Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Grande Punto ABARTH
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Grande Punto ABARTH
    • 1
    • 2
    • 74
    • 75
    • 76
    • 77
    • 78
    • 161
    • 162
    • 76 / 162
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    212
    3222
    45325
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostaras84 last edited by

      Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

      Quiz: Τι είναι 1.742cc και αποδίδει 180 και 210 ίππους???

      Answer: Το νέο moteur που θα βρίσκεται κάτω από το καπώ του Abarth & Abarth Esseesse....

      Δεν είναι επίσημο..... αλλά διαροή εργαζόμενου στην FPT.Τα στάδια υποτίθεται ότι είναι 170 και 200 άλογα για το esseesse,ενώ θα διατηρηθεί και ο 1,4TJet multiair 165CV.

      O λόγος τοποθέτησης είναι το ξεκαθάρισμα του ενδοοικογενειακού ανταγωνισμού που ακούει στο όνομα του 500 Abarth esseesse,η τόνωση των πωλήσεων ενός σχεδίου τεσσάρων ετών και κυρίως το γεγονός ότι ο νέος κινητήρας πληροί προδιαγραφές Euro 5 που δεν πληροί ο 1,4Tjet.
      Oι εμφανσιακές αλλαγές είναι λίγες .Το restyling τόσο στο GP όσο και στο GPA είναι πολύ ελαφρύ.Καινούργια φωτιστικά σώματα μπρος πίσω (όχι ως σχέδιο αλλά ως εσωτερική διάταξη -led στα πίσω σώματα),ελαφρώς διαφορετικοί προφυλακτήρες και υιοθέτηση στο ταμπλώ και στον πίνακα οργάνων της σχεδιαστικής γραμμής που ακολουθείται στο Bravo.

      γραφοντε ολα αυτά στο ιντερνετ?? εχεις ink?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        montecarlo last edited by

        Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
        Quiz: Τι είναι 1.742cc και αποδίδει 180 και 210 ίππους???

        Answer: Το νέο moteur που θα βρίσκεται κάτω από το καπώ του Abarth & Abarth Esseesse....

        To ερώτημα είναι γιατί μονο 210 ενώ με την ίδια μηχανή η Mito θα έχει 230 ?????

        Μήπως θα πρέπει να πάνε το Abarth S.S. (που έχει και πιο 'βρωμικο' χαρακτήρα) κατευθείαν σε multiair έκδοση με τα 260+ ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alba-parietti last edited by

          Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:

          To ερώτημα είναι γιατί μονο 210 ενώ με την ίδια μηχανή η Mito θα έχει 230 ?????

          Μήπως θα πρέπει να πάνε το Abarth S.S. (που έχει και πιο 'βρωμικο' χαρακτήρα) κατευθείαν σε multiair έκδοση με τα 260+ ?

          Το όριο ιπποδύναμης που μπορεί να διαχειριστεί χωρίς παρατράγουδα αυτό το πλαίσιο δεν μπορεί να υπερβεί τα 250 άλογα.
          H γνώμη μου είναι ότι αυτές οι ανοησίες με το kit (από τα οποία πωλούνται ελάχιστα τελικά..πέραν του παράλογου του πράγματος να απαιτούνται 5000 ευρώ επιπλέον για ένα Punto 180 ίππων)πρέπει να σταματήσουν.Αρκεί μια έκδοση του GP Abarth με τον 1,8 στα 200 άλογα και τέρμα.Το πολύ πολύ να διατηρήσουν και μια Abarthina με 1,4multiair στα 165,αν και το λογικότερο θα ήταν μια απλή 'γήινη' έκδοση στα 135 άλογα,που δεν θα μπλέκεται και στα πόδια της MiTo normale.Aπό εκεί και πέρα για όποιον θέλει MiTo GTA και Abarth 200ίππων σε ευθυγράμμιση με αυτά που προσφέρει ο ανταγωνσιμός (εκτός και αν κανείς πιστεύει ότι πωλούνται περισσότερα Abarth από Clio των 200 ίππων).

          γραφοντε ολα αυτά στο ιντερνετ?? εχεις ink?

          Δεν ξέρω αν γράφονται ήδη...αλλά σίγουρα θα τα δεις τις επόμενες μέρες διανθισμένα με απίστευετες υποθέσεις και σενάρια (και με παραλλαγμένα νούμερα ιπποδυνάμεων).Η ουσία είναι ότι μια σχετική νύξη (που μάλιστα τη μετέφερε ως γεγονός) έκανε το autoblog,ενώ γνωρίζω ότι δεν πρόκειται για τίποτα επίσημο αλλά για διαροή εργαζόμενου στην FPT.
          Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα λανσάρουν αυτόν τον κινητήρα στο Abarth.Το αντίθετο μάλιστα υπαγορεύει η λογική και οι λόγοι που ανέφερα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            akis1821 last edited by

            To θεμα ειναι οτι αν το ss εχει τωρα κοντα στα 24.000-25.000, με το νεο κινητηρα που θα φτασει η τιμη του;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tsilis last edited by

              Ο χρήστης velissarios έγραψε:

              Για δώσε περισσότερες πληροφορίες ! Έχουν βγει καθόλου σχέδια του FL ???

              Φαντάζομαι ότι μιλάμε για GP FL Abarth 1.8 στην θέση του 1.4 ή θα υπάρχουν παράλληλα ?

              Και ο 1.4 multiair δεν θα μπει καθόλου στα GP Abarth? Θα περάσει μόνο στα Fiat GP και Alfa Mito?

              Πολύ καλό το νέο....

              Σού 'κατσε κ@λόφαρδε!

              Αν έχει και το μηχανικο μπλοκε της Μίτο Gta, τότε μπάιιιιιιι

              Υ.Γ έχεις και μια μικρη ελπίδα να μη σε σκισει η γριά μου στην παραλιακή για Επίδαυρο
              (εκτός αν βάλω τους εκκεντροφόρους, γιατί δεν μπορώ να αντέξω να με έχεις προφυλαχτήρα... )

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kikizas-grigoris last edited by

                Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
                Quiz: Τι είναι 1.742cc και αποδίδει 180 και 210 ίππους???

                Answer: Το νέο moteur που θα βρίσκεται κάτω από το καπώ του Abarth & Abarth Esseesse....

                Οπως θα λενε και οι Ιταλοι...Bella cylindrata!
                Αυτες οι φημες αν επιβεβαιωθουν, αφορουν το 09?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  velissarios last edited by

                  Ο χρήστης tsilis έγραψε:

                  Για δώσε περισσότερες πληροφορίες ! Έχουν βγει καθόλου σχέδια του FL ???

                  Φαντάζομαι ότι μιλάμε για GP FL Abarth 1.8 στην θέση του 1.4 ή θα υπάρχουν παράλληλα ?

                  Και ο 1.4 multiair δεν θα μπει καθόλου στα GP Abarth? Θα περάσει μόνο στα Fiat GP και Alfa Mito?

                  Πολύ καλό το νέο....

                  Σού 'κατσε κ@λόφαρδε!

                  Αν έχει και το μηχανικο μπλοκε της Μίτο Gta, τότε μπάιιιιιιι

                  Υ.Γ έχεις και μια μικρη ελπίδα να μη σε σκισει η γριά μου στην παραλιακή για Επίδαυρο
                  (εκτός αν βάλω τους εκκεντροφόρους, γιατί δεν μπορώ να αντέξω να με έχεις προφυλαχτήρα... )

                  ζωντάνεψες εσύ ???

                  Δεν τις πολυ πιστεύω αυτές τις ειδήσεις.... πολλές αντικρουόμενες πληροφορίες.....

                  Πάνω που θα λανσάρουν την MitoGTA θα περάσουν την ίδια τεχνολογία σε ένα φτηνότερο μοντέλο του γκρουπ....

                  Μόνο η ανάγκη για Euro5 κινητήρες θα τους αναγκάσει για αλλαγές....
                  Οι περισσότερες φωτογραφίες για το 'restyling' του GP έχουν τίτλο 'GP facelift 2008' για να καταλάβεται απο πότε είναι.... και στα περισσότερα Φόρα η συζήτηση για facelift είναι απο την Άνοιξη του 08.....

                  Το Abarth -κατα την ταπεινή μου γνώμη- θα πάρει τους multiair και ένα ελαφρή facelift, γρήγορα, αναγκαστικά για να πληρεί τα του Euro5, ανεβάζοντας την απλή έκδοση στα 165hp και διατηρώντας την ίδια τιμή. Έτσι θα παραμείνει ανταγωνιστικό στην κατηγορία του.
                  Μετά θα βγεί η MitoGTA που θα είναι ένα πολύ καλό GT αλλά... (θα υπάρχει ένα 'αλλά' αφήνοντας ένα παράθυρο), στην συνέχεια μπορεί να δούμε και μια έκδοση του Bravo με τον 1.8 σαν Abarth.
                  Το SS θα ξεχαστεί για κάποια χρόνια (1-2?) μέχρι το όριο ολοκληρωτικής αλλαγής του GP.
                  Προς το τέλος την καριέρας του GP το Abarth θα αποκτήσει τον 1.8 σε μια έκδοση σκληροπυρηνική και απόλυτη...
                  Αυτά κατ εμε....

                  Προσωπικά περιμένω τους multiair, και μετά 'θα το σκεφτώωωωω...'

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • giuseppe-busso
                    giuseppe-busso last edited by

                    Ο χρήστης akis1821 έγραψε:
                    To θεμα ειναι οτι αν το ss εχει τωρα κοντα στα 24.000-25.000, με το νεο κινητηρα που θα φτασει η τιμη του;

                    Θα είναι και πιο φθηνό. Μην κάνεις τέτοιες συγκρίσεις. Αν το SS παραγόταν εργοστασιακώς θα είχε σαφώς χαμηλότερη τιμή. Η τιμή με τον 1.8 εκτιμώ ότι δεν θα αναρριχηθεί πάνω από τα 23 χιλιάρικα αρχικής τιμής.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      evgenios last edited by

                      Τι ροπη περιπου θα εχει ο 1.8Τ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • giuseppe-busso
                        giuseppe-busso last edited by

                        Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                        Τι ροπη περιπου θα εχει ο 1.8Τ?

                        320Nm ήδη από τις 1.400σαλ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          evgenios last edited by

                          Δεν ειναι καθολου ασχημα... βασικα μπαινει στην περιοχη των 2.0Τ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • giuseppe-busso
                            giuseppe-busso last edited by

                            Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                            Δεν ειναι καθολου ασχημα... βασικα μπαινει στην περιοχη των 2.0Τ

                            Διαφορές τις τάξεως των 50cc στον κύλινδρο είναι σχεδόν μηδαμινές όταν πρόκειται για υπερτροφοδοτούμενα. Έτσι ένας 1750 θα βάζει τα γυαλία σε έναν 2λιτρο Turbo.
                            Έχει βάλει το χεράκι του ο ex-Scuderia Ferrari αρχιμηχανικός -λέγε με Paolo Martinelli- αναμένουμε και τους V6 που έχει σχεδιάσει για την Alfa & Maserati. Περιττό να σου πώ ότι ίδιο ακριβώς direct injection φορά και η California, είναι ότι πιο αιχμής υπάρχει αυτή τη στιγμή, φυσικά από την Μagneti Marelli.
                            Aναμείνατε...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              volvozeus last edited by

                              Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
                              φυσικά από την** Μagneti Marelli**.
                              Aναμείνατε...

                              Ωχ!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • giuseppe-busso
                                giuseppe-busso last edited by

                                Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:

                                φυσικά από την** Μagneti Marelli**.
                                Aναμείνατε...

                                Ωχ!

                                Δεν το κατάλαβα το ΩΧ
                                Αντιθέτως τα όποια προβλήματα έχουν προκύψει στις AR της τελευταίας 10ετίας είναι εξαιτίας ενός γερμανού κατασκευαστή, μιλώ για την Bosch.
                                Αρκεί να δεις πόσο σύνηθες φαινόμενο είναι οι καμένοι MAF(Mass AirFlow meter) σε 156/147/GT και όχι μόνο σε Alfa Romeo. Όσες εταιρίες χρησιμοποιήσαν MAF της Bosch έχουν παρόμοια συχνά περιστατικά.
                                Και όχι μόνο αυτά. Πχ καμμένοι πολλαπλασιαστες της Bosch...Κάποιοι δούλευαν ως 3κύλινδροι και κάποιοι ως 5κύλινδροι .....
                                Ακόμη και η αξιόπιστη WV χρησιμοποιεί μπεκ ψεκασμού της MM και όχι μόνο....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  volvozeus last edited by

                                  Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                                  φυσικά από την** Μagneti Marelli**.
                                  Aναμείνατε...

                                  Ωχ!

                                  Δεν το κατάλαβα το ΩΧ
                                  Αντιθέτως τα όποια προβλήματα έχουν προκύψει στις AR της τελευταίας 10ετίας είναι εξαιτίας ενός γερμανού κατασκευαστή, μιλώ για την Bosch.
                                  Αρκεί να δεις πόσο σύνηθες φαινόμενο είναι οι καμένοι MAF(Mass AirFlow meter) σε 156/147/GT και όχι μόνο σε Alfa Romeo. Όσες εταιρίες χρησιμοποιήσαν MAF της Bosch έχουν παρόμοια συχνά περιστατικά.
                                  Και όχι μόνο αυτά. Πχ καμμένοι πολλαπλασιαστες της Bosch...Κάποιοι δούλευαν ως 3κύλινδροι και κάποιοι ως 5κύλινδροι .....
                                  Ακόμη και η αξιόπιστη WV χρησιμοποιεί μπεκ ψεκασμού της MM και όχι μόνο....

                                  Το μεγαλυτερο claim κατα της Volvo εγινε λογω των προβληματων που προεκυπταν απο τους εγκεφαλους MM που χρησιμοποιουσε στα αυτοκινητα της P1 πλατφορμας απο το 1999-2003 (αν θυμαμαι καλα) δηλαδη S60/V70/XC70/S80...Συγκεκριμενα οι εγκεφαλοι εβγαιναν off και 'κλειδωναν' το αυτοκινητο σε safe mode με αποτελεσμα να προκληθουν αρκετα ατυχηματα. Εξαιτιας της ΜΜ η Volvo πληρωσε εξωφρενικα ποσα σε αποζημιωσεις, στιγματησε το ονομα της ως αξιοπιστη, ασφαλη εταιρεια, και φυσικα αναγκαστηκε να δωσει εφορου ζωης επεκταση στην εγγυηση του εγκεφαλου. Εννοειτε οτι ΜΜ δεν εχει ξανατοποθετηθει σε Volvo απο τοτε....γι αυτο και το ωχ!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    toxotis last edited by

                                    ολα αθτα περι face lift κτλ κτλ ειναι ακομα σεναρια ακομα δεν υπαρχει κατι επισημο αλλα στην ελλαδα τα νεα 1800 cc θα ερθουν απο 2010 και μετα υπολογιστε οσοι ενδιαφερεστε, εδω με ta abarh ειμασταν απο τις τελευταιες χωρες που αρχισαν να πουλιουνται φανταστειτε με το καινουργιο και σκεφτετε και το υπεροχο δικτυο διανομης που υπαρχει στην χωρα μας....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kostaras84 last edited by

                                      τι κόστος πιστευετε οτι θα έχει η MITO GTA..? Γράφετε ότι θα είναι λίγο πιο φθηνή απο το JCS works..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kikizas-grigoris last edited by

                                        Ο χρήστης toxotis έγραψε:
                                        ολα αθτα περι face lift κτλ κτλ ειναι ακομα σεναρια ακομα δεν υπαρχει κατι επισημο αλλα στην ελλαδα τα νεα 1800 cc θα ερθουν απο 2010 και μετα υπολογιστε οσοι ενδιαφερεστε, εδω με ta abarh ειμασταν απο τις τελευταιες χωρες που αρχισαν να πουλιουνται φανταστειτε με το καινουργιο και σκεφτετε και το υπεροχο δικτυο διανομης που υπαρχει στην χωρα μας....

                                        Καλα τα λες, να επανερχομαστε στην πραγματικοτητα γιατι εδω ο παθιασμενος
                                        Ιταλοφιλος μας εχει φουσκωσει τα μυαλα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          akis1821 last edited by

                                          Ρε παιδια ποτε θα κανονισουμε οι Αμπαρθακιδες καμια συναντηση για να τα πουμε απο κοντα;
                                          Πλεον πρεπει να εχουμε μαζευτει αρκετοι..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lefterisgt last edited by

                                            Καλα θα μας τρελανουν οι Ιταλοι????? ακομα δεν κυκλοφορησαν αυτα τα ABARTH kai maw etoimazoyn face lifts και δεν συμμαζευεται????? Αυτοι κοιμοντουσαν εδω και 10 χρονια και τωρα πηραν φορα και βγαζουν αβερτα μοντελα......Τι να πω....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 161
                                            • 162
                                            • 76 / 162
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr