Δεν ξέρω πως βγαίνουν και λενε οτι ο κινητηρας αυτος ειναι αρκετός για ένα τετοιο αυτοκινητο...(μαλλον εγώ εχω καλομάθει).
Απο την άλλη με ενδιαφέρει και η ποιότητα/ανεση αλλά μεχρι να τεσταρω το golf δεν ξέρω κατά ποσο ο συγκερασμός που κανει ειναι πετυχημένος για αυτό αλλωστε ζητώ την γνώμη σας!
Απο την άλλη αν εξαιρέσεις τα οποια πλαστικά μεσα στην καμπινα του leon ολα μα ολα τα αλλα ειναι golf( απο σασί, αναρτήσεις, κιβωτιο ταχυτήτων κτλ κτλ) με μόνη διαφορά το στησιμο! Αυτο φαίνεται και στις ερευνες αξιοπιστιας οπου οι δυο μαρκες εχουν σχεδόν την ιδια...λογικο ετσι; αρα φευ....Aν το Leon σου αρεσει και αισθητικα, και μπορεις να περιμενεις λιγο, εχει μολις παρουσιαστει facelift με ελαφρως βελτιωμενο το ταμπλο, (περα απο τις εξωτερικες μικρες επεμβασεις), ενα σημειο του αυτοκινητου που εχει συζητηθει για τα αρνητικα του.
http://www.autoblog.com/photos/2009-seat-leon/1341932/
Ουσιαστικα περα απο αυτο ειναι πιο ολοκληρωμενη λυση απο το Golf, πιο ενδιαφερον και ευχαριστο οδηγικα οπως εχει σωστα ειπωθει απο φιλους στο forum και το μοτερ του
ειδικα πιστευω οτι ειναι οτι καλυτερο στην κατηγορια χρηματων που τοποθετειται. -
Φιλε μου σε νοιωθω απολυτα οταν λες οτι οδηγωντας το φοκους νοιωθεις το απολυτο μηδεν.....το ιδιο ενοιωσα κι εγω οταν οδηγησα φοκους φιλου.
Εφοσον εχεις αποψη για τα αυτοκινητα και εμπειρια απο το χοντα 1.8 , σου προτεινω να πας και να δεις και να οδηγησεις και τα 2 αυτοκινητα και να ακουσεις το ενστικτο σου.
Εγω προσωπικα το φεισλιφτ του λεον δεν το εχω δει απο κοντα...αλλα αν ειναι πραγματικα καλο οπως λενε , πιστευω πως το λεον θα σε τραβηξει περισσοτερο
Απο την αλλη το γκολφ δεν ειναι ποτε μια λαθος επιλογη , μας το εχει διδαξει πολλακις η ιστορια της αυτοκινησης
Εν ολιγοις , οδηγησε και τα 2 , και follow your heart.... -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Το Golf είναι καλύτερο αυτοκίνητο παντού, ενώ το Leon ταχύτερο, επίσης παντού. Διαλέγεις και παίρνεις.Το leon όμως έχει καλύτερη αίσθηση και πιο σπορ οδική συμπεριφορά.
-
Οδήγησε και τα δύο πρώτα.
Εγώ θ' αγόραζα golf.
-
Θα προσπεράσω τα υποκειμενικά και θα σταθώ στο θέμα του κινητήρα.
Το Leon με αυτό τον κινητήρα είναι αλλού.
Το θέμα είναι αν τόση δύναμη είναι απαραίτητη από εσένα..._
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Θα προσπεράσω τα υποκειμενικά και θα σταθώ στο θέμα του κινητήρα.
Το Leon με αυτό τον κινητήρα είναι αλλού.
Το θέμα είναι αν τόση δύναμη είναι απαραίτητη από εσένα...Δεν θα απαντήσω μονολεκτικά αλλά θα σου πω οτι πολύ παλιά οδηγούσα ενα Renault 21
με κινητήρα 1721cc/90ps μοντέλο 88. Ε λοιπόν..το αμάξι ζύγιζε 1050 κιλά και όπως καταλαβαίνεις η αναλογία ανά ίππο για την εποχή του ήταν καλή και εγώ αρκετά ικανοποιημένος (με αυτό μόνο.. γιατί μετά τα 80000 χιλ το αμάξι έβγαζε το ένα πρόβλημα μετά το άλλο και γύρω στα 140000χιλ το παράτησα γιατί δεν συνέφερε πλέον να το επισκευάζω ). Μετά καμένος από την renault σε ότι αφόρα την αξιοπιστία πέρασα σε ένα corolla 1,6/109ps μοντέλο 2003 και να σου πω δεν κατάλαβα καμιά σπουδαία διαφορά σε επιταχύνσεις/ ρεπριζ, καλά για αξιοπιστία δεν το συζηταμε,ετσι; Τώρα με το civic ενώ στην αρχή μου φαινόταν πάρα πολύ γρήγορο (δλδ το πρώτο 2 μηνο) τώρα απλά μου δίνει την εντύπωση ενός σβέλτου αυτοκινήτου και είναι στιγμές που νιώθω ότι θα ήθελα κάτι παραπάνω.
Επίσης παρατηρώ ότι σήμερα τα 125(Κανά 15 έχει ακόμα το golf άλλο που δεν το λέει η μαμά VW) είναι ο πήχης ισχύος ενός αυτοκινήτου, αλλά για πόσο ακόμα; Το ερχόμενο έρχεται το νέο focus με δυο turbo κινητήρες 1.6 στα 150 και 180 περίπου αλογάκια. Συνεπώς καταλαβαίνετε όλοι που πάει το πράμα. Σε κανά 5 χρονάκια τα 160ps και υβριδικά θα είναι ο κανόνας. Δεν αλλάζω αμάξι κάθε 3ετία και όταν πλέον τα ντιζάιν φαίνονται παρωχημένα (το σχέδιο του golf εδω πρέπει να ειπωθεί ότι είναι διαχρονικό)λίγα πράματα κάνουν πλέον την διαφορά
α)ισχύς β)οδηγική απόλαυση γ)αξιοπιστία δ)πρακτικότητα ε)οικονομία
Ο λόγος δικός σας! -
αν δε τα οδηγησεις και τα 2 δε μπορεις να εχεις ολοκληρωμενη αποψη, παρολο που αυτα που γραφουν τα παιδια εδω ειναι σωστα.
-
Ο χρήστης drcool έγραψε:
Δεν θα απαντήσω μονολεκτικά αλλά θα σου πω οτι πολύ παλιά οδηγούσα ενα Renault 21
με κινητήρα 1721cc/90ps μοντέλο 88. Ε λοιπόν..το αμάξι ζύγιζε 1050 κιλά και όπως καταλαβαίνεις η αναλογία ανά ίππο για την εποχή του ήταν καλή και εγώ αρκετά ικανοποιημένος (με αυτό μόνο.. γιατί μετά τα 80000 χιλ το αμάξι έβγαζε το ένα πρόβλημα μετά το άλλο και γύρω στα 140000χιλ το παράτησα γιατί δεν συνέφερε πλέον να το επισκευάζω ). Μετά καμένος από την renault σε ότι αφόρα την αξιοπιστία πέρασα σε ένα corolla 1,6/109ps μοντέλο 2003 και να σου πω δεν κατάλαβα καμιά σπουδαία διαφορά σε επιταχύνσεις/ ρεπριζ, καλά για αξιοπιστία δεν το συζηταμε,ετσι; Τώρα με το civic ενώ στην αρχή μου φαινόταν πάρα πολύ γρήγορο (δλδ το πρώτο 2 μηνο) τώρα απλά μου δίνει την εντύπωση ενός σβέλτου αυτοκινήτου και είναι στιγμές που νιώθω ότι θα ήθελα κάτι παραπάνω.
Επίσης παρατηρώ ότι σήμερα τα 125(Κανά 15 έχει ακόμα το golf άλλο που δεν το λέει η μαμά VW) είναι ο πήχης ισχύος ενός αυτοκινήτου, αλλά για πόσο ακόμα; Το ερχόμενο έρχεται το νέο focus με δυο turbo κινητήρες 1.6 στα 150 και 180 περίπου αλογάκια. Συνεπώς καταλαβαίνετε όλοι που πάει το πράμα. Σε κανά 5 χρονάκια τα 160ps και υβριδικά θα είναι ο κανόνας. Δεν αλλάζω αμάξι κάθε 3ετία και όταν πλέον τα ντιζάιν φαίνονται παρωχημένα (το σχέδιο του golf εδω πρέπει να ειπωθεί ότι είναι διαχρονικό)λίγα πράματα κάνουν πλέον την διαφορά
α)ισχύς β)οδηγική απόλαυση γ)αξιοπιστία δ)πρακτικότητα ε)οικονομία
Ο λόγος δικός σας!Θα σου απαντήσω γράφοντας κάτι που είχε αναφέρει κάποιος στο 4tf παλαιότερα:
Ισχύς = μέγιστη ταχύτητα, ροπή = ρυθμός επίτευξης μέγιστης ταχύτητας
Κιλά / ίππο & κιλά / κιλό ροπής = πόσο δυνατό είναι τελικά ένα αυτοκίνητο *πλην εξαιρέσεων.Οι σύγχρονοι turbo κινητήρες αποδίδουν το σημαντικότερο από όλα (τη ροπή), νωρίς και σε μεγάλες ποσότητες οπότε κινούν σαφώς γρηγορότερα και πιο ξεκούραστα τα σύγχρονα αμαξώματα.
Από τα α, β, γ, δ, ε που ανέφερες τα α, β, ε, σίγουρα τα καλύπτουν το golf & leon, το γ πιστεύω ότι το καλύπτουν αλλά όχι ότι δεν έχουν αναφερθεί μεμονωμένες περιπτώσεις παραπόνων, το δ αν και πιθανότατα το καλύπτουν, είναι κάτι που θα το απαντήσεις εσύ...
_
-
Εγώ θα έπαιρνα το Leon καθώς η διαφορά τους στον δρόμο είναι πολύ μεγάλη. Το ίδιο όμως και η ποιότητα του εσωτερικού τους καθώς τα πλαστικά, η εικόνα και η απτή τους ποιότητα είναι η μέρα με τη νύχτα με το Leon να χάνει παντού. Σε ηχομόνωση το Leon και το V ήταν τα ίδια, αλλά το VI είναι καλύτερο. Ωστόσο μπορεί και το facelifted Leon να τα πηγαίνει κάπως καλύτερα. Προβλήματα τριγμών δεν θα έχεις σε κανένα από τα δύο πάντως.
Αν σε ενδιαφέρει η σπορ συμπεριφορά Leon. Αν προτιμάς ποιότητα κύλισης άνεση και πιο ευχάριστο εσωτερικό, Golf. -
Οδήγησέ τα και τα δυο και πάρε όποιο σου αρέσει περισσότερο...
-
μιας και εχω το λεον σε αυτη την εκδοση,δεν μπορω να ειμαι πολυ αντικειμενικος...
παντως για στοκ κομματια βρισκεις εκπτωσεις μεχρι €2000 αυτη την εποχη -
Φίλε μου,παρακολουθώντας την συζήτηση,παρατηρώ πως ψάχνεσαι ιδιαίτερα,παραθέτεις τα πράγματα αναλυτικά,κοιτάς καθε παράμετρο ξεχωριστά και γενικότερα έχεις επιχειρήματα.Ούτε και εγώ υπήρξα και υπάρχω απο αυτούς που κοιτάνε ένα αυτοκίνητο σαν ''πουκάμισο'' και θεωρώ πως καλά κάνεις καθώς τα λεφτά σου πρόκειται να δώσεις.
Πιστεύω πως κανείς δεν μπορεί να σου απαντήσει ποιό αυτοκίνητο να πάρεις,γιατί πολύ απλά κανείς δεν μπορεί να σου πεί και τι ομάδα θα είσαι...Το αυτοκίνητο πέραν μιας ανακάλυψης που σε πηγαίνει σπίτι - δουλειά και το αντίστροφο,είναι μια ολόκληρη φιλοσοφία,θεωρία και στάση ζωής(για αυτούς βέβαια που βλέπουν αυτήν την διάσταση).
Δεν θέλω να σε επηρρεάσω σε καμία των περιπτώσεων,απλά θα σου παραθέσω την δική μου επιλογή,αν και δεν είμαι και ιδιαίτερα αντικειμενικός καθότι ανεπανόρθωτα φιλοΓερμανός.
Πρίν περίπου τρείς μήνες μπήκα και εγώ στην διαδικασία αγοράς αυτοκινήτου.Όπως προανέφερα,είμαι οπαδός των Γερμανών οπότε οι επιλογές μου συγκεκριμένες και για να μην μακρυγορώ τέλη του μήνα Ιανουαρίου παρήγγειλα το GOLF VI Highline 160.
Πιστεύω πως στα χρήματα που μπορούσα να δαπανήσω,ήταν ότι πιο κοντινό σε ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο. Ποιότητα,ασφάλεια,δύναμη,κύρος,πρεστίζ και φυσικά Γερμανική εγγύηση.
Σε ότι αφορά το LEON,η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να το καταδικάσω...Πληρεί σε μικρότερο βαθμό όλα τα ανωτέρω και σε πολύ καλύτερη τιμή απο ότι η μαμά VW,γεγονός που συμβάλει στο λεγόμενο VALUE FOR MONEY.Μάλιστα οι φίλοι μου λέγαν να το δώ πριν αποφασίσω.Ο λόγος που δεν πέρασα ούτε απο έξω είναι πως είμαι κάτοχος ενός SEAT IBIZA TOP GUN εδώ και έξι χρόνια...
Δεν είμαι απογοητευμένος απο το αμάξι,κάθε άλλο,πιστεύω πως ήταν καλή επιλογή,ίσως πολύ καλύτερο απο άλλα πιο επώνυμα αυτοκίνητα κατηγορίας του,πλήν όμως...Τώρα που ήρθε η στιγμή να αλλάξει ιδιοκτήτη,κατάλαβα πως η SEAT δεν σέβεται τα αυτοκίνητά της και κατα συνέπεια τους ιδιοκτήτες τους.Η μεταπωλητική του αξία βρίσκεται σε σημεία αποκαρδιωτικά!!!Τελικά το ''σήμα'' παίζει ρόλο...
Ελπίζω να μην κούρασα κανέναν και να βοήθησα έστω και λίγο.
ΦΙΛΙΚΑ. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Το Golf είναι καλύτερο αυτοκίνητο παντού, ενώ το Leon ταχύτερο, επίσης παντού. Διαλέγεις και παίρνεις.
Το leon όμως έχει καλύτερη αίσθηση και πιο σπορ οδική συμπεριφορά.
Θα συμφωνήσω στο δεύτερο, αλλά στο πρώτο θα διαφωνήσω: η καλύτερη αίσθηση δεν είναι ταυτόσημη με την σπορ συμπεριφορά και την σκληρή ανάρτηση. Στους ελληνικούς δρόμους, ένα μαλακό Golf, θα είναι ταχύτερο από ένα σκληρό Leon κι ας λέει ό,τι θέλει η αίσθηση... Αν φυσικά έχουν τα ίδια μοτέρ...
Μεταξύ των δύο συγκεκριμένων, το Golf θα μείνει πίσω σε μια κόντρα και μάλιστα πολύ... Αλλά οι περισσότεροι, δεν χρειάζονται απαραίτητα τα 160 άλογα του Leon... Και στα υπόλοιπα, πλεονεκτεί ΠΑΝΤΟΥ (παντού όμως!) το Golf. Άρα το δίλημμα είναι απλό: Επιδόσεις; Το Leon είναι μονόδρομος. Για όλα τα υπόλοιπα, η Γκόλφω ρουλζ... -
Ευχαριστώ όλους τους φίλους της αυτοκίνησης που συμμετέχουν στην κουβέντα παραθέτοντας τα επιχειρήματα τους..καποιοι λένε ότι δεν θέλουν να με επηρεάσουν ενώ κάποιοι άλλοι ότι οι γνώμες τους δεν είναι αντικειμενικές γιατί έχουν το τάδε αυτοκίνητο. Ε...λοιπόν όλες οι γνώμες είναι σεβαστές και εγώ θέλω πραγματικά να επηρεαστώ από επιχειρήματα και οπτικές που δεν είχα υπόψιν, αλλιώς δεν θα έγραφα στο forum.
Προσπαθώ για την ώρα να κλέψω λίγο χρόνο ούτος ώστε να κάνω test drive στα αμάξια. Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα αν με κατευθύνατε σε κάποιους εμπόρους(από αυτές τις δυο μάρκες) που δεν θα είχαν πρόβλημα να μου δώσουν ένα αμάξι για καμιά ώρα τουλάχιστον.
Τώρα για να ρίξουμε λίγο λάδι στην....κουβέντα! Μα καλά πόσο χειρότερο μπορεί να είναι το Leon σε όλους τους τομείς πλην ισχύος που κάνει τόσους πολλούς συνφορουμιτες να επιλέγουν το golf. Θέλω την inside sight που έχει κάποιος που οδηγεί το αυτοκίνητο κάποιο καιρό γιατί πιστεύω ότι ένα test drive δεν μπορεί να αντικαταστήσει την εμπειρία ενός κατόχου σε καμία περίπτωση.
Παρατήρησα δε ότι οι κάτοχοι leon δεν είναι και τόσο ενθουσιώδεις όσο οι κάτοχοι golf, γιατί άραγε;(μπορεί να είναι και λάθος εντύπωση)
Αγορά μεταξύ Golf 1.4tsi/122ps και Leon 1.8tsi/160ps