-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Φίλε Hunter δεν ξέρω τι άλλο είχες στο μυαλό σου, αλλά σίγουρα όχι την πραγματικότητα και την σημερινή αγορά αυτοκινήτου.
Πολύ ονειρικά ακούγονται αυτά που λες.Φίλε Αλφίστα,εκεί πού έχει φτάσει αυτή η αγορά αυτοκινήτου,νομίζω ότι τό μόνο πού μάς έχει απομείνει είναι ακριβώς αυτό.Τό νά ονειρευόμαστε.
Κοιτάω τά τεχνικά χαρακτηριστικά τών αυτοκινήτων στό περιοδικό,καί μέ πιάνει απογοήτευση όταν κοιτάω τό βάρος τους.Οσο ζύγιζε τό μικρομεσαίο μου καντέτ πρίν δεκαπέντε χρόνια,ζυγίζουν σήμερα τά σούπερ-μίνι. -
Βασίλη, κυρίως για τα κίτρινα λέω. Και, γενικά, πολλοί φίλοι μου που είχαν Koni αυτό λένε. Μόνον ένας τα κράτησε, γιατί τα προηγούμενα που είχε (OSRAV) ήταν η χειρότερη ταλαιπωρία που τράβηξε στη ζωή του.
-
Ο χρήστης aleng έγραψε:
Παιδιά απλά θέλω να προσθέσω πως το face-lift της 147 δεν πρόκειται να γίνει τόσο σύντομα. Αυτό θα ήταν αντίθετο με την έως τώρα πολιτική της Alfa Romeo. Κοιτάξτε τι έγινε με τις 156 και 166 και θα καταλάβετε.Το facelift θα γίνει σίγουρα κατά το τέλος καλοκαιριού. Αυτό αναφέρουν έγκυρα site και περιοδικά του εξωτερικού. Και μη ξεχνάς ότι η 147 παίζει σε μια κατηγορία όπου όλα σχεδόν τα μοντέλα είναι νέα ή έχουν υποστεί facelift βλέπε golf, astra, focus, mazda 3, civic, bmw 1, megane κλπ. Πρέπει λοιπόν να μείνει ανταγωνιστική στο κοινό όσο και αν το σχήμα της δεν έχει χάσει πολύ στο χρόνο. Ολα είναι θέμα μαρκετινγκ.
-
Re pedia sta idia lefta pernis tin BMW 316ti (vazis kai ena turbo) compact kai exeis korifea odigiki efxaristisi.
Edo: http://www.bmw.com.gr/gr/series3_minisite/ -
Ο χρήστης tupac έγραψε:
Re pedia sta idia lefta pernis tin BMW 316ti (vazis kai ena turbo) compact kai exeis korifea odigiki efxaristisi.
Edo: http://www.bmw.com.gr/gr/series3_minisite/Ε, δε νομίζω πως με τα ίδια λεφτά που παίρνεις μια 147TI παίρνεις την 316ti και το τούρμπο, έτσι; Οι δύο TI (μαμά) έχουν περίπου τα ίδια λεφτά και από ό,τι λένε οι 4Τ η 147 είναι σαφώς πιο διασκεδαστική και πολύ πιο κοντά στο νόημα του όρου 'TI', όπως ορίστηκε από τις Alfasud TI από όσο είναι η 316ti στην πάλαι ποτέ 2002ti.
-
Ο χρήστης tupac έγραψε:
Re pedia sta idia lefta pernis tin BMW 316ti (vazis kai ena turbo) compact kai exeis korifea odigiki efxaristisi.
Edo: http://www.bmw.com.gr/gr/series3_minisite/Αρ γιου πούλινγκ αορ λεγκ? Αρ γιου γιανκινγ αορ τσέιν? Ιν αδερ γουορντς αρ γιου φακιν κιντινγκ????
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Re pedia sta idia lefta pernis tin BMW 316ti (vazis kai ena turbo) compact kai exeis korifea odigiki efxaristisi.
Edo: http://www.bmw.com.gr/gr/series3_minisite/Αρ γιου πούλινγκ αορ λεγκ? Αρ γιου γιανκινγ αορ τσέιν? Ιν αδερ γουορντς αρ γιου φακιν κιντινγκ????
Γες μι Φριντ!!!!!!!!
-
Ο χρήστης tupac έγραψε:
Γες μι Φριντ!!!!!!!!
OK, κουλ μαν
-
το αιωνιο διλλημα οταν δεν υπαρχουν αρκετα λεφτα: αμαξι ή επιδοσεις....
και μη μου κανεις οτι συγκρινονται κατασκευαστικα οι δυο ti ....συμφωνω με το συμπερασμα των 4Τ, ασχετα βεβαια με το τι θα αγοραζα....
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
και μη μου κανεις οτι συγκρινονται κατασκευαστικα οι δυο ti ....
Όχι βέβαια, η μία είναι μια πιο σπορ έκδοση ενός ήδη **σπορ **αυτοκινήτου, η άλλη είναι ένα πράγμα που φτιάχτηκε για να μοιάζει σπορ γι'αυτούς που θα ήθελαν Μ3 αλλά δεν έχουν τα φράγκα. Για πουλ μουρ μια χαρά είναι όμως...
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
και μη μου κανεις οτι συγκρινονται κατασκευαστικα οι δυο ti ....
Όχι βέβαια, η μία είναι μια πιο σπορ έκδοση ενός ήδη **σπορ **αυτοκινήτου, η άλλη είναι ένα πράγμα που φτιάχτηκε για να μοιάζει σπορ γι'αυτούς που θα ήθελαν Μ3 αλλά δεν έχουν τα φράγκα. Για πουλ μουρ μια χαρά είναι όμως...
ειπα ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΑ αν συγκρινονται
τα υπολοιπα που λες δειχνουν ποσο πολυ ΔΕΝ Ξερεις τη κομπακτ..Οχι δε μπαινω στο κοπο, στον τοιχο θα μιλαω. Αν ποτε στριψεις με κομπακτ, πες μου.
Ναι εχω οδηγησει την αλφα κ εχω παει κ καλη βολτα.
η 316τι φτιαχτηκε για να πουλησει παντως.... -
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
ειπα ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΑ αν συγκρινονται
τα υπολοιπα που λες δειχνουν ποσο πολυ ΔΕΝ Ξερεις τη κομπακτ..Οχι δε μπαινω στο κοπο, στον τοιχο θα μιλαω. Αν ποτε στριψεις με κομπακτ, πες μου.
Ναι εχω οδηγησει την αλφα κ εχω παει κ καλη βολτα.
η 316τι φτιαχτηκε για να πουλησει παντως....Καλά, καλά Αντρέα, δεν επιμένω, οι BMW είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα... και κοίταξε και στον καθρέφτη καμιά φορά να δεις πως είναι στην πραγματικότητα οι... τοίχοι.
-
Δηλαδη αγαπητε Vassilie την 316 την χαρακτηριζεις ως 'πραγμα' και οτι κανει μονο για πουλ μουρ. Πολυ βελτιωτες εχουν βαλει και μοτερ Μ3 και το αμαξι παει μια χαρα. Τωρα η 316 ειναι απλα για να πουλησει δειχνοντας σημαδια ενος καλοστημενου 'μικρου' πισωκινητου. Αλλα μια 325ti κανει πολλα πραγματα παραπανω απο πουλ μουρ.. Πρεπει να βγαλει και λεφτα η BMW που δεν ειναι και μεγαλη εταιρεια...
-
Ο χρήστης frogy έγραψε:
Δηλαδη αγαπητε Vassilie την 316 την χαρακτηριζεις ως 'πραγμα' και οτι κανει μονο για πουλ μουρ. Πολυ βελτιωτες εχουν βαλει και μοτερ Μ3 και το αμαξι παει μια χαρα. Τωρα η 316 ειναι απλα για να πουλησει δειχνοντας σημαδια ενος καλοστημενου 'μικρου' πισωκινητου. Αλλα μια 325ti κανει πολλα πραγματα παραπανω απο πουλ μουρ.. Πρεπει να βγαλει και λεφτα η BMW που δεν ειναι και μεγαλη εταιρεια...Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ μ'αυτά που λες. Αλλά τι σχέση έχει η λέξη 'σπορ' με την 316 πλην του 'φαίνεσθαι'?
Για την 325 ή ακόμα περισσότερο την 330ci (από τα απολύτως καλύτερα στην κατηγορία του) δεν έχω παρά μόνο καλά λόγια και βέβαια δεν είμαι ο μόνος.
-
Παρεπιπτόντως, μήπως παρατηρήσατε καμία μείωση τιμών/αύξηση εξοπλισμού με την αλλαγή ιδιοκτησίας στην BMW;
-
Το θεμα Βασιλη ειναι οτι μιλησες απαξιωτικα για τη 316 χωρις λογο.
Ειπε κανεις οτι εφτιαξε τη φτηνη Μ3 ή οτι αυτοι που θα την αγορασουν 'νομιζουν' οτι θα εχουν μια μικρη Μ3??
Εγω αυτα ακριβως που ειπε ο frogy εννοησα -
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
και μη μου κανεις οτι συγκρινονται κατασκευαστικα οι δυο ti ....
Όχι βέβαια, η μία είναι μια πιο σπορ έκδοση ενός ήδη **σπορ **αυτοκινήτου, η άλλη είναι ένα πράγμα που φτιάχτηκε για να μοιάζει σπορ γι'αυτούς που θα ήθελαν Μ3 αλλά δεν έχουν τα φράγκα. Για πουλ μουρ μια χαρά είναι όμως...
Τα 115ps της BMW με τα 120 της Alfa δεν νομίζω να δικαιολογούν αυτά που λες. Και άμα μιλάς για σπορ οδήγηση και γενικά για στήσιμο του αυτοκινήτου οδήγησε και τα 2 και θα με θυμηθείς .(ειδικά ότι αφορά την οδική συμπεριφορά και το κράτημα)
-
Η compact, παρά το γεγονός ότι είναι ένα πολύ δυνατό σύνολο, μου θυμίζει μία ''κομμένη'' 3άρα.
Γι αυτό μάλλον και σπεύδει να μπεί σφήνα η νέα σειρά 1 -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Παρεπιπτόντως, μήπως παρατηρήσατε καμία μείωση τιμών/αύξηση εξοπλισμού με την αλλαγή ιδιοκτησίας στην BMW;Μείωση τιμών όχι (αν εξαιρέσουμε την τωρινή προσοφορά της 316ti). Αλλά ο εξοπλισμός είναι καλύτερος. Κατ' αρχήν η Compact έρχεται με με DSP (η δικιά μου έχει μόνο ASR). Δεύτερον το cruise control δεν είναι εξτρά, αλλά ανήκει σε πακέτα (πχ σπορ καθίσματα και τριάκτινο τιμόνι) που έχουν πολύ καλύτερη τιμή από το παλιό σύνολο. Τρίτον έρχεται με τρίγωνο και φαρμακείο (το φαρμακείο της BMW είναι το κάτι άλλο, έπαθε την πλάκα του και γιατρός).
-
Ο χρήστης tupac έγραψε:
Τα 115ps της BMW με τα 120 της Alfa δεν νομίζω να δικαιολογούν αυτά που λες. Και άμα μιλάς για σπορ οδήγηση και γενικά για στήσιμο του αυτοκινήτου οδήγησε και τα 2 και θα με θυμηθείς .(ειδικά ότι αφορά την οδική συμπεριφορά και το κράτημα)Οι επιδόσεις τους το δικαιολογούν
Alfa 147 ti