Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Έλεγχος αισχροκέρδειας στην Ελλάδα
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Έλεγχος αισχροκέρδειας στην Ελλάδα
    • 1 / 1
    Αντίλογος
    11
    15
    39
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pakos-m last edited by

      Ακούμε πολλές φορές τους υπουργούς να μιλάνε για έλεγχο τιμών υπέρ των καταναλωτών,
      κατάργηση μονοπωλίων, πρόστιμα σε αυτούς που υπερτιμολογούν, κλπ.
      Στο χώρο του αυτοκινήτου όμως τι γίνεται;

      Τα παρακάτω μοντέλα τα οποία είναι ενδεικτικά πωλούνται με απίστευτα
      περιθώρια κέρδους από τους εμπόρους εις βάρος των καταναλωτών.
      Συγκεκριμένα παραθέτω τιμές Ελλάδας και Ευρώπης:

      Subaru Impreza Sti 52.000 € από 36.000 €
      Honda S2000 47.000 € από 35.000 €
      Mazda RX8 40.000 € από 30.000 €

      Μα καλά δεν γίνεται κανένας έλεγχος στους εισαγωγείς αυτών των αυτοκινήτων;
      Δεν νομίζετε ότι θα πρέπει να μπει ένα τέλος στην κοροϊδία του καταναλωτή με παρέμβαση της κυβέρνησης;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pakos-m last edited by

        Ακούμε πολλές φορές τους υπουργούς να μιλάνε για έλεγχο τιμών υπέρ των καταναλωτών,
        κατάργηση μονοπωλίων, πρόστιμα σε αυτούς που υπερτιμολογούν, κλπ.
        Στο χώρο του αυτοκινήτου όμως τι γίνεται;

        Τα παρακάτω μοντέλα τα οποία είναι ενδεικτικά πωλούνται με απίστευτα
        περιθώρια κέρδους από τους εμπόρους εις βάρος των καταναλωτών.
        Συγκεκριμένα παραθέτω τιμές Ελλάδας και Ευρώπης:

        Subaru Impreza Sti 52.000 € από 36.000 €
        Honda S2000 47.000 € από 35.000 €
        Mazda RX8 40.000 € από 30.000 €

        Μα καλά δεν γίνεται κανένας έλεγχος στους εισαγωγείς αυτών των αυτοκινήτων;
        Δεν νομίζετε ότι θα πρέπει να μπει ένα τέλος στην κοροϊδία του καταναλωτή με παρέμβαση της κυβέρνησης;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pakos-m last edited by

          Ακούμε πολλές φορές τους υπουργούς να μιλάνε για έλεγχο τιμών υπέρ των καταναλωτών,
          κατάργηση μονοπωλίων, πρόστιμα σε αυτούς που υπερτιμολογούν, κλπ.
          Στο χώρο του αυτοκινήτου όμως τι γίνεται;

          Τα παρακάτω μοντέλα τα οποία είναι ενδεικτικά πωλούνται με απίστευτα
          περιθώρια κέρδους από τους εμπόρους εις βάρος των καταναλωτών.
          Συγκεκριμένα παραθέτω τιμές Ελλάδας και Ευρώπης:

          Subaru Impreza Sti 52.000 € από 36.000 €
          Honda S2000 47.000 € από 35.000 €
          Mazda RX8 40.000 € από 30.000 €

          Μα καλά δεν γίνεται κανένας έλεγχος στους εισαγωγείς αυτών των αυτοκινήτων;
          Δεν νομίζετε ότι θα πρέπει να μπει ένα τέλος στην κοροϊδία του καταναλωτή με παρέμβαση της κυβέρνησης;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
            Δεν νομίζετε ότι θα πρέπει να μπει ένα τέλος στην κοροϊδία του καταναλωτή με παρέμβαση της κυβέρνησης;

            Φοβάμαι ότι ακριβώς η παρέμβαση του κράτους αποτελεί τον βασικό λόγο για τη διαφορά στις τιμές.... λέγε με φόρο κάθε είδους....
            Μακάρι να κάνω λάθος, είναι πιο εύκολα να συνετιστούν οι εισαγωγείς παρά το ελληνικό κράτος!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              andrpetr last edited by

              Αυτές οι διαφορές στις τιμές που αναφέρεις νομίζω ότι οφείλονται στο ασύδοτο κράτος με τη φορολογία που επιβάλλει και όχι στους ασύδοτους εμπόρους.

              Το κράτος αντιμετωπίζει το αυτοκίνητο σαν ένα κουμπαρά, που τον ανοίγει όποτε θέλει και εισπραττει όσα θέλει.

              Λόγω εξομοίωσης των τιμών των αυτοκινήτων στην ΕΕ, θα μειωθούν στο μέλλον, αλλά αντίστοιχα θα ανέβουν οι φόροι στα καύσιμα, τέλη κυκλοφορίας, ασφάλιστρα. Θα ανέβει το κόστος χρήσης δηλαδή.
              Απ' όσο ξέρω οι τιμές της βενζίνης που έχουμε εδώ είναι από τις φθηνότερες στην Ευρώπη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lkar last edited by

                Η αγορά είναι ελεύθερη και μέχρι ενός ορίου ο κάθε αντιπρόσωπος -εισαγωγεάς, μπορεί να θέσει όποια τιμή τον ικανοποιεί κι αυτό δεν ισχύει μόνο στα αυτοκίνητα. Αν πουλήσει μαγκιά του, αν δεν πουλήσει -ή αν θέλει να πουλήσει περισσότερα- θα ρίξει τις τιμές.

                Το αν σε μερικές κατηγορίες αυτοκινήτων δεν υπάρχει ανταγωνισμός δεν φταίει ο αντιπρόσωπος

                Eκεί που φταίει -και παρανομεί- το κράτος είναι στη φορολόγηση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων και φυσικά στο καθεστώς των 'ξένων πινακίδων'. Αν μπορούσες να αγοράσεις ένα RX-8 στην Ιταλία πχ με 30.000 και να το κυκλοφορείς νόμιμα, δεν θα έριχνε την τιμή η ΕΛΜΑ;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spiros last edited by

                  Ο χρήστης andrpetr έγραψε:
                  Αυτές οι διαφορές στις τιμές που αναφέρεις νομίζω ότι οφείλονται στο ασύδοτο κράτος με τη φορολογία που επιβάλλει και όχι στους ασύδοτους εμπόρους.

                  Αυτο ισχυει για τα αλλα 2 μοντελα αλλα ΟΧΙ για το RX-8 το οποιο φορολογειται σαν 1300αρι!!!!

                  Η τεραστια διαφορα τιμης που εχει το παραπανω μοντελο σε σχεση με την Ευρωπη οφειλεται αποκλειστικα στην εδω αντιπροσωπια η οποια θεωρει τους πελατες της κοροιδα!!!!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tiger last edited by

                    H εδώ τιμή είναι 39500 για ενα RX με **full **εξοπλισμό,κάνετε την σύγκριση με αντίστοιχο μοντέλο;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      charmak66 last edited by

                      To rx νομίζω ότι δε φορολογείται σαν 1300,αλλά υπάρχει ειδικός συντελεστής για τους Wankel κινητήρες.
                      Επίσης πιστεύω ότι οι τελευταίοι που φταίνε για τις διαφορές τιμών με την Ευρώπη είναι οι εισαγωγής,κοιτάξτε και τις τιμές μέχρι 1800κ.εκ. όπου είμαστε ακόμη και φτηνότεροι από αρκετές χώρες,ειδικά λόγω της προνομιακης τιμής που πουλάνε οι κατασκευαστές στους έλληνες εισαγωγείς.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gmak last edited by

                        όχι, είναι δεδομένο πως τα s2k, sti είναι πανάκριβα στη χώρα μας λόγω τιμής αντιπροσώπων. Το s2k μαρκετάρεται ως αυτοκίνητο κόστους ΤΤ quattro cabrio, τη στιγμή που δεν έχουν παρόμοια τιμή κανονικά.

                        και το rx8 είναι ακριβό, αλλά όχι τόσο τσιμπημένο σε κέρδος όσο τα άλλα 2.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lkar last edited by

                          Από τη στιγμή που το RX-8 (ξε)πουλάει -όσα και το... Mazda 2 - είναι φτηνό

                          http://www.seaa.gr/data/segments/2004-1-seg.pdf

                          Αν το RX-8 είναι ακριβό, τι να πουν τα ΤΤ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jm000 last edited by

                            θα δωσω ενα παραδειγμα απο 2 περιοδικα, ενα ιταλικο, 'la mia auto' και ενα Ελληνικο, '4τροχοι'.

                            Το αυτοκινητο στο οποιο θα συγκρινουμε τιμες θα ειναι, ας παρουμε το citroen C5 αρχιζοντας απο το 1.8 μεχρι το 3.0 που ειναι και το ακριβοτερο. δεν κοιταω εξοπλισμο, απλα τις τιμες οπως τις δινει το καθε περιοδικο για το καθε μοντελο (δεν κρινω περιοδικα, μονο τις τιμες του καθε κρατους -- αγορας.
                            λοιπων...
                            'la mia auto' '4τροχοι'

                            1.8 16v Classique 19,250 19,780
                            1.8 16v Elegance 21,050 21,280
                            2.0 16v Elegance 22,800 26,620
                            2.0 16v exclusive 26,250 28,850 auto
                            3.0 v6 24v exclusive 28,300 35.850

                            Δεν βαζω τα diesel για να μην βαλω τα κλαματα...

                            τωρα θα μου πειτε σιγα το νεο... η ουσια ειναι οτι υπαρχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ στα μεταχειρησμενα, ειδα την Jaguar XK-8 3.0 2000
                            νομιζω ή 16000ε ή 26000 (στην ιταλικη αγορα)

                            γενικα εχει τρομερες τιμες στα μεταχειρησμενα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              citastak last edited by

                              αυτο ηθελα να πω. οτι η διαφορα στα 1600 και πανω ειναι πολυ μικρη... Στα δε αυτοκινητα πιο μικρου κυβισμού διαφορα περιοριζεται σε μερικες δεκαδες ευτω... Εκει που ανηγει η ψαλιδα ειναι στα πολλά κυβικα...

                              Μην ξεχνατε ομως το θεμα των ασφαλιστρων...(καπου ειχε ξαναναφερθει)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                spiros last edited by

                                οπως και τις διαφορες στους μισθους....

                                εκει δε χρειαζεται να δουλευεις 30 χρονια για να αγορασεις μια BMW

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • 9
                                  993cc-man last edited by

                                  Φίλε μπες στο uk.mobile.de για να δεις τι σημαίνει απαξίωση στα μεταχειρισμένα στον υπόλοιπο κόσμο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • P
                                    pakos-m last edited by

                                    Δεν νομιζω οτι εχει να κανει με τη φορολογια του κρατους.
                                    Να θυμισω οτι πολλα διλιτρα σπορ clio-typer-206-almera
                                    έχουν 'κανονικες' τιμές σε σχέση με τις Ευρωπαικές,
                                    τα συγκεκριμένα 3 αυτοκίνητα που ανέφερα είναι τσιμπημένα
                                    ακριβώς επειδή είναι εκτός συναγωνισμού.
                                    Οι έμποροι κερδοσκοπούν στις πλάτες μας,
                                    για όνομα πια..το S2000 στις ΗΠΑ έχει 26.000, έδω μας δουλεύουνε!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr