Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 354
    • 355
    • 356
    • 357
    • 358
    • 1330
    • 1331
    • 356 / 1331
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    73
    26614
    199843
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      professeur last edited by

      Ο χρήστης navouxodonosoras έγραψε:
      Της ίδιας εταιρίας. Απλά έχουν διαφορές στην κατασκευή τους. Πχ το 46άρι Μ3 στα πίσω αμορτισέρ έχει επιπλέον διόδους για να κυκλοφορεί το λαδάκι.

      Επειδή τελευταία το μυαλό μου έσπασε τη σκάστρα και δουλεύει ατμοσφαιρικά (χωρίς πολύ ροπή στις χαμηλές δηλαδή! ) , όταν γράφεις 'Της ίδιας εταιρίας' εννοείς της BMW ή της Sachs? Γενικά η BMW αλλά και άλλοι κατασκευαστές φτιάχνουν και αμορτισέρ ή τα παίρνουν από άλλες εταιρίες όπως π.χ. κάνουν με τις περισσότερες ζάντες και όπως αναφέρατε απλά ΔΕΝ μπορείς να τα παραγγείλεις εκτός δικτύου εξουσιοδοτημένων ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cavallino last edited by

        Ο χρήστης pad έγραψε:

        Τα bold γιατί τα έγραψες ? O S54 έχει κάποιο 'άγραφο' όριο τα 100.000 χλμ λόγω των σχεδόν αγωνιστικών προδιαγραφών ή απλά 8 στους 10 οδηγούς των Μ3 Ε46 είναι καγκουροδηγοί?

        Συγνώμη που επεμβαίνω πριν απαντήσει ο Παντελής, αλλά νομίζω ότι αναφέρεται στο πρόβλημα με τα μέταλλα των μπιελών που παρουσίασαν οι συγκεκριμένοι κινητήρες...εξ΄ού και η αλλαγή. Είναι γνωστό πρόβλημα και είχε βγει σχετική οδηγία (TIS) / ανάκληση από την BMW.

        Mε κάλυψες

        Το συγκεκριμένο πρόβλημα αφορά αποκλειστικά αυτοκίνητα που είχαν ημερομηνία κατασκευής από Οκτώβρη 2001 έως και Φλεβάρη 2002. Από εκείνο το χρονικό σημείο και πέρα, όλες οι Μ3 Ε46 δεν είχαν το παραμικρό πρόβλημα. Παρεμπιπτόντως, το πρόβλημα δεν ήταν στις μπιέλες, ήταν στο σύστημα λίπανσης του κινητήρα. Κατά την ανάκληση των αυτοκινήτων της συγκεκριμένης περιόδου, αλλάζονταν τα 'connecting rod bearings' (δεν ξέρω στα ελληνικά τι είναι αυτό, να με συγχωράτε, πιθανότατα να έχει σχέση με τις μπιέλες που την πλήρωναν τελικά) και έμπαινε η καινούρια αντλία λαδιού.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pad last edited by

          Ο χρήστης cavallino έγραψε:

          Τα bold γιατί τα έγραψες ? O S54 έχει κάποιο 'άγραφο' όριο τα 100.000 χλμ λόγω των σχεδόν αγωνιστικών προδιαγραφών ή απλά 8 στους 10 οδηγούς των Μ3 Ε46 είναι καγκουροδηγοί?

          Συγνώμη που επεμβαίνω πριν απαντήσει ο Παντελής, αλλά νομίζω ότι αναφέρεται στο πρόβλημα με τα μέταλλα των μπιελών που παρουσίασαν οι συγκεκριμένοι κινητήρες...εξ΄ού και η αλλαγή. Είναι γνωστό πρόβλημα και είχε βγει σχετική οδηγία (TIS) / ανάκληση από την BMW.

          Mε κάλυψες

          Το συγκεκριμένο πρόβλημα αφορά αποκλειστικά αυτοκίνητα που είχαν ημερομηνία κατασκευής από Οκτώβρη 2001 έως και Φλεβάρη 2002. Από εκείνο το χρονικό σημείο και πέρα, όλες οι Μ3 Ε46 δεν είχαν το παραμικρό πρόβλημα. Παρεμπιπτόντως, το πρόβλημα δεν ήταν στις μπιέλες, ήταν στο σύστημα λίπανσης του κινητήρα. Κατά την ανάκληση των αυτοκινήτων της συγκεκριμένης περιόδου, αλλάζονταν τα 'connecting rod bearings' (δεν ξέρω στα ελληνικά τι είναι αυτό, να με συγχωράτε, πιθανότατα να έχει σχέση με τις μπιέλες που την πλήρωναν τελικά) και έμπαινε η καινούρια αντλία λαδιού.

          Mάνο, άλλες ημερόμηνίες και + ένα επιπλέον πρόβλημα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cavallino last edited by

            Ποιο άλλο πρόβλημα; Εδώ δε λέει τίποτα παραπάνω, εκτός του ότι επαναπρογραμμάτιζαν τον εγκέφαλο βελτιώνοντας τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα κατά την εκκίνηση του ενώ είναι κρύος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pad last edited by

              Οι ημερομηνίες είναι μέχρι Ιούλιο 2003,και σε μερικά αυτοκίνητα από Ιανουάριο 2004 μέχρι Απρίλιο 2004.
              Έχουν έρθει 2-3 οδηγίες με διάφορα προβλήματα στον κινητήρα.
              Υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που έχουν μπεί συνεργείο για πάνω από δυο ανακλήσεις σχετικά με τον κινητήρα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                professeur last edited by

                Πολύ ενδιαφέρον Link cavallino. Μου έλυσε πολλές απορίες που είχα.

                διαβάζοντας το κειμενάκι, παρατήρησα αυτό :

                (Q22) Do all BMW's equipped with S54 engines come with the 6 years/100,000 miles engine warranty extension?
                (A22) Yes, to show our customers our commitment, we provided this warranty to all 2001, 2002 and 2003 model year BMW's with S54 engines.

                Όπως φαίνεται σε κάποιες άλλες χώρες υπάρχει άλλη αντιμετώπιση στον πελάτη. Εδώ στο Τζατζικιστάν να υποθέσω ότι όσα μοντέλα εκείνης της εποχής πουλήθηκαν 'αρκέστηκαν' απλά στα 2 χρόνια εγγύηση και ενδεχομένως κάποιοι να κλαίνε κάποια δεκαχίλιαρα σε περίπτωση κάποια στραβής στους 25+ μήνες αν υπήρχε 'επιμονή' στο πρόβλημα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pad last edited by

                  Ο χρήστης Professeur έγραψε:
                  Πολύ ενδιαφέρον Link cavallino. Μου έλυσε πολλές απορίες που είχα.

                  διαβάζοντας το κειμενάκι, παρατήρησα αυτό :

                  (Q22) Do all BMW's equipped with S54 engines come with the 6 years/100,000 miles engine warranty extension?
                  (A22) Yes, to show our customers our commitment, we provided this warranty to all 2001, 2002 and 2003 model year BMW's with S54 engines.

                  Όπως φαίνεται σε κάποιες άλλες χώρες υπάρχει άλλη αντιμετώπιση στον πελάτη. Εδώ στο Τζατζικιστάν να υποθέσω ότι όσα μοντέλα εκείνης της εποχής πουλήθηκαν 'αρκέστηκαν' απλά στα 2 χρόνια εγγύηση και ενδεχομένως κάποιοι να κλαίνε κάποια δεκαχίλιαρα σε περίπτωση κάποια στραβής στους 25+ μήνες αν υπήρχε 'επιμονή' στο πρόβλημα.

                  Όχι,καμία σχέση.
                  Σε μερικά αυτοκίνητα έγιναν και οι 2(εφόσον ήταν απαραίτητο)ανακλήσεις εντελώς
                  δωρεάν.
                  Και φυσικά σε όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα μπήκε καινούργιο μοτέρ.....που τελικά χρειάζοταν και αυτό ανάκληση..
                  Ακόμα και μετατροπές δέχτηκαν,ενώ αρχικά έλεγαν οτι δεν θα γίνουν δεχτές..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    professeur last edited by

                    Λάθος υπόθεση έκανα τότε !

                    Ίσως να υπάρχουν και εδώ κάποιοι που να σέβονται κάποια πράγματα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      navouxodonosoras last edited by

                      Ο χρήστης Professeur έγραψε:

                      Επειδή τελευταία το μυαλό μου έσπασε τη σκάστρα και δουλεύει ατμοσφαιρικά (χωρίς πολύ ροπή στις χαμηλές δηλαδή! ) , όταν γράφεις 'Της ίδιας εταιρίας' εννοείς της BMW ή της Sachs? Γενικά η BMW αλλά και άλλοι κατασκευαστές φτιάχνουν και αμορτισέρ ή τα παίρνουν από άλλες εταιρίες όπως π.χ. κάνουν με τις περισσότερες ζάντες και όπως αναφέρατε απλά ΔΕΝ μπορείς να τα παραγγείλεις εκτός δικτύου εξουσιοδοτημένων ?

                      Της sachs. Τα αγοράζουν όλα.

                      Θα βάλεις καμιά Godzilla σκάστρα?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        professeur last edited by

                        Πρέπει να την ενισχύσω τη σκάστρα γιατί με πουλάει σε κάτι δύσκολες στιγμές !

                        Σκέφτομαι όντως να βάλω κάτι πιο ενισχυμένο :

                        (και λίγο πιο θορυβώδες!! )

                        Ευχαριστώ για την απάντηση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fsword last edited by

                          Να ζητήσω μερικές διευκρινίσεις για τα παρακάτω;

                          Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
                          Καλησπέρα,

                          ένα άλλο θέμα που έχει θιχτεί πιο παλιά εδώ μέσα και για το οποίο έλαβα πληροφορίες από υπεύθυνο άτομο στην γραμμή παραγωγής της BMW στο Μόναχο.

                          Λοιπόν, πράγματι υπάρχει άλλη διαδικασία συναρμολόγησης - όχι ξεχωριστή γραμμή παραγωγής - για τα αυτ/τα που σκοπεύουν να εξαχθούν στις Μεσογειακές Χώρες (Ιταλία, Ισπανία, Ελλάδα, Πορτογαλία). Αυτά που αλλάζουν είναι περιληπτικά:

                          α) Η γκάμα των κινητήρων: Εδώ στη Γερμανία πχ. δεν μπορείς να παραγγείλεις ένα 316, δεν υπάρχει η δυνατότητα!

                          Ok, αυτό δε μας απασχολεί φαντάζομαι.

                          β) Η αντιψυκτική θωράκιση: Τα αυτ/τα της Βόρειας & Κεντρικής Ευρώπης έχουν ειδικές έξτρα θωρακίσεις για το κρύο (έξτρα ποδιές μηχανής κτλ.) και άλλες προδιαγραφές υλικών.

                          Χμμμ... τι σημαίνει άλλες προδιαγραφές; Ότι δεν αντέχουν σε τόσο κρύο; Τότε μιλάμε για υποδυέστερα υλικά (αν και αναφέρεις πιο κάτω ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο). Επίσης η απουσία έξτρα θωρακίσεων δε μου φαίνεται να εξυπηρετεί κάποιο σκοπό, πέρα απ' τη λογική 'εφόσον δε θα πολυχρειαστούν στις χώρες αυτές γιατί να μη μειώσουμε το κόστος;' (παράπλευρη θετική επίπτωση ίσως είναι και κάποια μείωση βάρους).

                          γ) Η θωράκιση σκουριάς: Όλοι γνωρίζουν ότι το alas καταστρέφει τη λαμαρίνα γι'αυτό και τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν εδώ έχουν μια έξτρα επάλειψη με ειδικό υλικό, που δεν την έχουν τα των Μεσογειακών Χωρών.

                          Πάλι εδώ μου ακούγεται ως απουσία υλικού για μείωση κόστους.

                          Υπάρχουν και άλλα αλλά δεν είχε το χρόνο να μου τα πεί, σε καμία των περιπτώσεων δεν έχουν υποδεέστερα υλικά για τα Μεσογειακά αυτ/τα, απλά λίγο διαφορετικά standarts έχουν είπε, όπως φυσικά και αυτά που είναι για τις ΗΠΑ.

                          Γενικά η εντύπωση που εκλαμβάνω είναι ότι τα διαφορετικά standards των Μεσογειακών χωρών μεταφράζονται σε... χαμηλότερα standards. Ok είναι λίγο υπερβολικό το συμπέρασμα γιατί η διαφορά στα standards έχει λογική βάση (π.χ. η θωράκιση για alas δεν είναι ιδιαίτερα χρήσιμη εδώ ούτως ή άλλως) και επιπλέον δε μιλάμε για διαφορές σαν των ΗΠΑ με τα απλούστερα διαφορικά. Από την άλλη (χωρίς να ξέρω και αναλυτικές διαφορές βέβαια) δε βλέπω και κάποιο 'Μεσογειακό standard' που να υπερέχει των βορειοευρωπαϊκών (π.χ. μεγαλύτερη αντοχή σε υψηλές θερμοκρασίες), εξ'ου και το συμπέρασμά μου για 'χαμηλότερα standards' (αν και μάλλον αναφερόμαστε σε λεπτομέρειες).

                          Ο μόνος λόγος που μπορώ να υποθέσω ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο είναι για μείωση κόστους: Εφόσον δε χρειάζονται κάποια πράγματα βάσει Μεσογειακών προδιαγραφών γιατί να τους τα παράσχουμε; Το ερώτημα είναι, οι εργοστασιακές τιμές παραμένουν ίδιες ανεξαρτήτου standard ή είναι χαμηλότερες για εδώ; Κάτι μου λέει ότι οι τιμές δεν έχουν διαφορά (εννοείται δε μιλάμε για τελικές τιμές καταναλωτή!) παρόλο που μια σχετική... οικονομία στα υλικά έχει γίνει.

                          Προφανώς τα παραπάνω είναι πολύ γενικά συμπεράσματα (ή αν θέλετε ερωτήσεις) πάνω στα λόγια του PuntoLord και υποθέτω θα παίζουν και πολλές άλλες λεπτομέρειες που δεν ήταν δυνατό να παραθέσει σ' ένα μόνο post.

                          Φαντάζομαι άλλωστε ότι κάτι τέτοιο (διαφορετικά standards ανάλογα με την περιοχή) είναι συνήθης πρακτική και από άλλες εταιρίες και όχι μόνο στο χώρο του αυτοκινήτου. Απλά μου έκανε λίγο εντύπωση γιατί συνήθως κάνουμε διαχωρισμό σε Ευρωπαϊκή/Ιαπωνική κτλ. αγορά και όχι σε 'Βορειοευρωπαϊκή' και 'Μεσογειακή' (ειδικά όταν μιλάμε και για αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στο ίδιο εργοστάσιο).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • fanis75
                            fanis75 moderator last edited by

                            @Tim: Να απαντήσω ότι γνωρίζω.

                            1. Για τις προδιαγραφές, για παράδειγμα υπάρχουν 2 ψυγεία (τουλάχιστον στις Ε36 και Ε46 δεν γνωρίζω για άλλες σειρές), το απλό και το ''Tropical'' (ή Hot Climate Version) το οποίο είναι μεγαλύτερο και τοποθετείται στα αυτοκίνητα που προορίζονται για πιο ζεστά κλίματα, όπως Ελλάδα, Αίγυπτος κλπ.

                            2. Η εργοστασιακή τιμή διαφέρει από χώρα σε χώρα, κυρίως λόγο διαφορετικού εξοπλισμού (π.χ. στην Ελλάδα είναι στάνταρ το A/C ενώ στη Γερμανία όχι) και λόγο Εθνικών φόρων (π.χ. στην Ελλάδα και στην Δανία που ο Ειδικός Φόρος είναι υψηλός η εργοστασιακή τιμή είναι χαμηλότερη).

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fsword last edited by

                              Ok, πιο πολύ για την κουβέντα αναφέρω τις σκέψεις μου έτσι κι αλλιώς, άσε που όλο και κάτι παραπάνω μπορεί να μάθουμε (π.χ. σαν αυτό που ανέφερες, δεν το γνώριζα). Δεν τις έγραψα με διάθεση και καλά 'είμαστε ριγμένοι'

                              Πάντως για εργοστασιακές τιμές αναφερόμουν σε συγκρίσιμα πράγματα, δηλ. ίδιο μοντέλο με τον ακριβώς ίδιο εξοπλισμό (δεν ξέρω βέβαια αν παίζει ως παράμετρος αν ο εξοπλισμός είναι στα standard ή στα extra, οπότε σε τέτοια περίπτωση πράγματι δεν μπορούμε να συγκρίνουμε εύκολα, εφόσον παίζει διαφορετικός στάνταρ εξοπλισμός σε μερικές περιπτώσεις).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator last edited by

                                Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
                                Δεν τις έγραψα με διάθεση και καλά 'είμαστε ριγμένοι'

                                Το κατάλαβα. Και εγώ για την κουβέντα τα έγραψα και γιατί είχα παλιότερα την ίδια απορία και το είχα ψάξει όσο μπορούσα. Και κατέληξα ότι πέρα από διαφορές ανάλογα με τις κλιματολογικές συνθήκες (και με την Αμερική σε κάποια θέματα), οι μόνες άλλες διαφορές είναι σε θέμα στάνταρ εξοπλισμού, όπου έχει σχεση με τις ιδιαιτερότητες (και το κλίμα, τη νοοτροπία, τις ασφάλειες κλπ.) τις κάθε χώρας.

                                Για παράδειγμα στο Mini που πήρα, στην Ελλάδα έχει στάνταρ A/C και DSC, ενώ στην Αγγλία αυτά τα 2 είναι έξτρα, αλλά έχει στάνταρ συναγερμό (για ασφαλιστικούς λόγους) ενώ στην Ελλάδα είναι έξτρα ο συναγερμός.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  fsword last edited by

                                  Πάντως εδώ που τα λέμε άλλο οι διαφορές στον standard και extra εξοπλισμό (ένα φτωχότερο standard εξοπλισμό μπορείς να τον φέρεις στα μέτρα του standart εξοπλισμού μιας άλλης χώρας, αν υποθέσουμε ότι είναι πλουσιότερος και διαθέτεις τα παραπάνω χρήματα) και άλλο στις προδιαγραφές κατασκευής (ένας ιταλός π.χ. δεν μπορεί να πει θέλω αυτοκίνητο με βορειοευρωπαϊκά κατασκευαστικά standard ή αντίστροφα ένας γερμανός δεν μπορεί να παραγγείλει αυτοκίνητο 'Μεσογειακών' προδιαγραφών).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos last edited by

                                    Αύριο πάω να ισιώσω τη ζάντα και Σάββατο πάω για ευθυγράμμιση.

                                    Για να δούμε...

                                    Nikos @ YouTube

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikos last edited by

                                      Τελικά απ’ότι φάνηκε εγώ την έκανα τη χαζομάρα…και ενώ έπεσα σε μεγάλη λακούβα στο «ποτάμι» και δεν έδωσα σημασία.

                                      Πάω σήμερα το πρωί…μου λέει ότι οι ζάντες έτσι όπως τις είχε δει δεν είχαν κανένα σοβαρό θέμα για να σου τρέμει τόσο πολύ πάνω από τα 160.

                                      Τις βγάζει…μου λέει, φίλε…οι δύο δεξιές έχουν φάει γερή λακούβα, δεν ήταν έτσι πριν.

                                      Του λέω, στείλτες για επιδιόρθωση. Για κακή μου τύχη ο τύπος που τις φτιάχνει είχε διακοπή και το ρεύμα θα του έρθει στις 15:00. Τις έστειλε να τις κάνει πρώτες-πρώτες.

                                      Ελπίζω να τις έχω σήμερα!!!

                                      Εκπληκτικά εξυπηρετικός άνθρωπος!!!

                                      Τελικά μάλλον αυτό έφταιγε και δε θέλει ευθυγράμμιση.

                                      Ελλάδα με τους εκπληκτικούς δρόμους μας!!!

                                      Γκαντεμιά ρε γαμώτο...

                                      Nikos @ YouTube

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        volvozeus last edited by

                                        Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                                        Τελικά απ’ότι φάνηκε εγώ την έκανα τη χαζομάρα…και ενώ έπεσα σε μεγάλη λακούβα στο «ποτάμι» και δεν έδωσα σημασία.

                                        Πάω σήμερα το πρωί…μου λέει ότι οι ζάντες έτσι όπως τις είχε δει δεν είχαν κανένα σοβαρό θέμα για να σου τρέμει τόσο πολύ πάνω από τα 160.

                                        Τις βγάζει…μου λέει, φίλε…οι δύο δεξιές έχουν φάει γερή λακούβα, δεν ήταν έτσι πριν.

                                        Του λέω, στείλτες για επιδιόρθωση. Για κακή μου τύχη ο τύπος που τις φτιάχνει είχε διακοπή και το ρεύμα θα του έρθει στις 15:00. Τις έστειλε να τις κάνει πρώτες-πρώτες.

                                        Ελπίζω να τις έχω σήμερα!!!

                                        Εκπληκτικά εξυπηρετικός άνθρωπος!!!

                                        Τελικά μάλλον αυτό έφταιγε και δε θέλει ευθυγράμμιση.

                                        Ελλάδα με τους εκπληκτικούς δρόμους μας!!!

                                        Γκαντεμιά ρε γαμώτο...

                                        Nikos εργοστασιακες ειναι οι (παρεπιπτοντως πολυ ομορφες) καινουριες σου ζαντες?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tobajara last edited by

                                          X5M

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            navouxodonosoras last edited by

                                            θολή φωτό=κουλός φωτογράφος..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 354
                                            • 355
                                            • 356
                                            • 357
                                            • 358
                                            • 1330
                                            • 1331
                                            • 356 / 1331
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr