Ο χρήστης elteo έγραψε:
το 60.000 χλμ , ειπα απλα ενα νουμερο. Τωρα σε οτι αφορα τις τουρμπινες γενικα σε ενημερωνω οτι δεν κανει για την μακροβιοτερη και απροβληματιστη λειτουργεια τους να σβηνουν ζεστες χρειαζεται ενας χρονος να κρυωσει λιγο, αλλιως φιλε μου δεν θα υπηρχαν και τα turbo timer. Αν παρατηρησεις οσοι εχουν τουρμπατα και βαζουν βενζινη δεν σβηνουν τις μηχανες τους....
σε ποιον αιώνα βρίσκεσαι ;;; Σιγά μην βάζεις βενζίνη με το μοτέρ εν λειτουργία να πάρουμε καμία φωτιά... Αυτά τα κάνουν κάτι γραφικοί τύποι που το παίζουν γνωστές...
Τα τουρμπο τιμερς τείνουν να καταργηθούν ...
Οι σύγχρονοι εγκέφαλοι φροντίζουν για τα πάντα πάνω στο αυτοκίνητο ...Συμφωνώ με το τέρας στα της βενζίνης ...πάντα βάζω με κλειστό μοτέρ....και τα turbo timers πλέον είναι περιττά μιας και οι κινητήρες έχουν δικά τους σύστηματα που κυκλοφορούν το νερό όπως οι tsi αλλά τα ανελέητα άναψε-σβήσε μόνο κακό κάνουν στην τουρμπίνα. Οσο κ να προχώρησε η τεχνολογία αυτό ακόμα αποτελεί ένα μείον της.
Oι t-jet παντως δεν νομιζω να εχουν το συστημα με την κυκλοφορια του νερου..