-
Ακούμε πολλές φορές τους υπουργούς να μιλάνε για έλεγχο τιμών υπέρ των καταναλωτών,
κατάργηση μονοπωλίων, πρόστιμα σε αυτούς που υπερτιμολογούν, κλπ.
Στο χώρο του αυτοκινήτου όμως τι γίνεται;Τα παρακάτω μοντέλα τα οποία είναι ενδεικτικά πωλούνται με απίστευτα
περιθώρια κέρδους από τους εμπόρους εις βάρος των καταναλωτών.
Συγκεκριμένα παραθέτω τιμές Ελλάδας και Ευρώπης:Subaru Impreza Sti 52.000 € από 36.000 €
Honda S2000 47.000 € από 35.000 €
Mazda RX8 40.000 € από 30.000 €Μα καλά δεν γίνεται κανένας έλεγχος στους εισαγωγείς αυτών των αυτοκινήτων;
Δεν νομίζετε ότι θα πρέπει να μπει ένα τέλος στην κοροϊδία του καταναλωτή με παρέμβαση της κυβέρνησης; -
Ακούμε πολλές φορές τους υπουργούς να μιλάνε για έλεγχο τιμών υπέρ των καταναλωτών,
κατάργηση μονοπωλίων, πρόστιμα σε αυτούς που υπερτιμολογούν, κλπ.
Στο χώρο του αυτοκινήτου όμως τι γίνεται;Τα παρακάτω μοντέλα τα οποία είναι ενδεικτικά πωλούνται με απίστευτα
περιθώρια κέρδους από τους εμπόρους εις βάρος των καταναλωτών.
Συγκεκριμένα παραθέτω τιμές Ελλάδας και Ευρώπης:Subaru Impreza Sti 52.000 € από 36.000 €
Honda S2000 47.000 € από 35.000 €
Mazda RX8 40.000 € από 30.000 €Μα καλά δεν γίνεται κανένας έλεγχος στους εισαγωγείς αυτών των αυτοκινήτων;
Δεν νομίζετε ότι θα πρέπει να μπει ένα τέλος στην κοροϊδία του καταναλωτή με παρέμβαση της κυβέρνησης; -
Ακούμε πολλές φορές τους υπουργούς να μιλάνε για έλεγχο τιμών υπέρ των καταναλωτών,
κατάργηση μονοπωλίων, πρόστιμα σε αυτούς που υπερτιμολογούν, κλπ.
Στο χώρο του αυτοκινήτου όμως τι γίνεται;Τα παρακάτω μοντέλα τα οποία είναι ενδεικτικά πωλούνται με απίστευτα
περιθώρια κέρδους από τους εμπόρους εις βάρος των καταναλωτών.
Συγκεκριμένα παραθέτω τιμές Ελλάδας και Ευρώπης:Subaru Impreza Sti 52.000 € από 36.000 €
Honda S2000 47.000 € από 35.000 €
Mazda RX8 40.000 € από 30.000 €Μα καλά δεν γίνεται κανένας έλεγχος στους εισαγωγείς αυτών των αυτοκινήτων;
Δεν νομίζετε ότι θα πρέπει να μπει ένα τέλος στην κοροϊδία του καταναλωτή με παρέμβαση της κυβέρνησης; -
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
Δεν νομίζετε ότι θα πρέπει να μπει ένα τέλος στην κοροϊδία του καταναλωτή με παρέμβαση της κυβέρνησης;Φοβάμαι ότι ακριβώς η παρέμβαση του κράτους αποτελεί τον βασικό λόγο για τη διαφορά στις τιμές.... λέγε με φόρο κάθε είδους....
Μακάρι να κάνω λάθος, είναι πιο εύκολα να συνετιστούν οι εισαγωγείς παρά το ελληνικό κράτος! -
Αυτές οι διαφορές στις τιμές που αναφέρεις νομίζω ότι οφείλονται στο ασύδοτο κράτος με τη φορολογία που επιβάλλει και όχι στους ασύδοτους εμπόρους.
Το κράτος αντιμετωπίζει το αυτοκίνητο σαν ένα κουμπαρά, που τον ανοίγει όποτε θέλει και εισπραττει όσα θέλει.
Λόγω εξομοίωσης των τιμών των αυτοκινήτων στην ΕΕ, θα μειωθούν στο μέλλον, αλλά αντίστοιχα θα ανέβουν οι φόροι στα καύσιμα, τέλη κυκλοφορίας, ασφάλιστρα. Θα ανέβει το κόστος χρήσης δηλαδή.
Απ' όσο ξέρω οι τιμές της βενζίνης που έχουμε εδώ είναι από τις φθηνότερες στην Ευρώπη. -
Η αγορά είναι ελεύθερη και μέχρι ενός ορίου ο κάθε αντιπρόσωπος -εισαγωγεάς, μπορεί να θέσει όποια τιμή τον ικανοποιεί κι αυτό δεν ισχύει μόνο στα αυτοκίνητα. Αν πουλήσει μαγκιά του, αν δεν πουλήσει -ή αν θέλει να πουλήσει περισσότερα- θα ρίξει τις τιμές.
Το αν σε μερικές κατηγορίες αυτοκινήτων δεν υπάρχει ανταγωνισμός δεν φταίει ο αντιπρόσωπος
Eκεί που φταίει -και παρανομεί- το κράτος είναι στη φορολόγηση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων και φυσικά στο καθεστώς των 'ξένων πινακίδων'. Αν μπορούσες να αγοράσεις ένα RX-8 στην Ιταλία πχ με 30.000 και να το κυκλοφορείς νόμιμα, δεν θα έριχνε την τιμή η ΕΛΜΑ;
-
Ο χρήστης andrpetr έγραψε:
Αυτές οι διαφορές στις τιμές που αναφέρεις νομίζω ότι οφείλονται στο ασύδοτο κράτος με τη φορολογία που επιβάλλει και όχι στους ασύδοτους εμπόρους.Αυτο ισχυει για τα αλλα 2 μοντελα αλλα ΟΧΙ για το RX-8 το οποιο φορολογειται σαν 1300αρι!!!!
Η τεραστια διαφορα τιμης που εχει το παραπανω μοντελο σε σχεση με την Ευρωπη οφειλεται αποκλειστικα στην εδω αντιπροσωπια η οποια θεωρει τους πελατες της κοροιδα!!!!!!
-
H εδώ τιμή είναι 39500 για ενα RX με **full **εξοπλισμό,κάνετε την σύγκριση με αντίστοιχο μοντέλο;
-
To rx νομίζω ότι δε φορολογείται σαν 1300,αλλά υπάρχει ειδικός συντελεστής για τους Wankel κινητήρες.
Επίσης πιστεύω ότι οι τελευταίοι που φταίνε για τις διαφορές τιμών με την Ευρώπη είναι οι εισαγωγής,κοιτάξτε και τις τιμές μέχρι 1800κ.εκ. όπου είμαστε ακόμη και φτηνότεροι από αρκετές χώρες,ειδικά λόγω της προνομιακης τιμής που πουλάνε οι κατασκευαστές στους έλληνες εισαγωγείς. -
όχι, είναι δεδομένο πως τα s2k, sti είναι πανάκριβα στη χώρα μας λόγω τιμής αντιπροσώπων. Το s2k μαρκετάρεται ως αυτοκίνητο κόστους ΤΤ quattro cabrio, τη στιγμή που δεν έχουν παρόμοια τιμή κανονικά.
και το rx8 είναι ακριβό, αλλά όχι τόσο τσιμπημένο σε κέρδος όσο τα άλλα 2.
-
Από τη στιγμή που το RX-8 (ξε)πουλάει -όσα και το... Mazda 2 - είναι φτηνό
http://www.seaa.gr/data/segments/2004-1-seg.pdf
Αν το RX-8 είναι ακριβό, τι να πουν τα ΤΤ;
-
θα δωσω ενα παραδειγμα απο 2 περιοδικα, ενα ιταλικο, 'la mia auto' και ενα Ελληνικο, '4τροχοι'.
Το αυτοκινητο στο οποιο θα συγκρινουμε τιμες θα ειναι, ας παρουμε το citroen C5 αρχιζοντας απο το 1.8 μεχρι το 3.0 που ειναι και το ακριβοτερο. δεν κοιταω εξοπλισμο, απλα τις τιμες οπως τις δινει το καθε περιοδικο για το καθε μοντελο (δεν κρινω περιοδικα, μονο τις τιμες του καθε κρατους -- αγορας.
λοιπων...
'la mia auto' '4τροχοι'1.8 16v Classique 19,250 19,780
1.8 16v Elegance 21,050 21,280
2.0 16v Elegance 22,800 26,620
2.0 16v exclusive 26,250 28,850 auto
3.0 v6 24v exclusive 28,300 35.850Δεν βαζω τα diesel για να μην βαλω τα κλαματα...
τωρα θα μου πειτε σιγα το νεο... η ουσια ειναι οτι υπαρχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ στα μεταχειρησμενα, ειδα την Jaguar XK-8 3.0 2000
νομιζω ή 16000ε ή 26000 (στην ιταλικη αγορα)γενικα εχει τρομερες τιμες στα μεταχειρησμενα.
-
αυτο ηθελα να πω. οτι η διαφορα στα 1600 και πανω ειναι πολυ μικρη... Στα δε αυτοκινητα πιο μικρου κυβισμού διαφορα περιοριζεται σε μερικες δεκαδες ευτω... Εκει που ανηγει η ψαλιδα ειναι στα πολλά κυβικα...
Μην ξεχνατε ομως το θεμα των ασφαλιστρων...(καπου ειχε ξαναναφερθει)
-
οπως και τις διαφορες στους μισθους....
εκει δε χρειαζεται να δουλευεις 30 χρονια για να αγορασεις μια BMW
-
Φίλε μπες στο uk.mobile.de για να δεις τι σημαίνει απαξίωση στα μεταχειρισμένα στον υπόλοιπο κόσμο.
-
Δεν νομιζω οτι εχει να κανει με τη φορολογια του κρατους.
Να θυμισω οτι πολλα διλιτρα σπορ clio-typer-206-almera
έχουν 'κανονικες' τιμές σε σχέση με τις Ευρωπαικές,
τα συγκεκριμένα 3 αυτοκίνητα που ανέφερα είναι τσιμπημένα
ακριβώς επειδή είναι εκτός συναγωνισμού.
Οι έμποροι κερδοσκοπούν στις πλάτες μας,
για όνομα πια..το S2000 στις ΗΠΑ έχει 26.000, έδω μας δουλεύουνε!!
Έλεγχος αισχροκέρδειας στην Ελλάδα