-
νομίζω ότι το ερώτημα έχει απαντηθεί από την ευρωπαική αγορά όπου τα περισσότερα diesel είναι turbo χρόνια τώρα...
και όσο πιεσμένος υποστηρίζεις ότι είναι ένας βενζινοκίνητος turbo, άλλο τόσο υποστηρίζω εγώ ότι είναι ένας diesel turbo...
ψάξε και θα δεις ταξί turbodiesel με χιλιάδες χλμ στην πλάτη τους... φυσικά μένει να αποδειχτεί ΚΑΙ η αξιοπιστία των σύγχρονων turbo μετά από πχ 10 χρόνια αν και βάζω στοίχημα ότι σε 10 χρόνια δε θα έχει μείνει κανένας NA μικρομεσαίου κυβισμού εν ζωή..Υ.Γ. όλοι οι εμβολοφόροι σε αεροσκάφη (canadair, dornier κτλ) είναι turbo... οι αεροναυπηγοί ξέρουν καλύτερα
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Συμφωνω, αλλα ας ρωτησει καποιος (αν μπορει ) τον κατασκευαστη ενος υπερτροφοδοτουμενου τι ανοχες του δινει και τι χρονο ζωης οταν δουλευει συνεχεια στο οριο του!
Απλα δεν του δινει πολυ!Και δεν ειναι θεωρεια αυτο! Οι λογοι εχουν αναφερθει επανηλημενα!
Σε σχεση με ατμ παντα!
Για να μην κουραζω θα πω οτι το τουρμπο για να ειναι πασης αξιοπιστιας θα πρεπει να εχει κυβικα και χαμηλη πιεση με ολα τα συνχρονα μεταλα !
Στις μερες μας δυστιχως δεν γινεται αυτο στο βωμο της δυναμης των ρυπων και της φορολογιας γενικα οποτε τι να σου κανουν και οι κατασκευαστες .
Αξιοπιστα τα σημερινα τουρμπο λοιπον αλλα με ημερομηνια ληξεως συντομη.Ισως αυτο το τελευταιο να ειναι υπερθεωρεια αλλα κατ'εμε και την εμπειρια μου ετσι ειναι και θα το δουμε στην πορεια πιστευω! .Το δικο μου παντως ειναι 2521cc, 5κυλυνδρο, ολο αλουμινιο, με διπλο CVVT, και πιεση 0.8over/0.65 σταθερη.....μηπως φωτογραφιζεις το μοτερ μου??
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
νομίζω ότι το ερώτημα έχει απαντηθεί από την ευρωπαική αγορά όπου τα περισσότερα diesel είναι turbo χρόνια τώρα...
και όσο πιεσμένος υποστηρίζεις ότι είναι ένας βενζινοκίνητος turbo, άλλο τόσο υποστηρίζω εγώ ότι είναι ένας diesel turbo...
ψάξε και θα δεις ταξί turbodiesel με χιλιάδες χλμ στην πλάτη τους... φυσικά μένει να αποδειχτεί ΚΑΙ η αξιοπιστία των σύγχρονων turbo μετά από πχ 10 χρόνια αν και βάζω στοίχημα ότι σε 10 χρόνια δε θα έχει μείνει κανένας NA μικρομεσαίου κυβισμού εν ζωή..Υ.Γ. όλοι οι εμβολοφόροι σε αεροσκάφη (canadair, dornier κτλ) είναι turbo... οι αεροναυπηγοί ξέρουν καλύτερα
τα diesel turbo...εχουν πανισχυρα καπακια,κορμους γιατι δουλευουν με πολυ μεγαλυτερη συμπιεση αποτι οι βενζινης.
-
Ακριβως αυτο .Τα diesel ειναι σαφως πιο αξιοπιστα αλλα οχι σε μικρου κυβισμου κινητηρες .Η αν θελετε δεν αποδιδουν οσο θα ηθελε ενας κατασκευαστης.
Ας εβαζαν εναν 1,4 tourbo diesel σε ενα ταξι να ανεβοκατεβαινει Αθηνα για 10 χρονια και θα βλεπατε την αντοχη του!
Ναι ο 2,5 του FORD με 0,8 πιεση ειναι για περισσοτερα κμ απ'οτι με 1+! -
το καλιτερο για μενα ειναι η ατμοσφερα αν ειναι για στριψιμο, αν ειναι για κοντρες τουρμπο
-
Για εμένα είναι ξεκάθαρο.
Audi 2.0 TFSI με 240 ίππους (το προηγούμενο) σε σχέση με BMW 330, ψηφίζω δαγκωτό το δεύτερο (και όχι λόγω πίσω κίνησης). Επιδόσεις παρόμοιες (το audi ίσως λίγο πιο γρήγορο) αλλά ρε παιδιά, αυτή η απόκριση στο πάτα άσε και η ρυθμισιμότητα (,...) με το γκάζι άλλη μαγεία. Το στροφάρισμα επίσης. Επίσης Άλφα 166 τρίλιτρη ακόμη καλύτερο μοτέρ αλλά το αυτοκίνητο αρκετά μεγάλο.
Τώρα για Turbo diesel, έχω οδηγήσει την ταξιτζίδικη Ε το τελευταίο μοντέλο. Αθόρυβο, ροπάτο αλλά... Μούρη λες και έχει μέσα τσιμέντο. πολύ βάρος εμπρός, μακριά από τα δικά μου γούστα, ακόμη και για οικογενειακό. Βέβαια αν βάλεις κάτω τα κόστη από οικονομία καυσίμου, τότε κάπως αλλάζει η πλάστιγγα.
Τώρα για κομπρέσορ. Δεν έχω οδηγήσει τίποτε άλλο εκτός από c200 kompressor. Ούτε κρύο ούτε ζέστη. Λίγο πιο καλό σε απόκριση από το Audi, αλλά ούτε τη δύναμη του είχε ούτε την απόκριση του BMW.
Άρα: ατμόσφαιρα για τα ίδια άλογα με turbo. Οικονομοτεχνικά μιλώντας, τότε turbo. Για μη απαιτητικούς (στριφτερούς) οδηγούς με πολλά χιλιόμετρα κίνησης ανά έτος: turbodiesel -
Εγώ βρίσκω το ιδανικό αμάξι όχι μόνο σε κινητήρα αλλά και σε γενική λειτουργία μετάδοσης-ανάρτησης-κιβωτίου στο Evo X SST
2000 κυβικά με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και αξιοπρεπούς μεγέθους τουρμπίνα, πολύ καλή τετρακίνηση, φυσιολογική ποιότητα εσωτερικού (επιτέλους) και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με paddles, ενώ χωράει χαλαρά 4 άτομα (η άνεση δεν μετράει αφού έτσι κι αλλιώς θα έχουν ζαλάδα από τις στροφές )Αυτό είναι αμάξι
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Audi 2.0 TFSI με 240 ίππους (το προηγούμενο)Ποιο Audi έχει 2.0TFSi και 240ps?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Audi 2.0 TFSI με 240 ίππους (το προηγούμενο)
Ποιο Audi έχει 2.0TFSi και 240ps?
Α4 λίγο πρίν βγει το καινούριο.
Είχε πρόγραμμα (δεν ξέρω από που) που έδινε 243 στρόφαλο. -
To προηγούμενο Α4 δεν ήταν που είχε τον 1.8Τ 20VT ; Έπαιρνε και TFSI;
-
Το f/l έβγαινε και διλιτράκι Τ.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το f/l έβγαινε και διλιτράκι Τ.Σωστός, το γούγλισα λίγο και το είδα μόλις
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Audi 2.0 TFSI με 240 ίππους (το προηγούμενο)
Ποιο Audi έχει 2.0TFSi και 240ps?
Α4 λίγο πρίν βγει το καινούριο.
Είχε πρόγραμμα (δεν ξέρω από που) που έδινε 243 στρόφαλο.αμα ειχε προγραμμα και απο τα 200 ανεβηκε στα 240 με την ιδια τουρμπινα λογικο ειναι να εχει αρκετα εντονο λαγκ,συνεπως να 'χανει' σε ρυθμισιμοτητα.
ο μαμα 200αρης προσωπικα δε μπορω να καταλαβω οτι ειναι τουρμπατος,παρα μονο απο το γεγονος οτι τραβαει απο χαμηλα.εχει παρα πολυ ομαλη λειτουργια και κανενα απολυτως ξεσπασμα.
να μιλαμε για τα αρνητικα του τουρμπο αναφερομενοι στο συγκεκριμενο μοτερ, θεωρω οτι ειναι προκαταληψη
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Εγώ βρίσκω το ιδανικό αμάξι όχι μόνο σε κινητήρα αλλά και σε γενική λειτουργία μετάδοσης-ανάρτησης-κιβωτίου στο Evo X SST
2000 κυβικά με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και αξιοπρεπούς μεγέθους τουρμπίνα, πολύ καλή τετρακίνηση, φυσιολογική ποιότητα εσωτερικού (επιτέλους) και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με paddles, ενώ χωράει χαλαρά 4 άτομα (η άνεση δεν μετράει αφού έτσι κι αλλιώς θα έχουν ζαλάδα από τις στροφές )Αυτό είναι αμάξι
δε νομιζω οτι το evo εχει προβληματα ανεσης,μπορει και να κανω λαθος βεβαια...
τα μονα κακα του ειναι οτι στις χαμηλες στροφες(κατω απο τις 3000) ειναι καπως ψοφιο,μετα εχει εντονο lag πραγμα εκνευριστικο σε καθημερινες μετακινησει και επιπλεον κανει καταναλωσεις απο αλλο πλανητη..
δε μπορεις να το εχεις ευκολα για καθημερινο αυτοκινητο,αν ειναι ομως για 2ο και γω μαζι σου
(θα προτιμουσα το 9αρι παντως ) -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Audi 2.0 TFSI με 240 ίππους (το προηγούμενο)
Ποιο Audi έχει 2.0TFSi και 240ps?
Α4 λίγο πρίν βγει το καινούριο.
Είχε πρόγραμμα (δεν ξέρω από που) που έδινε 243 στρόφαλο.αμα ειχε προγραμμα και απο τα 200 ανεβηκε στα 240 με την ιδια τουρμπινα λογικο ειναι να εχει αρκετα εντονο λαγκ,συνεπως να 'χανει' σε ρυθμισιμοτητα.
ο μαμα 200αρης προσωπικα δε μπορω να καταλαβω οτι ειναι τουρμπατος,παρα μονο απο το γεγονος οτι τραβαει απο χαμηλα.εχει παρα πολυ ομαλη λειτουργια και κανενα απολυτως ξεσπασμα.
να μιλαμε για τα αρνητικα του τουρμπο αναφερομενοι στο συγκεκριμενο μοτερ, θεωρω οτι ειναι προκαταληψη
Και εγώ έτσι έλεγα μέχρι που οδήγησα την 330. (και παλαιότερα μια 166 τρίλιτρη, αν και πιο βαριά)
-
οκ δεχομαι χωρις καμια αμφισβητηση την αποψη σου,καθως δεν ειχα τη τυχη να οδηγησω καποιο απο τα προαναφερθεντα..
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Μπορείς να δεις μια 33 Stradale το 1967 με εναν V8 2lt και ας πούμε 270 ίππων/9600σαλ.
Κάτι τέτοιο σήμερα με τις τεχνολογίες σε κεφαλές και ψεκασμούς σαφώς εξελιγμένες, θα απέδιδε την ίδια ιπποδύναμη σε 2000σαλ χαμηλότερα και με αξιοπιστία....Χαλαρά απο το αγαπημένα μου αυτοκίνητα, αν όχι το αγαπημένο μου
Πάντως 2000σαλ χαμηλότερα δεν νομίζω, κάπου στις 8500 (κρίνοντας απο τους σημερινούς της φερραρι)
Πόσες είχαν παραχθεί; Τώρα σε τι τιμές φτάνουν; φαντάζομαι κοντά σε εφταψήφια νούμερα
Πάντως μ' αρέσει περισσότερο αυτή με τα 'διπλά' φώτα..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Εγώ βρίσκω το ιδανικό αμάξι όχι μόνο σε κινητήρα αλλά και σε γενική λειτουργία μετάδοσης-ανάρτησης-κιβωτίου στο Evo X SST
2000 κυβικά με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και αξιοπρεπούς μεγέθους τουρμπίνα, πολύ καλή τετρακίνηση, φυσιολογική ποιότητα εσωτερικού (επιτέλους) και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με paddles, ενώ χωράει χαλαρά 4 άτομα (η άνεση δεν μετράει αφού έτσι κι αλλιώς θα έχουν ζαλάδα από τις στροφές )Αυτό είναι αμάξι
δε νομιζω οτι το evo εχει προβληματα ανεσης,μπορει και να κανω λαθος βεβαια...
τα μονα κακα του ειναι οτι στις χαμηλες στροφες(κατω απο τις 3000) ειναι καπως ψοφιο,μετα εχει εντονο lag πραγμα εκνευριστικο σε καθημερινες μετακινησει και επιπλεον κανει καταναλωσεις απο αλλο πλανητη..
δε μπορεις να το εχεις ευκολα για καθημερινο αυτοκινητο,αν ειναι ομως για 2ο και γω μαζι σου
(θα προτιμουσα το 9αρι παντως )εισαι δικος μου ανθρωπος
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
δε νομιζω οτι το evo εχει προβληματα ανεσης,μπορει και να κανω λαθος βεβαια...
τα μονα κακα του ειναι οτι στις χαμηλες στροφες(κατω απο τις 3000) ειναι καπως ψοφιο,μετα εχει εντονο lag πραγμα εκνευριστικο σε καθημερινες μετακινησει και επιπλεον κανει καταναλωσεις απο αλλο πλανητη..
δε μπορεις να το εχεις ευκολα για καθημερινο αυτοκινητο,αν ειναι ομως για 2ο και γω μαζι σου
(θα προτιμουσα το 9αρι παντως )Βασικά δεν μπορώ να θεωρήσω ότι ένα τόσο σκληροπυρηνικό αμάξι θα μπορούσε κανείς να το πάρει για καθημερινό. Φαντάσου να είσαι στην κίνηση κολλημένος και να δουλεύεις 3 διαφορικά για να προχωρήσεις 5 μέτρα κάθε 2 λεπτά, με τη σκάστρα να ξεφυσάει όχι μανιασμένα αλλά... απεγνωσμένα
Βέβαια και κάτω από τις 3000 που λένε ότι έχει lag (που σαφώς έχει lag σε σχέση με την κόλαση που γίνεται από κει και πάνω) αλλά πιστεύω ότι θα έχει αρκετή δύναμη ώστε να οδηγείται άνετα. Δεν παίζει να είναι τελείως ανομοιογενές δλδ τόσο που να σου σπάει τα νεύρα αν δεν πηγαίνεις τάπα ώστε να έχεις ψηλά τις στροφές.
Γενικά ό,τι και να λέμε -
ειμαι ανθρωπος που υποστηριζω αυστηρα τουρμπο και 4κινηση
και το evo ως γνωστον ειναι σε αυτη τη κατηγορια χρηματων ο κορυφαιος εκπροσωπος.η νεα γενια με χαλασε που εγινε πιο νεροβραστη
οχι επειδη ειμαι υποστηρικτης τοσο των σκληροπυρηνικων οχηματων,αλλα γιατι τα evo ηταν παντα rally replicas.αυτη η προσπαθεια να τα κανουν φιλικα και καθημερινα δεν ταιριαζει στην ιστορια των εβο.αρα οσο και να μου αρεσει εμφανισιακα η νεα γενια προτιμω το 9αρι,λογω του ξεκαθαρου χαρακτηρα του.
αν θελω καθημερινω αυτοκινητο παιρνω s3(που πηρα),το evo επρεπε να παραμεινει evo ακομα και αν αυτο σημαινε περιορισμενες πωλησεις.
δε ξερω τι γινεται εξω,στην ελλαδα παντως αυτη η αλλαγη στρατηγικης ειχε αντικτυπο στις πωλησεις του,γιατι ο κοσμος το αγοραζε για καθαροαιμο εργαλειο και οχι για καθαροαιμο εργαλειο που παραλληλα προσπαθει να το παιξει αυτοκινητο για τα ψωνια..
και καλυτερο να ειναι πιστευω οτι στη ψυχολογια του παραδοσιακου κοινου των evo απεναντι στο 10αρι εχει γινει ανεπανορθωτη ζημια..
Υπερπλήρωση ή Ατμοσφαιρα ?