Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υπερπλήρωση ή Ατμοσφαιρα ?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Υπερπλήρωση ή Ατμοσφαιρα ?
    • 1
    • 2
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 32
    • 33
    • 21 / 33
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    89
    645
    2836
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mivec_power last edited by

      νομίζω ότι το ερώτημα έχει απαντηθεί από την ευρωπαική αγορά όπου τα περισσότερα diesel είναι turbo χρόνια τώρα...
      και όσο πιεσμένος υποστηρίζεις ότι είναι ένας βενζινοκίνητος turbo, άλλο τόσο υποστηρίζω εγώ ότι είναι ένας diesel turbo...
      ψάξε και θα δεις ταξί turbodiesel με χιλιάδες χλμ στην πλάτη τους... φυσικά μένει να αποδειχτεί ΚΑΙ η αξιοπιστία των σύγχρονων turbo μετά από πχ 10 χρόνια αν και βάζω στοίχημα ότι σε 10 χρόνια δε θα έχει μείνει κανένας NA μικρομεσαίου κυβισμού εν ζωή..

      Υ.Γ. όλοι οι εμβολοφόροι σε αεροσκάφη (canadair, dornier κτλ) είναι turbo... οι αεροναυπηγοί ξέρουν καλύτερα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        volvozeus last edited by

        Ο χρήστης coupeas έγραψε:
        Συμφωνω, αλλα ας ρωτησει καποιος (αν μπορει ) τον κατασκευαστη ενος υπερτροφοδοτουμενου τι ανοχες του δινει και τι χρονο ζωης οταν δουλευει συνεχεια στο οριο του!
        Απλα δεν του δινει πολυ!Και δεν ειναι θεωρεια αυτο! Οι λογοι εχουν αναφερθει επανηλημενα!
        Σε σχεση με ατμ παντα!
        Για να μην κουραζω θα πω οτι το τουρμπο για να ειναι πασης αξιοπιστιας θα πρεπει να εχει κυβικα και χαμηλη πιεση με ολα τα συνχρονα μεταλα !
        Στις μερες μας δυστιχως δεν γινεται αυτο στο βωμο της δυναμης των ρυπων και της φορολογιας γενικα οποτε τι να σου κανουν και οι κατασκευαστες .
        Αξιοπιστα τα σημερινα τουρμπο λοιπον αλλα με ημερομηνια ληξεως συντομη.Ισως αυτο το τελευταιο να ειναι υπερθεωρεια αλλα κατ'εμε και την εμπειρια μου ετσι ειναι και θα το δουμε στην πορεια πιστευω! .

        Το δικο μου παντως ειναι 2521cc, 5κυλυνδρο, ολο αλουμινιο, με διπλο CVVT, και πιεση 0.8over/0.65 σταθερη.....μηπως φωτογραφιζεις το μοτερ μου??

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          italakias last edited by

          Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
          νομίζω ότι το ερώτημα έχει απαντηθεί από την ευρωπαική αγορά όπου τα περισσότερα diesel είναι turbo χρόνια τώρα...
          και όσο πιεσμένος υποστηρίζεις ότι είναι ένας βενζινοκίνητος turbo, άλλο τόσο υποστηρίζω εγώ ότι είναι ένας diesel turbo...
          ψάξε και θα δεις ταξί turbodiesel με χιλιάδες χλμ στην πλάτη τους... φυσικά μένει να αποδειχτεί ΚΑΙ η αξιοπιστία των σύγχρονων turbo μετά από πχ 10 χρόνια αν και βάζω στοίχημα ότι σε 10 χρόνια δε θα έχει μείνει κανένας NA μικρομεσαίου κυβισμού εν ζωή..

          Υ.Γ. όλοι οι εμβολοφόροι σε αεροσκάφη (canadair, dornier κτλ) είναι turbo... οι αεροναυπηγοί ξέρουν καλύτερα

          τα diesel turbo...εχουν πανισχυρα καπακια,κορμους γιατι δουλευουν με πολυ μεγαλυτερη συμπιεση αποτι οι βενζινης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            coupeas last edited by

            Ακριβως αυτο .Τα diesel ειναι σαφως πιο αξιοπιστα αλλα οχι σε μικρου κυβισμου κινητηρες .Η αν θελετε δεν αποδιδουν οσο θα ηθελε ενας κατασκευαστης.
            Ας εβαζαν εναν 1,4 tourbo diesel σε ενα ταξι να ανεβοκατεβαινει Αθηνα για 10 χρονια και θα βλεπατε την αντοχη του!
            Ναι ο 2,5 του FORD με 0,8 πιεση ειναι για περισσοτερα κμ απ'οτι με 1+!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stef-evo-ix last edited by

              το καλιτερο για μενα ειναι η ατμοσφερα αν ειναι για στριψιμο, αν ειναι για κοντρες τουρμπο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kpsig moderator last edited by

                Για εμένα είναι ξεκάθαρο.
                Audi 2.0 TFSI με 240 ίππους (το προηγούμενο) σε σχέση με BMW 330, ψηφίζω δαγκωτό το δεύτερο (και όχι λόγω πίσω κίνησης). Επιδόσεις παρόμοιες (το audi ίσως λίγο πιο γρήγορο) αλλά ρε παιδιά, αυτή η απόκριση στο πάτα άσε και η ρυθμισιμότητα (,...) με το γκάζι άλλη μαγεία. Το στροφάρισμα επίσης. Επίσης Άλφα 166 τρίλιτρη ακόμη καλύτερο μοτέρ αλλά το αυτοκίνητο αρκετά μεγάλο.
                Τώρα για Turbo diesel, έχω οδηγήσει την ταξιτζίδικη Ε το τελευταίο μοντέλο. Αθόρυβο, ροπάτο αλλά... Μούρη λες και έχει μέσα τσιμέντο. πολύ βάρος εμπρός, μακριά από τα δικά μου γούστα, ακόμη και για οικογενειακό. Βέβαια αν βάλεις κάτω τα κόστη από οικονομία καυσίμου, τότε κάπως αλλάζει η πλάστιγγα.
                Τώρα για κομπρέσορ. Δεν έχω οδηγήσει τίποτε άλλο εκτός από c200 kompressor. Ούτε κρύο ούτε ζέστη. Λίγο πιο καλό σε απόκριση από το Audi, αλλά ούτε τη δύναμη του είχε ούτε την απόκριση του BMW.
                Άρα: ατμόσφαιρα για τα ίδια άλογα με turbo. Οικονομοτεχνικά μιλώντας, τότε turbo. Για μη απαιτητικούς (στριφτερούς) οδηγούς με πολλά χιλιόμετρα κίνησης ανά έτος: turbodiesel

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  neos last edited by

                  Εγώ βρίσκω το ιδανικό αμάξι όχι μόνο σε κινητήρα αλλά και σε γενική λειτουργία μετάδοσης-ανάρτησης-κιβωτίου στο Evo X SST
                  2000 κυβικά με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και αξιοπρεπούς μεγέθους τουρμπίνα, πολύ καλή τετρακίνηση, φυσιολογική ποιότητα εσωτερικού (επιτέλους) και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με paddles, ενώ χωράει χαλαρά 4 άτομα (η άνεση δεν μετράει αφού έτσι κι αλλιώς θα έχουν ζαλάδα από τις στροφές )

                  Αυτό είναι αμάξι

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kid last edited by

                    Ο χρήστης kpsig έγραψε:
                    Audi 2.0 TFSI με 240 ίππους (το προηγούμενο)

                    Ποιο Audi έχει 2.0TFSi και 240ps?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kpsig moderator last edited by

                      Ο χρήστης Kid έγραψε:

                      Audi 2.0 TFSI με 240 ίππους (το προηγούμενο)

                      Ποιο Audi έχει 2.0TFSi και 240ps?

                      Α4 λίγο πρίν βγει το καινούριο.
                      Είχε πρόγραμμα (δεν ξέρω από που) που έδινε 243 στρόφαλο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        neos last edited by

                        To προηγούμενο Α4 δεν ήταν που είχε τον 1.8Τ 20VT ; Έπαιρνε και TFSI;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drdino last edited by

                          Το f/l έβγαινε και διλιτράκι Τ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            neos last edited by

                            Ο χρήστης drdino έγραψε:
                            Το f/l έβγαινε και διλιτράκι Τ.

                            Σωστός, το γούγλισα λίγο και το είδα μόλις

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              Ο χρήστης kpsig έγραψε:

                              Audi 2.0 TFSI με 240 ίππους (το προηγούμενο)

                              Ποιο Audi έχει 2.0TFSi και 240ps?

                              Α4 λίγο πρίν βγει το καινούριο.
                              Είχε πρόγραμμα (δεν ξέρω από που) που έδινε 243 στρόφαλο.

                              αμα ειχε προγραμμα και απο τα 200 ανεβηκε στα 240 με την ιδια τουρμπινα λογικο ειναι να εχει αρκετα εντονο λαγκ,συνεπως να 'χανει' σε ρυθμισιμοτητα.

                              ο μαμα 200αρης προσωπικα δε μπορω να καταλαβω οτι ειναι τουρμπατος,παρα μονο απο το γεγονος οτι τραβαει απο χαμηλα.εχει παρα πολυ ομαλη λειτουργια και κανενα απολυτως ξεσπασμα.

                              να μιλαμε για τα αρνητικα του τουρμπο αναφερομενοι στο συγκεκριμενο μοτερ, θεωρω οτι ειναι προκαταληψη

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                Ο χρήστης Neos έγραψε:
                                Εγώ βρίσκω το ιδανικό αμάξι όχι μόνο σε κινητήρα αλλά και σε γενική λειτουργία μετάδοσης-ανάρτησης-κιβωτίου στο Evo X SST
                                2000 κυβικά με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και αξιοπρεπούς μεγέθους τουρμπίνα, πολύ καλή τετρακίνηση, φυσιολογική ποιότητα εσωτερικού (επιτέλους) και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με paddles, ενώ χωράει χαλαρά 4 άτομα (η άνεση δεν μετράει αφού έτσι κι αλλιώς θα έχουν ζαλάδα από τις στροφές )

                                Αυτό είναι αμάξι

                                δε νομιζω οτι το evo εχει προβληματα ανεσης,μπορει και να κανω λαθος βεβαια...

                                τα μονα κακα του ειναι οτι στις χαμηλες στροφες(κατω απο τις 3000) ειναι καπως ψοφιο,μετα εχει εντονο lag πραγμα εκνευριστικο σε καθημερινες μετακινησει και επιπλεον κανει καταναλωσεις απο αλλο πλανητη..

                                δε μπορεις να το εχεις ευκολα για καθημερινο αυτοκινητο,αν ειναι ομως για 2ο και γω μαζι σου
                                (θα προτιμουσα το 9αρι παντως )

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kpsig moderator last edited by

                                  Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                  Audi 2.0 TFSI με 240 ίππους (το προηγούμενο)

                                  Ποιο Audi έχει 2.0TFSi και 240ps?

                                  Α4 λίγο πρίν βγει το καινούριο.
                                  Είχε πρόγραμμα (δεν ξέρω από που) που έδινε 243 στρόφαλο.

                                  αμα ειχε προγραμμα και απο τα 200 ανεβηκε στα 240 με την ιδια τουρμπινα λογικο ειναι να εχει αρκετα εντονο λαγκ,συνεπως να 'χανει' σε ρυθμισιμοτητα.

                                  ο μαμα 200αρης προσωπικα δε μπορω να καταλαβω οτι ειναι τουρμπατος,παρα μονο απο το γεγονος οτι τραβαει απο χαμηλα.εχει παρα πολυ ομαλη λειτουργια και κανενα απολυτως ξεσπασμα.

                                  να μιλαμε για τα αρνητικα του τουρμπο αναφερομενοι στο συγκεκριμενο μοτερ, θεωρω οτι ειναι προκαταληψη

                                  Και εγώ έτσι έλεγα μέχρι που οδήγησα την 330. (και παλαιότερα μια 166 τρίλιτρη, αν και πιο βαριά)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by

                                    οκ δεχομαι χωρις καμια αμφισβητηση την αποψη σου,καθως δεν ειχα τη τυχη να οδηγησω καποιο απο τα προαναφερθεντα..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pathos last edited by

                                      Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                                      Μπορείς να δεις μια 33 Stradale το 1967 με εναν V8 2lt και ας πούμε 270 ίππων/9600σαλ.
                                      Κάτι τέτοιο σήμερα με τις τεχνολογίες σε κεφαλές και ψεκασμούς σαφώς εξελιγμένες, θα απέδιδε την ίδια ιπποδύναμη σε 2000σαλ χαμηλότερα και με αξιοπιστία....

                                      Χαλαρά απο το αγαπημένα μου αυτοκίνητα, αν όχι το αγαπημένο μου

                                      Πάντως 2000σαλ χαμηλότερα δεν νομίζω, κάπου στις 8500 (κρίνοντας απο τους σημερινούς της φερραρι)

                                      Πόσες είχαν παραχθεί; Τώρα σε τι τιμές φτάνουν; φαντάζομαι κοντά σε εφταψήφια νούμερα

                                      Youtube Video

                                      Πάντως μ' αρέσει περισσότερο αυτή με τα 'διπλά' φώτα..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stef-evo-ix last edited by

                                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                        Εγώ βρίσκω το ιδανικό αμάξι όχι μόνο σε κινητήρα αλλά και σε γενική λειτουργία μετάδοσης-ανάρτησης-κιβωτίου στο Evo X SST
                                        2000 κυβικά με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και αξιοπρεπούς μεγέθους τουρμπίνα, πολύ καλή τετρακίνηση, φυσιολογική ποιότητα εσωτερικού (επιτέλους) και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με paddles, ενώ χωράει χαλαρά 4 άτομα (η άνεση δεν μετράει αφού έτσι κι αλλιώς θα έχουν ζαλάδα από τις στροφές )

                                        Αυτό είναι αμάξι

                                        δε νομιζω οτι το evo εχει προβληματα ανεσης,μπορει και να κανω λαθος βεβαια...

                                        τα μονα κακα του ειναι οτι στις χαμηλες στροφες(κατω απο τις 3000) ειναι καπως ψοφιο,μετα εχει εντονο lag πραγμα εκνευριστικο σε καθημερινες μετακινησει και επιπλεον κανει καταναλωσεις απο αλλο πλανητη..

                                        δε μπορεις να το εχεις ευκολα για καθημερινο αυτοκινητο,αν ειναι ομως για 2ο και γω μαζι σου
                                        (θα προτιμουσα το 9αρι παντως 😇 )

                                        εισαι δικος μου ανθρωπος

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          neos last edited by

                                          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                          δε νομιζω οτι το evo εχει προβληματα ανεσης,μπορει και να κανω λαθος βεβαια...

                                          τα μονα κακα του ειναι οτι στις χαμηλες στροφες(κατω απο τις 3000) ειναι καπως ψοφιο,μετα εχει εντονο lag πραγμα εκνευριστικο σε καθημερινες μετακινησει και επιπλεον κανει καταναλωσεις απο αλλο πλανητη..

                                          δε μπορεις να το εχεις ευκολα για καθημερινο αυτοκινητο,αν ειναι ομως για 2ο και γω μαζι σου
                                          (θα προτιμουσα το 9αρι παντως )

                                          Βασικά δεν μπορώ να θεωρήσω ότι ένα τόσο σκληροπυρηνικό αμάξι θα μπορούσε κανείς να το πάρει για καθημερινό. Φαντάσου να είσαι στην κίνηση κολλημένος και να δουλεύεις 3 διαφορικά για να προχωρήσεις 5 μέτρα κάθε 2 λεπτά, με τη σκάστρα να ξεφυσάει όχι μανιασμένα αλλά... απεγνωσμένα
                                          Βέβαια και κάτω από τις 3000 που λένε ότι έχει lag (που σαφώς έχει lag σε σχέση με την κόλαση που γίνεται από κει και πάνω) αλλά πιστεύω ότι θα έχει αρκετή δύναμη ώστε να οδηγείται άνετα. Δεν παίζει να είναι τελείως ανομοιογενές δλδ τόσο που να σου σπάει τα νεύρα αν δεν πηγαίνεις τάπα ώστε να έχεις ψηλά τις στροφές.
                                          Γενικά ό,τι και να λέμε

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Q
                                            qsisvts last edited by

                                            ειμαι ανθρωπος που υποστηριζω αυστηρα τουρμπο και 4κινηση
                                            και το evo ως γνωστον ειναι σε αυτη τη κατηγορια χρηματων ο κορυφαιος εκπροσωπος.

                                            η νεα γενια με χαλασε που εγινε πιο νεροβραστη
                                            οχι επειδη ειμαι υποστηρικτης τοσο των σκληροπυρηνικων οχηματων,αλλα γιατι τα evo ηταν παντα rally replicas.αυτη η προσπαθεια να τα κανουν φιλικα και καθημερινα δεν ταιριαζει στην ιστορια των εβο.

                                            αρα οσο και να μου αρεσει εμφανισιακα η νεα γενια προτιμω το 9αρι,λογω του ξεκαθαρου χαρακτηρα του.
                                            αν θελω καθημερινω αυτοκινητο παιρνω s3(που πηρα),το evo επρεπε να παραμεινει evo ακομα και αν αυτο σημαινε περιορισμενες πωλησεις.
                                            δε ξερω τι γινεται εξω,στην ελλαδα παντως αυτη η αλλαγη στρατηγικης ειχε αντικτυπο στις πωλησεις του,γιατι ο κοσμος το αγοραζε για καθαροαιμο εργαλειο και οχι για καθαροαιμο εργαλειο που παραλληλα προσπαθει να το παιξει αυτοκινητο για τα ψωνια..
                                            και καλυτερο να ειναι πιστευω οτι στη ψυχολογια του παραδοσιακου κοινου των evo απεναντι στο 10αρι εχει γινει ανεπανορθωτη ζημια..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 21 / 33
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr